Dat klinkt idd best heel zinnig, maar dan heb je dus nog geen hele verhalen gehad over speciale ademende toplagen en weetikveel wat ze allemaal verzinnen tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=102
op deze site staat waaraan t matras moet voldoen, volgens die site dan, maar goed klonk wel logisch allemaal
Ja die hebben we natuurlijk ook erop liggen alleen die van mij heeft het al gepresteerd om in de zijkant te piesenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:44 schreef Isegrim het volgende:
Daar heb je toch van die plastic onderlakentjes voor?
Om dan weer even ontopic te gaan, Noah's nieuwe peuterbedjequote:Op maandag 30 juli 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes vraagt zich af of dit niet in een ander topic moet, of dat de TT anders aangepast moet worden, het wordt ook steeds meer een overlegtopic, dan alleen een foto-topic...
Was ook een moeilijk besluitquote:
Heel mooiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:46 schreef the_jestert het volgende:
Onze babykamer is klaar![]()
![]()
oke, we moeten nog wel wat schilderijtjes enzo ophangen, en lakentjes voor het bedje, maar voor de rest, kijk maar......
het gordijn komt van de Leenbakker,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:30 schreef doshi het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Waar heb je dat gordijn gekocht? Ik ben nog steeds wat zoekende naar een gordijn en ga het vrijdag bestellen,wellicht is iets als die van jou ook leuk voor mijn (groene) kamer.
En heb je nu een camera boven de deur hangen in dat raampje?
Oeh.. Daar ben ik heel benieuwd naar!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:07 schreef bixister het volgende:
tex, ik heb nog een stoer HEMA auto-dekbed-overtrek over. kan ik jou daar een plezier mee doen?
sjonge, onze halfhoogslaper voor Piet staat eindelijk in elkaar, wat een kolossaal ding joh. ik had me er toch nog op verkeken, de halve kamer is nu vol bed.ik ga morgen een foto maken en hier laten zien, zodat ik eindelijk weer wat meer ontpoic ben.
.
En met een barkruk wil ook niet? Of is het bed echt zo hoog als een stapelbed?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:56 schreef lily het volgende:
Ja, ben ook benieuwd naar de hoogslaper van Piet (Damon slaapt ook al 1,5 jaar in een halfhoogslaper)
Ik vind het wel jammer dat je staand naast het bed moet voorlezen (als ik erbij ga liggen dan vertrouw ik de stevigheid van het bed niet zo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |