Nee, moeilijk is het niet als je een keuze kan maken. Je kan natuurlijk naar een Gamma ofzo gaan, maar dat is niet echt heel mooi behang en vaak ook niet echt van heel goede kwaliteit (lastig als je niet goed kan behangen).quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef LadyS het volgende:
Nu nog behang enzo.. tips iemand?Vooral voor het kamertje van Iris weet ik het niet. Niet te baby-achtig, en wel stoer enzo
Moeilijk
Dat meen je niet! Ik ben vorige week bij Ikea geweest en gezocht bij de gordijnstoffen en kant en klaar gordijnen en heb het niet gezien??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Bij IkeaDaar heb ik het ooit zien hangen, tegenwoordig hebben ze het niet meer volgens mij, wel met bloemen erop, die is ook leuk!
De buren hadden hier problemen met erg dun behang van de Gamma, maar het zal wel per type verschillen. Bij ons heeft de Gamma helemaal geen leuk behang, de Praxis echter wel (en dat is volgens mij van dezelfde eigenaar als de Gamma).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Pruk het volgende:
Wij hebben het hele huis gewoon behangen met Gamma behang en op de eerste kamer na (onze slaapkamer, toen we nog niet wisten hoe erg de muren zogen) zit het er echt overal prima op. Nou ben ik echt niet een superbehanger, maar met een scherp mesje en voldoende plaksel en een goede behanglineaal kan je ook echt wel behangen met Gamma behang (0.02)
Wij gaan dit wel doen, ook het bad staat er. Wij hebben wel een vrij grote babykamer. Naast de commode, kast en het bedje hebben wij bijv. ook nog een grote stoel gekocht om de baby straks te voeden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef pinquit het volgende:
doen jullie nou ook verschonen echt op de kinderkamer trouwens??
Met een heel nieuw huis wat je moet opknappen begrijp ik dat best. Dat kost bakken met geld en je kan het maar 1 keer uitgeven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef LadyS het volgende:
We zijn bij een behangzaak geweest een tijdje terug, prachtig behang maar ik ben bang dat dat buiten ons budget valt![]()
waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:30 schreef LadyS het volgende:
volgens mij zag ik die bij de kringloop hier staan
Kun je ze niet beter even bellen eerst? Of maakt een ritje voor niks niet uit? (ik zet de koffie wel klaar danquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Belana het volgende:
ik denk dat wij een ritje naar de schalm gaan maken! bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |