Heel vaak zullen wij hem niet inklappen omdat wij zelf geen auto hebben en hij dus niet vaak kleingemaakt hoeft te worden, maar ik zal er voorzichtig mee zijn. Een vervangende stand zal wel enige tijd op zich laten wachten (de levertijd voor deze kleur was alleen al 12 weken) en dat is natuurlijk niks als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke kinderwagen hoor
haha weet uit ervaring dattie ook prettig rijdt
Let wel op met inklappen van de duwstang, bij ons was het spul wat erom zit binnen de kortste keren stuk. We hebben inmiddels een nieuwe duwstang
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef Nijna het volgende:
Nog geen foto's, maar we hebben vandaag wel verf gekocht... Batterij van het fototoestel is opgeladen, dus ik kan plaatjes maken als we binnenkort ook daarwerkelijk gaan beginnen (we hebben vandaag geprobeerd een stukje muur af te plakken, maar het ging niet recht genoeg naar onze zin, wellicht morgen nog eens op herhaling).
Dat zou een goeie tip zijn, ware het niet dat de banen horizontaal wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef doshi het volgende:
[..]
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.
Erg mooi, fleurig en toch ook weer rustigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Nijna het volgende:
Een indrukje
[afbeelding]
[afbeelding]
We gaan nog schuiven en er moet nog vanalles gedaan worden, groene baan moet nog een keer overgeschilderd bijvoorbeeld. Het bedje is nog niet compleet, maar dat komt nog. Ze hebben wat delen los besteld, omdat die er niet mooi uitzien.
Gordijntjes gaat mn moeder maken en er moeten nog allemaal spulletjes komen, maar in elk geval een indruk...
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het er vanochtend nog over gehad met mijn interieuradviseuse en rots-in-twijfeltijden DeLiedje, en zij zegt dat het vast prachtig gaat worden.
In de ecoshop in Gent stond vorige week een doos met een oude rubberen Sneeuwwitje en haar dwergen. Misschien iets voor jou?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
En ik speur naar kabouters en stippendingen.
Noooouuuu!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
boskabouterthema
Leueueueueuek! Hier tegenover mij zit een winkel met lampjes in de vorm van paddestoelen en bambihertjesquote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
Mooie kamertjes weer. Ik ben echt verliefd op die van Thies nog steeds. Prachtig!
En ik raak langzaam een beetje in paniek. We gaan de komende dagen beginnen aan het kamertje. (Mag ook wel met 29 weken op de teller.) Het behang is besteld...![]()
[afbeelding]
Ik wilde eigenlijk een bos, maar dat was te donker. Deze vind ik prachtig, maar nu twijfel ik weer of m'n boskabouterthemawel past.
Ik heb het er vanochtend nog over gehad met mijn interieuradviseuse en rots-in-twijfeltijden DeLiedje, en zij zegt dat het vast prachtig gaat worden. Als ik nu geen razende hormonen had overzag ik het wel, maar nu wil ik het gewoon af hebben. Zien of het mooi is en past.
Ik heb ook al een paddestoelenlamp ge-marktplaatst. En ik speur naar kabouters en stippendingen. De
commode wordt rood met wit(te stippen) en de kledingkast wit of groen. Nouja. Ik show wel als het klaar is.
Adem uit....
Ja, lekker hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:45 schreef Moonah het volgende:
Nijna, je hebt een heel andere smaak dan ik. Maar lekker he, dat gefrut op zo'n kamertje!? Het ziet er vrolijk uit!
Oei, dat is flink zwaar zeg! Verhuizen als je een kleine baby hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef KRS het volgende:
Ik ben nu bijna 26wk en in dit huis maken we geen babykamer meer, als ons babymeisje bijna 3 maand is gaan we verhuizen naar ons nieuwbouwhuis, dus daar krijgen zij en haar broer allebei een mooie nieuwe kamer!!
Tja, zo lag het bij ons ook niet helemaal in de planningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef doshi het volgende:
[..]
Oei, dat is flink zwaar zeg! Verhuizen als je een kleine baby hebt.
Waar kan je die kopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
Heb vandaag een hele leuke knuffel met muziekdoosje gescoord voor de kinderkamer, dit is een van de eerste muziekdoosjes die relaxed een muziekje afspeelt de meeste gaan me te snel ....
Het is de linkse geworden de paars-bruine.
[afbeelding]
Dankje! Is wel de bedoeling in de toekomst, maar dan moeten we eerst verbouwen. Deze krijgt voorlopig een eigen hoekje op onze kamer. De kleuren zijn ook aangepast aan onze slaapkamer: voornamelijk roze, rood met blauw, groen en wit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef Lishe het volgende:
Leuk Tan! Krijgt jullie spruit een eigen kamertje? (Ik vind de kamertjes van je kinderen zo leuk, ben heel benieuwd hoe dit weer zou gaan worden.)
Ah, die heb ik ook!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
Heb vandaag een hele leuke knuffel met muziekdoosje gescoord voor de kinderkamer, dit is een van de eerste muziekdoosjes die relaxed een muziekje afspeelt de meeste gaan me te snel ....
Ik heb hem in Boxtel gekocht bij www.droomkamer.nlquote:
Geweldige knuffel, ik heb hetzelfde probleem, de meeste muziekjes vind ik te snel...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
[afbeelding]
Deze was normaal ¤ 45,- maar was nu voor 50% afgeprijsd de winkel gaat verbouwen dus mazzel voor Marlieskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef KRS het volgende:
[..]
Geweldige knuffel, ik heb hetzelfde probleem, de meeste muziekjes vind ik te snel...
Hoe duur was deze knuffel ongeveer als ik vragen mag??
Wat een duur ding zeg! Maar vast wel de prijs waard hoor, maar ik verbaas me soms over de prjizen van al dat baby spul...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef marlieske het volgende:
Deze was normaal ¤ 45,-
Doshi, weet jij toevallig de naam van die kamer? of waar heb je hem gekocht?quote:
welke kamer bedoel je? De kamer die wij hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
Doshi, weet jij toevallig de naam van die kamer? of waar heb je hem gekocht?
yups...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef doshi het volgende:
[..]
welke kamer bedoel je? De kamer die wij hebben?
Ik heb hem echter niet bij Prenetal gekocht (wel bekeken daar), maar bij www.again4kids.nlquote:Sofie
1. Ledikant voor 219,- afmeting: 82 x 126 x 67 cm.
2. Commode voor 339,- afmeting: 85 x 97 x 56 cm.
3. Kast voor 399,- afmeting: 192 x 95 x 56 cm.
Kleur: dekkend wit gelakt.
De telefoonnummers heb ik even weggehaald, maar die kan je vinden op www.again4kids.nlquote:Hallo,
Bedankt voor je bezoek aan onze website www.again4kids.nl
Wij proberen één van de voordeligste babywinkeltjes in Nederland te zijn. In ons kleine winkeltje hebben wij ook matrasjes, lakentjes, dekentjes, klamboes en andere accessoires. Ook met deze produkten zijn wij veel voordeliger want juist daarin vergissen de mensen zich vaak wat het kost. En ook hierin hebben wij de bekende merken op voorraad!
Normaliter voeg ik even een foto van de kamer bij maar omdat je om meerdere prijzen vraagt dan wordt het mailtje nogal groot voor verzending. Vandaar dat ik maar even 1 foto heb toegevoegd. Uiteraard kun je de kamers op de site wel bekijken.
Babykamer Sofie van Bopita (commode, ledikant en kast)
Onze afhaalprijs: ¤ 779,00
Levertijd ca 6 weken
Babykamer Snoos (Bopita) (commode, ledikant en kast)
Onze afhaalprijs: ¤ 749,00
Levertijd ca. 6 weken
Babykamer Melody (TWF) (Commode, Ledikant en Kast)
Onze afhaalprijs: ¤ 899,00
Veel succes met het maken van een keuze en wie weet kunnen wij wat voor jullie betekenen.
Heb je nog vragen mail ze gerust, bellen mag ook met XXX (Karin) of XXX (Gerda)
Met vriendelijke groet,
Gerda Hilgenkamp
Again4Kids
Colorique is gewoon een duur merk, ik heb zelf ook een paar dingen ervan, kussens, gordijn, klamboe, beddesprei, maar je hebt wel iets unieks. Nu weet ik niet of dat voor die knuffel ook geldt, maar veel van hun producten zijn handgemaakt met unieke stofjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef doshi het volgende:
[..]
Wat een duur ding zeg! Maar vast wel de prijs waard hoor, maar ik verbaas me soms over de prjizen van al dat baby spul...
Is meen ik wel handgemaakt maar ik vond het gewoon een mooie knuffelquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Colorique is gewoon een duur merk, ik heb zelf ook een paar dingen ervan, kussens, gordijn, klamboe, beddesprei, maar je hebt wel iets unieks. Nu weet ik niet of dat voor die knuffel ook geldt, maar veel van hun producten zijn handgemaakt met unieke stofjes.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Lishe het volgende:
Mag ik dan zo brutaal zijn even te showen met dit muziekdoosje?![]()
Hij is van de site van Deliedje. Met foto van mijn dochter!
![]()
[afbeelding]
Maar waarom ga je dan niet meteen voor een "gewoon" bed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef texelonia het volgende:
Dus zal het toch wel een saaisimpel Ikea-bedje worden ben ik bang
Zijn daar leukere voor te vinden dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan niet meteen voor een "gewoon" bed?
Ah okquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral vanwege de ruimte. Zo groot is Noah's kamer niet...
En we hebben nooit echt een kinderkamer kunnen geven aan Noah, en zelf meubeltjes uit kunnen kiezen enzow, dus daarom wil ik nu gewoon iets wat ik echt leuk vind... :$
Dit bedje is redelijk eenvoudig zelf te maken, mits je kan figuurzagen trouwens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef texelonia het volgende:
Kom nu een nog gaver (lees: duurder) bedje tegen:
....
¤715 euro voor peuterformaat
Ik vind die ook erg super! Maar ik zou in zo'n geval voor een simpel bed gaan en zelf zo'n achterwand maken! Kan je aan je eigen smaak aanpassen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef texelonia het volgende:
Kom nu een nog gaver (lees: duurder) bedje tegen:
[afbeelding]
¤715 euro voor peuterformaat
Hee dat lijkt toch sprekend op dit bedje:quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:22 schreef texelonia het volgende:
Dus verder zoeken, en nu heb ik wel een ander leuk bedj gevonden:Maar die is dan weer ¤239,- (incl. lattenbodem, excl. matras)
Volgens mij is er niks betaalbaars buiten de Ikea te vinden zo ongeveer![]()
Okay danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind dat jullie offtopic gaan en wil meer babykamers zien
Tja onzin... Het scheelt toch weer iets in de ruimte, en zo groot is Noah's kamer niet. En straks als er een nr. 2 is die uit het ledikant gegroeid is kan die ook weer in dit peuterbed (en wie weet komt er ook nog een nr.3) en hoe we het dán met de ruimte doen zien we dan wel weer. Misschien wonen we tegen die tijd zelfs wel ergens anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:13 schreef pinquit het volgende:
ik vind een peuterbedje stiekum een beetje onzin en geldverspilllingmaar wie ben ik enzo
![]()
Nee, wij gaan voor een strandkamertjequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef bixister het volgende:
ik héb zo'n vermoeden dat jullie kindje ook een zee-kamertje krijgt...
igraine, geweldig!dat boomhutbed is ook super! maar zal ook wel flink prijzig zijn. tex, dat babalade is inderdaad een duur winkeltje, maar ze hebben er wel erg leuk spul ja. vooral leuk om ideetjes op te doen.
My god wat erg.. Dat zou ik mijn kind nooit aan kunnen doen. Niet mijn smaakquote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef Igraine het volgende:
Leuk juist die dierenstickers, alleen alledrie zou ik denk ik een beetje te druk vinden, ook omdat ze qua dessin niet echt bij elkaar passen.
Ik heb nu echt hét bedje gevonden..
[afbeelding]
Oh ik vind het juist wel leuk omdat het zo over the top is. Ze zijn trouwens onbehandeld he, dus niet persé met die beschildering er op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
My god wat erg.. Dat zou ik mijn kind nooit aan kunnen doen. Niet mijn smaak
Ik verheug me nu al op het resultaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
ooooh, als alles goed gaat, krigen we vanmiddag de sleutel van een flat(je) en dan kan ik EINDELIJK 2 kinderkamertjes inrichten
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
ooooh, als alles goed gaat, krigen we vanmiddag de sleutel van een flat(je) en dan kan ik EINDELIJK 2 kinderkamertjes inrichten
Die bovenste doen we in de woonkamer, maar dan de andere verdsiequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef piglet het volgende:
Misschien zoiets
[afbeelding]
of zoiets
[afbeelding]
Bron
En dan niet op alle muren denk ik maar bijvoorbeeld 1 muur daarmee en de rest effen?
Ja, goed idee, ga ik doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:13 schreef Pruk het volgende:
Misschien kun je een topic openen in K&W voor meer ideeen, daar zitten een heleboel creatieve mensen.
Mooi!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Die bovenste doen we in de woonkamer, maar dan de andere verdsie
[afbeelding]
Kan je mij vertellen waar je dat leuke gordijn gekocht hebt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel leuk omdat het zo over the top is. Ze zijn trouwens onbehandeld he, dus niet persé met die beschildering er op.
Om even ontopic te blijven, zo ziet het er nu dus uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Ikeaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef doshi het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waar je dat leuke gordijn gekocht hebt?
Nee, moeilijk is het niet als je een keuze kan maken. Je kan natuurlijk naar een Gamma ofzo gaan, maar dat is niet echt heel mooi behang en vaak ook niet echt van heel goede kwaliteit (lastig als je niet goed kan behangen).quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef LadyS het volgende:
Nu nog behang enzo.. tips iemand?Vooral voor het kamertje van Iris weet ik het niet. Niet te baby-achtig, en wel stoer enzo
Moeilijk
Dat meen je niet! Ik ben vorige week bij Ikea geweest en gezocht bij de gordijnstoffen en kant en klaar gordijnen en heb het niet gezien??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Bij IkeaDaar heb ik het ooit zien hangen, tegenwoordig hebben ze het niet meer volgens mij, wel met bloemen erop, die is ook leuk!
De buren hadden hier problemen met erg dun behang van de Gamma, maar het zal wel per type verschillen. Bij ons heeft de Gamma helemaal geen leuk behang, de Praxis echter wel (en dat is volgens mij van dezelfde eigenaar als de Gamma).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Pruk het volgende:
Wij hebben het hele huis gewoon behangen met Gamma behang en op de eerste kamer na (onze slaapkamer, toen we nog niet wisten hoe erg de muren zogen) zit het er echt overal prima op. Nou ben ik echt niet een superbehanger, maar met een scherp mesje en voldoende plaksel en een goede behanglineaal kan je ook echt wel behangen met Gamma behang (0.02)
Wij gaan dit wel doen, ook het bad staat er. Wij hebben wel een vrij grote babykamer. Naast de commode, kast en het bedje hebben wij bijv. ook nog een grote stoel gekocht om de baby straks te voeden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef pinquit het volgende:
doen jullie nou ook verschonen echt op de kinderkamer trouwens??
Met een heel nieuw huis wat je moet opknappen begrijp ik dat best. Dat kost bakken met geld en je kan het maar 1 keer uitgeven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef LadyS het volgende:
We zijn bij een behangzaak geweest een tijdje terug, prachtig behang maar ik ben bang dat dat buiten ons budget valt![]()
waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:30 schreef LadyS het volgende:
volgens mij zag ik die bij de kringloop hier staan
Kun je ze niet beter even bellen eerst? Of maakt een ritje voor niks niet uit? (ik zet de koffie wel klaar danquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Belana het volgende:
ik denk dat wij een ritje naar de schalm gaan maken! bedankt!
leaseauto hequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Kun je ze niet beter even bellen eerst? Of maakt een ritje voor niks niet uit? (ik zet de koffie wel klaar dan)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Belana het volgende:
ik denk dat wij een ritje naar de schalm gaan maken! bedankt!
Harde werker!! Wat ben je toch 'n goeie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:04 schreef XTracer het volgende:
4 Man, een zaag, een beitel, een hamer, een boormachine, een schroefboor machine, 60 spijkers en 10 schroeven.
Die kast is helemaal uit elkaar geweest, maar ook weer helemaal in elkaar!
(Gelukkig maar
)
nog geen tijd gehad, ik wil dat Nick ook mee gaat en die werkt. ik hoop er morgen even aan toe te komen, maar dan hebben we ook nog een verjaardag. maarja, ik wil echt wel even kijken...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:
Lishe, wat een leuke commode is het geworden! Super!
Belana, ben je geslaagd?
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:12 schreef LadyS het volgende:
BE, dat kastje is echt leuk!
Een junglekamer, tex, jij bent enthousiast!Ben benieuwd hoe het wordt!
Succesquote:
In Iris haar kamertje wit (ivoor)quote:Die behangetjes zijn echt heel leuk en vrolijk zegBen beieuwd hoe het ingericht en al uitziet. Welke kleur vloerbedekking komt erin?
En wanneer zal dat zijn dan? Gaan jullie verhuizen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef Smirre het volgende:
He, wat jammer dat ik geen Tan ben, ik voel zoveel zin om nòg 3 kinderkamertjes in te richten.
Ik ga al wel vast erg uitkijken naar het moment dat de kinderen ieder hun eigen slaapkamertje gaan krijgen. Ze slapen nu nog samen op een vrij neutrale (groen met wit) slaapkamer. Ik wil los gaan!
Lady S, welke zaak heeft jullie nu over de vloer mogen hebben, voor dat geweldige behangetje van Iris' haar slaapkamertje?
quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef Igraine het volgende:
Leuk juist die dierenstickers, alleen alledrie zou ik denk ik een beetje te druk vinden, ook omdat ze qua dessin niet echt bij elkaar passen.
Ik heb nu echt hét bedje gevonden..
[afbeelding]
Weet je waar je dat stippenzeil kan kopen en hoe dat betimmeren werkt? Ik heb namelijk nog een projectje (niet voor de kinderkamer, maar voor de keuken) waar ik stippenzeil voor nodig heb op plankjes.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:58 schreef Lishe het volgende:
Leuk! Ik hou van zulke dingen... Je ziet iets en hup, ook bij de kringloop. Ik hoop dat ze ´m hebben nog Belana!
Onze papa is creatief geweest... !
[afbeelding]
De bovenkant is betimmert met stippenzeil.
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:10 schreef bixister het volgende:
PM ik raad het je van harte AF.
Hier kan je het online kopen. Kan je het niet beter met spuitlijm doen ipv betimmeren?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:18 schreef doshi het volgende:
[..]
Weet je waar je dat stippenzeil kan kopen en hoe dat betimmeren werkt? Ik heb namelijk nog een projectje (niet voor de kinderkamer, maar voor de keuken) waar ik stippenzeil voor nodig heb op plankjes.
ik zal even opzoeken wat spuitlijm is, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar het heet dus tafelzeil en het kan ook op de eettafel zie ik? Heel interessant, ik zie mooie dingen op die site. Bedankt.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Hier kan je het online kopen. Kan je het niet beter met spuitlijm doen ipv betimmeren?
.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:50 schreef texelonia het volgende:
En wat zijn matrassen ook belachelijk duur zeg, soms gewoon bijna duurder dan het bedje zelf
Ik wacht met spanning op het K&W topic van dit project, inclusief beeldmateriaal!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef bixister het volgende:
bedankt voor de tips, die had ik zelf trouwens inmiddels al wel ongeveer al doende 'uitgevonden' ... ik ben nu na 't schuren redelijk tevreden. maar we gaan er juist geen structuurverf of behang op doen, omdat we een gladde muur nodig hadden voor die @*$^%^ muurstickers.
Dat is wel een goeie idd, maar het goedkoopste matras wat ik kon vinden was nog 70 euro, behalve bij de Ikea dan maar dat lijkt me echt voor geen meter liggen...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef Rottdog het volgende:
[..]
.
Hier raadde de beddenverkoper goedkope matrassen aan ivm met de eerste tijd de ongelukjes.
In ons kamertje zaten ook aardig wat gaatjes in de muur en boven het kozijn een gat van 1 cm diep en ongeveer 6 cm hoog. Ik heb alles in 2 lagen gevuld met alabastine muurvuller. Dan met een vlakschuurmachine vlak schuren, voorstrijk en structuurverf er op, nieuwe laag gebroken wit er op en presto! Je ziet er niks meer van. (Muren waren al gestructuurd. Heb gewoon grove structuurverf bij de Gamma gekocht en dat er op gesmeerd. Je ziet het verschil tussen oude en nieuwe structuur bijna niet.)quote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
het spul is op, dus ik ben maar gestopt nu. maar mooi is anders!hopelijk kan ik straks met wat schuurpapier nog wat hobbels en bobbels wegwerken, voor we met het verven gaan beginnen.
Een dure matras hoeft niet per definitie een goede matras te zijn. En een goedkope matras niet per definitie een slechte.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmzzz zou ik eerder een goedkoper kamertje kopen met een goed matras ipv andersom
Dat klinkt idd best heel zinnig, maar dan heb je dus nog geen hele verhalen gehad over speciale ademende toplagen en weetikveel wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=102
op deze site staat waaraan t matras moet voldoen, volgens die site dan, maar goed klonk wel logisch allemaal
Ja die hebben we natuurlijk ook erop liggen alleen die van mij heeft het al gepresteerd om in de zijkant te piesenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Isegrim het volgende:
Daar heb je toch van die plastic onderlakentjes voor?
Om dan weer even ontopic te gaan, Noah's nieuwe peuterbedjequote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes vraagt zich af of dit niet in een ander topic moet, of dat de TT anders aangepast moet worden, het wordt ook steeds meer een overlegtopic, dan alleen een foto-topic...
Was ook een moeilijk besluitquote:
Heel mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:46 schreef the_jestert het volgende:
Onze babykamer is klaar![]()
![]()
oke, we moeten nog wel wat schilderijtjes enzo ophangen, en lakentjes voor het bedje, maar voor de rest, kijk maar......
het gordijn komt van de Leenbakker,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef doshi het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Waar heb je dat gordijn gekocht? Ik ben nog steeds wat zoekende naar een gordijn en ga het vrijdag bestellen,wellicht is iets als die van jou ook leuk voor mijn (groene) kamer.
En heb je nu een camera boven de deur hangen in dat raampje?
Oeh.. Daar ben ik heel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:07 schreef bixister het volgende:
tex, ik heb nog een stoer HEMA auto-dekbed-overtrek over. kan ik jou daar een plezier mee doen?
sjonge, onze halfhoogslaper voor Piet staat eindelijk in elkaar, wat een kolossaal ding joh. ik had me er toch nog op verkeken, de halve kamer is nu vol bed.ik ga morgen een foto maken en hier laten zien, zodat ik eindelijk weer wat meer ontpoic ben.
.
En met een barkruk wil ook niet? Of is het bed echt zo hoog als een stapelbed?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef lily het volgende:
Ja, ben ook benieuwd naar de hoogslaper van Piet (Damon slaapt ook al 1,5 jaar in een halfhoogslaper)
Ik vind het wel jammer dat je staand naast het bed moet voorlezen (als ik erbij ga liggen dan vertrouw ik de stevigheid van het bed niet zo)
Nee, dat denk ik ook niet..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:08 schreef bixister het volgende:
ik denk niet dat ie er snel uit zal vallen hoor.
Die is heel erg leuk!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef the_jestert het volgende:
We waren er al een paar keer langs gelopen,E60 voor een lamp vonden we eigenlijk best wel veel geld.
Uiteindelijk weten te kopen voor E35![]()
[afbeelding]
uiteindelijk bij de kwantum, daar wassie in de aanbiedingquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die is heel erg leuk!!Waar heb je hem gekocht?
zijn ook wandlampjes van, mannetje op een touwladder,quote:
gevonden:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef the_jestert het volgende:
[..]
zijn ook wandlampjes van, mannetje op een touwladder,
zal plaatje zoeken...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |