is s ochtends het eerste wat ik doequote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogge, lees de SV van VOL, dan ben je zo klaar.![]()
![]()
Dacht dat bij zat, bij jou ook dus.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:10 schreef blomst het volgende:
De streams bufferen nu al.
Tuuluk.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb je daar mss een linkje van?
Ik kom daar nooit
Ik heb nog tot morgen dus daar door kan het niet bufferen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
LOL; zouden de streams weer gratis worden ?
Ik heb maar 2 streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:12 schreef Nostalgist het volgende:
LOL; zouden de streams weer gratis worden ?
Tis betaaldag toch ??? Nou mooi dat ik niet ga betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Nu alleen stream 1 en 2 de anderen op zwart.
Geweldig bedanktquote:Op maandag 4 juni 2007 09:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Filmpjes![]()
http://www.youtube.com/watch?v=v5jfLYB8NlA
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Vreemd, bij mij ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:18 schreef FSR het volgende:
hier ook alles zwart....maar ook geen pop up voor betalen oid... ?
DGK redaktie gaf hier een reaktie in de topic zwaai hier amanda uit.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:25 schreef getl0st het volgende:
Zei de site van 10 nog wat over de hak-klap?
Wat denk je zelf, natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:25 schreef getl0st het volgende:
Zei de site van 10 nog wat over de hak-klap?
Dat we de zwaaiende handen nog even moesten wegstoppen zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
[..]
DGK redaktie gaf hier een reaktie in de topic zwaai hier amanda uit.
Heb ik gelezen, maar op de site van 10 is niks terug te vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef petraa het volgende:
[..]
DGK redaktie gaf hier een reaktie in de topic zwaai hier amanda uit.
Op het moment dat ik 'invoeren' klikte dacht ik *dat is wel een hele domme vraag*quote:
Het viel wel mee en geen exit.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat we de zwaaiende handen nog even moesten wegstoppen zeker?
Nee zetten ze nooit iets neer, als het in de nacht gebeurt.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, maar op de site van 10 is niks terug te vinden.
En dan zeggen.. gerust stellenquote:
Ik heb nu 3 dagen niet gestreamd en moet zeggen heb het niet gemist. Vannacht ff de streams aangehad en zag dat geruzie enzo, en weet vrijwel zeker dat ik niet ga betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:32 schreef getl0st het volgende:
Wie gaat er eigenlijk voor de streams betalen en hier verslag doen?
Voor zover ik weet is het vanmiddag 12 uur afgelopen met de 'pret'
Ik heb afgelopen maand betaald, dus ik heb nog 1 maand tegoed.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 dagen niet gestreamd en moet zeggen heb het niet gemist. Vannacht ff gestreamd en zag dat geruzie enzo, en weet vrijwel zeker dat ik niet ga betalen.
Bij mij nietquote:Op maandag 4 juni 2007 09:35 schreef ericahysterica het volgende:
mogguh allemaal. btw doen jullie streams het nu?
Brian: "Motherfucker, wat is jouw probleem, wat is jouw probleem, wat is jouw probleem, wat is jouw probleem"...quote:Op maandag 4 juni 2007 08:28 schreef blomst het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=--pWd1pOatA
Net even het filmpje bekeken, maar Brian geeft weer de aanzet tot dit geweld.
Die komt opeens weer aandraven en begint Jaap om te gooien.
Nouuuuuuuuuuu van jou kunnen we goed opaan met de verslagen. Ik ga kijken hoelang ik het volhoud zonder streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maand betaald, dus ik heb nog 1 maand tegoed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |