abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:48:57 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50032997
We gaan weer verder!

quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.

sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics

Singles party? Je laatste erg down post is nog niet zo lang geleden, maar viel plesier!

Thinking about thinking of you.
pi_50033522
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen = , ik nu =

(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)

kopje koffie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:22:32 #3
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50033560
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Bellah het volgende:
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen = , ik nu =

(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)

kopje koffie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
pi_50034573
ja das lang geleden he.. ik dacht ook wel dat het goed ging, maar toen werd ik gister weer ff geconfronteerd met vanalles en nog wat, en toen dacht ik mm. . mja, de vorige topics idd maar gewoon doorlezen..
pi_50034612
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:

[..]

November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
da gaat dus blijkbaar juist wat moeilijker....anders zat ze hier niet
Ik doe niet meer aan een signature
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:16:36 #6
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_50034664
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:

[..]

Mijn relatie is in aug 2007 al over, ik nog steeds
Cocktail? Anyone?
pi_50035872
2 dagen terug een vage kennis gesproken...blijkbaar kent hij mijn "ex-vriend" dus ook. Hij keek een beetje raar toen ik hem vertelde wanneer we "uitelkaar" waren gegaan... ..en zegt ineens tegen mij dat hij het raar vind want hij ziet mij "ex" al 1 jaar met iemand samen lopen (en nu nog) en dat ben/was ik zeker niet.... ...mmmhhh...tja...de puzzelstukjes vallen nu wel heel erg goed in elkaar. Ik wist het eigenlijk al die tijd. Hij heeft zelfs het lef gehad om op fok te zetten dat ik zo paranoia was om dat te denken, altijd ontkent dat het zo was. Ik ben niet eens boos of zo, moest er zelfs een beetje om lachen want IK HAD DUS TOCH GELIJK en hij maar denken dat ik echt dom en blond was/ben.... ...maar ach laat hem maar in die waan...
maar goed, door dat gesprek, moet ik ineens wel aan hem denken waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb...
pi_50036953
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:09 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:27:29 #9
157178 framboos
fris en fruitig
pi_50037702
Zo, ik ga eindelijk ook m´n eerste post zetten. Na een aantal weken meegelezen te hebben kan ik het woord ex nu geloof ik eindelijk over m´n lippen krijgen. Mijn ex heeft bijna twee maanden geleden de stekker uit onze relatie van vijf jaar getrokken. Hij zat met zichzelf in de knoop, weet niet meer wat hij wil, wat hij voelt en wie hij is. Hij had ruimte en afstand nodig om daar voor zichzelf achter te komen. We hebben toen afgesproken om elkaar 2 maanden niet te zien en spreken, volledige radiostilte. En ik heb gedacht dat alles wel over zou waaien en goed zou komen, maar ik ben er nu niet meer zo zeker van. Komt ook omdat ik zelf nu veel afstand voel en hem voor een deel heb losgelaten. Maar het was en is zo, zo ontzettend moeilijk om iemand waar je vijf jaar lang je leven mee gedeeld hebt zomaar van de een op andere dag los te moeten laten omdat hij het allemaal niet meer weet. Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!

Vrijdag hebben we een date... om te praten hoe het gaat met ons allebei. Voor het eerst sinds hij het uitmaakte. Eng! Omdat we de afspraak hadden elkaar 2 maanden volledig los te laten hebben we er nooit meer over gepraat nadat hjij het uitmaakte, en ik nog een heleboel wil vragen en zeggen, en hij ook, is het wel goed, maar ik hoop dat het mijn wereld niet weer helemaal overhoop gooit.

Het doet me goed te horen dat het met jullie langzamerhand beter gaat! Dat geeft moed voor de toekomst
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:24:24 #10
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50042595
Jubileumnummer, het gaat redelijk goed op het moment, verwacht dat ik niet zo heel veel ongelukkige dingen met jullie meer hoef te delen, maar zal wel meelezen om lotgenoten bij te staan waar nodig
pi_50043012
Blehhh.
pi_50044272
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef framboos het volgende:
Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!
Pfffieuw zo herkenbaar. Een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Voor iedereen de schijn ophouden. Maar zodra ik de deur achter me dicht trok zakte ik in elkaar om vervolgens keihard te gaan huilen. Wat voel je je op zo'n moment alleen zeg!
Maar je komt er echt wel .. Ik ben er gekomen, een heleboel andere mensen hebben iets soortgelijks meegemaakt. Geef het de tijd, en wees extra extra extra lief voor jezelf
pi_50044651

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:10 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:27:47 #14
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50046201
Ga ook maar es meelezen hier..

Zelfde verhaal als hier boven... maand of 3 geleden kwam mijn vriend ( ) met het verhaal net zo als hier boven.. wist het niet meer,het gevoel klopte niet,miste wat...maar hoe of wat kon ie niet vertellen...

Inmiddels is het echt over...verstandelijk weet ik dat dus wel....gevoelsmatig wil ik dr niet aan.
Na een aantal weken uit huis vluchten,niet alleen willen zijn,niet slapen en eten...was ik eindelijk zover dat het weer iets beter ging.Kon weer alleen thuis zijn zonder in zak en as te zitten en keek weer een beetje om me heen..

Inmiddels iets leuks gespot Gister keihard geconfronteerd met het feit dat ie 22 is en een vriendin heeft...en waar ik normaal denk..jammer,helaas...kwam dat nu hard aan...

Vandaag gehoord dat exvriendje zijn 2e date heeft en er zit een kans in dat dat wel wat word...BENG...volgende klap...

resultaat... de hele avond

Bah... ik baal dr van mezelf dat ik nog zo verdrietig ben en niet weet waar ik moet beginnen en dat hij lekker aan het leven is...
pi_50048544
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.

Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.

Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen
  zondag 3 juni 2007 @ 00:53:47 #16
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50048874
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.
ja rebounden...dat klopt...haha..noemde die gast die ik leuk vond al de 'reboundguy'
quote:
Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.
Klopt ook...weet ik en snap ik.... maar het gevoel wil gewoon nog niet zo
quote:
Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen
Iedergeval moest ik nu ff lachen
pi_50048933
Echt serieus, als je dat laatste maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, dan ga je derin geloven en dan krijg je je vertrouwen weer terug. Ik kan me echt precies voorstellen wat voor klap je hebt gehad.

Hij is een sukkel en jij bent een tof wijf, jammer voor hem
  zondag 3 juni 2007 @ 05:30:54 #18
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50052794
Ik mis mijn meisje (ex ) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou "

gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
I went clubbing. Softest coat ever.
  zondag 3 juni 2007 @ 09:37:42 #19
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_50053261
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat moet het nog worden schat
2005 sorry...
Cocktail? Anyone?
pi_50063324

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:10 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 17:21:07 #21
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50064634
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm de verveling slaat toe en meteen weer een beetje een terugslag.. Terwijl ik het eigenlijk zo druk heb met mijn studie maar ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment.. Maarja zoals Twinkle ook al een beetje zei; Het is zijn gemis, als hij het teveel moeite vind om contact met me te onderhouden, niet het mijne.. Want hij is een sukkel en ik ben tof
Precies!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:35:04 #22
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50066826
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment
Peace through power!!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:56:03 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50067436
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef RaptoR-X het volgende:
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
  zondag 3 juni 2007 @ 19:11:49 #24
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50067855
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef shifto het volgende:

[..]

Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken
Peace through power!!
pi_50067895
Ik denk dat zo'n beetje iedereen die ooit vanwege een verbroken relatie in dit topic terecht is gekomen de tranen uit zijn kop heeft gejankt... Dus je bent echt niet de enige!
  zondag 3 juni 2007 @ 20:38:12 #26
157178 framboos
fris en fruitig
pi_50070377
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken
Is alleen maar goed! De eerste dagen voelen net alsof je in een achtbaan zit, van verdrietig, naar wanhopig, naar leeg, gelaten, neutraal en opeens weer jankend. Gewoon meedoen, des te sneller zul je je weer iets beter voelen...
pi_50072772
En jahoor ik was weer terug, ik praatte nog mee 3,5 jaar geleden in deeltje 6 t/m 8 ofzo... zoveel geleerd en weer zo de fout in gegaan.

Ben 3 jaar single geweest omdat ik ZO bang was voor dit gevoel... ik weet dat het goed komt en dat ik na deze weer een ander vind, maar dit gevoel is gewoon zo enorm onverdraagbaar...
pi_50074135
Haha zo herkenbaar. Keer op keer probeer je het toch weer. Probeer je toch het positieve eruit te halen en stoot je je neus. Ben ook zo'n hardleers iemand.

Nou ja sterkte maar allemaal.. Tijd heelt alle wonden
  zondag 3 juni 2007 @ 22:47:55 #29
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50074564
Aangezien er weer vele nieuwe break ups zijn, nog even een kopietje van de OP uit deel 48:

En nog een flinke uiteenzetting over hoe je met een break-up kunt omgaan
===
Regel 1: Het is voorbij. Het is moeilijk maar essentieel als je eroverheen wilt komen.

Break-up

Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:

Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie

Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).

Ontkenning - Dit heeft geen zin, en je moet hier overheen wanneer je over hem/haar wilt komen

Onderhandelen - Misschien kun je dingen echt veranderen, je zou het kunnen proberen. Lukt het niet, geef dan op, als het voorbij is is het voorbij

Woede - Je bent boos, begrijpelijk, het gebeurt, zet je eroverheen

Wanhoop - Je gaat huilen, probeer niet zielig te doen. Huilen mag, maar probeer geen medelijden op te wekken bij je ex, dit wekt alleen woede op van zijn/haar kant.

Acceptatie - regel 1, het is over, laat het gaan

Als het uit is...

Deze fase duurt het langst, probeer het te accepteren.

Je bent weer alleen, probeer met je emoties om te gaan, huil, wees boos, ga sporten, schrijf het van je af op Fok!, vind iemand om je te troosten. Praat er met je eigen vrienden over. Probeer niet als een hoopje ellende de hele dag in bed te liggen, dit helpt niemand.

Laat het weten aan je vrienden, zij kunnen je helpen met verwerken. Doe herinneringen aan hem/haar weg (foto's, kaarten, etc)

Ga erop uit, doe normaal, ga geen plotselinge onoverwogen dingen doen. Het leger ingaan helpt niet, wegrennen helpt niet, zelfmoord poging helpt niet, haar spullen stuk maken helpt niet. Ga niet rotzooien met zijn/haar vriend(inn)en, ga zijn/haar mogelijke nieuwe geliefde niet bedreigen. Gebruik Regel 1, het helpt dingen te relativeren

Ga verder met je leven, je kunt niet veel meer doen, je kunt wel veel dingen laten waar je later spijt van krijgt.

Breng tijd door zonder hem/haar. Het is een vreemde situatie, stel je ziet haar een tijdje niet en vervolgens wel weer, dit laat je terugvallen in je verwerkingsproces. De volgende keer dat je haar ziet val je minder ver terug, iedere keer weer doet het je minder. Verwerken is een langdurig proces. Probeer je ex te vermijden, je hoeft elkaar niet uit de weg te gaan maar laat de ander weten dat je hem/haar even niet wil zien.

Ga niet al te zielig doen. Je bent boos en hebt verdriet, deel het met je vrienden, niet met hem/haar of zijn/haar vrienden. Ga geen zielige MSN namen nemen of iets dergelijks. Het is begrijpelijk dat je je ex wil laten weten dat het je pijn doet, maar het zal niet veel goeds teweeg brengen, denk aan Regel 1. Ga niet naar hetzelfde feestje als hem/haar en depressief in een hoekje zitten, zo neemt zij je echt niet terug.

Ga hem/haar niet opzoeken. Dat doet pijn. Voor de heren: dames zijn wreed, ze zullen je knuffelen en vertellen dat ze je ook missen, maar denk aan Regel 1: Het is over, ze wil je niet terug, ze wil zichzelf beter laten voelen. Als ze je terug wil zal ze je dat zelf zeggen. Als je om haar heen hangt zal het haar irriteren en jou alleen kwetsen.

Ga niet op zoek naar antwoorden. Als je verstanding bent heb je de vragen bij die antwoorden al gevraagd toen jullie besloten uit elkaar te gaan. Ga niet zijn/haar vriend(inn)en bellen/sms-en/mailen. Ze zijn wel close met haar en weten wat er speelt, maar waarschijnlijk vertellen ze je toch niet wat je moet weten. Ze zijn op de eerste plaats zijn/haar vriend(inn)en, daarna pas de jouwe. Als je toch besluit dit te doen kom je toch niks goeds te weten. Wil je echt weten of ze een ander heeft? Wil je weten of ze in bed ligt te huilen omdat ze je mist? Regel 1. Hij/zij heeft zijn/haar eigen verwerkingsproces, en wil geen relatie meer met je. Probeer het te laten gaan, zijn/haar vriend(inn)en zullen doorvertellen wat jij hen zegt, en hij/zij zal het je kwalijk nemen dat je bij hen informatie probeert te krijgen.

====
sterkte raptor, de komende weken zullen vervelend worden, maar het komt goed (ik zit er nu een maand in, vandaag zouden we 2 jaar gehad hebben maar heb er haast niet aan gedacht en al 2-3 weken geen traan gelaten).
  zondag 3 juni 2007 @ 23:13:08 #30
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50075418
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt

Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten

De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.

Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
  zondag 3 juni 2007 @ 23:17:29 #31
67670 Skv
Cynist.
pi_50075556
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:30 schreef NiTiN het volgende:
Ik mis mijn meisje (ex ) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou "

gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
Kan ik me wel in vinden, de ene dag denk ik er nauwelijks aan, de andere dag constant.
Zou alsnog willen dat het nooit uit zou zijn gegaan, helaas blijft dat 'willen', niet de realiteit.
Merk wel dat we de laatste week oid minder contact hebben, baal ik wel van.. vind het altijd er fijn om gewoon met dr te praten.. Ach, wie weet komt dat vanzelf wel weer. Ze is natuurlijk de laatste tijd ook smerig druk met examens enzo. Toch hoop ik niet dat ik nu op 'ignore' sta..

Zit wel met het gevoel in mn kop dat ik nooit iemand anders meer wil omdat me dan wellicht hetzelfde kan overkomen, maar geloof daar toch niet echt in. Het leven gaat door natuurlijk.. Hoewel ik haar zonder twijfel terug zou willen. Maar die hoop heb ik niet meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 03-06-2007 23:22:58 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_50076973
Weet je wat ook zo fijn is. Een ex waar je nog een zwak voor hebt, en dat is nog niet eens zó erg. Maar het feit dat hij leuk met je gevoelens gaat pingpongballen

Het is verdomme al 2 jaar uit en hij laat me koud maar dan gaat hij zich zo gedragen dat ik hem weer leuk ga vinden en dan zegt hij vervolgens dat hij me niet leuk vind. Zeg ik zo van, dan wil ik ook geen relatie met je klaar, dus zet het uit je hoofd (hij maakte daar constant opmerkingen over), zegt meneer vervolgens leuk dat hij dat serieus heel jammer vind! Wat moet je nou? Ja, hij weet niet wat hij wil.. UGH
  maandag 4 juni 2007 @ 09:50:45 #33
67670 Skv
Cynist.
pi_50083473
Ik voel me vertyft
pi_50083518
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef Skv het volgende:

[..]
Toch hoop ik niet dat ik nu op 'ignore' sta..

Zit wel met het gevoel in mn kop dat ik nooit iemand anders meer wil omdat me dan wellicht hetzelfde kan overkomen, maar geloof daar toch niet echt in. Het leven gaat door natuurlijk.. Hoewel ik haar zonder twijfel terug zou willen. Maar die hoop heb ik niet meer.
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...

Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.

Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.

Ik moet sterk zijn, van mezelf houden en NIET leven voor haar!!!
  maandag 4 juni 2007 @ 10:56:34 #35
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50085187
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
[..]

Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...

Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.

Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.

Amen to that!! strak plan succes ermee... ik probeer het al weken,maar tot op heden lukt het me nog niet echt
pi_50085294
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:56 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Amen to that!! strak plan succes ermee... ik probeer het al weken,maar tot op heden lukt het me nog niet echt
Wat ben ik blij dat mijn ex straks 2 maanden in Thailand zit. Nu al 5/6 weken nadat het uit is toch contact gehad, afgesproken etc. Was overigens supergezellig.

Straks is contact helemaal niet meer mogelijk, dan gaat de echte test beginnen
  maandag 4 juni 2007 @ 11:00:48 #37
67670 Skv
Cynist.
pi_50085298
quote:
.
[..]

Dat laatste zeg ik mezelf ook al maanden, maar dat gaat er verdomd moeilijk in. Helemaal omdat er verder helemaal niemand is die ook maar aan haar kan tippen.. Voor mijn gevoel in ieder geval.
Denk er verdomme nog steeds dagelijks aan. Niet alleen maar met verdriet, vooral met 'wat als..' of 'hoe had ik..'. Loop alleen mn eigen kop dr maar gek mee te maken.. Gelukkig zijn er ook genoeg andere dingen die ik doe, waardoor ik niet de hele tijd dr aan denk.

Vandaag gaat ze kijken naar een kamer in Groningen en hoort ze ook direct of ze 'm krijgt of niet. Voor haar hoop ik van harte dat het lukt, voor mezelf iets minder, omdat ze dan echt weg is.
pi_50085568
ook weer ff een updatje van mijn kant. is nu dik 2 maanden uit en elkaar ongeveer 3 weken niet meer gesproken. Het was mijn allereerste vriendin en heb 4 jaar met haar gehad. denk elke dag nog wel ff aan haar en af en toe lastige dromen. maar verder gaat het goed. heb een nieuw meisje ontmoet (was eerst men "reboundgirl") en merk dat ze alles is wat ik wilde dat men exvriendin zou zijn (of hoe je dat ook maar zegt ). doe uiteraard wel rustig aan, wil niet meteen in de volgende relatie duiken maar ze is wel hewl leuk.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:12:06 #39
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50085606
quote:
heb een nieuw meisje ontmoet (was eerst men "reboundgirl") en merk dat ze alles is wat ik wilde dat men exvriendin zou zijn (of hoe je dat ook maar zegt ). doe uiteraard wel rustig aan, wil niet meteen in de volgende relatie duiken maar ze is wel hewl leuk.
omg. deja-vu
pi_50085727
quote:
[b]

idd dat van jezelf houden is ff pittig, je kan je niet meer focussen op je relatie en nu wordt je opeens met jezelf geconfronteerd... focus je op de dingen waar je voldoening uit haalt (school/sport/vrienden).
geen contact is echt allerbeste, probeer het maar es een weekje, je zal je hoogstwaarschijnlijk veeeel beter voelen. daar komt bij dat zij het niet zeker weet en dat als je achter haar aan blijft lopen dat niet positief zal werken (pin me er niet op vast).
pi_50085755
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef shifto het volgende:

[..]

omg. deja-vu
wieso?
  maandag 4 juni 2007 @ 11:38:00 #42
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50086286
hoop nieuwe 'gezichten' in dit topic.
Bij wijze van tvp: probeer zo snel mogelijk echt voor jezelf te kiezen, je eigen leven weer een beetje te gaan leiden. Niet constantinu blijven vastklampen aan de ex, wat die allemaal aan het doen zou zijn, wat zijn/haar gedachten/redenen/gevoelens eventueel zouden kunnen zijn... laat dat los. Kies jezelf!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:50:49 #43
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50086645
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef Ruikert het volgende:

[..]

wieso?
Beetje zelfde verhaal gaande hiero.
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
hoop nieuwe 'gezichten' in dit topic.
Bij wijze van tvp: probeer zo snel mogelijk echt voor jezelf te kiezen, je eigen leven weer een beetje te gaan leiden. Niet constantinu blijven vastklampen aan de ex, wat die allemaal aan het doen zou zijn, wat zijn/haar gedachten/redenen/gevoelens eventueel zouden kunnen zijn... laat dat los. Kies jezelf!
Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"
  maandag 4 juni 2007 @ 11:58:16 #44
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50086860
quote:
.
[..]

Tja, je zou op andere tijden kunnen gaan sporten of andere dagen, doorbreek patronen, doe andere dingen..

M'n ex had ook gezegd dat ze me mistte en dat ze nog van me hield en daar kreeg ik weer hoop van, maar dat is echt slecht, dan kom je niet vooruit en dan denk je dat het misschien nog wel goedkomt. Maargoed, ik heb haar al meer dan een maand niet gezien en voor de rest 1 brief gestuurd en 1 sms, wel antwoord op gekregen maargoed, je schiet er eigenlijk niks mee op. Die brief kon ik m'n gevoelens goed in kwijt en dat sms-je was meer om aardig te doen, maar waarom zou ik dat nog willen? Ik moet nog even geen contact hebben wil ik er goed en wel overheen zijn, en dan zie ik dan wel of ik nog behoefte heb aan vriendschap oid, ik denk het niet maargoed..

Geen contact heeft voor mij wel goed gewerkt, vooral de laatste tijd denk ik nog amper aan haar en voel me 'neutraal' in plaats van ongelukkig, echt blij word ik wel wanneer ik al mn tentamens heb gehaald of misschien nog iets leuks tegen het lijf loop.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:59:37 #45
94676 Garisson72
pi_50086897
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef shifto het volgende:

Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.

voor wie hem nog niet gezien heeft: ik verpest hier geen clou mee of zo hoor.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:07:59 #46
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50087206
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.

Nobody move!! ...I dropped me brain!

Uhh.. we raken beetje off-topic Nouja, mensen die nu alleen zijn! Haal de humor uit deze post en vrolijk op! (zo is hij niet helemaal waardeloos in dit topic! )
  maandag 4 juni 2007 @ 13:16:12 #47
67670 Skv
Cynist.
pi_50089211
quote:

[..]

Uiteindelijk gingen ze voor die geile slet, hoor. Mooie vrouwen zijn dus meer waard dan jezelf!
pi_50091719
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...

Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
  maandag 4 juni 2007 @ 14:58:09 #49
67670 Skv
Cynist.
pi_50092065
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...

Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
Netjes hoor! Zou het zelf niet kunnen en/of willen doen..
pi_50092738
Zoals eerder gezegd, heb ik ook meegepraat in deeltje 6 t/m 8 in 2004 geloof ik... en dit heb ik uiteindelijk gedaan en volgehouden en dat werkte echt! Kon me er nu niet toe zetten omdat er nog hoop was, maar fuck hoop... het is toch al verpest!
pi_50093178
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt

Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten

De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.

Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
je bent inderdaad een tof wijf

ook al ken ik je dan niet

[ Bericht 5% gewijzigd door RaptoR-X op 04-06-2007 15:47:31 ]
Peace through power!!
  maandag 4 juni 2007 @ 16:15:07 #52
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50094463
quote:

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
  maandag 4 juni 2007 @ 16:15:49 #53
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50094483
Inmiddels ruim een jaar verder na mijn eerste post in deze reeks. Het was ronduit een kutjaar. Veel downs met af en toe een upper. Veel dagen waarbij ik elke keer dacht, een jaar geleden deden we dit, een jaar geleden wisselden we ringen, een jaar geleden zochten we samen een huisje om samen te gaan wonen etc etc. Met kerst was het ronduit kalote en ik was blij dat ik door een vriendin was uitgenodigd voor een kerstbrunch. Oud en nieuw alleen thuis gezeten en rond 10 uur met een dvd naar bed gegaan. Dan zak je verschrikkelijk in je down momenten.

In mei was het inmiddels een jaar uit. een paar dagen ervoor jarig geweest (40 geworden (en ja ik ben een oudje hier blijkbaar)) en dan denk je toch nog wel even terug aan dat jaar ervoor. Mijn moeder had al gezegd dat het wel eens een jaar kon duren voordat ik er een beetje overheen zou komen. Inmiddels mijn interieur volledig vernieuwd en ben ik gaan sporten. Soms nog wel enorme down momenten maar inmiddels kan ik ze bij wijze van spreken, op 1 hand tellen.

Het was echt 'the love of my life' en ondanks dat hij weg is gegaan en geen reden kon/wou aangeven en keer op keer vertelde dat het 100% aan hem lag ben ik nog steeds niet boos op hem. De momenten dat ik aan hem denk worden minder maar het heeft mij wel beinvloed. Inmiddels ruim een jaar nu vrijgezel en ik merk dat ik nu pas er aan ga denken om misschien weer open te staan om eventueel een relatie te willen beginnen. Maar het vertrouwen.. tja.. dat heeft nu eenmaal een knauw gekregen.

Afgelopen weekend een 'workshop' bezocht. Het was bedoeld voor mijn sporten omdat de motivatie een beetje zoek begon te raken. Daar werden dingen gezegd wat voor mij echt een eye-opener was en wat ik zelfs op mijn dagelijkse leven kan toepassen. Ik moet wat minder a-sociaal zijn. Naar mezelf dus. Ik sta altijd voor een ander klaar. maar waarom ik dus a-sociaal zou zijn werd mij duidelijk tijdens de workshop.. ik denk niet aan mezelf. en als ik meer aan mezelf zou denken (zonder door te slaan) alleen dan kan ik er ook altijd voor een ander zijn. Dit heb ik afgelopen weekend maar eens op deze laatste relatie aangehouden.. en ik moet je zeggen.. hier kan ik wat mee.

Ik ga lol maken en wat meer aan mezelf denken. Wat wil ik wel en wat wil ik niet.. ik wil geen traan meer laten om iets wat is geweest. ik wil wel lachen en lol hebben om wat er nog gaat komen en de mooie vooruitzichten stel ik mezelf als doel. Ik ben er klaar mee, maar dan wel ruim 13 maanden later. Mijn rouwproces is over.. nu ben ik aan de beurt.

Good luck all
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 4 juni 2007 @ 16:18:42 #54
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50094597
quote:
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact...
Dat was voldoende geweest.. je bent geen uitleg verschuldigd.. en anders gaat die juist ook op die tijden misschien wel sporten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_50095875
quote:

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
Respect! Aan de ene kant zou ik dat zo graag willen maar aan de andere kant totaal niet Ik wacht maar totdat ze in Thailand zit
pi_50104373
quote:

[..]

euuhh,,eigenlijk wel Garisson....
pi_50106578
quote:

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
n1, en nu is het zaak om de komende dagen vol te houden en niet terug te krabbelen
  maandag 4 juni 2007 @ 21:46:11 #58
94676 Garisson72
pi_50107240
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

euuhh,,eigenlijk wel Garisson....
nietwaar...
pi_50108209

[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:11 ]
pi_50108486
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...

Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...

Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
pi_50109980
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:

Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...

Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
goh same her ook maar ff het komende weekend niet de stad in. heb alleen een ander probleem. ze woont bij mij in de straat dus dan word het moeilijker
Peace through power!!
  maandag 4 juni 2007 @ 23:05:49 #62
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50110962
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:

trommel wat vrienden op en ga naar een andere stad ofzo, wel erop uitgaan anders blijf je alleen zitten en dat is ook maar saai en niet bevorderlijk.
pi_50117614
Ben afgelopen weekend al in Den Haag wezen stappen (vanaf mijn stad, Emmen, is dat 3 uur reizen), dus weet niet of zoiets er dit weekend weer in zit.

Weekend erna heb ik feest bij een voetbalclub van vrijdagmiddag t/m zondag, dus dat komt wel goed.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:53:58 #64
153954 NZYM
Genosha Records
pi_50120429
Het is inmiddels weer uit!

Het ging eerst uit, toen weer aan... en sinds vorige week weer uit. Omdat ze weer een paar dingen heb geflikt die gewoon niet kunnen .

Het leuke is, ik woonde samen met haar sinds 5 maanden in een flat op de 7e verdieping. Ik ga eind juni in DIEZELFDE flat wonen, op de 4e verdieping hahaha.

Ik weet zeker dat ik dat wel aan kan De dingen die ze geflikt heeft, heeft gezorgt dat ik er echt TOTAAL overheen ben. Het doet me echt nix meer.. wat de eerste keer wel het geval was.

Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_50120895
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
pi_50121018
Daar ben ik weer! .

Een jaar en nogwat volgehouden. Wil er deze keer niet meer dan één deel bij stilstaan. Voor de vorige had ik, wat was het, 18 delen nodig? .
pi_50121699
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
hang on! zullen veel momentjes komen dat je de neiging krijgt... spreek met jezelf af dat je iig 1 week volhoudt, dan gaan kijken of je weer contact wilt.
pi_50121794

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:11 ]
pi_50122694
ik had(heb?) zelf de mazzel dat mijn ex geen msn heeft dat scheelt heel veel gedoe. Kan me van een eerdere mislukte poging met een ander meisje herinneren dat ik haar wel 10 x heb toegevoegd-verwijderd-geblokkeerd-gedeblokkeerd.
pi_50123043
Mijn ex heeft me gisteren weer gebeld nadat ik er afgelopen donderdag nog even snel had gezien (bij haar voor wat gestoepkrijt dat ze een speciaal plekje heeft in mijn hart ). Verteld dat afgelopen donderdag voor mij een soort van punt is achter de relatie, ook al was het gewoon uit.

Ze schrok daar wel heel erg van Tja, waarom? Omdat het zo definitief is, maar dat was het eigenlijk al. Maar ja, nog 2.5 week en ze is naar Thailand.
pi_50123525
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat in het begin ook dagelijks zijn dingen bij te houden.. (toch stiekem weer toevoegen om te kijken of hij online was en dergelijke) Daarna wist ik dat hij 2 weken op oefening zou zijn.. dus wist ik dat checken geen nut had.. en nu ben ik het afgeleerd.. Af en toe heb ik wel eens de behoefte maar dan denk ik ach wat voor een nut heeft het..
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!

Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.

En waarom zou ik kijken... zucht...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:34:25 #72
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50123708
Het interreseerd me echt niks meer wat me ex doet, ik heb ook echt geen idee wat ze nu aan het doen zou kunnen zijn.
Paar maanden geleden kon ik elke seconde invullen. Dus het is een mooi vooruit zicht voor jullie
pi_50125585
Ik weet het bij mn vorige ex (3,5 jaar verkering, 4 maanden verwerking), maar toch blijft het nu weer kut.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:47:17 #74
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50129818
Gewoon die blok erop houden, dat kost mij eigenlijk totaal geen moeite.. verwijder haar desnoods uit je Hyves en ga niet dagelijks kijken wat voor dingen ze allemaal uitvreet, dan laat je haar niet los en dat is juist de bedoeling.
Op een gegeven moment zal het je niks meer interesseren wat de ander doet, en tot die tijd moet je doen alsof het je niks interesseert (ik fake ook al een tijdje, is iig een stuk beter dan er de hele dag bij stilstaan)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:26:30 #75
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50131034
Sms box was weer eens vol, dus ik dacht dat ik misschien wat van die 150 smsjes die zij me afgelopen heeft gestuurd en die ik had bewaard kon verwijderen.. Maar helaas kon ik na 3 niet meer verder, stom dat ik ze dan toch wil bewaren... Misschien om haar ooit te confronteren met wat voor idioot ze is, al die dingen die ze me stuurde en even later zegt ze precies het omgekeerde.

Vraag je toch af waarom je niet eerder hebt ingezien dat ze eigenlijk intzettend hypocriet was.
pi_50131131

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:11 ]
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:57:46 #77
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50131980
Ik heb ze ook een tijd bewaard (zelfs een voicemail bericht wat ze had ingesproken zodat ik haar stem kon horen) maar alles is al hele tijd weg, geen spijt van ofzow.
pi_50132253
volgens mij ben ik in de acceptatiefase bezig (best snel denk ik, ben nu sinds januari single, begin van die maand. Dit na een relatie van 2,5 jaar) maar kzit goed in me vel, kheb nieuwe mensen leren kennen alles gaat goed... en het punt dat me ex alweer een tijdje gelukkig is met haar nieuwe vriend heeft er ook vast wel aan meegeholpen denk ik.

en om mee te gaan met de verhaaltjes hier, door een "rebound" na mijn relatie alle smsjes weggegooid (veel gesmst met dat nieuwe meisje). Maar dat liep uiteindelijk ook niet lekker toen heb ik me hele telefon maar opgeschoond.. Alle foto's en brieven en dergelijke liggen ergens onder in een laatje zodat ik ze als ik het wel nog eens in kan zien.
pi_50134610
Ik heb alles gewist, haar uit mn msn, geblocked op msn, gewist uit hyves, fotos van ons van hyves gehaald, gewist uit foon en complete in en outbox leeg.
pi_50134736
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!

Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.

En waarom zou ik kijken... zucht...
qua msn ben ik niet geblokked en ik heb haar ook niet geblokt. niet dat ik met haar ga praten maar toch
qua hyves? het is dat je er over begint anders was ik dr nooit op genomen. ik heb wel zon geval maar kijk dr eigenlijk nooit op. misschien is dat maar goed ook.
Peace through power!!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:12:26 #81
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_50141621
*blaat*

[ Bericht 99% gewijzigd door Deviant1nl op 06-06-2007 17:16:42 ]
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_50141964
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Hier na anderhalf jaar (en 3 dagen ) alweer sinds een maand definitief uit...

Gaat redelijk maar meer met zijn downs Ben ook blij als ik overdags mag werken enzo. Pauze lekker voetballen daar en dan zijn mijn gedachten tenminste bij allerlei andere dingen.
Alleen weer drama als ik naar huis ga.

En wanneer er bijv. op de radio een rustig nummer is gelijk een andere zender op of een cd met harde muziek erin.... Die herinneringen die dan weer tevoorschijn komen

Moet ook maar eens gaan zien hoe ik me weekenden ga vullen enzo
same here
Peace through power!!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:39:44 #83
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50142894
same here
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:46:59 #84
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_50143238
zullen we met z'n allen dan maar wat afspreken
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:49:33 #85
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50143344
en met zijn allen zitten janken om onze ex groepstherapie
pi_50143960
Hier gaat het echt super wisselvallig, ene moment wil ik dr bellen, smsen of toevoegen op msn weer, andere moment vermaak ik me wel.

Heb gelukkig nu mn fitness 3x per week (sinds kort) en ga nog ff hobby erbij zoeken! Overdag lekker werken (dat ik dat ooit zou zeggen) en eet nu af en toe bij mn ouders, ook wel afleiding, daar ff potje ballen met me broertjes enzo...

Alleen rond uur of 10 gaat het wel vervelen, te laat voor filmpje, te vroeg voor slapen gaan...

Ben benieuwd hoe lang ik het negeren vol hou en wat ik dit weekend ga doen, volgend weekend heb ik vanalles, die erna ook, maar dit weekend niet... niks doen wordt hem niet en de stad in ook niet, want heb geen zin in haar tegenkomen.
pi_50144161
lol dan krijg je dus niet van die kennismakingen als:

"hoi ik ben [vul naam in] en ik ben alcoholist."
*iedereen*: "hoi [vul naam in]"

maar van die kennismakingen als:

"hoi ik ben [vul naam in] en ik ben weer vrijgezel"
*iedereen*: "hoi [vul naam in]"
Peace through power!!
pi_50144218
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef jd1982 het volgende:
Hier gaat het echt super wisselvallig, ene moment wil ik dr bellen, smsen of toevoegen op msn weer, andere moment vermaak ik me wel.

Heb gelukkig nu mn fitness 3x per week (sinds kort) en ga nog ff hobby erbij zoeken! Overdag lekker werken (dat ik dat ooit zou zeggen) en eet nu af en toe bij mn ouders, ook wel afleiding, daar ff potje ballen met me broertjes enzo...

Alleen rond uur of 10 gaat het wel vervelen, te laat voor filmpje, te vroeg voor slapen gaan...

Ben benieuwd hoe lang ik het negeren vol hou en wat ik dit weekend ga doen, volgend weekend heb ik vanalles, die erna ook, maar dit weekend niet... niks doen wordt hem niet en de stad in ook niet, want heb geen zin in haar tegenkomen.
je kunt haar wel tegen komen maar als je dr dan ziet dan kun je dr ook even ontwijken als je haar perce niet wil zien
Peace through power!!
pi_50146485
Mooi topic jongens herken superveel dingen, ik zit nu ook in hetzelfde schuitje. Zal daar niet teveel over toelichten dan zou ik een boek kunnen schrijven.

Tis voor mij nu ook sinds donderdag over na 5 maanden helaas zit daarvoor ook een vriendschap van jaren. Net als vele van jullie heb ik ook met al mijn voorgaande vriendinnen gelijk gebroken kwa contact, was voor mij de beste manier.

Ik ben nu ook in twijfel of ik het zal doen, het probleem is het eene moment is het zo duidelijk dat contact (als vrienden) niet meer werkt maar aan de andere keer wil ik haar dolgraag spreken. Ik heb dit nog nooit gehad ik sta voor me gevoel sterk in me schoenen maar bij deze dame trek ik het soms niet.

De eene keer heb je het gevoel dat het nog wat kan worden, de andere keer ben je woedend als je aan dingen denkt die ze heeft geflikt.

Ik vind echt moeilijk om een keuze te maken wat te doen, laat ik maar ff over nadenken en een begin maken niks meer van me te laten horen.
Ik ga incognito door het leven..........
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:51:31 #90
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50151002
.....60%.....84%.......95%.........100%................installatie van terugvind-unit gereed.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_50160205
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
dus...

[ Bericht 64% gewijzigd door progje op 06-06-2007 17:18:14 ]
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_50161508
Verdomme... ik trek dat negeren bijna niet meer...
pi_50161741
en dat gevoel zal minder worden ga ff hardlopen ofzo
pi_50161912
Zit op werk, achter pc... wil ook graag ff rennen ofzo... ff WRAHHHH schreeuwen... zit hier tot 17uur, dan stuk fietsen. Vanavond is haar avond op de sportschool, dus daar kan ik ook ff niet heen...

Moet ff wat negatieve energie kwijt!!!

Het wordt echt langzamerhand moeilijker en tegelijkertijd makkelijker om geen contact te zoeken, in mn hoofd is het nu ff alsof ze in een put valt en ik haar niet meer kan grijpen en haar langzaam zie verdwijnen in het donker...

(verdomme... waarom heeft ze mij ook niet (meer) geblocked, wilde eens kijken of ze online was, jahoor, gewoon online, met block-icoontje... grrr... elkaar blocken is ervoor zodat als je effe een terugval hebt, niet zomaar op de-block kan drukken en de ander online ziet!!!)

[ Bericht 37% gewijzigd door jd1982 op 06-06-2007 14:03:14 ]
pi_50163375
Soms vraag ik me af wat is nou beter geheel nokken ermee geen contact, blokken, verwijderen uit foon, fotos verwijderen etc...

Of juist niet doen en gewoon alles tot je nemen niks uit de weggaan, als ze online is op msn (voor de msn mensen) gewoon denken jammer dan. Dat je dan dingen hoort die je liever niet hoort, je gaat haar/hem uit de weg is dat goed denk ik bij mezelf je loopt er eigenlijk dan voor weg toch?
Ik ga incognito door het leven..........
pi_50164132
Daar gaat iedereen anders mee om hè. Het doet je pijn om contact te hebben, dus dat is een signaal vanuit je lichaam. Ik denk toch wel dat je daar iets mee moet doen. Je moet het op je eigen manier verwerken, maar als ik voor mezelf spreek is contact houden (vooral in het begin) niet te doen.

En tja, of het nou weglopen voor je problemen is. Dat denk ik niet. Problemen zijn er om opgelost te worden, maar dit soort dingen lossen zichzelf op door het op hun beloop te laten gaan....

Afstand houden is dus het beste en vooral in het begin.
Smart went Crazy....
pi_50168715
damn dat was moeilijk.

mijn exvriendin kwam net langs om de geleende spullen even terug te brengen. ik heb nog nooit zon moeizaam gesprek gehad. het ging wel weer een beetje met me. maar nu ze langs is geweest gaan de tranen weer hoog zitten
Peace through power!!
pi_50169217
Ik ben even heel blij dat wij geen contact hebben, en vanmiddag niet heb toegegeven. En ik voel me nog de sterkste ook, want ze heeft mij niet geblocked, ik haar wel...
pi_50169336
ja ik had hier weinig keus. ze stond voor me deur ineens. (aangezien ze bij me in de straat woont is dat ook niet zo gek maar toch)
Peace through power!!
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:18:26 #100
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50170012
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben even heel blij dat wij geen contact hebben, en vanmiddag niet heb toegegeven. En ik voel me nog de sterkste ook, want ze heeft mij niet geblocked, ik haar wel...
Het is lastig, vooral in het begin..

Maar het zou nog lastiger zijn om bij haar te zijn maar haar niet meer te kunnen omhelzen en kussen en liefkozen zoals je dat 'vroeger' deed..
pi_50171289
em uiteindelijk komt er toch een moment dat het contact minder wordt/verbroken wordt. want je moet door het verwerkingsproces heen en dan moet je hem/haar op een gegeven moment loslaten. Ik heb nu 3 a 4 weken 0 contact gehad, terwijl ik opzich haar wel weer wil zien. Maar ik wil bijv niet weten hoe het met haar gaat, bang dat het weer meer pijn gaat doen. Maar geen contact hebben werk hier uitstekend, kan me focussen op men "rebound" girl en tentamens . Ik wacht nog een week of 2 a 3 en zal dan es een mailtje gaan sturen hoe het met haar gaat (wil wel graag iets van een vriendschap met haar behouden).
pi_50173574
Ik heb niet zoveel naast haar, dat was ook al het probleem in de relatie, ik sport nu wel, maar dat was een dingetje wat we samen deden, ik had geen hobby, geen school, alleen mn werk 32uur per week.

Dus aankomend weekend zal ik me zwaar gaan vervelen en donderdagmiddag en vrijdagmiddag ben ik ook vrij. De avonden vul ik nu meestal met sporten, fokken en een beetje msn, geconcentreerd film kijken in mn eentje lukt me nog niet echt...

Heb haar trouwens nog steeds niet gezien of gesproken, maar ben bang dat mocht ze vanavond online zijn als ik het weer stiekem effe niet kan laten, dat ik haar dan unblock... ben zo benieuwd waarom ze mij niet meer geblocked heeft
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:54:07 #103
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50174892
Misschien vond zij het niet nodig aangezien jij haar al had geblokt.

Of ze heeft geen behoefte aan 'totaal geen contact'.. Mijn ex heeft mij ook niet geblokt, ik haar wel want ik wil/kan geen contact met haar hebben.
pi_50177438
Het bankstel is mijn nieuwe liefde. Ik zit er van 's morgens tot s avonds op. Met chocolade, sex and the city en appelkaneelthee. Maar vanavond ga ik de kroeg in met m'n ex. Andere ex. Niet de persoon die ik met pijn en moeite probeer los te laten. Ik moet toch eens van die bank af.
pi_50178845
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Het bankstel is mijn nieuwe liefde. Ik zit er van 's morgens tot s avonds op. Met chocolade, sex and the city en appelkaneelthee. Maar vanavond ga ik de kroeg in met m'n ex. Andere ex. Niet de persoon die ik met pijn en moeite probeer los te laten. Ik moet toch eens van die bank af.
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...
pi_50179012
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...
heb je geen "oude" vrienden die je nu weer kan opzoeken? FF wat mensenbellen om koffie te drinken, kan je misschien je verhaal ook nog kwijt helpt erg goed
pi_50179275
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Emmen. Wauw, wonen daar nog mensen? Ik woon in Zuid Limburg.
pi_50180859
ik heb een vraagje: ik ben 34, ik was bijna 16 toen mijn broertje geborten werd, heb veel voor hem gezorgd. nu is het uit met zijn eerste echte grote verkering (hij's 19 nu)

iemand enig idee of en hoe ik hem kan helpen?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_50181048
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje: ik ben 34, ik was bijna 16 toen mijn broertje geborten werd, heb veel voor hem gezorgd. nu is het uit met zijn eerste echte grote verkering (hij's 19 nu)

Geen idee of jezelf "break-up" ervaring van jezelf rond die leeftijd hebt hebt, maar zo ja dan kun je er met hem misschien over hebben hoe jij één en ander verwerkt hebt.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
pi_50181148
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Ruikert het volgende:

[..]

heb je geen "oude" vrienden die je nu weer kan opzoeken? FF wat mensenbellen om koffie te drinken, kan je misschien je verhaal ook nog kwijt helpt erg goed
Heb veel vrienden in andere steden (vanwege opleiding in andere stad en verhuist wegens werk) en veel die nog moeten leren/stage/drukdruk... dus niet echt iemand die evenveel tijd enzo als mij heeft. Heb echt uitersten, oude vrienden zitten al samenwonend met kids enzo en jonge wonen nog thuis, heb maar 2 vrienden die al uit huis zijn en wonen inmiddels beide 250km verderop.
pi_50183335
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef TripleBee het volgende:

[..]

Geen idee of jezelf "break-up" ervaring van jezelf rond die leeftijd hebt hebt, maar zo ja dan kun je er met hem misschien over hebben hoe jij één en ander verwerkt hebt.
oh, ik heb zat breakup ervaring. eentje ging ook echt heel slecht met make-up seks die voor hem break-up seks was (sneu dat die *** mij beloofde dat alles goed zou komen, en ik zo stom was het te geloven)
en andersom: dat ik het uitmaakte na 2 jaar omdat ik het niet meer zag zitten en wel vrienden wilde blijven (ook al zo'n minder geslaagde onderneming)

het enige nuttige wat ik te melden heb is: het is kut, maar het gaat wel voor het merendeel over. ya suffer through it sort of.......

maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
pi_50183474

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:12 ]
  woensdag 6 juni 2007 @ 23:58:46 #113
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50185763
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:

[..]

maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
Mij luchtte het vooral op om erover te praten, gewoon mijn kant van het verhaal kwijt kunnen.

Weet niet of je een goede band hebt met je broertje, ik heb vooral heel veel met m'n moeder gepraat, zij heeft 2 jaar lang de relatie meegekregen en het zat eigenlijk vaak gewoon niet goed, en om daar achteraf over te praten is mijn besef alleen maar groter geworden dat het beter is dat het uit is.

Als eerste wil je over het verdriet heen, daarna moet je het kunnen accepteren.

Oh, en hand vol landvol werkt niet echt in het begin.. Op een gegeven moment gaan je ogen weer open en zie je opeens weer allerlei leuke dames lopen, komt vanzelf.
pi_50191411
Gister haar niet online gezien, maar ze is wel online geweest, net toen ik ff boodschappen doen was (zag ik omdat haar offline naam was veranderd)... dus denk dat het lot meewerkt!

Zou alleen wel willen weten of ze uit gaat vrijdag en/of zaterdag, zo nee, kan ik gerust gaan, zonder bang te zijn haar opeens tegen het lijf te lopen, maar goed, denk dat ik maar niet ga...
  donderdag 7 juni 2007 @ 10:16:49 #115
94676 Garisson72
pi_50192770
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:

het enige nuttige wat ik te melden heb is: het is kut, maar het gaat wel voor het merendeel over. ya suffer through it sort of.......

mensen die, als het net uit is, je bezweren dat je altijd kan komen praten en als er wat is dan bel je maar... ken je dat? dat is goed voor de eerste weken, daarna is het geduld van al die goedbedoelenden alweer verdampt.
Maar als hartgebrokene heb je er juist dán behoefte aan... dán daalt het besef net ff goed in!

zorg jij dat je er dan bent voor je broer.

En hou je idd in wat betreft de tegelwijsheden. 'Jij vindt zomaar iemand anders', 'meer kerken dan vrouwen' yadayada. Daar heeft niemand wat aan.
pi_50192883
Jahhh daar heb ik ook last van, als er wat is, ik ben er, je kan altijd bellen, nu enkele weken later begint het echt serieus uit te zijn... niemand neemt nog op, iedereen heeft 't druk, nee ik kan ff niet... etc...
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:33:22 #117
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50196985
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef simmu het volgende:

De kunst van het loslaten van een ex # 50 <---- show him the way
  donderdag 7 juni 2007 @ 14:06:00 #118
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50200287
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
Ik ben die leeftijd en heb het ook moeten doormaken hoor, hij red het wel het is namelijk geen kind meer (als het een beetje met mij te verglijken is dan he ). Vertel hem gewoon hoe kut het is en gaat worden maar dat er na de regen weer zoneschijn komt! Voor de rest zal hij het toch zelf moeten doen...

Houd hem bezig, onderneem dingen met hem, ga leuke dingen doen zodat hij er niet 24/7 aan hoeft te denken, dat is het beste wat jij als grote broer kan doen! (mijn lieve grote zus deed dat ook!!)
pi_50200660

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:12 ]
pi_50200945
Nouwww heb toch stiekem eens weer gekeken of ze mij nog geblocked heeft, ze was niet online dus scheelde, anders had ik het misschien niet kunnen laten. Vraag me alleen af of het helpt om dit negeren vol te houden...

Hoezo zou dit helpen? Verlies je je interesse als je iemand een tijd niet spreekt? Waarom blijven mensen dan bij elkaar als 1 van de 2 naar Irak moet, of gaat reizen?
pi_50201311

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:12 ]
pi_50204675
Naja, je hebt in ieder geval je best gedaan, snap het wel. Ik voel me nu wel weer ff goed, ben benieuwd of ik vanavond nog ff stiekem kijk of ze online is. Hoop als ik het over het weekend kan tillen om geen contact te zoeken dat alles een beetje zakt...
pi_50205999

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:12 ]
pi_50206149
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weetje wat het ook is.. In het begin is je intentie toch vooral om te weten hoe het met die ander gaat.. of ze der leventje weer oppakt of ook verdrietig is.. In ieder geval dat was bij mij het geval.
Iedere situatie is anders.. Ik dacht in het begin ook contact te kunnen houden.. en toen ik me nog goed voelde ging dat ook goed. maar zodra ik me ff wat rotter voelde en het gesprek dus over ons ging had mijn ex zoiets van jah daar heb ik geen zin in.. en sindsdien zijn de gesprekken nooit meer geweest zoals t was..
Ja precies, gewoon gezellig msnen of dom spelletje spelen zoals mijnveger als toen je nog niks had was leuk, maar nu zijn het van die geforceerde gesprekken. Beetje flirten deed je normaal ook, maar als je dat nu doet, dan zoekt altijd iemand er weer wat achter...

Je kan voor de gein wat zeggen, je weet dat het niet goed komt, reageerd de ander met... niet doen, het komt toch niet goed, voel je je direct weer kut.
  donderdag 7 juni 2007 @ 17:52:58 #125
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50208763
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ja precies, gewoon gezellig msnen of dom spelletje spelen zoals mijnveger als toen je nog niks had was leuk, maar nu zijn het van die geforceerde gesprekken. Beetje flirten deed je normaal ook, maar als je dat nu doet, dan zoekt altijd iemand er weer wat achter...

Je kan voor de gein wat zeggen, je weet dat het niet goed komt, reageerd de ander met... niet doen, het komt toch niet goed, voel je je direct weer kut.
Zoek anders wat andere chatmensen.. Heb via paiq wel een leuk meisje ontmoet waar ik dagelijks mee chat en af en toe sms, denk niet dat het verder wat wordt maar is wel leuk om wat afleiding te hebben en gewoon te kletsen.

Ik msn-de eiglijk vrij weinig met mn ex, ze was haast nooit online en we waren gewoon heel vaak bij elkaar, dus op msn praten mis ik sowieso niet.. nu is ze 1-2x per week online maar staat geblokt, betwijfel of ik die er ooit afhaal.
pi_50209777
Het stomme bij ons was, dat zij DACHT dat elkaar niet zoveel zien goed was voor de relatie, heel geforceerd, maar dan uiteindelijk zaten we hele avond te msnen, dan denk ik, kon je net zo goed bij mij zijn toch... zo frutstrerend, ik probeer juist als mensen kletsen op msn, om ze naar me toe te halen, kom gezellig langs, 10x leuker! Kutmsn altijd.

Maar goed, vanavond wil ik toch echt ff weten hoe het bevalt enzo, dus denk dat ik maar eens ga proberen te bellen als ze niet online komt ofzo... vanmiddag nog met een soort psycholoog gepraat, hij zei je kan niet weg blijven lopen, je moet er toch aan wennen dat je elkaar af en toe ziet.
pi_50210255
En ik heb vanavond met mijn ex afgesproken
pi_50210471
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Het stomme bij ons was, dat zij DACHT dat elkaar niet zoveel zien goed was voor de relatie, heel geforceerd, maar dan uiteindelijk zaten we hele avond te msnen, dan denk ik, kon je net zo goed bij mij zijn toch... zo frutstrerend, ik probeer juist als mensen kletsen op msn, om ze naar me toe te halen, kom gezellig langs, 10x leuker! Kutmsn altijd.

Maar goed, vanavond wil ik toch echt ff weten hoe het bevalt enzo, dus denk dat ik maar eens ga proberen te bellen als ze niet online komt ofzo... vanmiddag nog met een soort psycholoog gepraat, hij zei je kan niet weg blijven lopen, je moet er toch aan wennen dat je elkaar af en toe ziet.
Als je niet van Instant Messenger contact houdt, dan start je dat programma toch gewoon niet op? Je zult snel genoeg merken hoe ze daar op reageert. Als je met een heel lastig figuur te maken hebt, zal ze gaan beginnen te sms'en en e-mailen. Als je daar dan ook niet al te veel op ingaat, zal ze snel genoeg merken dat elkaar niet zien ook betekent dat je geen écht contact hebt.
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef QCC het volgende:
Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:

Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie

Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).
Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar al deze stages slechts deels doorlopen.

Ontkenning - Ik erkende direct vanaf het begin dat we geen vriendje/vriendinnetje meer waren, maar geef de hoop toch niet op.

Onderhandeling - Ik heb niet een keer gesmeekt of direct gevraagd of ze toch door wilde gaan. Alleen heb wel aangegeven dat ik van d'r hield en dat ik d'r niet kwijt wilde.

Woede - Ik ben nergens boos over geweest, alleen verdrietig.

Wanhoop - Er zijn nog altijd dagen dat ik mezelf wanhopig vind, maar over het algemeen is het gevoel dusdanig weggezakt dat ik er niet meer om hoef te huilen.

Acceptatie - Ik accepteer dat de kans heel klein is dat we ooit weer bij elkaar komen. Maar ik accepteer niet dat het onmogelijk is.

[ Bericht 34% gewijzigd door Tarot op 07-06-2007 19:05:01 ]
Doe eens wild ....
pi_50210975
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:16 schreef Garisson72 het volgende:

En hou je idd in wat betreft de tegelwijsheden. 'Jij vindt zomaar iemand anders', 'meer kerken dan vrouwen' yadayada. Daar heeft niemand wat aan.
Doet me denken aan mijn moeder. 's Middags maakte hij het uit .. 's avonds had ik mijn moeder aan de lijn. Weet je wat ze zei? 'Geen hand vol maar een land vol'... Dan vraag ik je ...
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:24:02 #130
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50211343
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef Tarot het volgende:

[..]

Als je niet van Instant Messenger contact houdt, dan start je dat programma toch gewoon niet op? Je zult snel genoeg merken hoe ze daar op reageert. Als je met een heel lastig figuur te maken hebt, zal ze gaan beginnen te sms'en en e-mailen. Als je daar dan ook niet al te veel op ingaat, zal ze snel genoeg merken dat elkaar niet zien ook betekent dat je geen écht contact hebt.
[..]

Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar al deze stages slechts deels doorlopen.

Ontkenning - Ik erkende direct vanaf het begin dat we geen vriendje/vriendinnetje meer waren, maar geef de hoop toch niet op.

Onderhandeling - Ik heb niet een keer gesmeekt of direct gevraagd of ze toch door wilde gaan. Alleen heb wel aangegeven dat ik van d'r hield en dat ik d'r niet kwijt wilde.

Woede - Ik ben nergens boos over geweest, alleen verdrietig.

Wanhoop - Er zijn nog altijd dagen dat ik mezelf wanhopig vind, maar over het algemeen is het gevoel dusdanig weggezakt dat ik er niet meer om hoef te huilen.

Acceptatie - Ik accepteer dat de kans heel klein is dat we ooit weer bij elkaar komen. Maar ik accepteer niet dat het onmogelijk is.
het gaat niet alleen wat je met haar bespreekt, bijvoorbeeld onderhandelen kan ook in je hoofd plaatsvinden.. wanneer je denkt van áls ik nou zus en zo doe dan komt het nog goed, en áls zij nou zo deed..

ontkenning heeft daar ook mee te maken, je weet dat het over is maar toch voelt het niet zo, dat gevoel is in het begin heel sterk, daarna ebt het weg.

acceptatie is denk ik het langdurigste proces, pas wanneer je er volledig vrede mee hebt en haar kan zien zonder dat je hart overslaat dan heb je het geaccepteerd..

ik denk dat het het snelst gaat wanneer je eenmaal een ander hebt gevonden, dan maakt het eigenlijk allemaal niet meer uit.

Zelf heb ik het ook nog niet helemaal geaccepteerd, en ik voel me vaak best boos over wat zij heeft gedaan, maargoed.. meestal voel ik me neutraal, en nu maar wachten tot de volgende voorbij komt
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:25:45 #131
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50211406
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Doet me denken aan mijn moeder. 's Middags maakte hij het uit .. 's avonds had ik mijn moeder aan de lijn. Weet je wat ze zei? 'Geen hand vol maar een land vol'... Dan vraag ik je ...
Het is op dat moment het laatste wat je wil horen, maar als je na een tijdje terugkijkt dan is het wel redelijk zo.. De eerste tijd ben je nog helemaal van mening dat alleen zij/hij bij je hoorde, maar er zijn werkelijk genoeg anderen...
pi_50212022
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:24 schreef QCC het volgende:
het gaat niet alleen wat je met haar bespreekt, bijvoorbeeld onderhandelen kan ook in je hoofd plaatsvinden.. wanneer je denkt van als ik nou zus en zo doe dan komt het nog goed, en als zij nou zo deed..
Ik spreek haar niet meer
quote:
ontkenning heeft daar ook mee te maken, je weet dat het over is maar toch voelt het niet zo, dat gevoel is in het begin heel sterk, daarna ebt het weg.
Ik weet dat het over is, maar het gevoel ebt niet weg. Het wordt minder sterk, maar het is nog steeds niet weg en blijft al tijden hangen op hetzelfde niveau. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik het zal verwerken, zonder mezelf nog een keer met haar te confronteren. Ik ben van mening dat ik ben veranderd en als ze het een kans geeft, we nu een stuk beter bij elkaar zullen passen.
quote:
acceptatie is denk ik het langdurigste proces, pas wanneer je er volledig vrede mee hebt en haar kan zien zonder dat je hart overslaat dan heb je het geaccepteerd.. ik denk dat het het snelst gaat wanneer je eenmaal een ander hebt gevonden, dan maakt het eigenlijk allemaal niet meer uit.
Ik ben intussen vrouwen tegengekomen die de liefde van mijn leven hadden kunnen zijn als zij er niet was geweest. Ze is de nieuwe maatstaf geworden voor alle anderen.
quote:
Zelf heb ik het ook nog niet helemaal geaccepteerd, en ik voel me vaak best boos over wat zij heeft gedaan, maargoed.. meestal voel ik me neutraal, en nu maar wachten tot de volgende voorbij komt
Die boosheid is toch iets aparts volgens mij. Als jij de kunst leert van het vergeven (dat hoeft niet in de bijbelse zin) kom je daar makkelijk vanaf.
Doe eens wild ....
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:55:23 #133
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50212409
Boosheid is ook tijdelijk, eerste week had ik echt dat ik superpissig was, nu meer iets van onbegrip waarom ze t heeft gedaan..

Tja, als je 3,5 jaar verder bent en je gaat al die vrouwen vergelijken met je ex dan is er altijd wel iets dat zij leuker had.. Maargoed, ken jouw hele situatie niet, dus kan er vrij weinig van zeggen.
pi_50215735
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef QCC het volgende:
Boosheid is ook tijdelijk, eerste week had ik echt dat ik superpissig was, nu meer iets van onbegrip waarom ze t heeft gedaan..
Als je ooit in een soortgelijke positie komt te zitten, zul je het waarschijnlijk begrijpen. (Tenzij het iets is dat alleen vrouwen kunnen doen )
quote:
Tja, als je 3,5 jaar verder bent en je gaat al die vrouwen vergelijken met je ex dan is er altijd wel iets dat zij leuker had.. Maargoed, ken jouw hele situatie niet, dus kan er vrij weinig van zeggen.
Het gaat ook niet zozeer om eigenschappen van haar die ik kan benoemen, maar om het gevoel dat ik al bijna vanaf het begin voor haar had. Ik kon eigenlijk géén slechte eigenschappen ontdekken! Ondanks de ruzies die we hadden kan ik nog altijd niet iets opnoemen dat ik aan haar zou willen veranderen. Ik accepteerde haar volledig zoals ze was. Dat lukt me sindsdien niet meer bij vrouwen.
Doe eens wild ....
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:40:02 #135
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50216553
Caramba Tarot... Jouw reacties lijken verdomd veel op de reactie die ik zou geven... alleen de zij is bij mij een hij (en ik dus geen hij maar een zij)
pi_50217132
Update hier, ik hoorde dat het morgen nog benauwder zou worden, en ik moet nog 1x sporten en had toch niks te doen, dus naar de sportschool, kwam mn ex tegen, samen gesport, even na gepraat en elkaar niet aangeraakt... ging best goed...

Enige nadeel is dat we dan uiteindelijk toch weer glimlachen, op zo'n verliefde manier en aan't eind ook zeggen van, nou was wel gezellig moet wel blijven afkicken van dr zeg maar...

Maar verder wel positief, eerste keer dat we elkaar gezien hebben zonder nog een kusje of omhelzing, gewoon sporten en verder niks, jah even praten...
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:06:50 #137
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50217688
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef jd1982 het volgende:
Update hier, ik hoorde dat het morgen nog benauwder zou worden, en ik moet nog 1x sporten en had toch niks te doen, dus naar de sportschool, kwam mn ex tegen, samen gesport, even na gepraat en elkaar niet aangeraakt... ging best goed...

Enige nadeel is dat we dan uiteindelijk toch weer glimlachen, op zo'n verliefde manier en aan't eind ook zeggen van, nou was wel gezellig moet wel blijven afkicken van dr zeg maar...

Maar verder wel positief, eerste keer dat we elkaar gezien hebben zonder nog een kusje of omhelzing, gewoon sporten en verder niks, jah even praten...
Daar moet je naar toe inderdaad, maar als het je teveel wordt... kappuh.. echt...
pi_50219006
Jah klopt, moet er niet teveel op bouwen, was goed om even elkaar te zien zonder verdere bedoelingen en was ook blij dat zij het niet te serieus nam, zo van dat ik het deed om haar te zien ofzo...

Ook fijn is wel dat mijn haat-gevoel (op een manier uit een liedje van Eminem ) een beetje weg is, want haat is toch stiekem liefde + gemis...
pi_50219212
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef Mickeys het volgende:
Caramba Tarot... Jouw reacties lijken verdomd veel op de reactie die ik zou geven... alleen de zij is bij mij een hij (en ik dus geen hij maar een zij)
Hoe kijk je nu naar de toekomst?
Doe eens wild ....
pi_50222042
Ik zag d'r vandaag fietsen....met iemand..(maakt verder niet uit)

maar dan toch ff je hart die een keer extra klopt he....

En nu zit ik ff in de "wat als ik..."-sfeer

Want ik weet eigenlijk dat als ik het leuk voor haar had gehouden dat er niks mis was gegaan...
maar ik moest zonodig zeuren en niet vrolijk zijn...
  donderdag 7 juni 2007 @ 23:54:26 #141
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50222262
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef Tarot het volgende:

[..]

Als je ooit in een soortgelijke positie komt te zitten, zul je het waarschijnlijk begrijpen. (Tenzij het iets is dat alleen vrouwen kunnen doen )
[..]

Het gaat ook niet zozeer om eigenschappen van haar die ik kan benoemen, maar om het gevoel dat ik al bijna vanaf het begin voor haar had. Ik kon eigenlijk géén slechte eigenschappen ontdekken! Ondanks de ruzies die we hadden kan ik nog altijd niet iets opnoemen dat ik aan haar zou willen veranderen. Ik accepteerde haar volledig zoals ze was. Dat lukt me sindsdien niet meer bij vrouwen.
Nja, het is niet echt een actie, meer een gedachtegang die alleen vrouwen kunnen hebben (:')).

Ik had ook altijd dat ik haar volledig accepteerde, maar andersom was dat niet zo, waardoor ik het gevoel had mezelf steeds te moeten verbeteren om maar niks fout te doen terwijl zijn evengoed haar slechte kanten had, maar daar maakte ik me nooit druk over.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 09:48:09 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50228685
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef Tarot het volgende:

[..]

Hoe kijk je nu naar de toekomst?
Wantrouwend voor wat betreft relaties... Daarom mede al ruim 13 maanden single en of er ooit nog iemand komt... geen idee. die moet dan wel van verdomd goede huize komen.

Alle andere vlakken.. heb mn huis opnieuw ingericht met nieuwe meubels. oude er uitgegooid en nu eerst een thuisplek gecreeërd. Dat is de basis is mijn mening.. als dat echt 100% op orde is.. dan kijk ik wel weer verder.

en jij?
pi_50229517
Wat ontzettend herkenbaar wat jullie schrijven. Afgelopen zaterdag is mijn verkering na 2,5 jaar uitgeraakt. Ze had twijfels over onze relatie, die ze ook al eens eerder had geuit. Ze voelde dingen voor anderen die ze niet acceptabel vind in een relatie. Ze wist niet of ze altijd bij me wou blijven, maar ze vind me wel de liefste, en houdt van me bla bla.... Ik heb het er enorm moeilijk mee, en ik zit ook met enorm veel vragen. De eerste 4 dagen hebben we elkaar nog wel gesproken op msn, maar ik heb gisteren aangegeven even geen contact met dr op te nemen omdat ik me gewoon niet kan concentreren op deze belangrijke weken voor mij (studie). Hiermee probeer ik wat rust te creeeren en niet elke minuut aan mn ex te denken (wat nog niet echt lukt :p). Ze heeft aangegeven me graag te willen houden als beste vriend, maar dat kan ik op dit moment absoluut niet voor dr zijn. of het ooit gaat lukken weet ik ook niet. Kan je alleen achterkomen door het te proberen, zolang het maar geen pijn doet voor 1 van ons. Ik zal dit topic gaan volgen en jullie op de hoogte houden.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:17:23 #144
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50231420
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef brokenheart het volgende:
-knip-
Ze heeft aangegeven me graag te willen houden als beste vriend, maar dat kan ik op dit moment absoluut niet voor dr zijn. of het ooit gaat lukken weet ik ook niet. Kan je alleen achterkomen door het te proberen, zolang het maar geen pijn doet voor 1 van ons beide!
-knip-
pi_50233729
Het is bewezen dat mannen geen beste vriendin hebben. Vrouwen kunnen dit wel. Mannen niet. Mannen voelen altijd iets voor een vrouw, vrouwen waar mannen totaal niets voor voelen zijn ook niet interessant om te hebben als beste vriendin.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:45:04 #146
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50234456
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
Het is bewezen dat mannen geen beste vriendin hebben. Vrouwen kunnen dit wel. Mannen niet. Mannen voelen altijd iets voor een vrouw, vrouwen waar mannen totaal niets voor voelen zijn ook niet interessant om te hebben als beste vriendin.
Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een beste vriendin heb zonder bijbedoelingen whatsoever.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:46:40 #147
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50234523
quote:
Eens, mijn vriendin was ook mijn beste vriendin en ik was haar beste vriend, maar nu het over is heb ik geen behoefte eraan om dat voort te zetten.

Ik denk dat het voor mannen in het algemeen vrij moeilijk is om een vriendschappelijke betrekking te hebben met een vrouw zonder iets voor haar te voelen, tenzij ze onaantrekklijk is en dan is ze eigenlijk ook niet interessant meer.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:48:45 #148
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50234594
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef shifto het volgende:

[..]

Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een beste vriendin heb zonder bijbedoelingen whatsoever.
Ik heb wel een goede vriendin, maar daar heb ik heeuull vroeger wel wat voor gevoeld. Nu zitten daar ook geen bijbedoelingen meer aan..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:37:31 #149
153954 NZYM
Genosha Records
pi_50236466
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Oesie het volgende:
En ik heb vanavond met mijn ex afgesproken
OMG gozer!! Ik ook gister hehe Van het 1 kwam het ander enzo hehe
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_50236544
quote:
wtf.... ...wat een bullshit zeg....
pi_50236664
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Lakai het volgende:
Ik zag d'r vandaag fietsen....met iemand..(maakt verder niet uit)

maar dan toch ff je hart die een keer extra klopt he....

En nu zit ik ff in de "wat als ik..."-sfeer

Want ik weet eigenlijk dat als ik het leuk voor haar had gehouden dat er niks mis was gegaan...
maar ik moest zonodig zeuren en niet vrolijk zijn...
je kunt toch niet altijd leuk en gezellig zijn Lakai..???
  vrijdag 8 juni 2007 @ 13:52:57 #152
67670 Skv
Cynist.
pi_50237105
Ik begin er wel overheen te komen. Heb voor mezelf het idee dat ze gewoon lekker moet doen waar ze zin in heeft, dan doe ik dat vanzelf ook wel..
Enige probleem is dat ik nu veel en veel te veel zuip, dat moet ik nog ff afleren. Vermaak me wel goed verder
pi_50239598
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

je kunt toch niet altijd leuk en gezellig zijn Lakai..???
Ja is ook zeker zo
en als de relatie een beetje ruggengraad had gehad, had een dipje van mij niet uitgemaakt....
misschien alleen maar beter dus
alles kwam toch van mij af
pi_50246423
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef Skv het volgende:
Ik begin er wel overheen te komen. Heb voor mezelf het idee dat ze gewoon lekker moet doen waar ze zin in heeft, dan doe ik dat vanzelf ook wel..
Enige probleem is dat ik nu veel en veel te veel zuip, dat moet ik nog ff afleren. Vermaak me wel goed verder
Zuipen is hier ook zo'n probleem, juist met vriendin doe ik rustiger aan, zonder ga ik los...
pi_50246477
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef NZYM het volgende:

[..]

OMG gozer!! Ik ook gister hehe Van het 1 kwam het ander enzo hehe
Ach ik ben ook blijven slapen. Heb voor mezelf wel min of meer een punt erachter gezet. Alleen ik merkte toch wel dat die punt gisteren weer even verdwenen was Nu is die er wel weer... dus het gaat de goede kant op met me
pi_50254481
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:15 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Zuipen is hier ook zo'n probleem, juist met vriendin doe ik rustiger aan, zonder ga ik los...
deed ik ook altijd als het uit raakte. nu nog als dingen rot zijn (proost, mijn rose smaakt goed nu, zie de andere topics op mijn naam, mijn jaar was *niet* goed)
de kunst is om dat niet te doen als dingen wel ok gaan. wel mee oppassen, het *is* probleemdrinkgedrag.
pi_50254548
idd drank is nergens een oplossing voor... maar goed moet ik nodig zeggen na 5 wodka... mijn probleem is en blijft ook altijd dat ik onzeker ben, en als ik drank op heb durf ik eigenlijk pas uit te gaan...

Wel een enorm vette reclame die ik vanavond zag op een buitenlandse zender:

Are you a Runner? Or... do you Face your Fears?!

Daar haal ik nu al de hele avond mijn energie uit... i will face my fears!
pi_50254755
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef jd1982 het volgende:
idd drank is nergens een oplossing voor... maar goed moet ik nodig zeggen na 5 wodka... mijn probleem is en blijft ook altijd dat ik onzeker ben, en als ik drank op heb durf ik eigenlijk pas uit te gaan...

Wel een enorm vette reclame die ik vanavond zag op een buitenlandse zender:

Are you a Runner? Or... do you Face your Fears?!

Daar haal ik nu al de hele avond mijn energie uit... i will face my fears!
och lieverd, je hoeft niet altijd *alle* angsten te overwinnen hoor
alleen maar die waar je last van hebt
  vrijdag 8 juni 2007 @ 22:31:42 #159
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50254962
Hier gaat het moeizaam.. heel moeizaam... maar kom dr wel.Net nog ff gesmst met een of andere niet zo heel belangrijke vraag en krijg geen antwoord.Hij is gezellig verder aan het leven en reageert niet...en ik zit zonder sociaal leven thuis of bij vrienden omdat ik mijn huis ontvlucht

Gelukkig ben ik het punt van hele emotionele smeekbedes smssen al voorbij...dus dat scheelt alweer

Word tijd om me eens op een ander te gaan concentreren...vind wel iemand leuk... maaar heb geen lef

Ik heb het niet met zuipen... ik doe het met tattoos zetten...De eerste heb ik gezet nadat het uitging met mijn vorige ex...die hield er niet van dus nooit een laten zetten.Mijn laatste ex had liever niet dat ik een 2e ging laten zetten...ga ik nu toch echt doen!!

Rebellen!!!!!

pi_50257569
bah! mijn broertje heeft net van zn ex te horen gekregen dat hij haar ongelukkig maakt, en dat ze alleen maar ruzie maken, en dat ze hem nooit meer terug wil

ik snap haar wel een beetje, zij is 17, hij 18, hij heeft problemen thuis (wederom: zoek op simmu, en je vindt het kreng), en droomt stiekum over snel samenwonen enzo, en is vrij dominant, zij is erg beschermd opgevoed, en hallo, pas 17!

eigenlijk vind ik het beter als het uit is, omdat mijn broertje zich met huid en haar overgeeft aan haar, hij heeft er echt alles voor over, en dat vind ik geen goede ontwikkeling omdat hij moet leren op eigen pootjes te staan. maar het doet hem zo zeer

maar ja: ik weet niet hoe ze doen in het dagelijks leven tegen elkaar, en het is mijn broertje, dus duh! zou ik het liefste persoonlijk bij haar langsgaan om uit te leggen wat voor loser ze wel niet is om zoiets moois te laten gaan! maar ja: dan dringt rede weer door; ze zijn nog zo jong, maar of je jong bent of niet, het doet altijd zo'n zeer
pi_50257687
*ja* ik projecteer heel erg.

mijn broertje is echt waar je niet aan moet komen. ik neem het zelfs tegen me ma op als het over mijn broertje gaat. hij werd geboren toen ik bijna 16 was (geen andere broers of zussen naar mijn weten) en ik heb tot mijn 20 ste heel veel voor hem gezorgd. ik heb mavo, habo, atheneaum gedaan, dus elke zomer deed ik full time mommy, en tijdens school vrij veel van en naar de oppas en 's avonds vaak opassen enzo.

nja, mijn broertje betekent vrij veel voor me.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 02:02:49 #162
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50260564
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef simmu het volgende:
*ja* ik projecteer heel erg.

mijn broertje is echt waar je niet aan moet komen. ik neem het zelfs tegen me ma op als het over mijn broertje gaat. hij werd geboren toen ik bijna 16 was (geen andere broers of zussen naar mijn weten) en ik heb tot mijn 20 ste heel veel voor hem gezorgd. ik heb mavo, habo, atheneaum gedaan, dus elke zomer deed ik full time mommy, en tijdens school vrij veel van en naar de oppas en 's avonds vaak opassen enzo.

nja, mijn broertje betekent vrij veel voor me.
Is heul goed. Mijn broertjes en zusje zou ik ook voor geen goud willen missen
ot: vandaag was wel een beetje een 'down' dagje, heb veel werk kunnen verrichten maar had meer dan normaal last van dat gevoel, jammer en verdrietig tegelijk.

Oh well, uppers and downers, en dit is vandaag dan even wat minder.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 04:44:10 #163
67670 Skv
Cynist.
pi_50261652
Hmm, ik heb de afgelopen dagen me wel vermaakt, weinig aan gedacht/kans om aan te denken.
Wel oké eventjes, voel mezelf wel weer stuk beter.
Nu maar eens slapen, stappen is weer véél te laat geworden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skv op 09-06-2007 14:00:31 ]
pi_50263011

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:12 ]
pi_50264818
Ik kan het niet ik wil het niet het lukt me niet. God-ver-dom-me. Ik ga nu dus echt op de bank zitten en daar blijf ik ook zitten.
pi_50269554
Hier ging het gister wel, wist nog dat zij vriendinnen op bezoek kreeg en dat hun toch meestal niet uitgaan enzo, beetje thuis spelletjes doen enzo.

Ik ben zelf wel uitgegaan, want kon d'r toch niet tegenkomen. Maarr... al mn vrienden hebben iets (vriendin of feestweekend van voetbal) ook mn ouders zijn een weekend weg en mn broertjes hebben beide ook een weekend van voetbal.

Dus zit hier alleen, en wetende dat mn ex uitgaat durf ik zelf amper, maar als ik ga, ga ik denk met toch in het achterhoofd om haar te zien... grrr... ik weet niet wat ik moet doen. Ben aan ene kant bang dat ze nieuwe jongens ontmoet, aan de andere kant denk ik, nou en, dat gebeurd, maar wil zelf ook wel uit, iets doen, maar wil eigenlijk niet weten wat zij uitspookt, zal me zo machteloos voelen daar...
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:23:24 #167
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50270437
Ik dacht dat ik over em heen was, echt waar.
Gisteren op schoolfeest zat hij de hele tijd te kloten met een meisje voor m'n neus.
Heb gedaan of het me niks deed, maar heb tussendoor wel vijf minuten op de wc's gezeten. Gewoon gezeten. Niet gehuild, alleen weetikveel tot rust komen.

Wist niet dat ze gezoend hadden.
Dat hoorde ik net, en nu staan de kranen open.

Maar ik dacht echt dat ik over hem heen was. Jezus, waarom jank ik nou weer bij elk klein dingetje. Ik haat het echt. Gewoon ook omdat ik het eerste meisje was met wie hij zoende en zij dus het tweede..
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:50:54 #168
67670 Skv
Cynist.
pi_50271237
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Liebe het volgende:
Ik dacht dat ik over em heen was, echt waar.
Gisteren op schoolfeest zat hij de hele tijd te kloten met een meisje voor m'n neus.
Heb gedaan of het me niks deed, maar heb tussendoor wel vijf minuten op de wc's gezeten. Gewoon gezeten. Niet gehuild, alleen weetikveel tot rust komen.

Wist niet dat ze gezoend hadden.
Dat hoorde ik net, en nu staan de kranen open.

Maar ik dacht echt dat ik over hem heen was. Jezus, waarom jank ik nou weer bij elk klein dingetje. Ik haat het echt. Gewoon ook omdat ik het eerste meisje was met wie hij zoende en zij dus het tweede..
Hoe oud is die kerel dan? 14?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 15:59:20 #169
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50271467
17. Maar hijs nogal lelijk laat

Nee dat moet ik nie zeggen. Heb gewoon, ondanks mn leeftijd (ook 17) veel om em gegeven (en het is nogal verrot uitgegaan zegmaar, heel lang verhaal).

En de eerste liefde schijnt t moeilijkst te zijn he.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_50271981
Ik was ook 17 toen ik voor het eerst zoende, maar toen binnen een paar maand ook sex en heel veel meer zoenen, ben nu 25 en zit op 3 liefdes, 4 sex en ongeveer 15 zoenen. Best netjes toch.

En idd eerste liefde is echt kut... heb meer last nog van mn eerste liefde dan van die 2e, en nu dus weer van de 3e.

Kutte van zoenen is dat het met je vriendin niet zoveel meer voorsteld, wel heerlijk, maar het speciale gevoel is weg. Maar als het dan uit is en je ziet je ex zoenen met een ander, denk je van het was zo lekker en speciaal en nu geeft ze dat aan een ander
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:24:05 #171
67670 Skv
Cynist.
pi_50272140
Dat is waar, maar dat soort dingen moet je los zien van verliefd zijn en de band die met elkaar hebt.
Als je knetterlam bent en je gaat zoenen met een willekeurig meisje, is dat totaal iets anders dan wanneer je met je vriendin zoent.. Hele gevoel is anders.

Maar toch blijft dat zeker kut, ja.
pi_50297306
Nou uitgaan was een drama, ik ging uit, zag bijna na 15min haar al, zij mij ook dus ze zei hoi, ik ook hoi... heel vrolijk, later liep ze weer langs, zei ze iets, ik zei wat? liep ze door... ik erachteraan, ik zeg, hee ik vroeg nog wat je zei?

Zegt die vriendin van haar, jah dat zei ik ook al... ik zeg zo wat zei je nou? Begint ze direct over waarom loop je me nou achterna... nou dat was het enige wat nodig was om mij weer kwaad te maken he, we deden gewoon aardig eergister bij sportschool en dan opeens zoekt ze overal weer wat achter, dan kan ik zo pissig worden dat ik me gewoon super kut voelde...

Nou dan weet je wel ongeveer hoe zo'n ruzie verder gaat... waarom de je nou zo? Eergister was er niks aan de hand... het is over... jah duhh, maar eergister was het gewoon gezellig jah maar ik ben nu met haar, jah nou en ik met hem, boeie... stop met me achtervolgen... wat?... jah nu houd je me alweer 10 minuten op, ahhh fuck it...!
pi_50305187
quote:
Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef jd1982 het volgende:
Nou uitgaan was een drama, ik ging uit, zag bijna na 15min haar al, zij mij ook dus ze zei hoi, ik ook hoi... heel vrolijk, later liep ze weer langs, zei ze iets, ik zei wat? liep ze door... ik erachteraan, ik zeg, hee ik vroeg nog wat je zei?

Zegt die vriendin van haar, jah dat zei ik ook al... ik zeg zo wat zei je nou? Begint ze direct over waarom loop je me nou achterna... nou dat was het enige wat nodig was om mij weer kwaad te maken he, we deden gewoon aardig eergister bij sportschool en dan opeens zoekt ze overal weer wat achter, dan kan ik zo pissig worden dat ik me gewoon super kut voelde...

Nou dan weet je wel ongeveer hoe zo'n ruzie verder gaat... waarom de je nou zo? Eergister was er niks aan de hand... het is over... jah duhh, maar eergister was het gewoon gezellig jah maar ik ben nu met haar, jah nou en ik met hem, boeie... stop met me achtervolgen... wat?... jah nu houd je me alweer 10 minuten op, ahhh fuck it...!
En wat heb je nu geleerd?
pi_50307268
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef deirdrephaedra het volgende:

[..]

En wat heb je nu geleerd?
Ik dacht klaar, ruzie, mooi, over... ze zei dat ze me zou blocken enzo... denk ok, geen zorgen meer, komt ze net online... ben je nu rustig? bla bla... doet ze weer heel aardig

Pffff, vanavond maar weer block erop, dat ging stuk beter.
pi_50307479
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:06 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ik dacht klaar, ruzie, mooi, over... ze zei dat ze me zou blocken enzo... denk ok, geen zorgen meer, komt ze net online... ben je nu rustig? bla bla... doet ze weer heel aardig

Pffff, vanavond maar weer block erop, dat ging stuk beter.
Een tip: hoe meer je er mee bezig bent, hoe kutter het is....

doe gewoon je eigen ding.....

En als je denkt: ja maar ik kan het niet helpen dat ik aan haar denk..
zeg gewoon tegen jezelf : ja ik kan wel gaan blijven zeuren....maar nu ist over....
en dan zul je zien dat dat na een tijdje ook zo is!!
  zondag 10 juni 2007 @ 22:04:47 #176
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50312402
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 23:46 schreef simmu het volgende:
bah! mijn broertje heeft net van zn ex te horen gekregen dat hij haar ongelukkig maakt, en dat ze alleen maar ruzie maken,en dat ze hem nooit meer terug wil

ik snap haar wel een beetje, zij is 17, hij 18, hij heeft problemen thuis (wederom: zoek op simmu, en je vindt het kreng), en droomt stiekum over snel samenwonen enzo, en is vrij dominant, zij is erg beschermd opgevoed, en hallo, pas 17!

eigenlijk vind ik het beter als het uit is, omdat mijn broertje zich met huid en haar overgeeft aan haar, hij heeft er echt alles voor over, en dat vind ik geen goede ontwikkeling omdat hij moet leren op eigen pootjes te staan. maar het doet hem zo zeer

maar ja: ik weet niet hoe ze doen in het dagelijks leven tegen elkaar, en het is mijn broertje, dus duh! zou ik het liefste persoonlijk bij haar langsgaan om uit te leggen wat voor loser ze wel niet is om zoiets moois te laten gaan! maar ja: dan dringt rede weer door; ze zijn nog zo jong, maar of je jong bent of niet, het doet altijd zo'n zeer
alleen de vetgedrukte dingen komen mee heel bekend voor, alleen ben ik dan je broertje

We hadden ook vaker ruzie dan eerder en daardoor voelden we ons beide rot, maar achteraf was zei het altijd die zo moeilijk deed over alles waardoor ik er ook niet zo'n zin meer in had.

Ik had ook alles voor haar over, ze hoefde maar te roepen en ik stond klaar.. En dat is niet goed, maar ze was het inmiddels zo gewend dat wanneer ik meer voor mezelf ging kiezen het opeens helemaal mis was.

Heb al van meerdere mensen gehoord dat ik gewoon een goede en lieve jongen ben en als zij dat niet inziet dan is dat haar gemis.
pi_50312936
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:

[..]

Een tip: hoe meer je er mee bezig bent, hoe kutter het is....

doe gewoon je eigen ding.....

En als je denkt: ja maar ik kan het niet helpen dat ik aan haar denk..
zeg gewoon tegen jezelf : ja ik kan wel gaan blijven zeuren....maar nu ist over....
en dan zul je zien dat dat na een tijdje ook zo is!!
Heb sinds mijn geboorte volgens mij op zondag al geen "eigen ding" behalve brak zijn. Heb geen eigen hobby's of wat dan ook.
pi_50315452
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Heb sinds mijn geboorte volgens mij op zondag al geen "eigen ding" behalve brak zijn. Heb geen eigen hobby's of wat dan ook.
Gaat natuurlijk niet alleen op voor hobbys hebben ja of nee....

Ook als je uitgaat kun je tegen jezelf zeggen: oke, de kans bestaat dat ik mijn ex tegen kom....maar als dat zo is....is dat dan ook meteen zo super erg? Dan kun je tegen jezelf zeggen: neeeeeeee joh! je zegt hoi en je loopt door.....klaar

en dan ga je na een tijdje je daar ook naar gedragen
  zondag 10 juni 2007 @ 23:57:28 #179
118019 TripleBee
Tomtiedom
pi_50316744
Vandaag ff bij mijn ex langs geweest. Om ff bij te praten en haar twee nieuwe katjes te bewonderrn. Zijn schatten van beestjes.
Verder ben ik nog blij dat wij nog steeds op een normale (= vriendschappelijke) manier met elkaar kunnen omgaan.
Nu al onze huisoverdracht regeldingen zijn geregeld (na 3/4 jaar) is er eindelijk ook tijd om verder alles achter ons te zetten en vooruit te kijken.......

ook een beetje tvp
pi_50318993
Toch maar weer even een tvp.

Morgen gaan we naar de advocaat om onze scheiding in gang te zetten. En ik krijg nu ineens ernstig last van twijfels . Wil ik dit echt? Maak ik echt de juiste keuze om ons huwelijk te beeindigen? Ik gooi alles weg wat we hadden, alles wat we hebben opgebouwd. Druk gebladerd in ons trouwalbum en andere foto-albums en de gevoelens zijn zo gemengd. Een kant in mij zegt heel sterk "het is over" en een andere kant wil het heel graag vasthouden. We hadden het immers wel heel goed samen. We waren (en zijn eigenlijk) super goeie maatjes, kunnen overal over praten, we kennen elkaar door en door. En dat is straks allemaal weg, gone....What to do?
pi_50319006
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef TripleBee het volgende:
Vandaag ff bij mijn ex langs geweest. Om ff bij te praten en haar twee nieuwe katjes te bewonderrn. Zijn schatten van beestjes.
Verder ben ik nog blij dat wij nog steeds op een normale (= vriendschappelijke) manier met elkaar kunnen omgaan.
Nu al onze huisoverdracht regeldingen zijn geregeld (na 3/4 jaar) is er eindelijk ook tijd om verder alles achter ons te zetten en vooruit te kijken.......

ook een beetje tvp
Dat is erg fijn dat het zo kan. Ik hoop heel erg dat mijn (ex)man en ik dat straks ook zo kunnen behouden. Willen jullie vrienden blijven en contact houden? Of bedoel je met je laatste zin dat je het toch wel helemaal wil afsluiten?
  maandag 11 juni 2007 @ 05:55:26 #182
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50319969
*zucht* godverdomme ik merk dat het me toch langzaamaan steeds meer dwars blijft zitten. Zal blij zijn als ik in NL terug ben, haar persoonlijk een keer zeg wat ik te zeggen heb en dan zien we wel.

baal alleen een beetje van mezelf dat ik het mezelf langzaam weer meer laat beinvloeden. BLAAAAH. *zucht*
  maandag 11 juni 2007 @ 08:25:20 #183
103012 Nies
Die hekse
pi_50320504
quote:
Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
We hadden het immers wel heel goed samen. We waren super goeie maatjes, kunnen overal over praten, we kennen elkaar door en door. En dat is straks allemaal weg, gone....What to do?
Dat gevoel had ik ook wel, maar dat werd hier voornamelijk overstemd door zijn stiekeme gesnuif

Denk er eens flink over na of je dit wel wil. Echt wil. Voor jezelf.
Maatjes is leuk natuurlijk, maar wil je op diezelfde voet nog zoveel jaren samen door?
Het is niet erg om fouten te maken, iedereen gaat bij tijd en wijle flink op z'n muil, zorg ervoor dat je met jezelf kunt leven. Dat je jezelf iedere ochtend zonder schuldgevoelens aan kunt kijken in de spiegel.

Sterkte meis
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_50322439
quote:
Op maandag 11 juni 2007 01:53 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Dat is erg fijn dat het zo kan. Ik hoop heel erg dat mijn (ex)man en ik dat straks ook zo kunnen behouden. Willen jullie vrienden blijven en contact houden? Of bedoel je met je laatste zin dat je het toch wel helemaal wil afsluiten?
We hebben er geen afspraken over gemaakt. We zien wel hoe het loopt. Persoonlijk denk ik dat er weer een moment komt als ik of zij een ander krijgt. De toekomst laat zich nu eenmaal moeilijk voorspellen.
Ik doelde meer op het feit dat nu eindelijk alle materialistische zaken zijn geregeld er misschien nog een stukje emotionele verwerking komt. Maar ook dat zal afwachten zijn.

Ik hoop voor je dat jij en je ex uiteindelijk toch ook als vrienden uit elkaar kunnen gaan en niet als kemphanen. Eén ding wil ik je wel meegeven, maar dat zul je zelf misschien ook al wel weten. Maak er geen geforceerd contact van, spontaniteit werkt dan toch beter. Teminste zo ervaar ik het.
  maandag 11 juni 2007 @ 10:33:05 #185
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_50323292
Ik hoorde al een tijdje via via wat verhalen over mijn ex vriendin, maar nu blijkt ze een nieuwe vriend te hebben. Ik voel me gelijk weer zo klote als toen het net uit was Ik heb lange tijd gedacht dat ik er overheen was, maar nu lijkt het alsof ik weer helemaal terug bij af ben
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
pi_50324179
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef basm85 het volgende:
Ik hoorde al een tijdje via via wat verhalen over mijn ex vriendin, maar nu blijkt ze een nieuwe vriend te hebben. Ik voel me gelijk weer zo klote als toen het net uit was Ik heb lange tijd gedacht dat ik er overheen was, maar nu lijkt het alsof ik weer helemaal terug bij af ben
Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik het niet verwerk, maar verdruk... want soms voel ik me al een stuk beter, maar als ik dr weer zie of spreek komt alles zo weer terug.
pi_50324933
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik het niet verwerk, maar verdruk... want soms voel ik me al een stuk beter, maar als ik dr weer zie of spreek komt alles zo weer terug.
wel beetje same here. Ik wil niet weten hoe het met haar gaat, bang dat ik met dingen geconfronteerd wordt die me pijn doen. Heb gisteren weer een hele leuke date gehad met mijn "scharrel" maar vanochtend weer gedroomd over men ex, en dat zijn dan geen dromen waarin we ruzie hebben, om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik we 0 contact hebben, verwerken gaat zo wel sneller imo. Heb wel zin om haar weer te spreken, maar ik wacht nog een paar weekjes.
pi_50325859
Geen contact helpt bij mij altijd uitstekend. Echt een uit het oog, uit het hart brein. Geweldig. Buiten dat druipt er geen energie meer weg dus kan ik me 100% op mezelf en mijn studie concentreren.
pi_50328683
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:51 schreef VD het volgende:
Geen contact helpt bij mij altijd uitstekend. Echt een uit het oog, uit het hart brein. Geweldig. Buiten dat druipt er geen energie meer weg dus kan ik me 100% op mezelf en mijn studie concentreren.
Raar dat je dan eerst zo geforceerd contact zoekt dan. Vanwaar die omslag? Succes met je studie!

Wat betreft mijzelf: veel praten met anderen helpt, evenals van je afschrijven, de voordelen inzien (ook al gaat dat tegen mijn gevoel in), accepteren dat een relatie er niet in zit en vriendschap evenzo. Vriendschap wordt te ingewikkeld, omdat hij vrij emo is.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:49:57 #190
90268 basm85
new millenium cyanide christ
pi_50330067
quote:
Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Ruikert het volgende:

[..]

wel beetje same here. Ik wil niet weten hoe het met haar gaat, bang dat ik met dingen geconfronteerd wordt die me pijn doen. Heb gisteren weer een hele leuke date gehad met mijn "scharrel" maar vanochtend weer gedroomd over men ex, en dat zijn dan geen dromen waarin we ruzie hebben, om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik we 0 contact hebben, verwerken gaat zo wel sneller imo. Heb wel zin om haar weer te spreken, maar ik wacht nog een paar weekjes.
Dat is de reden dat ik de afgelopen maanden geen contact meer met mijn ex heb gehad. Ik wil haar niet meer terug, maar ze heeft nogsteeds de macht om mij heel erg te kwetsen. Ze heeft het mij kwalijk genomen dat we geen contact meer hebben, ook niet als vrienden. Ze begreep niet dat het mij nogsteeds pijn deed.
Ik ben verder gegaan, heb seks gehad met scharrels, maar geen liefde gevonden. Telkens als ik haar zie of dingen hoor over haar, blijft het me pijn doen. En nu dus.. een nieuwe vriend. Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..
GONE-BOUND, LOST, AWAY, PHASED OUT, NON-EXISTING
  maandag 11 juni 2007 @ 14:11:43 #191
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50330877
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef basm85 het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik de afgelopen maanden geen contact meer met mijn ex heb gehad. Ik wil haar niet meer terug, maar ze heeft nogsteeds de macht om mij heel erg te kwetsen. Ze heeft het mij kwalijk genomen dat we geen contact meer hebben, ook niet als vrienden. Ze begreep niet dat het mij nogsteeds pijn deed.
Ik ben verder gegaan, heb seks gehad met scharrels, maar geen liefde gevonden. Telkens als ik haar zie of dingen hoor over haar, blijft het me pijn doen. En nu dus.. een nieuwe vriend. Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..
Denk dat dat wel het standaardgevoel is, heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt maar het moet er ooit van komen, je ex gaat helaas niet het klooster in om nooit meer van een ander te houden (hoewel dat wel een stuk minder pijnlijk zou zijn ). Heb ook 0 contact met mn ex maar denk dat uiteindelijk toch wel de bom barst wanneer je ermee geconfronteerd wordt, maar goed, op het moment is het wel makkelijker dan contact houden en jezelf pijn blijven doen.

Jammer dat het met die scharrels niks geworden is, maar uiteindelijk vind je wel iemand
pi_50331510
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef basm85 het volgende:
Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..
En als ze nu gelukkig met die gozer is, is dat niet het hoogst haalbare? Wees blij voor d'r! .
  maandag 11 juni 2007 @ 14:40:42 #193
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50332017
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef VD het volgende:

[..]

En als ze nu gelukkig met die gozer is, is dat niet het hoogst haalbare? Wees blij voor d'r! .
Ik weet niet hoe lang het uit is bij Bam85 maar bij mij is er voor dergelijke gedachte (nog) geen ruimte. Het idee dat een ander haar gelukkiger zou kunnen maken dan jijzelf is echt verrekte pijnlijk, zeker omdat ik (in mijn geval) echt alles voor haar over had en alles voor haar deed, maar dat zag zij niet in of wat ik deed was blijkbaar niet genoeg, en dan ga je erg aan jezelf twijfelen; is die ander werkelijk beter? Gaat ze nu opeens een heel andere relaties aan dan het soort dat ze met jou had? Gaat ze voor die ander meer moeite doen? En zo ja, waarom deed ze dat voor jou niet?
pi_50332414
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef QCC het volgende:
Ik weet niet hoe lang het uit is bij Bam85 maar bij mij is er voor dergelijke gedachte (nog) geen ruimte. Het idee dat een ander haar gelukkiger zou kunnen maken dan jijzelf is echt verrekte pijnlijk, zeker omdat ik (in mijn geval) echt alles voor haar over had en alles voor haar deed, maar dat zag zij niet in of wat ik deed was blijkbaar niet genoeg, en dan ga je erg aan jezelf twijfelen; is die ander werkelijk beter? Gaat ze nu opeens een heel andere relaties aan dan het soort dat ze met jou had? Gaat ze voor die ander meer moeite doen? En zo ja, waarom deed ze dat voor jou niet?
Beter? Misschien voor hem/haar. Het is geen kwestie van vergelijken, dat heeft geen zin.

Zie het leven van een mens als een complexe puzzel, stukjes met allemaal een verschillende betekenis. Studie, vrienden, sport, werk, etcetera. Maar ook 'partner'. En het ontbrekende stukje voor het vakje 'partner' ziet er voor iedereen anders uit. Natuurlijk kun je de kantjes bijschaven, kun je proberen het toch te laten passen. Maar bij grote verschillen is een ander stukje wellicht beter. En als dat zo is, dan is ook een ander stukje voor jou beter. Het ligt namelijk nooit aan één persoon, en jouw eigen puzzel moet ook kloppen.

Vergeet niet dat als een ander wellicht beter bij je ex past, dat dat niets aan je eigen kwaliteiten afdoet.
pi_50332415
Dubbel. .
  maandag 11 juni 2007 @ 15:05:05 #196
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50332817
Misschien ook wel zo, maar dat is toch wel de eerste gedachte die je hebt..

En ik denk ook wel dat er een ander "puzzelstukje" beter bij mij past, andersom is er door de relatie heen van mijn eigen puzzelstukje zoveel afgeschaafd dat er vrij weinig overbleef, steeds banger om 'niet in haar puzzel te passen' en vervolgens weer 'bijgeschaafd' te worden na een ruzie. (Leuk zeg, al die metaforen. ).

Maargoed, bij haar was iedere keer wel iets anders dat aan mij niet goed was, en dan ging ze alle dingen die daarvoor gebeurd waren en ook niet helemaal naar haar zin waren weer erbij halen en dan klopt er op een gegeven moment helemaal niks meer van de relate. Ieder hobbeltje dat er in de relatie voorkomt wordt samengevoegd totdat je uiteindelijk een hele berg hebt. Ik weet niet of dat typisch iets voor vrouwen is, want als ik ergens mee zat dan was ik het de volgende dag alweer vergeten en sprak ik er niet meer over.
pi_50335856
Pfff ik ben ff gewoon schijtziek van relaties, waarom bestaan die dingen...
  maandag 11 juni 2007 @ 16:33:54 #198
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50336354
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
wacht maar tot je weer verliefd bent op een andere leuke meid
pi_50337586
quote:
Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Herdefinering: Je bent schijtziek van relaties die niet werken.

Keep your chin up mate!
pi_50342506
Ik ben degene die niet werkt in een relatie... (zie mn andere langlopende topic: verliefdheid wordt obsessie).
pi_50343536
Of je zoekt gewoon de verkeerde chicks uit. En als je zeker weet dat vooral bij jou ligt, get help.
pi_50349235
quote:
Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef VD het volgende:
Of je zoekt gewoon de verkeerde chicks uit. En als je zeker weet dat vooral bij jou ligt, get help.
Heb inmiddels Maatschappelijk werk, GGZ, Spits, Psycholoog, Psychiater, diverse artsen en medicijnen achter de rug... loop nog bij 1 Psycholoog en heb nog medicijnen tegen onrustig zijn overdag (wil elke seconde weten waar mn ex/vriendin is).

Dit is mede de reden waarom ik 3 jaar lang geen relatie heb gehad (kon paar keer wel iets krijgen) en lekker single wilde blijven, omdat ik wist dat ik zo ben, nu toch weer geprobeerd en weerrrrr fout gegaan, na alle moeite en 3 jaar wachten.

Toen ik er eindelijk weer voor durfde te gaan ging ik er ook helemaal voor, des te zuurder dat het nu toch weer fout ging...

[ Bericht 25% gewijzigd door jd1982 op 11-06-2007 21:51:12 ]
pi_50351041
Waarom wil je elke seconde weten waar je ex is? Zou het niet makkelijker voor je zijn als je daar niet meer aan zou denken?

En probeer bij één hulpverlener te blijven die zijn/haar vak verstaat. Van maatschappelijk werk heb ik geen hoge pet op, GGZ'ers krijgen toch wel betaald en Spits...? Je hebt de krant geschreven? .
pi_50352880
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef VD het volgende:
Waarom wil je elke seconde weten waar je ex is? Zou het niet makkelijker voor je zijn als je daar niet meer aan zou denken?

En probeer bij één hulpverlener te blijven die zijn/haar vak verstaat. Van maatschappelijk werk heb ik geen hoge pet op, GGZ'ers krijgen toch wel betaald en Spits...? Je hebt de krant geschreven? .
Jah als ik dat niet dacht was het probleem er niet, bij mn ex is het al minder omdat ik al 2x eerder zoiets heb moeten verwerken, maar zo gauw als ik verkering heb krijg ik het gevoel 'ze is van mij' en mag niemand met haar praten/afspreken whatever... daar werk ik aan bij de psycholoog.

Vertrouwen krijgen en kleine dingetjes niet direct al te speciaal te vinden zodat ik er ook niet mee zit als een jongen mijn vriendin aanraakt of wat dan ook, maar ik was blijkbaar nog niet zo ver.

Spits is soort crisiscentrum via GGZ, als je echt op het randje zit van wanhoop/opname in kliniek. En inderdaad Maatschappelijk werk stelt niks voor, ben je zelf meestal slimmer dan hun.
  maandag 11 juni 2007 @ 23:46:02 #205
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50356491
Maatschappelijk werk zijn toch die mensen die SPH/SPW hebben gedaan? Lijkt me inderdaad niet echt wat je nodig hebt..

Extreme bezitterigheid is niet echt handig, dat drijft vrouwen vaak alleen maar weg.

M'n ex was daar heel erg in trouwens, als ik zij dat ze iets beter niet moest doen ging ze het soms juist doen.. En achteraf bleek ik dan wel gelijk te hebben Blij dat ik daar vanaf ben..
pi_50364511
Zo, alweer bijna een heel deel zonder iets geschreven te hebben.

Zijn nu alweer iest verder en vrijdag is de grote dag, dan moet ik tekenen bij de notaris voor de verkoop van het huis. Ben benieuwd hoe ik me die dag voel.

Afgelopen twee weken ging het op aich wel redelijk weer. Op de weekenden na. Vorige week zaterdag mijn ex-vriendin geholpen haar zooi uit huis te halen. Viel me erg zwaar, had ik wel verwacht, maar niet zo erg als het uiteindelijk voor mijn gevoel was. Toch alle moed bij elkaar geschraapt om haar te helpen (kon het niet laten). Op zich kon ik me nog wel groothouden tot mijn moeder belde en vroeg hoe het ging..... Moeders....

's Avonds kroegentocht met een vriend gehouden en toen ging het eigenlijk al wel weer. Dank moeders, een goed gesprek met haar doet wonderen altijd.

fgelopen weekend en deze week ben ik zelf mijn zooi eruit aan het halen. Is vervelend, maar gaat op zich wel ok. Enige nadeel is nu dat ik sinds zaterdag bij mijn ouders ingetrokken ben op een te klein kamertje waar ik ook al mijn zooi kwijt moet. Voel me net of ik bij vrienden blijf slapen na een avond flink stappen. (Lig op twee matrassen die ik op elkaar gegooid heb op de grond )

Heb wel zo iets van: ik wil hier weg!!!!! Aan de andere kant is het niet zo verschrikkelijk nog als ik dacht dat het zou zijn. Hoewel ik wel vlug eeen andere woning moet vinden. Afgelopen zaerdag weer flink wezen stappen tot 6u 's morgens en voor de verandering kwam ik nuchter thuis.
Hele avond spa blauw gedronken!! Jaja, een keer geen alcohol en niet zat thuis komen. Ben ik op zich wel blij mee, was anders naast vrijgezel ook nog eens alcoholist geworden. hoewel ik graag toch wat gedronken had. Erg slecht geslapen die nacht. In ieder geval weer een afspraak staan om vrijdag te gaan stappen nadat het huis verkocht is, zal ook wel geen makkelijke dag worden.

Goed om te lezen in ieder geval dat het met een aantal van jullie ondertussen wat beter gaat. Denk dat ik mezelf daar ondertussen ook wel bij mag rekenen. Hoewel het nog wel een tijd zal duren voor ik er helemaal overheen ben.
pi_50365048
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef QCC het volgende:
M'n ex was daar heel erg in trouwens, als ik zij dat ze iets beter niet moest doen ging ze het soms juist doen.. En achteraf bleek ik dan wel gelijk te hebben Blij dat ik daar vanaf ben..
Exact wat ik dus ook ALTIJD heb, zij ging altijd tegen me in en ik had achteraf bijna altijd gelijk...
pi_50365106
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Exact wat ik dus ook ALTIJD heb, zij ging altijd tegen me in en ik had achteraf bijna altijd gelijk...
Daar kun je toch alleen maar kracht uit putten?
pi_50365725
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef Lakai het volgende:

[..]

Daar kun je toch alleen maar kracht uit putten?
Soms wel, maar als de volgende weer niet wil luisteren, en jij 100% zeker weet dat je gelijk hebt... dan werkt het niet.

Mn psycholoog zei zelfs dat ik heel slim ben en me waarschijnlijk soms gewoon maar voor de domme moest houden
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:28:00 #210
67670 Skv
Cynist.
pi_50366027
Ik had eigenlijk nooit ruzie..
pi_50367032
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik had eigenlijk nooit ruzie..
Ik ook niet....

Toen hadden we één keer gezeik (duurde wel een maand)...en toen ging het uit....
pi_50368474
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Mn psycholoog zei zelfs dat ik heel slim ben en me waarschijnlijk soms gewoon maar voor de domme moest houden
Debiel advies. .

Zoek gewoon een intelligentere vriendin, dat je wat tegenstand hebt. .
pi_50368604
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef VD het volgende:

[..]

Debiel advies. .

Zoek gewoon een intelligentere vriendin, dat je wat tegenstand hebt. .
Dat was ook zeker een punt van hem. Maar goed, knap, lief en goed geschoold/intelligent... ben ik nog wel even aan het zoeken.
pi_50368929
Ik verkies een intelligent iemand boven een goed geschoold iemand. Heb mij daar ook eens lelijk in vergist, door het "goed geschoold" causaal te linken aan "intelligent".

Enfin, de combinatie is zeker te vinden. Vooral omdat "knap" zeer relatief is. En ja, wellicht is het even een jaartje zoeken/vinden... maar dat is het dan ook wel waard lijkt me.
pi_50369596
ik wilde eigenlijk een paar topics wachten voordat ik weer ging posten, maar ik geloof niet dat het nog kwaad kan om hier rond te hangen. afgelopen vrijdag mn ex weer gezien, en ik had echt zoiets van, wat zag ik toch ooit in haar. vind haar nog steeds wel heel aardig, maar de vonk is toch echt verdwenen. bij mij dan. krijg het idee dat zij steeds meer twijfelt aan haar beslissing. ze wilde weer dat ik bij haar in bed zou slapen (logeerkamer ligt helemaal overhoop), ze zei dat ik zo geweldig was en begon te huilen. tsja, op een soort van kinderachtige manier geeft dat toch wel genoegdoening. zou willen dat ik daarboven zou staan, maar ik ben ook maar een mens. verder ben ik een beetje aan het daten en rondkijken, en dat bevalt me uitstekend!
pi_50372357
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef Byte_Me het volgende:
ik wilde eigenlijk een paar topics wachten voordat ik weer ging posten, maar ik geloof niet dat het nog kwaad kan om hier rond te hangen. afgelopen vrijdag mn ex weer gezien, en ik had echt zoiets van, wat zag ik toch ooit in haar. vind haar nog steeds wel heel aardig, maar de vonk is toch echt verdwenen. bij mij dan. krijg het idee dat zij steeds meer twijfelt aan haar beslissing. ze wilde weer dat ik bij haar in bed zou slapen (logeerkamer ligt helemaal overhoop), ze zei dat ik zo geweldig was en begon te huilen. tsja, op een soort van kinderachtige manier geeft dat toch wel genoegdoening. zou willen dat ik daarboven zou staan, maar ik ben ook maar een mens. verder ben ik een beetje aan het daten en rondkijken, en dat bevalt me uitstekend!
Goedzo!
Ik hoop daar ooit te komen. Ik mis 'm.
pi_50372492
Ik de laatste 2 dagen weer heel veel aan m'n ex gedacht....
en niet dat ik nu in een dip zit ofzo....gewoon een soort van heimwee naar die tijd....

ik wil ook zo graag fatsoenlijk met haar overwerg kunnen.....en niet dat we onaardig tegen elkaar zijn...maar ik wil goeie vrienden blijven...)
pi_50372761
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Goedzo!
Ik hoop daar ooit te komen. Ik mis 'm.
komt wel goed

bij mij heeft het ontzettend geholpen om een tijdje geen contact te hebben, veel afleiding te zoeken en er niet te veel meer bij stil gestaan. maar goed, dat was pas na een maand of 4 na het einde van de relatie. Ik denk dat sommige mensen er te lang in blijven hangen, je moet echt ff moeite doen om je leven even om te gooien. veel nieuwe hobby's, nieuwe mensen ontmoeten, etc. ik vind mn leven nu leuker dan voor de breakup, als ik heel eerlijk ben. nou ja, tot een half jaar voor de breakup schat ik. even leuk als de tijd daarvoor.

dus ff volhouden, en je komt er ook wel (geldt trouwens voor iedereen).
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Lakai het volgende:
Ik de laatste 2 dagen weer heel veel aan m'n ex gedacht....
en niet dat ik nu in een dip zit ofzo....gewoon een soort van heimwee naar die tijd....
ik zou zeggen, werk aan het leven dat je nu hebt, zorg dat dat leuker wordt dan die tijd toen. dan is het met de heimwee ook snel gedaan.
quote:
ik wil ook zo graag fatsoenlijk met haar overwerg kunnen.....en niet dat we onaardig tegen elkaar zijn...maar ik wil goeie vrienden blijven...)
ironisch genoeg lukt dat bij mij pas sinds ik er eigenlijk geen behoefte meer aan heb. voor die tijd had ik veel te veel last van jaloezie tov haar nieuwe vriend, haar leventje dat nauwelijks veranderde terwijl het mijne compleet op zn kop stond, etc. ik wil niet zeggen dat dat bij jou precies hetzelfde zal lopen, maar denk er eens over na.

[ Bericht 33% gewijzigd door Byte_Me op 12-06-2007 14:40:34 ]
pi_50373521
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:33 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

komt wel goed

bij mij heeft het ontzettend geholpen om een tijdje geen contact te hebben, veel afleiding te zoeken en er niet te veel meer bij stil gestaan. maar goed, dat was pas na een maand of 4 na het einde van de relatie. Ik denk dat sommige mensen er te lang in blijven hangen, je moet echt ff moeite doen om je leven even om te gooien. veel nieuwe hobby's, nieuwe mensen ontmoeten, etc. ik vind mn leven nu leuker dan voor de breakup, als ik heel eerlijk ben. nou ja, tot een half jaar voor de breakup schat ik. even leuk als de tijd daarvoor.

dus ff volhouden, en je komt er ook wel (geldt trouwens voor iedereen).
Ja dat is het dus. Die behoefte heb ik wel, vriendschap. En eigenlijk wil 'm stiekem gewoon terug enzo. Maar ook voorbij dat punt kom ik nog wel. Maar hij is zo verdomd leuk.
pi_50373559
't Is vandaag trouwens precies 2 weken uit. Dus van mezelf mag ik me nu wel zo voelen. Ik ben echt een n00b. Hele Sex & the City marathons met Ben & Jerry's erbij enzo.
pi_50374820
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is vandaag trouwens precies 2 weken uit. Dus van mezelf mag ik me nu wel zo voelen. Ik ben echt een n00b. Hele Sex & the City marathons met Ben & Jerry's erbij enzo.
ach ja, twee weken... das nog niet zo lang he. over ik heb nu zo ongeveer een halfjaar als vrijgezel erop zitten.
pi_50384144
quote:
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...

Doe juist ipv marathons eigenlijk vrijwel niks... behalve sporten.
pi_50385407
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...

Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan. *lui*
pi_50385718
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

lui is

maar bevordert niet echt je verwerkingsgebeuren....
en ik maak dat best vaak mee ook....
Op dagen dat ik extra lam ben kan het er wel weer eens inschieten...en dan ben ik weer zo: nou
pi_50385823
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Ik sport sinds een maand (had 12 jaar niet gesport). Fitness nu meestal 3x per week en probeer dat vol te houden, voelt wel gezond en het vult 3 van de 5 saaie doordeweekse avonden (zo-do).

Op vrijdagavond en zaterdagavond vermaak ik me meestal wel met een drankje, filmpje en evt uitgaan.
pi_50385939
ik was al wel begonnen te sporten (squash) voordat het uitging. daaarna ben ik compleet losgeslagen qua sporten. naast squash doe ik nu ook tennis, fitness, inline skating en muurklimmen. ik kom zowaar weer in vorm!
pi_50387373
quote:
Je maakt het jezelf ook niet makkelijker. . Buiten dat, als je d'r toch wel neukt, waarom zou ze dan nog een relatie met je willen. De lusten zonder de lasten. (Y).
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:50:25 #228
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50388411
quote:
heb het hier nu ongeveer ook 2 weken uit. ben allen niet op het punt gekomen dat ik sex and the city ga kijken met ben en jerry ijs (wat overigens wel goed te vreten is) ik ga gewoon weer veel met vrienden om (niet dat ik dat daarvoor niet deed maar toch) en school/werk helpt ook een hele hoop.
Peace through power!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:05:26 #229
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50389172
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Lakai het volgende:

[..]

Ik ook niet....

Toen hadden we één keer gezeik (duurde wel een maand)...en toen ging het uit....
Ik ben haast nooit boos op haar geworden, en als het zo was was ik het de volgende dag weer kwijt.

Meeste 'ruzies' was iets dat haar dwars zat en daar ging ze dan een hele dag mee lopen en vanalles bijhalen en mij dan vervolgens boos opbellen . En vervolgens bij iedere volgende ruzie weer al het voorgaande erbij betrekken.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:06:56 #230
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50389234
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

heb het hier nu ongeveer ook 2 weken uit. ben allen niet op het punt gekomen dat ik sex and the city ga kijken met ben en jerry ijs (wat overigens wel goed te vreten is) ik ga gewoon weer veel met vrienden om (niet dat ik dat daarvoor niet deed maar toch) en school/werk helpt ook een hele hoop.
Denk dat ben&jerry's met sex&the city meer een vrouwending is, mannen gaan met vrienden zuipen. (hoewel ik naast flink zuipen ook een bak cookie dough ijs naar binnen heb gewerkt)
pi_50390057
Ja 't werkt wel.
pi_50390797
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef QCC het volgende:

[..]

Ik ben haast nooit boos op haar geworden, en als het zo was was ik het de volgende dag weer kwijt.

Meeste 'ruzies' was iets dat haar dwars zat en daar ging ze dan een hele dag mee lopen en vanalles bijhalen en mij dan vervolgens boos opbellen . En vervolgens bij iedere volgende ruzie weer al het voorgaande erbij betrekken.
Het was bij ons een ruzie waar bij mij iets dwars zat.....
ik vond dat ze te weinig aandacht voor me had en ze ging liever wat met haar vriendinnen doen, en mensen van haar sportclub....
en daar bleek dus eigenlijk al we een hoop uit.....het was dus eigenlijk aan mij om het uit te maken
maar dat deed ik niet want ik kijk daar wel doorheen....en ik dacht dat het wel redelijk dik dik dik aan was....viel dus tegen, want zij maakte het uit
pi_50397248
quote:

[..]

misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btw )
  woensdag 13 juni 2007 @ 06:02:07 #234
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50398429
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:

[..]

misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btw )
Met een vorige ex wel. (Heel raar, sex was nauwelijks een probleem voor me maar zoenen deed ik dan weer erg moeilijk over.)

met mn huidige ex niet. Wat denk ik meespeelt is dat er een paar duizend km afstand (oceaan) tussen zit, al voordat het uitging zeg maar
pi_50399737
quote:

[..]

Heb 't ook nog nooit eerder gehad, maar bij deze was het uit, terwijl we beide nog gek op elkaar waren, maar gezeik met haar ouders, dingen die gebeurd waren en mijn bezitterigheid hebben ervoor gezorgd dat we het uit hebben gemaakt, samen.

Maar week later op vrijdagavond verveelden we ons beide en zeiden we, filmpje vnaaf ofzo? Jah kan toch wel? Jah, waarom niet... binnen 30min lagen we op bed.

Maar kan nu niet meer, want ik blijf verliefd (en controlerend en bezitterig en bellen), zolang we close contact hebben, vrouwen kunnen dat scheiden ofzo.
pi_50399818
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef QCC het volgende:

[..]

Denk dat ben&jerry's met sex&the city meer een vrouwending is, mannen gaan met vrienden zuipen. (hoewel ik naast flink zuipen ook een bak cookie dough ijs naar binnen heb gewerkt)
Jah ik snap dat ook niet zo, thuis uren films/series kijken met ijs (of bepaald eten?) doet mij niet goed ofzo, ik voel me dan alleen maar eenzaam en nog kutter. Ik moet eigenlijk mensen zien, lam worden (niet alleen, dat werkt tegen) en uitgaan etc...
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:31:45 #237
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50400373
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:05 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Jah ik snap dat ook niet zo, thuis uren films/series kijken met ijs (of bepaald eten?) doet mij niet goed ofzo, ik voel me dan alleen maar eenzaam en nog kutter. Ik moet eigenlijk mensen zien, lam worden (niet alleen, dat werkt tegen) en uitgaan etc...
Suikers kunnen bij vrouwen leuke stofjes in hun hoofd losmaken die het verdriet doen verminderen, lekker simpel hé, zo'n vrouw
pi_50400423
quote:

[..]

ik een keer, die *** had allerlei beloftes dat het wel weer goed zou komen etc...
ook beloftes als "we blijven vrienden hoor" right.

die dude bleek dus gewoon een eersteklas lul, klaar.
pi_50400559
quote:
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex?
Niet, maar het zal niet heel veel moeite kosten om het voor elkaar te krijgen. Maar ik vind seks eigenlijk niet buiten een relatie passen, dus een no-go pour moi.

50% van de huisraad terugbetalen, de abonnementen en het huurcontract overnemen. Blééé...
pi_50400711
Sinds zondag is het na bijna 6 maanden uit met mijn vriendin
Afgelopen maandag zouden we dan 6 maanden verkering hebben.. het was mijn eerste relatie (ben nu bijna 20).

Zij vond haar vrienden belangrijker dan mij (vrienden laten je niet vallen blabla) waardoor ik mij minderwaardig voelde en jaloers werd tegenover haar vrienden. Omdat ik jaloers was op haar vrienden heeft ze het uitgemaakt.

Ik mis haar enormmmmmmm en heb stomme dingen gedaan eigenlijk.. maarja, in een relatie zet je je partner toch op nummer 1 of niet ?

Ik voel me klote
pi_50401643
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
Sinds zondag is het na bijna 6 maanden uit met mijn vriendin
Afgelopen maandag zouden we dan 6 maanden verkering hebben.. het was mijn eerste relatie (ben nu bijna 20).
Lange relatie.
quote:
Zij vond haar vrienden belangrijker dan mij (vrienden laten je niet vallen blabla)
Stom wijf.
quote:
in een relatie zet je je partner toch op nummer 1 of niet ?
Ja, maar je moet er niet in doorslaan. (Note to self: eerst studie, dan vriendin)
quote:
Ik voel me klote
Ga wat leuks doen. Geniet van het weer. .
pi_50401690
Lang? Wat mij betreft veel te kort..

Ik wil haar terug !! grrrrrrr
*ontkenningsfase*
pi_50401742
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Lunar het volgende:
Ik wil haar terug !! grrrrrrr
Natuurlijk wil je haar niet terug. Dat werkte immers niet. Je wil gewoon weer een goede relatie met een toffe meid die wel prioriteiten kan stellen.
pi_50401859
Het is inderdaad een stom wijf omdat ze haar vrienden op 1 zette, ben ik het mee eens.

Ik mis het knuffelen en het treinreizen een aantal keer per maand naar haar toe. De vlindertjes in m'n buik als ik bijna bij haar woonplaats was..

Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
pi_50401999
Ook alleen de gedachte al dat zij wel vrolijk door leeft en ik hier kapoit ga..
Ik hoop dat zij mij ook mist en zich er ook best kut over voelt, al was het maar zodat ik er niet alleen in sta.. Verder is dat natuurlijk best fout, om zoiets haar toe te wensen.
pi_50402195
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Lunar het volgende:
Ik hoop dat zij mij ook mist en zich er ook best kut over voelt, al was het maar zodat ik er niet alleen in sta.. Verder is dat natuurlijk best fout, om zoiets haar toe te wensen.
Je moet echt gaan proberen om niet meer te denken over hoe zij haar leven op dit moment invult. Het enige wat telt ben jij zelf. Hoe langer je aan haar blijft denken, hoe langer het duurt voordat je over haar heen bent.

Geef jezelf en je vrienden en andere mensen waar jij om geeft de volle aandacht, en probeer haar te vergeten.
pi_50402616
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:
Ik mis het knuffelen en het treinreizen een aantal keer per maand naar haar toe. De vlindertjes in m'n buik als ik bijna bij haar woonplaats was..

Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
Ahhh dat vond ik ook altijd heerlijk, toen ik een vriendin had die verder weg woonde, vanaf het moment dat je in die trein zit naar dr toe voel je je heerlijk, en steeds beter en beter... maar goed, dat is al 7 jaar geleden bij mij.

En btw wat je mist is niet HAAR, je mist gewoon IEMAND om te knuffelen, omhelzen, zoenen, etc... en op dit moment lijkt het het makkelijkste om haar terug te krijgen, maar volgens mij is dat juist het moeilijkste en moet je verder...

Ik kan ook slecht alleen zijn, als ik half iets heb met iemand vind ik het heerlijk, close contact enzo, maar zo gauw als het officieel is, heb ik het gevoel "ze is van mij" en wordt ik ook te jaloers... weet nog steeds niet hoe ik dit moet oplossen, vandaar ook dat ik bij een psycholoog loop.

Ik ben ook steeds bang dat mijn huidige ex een nieuwe vriend heeft of scharrel, maar waarom weet ik eigenlijk niet, denk eens na... dat gevoel is totaal ongegrond
pi_50402778
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef jd1982 het volgende:

[..]
En btw wat je mist is niet HAAR, je mist gewoon IEMAND om te knuffelen, omhelzen, zoenen, etc... en op dit moment lijkt het het makkelijkste om haar terug te krijgen, maar volgens mij is dat juist het moeilijkste en moet je verder...
Ik mis in zekere zin haar wel. Ze is echt geweldig lief en de mooiste meid op aarde. Ik ben bang nooit meer zo iemand tegen te komen. Maar ik mis het knuffelen en lief doen tegen iemand in het algemeen denk ik het meest ja.

Het probleem wat jij beschrijft, dat je je partner, zodra hij/zij een relatie met je aangaat als bezit beschouwt waar niemand aan mag komen heb ik ook wel inderdaad. Maar ik denk er nog niet aan om een psycholoog in te schakelen. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:52:26 #249
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50402834
Vandaag word een moeilijke dag..

Hij is de hele dag hier nog een aantal laatste punten van de verbouwing afmaken en vanmiddag een afspraak bij de hypotheekadviseur....

Ik weet dat het niet meer goed komt,maar blijf maar die hoop houden en als we dan de halve dag op elkaars lip zitten...word die hoop versterkt...ga ik lopen miepen...en dan word het weer ongemakkelijk enzo....

Waaaaaaaaah...
pi_50403147
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:

[..]

Ik mis in zekere zin haar wel. Ze is echt geweldig lief en de mooiste meid op aarde. Ik ben bang nooit meer zo iemand tegen te komen. Maar ik mis het knuffelen en lief doen tegen iemand in het algemeen denk ik het meest ja.

Het probleem wat jij beschrijft, dat je je partner, zodra hij/zij een relatie met je aangaat als bezit beschouwt waar niemand aan mag komen heb ik ook wel inderdaad. Maar ik denk er nog niet aan om een psycholoog in te schakelen. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Jah dat is het hem juist, dat denk ik nu ook weer bij deze ex, maar na mijn vorige 2 kwam er ook weer een mooiere en lievere... alleen zelfs nu ik dat weet, dringt het nog niet tot me door

En ik heb er nu 3 gehad, iemand moet wel heeeeel gek op me zijn wil ze alles pikken en daarnaast ben ik ook nog eens super kieskeurig.
pi_50403486
quote:

[..]
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Dat komt toch altijd wel van twee kanten? Je vriendin als bezit beschouwen is nooit goed i.v.m. de jaloezie en ruzies die daar bij komen. Denk daarom dat je dat zelf ook moet beseffen en hier wat aan moet doen, anders zal dat bij de andere relaties op den duur ook spaak lopen.
Smart went Crazy....
pi_50403555
quote:

je vrienden boven je relatie plaatsen? da's vreemd
pi_50403654
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef kanna het volgende:

[..]

Dat komt toch altijd wel van twee kanten? Je vriendin als bezit beschouwen is nooit goed i.v.m. de jaloezie en ruzies die daar bij komen. Denk daarom dat je dat zelf ook moet beseffen en hier wat aan moet doen, anders zal dat bij de andere relaties op den duur ook spaak lopen.
Weet ik Ik wilde voor mijn huidige ex al veranderen, tot ik beseftte dat zij haar vrienden boven mij stelde wat erg vreemd is.
pi_50403699
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd. Gulden middenweg moet je daarin wel vinden en nog beter is het als je het met elkaars vrienden goed kunt vinden (tijdens de relatie dan he).
Smart went Crazy....
pi_50403805
Is het bij één van jullie wel eens zo geweest dat na een hele lang tijd hij/zij je weer terug wilde? Hoe ging je daar mee om?

Zomaar een vraag
pi_50405530
quote:
Ach, dat zijn woorden. De mijne: "Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog zoveel van iemand ga houden als van jou".

Maar goed, mocht het waar zijn wat ze zegt: Stel dan voor het probleem aan te pakken. Die jaloezie is immers niet ongegrond, ze ziet haar vrienden blijkbaar liever. Probeer tot een oplossing te komen.
pi_50405598
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Lunar het volgende:
Kom op kerel, je laat jezelf kapoit gaan. Je kiest ervoor zielig te doen, je kan er ook voor kiezen je leven de richting in te sturen die jij wenst. Kom op!
pi_50405604
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

je vrienden boven je relatie plaatsen? da's vreemd
Eigenlijk niet echt hoor.....
Sommige vriendschappen van jaaaaren gaan over omdat iemand zonodig te veel met zijn/haar partner deed....
als die relatie dan na 4 maanden ofzo breekt, heb je niks meer...
pi_50405653
quote:
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Tadaaa. Opgelost.
pi_50405770
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Lunar het volgende:
Is het bij één van jullie wel eens zo geweest dat na een hele lang tijd hij/zij je weer terug wilde? Hoe ging je daar mee om?
Jup. Hoe ik ermee om ga zal de toekomst uitwijzen.
pi_50405960
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef VD het volgende:

[..]

Jup. Hoe ik ermee om ga zal de toekomst uitwijzen.
lucky basterd
pi_50405999
Het is maar lastig, dat ex-en gedoe Zeker omdat het mijn eerste keer is..
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Lakai het volgende:

[..]

Sommige vriendschappen van jaaaaren gaan over omdat iemand zonodig te veel met zijn/haar partner deed....
Daarom zag mijn huidige ex haar vrienden liever. En toch voel je je als partner dan minderwaardig.
pi_50406028
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Lunar het volgende:
Het is maar lastig, dat ex-en gedoe Zeker omdat het mijn eerste keer is..
[..]

Daarom zag mijn huidige ex haar vrienden liever. En toch voel je je als partner dan minderwaardig.
Als het eenmaal zover is dan kun je er echt niks meer aan doen....
ik heb het ook gehad....
pi_50406099
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef Lakai het volgende:

[..]

Als het eenmaal zover is dan kun je er echt niks meer aan doen....
ik heb het ook gehad....
En waarom niet?

Ik hou hoop door wat ze zei "Ik wil alleen maar jou.. [..]"
pi_50406284
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Lunar het volgende:
Zeker omdat het mijn eerste keer is..
Het is niet voorbij, echt niet. Er zijn nog zat andere meiden over. You just need to find your piece of the puzzle.
pi_50406350
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Lunar het volgende:
Ik hou hoop door wat ze zei "Ik wil alleen maar jou.. [..]"
Ja, en dat is heel lief van d'r.(+1) Maar ondertussen ben je nog steeds gedumpt.(-1)

Dus zolang die geit niet doorheeft wat ze precies mist ben jij single en is wachten op haar je tijd verdoen.
pi_50406356
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:33 schreef VD het volgende:

[..]

Het is niet voorbij, echt niet. Er zijn nog zat andere meiden over. You just need to find your piece of the puzzle.
Sommige mensen zijn 2 stukjes van hun puzzel kwijt Vrouw baalt: 2 stukjes zoek in megapuzzel
pi_50406404
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:24 schreef Lakai het volgende:
lucky bastard
Wellicht. Eerst maar eens zien hoe het gaat.
pi_50406477
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef VD het volgende:

[..]

Ja, en dat is heel lief van d'r.(+1) Maar ondertussen ben je nog steeds gedumpt.(-1)

Dus zolang die geit niet doorheeft wat ze precies mist ben jij single en is wachten op haar je tijd verdoen.
Zal ze het ooit door krijgen? Mist ze me al, of totaal niet?
Waarom zijn relaties zo lastig Maar er is nog één ding lastiger; mijn ex vriendinnetje ( ) loslaten
pi_50406682
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:39 schreef Lunar het volgende:
Zal ze het ooit door krijgen? Mist ze me al, of totaal niet?
Waarom zijn relaties zo lastig Maar er is nog één ding lastiger; mijn ex vriendinnetje ( ) loslaten
De goede momenten zal ze zeker missen, je slechte niet. Relaties zijn economie, je hebt kosten en baten. Zolang de kosten hoger zijn dan de baten zal ze je niet terugwillen.

Loslaten is een heel venijnig iets. Want waarschijnlijk is ze in jouw ogen nu helemaal geweldig terwijl je je tijdens de relatie vaak genoeg aan haar of aan situaties hebt geërgerd. Kunst is, als je d'r los wilt laten, je te richten op het negatieve en het positieve te negeren.

Als je relaties lastig vindt, lees er dan eens een boek over.
pi_50406970
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef VD het volgende:

[..]

De goede momenten zal ze zeker missen, je slechte niet. Relaties zijn economie, je hebt kosten en baten. Zolang de kosten hoger zijn dan de baten zal ze je niet terugwillen.

Loslaten is een heel venijnig iets. Want waarschijnlijk is ze in jouw ogen nu helemaal geweldig terwijl je je tijdens de relatie vaak genoeg aan haar of aan situaties hebt geërgerd. Kunst is, als je d'r los wilt laten, je te richten op het negatieve en het positieve te negeren.

Als je relaties lastig vindt, lees er dan eens een boek over.
Dat is zo

Maar ja, het is het misschien wel waard om er nog eventjes voor te vechten. Ik hou echt zoveel van haar...
pi_50407235
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Lunar het volgende:
Maar ja, het is het misschien wel waard om er nog eventjes voor te vechten. Ik hou echt zoveel van haar...
Dat is mooi, maar vergeet niet dat zij ook van jou moet houden. En als ze meent wat ze zegt dan heb je een opening om weer dichter bij elkaar te komen.

Geef aan dat je van haar houdt en dat als ze ook van jou houdt het onlogisch is om zomaar uit elkaar te gaan. Vraag of ze niet eerst wil proberen om samen jullie conflicten op te lossen.

Als ze dat laatste niet wil dan weet je dat het geen zin heeft om op haar te wachten. (en daarmee jezelf pijn te doen)

Sterkte!
pi_50407313
Ik denk dat het beter is als ik nog heel even wacht en haar daarna pas benader. Om haar wat ruimte geven.

Bedankt voor je steun, VD. Ik heb er echt wat aan
pi_50407724
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Lunar het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik nog heel even wacht en haar daarna pas benader. Om haar wat ruimte geven.

Bedankt voor je steun, VD. Ik heb er echt wat aan
Goed idee. Denk goed na over wat je wilt, wat goed voor jou is.
En het is graag gedaan. I've been there, ik weet hoeveel pijn het kan doen. .
pi_50407904
Mijn ex zegt ook nog steeds ik wil alleen jouw. Ik wil niemand anders en als ik sex wil, dan met jouw, want... bla bla bla... want toch willen ze je niet terug!
pi_50416761
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef jd1982 het volgende:
Mijn ex zegt ook nog steeds ik wil alleen jouw. Ik wil niemand anders en als ik sex wil, dan met jouw, want... bla bla bla... want toch willen ze je niet terug!
Vergeet niet dat ze je misschien écht wel terug wil, maar dat het emotioneel te zwaar voor haar is.
"Ik wil wel maar het gaat niet" idee.
pi_50418036
Ik heb één en ander gehoord van mijn ex.
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen. Het doet haar volgens mij ook zeer weinig dat het uit is. "Ik slaap nog steeds slecht, maar in ieder geval beter als met hem".

Ik vraag me af hoe het toch ineens over kan zijn voor haar, 100% dat gevoel weg kan krijgen, na alles wat we gedeeld hebben.

Ze geeft mij ook totaal de schuld terwijl zij haar vrienden op 1 zetten boven mij.

Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten. Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.

Ik ben ten einde raad...
pi_50419283
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik heb één en ander gehoord van mijn ex.
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen. Het doet haar volgens mij ook zeer weinig dat het uit is. "Ik slaap nog steeds slecht, maar in ieder geval beter als met hem".

Ik vraag me af hoe het toch ineens over kan zijn voor haar, 100% dat gevoel weg kan krijgen, na alles wat we gedeeld hebben.

Ze geeft mij ook totaal de schuld terwijl zij haar vrienden op 1 zetten boven mij.

Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten. Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.

Ik ben ten einde raad...
En het enige wat je kan doen is nog steeds wachten, net als ikzelf... voel me ook kut, maar het komt uiteindelijk weer goed, hoe stom dat ook klinkt

Heb helaas ook last van vrienden die in het begin zeiden, bel maar als er wat is, ik ben er voor je, we doen wel ff wat leuks om het te vergeten, maar ze zijn het nu wel een beetje zat
pi_50419320
Fucking hell..... zijn jullie er na 50 delen nog niet uit?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50419649
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef vosss het volgende:
Fucking hell..... zijn jullie er na 50 delen nog niet uit?!
1. Niemand zit er al 50 delen in.
2. Niemand heeft alle 50 delen gelezen.
3. Hoi.
pi_50419935
quote:
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen.
Als je dat idee accepteert, inderdaad.
quote:
Niet ineens, soms is het een proces wat tijdens de relatie al van start gaat. Dat ze tijdens jullie relatie al bezig is geweest met afscheid nemen.Ddan is het namelijk uiteindelijk makkelijker om er een eind aan te maken.
quote:
Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten.
Vergeten niet. Nooit. Maar ze zal een steeds minder belangrijke rol in je hoofd gaan spelen. En uiteindelijk zal je aan haar kunnen denken zonder dat het een negatief gevoel oproept. Trust me on this one.
quote:
Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.
School pak je wel weer op zodra je door dit emotionele dal bent. Een job voor de zaterdag is easy to vind. Je vrienden kunnen er waarschijnlijk niet meer tegen dat je enkel nog negatief bent. Als dat een keertje voorkomt dan willen ze je meestal wel met raad en daad bijstaan, maar na een tijdje wordt het irritant en hebben hun op die manier niets meer aan het contact. Ga leuke dingen met ze doen. Wil je zeiken, neem een psycholoog/psychiater. Die doet alsof hij luistert en cashed 60 euro per uur.
quote:
Ik ben ten einde raad...
Start Word en begin te schrijven. Het zal je inzicht bieden. En je bent je verhaal kwijt.
pi_50420238

[ Bericht 50% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:13 ]
pi_50420642
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Lakai het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar als iemand in een relatie aangeeft meer om zijn/haar vrienden te geven dan om zijn/haar partner vind ik dat vreemd? Je stelt je partner toch op de allereerste plaats?

Betekent niet gelijk dat je je vriendschappen zwaar moet verwaarlozen natuurlijk
pi_50420730
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Betekent niet gelijk dat je je vriendschappen zwaar moet verwaarlozen natuurlijk
That's the point. Imho is je partner nummer 1, maar je hebt ook nog je vrienden waar ook aandacht en dus tijd naar toe moet gaan. En dat is in principe prima te combineren.
pi_50422245
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef VD het volgende:

[..]

That's the point. Imho is je partner nummer 1, maar je hebt ook nog je vrienden waar ook aandacht en dus tijd naar toe moet gaan. En dat is in principe prima te combineren.
Ik was nummer twee.

Maar ik nu heerlijk te praten met een vriendin van mij, lekker te kloten op IRC...
Ik heb een afspraak gemaakt op school om aan dingen te gaan werken daar.

Ik pak mijn leven maar op denk ik. Het gaat sowieso makkelijker nu ze zo bitchy tegen me deed
pi_50426926
Klinkt positief! Volhouden zo!

Heb vandaag wat leuks mogen doen. Lijst opstellen van gezamelijke aangekochte spullen. En van de dingen die ik wil hebben mag ik dan nog even 50% betalen. Tofjes. .
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:50:00 #287
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50430838
4 maanden nu inmiddels...

en nog steeds kan ik me strontjaloers maken als ik een andere jonge bij haar zie.

Waarom heb ik dit? Ik ben de verdorie een leuke gezellige 'knappe' jongen, dan kun je toch wel normaal weer een nieuw meisje zoeken die leuk is?

Ik heb al vaak genoeg andere meiden in mn hoofd gehad, maar ik heb de stap niet durven zetten, bang om haar kwijt te raken TyfusZooi
Nunc est bibendum
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:21:05 #288
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50442903
Je moet van die angst om haar kwijt te raken af, zeker omdat het uit is en je haar eigenlijk al kwijt bent.
pi_50449153
Net een gesprek gehad met mijn ex wat ook echt ergens over ging....
maja ik heb een paar vragen gesteld waardoor het weer een beetje in de verwijt/discussie sfeer liep....

had ik niet moeten doen....

maar voor mij geldt het ook: bang om haar kwijt te raken....nog steeds.....

ze betekent nog steeds veel voor me....en ik wil te graag dat het goed komt tussen ons....(vriendschappelijk)

Die relatie hoeft van mij al lang niet meer, maar ik kan het echt niet hebben dat we er niks aan over hebben gehouden (zo lijkt)
pi_50450135
liefde schijnt voor de meest extreme gevoelens bij een mens te kunnen zorgen, zowel positief als negatief. positief voelde ik anderhalf jaar geleden voor het eerst, negatief ben ik nu voor de 4e dag aan het ondervinden en het bevalt me niet :s
pi_50450196
Idd het kan heel veel met je doen, onwaarschijnlijk veel :S
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:27:00 #292
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50454508
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef ohnikua het volgende:
liefde schijnt voor de meest extreme gevoelens bij een mens te kunnen zorgen, zowel positief als negatief. positief voelde ik anderhalf jaar geleden voor het eerst, negatief ben ik nu voor de 4e dag aan het ondervinden en het bevalt me niet :s
Herkenbaar, en tot 3 maanden geleden kende ik geluk zoals ik dat nog nooit gevoeld had met iemand.

Daarna net zo hard de andere kant op, dat klotegevoel... brrrr

Inmiddels weer ongeveer op neutraal, maar toch even wachten tot we elkaar over een paar weken terug in NL elkaar weer zien en face to face spreken, dat schijnt nog even raar te kunnen zijn... ik zie wel
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:41:05 #293
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50461494
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef QCC het volgende:
Je moet van die angst om haar kwijt te raken af, zeker omdat het uit is en je haar eigenlijk al kwijt bent.
Mmm ja ik ben haar al kwijt.. Ik moet gewoon aan een ander beginnen. DAn gaat het wel sneller over toch?
Nunc est bibendum
pi_50465780
Ik heb vanavond een beetje een dipje... weet niet waardoor het komt, maar heb nogal de neiging om haar mee uit te vragen ofzo... te doen alsof we elkaar nog niet kenden... dom idee, i know, maar het blijft door mn hoofd spoken.

Wordt er een beetje gek van, had een aantal goeie dagen achter de rug, zonder al te veel gezeik, heb echt geen flauw idee waar het ineens door komt.
pi_50469080
Hier ook even. Buiten om de dag een minimailtje heb ik geen contact meer met d'r. En verder ken ik hier dus totaal niemand dus sociale interactie = 0. Hippe klasgenoten zitten op long distance, vrienden al helemaal(NL), dus ja, tof. Momenteel geen lessen. Voor sport is het seizoen weer over.

Ga me wel weer in m'n boekenkast verdiepen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:15:02 #296
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50471894
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:41 schreef jesselyn het volgende:

[..]

Mmm ja ik ben haar al kwijt.. Ik moet gewoon aan een ander beginnen. DAn gaat het wel sneller over toch?
Ja, lijkt me wel.. Heb zelf nog niemand anders, maar zodra je dat hebt maakt je ex je in een keer heel veel minder uit.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 05:21:06 #297
67670 Skv
Cynist.
pi_50475357
Pff, ben vanavodn toevalligerwijs met mn exvriendin in de bioscoop beland.
Was wel erg gezllig, kan het nog steeds goed met haar vinden.
Daarna gingen we apart van elkaar uit.. Ik vermaakte me wel tot ik haar met een ander jongen zag dansen en doen.. Dat kon ik nog wel hebben, maar toen het een paar biertjes (en een uur ofzo) verder was, trok ik het echt heel slecht.
Heb toen snel mn jas gepakt en ben ergens anders verder gaan borrelen.. anders was het misschien mis gegaan. Vind het alsnog niet erg relaxed om haar met iemand anders te zien Echt zwaar klote..
pi_50475909
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef QCC het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel.. Heb zelf nog niemand anders, maar zodra je dat hebt maakt je ex je in een keer heel veel minder uit.
Ik moet wel zeggen dat dat zo is ja. Sinds ik weer een vriendin heb maakt het me nu helemaal geen drol meer uit wat m'n ex doet. Je moet natuurlijk geen vriendin nemen om je ex te vergeten laat dat voorop staan.
Smart went Crazy....
pi_50477777
We praten inmiddels weer op msn, maar of dat zo'n goed idee is weet ik niet, maar omdat we beide bij dezelfde sportschool zitten hebben we geprobeerd om een schema te maken om elkaar te ontlopen, dat lukte, maar niet altijd.

We hebben nu afgesproken volgende week samen te gaan sporten, kijken of we zonder gedoe bij elkaar in de buurt kunnen zijn. Maar zie het nog niet helemaal zitten... dit weekend moet niet zo moeilijk worden denk ik, want ze moet veel leren voor dr her, dus ze zal wel niet uitgaan... hoop ik...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:58:18 #300
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50481502
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 05:21 schreef Skv het volgende:
Pff, ben vanavodn toevalligerwijs met mn exvriendin in de bioscoop beland.
Was wel erg gezllig, kan het nog steeds goed met haar vinden.
Daarna gingen we apart van elkaar uit.. Ik vermaakte me wel tot ik haar met een ander jongen zag dansen en doen.. Dat kon ik nog wel hebben, maar toen het een paar biertjes (en een uur ofzo) verder was, trok ik het echt heel slecht.
Heb toen snel mn jas gepakt en ben ergens anders verder gaan borrelen.. anders was het misschien mis gegaan. Vind het alsnog niet erg relaxed om haar met iemand anders te zien Echt zwaar klote..
Volgende keer maar meteen een andere kroeg opzoeken, denk dat ik het ook niet aankan om dat te zien. Vond het al kut als van die gladde jongens op dr afkwamen toen we nog hadden, moet er niet aan denken dat ze daar nu wel op ingaat nu ze 'vrij' is..
pi_50481927
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef QCC het volgende:

[..]

Volgende keer maar meteen een andere kroeg opzoeken, denk dat ik het ook niet aankan om dat te zien. Vond het al kut als van die gladde jongens op dr afkwamen toen we nog hadden, moet er niet aan denken dat ze daar nu wel op ingaat nu ze 'vrij' is..
"vrij" ??
niet gewoon, vrij

klinkt lullig maar zo is het denk ik wel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')