Heel vaak zullen wij hem niet inklappen omdat wij zelf geen auto hebben en hij dus niet vaak kleingemaakt hoeft te worden, maar ik zal er voorzichtig mee zijn. Een vervangende stand zal wel enige tijd op zich laten wachten (de levertijd voor deze kleur was alleen al 12 weken) en dat is natuurlijk niks als je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke kinderwagen hoor
haha weet uit ervaring dattie ook prettig rijdt
Let wel op met inklappen van de duwstang, bij ons was het spul wat erom zit binnen de kortste keren stuk. We hebben inmiddels een nieuwe duwstang
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef Nijna het volgende:
Nog geen foto's, maar we hebben vandaag wel verf gekocht... Batterij van het fototoestel is opgeladen, dus ik kan plaatjes maken als we binnenkort ook daarwerkelijk gaan beginnen (we hebben vandaag geprobeerd een stukje muur af te plakken, maar het ging niet recht genoeg naar onze zin, wellicht morgen nog eens op herhaling).
Dat zou een goeie tip zijn, ware het niet dat de banen horizontaal wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef doshi het volgende:
[..]
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.
Erg mooi, fleurig en toch ook weer rustigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:11 schreef Nijna het volgende:
Een indrukje
[afbeelding]
[afbeelding]
We gaan nog schuiven en er moet nog vanalles gedaan worden, groene baan moet nog een keer overgeschilderd bijvoorbeeld. Het bedje is nog niet compleet, maar dat komt nog. Ze hebben wat delen los besteld, omdat die er niet mooi uitzien.
Gordijntjes gaat mn moeder maken en er moeten nog allemaal spulletjes komen, maar in elk geval een indruk...
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het er vanochtend nog over gehad met mijn interieuradviseuse en rots-in-twijfeltijden DeLiedje, en zij zegt dat het vast prachtig gaat worden.
In de ecoshop in Gent stond vorige week een doos met een oude rubberen Sneeuwwitje en haar dwergen. Misschien iets voor jou?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
En ik speur naar kabouters en stippendingen.
Noooouuuu!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
boskabouterthema
Leueueueueuek! Hier tegenover mij zit een winkel met lampjes in de vorm van paddestoelen en bambihertjesquote:Op maandag 25 juni 2007 20:29 schreef Lishe het volgende:
Mooie kamertjes weer. Ik ben echt verliefd op die van Thies nog steeds. Prachtig!
En ik raak langzaam een beetje in paniek. We gaan de komende dagen beginnen aan het kamertje. (Mag ook wel met 29 weken op de teller.) Het behang is besteld...![]()
[afbeelding]
Ik wilde eigenlijk een bos, maar dat was te donker. Deze vind ik prachtig, maar nu twijfel ik weer of m'n boskabouterthemawel past.
Ik heb het er vanochtend nog over gehad met mijn interieuradviseuse en rots-in-twijfeltijden DeLiedje, en zij zegt dat het vast prachtig gaat worden. Als ik nu geen razende hormonen had overzag ik het wel, maar nu wil ik het gewoon af hebben. Zien of het mooi is en past.
Ik heb ook al een paddestoelenlamp ge-marktplaatst. En ik speur naar kabouters en stippendingen. De
commode wordt rood met wit(te stippen) en de kledingkast wit of groen. Nouja. Ik show wel als het klaar is.
Adem uit....
Ja, lekker hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:45 schreef Moonah het volgende:
Nijna, je hebt een heel andere smaak dan ik. Maar lekker he, dat gefrut op zo'n kamertje!? Het ziet er vrolijk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |