Een log van 4 jaar, met foto's en verhalen van 4 jaar? Ook best triest om kwijt te raken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef Taurus het volgende:
Heeft Eric Huub's log verwijderd?Ik vind Huub trouwens 'n zieke geest als ie foto's van Erics moeder gaat verbranden, met z'n idiote godfather-taal. Focking dit, focking dat, I don't fucking care. Beetje nerd-actie.
Klopt... Het niet weer beginnen is moeilijker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef basicsaint het volgende:
Stoppen met roken is makkelijker. Meer zeg ik niet/
Ja en Jensen vond Jaap leuk en het was te merken dat hij Amanda niet zo vond.. zoals hij over haar praatte..mijn god. Deed me denken aan toen David Letterman Madonna introduceerde als "the biggest whore in showbusiness" alleen had Madonna 16 keer "FUCK YOU" paraat waar heel amerika over in rep en roer was omdat ze maar bleven piepen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.![]()
Ja precies, op het moment dat je 't écht wilt, en 't lukt niet, dan ben je 'n zwakkeling. Maar het heeft ook te maken met zelfreflectie en hoe eerlijk je naar je zelf wilt zijn. Wil je niet stoppen, zeg het dan gewoon. Maar niet zoals Amanda trots zijn en zeggen dat dat je al zo en zo lang niet rookt, en daarna weer beginnen. Wees dan eerlijk naar jezelf en zeg 'ik wil helemaal niet stoppen'quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zwart/wit zie ik het niet. Als je stopt en het lukt niet, ben je niet op het goede moment gestopt. Je moet er echt voor 1000% (als het ware) achter staan als je stopt.
Klopt. Ook Jensen zit in het complot tegen Sint Hubertus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry, dat mogen we niet vertellen. Is geheim.
Yep, het klapvee geluid en beeld wordt vooraf opgenomen door de publieks-opjutterquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je wel het publiek hebt gehoord. Volgens mij is het vooral een bandje met reacties (juichen en klappen).
Geweldig toch? Het kan me niet ver genoeg gaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat helemaal niks verbranden, grootspraak is het.
Mocht hij de foto van Erics moeder verbranden dan mag hij ook branden
Dat was volgens mij echt geknipt hoor, ze had gelijk...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het beste was gewoon dat ze ontkende iets te zeggen in het filmpje, en dat het fragment nog een keer kwam.![]()
Ja idd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Een log van 4 jaar, met foto's en verhalen van 4 jaar? Ook best triest om kwijt te raken.
Dat klopt precies wat je zegt.... alleen doet Huub vaak net iets anders dan Brian in gedachten had... en dan is ie weer helemaal de weg kwijt aiaiaiaiquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:08 schreef noekje het volgende:
Brian is Huub 4 of 5 stappen voor aldus Brian.
Huub heeft gisteren de map van brian gedelete zei hij, dan moet hij nu ook niet zeikenquote:
Inderdaad, gewoon een kwestie van wel of geen wilskrachtquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet knap of bewonderingswaardig als iemand stopt met roken, het is zwak als je door blijft roken. Het is dus niet knap of bewonderingswaardig vind ik, en ja, ik ben ook gestopt. En 't is gewoon doorzettingsvermogen, lukt 't je niet, ben je wat mij betreft 'n zwakkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |