Singles party? Je laatste erg down post is nog niet zo lang geleden, maar viel plesier!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.
sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Bellah het volgende:
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen =, ik nu =
(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)
kopje koffie?November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
da gaat dus blijkbaar juist wat moeilijker....anders zat ze hier nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
Mijn relatie is in aug 2007 al over, ik nog steedsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
Pfffieuw zo herkenbaar. Een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Voor iedereen de schijn ophouden. Maar zodra ik de deur achter me dicht trok zakte ik in elkaar om vervolgens keihard te gaan huilen. Wat voel je je op zo'n moment alleen zeg!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef framboos het volgende:
Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!
ja rebounden...dat klopt...haha..noemde die gast die ik leuk vond al de 'reboundguy'quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.
Klopt ook...weet ik en snap ik.... maar het gevoel wil gewoon nog niet zoquote:Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.
Iedergeval moest ik nu ff lachenquote:Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen![]()
Precies!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm de verveling slaat toe en meteen weer een beetje een terugslag.. Terwijl ik het eigenlijk zo druk heb met mijn studie maar ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment.. Maarja zoals Twinkle ook al een beetje zei; Het is zijn gemis, als hij het teveel moeite vind om contact met me te onderhouden, niet het mijne.. Want hij is een sukkel en ik ben tof![]()
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef RaptoR-X het volgende:
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment![]()
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te jankenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
Is alleen maar goed! De eerste dagen voelen net alsof je in een achtbaan zit, van verdrietig, naar wanhopig, naar leeg, gelaten, neutraal en opeens weer jankend. Gewoon meedoen, des te sneller zul je je weer iets beter voelen...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken![]()
Kan ik me wel in vinden, de ene dag denk ik er nauwelijks aan, de andere dag constant.quote:Op zondag 3 juni 2007 05:30 schreef NiTiN het volgende:
Ik mis mijn meisje (ex) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou
"
gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch hoop ik niet dat ik nu op 'ignore' sta..
Zit wel met het gevoel in mn kop dat ik nooit iemand anders meer wil omdat me dan wellicht hetzelfde kan overkomen, maar geloof daar toch niet echt in. Het leven gaat door natuurlijk.. Hoewel ik haar zonder twijfel terug zou willen.Maar die hoop heb ik niet meer.
Amen to that!! strak planquote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
[..]
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...
Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.
Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.
Ik moet sterk zijn, van mezelf houden en NIET leven voor haar!!!
Wat ben ik blij dat mijn ex straks 2 maanden in Thailand zit. Nu al 5/6 weken nadat het uit is toch contact gehad, afgesproken etc. Was overigens supergezellig.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:56 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Amen to that!! strak plansucces ermee... ik probeer het al weken,maar tot op heden lukt het me nog niet echt
Dat laatste zeg ik mezelf ook al maanden, maar dat gaat er verdomd moeilijk in. Helemaal omdat er verder helemaal niemand is die ook maar aan haar kan tippen.. Voor mijn gevoel in ieder geval.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
[..]
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...
Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.
Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.
omg. deja-vuquote:heb een nieuw meisje ontmoet (was eerst men "reboundgirl") en merk dat ze alles is wat ik wilde dat men exvriendin zou zijn (of hoe je dat ook maar zegt ). doe uiteraard wel rustig aan, wil niet meteen in de volgende relatie duiken maar ze is wel hewl leuk.
idd dat van jezelf houden is ff pittig, je kan je niet meer focussen op je relatie en nu wordt je opeens met jezelf geconfronteerd... focus je op de dingen waar je voldoening uit haalt (school/sport/vrienden).quote:[b]
Beetje zelfde verhaal gaande hiero.quote:
Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"quote:Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
hoop nieuwe 'gezichten' in dit topic.
Bij wijze van tvp: probeer zo snel mogelijk echt voor jezelf te kiezen, je eigen leven weer een beetje te gaan leiden. Niet constantinu blijven vastklampen aan de ex, wat die allemaal aan het doen zou zijn, wat zijn/haar gedachten/redenen/gevoelens eventueel zouden kunnen zijn... laat dat los. Kies jezelf!
Tja, je zou op andere tijden kunnen gaan sporten of andere dagen, doorbreek patronen, doe andere dingen..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
.
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"![]()
Nobody move!! ...I dropped me brain!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.
voor wie hem nog niet gezien heeft: ik verpest hier geen clou mee of zo hoor.
Uiteindelijk gingen ze voor die geile slet, hoor. Mooie vrouwen zijn dus meer waard dan jezelf!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.
Netjes hoor! Zou het zelf niet kunnen en/of willen doen..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
je bent inderdaad een tof wijfquote:Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt
Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten
De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.
Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
Dat was voldoende geweest.. je bent geen uitleg verschuldigd.. en anders gaat die juist ook op die tijden misschien wel sportenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact...
Respect! Aan de ene kant zou ik dat zo graag willen maar aan de andere kant totaal nietquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
euuhh,,eigenlijk wel Garisson....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
n1, en nu is het zaak om de komende dagen vol te houden en niet terug te krabbelenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
nietwaar...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh,,eigenlijk wel Garisson....![]()
![]()
goh same her ook maar ff het komende weekend niet de stad in. heb alleen een ander probleem. ze woont bij mij in de straat dus dan word het moeilijkerquote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...
Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...
Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
trommel wat vrienden op en ga naar een andere stad ofzo, wel erop uitgaan anders blijf je alleen zitten en dat is ook maar saai en niet bevorderlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...
Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...
Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
hang on! zullen veel momentjes komen dat je de neiging krijgt... spreek met jezelf af dat je iig 1 week volhoudt, dan gaan kijken of je weer contact wilt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat in het begin ook dagelijks zijn dingen bij te houden.. (toch stiekem weer toevoegen om te kijken of hij online was en dergelijke) Daarna wist ik dat hij 2 weken op oefening zou zijn.. dus wist ik dat checken geen nut had.. en nu ben ik het afgeleerd.. Af en toe heb ik wel eens de behoefte maar dan denk ik ach wat voor een nut heeft het..
qua msn ben ik niet geblokked en ik heb haar ook niet geblokt. niet dat ik met haar ga praten maar tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!
Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.
En waarom zou ik kijken... zucht...
same herequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Hier na anderhalf jaar (en 3 dagen) alweer sinds een maand definitief uit...
Gaat redelijk maar meer met zijn downsBen ook blij als ik overdags mag werken enzo. Pauze lekker voetballen daar en dan zijn mijn gedachten tenminste bij allerlei andere dingen.
Alleen weer drama als ik naar huis ga.
En wanneer er bijv. op de radio een rustig nummer is gelijk een andere zender op of een cd met harde muziek erin.... Die herinneringen die dan weer tevoorschijn komen![]()
Moet ook maar eens gaan zien hoe ik me weekenden ga vullen enzo
je kunt haar wel tegen komen maar als je dr dan ziet dan kun je dr ook even ontwijken als je haar perce niet wil zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef jd1982 het volgende:
Hier gaat het echt super wisselvallig, ene moment wil ik dr bellen, smsen of toevoegen op msn weer, andere moment vermaak ik me wel.
Heb gelukkig nu mn fitness 3x per week (sinds kort) en ga nog ff hobby erbij zoeken! Overdag lekker werken (dat ik dat ooit zou zeggen) en eet nu af en toe bij mn ouders, ook wel afleiding, daar ff potje ballen met me broertjes enzo...
Alleen rond uur of 10 gaat het wel vervelen, te laat voor filmpje, te vroeg voor slapen gaan...
Ben benieuwd hoe lang ik het negeren vol hou en wat ik dit weekend ga doen, volgend weekend heb ik vanalles, die erna ook, maar dit weekend niet... niks doen wordt hem niet en de stad in ook niet, want heb geen zin in haar tegenkomen.
dus...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Het is lastig, vooral in het begin..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben even heel blij dat wij geen contact hebben, en vanmiddag niet heb toegegeven. En ik voel me nog de sterkste ook, want ze heeft mij niet geblocked, ik haar wel...
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Het bankstel is mijn nieuwe liefde. Ik zit er van 's morgens tot s avonds op. Met chocolade, sex and the city en appelkaneelthee. Maar vanavond ga ik de kroeg in met m'n ex. Andere ex. Niet de persoon die ik met pijn en moeite probeer los te laten. Ik moet toch eens van die bank af.
heb je geen "oude" vrienden die je nu weer kan opzoeken? FF wat mensenbellen om koffie te drinken, kan je misschien je verhaal ook nog kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...
Emmen. Wauw, wonen daar nog mensen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...
Geen idee of jezelf "break-up" ervaring van jezelf rond die leeftijd hebt hebt, maar zo ja dan kun je er met hem misschien over hebben hoe jij één en ander verwerkt hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje: ik ben 34, ik was bijna 16 toen mijn broertje geborten werd, heb veel voor hem gezorgd. nu is het uit met zijn eerste echte grote verkering (hij's 19 nu)
iemand enig idee of en hoe ik hem kan helpen?
Heb veel vrienden in andere steden (vanwege opleiding in andere stad en verhuist wegens werk) en veel die nog moeten leren/stage/drukdruk... dus niet echt iemand die evenveel tijd enzo als mij heeft. Heb echt uitersten, oude vrienden zitten al samenwonend met kids enzo en jonge wonen nog thuis, heb maar 2 vrienden die al uit huis zijn en wonen inmiddels beide 250km verderop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Ruikert het volgende:
[..]
heb je geen "oude" vrienden die je nu weer kan opzoeken? FF wat mensenbellen om koffie te drinken, kan je misschien je verhaal ook nog kwijthelpt erg goed
oh, ik heb zat breakup ervaring. eentje ging ook echt heel slecht met make-up seks die voor hem break-up seks was (sneu dat die *** mij beloofde dat alles goed zou komen, en ik zo stom was het te geloven)quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Geen idee of jezelf "break-up" ervaring van jezelf rond die leeftijd hebt hebt, maar zo ja dan kun je er met hem misschien over hebben hoe jij één en ander verwerkt hebt.
Mij luchtte het vooral op om erover te praten, gewoon mijn kant van het verhaal kwijt kunnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:
[..]
maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
mensen die, als het net uit is, je bezweren dat je altijd kan komen praten en als er wat is dan bel je maar... ken je dat? dat is goed voor de eerste weken, daarna is het geduld van al die goedbedoelenden alweer verdampt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:
het enige nuttige wat ik te melden heb is: het is kut, maar het gaat wel voor het merendeel over. ya suffer through it sort of.......
maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
De kunst van het loslaten van een ex # 50 <---- show him the wayquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje: ik ben 34, ik was bijna 16 toen mijn broertje geborten werd, heb veel voor hem gezorgd. nu is het uit met zijn eerste echte grote verkering (hij's 19 nu)
iemand enig idee of en hoe ik hem kan helpen?
Ik ben die leeftijd en heb het ook moeten doormaken hoor, hij red het wel het is namelijk geen kind meer (als het een beetje met mij te verglijken is dan hequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
Ja precies, gewoon gezellig msnen of dom spelletje spelen zoals mijnveger als toen je nog niks had was leuk, maar nu zijn het van die geforceerde gesprekken. Beetje flirten deed je normaal ook, maar als je dat nu doet, dan zoekt altijd iemand er weer wat achter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weetje wat het ook is.. In het begin is je intentie toch vooral om te weten hoe het met die ander gaat.. of ze der leventje weer oppakt of ook verdrietig is.. In ieder geval dat was bij mij het geval.
Iedere situatie is anders.. Ik dacht in het begin ook contact te kunnen houden.. en toen ik me nog goed voelde ging dat ook goed. maar zodra ik me ff wat rotter voelde en het gesprek dus over ons ging had mijn ex zoiets van jah daar heb ik geen zin in.. en sindsdien zijn de gesprekken nooit meer geweest zoals t was..
Zoek anders wat andere chatmensen.. Heb via paiq wel een leuk meisje ontmoet waar ik dagelijks mee chat en af en toe sms, denk niet dat het verder wat wordt maar is wel leuk om wat afleiding te hebben en gewoon te kletsen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon gezellig msnen of dom spelletje spelen zoals mijnveger als toen je nog niks had was leuk, maar nu zijn het van die geforceerde gesprekken. Beetje flirten deed je normaal ook, maar als je dat nu doet, dan zoekt altijd iemand er weer wat achter...
Je kan voor de gein wat zeggen, je weet dat het niet goed komt, reageerd de ander met... niet doen, het komt toch niet goed, voel je je direct weer kut.
Als je niet van Instant Messenger contact houdt, dan start je dat programma toch gewoon niet op? Je zult snel genoeg merken hoe ze daar op reageert. Als je met een heel lastig figuur te maken hebt, zal ze gaan beginnen te sms'en en e-mailen. Als je daar dan ook niet al te veel op ingaat, zal ze snel genoeg merken dat elkaar niet zien ook betekent dat je geen écht contact hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Het stomme bij ons was, dat zij DACHT dat elkaar niet zoveel zien goed was voor de relatie, heel geforceerd, maar dan uiteindelijk zaten we hele avond te msnen, dan denk ik, kon je net zo goed bij mij zijn toch... zo frutstrerend, ik probeer juist als mensen kletsen op msn, om ze naar me toe te halen, kom gezellig langs, 10x leuker! Kutmsn altijd.
Maar goed, vanavond wil ik toch echt ff weten hoe het bevalt enzo, dus denk dat ik maar eens ga proberen te bellen als ze niet online komt ofzo... vanmiddag nog met een soort psycholoog gepraat, hij zei je kan niet weg blijven lopen, je moet er toch aan wennen dat je elkaar af en toe ziet.
Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar al deze stages slechts deels doorlopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef QCC het volgende:
Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:
Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie
Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).
Doet me denken aan mijn moeder. 's Middags maakte hij het uit .. 's avonds had ik mijn moeder aan de lijn. Weet je wat ze zei? 'Geen hand vol maar een land vol'... Dan vraag ik je ...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
En hou je idd in wat betreft de tegelwijsheden. 'Jij vindt zomaar iemand anders', 'meer kerken dan vrouwen' yadayada. Daar heeft niemand wat aan.
het gaat niet alleen wat je met haar bespreekt, bijvoorbeeld onderhandelen kan ook in je hoofd plaatsvinden.. wanneer je denkt van áls ik nou zus en zo doe dan komt het nog goed, en áls zij nou zo deed..quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef Tarot het volgende:
[..]
Als je niet van Instant Messenger contact houdt, dan start je dat programma toch gewoon niet op? Je zult snel genoeg merken hoe ze daar op reageert. Als je met een heel lastig figuur te maken hebt, zal ze gaan beginnen te sms'en en e-mailen. Als je daar dan ook niet al te veel op ingaat, zal ze snel genoeg merken dat elkaar niet zien ook betekent dat je geen écht contact hebt.
[..]
Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar al deze stages slechts deels doorlopen.
Ontkenning - Ik erkende direct vanaf het begin dat we geen vriendje/vriendinnetje meer waren, maar geef de hoop toch niet op.
Onderhandeling - Ik heb niet een keer gesmeekt of direct gevraagd of ze toch door wilde gaan. Alleen heb wel aangegeven dat ik van d'r hield en dat ik d'r niet kwijt wilde.
Woede - Ik ben nergens boos over geweest, alleen verdrietig.
Wanhoop - Er zijn nog altijd dagen dat ik mezelf wanhopig vind, maar over het algemeen is het gevoel dusdanig weggezakt dat ik er niet meer om hoef te huilen.
Acceptatie - Ik accepteer dat de kans heel klein is dat we ooit weer bij elkaar komen. Maar ik accepteer niet dat het onmogelijk is.
Het is op dat moment het laatste wat je wil horen, maar als je na een tijdje terugkijkt dan is het wel redelijk zo.. De eerste tijd ben je nog helemaal van mening dat alleen zij/hij bij je hoorde, maar er zijn werkelijk genoeg anderen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn moeder. 's Middags maakte hij het uit .. 's avonds had ik mijn moeder aan de lijn. Weet je wat ze zei? 'Geen hand vol maar een land vol'... Dan vraag ik je ...
Ik spreek haar niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:24 schreef QCC het volgende:
het gaat niet alleen wat je met haar bespreekt, bijvoorbeeld onderhandelen kan ook in je hoofd plaatsvinden.. wanneer je denkt van als ik nou zus en zo doe dan komt het nog goed, en als zij nou zo deed..
Ik weet dat het over is, maar het gevoel ebt niet weg. Het wordt minder sterk, maar het is nog steeds niet weg en blijft al tijden hangen op hetzelfde niveau. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik het zal verwerken, zonder mezelf nog een keer met haar te confronteren. Ik ben van mening dat ik ben veranderd en als ze het een kans geeft, we nu een stuk beter bij elkaar zullen passen.quote:ontkenning heeft daar ook mee te maken, je weet dat het over is maar toch voelt het niet zo, dat gevoel is in het begin heel sterk, daarna ebt het weg.
Ik ben intussen vrouwen tegengekomen die de liefde van mijn leven hadden kunnen zijn als zij er niet was geweest. Ze is de nieuwe maatstaf geworden voor alle anderen.quote:acceptatie is denk ik het langdurigste proces, pas wanneer je er volledig vrede mee hebt en haar kan zien zonder dat je hart overslaat dan heb je het geaccepteerd.. ik denk dat het het snelst gaat wanneer je eenmaal een ander hebt gevonden, dan maakt het eigenlijk allemaal niet meer uit.
Die boosheid is toch iets aparts volgens mij. Als jij de kunst leert van het vergeven (dat hoeft niet in de bijbelse zin) kom je daar makkelijk vanaf.quote:Zelf heb ik het ook nog niet helemaal geaccepteerd, en ik voel me vaak best boos over wat zij heeft gedaan, maargoed.. meestal voel ik me neutraal, en nu maar wachten tot de volgende voorbij komt
Als je ooit in een soortgelijke positie komt te zitten, zul je het waarschijnlijk begrijpen. (Tenzij het iets is dat alleen vrouwen kunnen doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef QCC het volgende:
Boosheid is ook tijdelijk, eerste week had ik echt dat ik superpissig was, nu meer iets van onbegrip waarom ze t heeft gedaan..
Het gaat ook niet zozeer om eigenschappen van haar die ik kan benoemen, maar om het gevoel dat ik al bijna vanaf het begin voor haar had. Ik kon eigenlijk géén slechte eigenschappen ontdekken! Ondanks de ruzies die we hadden kan ik nog altijd niet iets opnoemen dat ik aan haar zou willen veranderen. Ik accepteerde haar volledig zoals ze was. Dat lukt me sindsdien niet meer bij vrouwen.quote:Tja, als je 3,5 jaar verder bent en je gaat al die vrouwen vergelijken met je ex dan is er altijd wel iets dat zij leuker had.. Maargoed, ken jouw hele situatie niet, dus kan er vrij weinig van zeggen.
Daar moet je naar toe inderdaad, maar als het je teveel wordt... kappuh.. echt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef jd1982 het volgende:
Update hier, ik hoorde dat het morgen nog benauwder zou worden, en ik moet nog 1x sporten en had toch niks te doen, dus naar de sportschool, kwam mn ex tegen, samen gesport, even na gepraat en elkaar niet aangeraakt... ging best goed...
Enige nadeel is dat we dan uiteindelijk toch weer glimlachen, op zo'n verliefde manier en aan't eind ook zeggen van, nou was wel gezelligmoet wel blijven afkicken van dr zeg maar...
Maar verder wel positief, eerste keer dat we elkaar gezien hebben zonder nog een kusje of omhelzing, gewoon sporten en verder niks, jah even praten...
Hoe kijk je nu naar de toekomst?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef Mickeys het volgende:
Caramba Tarot... Jouw reacties lijken verdomd veel op de reactie die ik zou geven... alleen de zij is bij mij een hij (en ik dus geen hij maar een zij)
Nja, het is niet echt een actie, meer een gedachtegang die alleen vrouwen kunnen hebben (:')).quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef Tarot het volgende:
[..]
Als je ooit in een soortgelijke positie komt te zitten, zul je het waarschijnlijk begrijpen. (Tenzij het iets is dat alleen vrouwen kunnen doen)
[..]
Het gaat ook niet zozeer om eigenschappen van haar die ik kan benoemen, maar om het gevoel dat ik al bijna vanaf het begin voor haar had. Ik kon eigenlijk géén slechte eigenschappen ontdekken! Ondanks de ruzies die we hadden kan ik nog altijd niet iets opnoemen dat ik aan haar zou willen veranderen. Ik accepteerde haar volledig zoals ze was. Dat lukt me sindsdien niet meer bij vrouwen.
Wantrouwend voor wat betreft relaties... Daarom mede al ruim 13 maanden single en of er ooit nog iemand komt... geen idee. die moet dan wel van verdomd goede huize komen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef brokenheart het volgende:
-knip-
Ze heeft aangegeven me graag te willen houden als beste vriend, maar dat kan ik op dit moment absoluut niet voor dr zijn. of het ooit gaat lukken weet ik ook niet. Kan je alleen achterkomen door het te proberen, zolang het maar geen pijn doet voor 1 van ons beide!
-knip-
Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een beste vriendin heb zonder bijbedoelingen whatsoever.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
Het is bewezen dat mannen geen beste vriendin hebben. Vrouwen kunnen dit wel. Mannen niet. Mannen voelen altijd iets voor een vrouw, vrouwen waar mannen totaal niets voor voelen zijn ook niet interessant om te hebben als beste vriendin.
Eens, mijn vriendin was ook mijn beste vriendin en ik was haar beste vriend, maar nu het over is heb ik geen behoefte eraan om dat voort te zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
Het is bewezen dat mannen geen beste vriendin hebben. Vrouwen kunnen dit wel. Mannen niet. Mannen voelen altijd iets voor een vrouw, vrouwen waar mannen totaal niets voor voelen zijn ook niet interessant om te hebben als beste vriendin.
Ik heb wel een goede vriendin, maar daar heb ik heeuull vroeger wel wat voor gevoeld. Nu zitten daar ook geen bijbedoelingen meer aan..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een beste vriendin heb zonder bijbedoelingen whatsoever.
OMG gozer!! Ik ook gister hehequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Oesie het volgende:
En ik heb vanavond met mijn ex afgesproken![]()
wtf....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
je kunt toch niet altijd leuk en gezellig zijn Lakai..???quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Lakai het volgende:
Ik zag d'r vandaag fietsen....met iemand..(maakt verder niet uit)
maar dan toch ff je hart die een keer extra klopt he....
En nu zit ik ff in de "wat als ik..."-sfeer![]()
Want ik weet eigenlijk dat als ik het leuk voor haar had gehouden dat er niks mis was gegaan...
maar ik moest zonodig zeuren en niet vrolijk zijn...
Ja is ook zeker zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt toch niet altijd leuk en gezellig zijn Lakai..???
Zuipen is hier ook zo'n probleem, juist met vriendin doe ik rustiger aan, zonder ga ik los...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef Skv het volgende:
Ik begin er wel overheen te komen. Heb voor mezelf het idee dat ze gewoon lekker moet doen waar ze zin in heeft, dan doe ik dat vanzelf ook wel..
Enige probleem is dat ik nu veel en veel te veel zuip, dat moet ik nog ff afleren.Vermaak me wel goed verder
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef NZYM het volgende:
[..]
OMG gozer!! Ik ook gister hehe![]()
Van het 1 kwam het ander enzo hehe
![]()
![]()
deed ik ook altijd als het uit raakte. nu nog als dingen rot zijn (proost, mijn rose smaakt goed nu, zie de andere topics op mijn naam, mijn jaar was *niet* goed)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:15 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Zuipen is hier ook zo'n probleem, juist met vriendin doe ik rustiger aan, zonder ga ik los...
och lieverd, je hoeft niet altijd *alle* angsten te overwinnen hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef jd1982 het volgende:
idd drank is nergens een oplossing voor... maar goed moet ik nodig zeggen na 5 wodka... mijn probleem is en blijft ook altijd dat ik onzeker ben, en als ik drank op heb durf ik eigenlijk pas uit te gaan...
Wel een enorm vette reclame die ik vanavond zag op een buitenlandse zender:
Are you a Runner? Or... do you Face your Fears?!
Daar haal ik nu al de hele avond mijn energie uit... i will face my fears!
Is heul goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef simmu het volgende:
*ja* ik projecteer heel erg.
mijn broertje is echt waar je niet aan moet komen. ik neem het zelfs tegen me ma op als het over mijn broertje gaat. hij werd geboren toen ik bijna 16 was (geen andere broers of zussen naar mijn weten) en ik heb tot mijn 20 ste heel veel voor hem gezorgd. ik heb mavo, habo, atheneaum gedaan, dus elke zomer deed ik full time mommy, en tijdens school vrij veel van en naar de oppas en 's avonds vaak opassen enzo.
nja, mijn broertje betekent vrij veel voor me.
Hoe oud is die kerel dan? 14?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Liebe het volgende:
Ik dacht dat ik over em heen was, echt waar.
Gisteren op schoolfeest zat hij de hele tijd te kloten met een meisje voor m'n neus.
Heb gedaan of het me niks deed, maar heb tussendoor wel vijf minuten op de wc's gezeten. Gewoon gezeten. Niet gehuild, alleen weetikveel tot rust komen.
Wist niet dat ze gezoend hadden.
Dat hoorde ik net, en nu staan de kranen open.
Maar ik dacht echt dat ik over hem heen was. Jezus, waarom jank ik nou weer bij elk klein dingetje. Ik haat het echt. Gewoon ook omdat ik het eerste meisje was met wie hij zoende en zij dus het tweede..
En wat heb je nu geleerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef jd1982 het volgende:
Nou uitgaan was een drama, ik ging uit, zag bijna na 15min haar al, zij mij ook dus ze zei hoi, ik ook hoi... heel vrolijk, later liep ze weer langs, zei ze iets, ik zei wat? liep ze door... ik erachteraan, ik zeg, hee ik vroeg nog wat je zei?
Zegt die vriendin van haar, jah dat zei ik ook al... ik zeg zo wat zei je nou? Begint ze direct over waarom loop je me nou achterna... nou dat was het enige wat nodig was om mij weer kwaad te maken he, we deden gewoon aardig eergister bij sportschool en dan opeens zoekt ze overal weer wat achter, dan kan ik zo pissig worden dat ik me gewoon super kut voelde...
Nou dan weet je wel ongeveer hoe zo'n ruzie verder gaat... waarom de je nou zo? Eergister was er niks aan de hand... het is over... jah duhh, maar eergister was het gewoon gezelligjah maar ik ben nu met haar, jah nou en ik met hem, boeie... stop met me achtervolgen... wat?... jah nu houd je me alweer 10 minuten op, ahhh fuck it...!
Ik dacht klaar, ruzie, mooi, over... ze zei dat ze me zou blocken enzo... denk ok, geen zorgen meer, komt ze net online... ben je nu rustig? bla bla... doet ze weer heel aardigquote:
Een tip: hoe meer je er mee bezig bent, hoe kutter het is....quote:Op zondag 10 juni 2007 20:06 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik dacht klaar, ruzie, mooi, over... ze zei dat ze me zou blocken enzo... denk ok, geen zorgen meer, komt ze net online... ben je nu rustig? bla bla... doet ze weer heel aardig
Pffff, vanavond maar weer block erop, dat ging stuk beter.
alleen de vetgedrukte dingen komen mee heel bekend voor, alleen ben ik dan je broertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:46 schreef simmu het volgende:
bah! mijn broertje heeft net van zn ex te horen gekregen dat hij haar ongelukkig maakt, en dat ze alleen maar ruzie maken,en dat ze hem nooit meer terug wil![]()
ik snap haar wel een beetje, zij is 17, hij 18, hij heeft problemen thuis (wederom: zoek op simmu, en je vindt het kreng), en droomt stiekum over snel samenwonen enzo, en is vrij dominant, zij is erg beschermd opgevoed, en hallo, pas 17!
eigenlijk vind ik het beter als het uit is, omdat mijn broertje zich met huid en haar overgeeft aan haar, hij heeft er echt alles voor over, en dat vind ik geen goede ontwikkeling omdat hij moet leren op eigen pootjes te staan. maar het doet hem zo zeer![]()
maar ja: ik weet niet hoe ze doen in het dagelijks leven tegen elkaar, en het is mijn broertje, dus duh! zou ik het liefste persoonlijk bij haar langsgaan om uit te leggen wat voor loser ze wel niet is om zoiets moois te laten gaan! maar ja: dan dringt rede weer door; ze zijn nog zo jong, maar of je jong bent of niet, het doet altijd zo'n zeer![]()
Heb sinds mijn geboorte volgens mij op zondag al geen "eigen ding" behalve brak zijn. Heb geen eigen hobby's of wat dan ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:
[..]
Een tip: hoe meer je er mee bezig bent, hoe kutter het is....
doe gewoon je eigen ding.....
En als je denkt: ja maar ik kan het niet helpen dat ik aan haar denk..
zeg gewoon tegen jezelf : ja ik kan wel gaan blijven zeuren....maar nu ist over....
en dan zul je zien dat dat na een tijdje ook zo is!!
Gaat natuurlijk niet alleen op voor hobbys hebben ja of nee....quote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Heb sinds mijn geboorte volgens mij op zondag al geen "eigen ding" behalve brak zijn. Heb geen eigen hobby's of wat dan ook.
Dat is erg fijn dat het zo kan. Ik hoop heel erg dat mijn (ex)man en ik dat straks ook zo kunnen behouden. Willen jullie vrienden blijven en contact houden? Of bedoel je met je laatste zin dat je het toch wel helemaal wil afsluiten?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef TripleBee het volgende:
Vandaag ff bij mijn ex langs geweest. Om ff bij te praten en haar twee nieuwe katjes te bewonderrn. Zijn schatten van beestjes.![]()
Verder ben ik nog blij dat wij nog steeds op een normale (= vriendschappelijke) manier met elkaar kunnen omgaan.
Nu al onze huisoverdracht regeldingen zijn geregeld (na 3/4 jaar) is er eindelijk ook tijd om verder alles achter ons te zetten en vooruit te kijken.......
ook een beetje tvp
Dat gevoel had ik ook wel, maar dat werd hier voornamelijk overstemd door zijn stiekeme gesnuifquote:Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
We hadden het immers wel heel goed samen. We waren super goeie maatjes, kunnen overal over praten, we kennen elkaar door en door. En dat is straks allemaal weg, gone....What to do?
We hebben er geen afspraken over gemaakt. We zien wel hoe het loopt. Persoonlijk denk ik dat er weer een moment komt als ik of zij een ander krijgt. De toekomst laat zich nu eenmaal moeilijk voorspellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat is erg fijn dat het zo kan. Ik hoop heel erg dat mijn (ex)man en ik dat straks ook zo kunnen behouden. Willen jullie vrienden blijven en contact houden? Of bedoel je met je laatste zin dat je het toch wel helemaal wil afsluiten?
Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik het niet verwerk, maar verdruk... want soms voel ik me al een stuk beter, maar als ik dr weer zie of spreek komt alles zo weer terug.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef basm85 het volgende:
Ik hoorde al een tijdje via via wat verhalen over mijn ex vriendin, maar nu blijkt ze een nieuwe vriend te hebben. Ik voel me gelijk weer zo klote als toen het net uit wasIk heb lange tijd gedacht dat ik er overheen was, maar nu lijkt het alsof ik weer helemaal terug bij af ben
![]()
wel beetje same here. Ik wil niet weten hoe het met haar gaat, bang dat ik met dingen geconfronteerd wordt die me pijn doen. Heb gisteren weer een hele leuke date gehad met mijn "scharrel" maar vanochtend weer gedroomd over men ex, en dat zijn dan geen dromen waarin we ruzie hebben, om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik we 0 contact hebben, verwerken gaat zo wel sneller imo. Heb wel zin om haar weer te spreken, maar ik wacht nog een paar weekjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik het niet verwerk, maar verdruk... want soms voel ik me al een stuk beter, maar als ik dr weer zie of spreek komt alles zo weer terug.
Raar dat je dan eerst zo geforceerd contact zoekt dan. Vanwaar die omslag? Succes met je studie!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:51 schreef VD het volgende:
Geen contact helpt bij mij altijd uitstekend. Echt een uit het oog, uit het hart brein. Geweldig. Buiten dat druipt er geen energie meer weg dus kan ik me 100% op mezelf en mijn studie concentreren.
Dat is de reden dat ik de afgelopen maanden geen contact meer met mijn ex heb gehad. Ik wil haar niet meer terug, maar ze heeft nogsteeds de macht om mij heel erg te kwetsen. Ze heeft het mij kwalijk genomen dat we geen contact meer hebben, ook niet als vrienden. Ze begreep niet dat het mij nogsteeds pijn deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Ruikert het volgende:
[..]
wel beetje same here. Ik wil niet weten hoe het met haar gaat, bang dat ik met dingen geconfronteerd wordt die me pijn doen. Heb gisteren weer een hele leuke date gehad met mijn "scharrel" maar vanochtend weer gedroomd over men ex, en dat zijn dan geen dromen waarin we ruzie hebben, om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik we 0 contact hebben, verwerken gaat zo wel sneller imo. Heb wel zin om haar weer te spreken, maar ik wacht nog een paar weekjes.
Denk dat dat wel het standaardgevoel is, heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt maar het moet er ooit van komen, je ex gaat helaas niet het klooster in om nooit meer van een ander te houden (hoewel dat wel een stuk minder pijnlijk zou zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef basm85 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik de afgelopen maanden geen contact meer met mijn ex heb gehad. Ik wil haar niet meer terug, maar ze heeft nogsteeds de macht om mij heel erg te kwetsen. Ze heeft het mij kwalijk genomen dat we geen contact meer hebben, ook niet als vrienden. Ze begreep niet dat het mij nogsteeds pijn deed.
Ik ben verder gegaan, heb seks gehad met scharrels, maar geen liefde gevonden. Telkens als ik haar zie of dingen hoor over haar, blijft het me pijn doen. En nu dus.. een nieuwe vriend. Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..![]()
En als ze nu gelukkig met die gozer is, is dat niet het hoogst haalbare? Wees blij voor d'r!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef basm85 het volgende:
Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..
Ik weet niet hoe lang het uit is bij Bam85 maar bij mij is er voor dergelijke gedachte (nog) geen ruimte. Het idee dat een ander haar gelukkiger zou kunnen maken dan jijzelf is echt verrekte pijnlijk, zeker omdat ik (in mijn geval) echt alles voor haar over had en alles voor haar deed, maar dat zag zij niet in of wat ik deed was blijkbaar niet genoeg, en dan ga je erg aan jezelf twijfelen; is die ander werkelijk beter? Gaat ze nu opeens een heel andere relaties aan dan het soort dat ze met jou had? Gaat ze voor die ander meer moeite doen? En zo ja, waarom deed ze dat voor jou niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef VD het volgende:
[..]
En als ze nu gelukkig met die gozer is, is dat niet het hoogst haalbare? Wees blij voor d'r!.
Beter? Misschien voor hem/haar. Het is geen kwestie van vergelijken, dat heeft geen zin.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef QCC het volgende:
Ik weet niet hoe lang het uit is bij Bam85 maar bij mij is er voor dergelijke gedachte (nog) geen ruimte. Het idee dat een ander haar gelukkiger zou kunnen maken dan jijzelf is echt verrekte pijnlijk, zeker omdat ik (in mijn geval) echt alles voor haar over had en alles voor haar deed, maar dat zag zij niet in of wat ik deed was blijkbaar niet genoeg, en dan ga je erg aan jezelf twijfelen; is die ander werkelijk beter? Gaat ze nu opeens een heel andere relaties aan dan het soort dat ze met jou had? Gaat ze voor die ander meer moeite doen? En zo ja, waarom deed ze dat voor jou niet?
wacht maar tot je weer verliefd bent op een andere leuke meidquote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Pfff ik ben ff gewoon schijtziek van relaties, waarom bestaan die dingen...
Herdefinering: Je bent schijtziek van relaties die niet werken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Pfff ik ben ff gewoon schijtziek van relaties, waarom bestaan die dingen...
Heb inmiddels Maatschappelijk werk, GGZ, Spits, Psycholoog, Psychiater, diverse artsen en medicijnen achter de rug... loop nog bij 1 Psycholoog en heb nog medicijnen tegen onrustig zijn overdag (wil elke seconde weten waar mn ex/vriendin is).quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef VD het volgende:
Of je zoekt gewoon de verkeerde chicks uit. En als je zeker weet dat vooral bij jou ligt, get help.
Jah als ik dat niet dacht was het probleem er niet, bij mn ex is het al minder omdat ik al 2x eerder zoiets heb moeten verwerken, maar zo gauw als ik verkering heb krijg ik het gevoel 'ze is van mij' en mag niemand met haar praten/afspreken whatever... daar werk ik aan bij de psycholoog.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef VD het volgende:
Waarom wil je elke seconde weten waar je ex is? Zou het niet makkelijker voor je zijn als je daar niet meer aan zou denken?
En probeer bij één hulpverlener te blijven die zijn/haar vak verstaat. Van maatschappelijk werk heb ik geen hoge pet op, GGZ'ers krijgen toch wel betaald en Spits...? Je hebt de krant geschreven?.
Exact wat ik dus ook ALTIJD heb, zij ging altijd tegen me in en ik had achteraf bijna altijd gelijk...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef QCC het volgende:
M'n ex was daar heel erg in trouwens, als ik zij dat ze iets beter niet moest doen ging ze het soms juist doen.. En achteraf bleek ik dan wel gelijk te hebbenBlij dat ik daar vanaf ben..
Daar kun je toch alleen maar kracht uit putten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Exact wat ik dus ook ALTIJD heb, zij ging altijd tegen me in en ik had achteraf bijna altijd gelijk...
Soms wel, maar als de volgende weer niet wil luisteren, en jij 100% zeker weet dat je gelijk hebt... dan werkt het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef Lakai het volgende:
[..]
Daar kun je toch alleen maar kracht uit putten?![]()
Ik ook niet....quote:
Debiel advies.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Mn psycholoog zei zelfs dat ik heel slim ben en me waarschijnlijk soms gewoon maar voor de domme moest houden
Dat was ook zeker een punt van hem. Maar goed, knap, lief en goed geschoold/intelligent... ben ik nog wel even aan het zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef VD het volgende:
[..]
Debiel advies..
Zoek gewoon een intelligentere vriendin, dat je wat tegenstand hebt..
Goedzo!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef Byte_Me het volgende:
ik wilde eigenlijk een paar topics wachten voordat ik weer ging posten, maar ik geloof niet dat het nog kwaad kan om hier rond te hangen. afgelopen vrijdag mn ex weer gezien, en ik had echt zoiets van, wat zag ik toch ooit in haar. vind haar nog steeds wel heel aardig, maar de vonk is toch echt verdwenen. bij mij dan. krijg het idee dat zij steeds meer twijfelt aan haar beslissing. ze wilde weer dat ik bij haar in bed zou slapen (logeerkamer ligt helemaal overhoop), ze zei dat ik zo geweldig was en begon te huilen. tsja, op een soort van kinderachtige manier geeft dat toch wel genoegdoening. zou willen dat ik daarboven zou staan, maar ik ben ook maar een mens. verder ben ik een beetje aan het daten en rondkijken, en dat bevalt me uitstekend!
komt wel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik hoop daar ooit te komen. Ik mis 'm.
ik zou zeggen, werk aan het leven dat je nu hebt, zorg dat dat leuker wordt dan die tijd toen. dan is het met de heimwee ook snel gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Lakai het volgende:
Ik de laatste 2 dagen weer heel veel aan m'n ex gedacht....
en niet dat ik nu in een dip zit ofzo....gewoon een soort van heimwee naar die tijd....
ironisch genoeg lukt dat bij mij pas sinds ik er eigenlijk geen behoefte meer aan heb. voor die tijd had ik veel te veel last van jaloezie tov haar nieuwe vriend, haar leventje dat nauwelijks veranderde terwijl het mijne compleet op zn kop stond, etc. ik wil niet zeggen dat dat bij jou precies hetzelfde zal lopen, maar denk er eens over na.quote:ik wil ook zo graag fatsoenlijk met haar overwerg kunnen.....en niet dat we onaardig tegen elkaar zijn...maar ik wil goeie vrienden blijven...)
Ja dat is het dus. Die behoefte heb ik wel, vriendschap. En eigenlijk wil 'm stiekem gewoon terug enzo. Maar ook voorbij dat punt kom ik nog wel. Maar hij is zo verdomd leuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
komt wel goed![]()
bij mij heeft het ontzettend geholpen om een tijdje geen contact te hebben, veel afleiding te zoeken en er niet te veel meer bij stil gestaan. maar goed, dat was pas na een maand of 4 na het einde van de relatie. Ik denk dat sommige mensen er te lang in blijven hangen, je moet echt ff moeite doen om je leven even om te gooien. veel nieuwe hobby's, nieuwe mensen ontmoeten, etc. ik vind mn leven nu leuker dan voor de breakup, als ik heel eerlijk ben. nou ja, tot een half jaar voor de breakup schat ik. even leuk als de tijd daarvoor.
dus ff volhouden, en je komt er ook wel (geldt trouwens voor iedereen).
ach ja, twee weken... das nog niet zo lang he. over ik heb nu zo ongeveer een halfjaar als vrijgezel erop zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is vandaag trouwens precies 2 weken uit. Dus van mezelf mag ik me nu wel zo voelen. Ik ben echt een n00b. Hele Sex & the City marathons met Ben & Jerry's erbij enzo.
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is vandaag trouwens precies 2 weken uit. Dus van mezelf mag ik me nu wel zo voelen. Ik ben echt een n00b. Hele Sex & the City marathons met Ben & Jerry's erbij enzo.
Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...
Doe juist ipv marathons eigenlijk vrijwel niks... behalve sporten.
lui isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan.*lui*
Ik sport sinds een maand (had 12 jaar niet gesport). Fitness nu meestal 3x per week en probeer dat vol te houden, voelt wel gezond en het vult 3 van de 5 saaie doordeweekse avonden (zo-do).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan.*lui*
Je maakt het jezelf ook niet makkelijker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...
heb het hier nu ongeveer ook 2 weken uit. ben allen niet op het punt gekomen dat ik sex and the city ga kijken met ben en jerry ijsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben haast nooit boos op haar geworden, en als het zo was was ik het de volgende dag weer kwijt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Toen hadden we één keer gezeik (duurde wel een maand)...en toen ging het uit....
Denk dat ben&jerry's met sex&the city meer een vrouwending is, mannen gaan met vrienden zuipen. (hoewel ik naast flink zuipen ook een bak cookie dough ijs naar binnen heb gewerkt)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
heb het hier nu ongeveer ook 2 weken uit. ben allen niet op het punt gekomen dat ik sex and the city ga kijken met ben en jerry ijs(wat overigens wel goed te vreten is) ik ga gewoon weer veel met vrienden om (niet dat ik dat daarvoor niet deed maar toch) en school/werk helpt ook een hele hoop.
Het was bij ons een ruzie waar bij mij iets dwars zat.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef QCC het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit boos op haar geworden, en als het zo was was ik het de volgende dag weer kwijt.
Meeste 'ruzies' was iets dat haar dwars zat en daar ging ze dan een hele dag mee lopen en vanalles bijhalen en mij dan vervolgens boos opbellen. En vervolgens bij iedere volgende ruzie weer al het voorgaande erbij betrekken.
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Doe juist ipv marathons eigenlijk vrijwel niks... behalve sporten.
Met een vorige ex wel. (Heel raar, sex was nauwelijks een probleem voor me maar zoenen deed ik dan weer erg moeilijk over.)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btw)
Heb 't ook nog nooit eerder gehad, maar bij deze was het uit, terwijl we beide nog gek op elkaar waren, maar gezeik met haar ouders, dingen die gebeurd waren en mijn bezitterigheid hebben ervoor gezorgd dat we het uit hebben gemaakt, samen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btw)
Jah ik snap dat ook niet zo, thuis uren films/series kijken met ijs (of bepaald eten?) doet mij niet goed ofzo, ik voel me dan alleen maar eenzaam en nog kutter. Ik moet eigenlijk mensen zien, lam worden (niet alleen, dat werkt tegen) en uitgaan etc...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef QCC het volgende:
[..]
