Oei, dat is flink zwaar zeg! Verhuizen als je een kleine baby hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef KRS het volgende:
Ik ben nu bijna 26wk en in dit huis maken we geen babykamer meer, als ons babymeisje bijna 3 maand is gaan we verhuizen naar ons nieuwbouwhuis, dus daar krijgen zij en haar broer allebei een mooie nieuwe kamer!!
Tja, zo lag het bij ons ook niet helemaal in de planningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef doshi het volgende:
[..]
Oei, dat is flink zwaar zeg! Verhuizen als je een kleine baby hebt.
Waar kan je die kopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
Heb vandaag een hele leuke knuffel met muziekdoosje gescoord voor de kinderkamer, dit is een van de eerste muziekdoosjes die relaxed een muziekje afspeelt de meeste gaan me te snel ....
Het is de linkse geworden de paars-bruine.
[afbeelding]
Dankje! Is wel de bedoeling in de toekomst, maar dan moeten we eerst verbouwen. Deze krijgt voorlopig een eigen hoekje op onze kamer. De kleuren zijn ook aangepast aan onze slaapkamer: voornamelijk roze, rood met blauw, groen en wit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef Lishe het volgende:
Leuk Tan! Krijgt jullie spruit een eigen kamertje? (Ik vind de kamertjes van je kinderen zo leuk, ben heel benieuwd hoe dit weer zou gaan worden.)
Ah, die heb ik ook!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
Heb vandaag een hele leuke knuffel met muziekdoosje gescoord voor de kinderkamer, dit is een van de eerste muziekdoosjes die relaxed een muziekje afspeelt de meeste gaan me te snel ....
Ik heb hem in Boxtel gekocht bij www.droomkamer.nlquote:
Geweldige knuffel, ik heb hetzelfde probleem, de meeste muziekjes vind ik te snel...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
[afbeelding]
Deze was normaal ¤ 45,- maar was nu voor 50% afgeprijsd de winkel gaat verbouwen dus mazzel voor Marlieskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef KRS het volgende:
[..]
Geweldige knuffel, ik heb hetzelfde probleem, de meeste muziekjes vind ik te snel...
Hoe duur was deze knuffel ongeveer als ik vragen mag??
Wat een duur ding zeg! Maar vast wel de prijs waard hoor, maar ik verbaas me soms over de prjizen van al dat baby spul...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef marlieske het volgende:
Deze was normaal ¤ 45,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |