Heel vaak zullen wij hem niet inklappen omdat wij zelf geen auto hebben en hij dus niet vaak kleingemaakt hoeft te worden, maar ik zal er voorzichtig mee zijn. Een vervangende stand zal wel enige tijd op zich laten wachten (de levertijd voor deze kleur was alleen al 12 weken) en dat is natuurlijk niks als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke kinderwagen hoor
haha weet uit ervaring dattie ook prettig rijdt
Let wel op met inklappen van de duwstang, bij ons was het spul wat erom zit binnen de kortste keren stuk. We hebben inmiddels een nieuwe duwstang
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef Nijna het volgende:
Nog geen foto's, maar we hebben vandaag wel verf gekocht... Batterij van het fototoestel is opgeladen, dus ik kan plaatjes maken als we binnenkort ook daarwerkelijk gaan beginnen (we hebben vandaag geprobeerd een stukje muur af te plakken, maar het ging niet recht genoeg naar onze zin, wellicht morgen nog eens op herhaling).
Dat zou een goeie tip zijn, ware het niet dat de banen horizontaal wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef doshi het volgende:
[..]
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.
Erg mooi, fleurig en toch ook weer rustigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Nijna het volgende:
Een indrukje
[afbeelding]
[afbeelding]
We gaan nog schuiven en er moet nog vanalles gedaan worden, groene baan moet nog een keer overgeschilderd bijvoorbeeld. Het bedje is nog niet compleet, maar dat komt nog. Ze hebben wat delen los besteld, omdat die er niet mooi uitzien.
Gordijntjes gaat mn moeder maken en er moeten nog allemaal spulletjes komen, maar in elk geval een indruk...
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het er vanochtend nog over gehad met mijn interieuradviseuse en rots-in-twijfeltijden DeLiedje, en zij zegt dat het vast prachtig gaat worden.
In de ecoshop in Gent stond vorige week een doos met een oude rubberen Sneeuwwitje en haar dwergen. Misschien iets voor jou?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
En ik speur naar kabouters en stippendingen.
Noooouuuu!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
boskabouterthema
Leueueueueuek! Hier tegenover mij zit een winkel met lampjes in de vorm van paddestoelen en bambihertjesquote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
Mooie kamertjes weer. Ik ben echt verliefd op die van Thies nog steeds. Prachtig!
En ik raak langzaam een beetje in paniek. We gaan de komende dagen beginnen aan het kamertje. (Mag ook wel met 29 weken op de teller.) Het behang is besteld...![]()
[afbeelding]
Ik wilde eigenlijk een bos, maar dat was te donker. Deze vind ik prachtig, maar nu twijfel ik weer of m'n boskabouterthemawel past.
Ik heb het er vanochtend nog over gehad met mijn interieuradviseuse en rots-in-twijfeltijden DeLiedje, en zij zegt dat het vast prachtig gaat worden. Als ik nu geen razende hormonen had overzag ik het wel, maar nu wil ik het gewoon af hebben. Zien of het mooi is en past.
Ik heb ook al een paddestoelenlamp ge-marktplaatst. En ik speur naar kabouters en stippendingen. De
commode wordt rood met wit(te stippen) en de kledingkast wit of groen. Nouja. Ik show wel als het klaar is.
Adem uit....
Ja, lekker hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:45 schreef Moonah het volgende:
Nijna, je hebt een heel andere smaak dan ik. Maar lekker he, dat gefrut op zo'n kamertje!? Het ziet er vrolijk uit!
Oei, dat is flink zwaar zeg! Verhuizen als je een kleine baby hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:54 schreef KRS het volgende:
Ik ben nu bijna 26wk en in dit huis maken we geen babykamer meer, als ons babymeisje bijna 3 maand is gaan we verhuizen naar ons nieuwbouwhuis, dus daar krijgen zij en haar broer allebei een mooie nieuwe kamer!!
Tja, zo lag het bij ons ook niet helemaal in de planningquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:17 schreef doshi het volgende:
[..]
Oei, dat is flink zwaar zeg! Verhuizen als je een kleine baby hebt.
Waar kan je die kopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
Heb vandaag een hele leuke knuffel met muziekdoosje gescoord voor de kinderkamer, dit is een van de eerste muziekdoosjes die relaxed een muziekje afspeelt de meeste gaan me te snel ....
Het is de linkse geworden de paars-bruine.
[afbeelding]
Dankje! Is wel de bedoeling in de toekomst, maar dan moeten we eerst verbouwen. Deze krijgt voorlopig een eigen hoekje op onze kamer. De kleuren zijn ook aangepast aan onze slaapkamer: voornamelijk roze, rood met blauw, groen en wit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:32 schreef Lishe het volgende:
Leuk Tan! Krijgt jullie spruit een eigen kamertje? (Ik vind de kamertjes van je kinderen zo leuk, ben heel benieuwd hoe dit weer zou gaan worden.)
Ah, die heb ik ook!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
Heb vandaag een hele leuke knuffel met muziekdoosje gescoord voor de kinderkamer, dit is een van de eerste muziekdoosjes die relaxed een muziekje afspeelt de meeste gaan me te snel ....
Ik heb hem in Boxtel gekocht bij www.droomkamer.nlquote:
Geweldige knuffel, ik heb hetzelfde probleem, de meeste muziekjes vind ik te snel...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef marlieske het volgende:
[afbeelding]
Deze was normaal ¤ 45,- maar was nu voor 50% afgeprijsd de winkel gaat verbouwen dus mazzel voor Marlieskequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef KRS het volgende:
[..]
Geweldige knuffel, ik heb hetzelfde probleem, de meeste muziekjes vind ik te snel...
Hoe duur was deze knuffel ongeveer als ik vragen mag??
Wat een duur ding zeg! Maar vast wel de prijs waard hoor, maar ik verbaas me soms over de prjizen van al dat baby spul...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:03 schreef marlieske het volgende:
Deze was normaal ¤ 45,-
Doshi, weet jij toevallig de naam van die kamer? of waar heb je hem gekocht?quote:
welke kamer bedoel je? De kamer die wij hebben?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:04 schreef Puckzzz het volgende:
Doshi, weet jij toevallig de naam van die kamer? of waar heb je hem gekocht?
yups...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef doshi het volgende:
[..]
welke kamer bedoel je? De kamer die wij hebben?
Ik heb hem echter niet bij Prenetal gekocht (wel bekeken daar), maar bij www.again4kids.nlquote:Sofie
1. Ledikant voor 219,- afmeting: 82 x 126 x 67 cm.
2. Commode voor 339,- afmeting: 85 x 97 x 56 cm.
3. Kast voor 399,- afmeting: 192 x 95 x 56 cm.
Kleur: dekkend wit gelakt.
De telefoonnummers heb ik even weggehaald, maar die kan je vinden op www.again4kids.nlquote:Hallo,
Bedankt voor je bezoek aan onze website www.again4kids.nl
Wij proberen één van de voordeligste babywinkeltjes in Nederland te zijn. In ons kleine winkeltje hebben wij ook matrasjes, lakentjes, dekentjes, klamboes en andere accessoires. Ook met deze produkten zijn wij veel voordeliger want juist daarin vergissen de mensen zich vaak wat het kost. En ook hierin hebben wij de bekende merken op voorraad!
Normaliter voeg ik even een foto van de kamer bij maar omdat je om meerdere prijzen vraagt dan wordt het mailtje nogal groot voor verzending. Vandaar dat ik maar even 1 foto heb toegevoegd. Uiteraard kun je de kamers op de site wel bekijken.
Babykamer Sofie van Bopita (commode, ledikant en kast)
Onze afhaalprijs: ¤ 779,00
Levertijd ca 6 weken
Babykamer Snoos (Bopita) (commode, ledikant en kast)
Onze afhaalprijs: ¤ 749,00
Levertijd ca. 6 weken
Babykamer Melody (TWF) (Commode, Ledikant en Kast)
Onze afhaalprijs: ¤ 899,00
Veel succes met het maken van een keuze en wie weet kunnen wij wat voor jullie betekenen.
Heb je nog vragen mail ze gerust, bellen mag ook met XXX (Karin) of XXX (Gerda)
Met vriendelijke groet,
Gerda Hilgenkamp
Again4Kids
Colorique is gewoon een duur merk, ik heb zelf ook een paar dingen ervan, kussens, gordijn, klamboe, beddesprei, maar je hebt wel iets unieks. Nu weet ik niet of dat voor die knuffel ook geldt, maar veel van hun producten zijn handgemaakt met unieke stofjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:56 schreef doshi het volgende:
[..]
Wat een duur ding zeg! Maar vast wel de prijs waard hoor, maar ik verbaas me soms over de prjizen van al dat baby spul...
Is meen ik wel handgemaakt maar ik vond het gewoon een mooie knuffelquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef Tan het volgende:
[..]
Colorique is gewoon een duur merk, ik heb zelf ook een paar dingen ervan, kussens, gordijn, klamboe, beddesprei, maar je hebt wel iets unieks. Nu weet ik niet of dat voor die knuffel ook geldt, maar veel van hun producten zijn handgemaakt met unieke stofjes.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Lishe het volgende:
Mag ik dan zo brutaal zijn even te showen met dit muziekdoosje?![]()
Hij is van de site van Deliedje. Met foto van mijn dochter!
![]()
[afbeelding]
Maar waarom ga je dan niet meteen voor een "gewoon" bed?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:59 schreef texelonia het volgende:
Dus zal het toch wel een saaisimpel Ikea-bedje worden ben ik bang
Zijn daar leukere voor te vinden dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Leah het volgende:
[..]
Maar waarom ga je dan niet meteen voor een "gewoon" bed?
Ah okquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:23 schreef texelonia het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral vanwege de ruimte. Zo groot is Noah's kamer niet...
En we hebben nooit echt een kinderkamer kunnen geven aan Noah, en zelf meubeltjes uit kunnen kiezen enzow, dus daarom wil ik nu gewoon iets wat ik echt leuk vind... :$
Dit bedje is redelijk eenvoudig zelf te maken, mits je kan figuurzagen trouwens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:38 schreef texelonia het volgende:
Kom nu een nog gaver (lees: duurder) bedje tegen:
....
¤715 euro voor peuterformaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |