abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50084139

Natasja draagt een maat l ze had ook wel een m of s kunnen hebben, maar deze jurk is van Erica.
Goedemorgen :W
pi_50084140
Vraag mij af waarom Lieke zo slijmt bij Natasja, daar moet je toch echt van
pi_50084142
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:15 schreef CHAOS_ het volgende:
Het ergste is dat hij er bewust naar zocht en er Jaap mee aanviel. Terwijl Jaap echt Amandelletje per ongeluk raakte met een minimale hoeveelheid, waar ik zelf nog het idee bij heb dat het in haar gedachte in haar oog kwam, als je haar hoorde schreeuwen als een speenvarken, denk je minstens dat er een heel glas in haar oog is verdwenen.
Gemeen mannetje die Brian!
het water roept
pi_50084157
gatver weer dat tietenverhaal van Nastybasty
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_50084161
zo dat was me het nachtje weer wel, ga nog ff filmpjes kijken
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 4 juni 2007 @ 10:19:01 #206
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_50084168
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:12 schreef Varen het volgende:
Palma kan de vitamine pillen niet vinden.
Amanda: Huub slik alle pillen door elkaar, dan hoopt hij, dat hij in een trip belandt
Ben bang dat dit voorlopig nog even doorgaaat, met Eric duurde het twee dagen en op hem was ze minder pissed dan op Huub.

Trouwens, Huub, Amanda, Brian en Natasia zitten qua agressie en achterbuurt schreeuw niveau allemaal op hetzelfde level. Eric heeft een gedeformeerd gevoel voor waarden en normen. Zwakke slaven van hun eigen emoties, gevangenissen zitten er vol mee. Geef mij maar Jaap, die heeft niet zo last van die primitieve oerdriften en gebruikt zijn hersens wat meer...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_50084195

Zijn draadje is los geschoten
Brian vraagt nog of hij van achter wat heeft gehoord over de dreun van Huub.
Eric zegt dat ze er niets mee doen, maar gaat er vandaag weer over beginnen, het is voor hem nog niet klaar.
pi_50084196
Nasty haar borsten doen zeer, door de ratslagen , ik hoop dat ze er afrotten
pi_50084203
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:19 schreef product het volgende:

[..]

Ben bang dat dit voorlopig nog even doorgaaat, met Eric duurde het twee dagen en op hem was ze minder pissed dan op Huub.

Trouwens, Huub, Amanda, Brian en Natasia zitten qua agressie en achterbuurt schreeuw niveau allemaal op hetzelfde level. Eric heeft een gedeformeerd gevoel voor waarden en normen. Zwakke slaven van hun eigen emoties, gevangenissen zitten er vol mee. Geef mij maar Jaap, die heeft niet zo last van die primitieve oerdriften en gebruikt zijn hersens wat meer...
Drinkt ook veel minder
het water roept
pi_50084242
pi_50084248
Brian heeft niet zo goed geslapen, omdat Lieke en Huub heel de tijd lagen te vozen. Rennen en stoeien.
Natas heeft niet veel begrip voor Brian
het water roept
  maandag 4 juni 2007 @ 10:21:58 #212
121555 dl3b
Proost!
pi_50084251
Jaap en Huub gebruiken een ontbijtbuffet in de vorm van een d-cup in het kantoor.
Ik moet toch zo lachen...
Karper diem, vis van de dag
pi_50084253
Buffer?
pi_50084270
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Bij mij is het nog gekker;

[afbeelding]
Mooie beelden.
pi_50084274
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef SiRojK het volgende:
Buffer?
Hier ook weer!
het water roept
pi_50084301
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:22 schreef Varen het volgende:

[..]

Hier ook weer!
Werkt niet meer
pi_50084313
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:49 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]

All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_50084326
Tilly heeft een model bij haar, pamala, dat kind moet de marteling van Amanda ondergaan.
pi_50084340
Jemig, ik dacht dat DGK was afgelopen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  maandag 4 juni 2007 @ 10:26:19 #220
173661 product
pi_50084368
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zijn draadje is los geschoten
Brian vraagt nog of hij van achter wat heeft gehoord over de dreun van Huub.
Eric zegt dat ze er niets mee doen, maar gaat er vandaag weer over beginnen, het is voor hem nog niet klaar.
Ik mag toch hopen dat dit emotionele wrak vandaag flink aangepakt wordt, wat een idioot zeg. Leuk vind ik dat, met een enorme grote mond binnenkomen en huilend de poort uitlopen. Net als Natanael. Getuigd van weinig zelfkennis. Huub is dan wel weer grappig, komt bedeesd binnen wordt gepest en vecht zich ijzersterk terug. Net als Jaap alleen zit er bij Jaap allemaal net wat meer een idee achter...
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
pi_50084430
eric wil dat het met huub met zijn lip dus weer goed komt
pi_50084436
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:26 schreef product het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat dit emotionele wrak vandaag flink aangepakt wordt, wat een idioot zeg. Leuk vind ik dat, met een enorme grote mond binnenkomen en huilend de poort uitlopen. Net als Natanael. Getuigd van weinig zelfkennis. Huub is dan wel weer grappig, komt bedeesd binnen wordt gepest en vecht zich ijzersterk terug. Net als Jaap alleen zit er bij Jaap allemaal net wat meer een idee achter...
tjah daarom gaat japio ook winnen
pi_50084450
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub weer goed komt
waarom denk je dat?
  maandag 4 juni 2007 @ 10:29:40 #224
173661 product
pi_50084457
Ik denk dat Jaap wel Huub's back up is, denk alleen dat hij zelf een beetje baalt dat Huub zo labiel is, gister zei die dat nog. Dat is de pest als Huub je back up is, hij kan zo ontploffen en fysiek geweld gebruiken, vooral als hij drinkt. (dagelijks dus...)
pi_50084489
quote:
eric wil dat het met huub weer goed komt
Nee, dat hoeft van hem niet, als het maar goed komt met zijn lip.
Volgens mij moet de lip weggesneden worden.
pi_50084503
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:29 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

waarom denk je dat?
verkeerd verstaan, merkte ik net, heb het al veranderd
pi_50084521
De streams zijn wel een rommeltje vandaag.
pi_50084537
Streams werken bij mij niet meer.. Ik zou van Tien nog een maand betaald krijgen, maar ook deze kan ik nergens terugvinden in mijn wallet oid...
pi_50084543
japie lijkt niet helemaal uitgeslapen en volgens mij vindt hij er niks aan
pi_50084566
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken bij mij niet meer.. Ik zou van Tien nog een maand betaald krijgen, maar ook deze kan ik nergens terugvinden in mijn wallet oid...
de streams zijn bij mij ook heel instabiel
ik gebruik nu deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
pi_50084588
Jaap doet maar wat volgens mij
pi_50084591
quote:
Krijg je alweer het betaal scherm?
Ik heb nog beeld op 1 en 2
  maandag 4 juni 2007 @ 10:35:44 #233
173661 product
pi_50084618
quote:
eric wil dat het met huub met zijn lip dus weer goed komt
Ik denk dat hij dat kan vergeten. Huub is erg verbolgen over het feit dat Eric hem in zijn slaap aangerand heeft. Kwam er gister een paar keer uit en is duidelijk dat er niet over gesproken mag worden. Bart of Nicop waren er hierom uitgestapt en hadden juridische stappen ondernomen. Huub is mediageil en offert zijn eigen eer op voor het winnen. Eric heeft een in en in verdorven karakter.
Van alle mensen in het huis is hij het valst en achterbakst. Gedeeld laatste met Brain.
pi_50084622
streams doen het hier ook niet terwijl ze dat wel zouden behoren te doen

weet iemand trouwens als je voor een maand betaalt hebt en je computer crasht...dan ben je die licentie ook kwijt...hoe krijg je die weer terug in windows media player?
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50084635
is er niks leukers om naar te kijken als Jaap op de piano
pi_50084697
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef 2live het volgende:
is er niks leukers om naar te kijken als Jaap op de piano
Gelukkig maar, dan mis is niks, ik heb nergens beeld en kan ook nog niet betalen.
het water roept
pi_50084702
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef product het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat kan vergeten. Huub is erg verbolgen over het feit dat Eric hem in zijn slaap aangerand heeft. Kwam er gister een paar keer uit en is duidelijk dat er niet over gesproken mag worden. Bart of Nicop waren er hierom uitgestapt en hadden juridische stappen ondernomen. Huub is mediageil en offert zijn eigen eer op voor het winnen. Eric heeft een in en in verdorven karakter.
Van alle mensen in het huis is hij het valst en achterbakst. Gedeeld laatste met Brain.
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.
wat is daar gisteren nog over gezegd dan?
pi_50084717
De volgende dingen verdienen de bewoners:

Amanda mag wat mij betreft total loss geslagen worden. Zo'n wijf met een geschiedenis van agressieve vriendjes die nu wel eens voor zichzelf mag opkomen maar het vertikt. Vies ordinair loeder die zelf geweigerd zou worden bij het nieuwe programmaa "van del tot dame" waarin Brians Griekse neukertje Elly nu aan mee doet (en er overigens een stuk minder lekker uitziet).

Natasia d'r tieten moeten gaan zweren, ontsteken en leeggehaald worden.

Ergens hoop ik dat Brian helemaal te ver gaat en Amanda of zo helemaal total loss slaat...dan zal de redactie inzien dat ze er mede debet aan zijn.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_50084738
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Deze doet het ook weer.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:40:03 #240
173661 product
pi_50084746
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef CoT het volgende:
Jaap doet maar wat volgens mij
Kan het me zo slecht voorstellen van een zeer goede schaker als Jaap. Die immuniteit die hij aan Sylvia gaf was toen echt slim van hem. Had hij hem aan een ander gegeven was hij nu al weg. Hoe hij zich manouvreert tussen de groepen, telkens kien een persoon uitkiezend om te fucken zodat de verhoudingen weer anders komen te liggen. Tot nu toe heeft alles wat hij heeft gedaan alleen maar voordelige effecten voor hem gehad. Ik vind het te toevallig allemaal.
pi_50084791
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:

[..]

nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.
Eric is walgelijk. Hij zal het dan wel op "homofoob" gedrag gooien. Hij moet Brian daarop aanpakken. Huub is totaal niet homofoob en Nicolaas ook niet..wat hij deed bij hun is schandalig en ronduit aanranding..maar het zijn 2 mannen dus wordt het niet serieus genomen. Maar als Huub er echt een probleem mee had dan snap ik niet dat hij bij Eric en Michael mee deed.

Palma mogen ze ook doodmeppen..o ze word zoveel aangesproken en iedereen is fan van haar blablabla, maar er kijken maar 400000 mensen naar het programma dus vraag ik me af of ze uberhaupt al 1 keer is herkend....ik weet overigens van kennissen dat ze door een groep van 10 a 15 man in de hotspot of mixcafe is uitgescholden.
pi_50084799
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
De volgende dingen verdienen de bewoners:

Amanda mag wat mij betreft total loss geslagen worden. Zo'n wijf met een geschiedenis van agressieve vriendjes die nu wel eens voor zichzelf mag opkomen maar het vertikt. Vies ordinair loeder die zelf geweigerd zou worden bij het nieuwe programmaa "van del tot dame" waarin Brians Griekse neukertje Elly nu aan mee doet (en er overigens een stuk minder lekker uitziet).

Natasia d'r tieten moeten gaan zweren, ontsteken en leeggehaald worden.

Ergens hoop ik dat Brian helemaal te ver gaat en Amanda of zo helemaal total loss slaat...dan zal de redactie inzien dat ze er mede debet aan zijn.
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50084808
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef riri het volgende:
streams doen het hier ook niet terwijl ze dat wel zouden behoren te doen

weet iemand trouwens als je voor een maand betaalt hebt en je computer crasht...dan ben je die licentie ook kwijt...hoe krijg je die weer terug in windows media player?
Gaat dat niet automatisch? Je abonnement is afgesloten op het IP nummer van je PC, volgens mij verandert die niet, maaar ik ben maar een amateurtje hoor.
het water roept
  maandag 4 juni 2007 @ 10:43:00 #244
173661 product
pi_50084836
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:

[..]

wat is daar gisteren nog over gezegd dan?
Nee niets maar ik bedoel als Eric had gedaan bij hen wat hij bij Huub had gedaan....Dan denk ik niet dat ze hun mond zouden houden. Huub schreeude gister een paar keer o.a. tegen Natasia:"Pas maar op"met Eric in bed, als je in slaap bent gevallen pakt hij je!
pi_50084890
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.
Ik had fel tegen je in kunnen gaan, maar dat je fan bent van dat untermensch/gapende kut/professionele bimbo/bouwvakkersstem geeft al aan dat je niet helemaal toerekeningsvatbaar bent. Hoe komt het? Zat je bij haar zus in de jeugdinstelling? Of ben je soms haar andere zus die ook al niet kon inzien dat het niet normaal is dat je klappen krijgt en uiteindelijk onderaan de trap eindigde?
pi_50084895
Tori Amos
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_50084901
vlgs amanda moet Lieke zo bij Tilly komen over spullen die lieke heeft weggemaakt
pi_50084902
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef product het volgende:

[..]

Nee niets maar ik bedoel als Eric had gedaan bij hen wat hij bij Huub had gedaan....Dan denk ik niet dat ze hun mond zouden houden. Huub schreeude gister een paar keer o.a. tegen Natasia:"Pas maar op"met Eric in bed, als je in slaap bent gevallen pakt hij je!
Huub zegt wel meer als-ie over de rooie is.
Het is niet echt verstandig om daar een heel verhaal op te bouwen.
Fuck Henk en Ingrid
  maandag 4 juni 2007 @ 10:45:16 #249
173661 product
pi_50084907
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Tja, ik vind dat je Huub ook best mag noemen. Net zo agressief en trailer trash schreeuwerig als BAN. Alleen slimmer.

-edit- Huub laat zich gaan maar kan relativeren en ziet zijn foputen in. Beheersing soms kwijt. Die anderen raken beheersing kwijt en denken dat ze niets fout hebben gedaan. Is inderdaad een graadje erger....
  maandag 4 juni 2007 @ 10:46:09 #250
131703 pullup
smartie
pi_50084933
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:44 schreef Nostalgist het volgende:
Tori Amos
Ik leefde ook op na al die ellende herrie die de standaard is qua muziek keuze in de kooi
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_50084964
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:39 schreef blomst het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Deze doet het ook weer.
Bedankt, nou heb ik weer beeld
het water roept
pi_50084971
quote:
Had al 30x gerefreshed.. Nu doe ik het nog een keer (in hetzelfde scherm dus nog steeds) en hij werkt weer... Vaag

(mss dat die maand opnieuw inging, maar dat dat ff duurde ofzo voordat dat was doorgeladen)
  maandag 4 juni 2007 @ 10:49:18 #253
131703 pullup
smartie
pi_50085006
Spreekt Tilly nu Lieke aan op het slordige gedrag van Amanda met de chemische spullen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_50085031
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:49 schreef pullup het volgende:
Spreekt Tilly nu Lieke aan op het slordige gedrag van Amanda met de chemische spullen
lieke had het verstopt, het had gelekt, maar vlgs lieke was dat al voor het verstoppen.
pi_50085035
quote:
Lieke had Amanda haar spullen verstopt, om haar een lesje te leren, want ze gaat zo slordig om met haar spullen..

Nu moet Amanda zeggen:,, Sorry mama Lieke!"
pi_50085052
Tilly in gesprek met Lieke. Lieke mag geen spullen meer van Amanda verstoppen, omdat er chemicalien in zitten. Lieke zal het niet meer doen.
Amanda krijgt de toets woensdag.
het water roept
  maandag 4 juni 2007 @ 10:51:28 #257
173661 product
pi_50085058
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Eric is walgelijk. Hij zal het dan wel op "homofoob" gedrag gooien. Hij moet Brian daarop aanpakken. Huub is totaal niet homofoob en Nicolaas ook niet..wat hij deed bij hun is schandalig en ronduit aanranding..maar het zijn 2 mannen dus wordt het niet serieus genomen. Maar als Huub er echt een probleem mee had dan snap ik niet dat hij bij Eric en Michael mee deed.

Palma mogen ze ook doodmeppen..o ze word zoveel aangesproken en iedereen is fan van haar blablabla, maar er kijken maar 400000 mensen naar het programma dus vraag ik me af of ze uberhaupt al 1 keer is herkend....ik weet overigens van kennissen dat ze door een groep van 10 a 15 man in de hotspot of mixcafe is uitgescholden.
Ik weet nog goed hoe hij in den beginne over zijn nieuwe vriendjes dacht. Brain kon hij niet uitstaan vanwege zijn macho achtige homoifobe gedrag en Natasia zou hij er uitwerken omdat er maar plaats was voor 1 diva... Vanacht lag hij naast Mam Natasia die voor hem in de bres moest springen omdat ze allemaal gemeen tegen hem deden...
  maandag 4 juni 2007 @ 10:54:19 #258
173661 product
pi_50085128
quote:
Lieke kan ook het bleod onder je nagels vandaan halen. Met haar ïk hoop dat je er van leert""trek hier lering uit""ik spreek je erop aan, trek er dan ook lering uit" heel irritant
pi_50085171
overdag zijn de streams vaak te saai voor woorden, en 's avonds gebeuren er zo'n walgelijke dingen dat ik alleen nog maar de SV lees. Dan kan ik nog kiezen of ik de filmpjes wel wil kijken.
Het is wel handig voor het afkicken dat dan weer wel.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:56:02 #260
131703 pullup
smartie
pi_50085172
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:54 schreef product het volgende:

[..]

Lieke kan ook het bleod onder je nagels vandaan halen. Met haar ïk hoop dat je er van leert""trek hier lering uit""ik spreek je erop aan, trek er dan ook lering uit" heel irritant
Het leek er alleen op dat Tilly het al opgegeven had om Amanda zelf er op aan te spreken en dan maar naar haar 'supervisor' stapte
pi_50085214
en natas heeft het weer eens over haar 'toetsvaardigheid'
pi_50085242
Natasia gaat over 3 maanden naar huis. Ze heeft geleerd van veel verschillende mensen te leren houden. En zegt dan tegen Eric, he moppie
het water roept
pi_50085253
de kapster adviseert eric over zijn ademhaling, nooit geweten dat het zo'n veelzijdig beroep was.
  maandag 4 juni 2007 @ 10:58:58 #264
130054 demins
We weten niks
pi_50085258
Natasia is nog steeds bezig met haar toetsvaardigheid!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50085275
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef demins het volgende:
Natasia is nog steeds bezig met haar toetsvaardigheid!
Ze werkt er dan ook hard aan
pi_50085296
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
de kapster adviseert eric over zijn ademhaling, nooit geweten dat het zo'n veelzijdig beroep was.
Ze gaat dan ook masseren, niet knippen
  maandag 4 juni 2007 @ 11:01:04 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50085308
Tien:
quote:
Na aanleiding van vannacht kan een confrontatie tussen bepaalde Miljonairs niet lang uitblijven. De nacht stond namelijk bol van de ruzie en eigenlijk was alleen Natasia er niet bij betrokken. En ja hoor, de Miljonairs zijn nog maar net wakker of Lieke en Amanda krijgen het aan de stok.

“Ben je al een beetje afgekoeld? Je ging ook aardig tegen mij tekeer”, begint Lieke, als de twee zich aan het optutten zijn.
“Je stelde ook een stomme vraag”, reageert Amanda geïrriteerd. “Ik stelde geen vraag”, gaat Lieke verder. “Nee, je zei gewoon wat stoms”, zegt Amanda meteen. “Je liet me niet eens uitpraten”, laat Lieke weten. “Je lult gewoon lekker met alle winden mee, je hebt niet eens een eigen mening”, 'bitchedt' Amanda daarop. “Op het moment dat je overstuur bent, heb je me wel nodig om je te troosten”, zegt Lieke teleurgesteld. “Je bent zo gemeen, zo sarcastisch, je hebt totaal geen eigenwaarde”, gaat de 19-jarige vrolijk verder. Daarop loopt Lieke weg uit de kapsalon. “Heel goed Lieke, loop maar weer weg!”, roept Amanda haar na. “Heel goed Amanda, get a life!”, roept Lieke terug. “Heb ik, bitch!”, schreeuwt Amanda dan.

Amanda blijft niet lang alleen achter in de kapsalon, want al snel komt Brian haar vergezellen.
“Weet je wat die bitch net zei?”, begint Amanda. Maar Brian moet ook nog wat kwijt. Hij is net Huub tegengekomen en de Oldenzaler had zich blijkbaar beklaagd bij Palma. “Hij was bij Palma aan het janken, omdat jij met die hak naar hem toe kwam”, laat de Antilliaan weten. “Hij heeft op jou gespuugd, omdat jij dat deed! Maar hij spuugde op jou, omdat hij mij niet bereiken!” Amanda knikt instemmend. De toon is in ieder geval weer gezet voor deze zoveelste maandag in De Gouden Kooi, de Villa waar zeven mensen oneindig gevangen zijn in ‘luxe’.
Na aanleiding?
Mooie vervoeging ook: bitchedt.
De redactie neemt het Brianiaans één op één over?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_50085347
Het zielig mannetje van de Kooi

Zal ook wel gefrustreerd zijn dat zijn date niet op seks uitliep.
pi_50085367
Volgens mij is dat geschreven door die VMBO-ers van de redactie
  maandag 4 juni 2007 @ 11:05:13 #270
131703 pullup
smartie
pi_50085409
Ik hoor op de achtergrond allerlei gesprekken tussen Jaap en in ieder geval Herma en begrijp niet dat we dat zwijgende ballet met Erik, de kapster en Natasia moeten zien
pi_50085424
Belachelijk dat AManda er niet uit word gegooid, echt te triest voor woorden dit. Dan maar hopen dat het next time nog erger word, en dat het hele fucking programma maar word gestopt.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:07:35 #272
131703 pullup
smartie
pi_50085481
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:05 schreef Donnie29 het volgende:
Belachelijk dat AManda er niet uit word gegooid, echt te triest voor woorden dit. Dan maar hopen dat het next time nog erger word, en dat het hele fucking programma maar word gestopt.
Een mep met een naaldhak lijkt me wel weer een grens die gezet mag worden, is het niet door een exit dan toch op zijn minst doior het geven van een OW.
pi_50085494
Natasia heeft zo'n hekel aan make-up, daarom is ze er ook al een kwartier mee bezig
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 11:08:00 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_50085497
Waarom spreekt die kapster op zo'n zeiktoon tegen Eric?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 4 juni 2007 @ 11:08:09 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50085500
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:03 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij is dat geschreven door die VMBO-ers van de redactie
Is toch te gênant voor woorden dat ze bijna geen stukje kunnen schrijven zonder tenenkrommende taalfouten? Ik zou me na een paar fouten de ogen uit mijn hoofd schamen en er extra op letten, desnoods met een eindredactie de fouten voor plaatsing er nog uithalen. DGK internetredactie lijkt alleen maar meer en vooral pijnlijkere taalfouten te maken.
  † In Memoriam † maandag 4 juni 2007 @ 11:09:03 #276
135305 beequeen
Lost.
pi_50085517
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Een mep met een naaldhak lijkt me wel weer een grens die gezet mag worden, is het niet door een exit dan toch op zijn minst doior het geven van een OW.
De FEBO wacht op messen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_50085523
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Omdat Eric zielig is en ook zo spreekt, ze past zich aan aan de klant.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:10:36 #278
173661 product
pi_50085560
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]

Na aanleiding?
Mooie vervoeging ook: bitchedt.
De redactie neemt het Brianiaans één op één over?
Laatst hadden ze het over de 'rain of terror'
Het is zeer slordig dat er zoveel fouten in zo weinig tekst staan, ik neem aan dat je je stukje nog even naloopt voordat je het door duizenden mensen laat lezen.
Dat Brianiaans is zo grappig, dat mag niet onthouden worden aan het publiek. Moet toch juist voor een taalpurist als jij vermakelijk zijn te lezen.
pi_50085562
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is toch te gênant voor woorden dat ze bijna geen stukje kunnen schrijven zonder tenenkrommende taalfouten? Ik zou me na een paar fouten de ogen uit mijn hoofd schamen en er extra op letten, desnoods met een eindredactie de fouten voor plaatsing er nog uithalen. DGK internetredactie lijkt alleen maar meer en vooral pijnlijkere taalfouten te maken.
Maar Amanda bitchedt... Tis toch niet zo moeilijk, ik bitch, jij..... Ik zou dat zelf ook nooit willen hebben, echt heel erg
pi_50085566
Volgens Natasja waren de pointersisters in L&C

[ Bericht 0% gewijzigd door blomst op 04-06-2007 11:15:59 ]
pi_50085590
lekker om te relaxen bij het heerlijke zoetgevooisde stemgeluid van N
  maandag 4 juni 2007 @ 11:12:15 #282
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_50085614
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef product het volgende:
Laatst hadden ze het over de 'rain of terror'
Die was inderdaad helemaal geweldig van stompzinnigheid .
pi_50085617

Natasja krijgt weer een veer in haar kont, dit keer van de Kapster.
Zouden ze daar achter opdracht voor geven?
pi_50085625
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Er mogen voor het afgelopen weekend wel wat meer OW's gegeven worden.
Wat is er bijvoorbeeld gebeurd met de regel van de persoonlijke eigendommen?

En dat van die naaldhak: dat is allemaal echt niet zo goed te zien hoor. Dat Huub zegt dat-ie geraakt is, dat zou ik in ieder geval met een korreltje zout nemen.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50085626
Dus dat zit wel goed zegt ze... Het is toch niet normaal, dat kind moet de hele dag met van alles van hot naar her slepen...
  maandag 4 juni 2007 @ 11:13:07 #286
168159 FSR
Just myself
pi_50085631
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef blomst het volgende:
Volgens Natasja waren de pointersisters in L&C
L ??
When exist, things are inévitable
pi_50085645
De kinderen worden dus ook wel eens ondergebracht bij zusters van Wilgo, nog een adres erbij.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:13:42 #288
130054 demins
We weten niks
pi_50085648
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Dat hoort bij spiritueel knippen!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_50085673
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef FSR het volgende:

[..]

L ??
Life and Cooking
  maandag 4 juni 2007 @ 11:15:23 #290
168159 FSR
Just myself
pi_50085688
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Life and Cooking
ah okay

dank je
When exist, things are inévitable
pi_50085706
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Er mogen voor het afgelopen weekend wel wat meer OW's gegeven worden.
Wat is er bijvoorbeeld gebeurd met de regel van de persoonlijke eigendommen?

En dat van die naaldhak: dat is allemaal echt niet zo goed te zien hoor. Dat Huub zegt dat-ie geraakt is, dat zou ik in ieder geval met een korreltje zout nemen.
Oke, moet je toch is dat filmpje weer gaan kijken, je ziet en je HOORT het, daarbij kan je het ook zien aan de plek op zn schouder. Dit had gewoon een exit moeten zijn voor dat loeder.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:16:03 #292
173661 product
pi_50085708
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:10 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Maar Amanda bitchedt... Tis toch niet zo moeilijk, ik bitch, jij..... Ik zou dat zelf ook nooit willen hebben, echt heel erg
Ik denk dat ze bitsen bedoelen, wat eigenlijk weer bassen moet zijn
pi_50085758
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Oke, moet je toch is dat filmpje weer gaan kijken, je ziet en je HOORT het, daarbij kan je het ook zien aan de plek op zn schouder. Dit had gewoon een exit moeten zijn voor dat loeder.
Ze heeft een Relatie met Brian, en die zal haar exit wel niet aan kunnen.
Dus mag ze van Achter blijven.
pi_50085761
quote:

[..]

Door dat "loeder" ga ik toch een beetje twijfelen aan je objectiviteit.
Weet je zeker dat je niet met een bepaalde bril zit te kijken? Ik heb al een paar keer gekeken.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50085797

Ik ben zielig blik staat nog steeds op.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:20:02 #296
173661 product
pi_50085831
quote:

[..]

Heb het vanochtend weer gezien en ze neemt gewoon een aanloop om hem doelbewust hard op zijn schouder te raken. Heel fout...
pi_50085864
erica heeft rode vlekken onder de ogen dat komt door de energie aldus N. Ik denk dat hij er belabbert uitziet omdat hij gewoon te weinig geslapen en teveel gezopen heeft.
pi_50085874
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef basicsaint het volgende:

[..]

Door dat "loeder" ga ik toch een beetje twijfelen aan je objectiviteit.
Weet je zeker dat je niet met een bepaalde bril zit te kijken? Ik heb al een paar keer gekeken.
Nee zag het live en heb Aman altijd wel gemogen ondanks dat ze met Brian omgaat, en nogmaals je kan het horen, en je kan het zien aan de plek op zn schouder, en die plek ontstaat niet zomaar. Over objectiviteit en brillen gesproken.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:21:43 #299
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50085880
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef product het volgende:

[..]

Heb het vanochtend weer gezien en ze neemt gewoon een aanloop om hem doelbewust hard op zijn schouder te raken. Heel fout...
Is gewoon te belachelijk voor woorden dat ze er nog in zit.. echt niet normaal.. dan mag Natanael en ZEKER nena ook weer terug!
I've got more game than Monopoly.
pi_50085922
En van loeder maak ik wel jongedame.
pi_50085935
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:20 schreef product het volgende:

[..]

Dat ze hem echt raakt is niet goed te zien, net als de stomp onder water tegen Erics lip. Die plek op zijn schouder kan heel veel oorzaken hebben.
Fuck Henk en Ingrid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')