de streams zijn bij mij ook heel instabielquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken bij mij niet meer.. Ik zou van Tien nog een maand betaald krijgen, maar ook deze kan ik nergens terugvinden in mijn wallet oid...
Krijg je alweer het betaal scherm?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef SiRojK het volgende:
Streams werken bij mij niet meer.. Ik zou van Tien nog een maand betaald krijgen, maar ook deze kan ik nergens terugvinden in mijn wallet oid...
Ik denk dat hij dat kan vergeten. Huub is erg verbolgen over het feit dat Eric hem in zijn slaap aangerand heeft. Kwam er gister een paar keer uit en is duidelijk dat er niet over gesproken mag worden. Bart of Nicop waren er hierom uitgestapt en hadden juridische stappen ondernomen. Huub is mediageil en offert zijn eigen eer op voor het winnen. Eric heeft een in en in verdorven karakter.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
eric wil dat het met huub met zijn lip dus weer goed komt
Gelukkig maar, dan mis is niks, ik heb nergens beeld en kan ook nog niet betalen.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:36 schreef 2live het volgende:
is er niks leukers om naar te kijken als Jaap op de piano
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef product het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat kan vergeten. Huub is erg verbolgen over het feit dat Eric hem in zijn slaap aangerand heeft. Kwam er gister een paar keer uit en is duidelijk dat er niet over gesproken mag worden. Bart of Nicop waren er hierom uitgestapt en hadden juridische stappen ondernomen. Huub is mediageil en offert zijn eigen eer op voor het winnen. Eric heeft een in en in verdorven karakter.
Van alle mensen in het huis is hij het valst en achterbakst. Gedeeld laatste met Brain.
Kan het me zo slecht voorstellen van een zeer goede schaker als Jaap. Die immuniteit die hij aan Sylvia gaf was toen echt slim van hem. Had hij hem aan een ander gegeven was hij nu al weg. Hoe hij zich manouvreert tussen de groepen, telkens kien een persoon uitkiezend om te fucken zodat de verhoudingen weer anders komen te liggen. Tot nu toe heeft alles wat hij heeft gedaan alleen maar voordelige effecten voor hem gehad. Ik vind het te toevallig allemaal.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:34 schreef CoT het volgende:
Jaap doet maar wat volgens mij
Eric is walgelijk. Hij zal het dan wel op "homofoob" gedrag gooien. Hij moet Brian daarop aanpakken. Huub is totaal niet homofoob en Nicolaas ook niet..wat hij deed bij hun is schandalig en ronduit aanranding..maar het zijn 2 mannen dus wordt het niet serieus genomen. Maar als Huub er echt een probleem mee had dan snap ik niet dat hij bij Eric en Michael mee deed.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
De volgende dingen verdienen de bewoners:
Amanda mag wat mij betreft total loss geslagen worden. Zo'n wijf met een geschiedenis van agressieve vriendjes die nu wel eens voor zichzelf mag opkomen maar het vertikt. Vies ordinair loeder die zelf geweigerd zou worden bij het nieuwe programmaa "van del tot dame" waarin Brians Griekse neukertje Elly nu aan mee doet (en er overigens een stuk minder lekker uitziet).
Natasia d'r tieten moeten gaan zweren, ontsteken en leeggehaald worden.
Ergens hoop ik dat Brian helemaal te ver gaat en Amanda of zo helemaal total loss slaat...dan zal de redactie inzien dat ze er mede debet aan zijn.
Gaat dat niet automatisch? Je abonnement is afgesloten op het IP nummer van je PC, volgens mij verandert die niet, maaar ik ben maar een amateurtje hoor.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:35 schreef riri het volgende:
streams doen het hier ook niet terwijl ze dat wel zouden behoren te doen
weet iemand trouwens als je voor een maand betaalt hebt en je computer crasht...dan ben je die licentie ook kwijt...hoe krijg je die weer terug in windows media player?
Nee niets maar ik bedoel als Eric had gedaan bij hen wat hij bij Huub had gedaan....Dan denk ik niet dat ze hun mond zouden houden. Huub schreeude gister een paar keer o.a. tegen Natasia:"Pas maar op"met Eric in bed, als je in slaap bent gevallen pakt hij je!quote:Op maandag 4 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
nicolaas heeft dat met zijn exit nog aangekaart dat voorval, dat hij het nooit zou vergeten o.i.d.
wat is daar gisteren nog over gezegd dan?
Ik had fel tegen je in kunnen gaan, maar dat je fan bent van dat untermensch/gapende kut/professionele bimbo/bouwvakkersstem geeft al aan dat je niet helemaal toerekeningsvatbaar bent. Hoe komt het? Zat je bij haar zus in de jeugdinstelling? Of ben je soms haar andere zus die ook al niet kon inzien dat het niet normaal is dat je klappen krijgt en uiteindelijk onderaan de trap eindigde?quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.
Huub zegt wel meer als-ie over de rooie is.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:43 schreef product het volgende:
[..]
Nee niets maar ik bedoel als Eric had gedaan bij hen wat hij bij Huub had gedaan....Dan denk ik niet dat ze hun mond zouden houden. Huub schreeude gister een paar keer o.a. tegen Natasia:"Pas maar op"met Eric in bed, als je in slaap bent gevallen pakt hij je!
Tja, ik vind dat je Huub ook best mag noemen. Net zo agressief en trailer trash schreeuwerig als BAN. Alleen slimmer.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:41 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Knap, dat je zo goed kunt relativeren. Ook je objectiviteit vind ik indrukwekkend.
Ik leefde ook op na al die ellende herrie die de standaard is qua muziek keuze in de kooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |