Ik vind die ook erg super! Maar ik zou in zo'n geval voor een simpel bed gaan en zelf zo'n achterwand maken! Kan je aan je eigen smaak aanpassen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef texelonia het volgende:
Kom nu een nog gaver (lees: duurder) bedje tegen:
[afbeelding]
¤715 euro voor peuterformaat
Hee dat lijkt toch sprekend op dit bedje:quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:22 schreef texelonia het volgende:
Dus verder zoeken, en nu heb ik wel een ander leuk bedj gevonden:Maar die is dan weer ¤239,- (incl. lattenbodem, excl. matras)
Volgens mij is er niks betaalbaars buiten de Ikea te vinden zo ongeveer![]()
Okay danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind dat jullie offtopic gaan en wil meer babykamers zien
Tja onzin... Het scheelt toch weer iets in de ruimte, en zo groot is Noah's kamer niet. En straks als er een nr. 2 is die uit het ledikant gegroeid is kan die ook weer in dit peuterbed (en wie weet komt er ook nog een nr.3) en hoe we het dán met de ruimte doen zien we dan wel weer. Misschien wonen we tegen die tijd zelfs wel ergens anders.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:13 schreef pinquit het volgende:
ik vind een peuterbedje stiekum een beetje onzin en geldverspilllingmaar wie ben ik enzo
![]()
Nee, wij gaan voor een strandkamertjequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef bixister het volgende:
ik héb zo'n vermoeden dat jullie kindje ook een zee-kamertje krijgt...
igraine, geweldig!dat boomhutbed is ook super! maar zal ook wel flink prijzig zijn. tex, dat babalade is inderdaad een duur winkeltje, maar ze hebben er wel erg leuk spul ja. vooral leuk om ideetjes op te doen.
My god wat erg.. Dat zou ik mijn kind nooit aan kunnen doen. Niet mijn smaakquote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef Igraine het volgende:
Leuk juist die dierenstickers, alleen alledrie zou ik denk ik een beetje te druk vinden, ook omdat ze qua dessin niet echt bij elkaar passen.
Ik heb nu echt hét bedje gevonden..
[afbeelding]
Oh ik vind het juist wel leuk omdat het zo over the top is. Ze zijn trouwens onbehandeld he, dus niet persé met die beschildering er op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
My god wat erg.. Dat zou ik mijn kind nooit aan kunnen doen. Niet mijn smaak
Ik verheug me nu al op het resultaatquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
ooooh, als alles goed gaat, krigen we vanmiddag de sleutel van een flat(je) en dan kan ik EINDELIJK 2 kinderkamertjes inrichten
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
ooooh, als alles goed gaat, krigen we vanmiddag de sleutel van een flat(je) en dan kan ik EINDELIJK 2 kinderkamertjes inrichten
Die bovenste doen we in de woonkamer, maar dan de andere verdsiequote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef piglet het volgende:
Misschien zoiets
[afbeelding]
of zoiets
[afbeelding]
Bron
En dan niet op alle muren denk ik maar bijvoorbeeld 1 muur daarmee en de rest effen?
Ja, goed idee, ga ik doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:13 schreef Pruk het volgende:
Misschien kun je een topic openen in K&W voor meer ideeen, daar zitten een heleboel creatieve mensen.
Mooi!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Die bovenste doen we in de woonkamer, maar dan de andere verdsie
[afbeelding]
Kan je mij vertellen waar je dat leuke gordijn gekocht hebt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh ik vind het juist wel leuk omdat het zo over the top is. Ze zijn trouwens onbehandeld he, dus niet persé met die beschildering er op.
Om even ontopic te blijven, zo ziet het er nu dus uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij Ikeaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef doshi het volgende:
[..]
Kan je mij vertellen waar je dat leuke gordijn gekocht hebt?
Nee, moeilijk is het niet als je een keuze kan maken. Je kan natuurlijk naar een Gamma ofzo gaan, maar dat is niet echt heel mooi behang en vaak ook niet echt van heel goede kwaliteit (lastig als je niet goed kan behangen).quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef LadyS het volgende:
Nu nog behang enzo.. tips iemand?Vooral voor het kamertje van Iris weet ik het niet. Niet te baby-achtig, en wel stoer enzo
Moeilijk
Dat meen je niet! Ik ben vorige week bij Ikea geweest en gezocht bij de gordijnstoffen en kant en klaar gordijnen en heb het niet gezien??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Bij IkeaDaar heb ik het ooit zien hangen, tegenwoordig hebben ze het niet meer volgens mij, wel met bloemen erop, die is ook leuk!
De buren hadden hier problemen met erg dun behang van de Gamma, maar het zal wel per type verschillen. Bij ons heeft de Gamma helemaal geen leuk behang, de Praxis echter wel (en dat is volgens mij van dezelfde eigenaar als de Gamma).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Pruk het volgende:
Wij hebben het hele huis gewoon behangen met Gamma behang en op de eerste kamer na (onze slaapkamer, toen we nog niet wisten hoe erg de muren zogen) zit het er echt overal prima op. Nou ben ik echt niet een superbehanger, maar met een scherp mesje en voldoende plaksel en een goede behanglineaal kan je ook echt wel behangen met Gamma behang (0.02)
Wij gaan dit wel doen, ook het bad staat er. Wij hebben wel een vrij grote babykamer. Naast de commode, kast en het bedje hebben wij bijv. ook nog een grote stoel gekocht om de baby straks te voeden.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:59 schreef pinquit het volgende:
doen jullie nou ook verschonen echt op de kinderkamer trouwens??
Met een heel nieuw huis wat je moet opknappen begrijp ik dat best. Dat kost bakken met geld en je kan het maar 1 keer uitgeven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef LadyS het volgende:
We zijn bij een behangzaak geweest een tijdje terug, prachtig behang maar ik ben bang dat dat buiten ons budget valt![]()
waar?quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:30 schreef LadyS het volgende:
volgens mij zag ik die bij de kringloop hier staan
Kun je ze niet beter even bellen eerst? Of maakt een ritje voor niks niet uit? (ik zet de koffie wel klaar danquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Belana het volgende:
ik denk dat wij een ritje naar de schalm gaan maken! bedankt!
leaseauto hequote:Op donderdag 26 juli 2007 20:01 schreef Lois het volgende:
[..]
Kun je ze niet beter even bellen eerst? Of maakt een ritje voor niks niet uit? (ik zet de koffie wel klaar dan)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:37 schreef Belana het volgende:
ik denk dat wij een ritje naar de schalm gaan maken! bedankt!
Harde werker!! Wat ben je toch 'n goeie!quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:04 schreef XTracer het volgende:
4 Man, een zaag, een beitel, een hamer, een boormachine, een schroefboor machine, 60 spijkers en 10 schroeven.
Die kast is helemaal uit elkaar geweest, maar ook weer helemaal in elkaar!
(Gelukkig maar
)
nog geen tijd gehad, ik wil dat Nick ook mee gaat en die werkt. ik hoop er morgen even aan toe te komen, maar dan hebben we ook nog een verjaardag. maarja, ik wil echt wel even kijken...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:24 schreef PM-girl het volgende:
Lishe, wat een leuke commode is het geworden! Super!
Belana, ben je geslaagd?
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:12 schreef LadyS het volgende:
BE, dat kastje is echt leuk!
Een junglekamer, tex, jij bent enthousiast!Ben benieuwd hoe het wordt!
Succesquote:
In Iris haar kamertje wit (ivoor)quote:Die behangetjes zijn echt heel leuk en vrolijk zegBen beieuwd hoe het ingericht en al uitziet. Welke kleur vloerbedekking komt erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |