je kunt toch niet altijd leuk en gezellig zijn Lakai..???quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:48 schreef Lakai het volgende:
Ik zag d'r vandaag fietsen....met iemand..(maakt verder niet uit)
maar dan toch ff je hart die een keer extra klopt he....
En nu zit ik ff in de "wat als ik..."-sfeer![]()
Want ik weet eigenlijk dat als ik het leuk voor haar had gehouden dat er niks mis was gegaan...
maar ik moest zonodig zeuren en niet vrolijk zijn...
Ja is ook zeker zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je kunt toch niet altijd leuk en gezellig zijn Lakai..???
Zuipen is hier ook zo'n probleem, juist met vriendin doe ik rustiger aan, zonder ga ik los...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:52 schreef Skv het volgende:
Ik begin er wel overheen te komen. Heb voor mezelf het idee dat ze gewoon lekker moet doen waar ze zin in heeft, dan doe ik dat vanzelf ook wel..
Enige probleem is dat ik nu veel en veel te veel zuip, dat moet ik nog ff afleren.Vermaak me wel goed verder
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:37 schreef NZYM het volgende:
[..]
OMG gozer!! Ik ook gister hehe![]()
Van het 1 kwam het ander enzo hehe
![]()
![]()
deed ik ook altijd als het uit raakte. nu nog als dingen rot zijn (proost, mijn rose smaakt goed nu, zie de andere topics op mijn naam, mijn jaar was *niet* goed)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:15 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Zuipen is hier ook zo'n probleem, juist met vriendin doe ik rustiger aan, zonder ga ik los...
och lieverd, je hoeft niet altijd *alle* angsten te overwinnen hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef jd1982 het volgende:
idd drank is nergens een oplossing voor... maar goed moet ik nodig zeggen na 5 wodka... mijn probleem is en blijft ook altijd dat ik onzeker ben, en als ik drank op heb durf ik eigenlijk pas uit te gaan...
Wel een enorm vette reclame die ik vanavond zag op een buitenlandse zender:
Are you a Runner? Or... do you Face your Fears?!
Daar haal ik nu al de hele avond mijn energie uit... i will face my fears!
Is heul goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:50 schreef simmu het volgende:
*ja* ik projecteer heel erg.
mijn broertje is echt waar je niet aan moet komen. ik neem het zelfs tegen me ma op als het over mijn broertje gaat. hij werd geboren toen ik bijna 16 was (geen andere broers of zussen naar mijn weten) en ik heb tot mijn 20 ste heel veel voor hem gezorgd. ik heb mavo, habo, atheneaum gedaan, dus elke zomer deed ik full time mommy, en tijdens school vrij veel van en naar de oppas en 's avonds vaak opassen enzo.
nja, mijn broertje betekent vrij veel voor me.
Hoe oud is die kerel dan? 14?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Liebe het volgende:
Ik dacht dat ik over em heen was, echt waar.
Gisteren op schoolfeest zat hij de hele tijd te kloten met een meisje voor m'n neus.
Heb gedaan of het me niks deed, maar heb tussendoor wel vijf minuten op de wc's gezeten. Gewoon gezeten. Niet gehuild, alleen weetikveel tot rust komen.
Wist niet dat ze gezoend hadden.
Dat hoorde ik net, en nu staan de kranen open.
Maar ik dacht echt dat ik over hem heen was. Jezus, waarom jank ik nou weer bij elk klein dingetje. Ik haat het echt. Gewoon ook omdat ik het eerste meisje was met wie hij zoende en zij dus het tweede..
En wat heb je nu geleerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef jd1982 het volgende:
Nou uitgaan was een drama, ik ging uit, zag bijna na 15min haar al, zij mij ook dus ze zei hoi, ik ook hoi... heel vrolijk, later liep ze weer langs, zei ze iets, ik zei wat? liep ze door... ik erachteraan, ik zeg, hee ik vroeg nog wat je zei?
Zegt die vriendin van haar, jah dat zei ik ook al... ik zeg zo wat zei je nou? Begint ze direct over waarom loop je me nou achterna... nou dat was het enige wat nodig was om mij weer kwaad te maken he, we deden gewoon aardig eergister bij sportschool en dan opeens zoekt ze overal weer wat achter, dan kan ik zo pissig worden dat ik me gewoon super kut voelde...
Nou dan weet je wel ongeveer hoe zo'n ruzie verder gaat... waarom de je nou zo? Eergister was er niks aan de hand... het is over... jah duhh, maar eergister was het gewoon gezelligjah maar ik ben nu met haar, jah nou en ik met hem, boeie... stop met me achtervolgen... wat?... jah nu houd je me alweer 10 minuten op, ahhh fuck it...!
Ik dacht klaar, ruzie, mooi, over... ze zei dat ze me zou blocken enzo... denk ok, geen zorgen meer, komt ze net online... ben je nu rustig? bla bla... doet ze weer heel aardigquote:
Een tip: hoe meer je er mee bezig bent, hoe kutter het is....quote:Op zondag 10 juni 2007 20:06 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik dacht klaar, ruzie, mooi, over... ze zei dat ze me zou blocken enzo... denk ok, geen zorgen meer, komt ze net online... ben je nu rustig? bla bla... doet ze weer heel aardig
Pffff, vanavond maar weer block erop, dat ging stuk beter.
alleen de vetgedrukte dingen komen mee heel bekend voor, alleen ben ik dan je broertjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:46 schreef simmu het volgende:
bah! mijn broertje heeft net van zn ex te horen gekregen dat hij haar ongelukkig maakt, en dat ze alleen maar ruzie maken,en dat ze hem nooit meer terug wil![]()
ik snap haar wel een beetje, zij is 17, hij 18, hij heeft problemen thuis (wederom: zoek op simmu, en je vindt het kreng), en droomt stiekum over snel samenwonen enzo, en is vrij dominant, zij is erg beschermd opgevoed, en hallo, pas 17!
eigenlijk vind ik het beter als het uit is, omdat mijn broertje zich met huid en haar overgeeft aan haar, hij heeft er echt alles voor over, en dat vind ik geen goede ontwikkeling omdat hij moet leren op eigen pootjes te staan. maar het doet hem zo zeer![]()
maar ja: ik weet niet hoe ze doen in het dagelijks leven tegen elkaar, en het is mijn broertje, dus duh! zou ik het liefste persoonlijk bij haar langsgaan om uit te leggen wat voor loser ze wel niet is om zoiets moois te laten gaan! maar ja: dan dringt rede weer door; ze zijn nog zo jong, maar of je jong bent of niet, het doet altijd zo'n zeer![]()
Heb sinds mijn geboorte volgens mij op zondag al geen "eigen ding" behalve brak zijn. Heb geen eigen hobby's of wat dan ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef Lakai het volgende:
[..]
Een tip: hoe meer je er mee bezig bent, hoe kutter het is....
doe gewoon je eigen ding.....
En als je denkt: ja maar ik kan het niet helpen dat ik aan haar denk..
zeg gewoon tegen jezelf : ja ik kan wel gaan blijven zeuren....maar nu ist over....
en dan zul je zien dat dat na een tijdje ook zo is!!
Gaat natuurlijk niet alleen op voor hobbys hebben ja of nee....quote:Op zondag 10 juni 2007 22:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Heb sinds mijn geboorte volgens mij op zondag al geen "eigen ding" behalve brak zijn. Heb geen eigen hobby's of wat dan ook.
Dat is erg fijn dat het zo kan. Ik hoop heel erg dat mijn (ex)man en ik dat straks ook zo kunnen behouden. Willen jullie vrienden blijven en contact houden? Of bedoel je met je laatste zin dat je het toch wel helemaal wil afsluiten?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:57 schreef TripleBee het volgende:
Vandaag ff bij mijn ex langs geweest. Om ff bij te praten en haar twee nieuwe katjes te bewonderrn. Zijn schatten van beestjes.![]()
Verder ben ik nog blij dat wij nog steeds op een normale (= vriendschappelijke) manier met elkaar kunnen omgaan.
Nu al onze huisoverdracht regeldingen zijn geregeld (na 3/4 jaar) is er eindelijk ook tijd om verder alles achter ons te zetten en vooruit te kijken.......
ook een beetje tvp
Dat gevoel had ik ook wel, maar dat werd hier voornamelijk overstemd door zijn stiekeme gesnuifquote:Op maandag 11 juni 2007 01:51 schreef Quickie_Butt het volgende:
We hadden het immers wel heel goed samen. We waren super goeie maatjes, kunnen overal over praten, we kennen elkaar door en door. En dat is straks allemaal weg, gone....What to do?
We hebben er geen afspraken over gemaakt. We zien wel hoe het loopt. Persoonlijk denk ik dat er weer een moment komt als ik of zij een ander krijgt. De toekomst laat zich nu eenmaal moeilijk voorspellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dat is erg fijn dat het zo kan. Ik hoop heel erg dat mijn (ex)man en ik dat straks ook zo kunnen behouden. Willen jullie vrienden blijven en contact houden? Of bedoel je met je laatste zin dat je het toch wel helemaal wil afsluiten?
Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik het niet verwerk, maar verdruk... want soms voel ik me al een stuk beter, maar als ik dr weer zie of spreek komt alles zo weer terug.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef basm85 het volgende:
Ik hoorde al een tijdje via via wat verhalen over mijn ex vriendin, maar nu blijkt ze een nieuwe vriend te hebben. Ik voel me gelijk weer zo klote als toen het net uit wasIk heb lange tijd gedacht dat ik er overheen was, maar nu lijkt het alsof ik weer helemaal terug bij af ben
![]()
wel beetje same here. Ik wil niet weten hoe het met haar gaat, bang dat ik met dingen geconfronteerd wordt die me pijn doen. Heb gisteren weer een hele leuke date gehad met mijn "scharrel" maar vanochtend weer gedroomd over men ex, en dat zijn dan geen dromen waarin we ruzie hebben, om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik we 0 contact hebben, verwerken gaat zo wel sneller imo. Heb wel zin om haar weer te spreken, maar ik wacht nog een paar weekjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat ik het niet verwerk, maar verdruk... want soms voel ik me al een stuk beter, maar als ik dr weer zie of spreek komt alles zo weer terug.
Raar dat je dan eerst zo geforceerd contact zoekt dan. Vanwaar die omslag? Succes met je studie!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:51 schreef VD het volgende:
Geen contact helpt bij mij altijd uitstekend. Echt een uit het oog, uit het hart brein. Geweldig. Buiten dat druipt er geen energie meer weg dus kan ik me 100% op mezelf en mijn studie concentreren.
Dat is de reden dat ik de afgelopen maanden geen contact meer met mijn ex heb gehad. Ik wil haar niet meer terug, maar ze heeft nogsteeds de macht om mij heel erg te kwetsen. Ze heeft het mij kwalijk genomen dat we geen contact meer hebben, ook niet als vrienden. Ze begreep niet dat het mij nogsteeds pijn deed.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Ruikert het volgende:
[..]
wel beetje same here. Ik wil niet weten hoe het met haar gaat, bang dat ik met dingen geconfronteerd wordt die me pijn doen. Heb gisteren weer een hele leuke date gehad met mijn "scharrel" maar vanochtend weer gedroomd over men ex, en dat zijn dan geen dromen waarin we ruzie hebben, om het zo maar te zeggen. Ben blij dat ik we 0 contact hebben, verwerken gaat zo wel sneller imo. Heb wel zin om haar weer te spreken, maar ik wacht nog een paar weekjes.
Denk dat dat wel het standaardgevoel is, heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt maar het moet er ooit van komen, je ex gaat helaas niet het klooster in om nooit meer van een ander te houden (hoewel dat wel een stuk minder pijnlijk zou zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef basm85 het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik de afgelopen maanden geen contact meer met mijn ex heb gehad. Ik wil haar niet meer terug, maar ze heeft nogsteeds de macht om mij heel erg te kwetsen. Ze heeft het mij kwalijk genomen dat we geen contact meer hebben, ook niet als vrienden. Ze begreep niet dat het mij nogsteeds pijn deed.
Ik ben verder gegaan, heb seks gehad met scharrels, maar geen liefde gevonden. Telkens als ik haar zie of dingen hoor over haar, blijft het me pijn doen. En nu dus.. een nieuwe vriend. Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..![]()
En als ze nu gelukkig met die gozer is, is dat niet het hoogst haalbare? Wees blij voor d'r!quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef basm85 het volgende:
Als ik eraan denk dat ze met hem alle dingen gaat doen die ze met mij een jaar lang gedaan heeft, ook het intieme, dan word ik letterlijk misselijk..
Ik weet niet hoe lang het uit is bij Bam85 maar bij mij is er voor dergelijke gedachte (nog) geen ruimte. Het idee dat een ander haar gelukkiger zou kunnen maken dan jijzelf is echt verrekte pijnlijk, zeker omdat ik (in mijn geval) echt alles voor haar over had en alles voor haar deed, maar dat zag zij niet in of wat ik deed was blijkbaar niet genoeg, en dan ga je erg aan jezelf twijfelen; is die ander werkelijk beter? Gaat ze nu opeens een heel andere relaties aan dan het soort dat ze met jou had? Gaat ze voor die ander meer moeite doen? En zo ja, waarom deed ze dat voor jou niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:27 schreef VD het volgende:
[..]
En als ze nu gelukkig met die gozer is, is dat niet het hoogst haalbare? Wees blij voor d'r!.
Beter? Misschien voor hem/haar. Het is geen kwestie van vergelijken, dat heeft geen zin.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef QCC het volgende:
Ik weet niet hoe lang het uit is bij Bam85 maar bij mij is er voor dergelijke gedachte (nog) geen ruimte. Het idee dat een ander haar gelukkiger zou kunnen maken dan jijzelf is echt verrekte pijnlijk, zeker omdat ik (in mijn geval) echt alles voor haar over had en alles voor haar deed, maar dat zag zij niet in of wat ik deed was blijkbaar niet genoeg, en dan ga je erg aan jezelf twijfelen; is die ander werkelijk beter? Gaat ze nu opeens een heel andere relaties aan dan het soort dat ze met jou had? Gaat ze voor die ander meer moeite doen? En zo ja, waarom deed ze dat voor jou niet?
wacht maar tot je weer verliefd bent op een andere leuke meidquote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Pfff ik ben ff gewoon schijtziek van relaties, waarom bestaan die dingen...
Herdefinering: Je bent schijtziek van relaties die niet werken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:21 schreef jd1982 het volgende:
Pfff ik ben ff gewoon schijtziek van relaties, waarom bestaan die dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |