Oh ik vind het juist wel leuk omdat het zo over the top is. Ze zijn trouwens onbehandeld he, dus niet persé met die beschildering er op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
My god wat erg.. Dat zou ik mijn kind nooit aan kunnen doen. Niet mijn smaak
Ik verheug me nu al op het resultaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
ooooh, als alles goed gaat, krigen we vanmiddag de sleutel van een flat(je) en dan kan ik EINDELIJK 2 kinderkamertjes inrichten
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
ooooh, als alles goed gaat, krigen we vanmiddag de sleutel van een flat(je) en dan kan ik EINDELIJK 2 kinderkamertjes inrichten
Die bovenste doen we in de woonkamer, maar dan de andere verdsiequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef piglet het volgende:
Misschien zoiets
[afbeelding]
of zoiets
[afbeelding]
Bron
En dan niet op alle muren denk ik maar bijvoorbeeld 1 muur daarmee en de rest effen?
Ja, goed idee, ga ik doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:13 schreef Pruk het volgende:
Misschien kun je een topic openen in K&W voor meer ideeen, daar zitten een heleboel creatieve mensen.
Mooi!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Die bovenste doen we in de woonkamer, maar dan de andere verdsie
[afbeelding]
Kan je mij vertellen waar je dat leuke gordijn gekocht hebt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel leuk omdat het zo over the top is. Ze zijn trouwens onbehandeld he, dus niet persé met die beschildering er op.
Om even ontopic te blijven, zo ziet het er nu dus uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Ikeaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef doshi het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waar je dat leuke gordijn gekocht hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |