quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Lobasca het volgende:
Let er ook nog iemand op, hoe de bewoners reageren?
Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Jezus wat is amanda toch een ordinair wijf...gadverredamma....bah bah...echt dat brian haar als vriendin wil...afgelikte hoer..
Jaap speelt een enorm grote rol. Amanda is gewoon zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef FuTilE het volgende:
Whahahaha... Hoe reageerde Huub op zijn TV-momentje net?
Érg plat vertoon bij Jensen, overigens. Ze spelen hun Tokkierol glansrijk....
En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Jaap is de overwinnaar!!!
Geweldig!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda wordt weggevaagd door Jaap. Prachtig. Haar opmerking dat ze niets wilde met Huub onder de dekens werd meteen ontkracht door de beelden erna. Prachtig. Jaap is hilarisch
En 19 is volgens jou haar verjaardagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef PumaStreamer het volgende:
ehh 19...jah das moeilijk he je eigen verjaardag domme hoerrr.
Anders ik welquote:
Vergeten, wil jij hem even zetten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Day het volgende:
Geen TT?
Damn, damn, damn... Geen streamsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Lobasca het volgende:
In het huis gaat het ook lekker.
Lachend alsof ze gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig!
Iemand toevallig gezien hoe Amanda hierop reageerde?
Ja, tuurlijk speelt 'ie een rol, ik vind het alleen erg dom van hem...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap speelt een enorm grote rol. Amanda is gewoon zo.
Hij keek bijzonder not amused toen hij Amanda tot 2x toe hoorde zeggen dat zij en Brian een relatie hebben...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef FSR het volgende:
Bwian is not amused over de uitspraak dat Amandel heeft gevingert... en nog wat dingetjes....
De eerste maand speelde hij geen rol en stond meteen laatste in de poll. Jaap heeft door dat je heel erg maf moet doen (Huub) om veel mensen op je hand te krijgen. Sindsdien is ransjaap opgestaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk speelt 'ie een rol, ik vind het alleen erg dom van hem...
Heb je je eigen hersenen al eens bekeken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Anders ik welen Amanda heeft voor mij nu voorgoed bewezen dat het een hersenloze snol is.
Ze is echt te domquote:
Dat dreigen gaat te ver. Ik vertrouw die Bitch voor geen Meter Sanctie of verwijdering per direct. dit kan niet Huub moet aangifte doen. en wel directquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Meganog het volgende:
Natasia zit weer te dreigen dat ze Huub ind efik gaat steken als hij aan de foto's van haar kindjes komt.
Nee gek he... in de avond beginnen de meeste antidepresiva pas echt te werken..en daarvan ga je minder mooi worden!!quote:
Nou je weet het...Net als bij Theo van Gogh..alle vingers gaan 1 kant op dus jah als huub iets gebeurt ..gewoon effe een vrachtwagen huren en haar en der familie lekker afzetten in polen en daar door de poolse criminilen een uurtje laten behandelen....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef pullup het volgende:
Dit dreigen gaat wel weer erg ver. Haar familie komt hem wel halen en gaat hem in de fik steken
Zucht.. Nevermind..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De eerste maand speelde hij geen rol en stond meteen laatste in de poll. Jaap heeft door dat je heel erg maf moet doen (Huub) om veel mensen op je hand te krijgen. Sindsdien is ransjaap opgestaan.
Hoezo, heeft Charmian ook bewezen een IQ van 60 te hebben danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je je eigen hersenen al eens bekeken?
Nope, Anti depressivia's werken 24/7.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee gek he... in de avond beginnen de meeste antidepresiva pas echt te werken..en daarvan ga je minder mooi worden!!
Voor alle duidelijkheid Iq..is een moment opname...ten 2de ik ken iemand met een iq van 40 dan ben je mongolide..maar hij is ruimtevaart ingineur bij fucking NASA,.na een studie van 6 jaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Charmian ook bewezen een IQ van 60 te hebben dan![]()
Niet als je ze niet met 100% regelmaat slikt daar bij een inwerk periode van 3 weken...voor het duidelijke effect weer gegeven kan worden..daarbij..Brian is vast wel naar een zwaarder medicijn gegaan want hij is me te rustig...als iemand mijn vriendin Kankerhoer noemt gaat die echt wel een stapje terug nemen hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope, Anti depressivia's werken 24/7.
Ze werken pas effectief na 6 weken Na de laatste verhoging.
Btw, zelfmoord kan een bijwerking zijn !
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid Iq..is een moment opname...ten 2de ik ken iemand met een iq van 40 dan ben je mongolide..maar hij is ruimtevaart ingineur bij fucking NASA,.na een studie van 6 jaar.
En dan spring ik op jequote:
True, het verklaard ook wel het niet of lastig klaarkomen van Bwian...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet als je ze niet met 100% regelmaat slikt daar bij een inwerk periode van 3 weken...voor het duidelijke effect weer gegeven kan worden..daarbij..Brian is vast wel naar een zwaarder medicijn gegaan want hij is me te rustig...als iemand mijn vriendin Kankerhoer noemt gaat die echt wel een stapje terug nemen hoor..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Op stream: Amanda schaamd zich dood..en is diep ongelukkig zie haar blik!
Tsja, altijd lastig om op TV te moeten zien dat je het archetypische domme snolletje bentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef PumaStreamer het volgende:
Op stream: Amanda schaamd zich dood..en is diep ongelukkig zie haar blik!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Armageddon het volgende:
Jullie volgen dit ook echt hè? Niets anders te doen met je leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |