quote:Op zondag 29 juli 2007 14:10 schreef bixister het volgende:
PM ik raad het je van harte AF.
Hier kan je het online kopen. Kan je het niet beter met spuitlijm doen ipv betimmeren?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:18 schreef doshi het volgende:
[..]
Weet je waar je dat stippenzeil kan kopen en hoe dat betimmeren werkt? Ik heb namelijk nog een projectje (niet voor de kinderkamer, maar voor de keuken) waar ik stippenzeil voor nodig heb op plankjes.
ik zal even opzoeken wat spuitlijm is, daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar het heet dus tafelzeil en het kan ook op de eettafel zie ik? Heel interessant, ik zie mooie dingen op die site. Bedankt.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Hier kan je het online kopen. Kan je het niet beter met spuitlijm doen ipv betimmeren?
.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:50 schreef texelonia het volgende:
En wat zijn matrassen ook belachelijk duur zeg, soms gewoon bijna duurder dan het bedje zelf
Ik wacht met spanning op het K&W topic van dit project, inclusief beeldmateriaal!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:50 schreef bixister het volgende:
bedankt voor de tips, die had ik zelf trouwens inmiddels al wel ongeveer al doende 'uitgevonden' ... ik ben nu na 't schuren redelijk tevreden. maar we gaan er juist geen structuurverf of behang op doen, omdat we een gladde muur nodig hadden voor die @*$^%^ muurstickers.
Dat is wel een goeie idd, maar het goedkoopste matras wat ik kon vinden was nog 70 euro, behalve bij de Ikea dan maar dat lijkt me echt voor geen meter liggen...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:33 schreef Rottdog het volgende:
[..]
.
Hier raadde de beddenverkoper goedkope matrassen aan ivm met de eerste tijd de ongelukjes.
In ons kamertje zaten ook aardig wat gaatjes in de muur en boven het kozijn een gat van 1 cm diep en ongeveer 6 cm hoog. Ik heb alles in 2 lagen gevuld met alabastine muurvuller. Dan met een vlakschuurmachine vlak schuren, voorstrijk en structuurverf er op, nieuwe laag gebroken wit er op en presto! Je ziet er niks meer van. (Muren waren al gestructuurd. Heb gewoon grove structuurverf bij de Gamma gekocht en dat er op gesmeerd. Je ziet het verschil tussen oude en nieuwe structuur bijna niet.)quote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
het spul is op, dus ik ben maar gestopt nu. maar mooi is anders!hopelijk kan ik straks met wat schuurpapier nog wat hobbels en bobbels wegwerken, voor we met het verven gaan beginnen.
Een dure matras hoeft niet per definitie een goede matras te zijn. En een goedkope matras niet per definitie een slechte.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hmzzz zou ik eerder een goedkoper kamertje kopen met een goed matras ipv andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |