Gemeen mannetje die Brian!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is dat hij er bewust naar zocht en er Jaap mee aanviel. Terwijl Jaap echt Amandelletje per ongeluk raakte met een minimale hoeveelheid, waar ik zelf nog het idee bij heb dat het in haar gedachte in haar oog kwam, als je haar hoorde schreeuwen als een speenvarken, denk je minstens dat er een heel glas in haar oog is verdwenen.
Ben bang dat dit voorlopig nog even doorgaaat, met Eric duurde het twee dagen en op hem was ze minder pissed dan op Huub.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:12 schreef Varen het volgende:
Palma kan de vitamine pillen niet vinden.
Amanda: Huub slik alle pillen door elkaar, dan hoopt hij, dat hij in een trip belandt
Drinkt ook veel minderquote:Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef product het volgende:
[..]
Ben bang dat dit voorlopig nog even doorgaaat, met Eric duurde het twee dagen en op hem was ze minder pissed dan op Huub.
Trouwens, Huub, Amanda, Brian en Natasia zitten qua agressie en achterbuurt schreeuw niveau allemaal op hetzelfde level. Eric heeft een gedeformeerd gevoel voor waarden en normen. Zwakke slaven van hun eigen emoties, gevangenissen zitten er vol mee. Geef mij maar Jaap, die heeft niet zo last van die primitieve oerdriften en gebruikt zijn hersens wat meer...
Hier ook weer!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef SiRojK het volgende:
Buffer?
Ik mag toch hopen dat dit emotionele wrak vandaag flink aangepakt wordt, wat een idioot zeg. Leuk vind ik dat, met een enorme grote mond binnenkomen en huilend de poort uitlopen. Net als Natanael. Getuigd van weinig zelfkennis. Huub is dan wel weer grappig, komt bedeesd binnen wordt gepest en vecht zich ijzersterk terug. Net als Jaap alleen zit er bij Jaap allemaal net wat meer een idee achter...quote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zijn draadje is los geschoten
Brian vraagt nog of hij van achter wat heeft gehoord over de dreun van Huub.
Eric zegt dat ze er niets mee doen, maar gaat er vandaag weer over beginnen, het is voor hem nog niet klaar.
tjah daarom gaat japio ook winnenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef product het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit emotionele wrak vandaag flink aangepakt wordt, wat een idioot zeg. Leuk vind ik dat, met een enorme grote mond binnenkomen en huilend de poort uitlopen. Net als Natanael. Getuigd van weinig zelfkennis. Huub is dan wel weer grappig, komt bedeesd binnen wordt gepest en vecht zich ijzersterk terug. Net als Jaap alleen zit er bij Jaap allemaal net wat meer een idee achter...
waarom denk je dat?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub weer goed komt
Nee, dat hoeft van hem niet, als het maar goed komt met zijn lip.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub weer goed komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |