Huub en Lieke zagen alle hoeken van hun bedquote:Al vaker uitgegelegd. We proberen de rand op te zoeken, zij ook en soms moet je over de rand bewaken (en ja voor sommige ver over de rand, te ver, wat wie ook wil...). Dat doen we dus. Niet om Brian te beschermen maar allemaal, ook Huub vaak. Huub en Brian zijn nou eenmaal licht ontvlambaar en ze weten dat als wij bellen of roepen de grens in zicht is. Vandaar.
Ik heb op Shift ipv enter gedruktquote:Op maandag 4 juni 2007 04:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je. En dat topic van jou kon ik echt niet vinden, sorry
Lijkt er wel op of brenda moet naar dkapper zijn geweest.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:42 schreef Nostalgist het volgende:
Een nieuwe schoonmaakster ?
Mijn idee...quote:Op maandag 4 juni 2007 08:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Lijkt er wel op of brenda moet naar dkapper zijn geweest.
Guten Morgen !quote:Op maandag 4 juni 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:
Good meuning![]()
Dat was me het nachtje wel, daar gaan nog dooien vallen binnenkort.
Dat zal Wilgo een worst zijn, ik denk meer aan die arme kids.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:57 schreef Nostalgist het volgende:
Wilgo zal het weer zwaar krijgen..... De media is weer helemaal op Natasja gericht....
Filmpjesquote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef getl0st het volgende:
De TT en OP zetten mij aan om de vorige COS-en te lezen
Mogguh!![]()
Mogge, lees de SV van VOL, dan ben je zo klaar.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef getl0st het volgende:
De TT en OP zetten mij aan om de vorige COS-en te lezen
Mogguh!![]()
Daar wil ik liver niet eens aan denken....quote:Op maandag 4 juni 2007 08:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal Wilgo een worst zijn, ik denk meer aan die arme kids.
ik ben benieuwd of Palma Lieke's rol tijdens de date van Eric nog even aan hem zal doorbriefenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:51 schreef AnTjUh het volgende:
eric heeft het tegen palma erover dat hij onder water door huub is geslagen
palma zegt dat er camera's zijn die dat zien
Heb je daar mss een linkje van?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, lees de SV van VOL, dan ben je zo klaar.![]()
![]()
ja en dat is reden nr 1 om haar te zwiepen!!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:03 schreef blomst het volgende:
Prinssesje tegen Amanda
Schatje tegen Brian
Je kunt wel zien waar de voorkeur van Palma ligt.
is s ochtends het eerste wat ik doequote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, lees de SV van VOL, dan ben je zo klaar.![]()
![]()
Dacht dat bij zat, bij jou ook dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:10 schreef blomst het volgende:
De streams bufferen nu al.
Tuuluk.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je daar mss een linkje van?
Ik kom daar nooit
Ik heb nog tot morgen dus daar door kan het niet bufferen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
LOL; zouden de streams weer gratis worden ?
Ik heb maar 2 streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
LOL; zouden de streams weer gratis worden ?
Tis betaaldag toch ??? Nou mooi dat ik niet ga betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Nu alleen stream 1 en 2 de anderen op zwart.
Geweldig bedanktquote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Filmpjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlA
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Vreemd, bij mij ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef FSR het volgende:
hier ook alles zwart....maar ook geen pop up voor betalen oid... ?
DGK redaktie gaf hier een reaktie in de topic zwaai hier amanda uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:25 schreef getl0st het volgende:
Zei de site van 10 nog wat over de hak-klap?
Wat denk je zelf, natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:25 schreef getl0st het volgende:
Zei de site van 10 nog wat over de hak-klap?
Dat we de zwaaiende handen nog even moesten wegstoppen zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
[..]
DGK redaktie gaf hier een reaktie in de topic zwaai hier amanda uit.
Heb ik gelezen, maar op de site van 10 is niks terug te vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
[..]
DGK redaktie gaf hier een reaktie in de topic zwaai hier amanda uit.
Op het moment dat ik 'invoeren' klikte dacht ik *dat is wel een hele domme vraag*quote:
Het viel wel mee en geen exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat we de zwaaiende handen nog even moesten wegstoppen zeker?
Nee zetten ze nooit iets neer, als het in de nacht gebeurt.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, maar op de site van 10 is niks terug te vinden.
En dan zeggen.. gerust stellenquote:
Ik heb nu 3 dagen niet gestreamd en moet zeggen heb het niet gemist. Vannacht ff de streams aangehad en zag dat geruzie enzo, en weet vrijwel zeker dat ik niet ga betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:32 schreef getl0st het volgende:
Wie gaat er eigenlijk voor de streams betalen en hier verslag doen?
Voor zover ik weet is het vanmiddag 12 uur afgelopen met de 'pret'
Ik heb afgelopen maand betaald, dus ik heb nog 1 maand tegoed.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 dagen niet gestreamd en moet zeggen heb het niet gemist. Vannacht ff gestreamd en zag dat geruzie enzo, en weet vrijwel zeker dat ik niet ga betalen.
Bij mij nietquote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh allemaal. btw doen jullie streams het nu?
Brian: "Motherfucker, wat is jouw probleem, wat is jouw probleem, wat is jouw probleem, wat is jouw probleem"...quote:Op maandag 4 juni 2007 08:28 schreef blomst het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Net even het filmpje bekeken, maar Brian geeft weer de aanzet tot dit geweld.
Die komt opeens weer aandraven en begint Jaap om te gooien.
Nouuuuuuuuuuu van jou kunnen we goed opaan met de verslagen. Ik ga kijken hoelang ik het volhoud zonder streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand betaald, dus ik heb nog 1 maand tegoed.![]()
Ja ik ook als het goed is dan zit er wat in mijn wallet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand betaald, dus ik heb nog 1 maand tegoed.![]()
Tis toch jammer dat jij de COS-sertjes zo minderwaardig vindt en toch hier post. Zegt meer over jou dan over ons.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de COS-sertjes lopen weer te zeiken over die 4 euro per maand.
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch jammer dat jij de COS-sertjes zo minderwaardig vindt en toch hier post. Zegt meer over jou dan over ons.
Het woordje vrijwel viel al op.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu van jou kunnen we goed opaan met de verslagen. Ik ga kijken hoelang ik het volhoud zonder streams.![]()
Ik geloof gewoon dat een bepaalde groep beter kan opflikkeren naar www.vol.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch jammer dat jij de COS-sertjes zo minderwaardig vindt en toch hier post. Zegt meer over jou dan over ons.
Ik zou zeggen flikker op dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon dat een bepaalde groep beter kan opflikkeren naar www.vol.nl
Dan kan er gewoon normaal gepost worden.
Het valt mee dat Peter geen Coshoeren zegt.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je het niet aankan.. dan ga je toch lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als jij nu ff oprot is iedereen blijquote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal??quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
zei die eerder al........quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt mee dat Peter geen Coshoeren zegt.
Doei Petertje DGK HOOLIGANS # 8quote:Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker jij maar op.
Jij loopt te zeiken over een streamuurprijs van ¤ 0,001371527
Zo dat duurde ff, het gaat mij niet om de prijs, het gaat mij om het niveau en het principe. Dus zeik lekker niet, laat iedereen gewoon doen wat hij wil en hou op met je coshoeren en weet ik veel allemaal. Wees blij dat wij nog verslag doen, zijn er zat die geen streams hebben en ik denk toch dat wij het goed volgen. Beetje simpel van je peter, maar goed we zijn er aan gewend van jou.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker jij maar op.
Jij loopt te zeiken over een streamuurprijs van ¤ 0,001371527
Ik weeeeer nietquote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef Kinga het volgende:
Hmm heb nog steeds streams...
Verschillende dingen die jou oneindig simpele niveau weergeven:quote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo dat duurde ff, het gaat mij niet om de prijs, het gaat mij om het niveau en het principe. Dus zeik lekker niet, laat iedereen gewoon doen wat hij wil en hou op met je coshoeren en weet ik veel allemaal. Wees blij dat wij nog verslag doen, zijn er zat die geen streams hebben en ik denk toch dat wij het goed volgen. Beetje simpel van je peter, maar goed we zijn er aan gewend van jou.
COShoeren komt van mij???????? Jij spoort echt niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verschillende dingen die jou oneindig simpele niveau weergeven:
- de term coshoeren komt van Beequeen, niet van mij. Ik gebruik 'hoeren' nooit denigrerend.
- het meerdere keren in 'ons' en 'we' verhalen. Dat is echt zo oneindig simpel.
Joh!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef CoT het volgende:
Die Amanda is echt dom
Geloof er geen hout vanquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
- de term coshoeren komt van Beequeen, niet van mij. Ik gebruik 'hoeren' nooit denigrerend.
Amanda ging net kijken of ze ongesteld was, misschien daardoor ook zo opgefokt?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Ik heb jou hulp niet nodig! Ik zeg 3 woorden tegen je! Alsjeblieft jonge!
Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
JouW.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
LOLquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Ik heb jou hulp niet nodig! Ik zeg 3 woorden tegen je! Alsjeblieft jonge!
Geen ideequote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda ging net kijken of ze ongesteld was, misschien daardoor ook zo opgefokt?
Ik negeer cossers altijd, als ze zo provocerend doen, das handiger en beter voor je bloeddrukquote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.
Goeie tip, ga ik ook doenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik negeer cossers altijd, als ze zo provocerend doen, das handiger en beter voor je bloeddruk![]()
4 hier.. 4 hierquote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef ericahysterica het volgende:
bij mij nu op 3 vlakken beeld
Die jonge is obsessedquote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
ParaBrian durft dus nu ook al niet meer eten op te eten dat door Huub aan hem is gegeven omdat hij bang is dat er op gespuugd is![]()
Ach de persoon die dat zei negeer ik al een aantal weken.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef ericahysterica het volgende:
ja zolang andere de streams verslaan en de filmpjes op you tube zetten is het makkelijk om je aan de principes te houden![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach de persoon die dat zei negeer ik al een aantal weken.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef blomst het volgende:
Hier maar 1 stream binnen de rest buiten.
En daar zou je voor moeten betalen?
Das mooi wordt ze steeds agressiever.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft al 2 dagen niks gerookt, wel te merken
`quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
hier ook?
ja ik las niet goed, hier ook maar 1 vlakje waar de palmashow isquote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier ook?
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Het is weer de Zwabberhoershow, tijd om de hond uit te laten, later.
Die volg ik, maar heb jij meer binnen beelden?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier ook?
Goed plan, ga ik ook doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Lieke-iaanse uitspraken hoor...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat snelquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef Varen het volgende:
Nou Amanda niet meer rookt, wordt ze niet meer misselijk wakker. Haar stem is er ook erg op vooruitgegaan![]()
Raar, waar zit jij op?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
09:07 - Parel Palma
Palma verkeert in een opperbest humeur en is druk in de weer. De diva van het schoonmaakteam heeft een oppepper gekregen van Carlo Boszhard himself. “Hij had gezegd 'Palma staat niet op de aftiteling, maar ze is de parel van het programma', Echt zo lief”, vertelt het hoofd huishouding stralend aan haar collega’s. Hopelijk kan de huishoudster er nu weer even tegenaan...
BRON 10
Dus weer negatief over Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
Villa Vandaag - 04 juni 2007 09:34 - Huub de Oldenzaler
Het is bijna half tien en de Miljonairs maken zich op voor een nieuwe dag in De Gouden Kooi. Het is eigenlijk wachten op de volgende confrontatie tussen Huub en Eric of tussen de Oldenzaler en Brian. Huub was tijdenlang de Miljonair die zich met alleen verbaal geweld staande wist te houden in de Villa, maar de laatste tijd lijkt dat niet meer voldoende. Populair is de 25-jarige nog altijd, maar hoe lang duurt het nog voor ook hij ‘para’ wordt? Of is dat überhaupt niet mogelijk…
09:07 - Parel Palma
Palma verkeert in een opperbest humeur en is druk in de weer. De diva van het schoonmaakteam heeft een oppepper gekregen van Carlo Boszhard himself. “Hij had gezegd 'Palma staat niet op de aftiteling, maar ze is de parel van het programma', Echt zo lief”, vertelt het hoofd huishouding stralend aan haar collega’s. Hopelijk kan de huishoudster er nu weer even tegenaan...
BRON 10
Die van jou doen het bij niet, maar idd heel vreemdquote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef blomst het volgende:
[..]
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
Op de een of andere manier is het een soort van homomagneet?!?!quote:
Er zit ook mentol in las ik net...niet prettig om dat in je ogen te krijgen..combinatie alcohol en mentol zal lekker bijten..vandaar dat Brian zo fanatiek naar beneden holt om het te halen terwijl de flessen alcohol gewoon boven binnen handbereik staan..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian gooide trouwens met "Alcolade" en niet met listerine. Alcolade is een verfrissende lotion, sterker dan after shave, wordt gemaakt op Curacao in landhuis Chobolobo, waar ook de curacao likeur wordt gemaakt. Het bevat een hoog percentage alcohol. Ik herkende gelijk de fles, maar kreeg de kans niet om het hier neer te zetten, de cossen gingen zo snel.
Ben ik niet met je eens. Niet per se negatief. Gewoon meer een soort van gedachtengang uitgetikt. Er wordt niet beweerd dat hij weer eens iets gedaan zou hebben.quote:
Bij mij is het nog gekker;quote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef blomst het volgende:
[..]
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
Gemeen mannetje die Brian!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is dat hij er bewust naar zocht en er Jaap mee aanviel. Terwijl Jaap echt Amandelletje per ongeluk raakte met een minimale hoeveelheid, waar ik zelf nog het idee bij heb dat het in haar gedachte in haar oog kwam, als je haar hoorde schreeuwen als een speenvarken, denk je minstens dat er een heel glas in haar oog is verdwenen.
Ben bang dat dit voorlopig nog even doorgaaat, met Eric duurde het twee dagen en op hem was ze minder pissed dan op Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:12 schreef Varen het volgende:
Palma kan de vitamine pillen niet vinden.
Amanda: Huub slik alle pillen door elkaar, dan hoopt hij, dat hij in een trip belandt
Drinkt ook veel minderquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef product het volgende:
[..]
Ben bang dat dit voorlopig nog even doorgaaat, met Eric duurde het twee dagen en op hem was ze minder pissed dan op Huub.
Trouwens, Huub, Amanda, Brian en Natasia zitten qua agressie en achterbuurt schreeuw niveau allemaal op hetzelfde level. Eric heeft een gedeformeerd gevoel voor waarden en normen. Zwakke slaven van hun eigen emoties, gevangenissen zitten er vol mee. Geef mij maar Jaap, die heeft niet zo last van die primitieve oerdriften en gebruikt zijn hersens wat meer...
Hier ook weer!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef SiRojK het volgende:
Buffer?
Ik mag toch hopen dat dit emotionele wrak vandaag flink aangepakt wordt, wat een idioot zeg. Leuk vind ik dat, met een enorme grote mond binnenkomen en huilend de poort uitlopen. Net als Natanael. Getuigd van weinig zelfkennis. Huub is dan wel weer grappig, komt bedeesd binnen wordt gepest en vecht zich ijzersterk terug. Net als Jaap alleen zit er bij Jaap allemaal net wat meer een idee achter...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zijn draadje is los geschoten
Brian vraagt nog of hij van achter wat heeft gehoord over de dreun van Huub.
Eric zegt dat ze er niets mee doen, maar gaat er vandaag weer over beginnen, het is voor hem nog niet klaar.
tjah daarom gaat japio ook winnenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef product het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit emotionele wrak vandaag flink aangepakt wordt, wat een idioot zeg. Leuk vind ik dat, met een enorme grote mond binnenkomen en huilend de poort uitlopen. Net als Natanael. Getuigd van weinig zelfkennis. Huub is dan wel weer grappig, komt bedeesd binnen wordt gepest en vecht zich ijzersterk terug. Net als Jaap alleen zit er bij Jaap allemaal net wat meer een idee achter...
waarom denk je dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub weer goed komt
Nee, dat hoeft van hem niet, als het maar goed komt met zijn lip.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub weer goed komt
de streams zijn bij mij ook heel instabielquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken bij mij niet meer.. Ik zou van Tien nog een maand betaald krijgen, maar ook deze kan ik nergens terugvinden in mijn wallet oid...
Krijg je alweer het betaal scherm?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken bij mij niet meer.. Ik zou van Tien nog een maand betaald krijgen, maar ook deze kan ik nergens terugvinden in mijn wallet oid...
Ik denk dat hij dat kan vergeten. Huub is erg verbolgen over het feit dat Eric hem in zijn slaap aangerand heeft. Kwam er gister een paar keer uit en is duidelijk dat er niet over gesproken mag worden. Bart of Nicop waren er hierom uitgestapt en hadden juridische stappen ondernomen. Huub is mediageil en offert zijn eigen eer op voor het winnen. Eric heeft een in en in verdorven karakter.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub met zijn lip dus weer goed komt
Gelukkig maar, dan mis is niks, ik heb nergens beeld en kan ook nog niet betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef 2live het volgende:
is er niks leukers om naar te kijken als Jaap op de piano
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef product het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat kan vergeten. Huub is erg verbolgen over het feit dat Eric hem in zijn slaap aangerand heeft. Kwam er gister een paar keer uit en is duidelijk dat er niet over gesproken mag worden. Bart of Nicop waren er hierom uitgestapt en hadden juridische stappen ondernomen. Huub is mediageil en offert zijn eigen eer op voor het winnen. Eric heeft een in en in verdorven karakter.
Van alle mensen in het huis is hij het valst en achterbakst. Gedeeld laatste met Brain.
Kan het me zo slecht voorstellen van een zeer goede schaker als Jaap. Die immuniteit die hij aan Sylvia gaf was toen echt slim van hem. Had hij hem aan een ander gegeven was hij nu al weg. Hoe hij zich manouvreert tussen de groepen, telkens kien een persoon uitkiezend om te fucken zodat de verhoudingen weer anders komen te liggen. Tot nu toe heeft alles wat hij heeft gedaan alleen maar voordelige effecten voor hem gehad. Ik vind het te toevallig allemaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef CoT het volgende:
Jaap doet maar wat volgens mij
Eric is walgelijk. Hij zal het dan wel op "homofoob" gedrag gooien. Hij moet Brian daarop aanpakken. Huub is totaal niet homofoob en Nicolaas ook niet..wat hij deed bij hun is schandalig en ronduit aanranding..maar het zijn 2 mannen dus wordt het niet serieus genomen. Maar als Huub er echt een probleem mee had dan snap ik niet dat hij bij Eric en Michael mee deed.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
De volgende dingen verdienen de bewoners:
Amanda mag wat mij betreft total loss geslagen worden. Zo'n wijf met een geschiedenis van agressieve vriendjes die nu wel eens voor zichzelf mag opkomen maar het vertikt. Vies ordinair loeder die zelf geweigerd zou worden bij het nieuwe programmaa "van del tot dame" waarin Brians Griekse neukertje Elly nu aan mee doet (en er overigens een stuk minder lekker uitziet).
Natasia d'r tieten moeten gaan zweren, ontsteken en leeggehaald worden.
Ergens hoop ik dat Brian helemaal te ver gaat en Amanda of zo helemaal total loss slaat...dan zal de redactie inzien dat ze er mede debet aan zijn.
Gaat dat niet automatisch? Je abonnement is afgesloten op het IP nummer van je PC, volgens mij verandert die niet, maaar ik ben maar een amateurtje hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef riri het volgende:
streams doen het hier ook niet terwijl ze dat wel zouden behoren te doen
weet iemand trouwens als je voor een maand betaalt hebt en je computer crasht...dan ben je die licentie ook kwijt...hoe krijg je die weer terug in windows media player?
Nee niets maar ik bedoel als Eric had gedaan bij hen wat hij bij Huub had gedaan....Dan denk ik niet dat ze hun mond zouden houden. Huub schreeude gister een paar keer o.a. tegen Natasia:"Pas maar op"met Eric in bed, als je in slaap bent gevallen pakt hij je!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.
wat is daar gisteren nog over gezegd dan?
Ik had fel tegen je in kunnen gaan, maar dat je fan bent van dat untermensch/gapende kut/professionele bimbo/bouwvakkersstem geeft al aan dat je niet helemaal toerekeningsvatbaar bent. Hoe komt het? Zat je bij haar zus in de jeugdinstelling? Of ben je soms haar andere zus die ook al niet kon inzien dat het niet normaal is dat je klappen krijgt en uiteindelijk onderaan de trap eindigde?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.
Huub zegt wel meer als-ie over de rooie is.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef product het volgende:
[..]
Nee niets maar ik bedoel als Eric had gedaan bij hen wat hij bij Huub had gedaan....Dan denk ik niet dat ze hun mond zouden houden. Huub schreeude gister een paar keer o.a. tegen Natasia:"Pas maar op"met Eric in bed, als je in slaap bent gevallen pakt hij je!
Tja, ik vind dat je Huub ook best mag noemen. Net zo agressief en trailer trash schreeuwerig als BAN. Alleen slimmer.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.
Ik leefde ook op na al die ellende herrie die de standaard is qua muziek keuze in de kooiquote:
Bedankt, nou heb ik weer beeldquote:Op maandag 4 juni 2007 10:39 schreef blomst het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Deze doet het ook weer.
Had al 30x gerefreshed.. Nu doe ik het nog een keer (in hetzelfde scherm dus nog steeds) en hij werkt weer... Vaagquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef pullup het volgende:
Spreekt Tilly nu Lieke aan op het slordige gedrag van Amanda met de chemische spullen![]()
Lieke had Amanda haar spullen verstopt, om haar een lesje te leren, want ze gaat zo slordig om met haar spullen..quote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef pullup het volgende:
Spreekt Tilly nu Lieke aan op het slordige gedrag van Amanda met de chemische spullen![]()
Ik weet nog goed hoe hij in den beginne over zijn nieuwe vriendjes dacht. Brain kon hij niet uitstaan vanwege zijn macho achtige homoifobe gedrag en Natasia zou hij er uitwerken omdat er maar plaats was voor 1 diva...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eric is walgelijk. Hij zal het dan wel op "homofoob" gedrag gooien. Hij moet Brian daarop aanpakken. Huub is totaal niet homofoob en Nicolaas ook niet..wat hij deed bij hun is schandalig en ronduit aanranding..maar het zijn 2 mannen dus wordt het niet serieus genomen. Maar als Huub er echt een probleem mee had dan snap ik niet dat hij bij Eric en Michael mee deed.
Palma mogen ze ook doodmeppen..o ze word zoveel aangesproken en iedereen is fan van haar blablabla, maar er kijken maar 400000 mensen naar het programma dus vraag ik me af of ze uberhaupt al 1 keer is herkend....ik weet overigens van kennissen dat ze door een groep van 10 a 15 man in de hotspot of mixcafe is uitgescholden.
Lieke kan ook het bleod onder je nagels vandaan halen. Met haar ïk hoop dat je er van leert""trek hier lering uit""ik spreek je erop aan, trek er dan ook lering uit" heel irritantquote:Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef pullup het volgende:
Het leek er alleen op dat Tilly het al opgegeven had om Amanda zelf er op aan te spreken en dan maar naar haar 'supervisor' staptequote:Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef product het volgende:
[..]
Lieke kan ook het bleod onder je nagels vandaan halen. Met haar ïk hoop dat je er van leert""trek hier lering uit""ik spreek je erop aan, trek er dan ook lering uit" heel irritant
Ze werkt er dan ook hard aanquote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef demins het volgende:
Natasia is nog steeds bezig met haar toetsvaardigheid!
Ze gaat dan ook masseren, niet knippenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
de kapster adviseert eric over zijn ademhaling, nooit geweten dat het zo'n veelzijdig beroep was.
Na aanleiding?quote:Na aanleiding van vannacht kan een confrontatie tussen bepaalde Miljonairs niet lang uitblijven. De nacht stond namelijk bol van de ruzie en eigenlijk was alleen Natasia er niet bij betrokken. En ja hoor, de Miljonairs zijn nog maar net wakker of Lieke en Amanda krijgen het aan de stok.
“Ben je al een beetje afgekoeld? Je ging ook aardig tegen mij tekeer”, begint Lieke, als de twee zich aan het optutten zijn.
“Je stelde ook een stomme vraag”, reageert Amanda geïrriteerd. “Ik stelde geen vraag”, gaat Lieke verder. “Nee, je zei gewoon wat stoms”, zegt Amanda meteen. “Je liet me niet eens uitpraten”, laat Lieke weten. “Je lult gewoon lekker met alle winden mee, je hebt niet eens een eigen mening”, 'bitchedt' Amanda daarop. “Op het moment dat je overstuur bent, heb je me wel nodig om je te troosten”, zegt Lieke teleurgesteld. “Je bent zo gemeen, zo sarcastisch, je hebt totaal geen eigenwaarde”, gaat de 19-jarige vrolijk verder. Daarop loopt Lieke weg uit de kapsalon. “Heel goed Lieke, loop maar weer weg!”, roept Amanda haar na. “Heel goed Amanda, get a life!”, roept Lieke terug. “Heb ik, bitch!”, schreeuwt Amanda dan.
Amanda blijft niet lang alleen achter in de kapsalon, want al snel komt Brian haar vergezellen.
“Weet je wat die bitch net zei?”, begint Amanda. Maar Brian moet ook nog wat kwijt. Hij is net Huub tegengekomen en de Oldenzaler had zich blijkbaar beklaagd bij Palma. “Hij was bij Palma aan het janken, omdat jij met die hak naar hem toe kwam”, laat de Antilliaan weten. “Hij heeft op jou gespuugd, omdat jij dat deed! Maar hij spuugde op jou, omdat hij mij niet bereiken!” Amanda knikt instemmend. De toon is in ieder geval weer gezet voor deze zoveelste maandag in De Gouden Kooi, de Villa waar zeven mensen oneindig gevangen zijn in ‘luxe’.
Een mep met een naaldhak lijkt me wel weer een grens die gezet mag worden, is het niet door een exit dan toch op zijn minst doior het geven van een OW.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Donnie29 het volgende:
Belachelijk dat AManda er niet uit word gegooid, echt te triest voor woorden dit. Dan maar hopen dat het next time nog erger word, en dat het hele fucking programma maar word gestopt.
Is toch te gênant voor woorden dat ze bijna geen stukje kunnen schrijven zonder tenenkrommende taalfouten? Ik zou me na een paar fouten de ogen uit mijn hoofd schamen en er extra op letten, desnoods met een eindredactie de fouten voor plaatsing er nog uithalen. DGK internetredactie lijkt alleen maar meer en vooral pijnlijkere taalfouten te maken.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:03 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij is dat geschreven door die VMBO-ers van de redactie
De FEBO wacht op messen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Een mep met een naaldhak lijkt me wel weer een grens die gezet mag worden, is het niet door een exit dan toch op zijn minst doior het geven van een OW.
Omdat Eric zielig is en ook zo spreekt, ze past zich aan aan de klant.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom spreekt die kapster op zo'n zeiktoon tegen Eric?![]()
Laatst hadden ze het over de 'rain of terror'quote:Op maandag 4 juni 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]
Na aanleiding?
Mooie vervoeging ook: bitchedt.
De redactie neemt het Brianiaans één op één over?
Maar Amanda bitchedt... Tis toch niet zo moeilijk, ik bitch, jij..... Ik zou dat zelf ook nooit willen hebben, echt heel ergquote:Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is toch te gênant voor woorden dat ze bijna geen stukje kunnen schrijven zonder tenenkrommende taalfouten? Ik zou me na een paar fouten de ogen uit mijn hoofd schamen en er extra op letten, desnoods met een eindredactie de fouten voor plaatsing er nog uithalen. DGK internetredactie lijkt alleen maar meer en vooral pijnlijkere taalfouten te maken.
Die was inderdaad helemaal geweldig van stompzinnigheidquote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef product het volgende:
Laatst hadden ze het over de 'rain of terror'
Er mogen voor het afgelopen weekend wel wat meer OW's gegeven worden.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Een mep met een naaldhak lijkt me wel weer een grens die gezet mag worden, is het niet door een exit dan toch op zijn minst doior het geven van een OW.
L ??quote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef blomst het volgende:
Volgens Natasja waren de pointersisters in L&C
Dat hoort bij spiritueel knippen!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom spreekt die kapster op zo'n zeiktoon tegen Eric?![]()
Oke, moet je toch is dat filmpje weer gaan kijken, je ziet en je HOORT het, daarbij kan je het ook zien aan de plek op zn schouder. Dit had gewoon een exit moeten zijn voor dat loeder.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Er mogen voor het afgelopen weekend wel wat meer OW's gegeven worden.
Wat is er bijvoorbeeld gebeurd met de regel van de persoonlijke eigendommen?
En dat van die naaldhak: dat is allemaal echt niet zo goed te zien hoor. Dat Huub zegt dat-ie geraakt is, dat zou ik in ieder geval met een korreltje zout nemen.
Ik denk dat ze bitsen bedoelen, wat eigenlijk weer bassen moet zijnquote:Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar Amanda bitchedt... Tis toch niet zo moeilijk, ik bitch, jij..... Ik zou dat zelf ook nooit willen hebben, echt heel erg![]()
Ze heeft een Relatie met Brian, en die zal haar exit wel niet aan kunnen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke, moet je toch is dat filmpje weer gaan kijken, je ziet en je HOORT het, daarbij kan je het ook zien aan de plek op zn schouder. Dit had gewoon een exit moeten zijn voor dat loeder.
Door dat "loeder" ga ik toch een beetje twijfelen aan je objectiviteit.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Oke, moet je toch is dat filmpje weer gaan kijken, je ziet en je HOORT het, daarbij kan je het ook zien aan de plek op zn schouder. Dit had gewoon een exit moeten zijn voor dat loeder.
Heb het vanochtend weer gezien en ze neemt gewoon een aanloop om hem doelbewust hard op zijn schouder te raken. Heel fout...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Nee zag het live en heb Aman altijd wel gemogen ondanks dat ze met Brian omgaat, en nogmaals je kan het horen, en je kan het zien aan de plek op zn schouder, en die plek ontstaat niet zomaar. Over objectiviteit en brillen gesproken.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Door dat "loeder" ga ik toch een beetje twijfelen aan je objectiviteit.
Weet je zeker dat je niet met een bepaalde bril zit te kijken? Ik heb al een paar keer gekeken.
Is gewoon te belachelijk voor woorden dat ze er nog in zit.. echt niet normaal.. dan mag Natanael en ZEKER nena ook weer terug!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef product het volgende:
[..]
Heb het vanochtend weer gezien en ze neemt gewoon een aanloop om hem doelbewust hard op zijn schouder te raken. Heel fout...
Dat ze hem echt raakt is niet goed te zien, net als de stomp onder water tegen Erics lip. Die plek op zijn schouder kan heel veel oorzaken hebben.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef product het volgende:
[..]
Heb het vanochtend weer gezien en ze neemt gewoon een aanloop om hem doelbewust hard op zijn schouder te raken. Heel fout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |