Een log van 4 jaar, met foto's en verhalen van 4 jaar? Ook best triest om kwijt te raken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef Taurus het volgende:
Heeft Eric Huub's log verwijderd?Ik vind Huub trouwens 'n zieke geest als ie foto's van Erics moeder gaat verbranden, met z'n idiote godfather-taal. Focking dit, focking dat, I don't fucking care. Beetje nerd-actie.
Klopt... Het niet weer beginnen is moeilijker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef basicsaint het volgende:
Stoppen met roken is makkelijker. Meer zeg ik niet/
Ja en Jensen vond Jaap leuk en het was te merken dat hij Amanda niet zo vond.. zoals hij over haar praatte..mijn god. Deed me denken aan toen David Letterman Madonna introduceerde als "the biggest whore in showbusiness" alleen had Madonna 16 keer "FUCK YOU" paraat waar heel amerika over in rep en roer was omdat ze maar bleven piepen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.![]()
Ja precies, op het moment dat je 't écht wilt, en 't lukt niet, dan ben je 'n zwakkeling. Maar het heeft ook te maken met zelfreflectie en hoe eerlijk je naar je zelf wilt zijn. Wil je niet stoppen, zeg het dan gewoon. Maar niet zoals Amanda trots zijn en zeggen dat dat je al zo en zo lang niet rookt, en daarna weer beginnen. Wees dan eerlijk naar jezelf en zeg 'ik wil helemaal niet stoppen'quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zwart/wit zie ik het niet. Als je stopt en het lukt niet, ben je niet op het goede moment gestopt. Je moet er echt voor 1000% (als het ware) achter staan als je stopt.
Klopt. Ook Jensen zit in het complot tegen Sint Hubertus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, dat mogen we niet vertellen. Is geheim.
Yep, het klapvee geluid en beeld wordt vooraf opgenomen door de publieks-opjutterquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).
Geweldig toch? Het kan me niet ver genoeg gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat helemaal niks verbranden, grootspraak is het.
Mocht hij de foto van Erics moeder verbranden dan mag hij ook branden
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.![]()
Ja idd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Een log van 4 jaar, met foto's en verhalen van 4 jaar? Ook best triest om kwijt te raken.
Dat klopt precies wat je zegt.... alleen doet Huub vaak net iets anders dan Brian in gedachten had... en dan is ie weer helemaal de weg kwijt aiaiaiaiquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.
Huub heeft gisteren de map van brian gedelete zei hij, dan moet hij nu ook niet zeikenquote:
Inderdaad, gewoon een kwestie van wel of geen wilskrachtquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.
Ja klopt, dat hele stuk is aan elkaar geplakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...
Volgens mij zei ze nee toen hij vroeg een condoom te pakken.
Het is niet persoonlijk. Maar alles voor overwinning.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Damned, hoe praat Huub zo over een overleden vrouw die hij totaal niet kent?
Jij bent echt blind.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou ik echt gewoon tof voor Amanda vinden ze is gewoon te lief voor het spel dan steeds maar weer gemanipuleerd te worden door Brian. Ze moet eens d'r gevoel volgen want dat heeft ze heel sterk.
van Eric.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef noekje het volgende:
Hoe komt Huub aan die sigaret?
Lieke is erg sterk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke groeit langzaam op me..ik vind d'r wel stoer..maar wel een bemoeial.
Tsssk, wat denkt ie wel, mafkees.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef mazaru het volgende:
Brian gaat slapen, Amanda moet ook gaan slapen van hem.
Huub, Jaap en Lieke strax nog even bij hem zeuren, en ik kan de vlag weer uithangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
Brian heeft een behoorlijk strak koppie.
Ik vond 'm inderdaad heel gemaakt overkomen. Dat valt in het huis minder op (ook al weet ik dat hij daar ook een rol speelt)quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef droomkoningin het volgende:
waarom vond iedereen Jaap zo geweldig? hij kwam over als een zielige ventje met een slecht ingestudeerde act... (net als anders dus)
dat hij beter overkwam dan amanda was voorspelbaar, dommere dozen bestaan er bijna niet (mag ik toch hopen!)
Ik blijf het een blamage vinden die grote zirkonia's in zijn oren...wat nou miljonairquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian is wat para en gaat slapen
[afbeelding]
ik ook, 6 jaar geleden, van de één op de andere dag gestopt, zonder voornemens of zo, gewoon gestopt, de sigaretten die ik nog had aan een collega gegeven en klaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
Stoppen met roken is niet moeilijk als je het écht wil. Het is mij in 1 keer gelukt omdat ik er gewoon geen zin meer in had.
van eric gekregenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef noekje het volgende:
Hoe komt Huub aan die sigaret?
Dat is zo jammer van Huub.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Damned, hoe praat Huub zo over een overleden vrouw die hij totaal niet kent?
Ze zei: "Er is toch niks aan de hand"quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...
Volgens mij zei ze nee toen hij vroeg een condoom te pakken.
Ik snap het ook niet. En dat terwijl Sint Hubertus bekend staat om zijn grote incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren de map van brian gedelete zei hij, dan moet hij nu ook niet zeiken
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef Pavement het volgende:
het is me ff ontgaan wie heeft zn log nu gedeleted ?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt blind.
Dat kind is niet lief. Het is een leeghoofdige, kunstmatig opgevulde, sletterige bimbo. En vandaag heeft zelfs die ene hersencel die ze op volle toeren gebruikt heeft de laatste tijd, het opgegeven.
Je zag heel goed aan Jaap z'n gezicht dat hij heel zenuwachtig was en dat hij gewoon te hard z'n best deed. Iets met z'n mond, daar zag ik het aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond 'm inderdaad heel gemaakt overkomen. Dat valt in het huis minder op (ook al weet ik dat hij daar ook een rol speelt)
En Amanda = Amanda. Had niet anders verwacht.
Whehehe wat een kop, geen enkele boer durft deze koe te melken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |