Ja ik ook als het goed is dan zit er wat in mijn wallet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand betaald, dus ik heb nog 1 maand tegoed.![]()
Tis toch jammer dat jij de COS-sertjes zo minderwaardig vindt en toch hier post. Zegt meer over jou dan over ons.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de COS-sertjes lopen weer te zeiken over die 4 euro per maand.
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch jammer dat jij de COS-sertjes zo minderwaardig vindt en toch hier post. Zegt meer over jou dan over ons.
Het woordje vrijwel viel al op.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuu van jou kunnen we goed opaan met de verslagen. Ik ga kijken hoelang ik het volhoud zonder streams.![]()
Ik geloof gewoon dat een bepaalde groep beter kan opflikkeren naar www.vol.nlquote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis toch jammer dat jij de COS-sertjes zo minderwaardig vindt en toch hier post. Zegt meer over jou dan over ons.
Ik zou zeggen flikker op dan.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon dat een bepaalde groep beter kan opflikkeren naar www.vol.nl
Dan kan er gewoon normaal gepost worden.
Het valt mee dat Peter geen Coshoeren zegt.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Als je het niet aankan.. dan ga je toch lekkerquote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als jij nu ff oprot is iedereen blijquote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat versta jij onder normaal??quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
zei die eerder al........quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt mee dat Peter geen Coshoeren zegt.
Doei Petertje DGK HOOLIGANS # 8quote:Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker jij maar op.
Jij loopt te zeiken over een streamuurprijs van ¤ 0,001371527
Zo dat duurde ff, het gaat mij niet om de prijs, het gaat mij om het niveau en het principe. Dus zeik lekker niet, laat iedereen gewoon doen wat hij wil en hou op met je coshoeren en weet ik veel allemaal. Wees blij dat wij nog verslag doen, zijn er zat die geen streams hebben en ik denk toch dat wij het goed volgen. Beetje simpel van je peter, maar goed we zijn er aan gewend van jou.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Flikker jij maar op.
Jij loopt te zeiken over een streamuurprijs van ¤ 0,001371527
Ik weeeeer nietquote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef Kinga het volgende:
Hmm heb nog steeds streams...
Verschillende dingen die jou oneindig simpele niveau weergeven:quote:Op maandag 4 juni 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo dat duurde ff, het gaat mij niet om de prijs, het gaat mij om het niveau en het principe. Dus zeik lekker niet, laat iedereen gewoon doen wat hij wil en hou op met je coshoeren en weet ik veel allemaal. Wees blij dat wij nog verslag doen, zijn er zat die geen streams hebben en ik denk toch dat wij het goed volgen. Beetje simpel van je peter, maar goed we zijn er aan gewend van jou.
COShoeren komt van mij???????? Jij spoort echt niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verschillende dingen die jou oneindig simpele niveau weergeven:
- de term coshoeren komt van Beequeen, niet van mij. Ik gebruik 'hoeren' nooit denigrerend.
- het meerdere keren in 'ons' en 'we' verhalen. Dat is echt zo oneindig simpel.
Joh!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:47 schreef CoT het volgende:
Die Amanda is echt dom
Geloof er geen hout vanquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
- de term coshoeren komt van Beequeen, niet van mij. Ik gebruik 'hoeren' nooit denigrerend.
Amanda ging net kijken of ze ongesteld was, misschien daardoor ook zo opgefokt?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Ik heb jou hulp niet nodig! Ik zeg 3 woorden tegen je! Alsjeblieft jonge!
Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
JouW.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef Peter6000 het volgende:
LOLquote:Op maandag 4 juni 2007 09:48 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Ik heb jou hulp niet nodig! Ik zeg 3 woorden tegen je! Alsjeblieft jonge!
Geen ideequote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Amanda ging net kijken of ze ongesteld was, misschien daardoor ook zo opgefokt?
Ik negeer cossers altijd, als ze zo provocerend doen, das handiger en beter voor je bloeddrukquote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.
Goeie tip, ga ik ook doenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik negeer cossers altijd, als ze zo provocerend doen, das handiger en beter voor je bloeddruk![]()
4 hier.. 4 hierquote:Op maandag 4 juni 2007 09:56 schreef ericahysterica het volgende:
bij mij nu op 3 vlakken beeld
Die jonge is obsessedquote:Op maandag 4 juni 2007 09:58 schreef pullup het volgende:
ParaBrian durft dus nu ook al niet meer eten op te eten dat door Huub aan hem is gegeven omdat hij bang is dat er op gespuugd is![]()
Ach de persoon die dat zei negeer ik al een aantal weken.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef ericahysterica het volgende:
ja zolang andere de streams verslaan en de filmpjes op you tube zetten is het makkelijk om je aan de principes te houden![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach de persoon die dat zei negeer ik al een aantal weken.![]()
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op maandag 4 juni 2007 09:59 schreef blomst het volgende:
Hier maar 1 stream binnen de rest buiten.
En daar zou je voor moeten betalen?
Das mooi wordt ze steeds agressiever.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft al 2 dagen niks gerookt, wel te merken
`quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
hier ook?
ja ik las niet goed, hier ook maar 1 vlakje waar de palmashow isquote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier ook?
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Het is weer de Zwabberhoershow, tijd om de hond uit te laten, later.
Die volg ik, maar heb jij meer binnen beelden?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hier ook?
Goed plan, ga ik ook doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Lieke-iaanse uitspraken hoor...quote:Op maandag 4 juni 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Het verschil tussen niveau van jou en mij is, is dat ik een eigen bedrijf heb en werk, en jij ach laat ik het maar niet zeggen anders krijg ik een ban.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat snelquote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef Varen het volgende:
Nou Amanda niet meer rookt, wordt ze niet meer misselijk wakker. Haar stem is er ook erg op vooruitgegaan![]()
Raar, waar zit jij op?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat vreemd jij hebt andere beelden dan dat ik heb.
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
09:07 - Parel Palma
Palma verkeert in een opperbest humeur en is druk in de weer. De diva van het schoonmaakteam heeft een oppepper gekregen van Carlo Boszhard himself. “Hij had gezegd 'Palma staat niet op de aftiteling, maar ze is de parel van het programma', Echt zo lief”, vertelt het hoofd huishouding stralend aan haar collega’s. Hopelijk kan de huishoudster er nu weer even tegenaan...
BRON 10
Dus weer negatief over Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
Villa Vandaag - 04 juni 2007 09:34 - Huub de Oldenzaler
Het is bijna half tien en de Miljonairs maken zich op voor een nieuwe dag in De Gouden Kooi. Het is eigenlijk wachten op de volgende confrontatie tussen Huub en Eric of tussen de Oldenzaler en Brian. Huub was tijdenlang de Miljonair die zich met alleen verbaal geweld staande wist te houden in de Villa, maar de laatste tijd lijkt dat niet meer voldoende. Populair is de 25-jarige nog altijd, maar hoe lang duurt het nog voor ook hij ‘para’ wordt? Of is dat überhaupt niet mogelijk…
09:07 - Parel Palma
Palma verkeert in een opperbest humeur en is druk in de weer. De diva van het schoonmaakteam heeft een oppepper gekregen van Carlo Boszhard himself. “Hij had gezegd 'Palma staat niet op de aftiteling, maar ze is de parel van het programma', Echt zo lief”, vertelt het hoofd huishouding stralend aan haar collega’s. Hopelijk kan de huishoudster er nu weer even tegenaan...
BRON 10
Die van jou doen het bij niet, maar idd heel vreemdquote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef blomst het volgende:
[..]
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
Op de een of andere manier is het een soort van homomagneet?!?!quote:
Er zit ook mentol in las ik net...niet prettig om dat in je ogen te krijgen..combinatie alcohol en mentol zal lekker bijten..vandaar dat Brian zo fanatiek naar beneden holt om het te halen terwijl de flessen alcohol gewoon boven binnen handbereik staan..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:53 schreef CHAOS_ het volgende:
Brian gooide trouwens met "Alcolade" en niet met listerine. Alcolade is een verfrissende lotion, sterker dan after shave, wordt gemaakt op Curacao in landhuis Chobolobo, waar ook de curacao likeur wordt gemaakt. Het bevat een hoog percentage alcohol. Ik herkende gelijk de fles, maar kreeg de kans niet om het hier neer te zetten, de cossen gingen zo snel.
Ben ik niet met je eens. Niet per se negatief. Gewoon meer een soort van gedachtengang uitgetikt. Er wordt niet beweerd dat hij weer eens iets gedaan zou hebben.quote:
Bij mij is het nog gekker;quote:Op maandag 4 juni 2007 10:03 schreef blomst het volgende:
[..]
JIJ
[afbeelding]
Ik
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |