abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51933070
PM ik raad het je van harte AF. ben er net ook nog een paar uur mee bezig geweest en nog steeds niet klaar. als die stomme stickers nou maar wel willen plakken straks want daar begon het eigenlijk mee. (die kunnen niet op behang, en 't behang zat toch al wat los, dus daarom het behang er maar afgehaald. bleek de muur echt van dat ruwe beton, vol gaten, nog eens gaten en ook nog een ontelbaar aantal kleine gaatjes. dus eerst de grote gaten allemaal dichtge-alabastined, en nu dan een laag van die 'muuregalisator' erop, maar 't is echt ontzettend lastig. zeker achter buizen enzovoorts.)

sorry, dit hoort eigenlijk in K&W denk ik. maarja. na afloop komt er wel een fotootje.
  zondag 29 juli 2007 @ 14:32:09 #227
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51933510
Ah die ellende hebben wij hier ook gehad bix... Wij hebben toen ook alles gewoon opgevuld met van Alabastine, met een plamuurmes. Dat duurde echt een eeuwigheid, dus voor de slaapkamer hebben we toen een groter ding gehaald wat wel iets beter werkte.

Overigens de muurstickers die wij in onze keuken op de muur wilden plakten daar mooi niet Dus nu hebben we ze maar op de keukenkastjes geplakt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 29 juli 2007 @ 14:34:31 #228
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51933567
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:10 schreef bixister het volgende:
PM ik raad het je van harte AF.
Sorry!
Maar ik zie het helemaal voor me, hoe ook ik eraan zou beginnen en vervolgens bozer en bozer wordt! Neuh, we sparen maar even door denk ik! Succes!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_51935198
het spul is op, dus ik ben maar gestopt nu. maar mooi is anders! hopelijk kan ik straks met wat schuurpapier nog wat hobbels en bobbels wegwerken, voor we met het verven gaan beginnen. tex, wat balen dat die stickers niet plakken wilden! ik denk dat ik momenteel wel in staat ben tot secondenlijm of erger, om die rotdingen te laten plakken, als 't nodig zou zijn.
  zondag 29 juli 2007 @ 17:06:45 #230
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51937164
quote:
Op zondag 29 juli 2007 10:18 schreef doshi het volgende:

[..]

Weet je waar je dat stippenzeil kan kopen en hoe dat betimmeren werkt? Ik heb namelijk nog een projectje (niet voor de kinderkamer, maar voor de keuken) waar ik stippenzeil voor nodig heb op plankjes.
Hier kan je het online kopen. Kan je het niet beter met spuitlijm doen ipv betimmeren?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51942620
leuke site! ik heb ook nog plakplastic nodig voor de binnenkant van een kastje, en ik vind het spul wat je doorgaans kunt kopen zo fantasieloos.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:19:25 #232
103793 kozakken
Living the life
pi_51944857
Wij hebben dus net dit zeil gekocht voor op tafel

M@x, niet iets voor jou?

(van tafelzeil.com : wij hebben het trouwens gewoon in een winkel in Deventer gekocht. )
pi_51945368
daar hebben wij een schortje van. (via tantetinus.nl). maar ik zag 't zeil hier ook ergens te koop ja.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:36:48 #234
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_51945447
Jaaaaaa, ik heb die vorige week binnen gekregen! Ik heb er zo naar gespeurd en ineens stond íe op tafelzeil.com.
(En Kozakken, jahee, ik heb me rot gespeurd!! )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 29 juli 2007 @ 22:51:53 #235
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_51945972
Kozakken, ik vind het echt snoezig
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_51952231
quote:
Op zondag 29 juli 2007 17:06 schreef m@x het volgende:

[..]

Hier kan je het online kopen. Kan je het niet beter met spuitlijm doen ipv betimmeren?
ik zal even opzoeken wat spuitlijm is, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar het heet dus tafelzeil en het kan ook op de eettafel zie ik? Heel interessant, ik zie mooie dingen op die site. Bedankt.

Die muur met duizenden gaatjes komt mij wel bekend voor. Toen wij in dit huis gingen heb ik 2 weken lang gaatjes gevuld. Albastine is trouwens best duur daarvoor, ik gebruikte geen/roodband. Nog een tip om lekker offtopic te gaan: maak het nat na het erop smeren en je kan het glad maken (maar dat is nu denk ik te laat...) Je kan het wel goed bijwerken met een schuurmachine en behangafsteekmes met een breed uiteinde. Als je er grove structuurverf op doet wordt het heel mooi, of dik behang.
pi_51952697
doshi, ze hebben op die site ook een linkje naar diverse 'dochtersites', waaronder de 'plakplasticsite'. volgens mij kun je dat beter gebruiken voor het bekleden van kastplankjes. hoewel, dat plakt misschien wel téveel naar je zin.

bedankt voor de tips, die had ik zelf trouwens inmiddels al wel ongeveer al doende 'uitgevonden' ... ik ben nu na 't schuren redelijk tevreden. maar we gaan er juist geen structuurverf of behang op doen, omdat we een gladde muur nodig hadden voor die @*&#$^%^ muurstickers.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:33:21 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51953546
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 13:50 schreef texelonia het volgende:

En wat zijn matrassen ook belachelijk duur zeg, soms gewoon bijna duurder dan het bedje zelf
.

Hier raadde de beddenverkoper goedkope matrassen aan ivm met de eerste tijd de ongelukjes.
  maandag 30 juli 2007 @ 10:34:31 #239
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_51953569
quote:
Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef bixister het volgende:
bedankt voor de tips, die had ik zelf trouwens inmiddels al wel ongeveer al doende 'uitgevonden' ... ik ben nu na 't schuren redelijk tevreden. maar we gaan er juist geen structuurverf of behang op doen, omdat we een gladde muur nodig hadden voor die @*&#$^%^ muurstickers.
Ik wacht met spanning op het K&W topic van dit project, inclusief beeldmateriaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 30 juli 2007 @ 10:41:29 #240
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51953726
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef Rottdog het volgende:

[..]

.

Hier raadde de beddenverkoper goedkope matrassen aan ivm met de eerste tijd de ongelukjes.
Dat is wel een goeie idd, maar het goedkoopste matras wat ik kon vinden was nog 70 euro, behalve bij de Ikea dan maar dat lijkt me echt voor geen meter liggen...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_51953817
Daar heb je toch van die plastic onderlakentjes voor?
  maandag 30 juli 2007 @ 11:31:11 #242
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_51955015
Wij hebben de matras voor in het ledikantje bij zo'n leen bakker winkel gekocht. 40 euro volgens mij.
Die dingen van > 100 euro van de Prenatal vind ik onbehoorlijk hoog geprijst. (Je krijgt bij de Prenatal een bon van 10% bij aankoop van een kamertje. Ze gaan er dan waarschijnlijk van uit dat je die aan zo'n prijzige matras besteedt. Ik heb gewoon 10% korting gekregen )
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
het spul is op, dus ik ben maar gestopt nu. maar mooi is anders! hopelijk kan ik straks met wat schuurpapier nog wat hobbels en bobbels wegwerken, voor we met het verven gaan beginnen.
In ons kamertje zaten ook aardig wat gaatjes in de muur en boven het kozijn een gat van 1 cm diep en ongeveer 6 cm hoog. Ik heb alles in 2 lagen gevuld met alabastine muurvuller. Dan met een vlakschuurmachine vlak schuren, voorstrijk en structuurverf er op, nieuwe laag gebroken wit er op en presto! Je ziet er niks meer van. (Muren waren al gestructuurd. Heb gewoon grove structuurverf bij de Gamma gekocht en dat er op gesmeerd. Je ziet het verschil tussen oude en nieuwe structuur bijna niet.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  maandag 30 juli 2007 @ 11:32:57 #243
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_51955052
*sry, dubbelposting*
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_51955130
Hmzzz zou ik eerder een goedkoper kamertje kopen met een goed matras ipv andersom
  maandag 30 juli 2007 @ 11:37:01 #245
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_51955163
quote:
Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmzzz zou ik eerder een goedkoper kamertje kopen met een goed matras ipv andersom
Een dure matras hoeft niet per definitie een goede matras te zijn. En een goedkope matras niet per definitie een slechte.
pi_51955465
Nee oke, maar ik vond t klinken alsof er niet gekeken werd naar de kwaliteit van het matras, maar alleen naar de kosten
maar dan heb ik t verkeerd begrepen
  maandag 30 juli 2007 @ 11:55:21 #247
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_51955666
Kwaliteit is natuurlijk erg belangrijk. Maar dat betekent niet dat een matras met gouddraad gestikt hoeft te zijn Als je een beetje logisch nadenkt hoeft een goed ledikantmatrasje echt niet meer dan 50 euro te kosten. De rest is dus pure winst voor zo'n prenatal. (De matras die we voor in het wiegje op maat hebben laten maken was nog niet eens 50 euro. Kan je nagaan wat voor winst men op matrasjes in standaardmaten maakt.)
pi_51955704
nee dat snap ik
Maar daarom is een goed matras wel belangrijk
en ik heb geen idee wat t kost hoor, maar wilde alleen zeggen wat ik zei
  maandag 30 juli 2007 @ 12:01:19 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51955822
Ja, maar... een goed matras is wel belangrijk natuurlijk, en zeker voor Tex zou ik wel voor een goed matras gaan, maar voor bijvoorbeeld het babybedje...
Natuurlijk moet het wel goed zijn, maar zo'n kindje is nog zo licht dat het nou ook weer niet, net als volwassenen, weetikveel wat voor ondersteuning nodig heeft toch?

* Brighteyes vraagt zich af of dit niet in een ander topic moet, of dat de TT anders aangepast moet worden, het wordt ook steeds meer een overlegtopic, dan alleen een foto-topic...
  maandag 30 juli 2007 @ 12:04:30 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_51955919
Ik denk eerlijk gezegd dat de kwaliteit van het matras ook niet zo belangrijk is als voor een volwassene. Zelf doe je er over het algemeen jaaaaaren mee. Maar die paar jaartjes dat je kind erin ligt... Bovendien is een kind een stuk lichter dan een volwassene.
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')