Denk dat ben&jerry's met sex&the city meer een vrouwending is, mannen gaan met vrienden zuipen. (hoewel ik naast flink zuipen ook een bak cookie dough ijs naar binnen heb gewerkt)
Suikers kunnen bij vrouwen leuke stofjes in hun hoofd losmaken die het verdriet doen verminderen, lekker simpel hé, zo'n vrouwquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:05 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet zo, thuis uren films/series kijken met ijs (of bepaald eten?) doet mij niet goed ofzo, ik voel me dan alleen maar eenzaam en nog kutter. Ik moet eigenlijk mensen zien, lam worden (niet alleen, dat werkt tegen) en uitgaan etc...
ik een keer, die *** had allerlei beloftes dat het wel weer goed zou komen etc...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
[..]
Niet, maar het zal niet heel veel moeite kosten om het voor elkaar te krijgen. Maar ik vind seks eigenlijk niet buiten een relatie passen, dus een no-go pour moi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex?
Lange relatie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
Sinds zondag is het na bijna 6 maanden uit met mijn vriendin
Afgelopen maandag zouden we dan 6 maanden verkering hebben.. het was mijn eerste relatie (ben nu bijna 20).
Stom wijf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
Zij vond haar vrienden belangrijker dan mij (vrienden laten je niet vallen blabla)
Ja, maar je moet er niet in doorslaan. (Note to self: eerst studie, dan vriendin)quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
in een relatie zet je je partner toch op nummer 1 of niet ?
Ga wat leuks doen. Geniet van het weer.quote:
Natuurlijk wil je haar niet terug. Dat werkte immers niet. Je wil gewoon weer een goede relatie met een toffe meid die wel prioriteiten kan stellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Lunar het volgende:
Ik wil haar terug !! grrrrrrr
Je moet echt gaan proberen om niet meer te denken over hoe zij haar leven op dit moment invult. Het enige wat telt ben jij zelf. Hoe langer je aan haar blijft denken, hoe langer het duurt voordat je over haar heen bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Lunar het volgende:
Ook alleen de gedachte al dat zij wel vrolijk door leeft en ik hier kapoit ga..
Ik hoop dat zij mij ook mist en zich er ook best kut over voelt, al was het maar zodat ik er niet alleen in sta.. Verder is dat natuurlijk best fout, om zoiets haar toe te wensen.
Ahhh dat vond ik ook altijd heerlijk, toen ik een vriendin had die verder weg woonde, vanaf het moment dat je in die trein zit naar dr toe voel je je heerlijk, en steeds beter en beter... maar goed, dat is al 7 jaar geleden bij mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:
Ik mis het knuffelen en het treinreizen een aantal keer per maand naar haar toe. De vlindertjes in m'n buik als ik bijna bij haar woonplaats was..
Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
Ik mis in zekere zin haar wel. Ze is echt geweldig lief en de mooiste meid op aarde. Ik ben bang nooit meer zo iemand tegen te komen. Maar ik mis het knuffelen en lief doen tegen iemand in het algemeen denk ik het meest ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef jd1982 het volgende:
[..]
En btw wat je mist is niet HAAR, je mist gewoon IEMAND om te knuffelen, omhelzen, zoenen, etc... en op dit moment lijkt het het makkelijkste om haar terug te krijgen, maar volgens mij is dat juist het moeilijkste en moet je verder...
Jah dat is het hem juist, dat denk ik nu ook weer bij deze ex, maar na mijn vorige 2 kwam er ook weer een mooiere en lievere... alleen zelfs nu ik dat weet, dringt het nog niet tot me doorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik mis in zekere zin haar wel. Ze is echt geweldig lief en de mooiste meid op aarde. Ik ben bang nooit meer zo iemand tegen te komen. Maar ik mis het knuffelen en lief doen tegen iemand in het algemeen denk ik het meest ja.
Het probleem wat jij beschrijft, dat je je partner, zodra hij/zij een relatie met je aangaat als bezit beschouwt waar niemand aan mag komen heb ik ook wel inderdaad. Maar ik denk er nog niet aan om een psycholoog in te schakelen. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Dat komt toch altijd wel van twee kanten? Je vriendin als bezit beschouwen is nooit goed i.v.m. de jaloezie en ruzies die daar bij komen. Denk daarom dat je dat zelf ook moet beseffen en hier wat aan moet doen, anders zal dat bij de andere relaties op den duur ook spaak lopen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
je vrienden boven je relatie plaatsen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:
Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
Weet ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef kanna het volgende:
[..]
Dat komt toch altijd wel van twee kanten? Je vriendin als bezit beschouwen is nooit goed i.v.m. de jaloezie en ruzies die daar bij komen. Denk daarom dat je dat zelf ook moet beseffen en hier wat aan moet doen, anders zal dat bij de andere relaties op den duur ook spaak lopen.
Ach, dat zijn woorden. De mijne: "Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog zoveel van iemand ga houden als van jou".quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:
Kom op kerel, je laat jezelf kapoit gaan. Je kiest ervoor zielig te doen, je kan er ook voor kiezen je leven de richting in te sturen die jij wenst. Kom op!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Lunar het volgende:
Ook alleen de gedachte al dat zij wel vrolijk door leeft en ik hier kapoit ga..
Eigenlijk niet echt hoor.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
je vrienden boven je relatie plaatsen?da's vreemd
Tadaaa. Opgelost.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Jup. Hoe ik ermee om ga zal de toekomst uitwijzen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Lunar het volgende:
Is het bij één van jullie wel eens zo geweest dat na een hele lang tijd hij/zij je weer terug wilde? Hoe ging je daar mee om?
lucky basterdquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef VD het volgende:
[..]
Jup. Hoe ik ermee om ga zal de toekomst uitwijzen.
Daarom zag mijn huidige ex haar vrienden liever. En toch voel je je als partner dan minderwaardig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt hoor.....
Sommige vriendschappen van jaaaaren gaan over omdat iemand zonodig te veel met zijn/haar partner deed....
als die relatie dan na 4 maanden ofzo breekt, heb je niks meer...
Als het eenmaal zover is dan kun je er echt niks meer aan doen....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Lunar het volgende:
Het is maar lastig, dat ex-en gedoeZeker omdat het mijn eerste keer is..
[..]
Daarom zag mijn huidige ex haar vrienden liever. En toch voel je je als partner dan minderwaardig.
En waarom niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef Lakai het volgende:
[..]
Als het eenmaal zover is dan kun je er echt niks meer aan doen....
ik heb het ook gehad....
Het is niet voorbij, echt niet. Er zijn nog zat andere meiden over. You just need to find your piece of the puzzle.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Lunar het volgende:
Zeker omdat het mijn eerste keer is..
Ja, en dat is heel lief van d'r.(+1) Maar ondertussen ben je nog steeds gedumpt.(-1)quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Lunar het volgende:
Ik hou hoop door wat ze zei "Ik wil alleen maar jou.. [..]"
Sommige mensen zijn 2 stukjes van hun puzzel kwijtquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:33 schreef VD het volgende:
[..]
Het is niet voorbij, echt niet. Er zijn nog zat andere meiden over. You just need to find your piece of the puzzle.
Zal ze het ooit door krijgen? Mist ze me al, of totaal niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef VD het volgende:
[..]
Ja, en dat is heel lief van d'r.(+1) Maar ondertussen ben je nog steeds gedumpt.(-1)
Dus zolang die geit niet doorheeft wat ze precies mist ben jij single en is wachten op haar je tijd verdoen.
De goede momenten zal ze zeker missen, je slechte niet. Relaties zijn economie, je hebt kosten en baten. Zolang de kosten hoger zijn dan de baten zal ze je niet terugwillen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:39 schreef Lunar het volgende:
Zal ze het ooit door krijgen? Mist ze me al, of totaal niet?
Waarom zijn relaties zo lastigMaar er is nog één ding lastiger; mijn ex vriendinnetje (
) loslaten
![]()
Dat is zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef VD het volgende:
[..]
De goede momenten zal ze zeker missen, je slechte niet. Relaties zijn economie, je hebt kosten en baten. Zolang de kosten hoger zijn dan de baten zal ze je niet terugwillen.
Loslaten is een heel venijnig iets. Want waarschijnlijk is ze in jouw ogen nu helemaal geweldig terwijl je je tijdens de relatie vaak genoeg aan haar of aan situaties hebt geërgerd. Kunst is, als je d'r los wilt laten, je te richten op het negatieve en het positieve te negeren.
Als je relaties lastig vindt, lees er dan eens een boek over.
Dat is mooi, maar vergeet niet dat zij ook van jou moet houden. En als ze meent wat ze zegt dan heb je een opening om weer dichter bij elkaar te komen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Lunar het volgende:
Maar ja, het is het misschien wel waard om er nog eventjes voor te vechten. Ik hou echt zoveel van haar...
Goed idee. Denk goed na over wat je wilt, wat goed voor jou is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Lunar het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik nog heel even wacht en haar daarna pas benader. Om haar wat ruimte geven.
Bedankt voor je steun, VD. Ik heb er echt wat aan
Vergeet niet dat ze je misschien écht wel terug wil, maar dat het emotioneel te zwaar voor haar is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef jd1982 het volgende:
Mijn ex zegt ook nog steeds ik wil alleen jouw. Ik wil niemand anders en als ik sex wil, dan met jouw, want... bla bla bla... want toch willen ze je niet terug!
En het enige wat je kan doen is nog steeds wachten, net als ikzelf... voel me ook kut, maar het komt uiteindelijk weer goed, hoe stom dat ook klinktquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik heb één en ander gehoord van mijn ex.
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen. Het doet haar volgens mij ook zeer weinig dat het uit is. "Ik slaap nog steeds slecht, maar in ieder geval beter als met hem".
Ik vraag me af hoe het toch ineens over kan zijn voor haar, 100% dat gevoel weg kan krijgen, na alles wat we gedeeld hebben.
Ze geeft mij ook totaal de schuld terwijl zij haar vrienden op 1 zetten boven mij.
Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten. Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.
Ik ben ten einde raad...
1. Niemand zit er al 50 delen in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef vosss het volgende:
Fucking hell..... zijn jullie er na 50 delen nog niet uit?!
Als je dat idee accepteert, inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen.
Niet ineens, soms is het een proces wat tijdens de relatie al van start gaat. Dat ze tijdens jullie relatie al bezig is geweest met afscheid nemen.Ddan is het namelijk uiteindelijk makkelijker om er een eind aan te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik vraag me af hoe het toch ineens over kan zijn voor haar, 100% dat gevoel weg kan krijgen, na alles wat we gedeeld hebben.
Vergeten niet. Nooit. Maar ze zal een steeds minder belangrijke rol in je hoofd gaan spelen. En uiteindelijk zal je aan haar kunnen denken zonder dat het een negatief gevoel oproept. Trust me on this one.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten.
School pak je wel weer op zodra je door dit emotionele dal bent. Een job voor de zaterdag is easy to vind. Je vrienden kunnen er waarschijnlijk niet meer tegen dat je enkel nog negatief bent. Als dat een keertje voorkomt dan willen ze je meestal wel met raad en daad bijstaan, maar na een tijdje wordt het irritant en hebben hun op die manier niets meer aan het contact. Ga leuke dingen met ze doen. Wil je zeiken, neem een psycholoog/psychiater. Die doet alsof hij luistert en cashed 60 euro per uur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.
Start Word en begin te schrijven. Het zal je inzicht bieden. En je bent je verhaal kwijt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik ben ten einde raad...
Dat ben ik met je eens. Maar als iemand in een relatie aangeeft meer om zijn/haar vrienden te geven dan om zijn/haar partner vind ik dat vreemd? Je stelt je partner toch op de allereerste plaats?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Lakai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt hoor.....
Sommige vriendschappen van jaaaaren gaan over omdat iemand zonodig te veel met zijn/haar partner deed....
als die relatie dan na 4 maanden ofzo breekt, heb je niks meer...
That's the point. Imho is je partner nummer 1, maar je hebt ook nog je vrienden waar ook aandacht en dus tijd naar toe moet gaan. En dat is in principe prima te combineren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Betekent niet gelijk dat je je vriendschappen zwaar moet verwaarlozen natuurlijk
Ik was nummer twee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef VD het volgende:
[..]
That's the point. Imho is je partner nummer 1, maar je hebt ook nog je vrienden waar ook aandacht en dus tijd naar toe moet gaan. En dat is in principe prima te combineren.
Herkenbaar, en tot 3 maanden geleden kende ik geluk zoals ik dat nog nooit gevoeld had met iemand.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef ohnikua het volgende:
liefde schijnt voor de meest extreme gevoelens bij een mens te kunnen zorgen, zowel positief als negatief. positief voelde ik anderhalf jaar geleden voor het eerst, negatief ben ik nu voor de 4e dag aan het ondervinden en het bevalt me niet :s
Mmm ja ik ben haar al kwijt.. Ik moet gewoon aan een ander beginnen. DAn gaat het wel sneller over toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef QCC het volgende:
Je moet van die angst om haar kwijt te raken af, zeker omdat het uit is en je haar eigenlijk al kwijt bent.
Ja, lijkt me wel.. Heb zelf nog niemand anders, maar zodra je dat hebt maakt je ex je in een keer heel veel minder uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:41 schreef jesselyn het volgende:
[..]
Mmm ja ik ben haar al kwijt.. Ik moet gewoon aan een ander beginnen. DAn gaat het wel sneller over toch?
Ik moet wel zeggen dat dat zo is ja. Sinds ik weer een vriendin heb maakt het me nu helemaal geen drol meer uit wat m'n ex doet. Je moet natuurlijk geen vriendin nemen om je ex te vergeten laat dat voorop staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef QCC het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel.. Heb zelf nog niemand anders, maar zodra je dat hebt maakt je ex je in een keer heel veel minder uit.
Volgende keer maar meteen een andere kroeg opzoeken, denk dat ik het ook niet aankan om dat te zien. Vond het al kut als van die gladde jongens op dr afkwamen toen we nog hadden, moet er niet aan denken dat ze daar nu wel op ingaat nu ze 'vrij' is..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 05:21 schreef Skv het volgende:
Pff, ben vanavodn toevalligerwijs met mn exvriendin in de bioscoop beland.
Was wel erg gezllig, kan het nog steeds goed met haar vinden.
Daarna gingen we apart van elkaar uit.. Ik vermaakte me wel tot ik haar met een ander jongen zag dansen en doen.. Dat kon ik nog wel hebben, maar toen het een paar biertjes (en een uur ofzo) verder was, trok ik het echt heel slecht.
Heb toen snel mn jas gepakt en ben ergens anders verder gaan borrelen.. anders was het misschien mis gegaan. Vind het alsnog niet erg relaxed om haar met iemand anders te zienEcht zwaar klote..
"vrij" ??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef QCC het volgende:
[..]
Volgende keer maar meteen een andere kroeg opzoeken, denk dat ik het ook niet aankan om dat te zien. Vond het al kut als van die gladde jongens op dr afkwamen toen we nog hadden, moet er niet aan denken dat ze daar nu wel op ingaat nu ze 'vrij' is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |