qua msn ben ik niet geblokked en ik heb haar ook niet geblokt. niet dat ik met haar ga praten maar tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!
Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.
En waarom zou ik kijken... zucht...
same herequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Hier na anderhalf jaar (en 3 dagen) alweer sinds een maand definitief uit...
Gaat redelijk maar meer met zijn downsBen ook blij als ik overdags mag werken enzo. Pauze lekker voetballen daar en dan zijn mijn gedachten tenminste bij allerlei andere dingen.
Alleen weer drama als ik naar huis ga.
En wanneer er bijv. op de radio een rustig nummer is gelijk een andere zender op of een cd met harde muziek erin.... Die herinneringen die dan weer tevoorschijn komen![]()
Moet ook maar eens gaan zien hoe ik me weekenden ga vullen enzo
je kunt haar wel tegen komen maar als je dr dan ziet dan kun je dr ook even ontwijken als je haar perce niet wil zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef jd1982 het volgende:
Hier gaat het echt super wisselvallig, ene moment wil ik dr bellen, smsen of toevoegen op msn weer, andere moment vermaak ik me wel.
Heb gelukkig nu mn fitness 3x per week (sinds kort) en ga nog ff hobby erbij zoeken! Overdag lekker werken (dat ik dat ooit zou zeggen) en eet nu af en toe bij mn ouders, ook wel afleiding, daar ff potje ballen met me broertjes enzo...
Alleen rond uur of 10 gaat het wel vervelen, te laat voor filmpje, te vroeg voor slapen gaan...
Ben benieuwd hoe lang ik het negeren vol hou en wat ik dit weekend ga doen, volgend weekend heb ik vanalles, die erna ook, maar dit weekend niet... niks doen wordt hem niet en de stad in ook niet, want heb geen zin in haar tegenkomen.
dus...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Het is lastig, vooral in het begin..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben even heel blij dat wij geen contact hebben, en vanmiddag niet heb toegegeven. En ik voel me nog de sterkste ook, want ze heeft mij niet geblocked, ik haar wel...
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef BloodyLotte het volgende:
Het bankstel is mijn nieuwe liefde. Ik zit er van 's morgens tot s avonds op. Met chocolade, sex and the city en appelkaneelthee. Maar vanavond ga ik de kroeg in met m'n ex. Andere ex. Niet de persoon die ik met pijn en moeite probeer los te laten. Ik moet toch eens van die bank af.
heb je geen "oude" vrienden die je nu weer kan opzoeken? FF wat mensenbellen om koffie te drinken, kan je misschien je verhaal ook nog kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...
Emmen. Wauw, wonen daar nog mensen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Als je niet zo ver weg woonde ging ik graag met je mee... waarom denk ik dat je ver weg woont... hier is geen kroeg open of er zit behalve op zaterdag geen kip. Dooie boel...
Geen idee of jezelf "break-up" ervaring van jezelf rond die leeftijd hebt hebt, maar zo ja dan kun je er met hem misschien over hebben hoe jij één en ander verwerkt hebt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje: ik ben 34, ik was bijna 16 toen mijn broertje geborten werd, heb veel voor hem gezorgd. nu is het uit met zijn eerste echte grote verkering (hij's 19 nu)
iemand enig idee of en hoe ik hem kan helpen?
Heb veel vrienden in andere steden (vanwege opleiding in andere stad en verhuist wegens werk) en veel die nog moeten leren/stage/drukdruk... dus niet echt iemand die evenveel tijd enzo als mij heeft. Heb echt uitersten, oude vrienden zitten al samenwonend met kids enzo en jonge wonen nog thuis, heb maar 2 vrienden die al uit huis zijn en wonen inmiddels beide 250km verderop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef Ruikert het volgende:
[..]
heb je geen "oude" vrienden die je nu weer kan opzoeken? FF wat mensenbellen om koffie te drinken, kan je misschien je verhaal ook nog kwijthelpt erg goed
oh, ik heb zat breakup ervaring. eentje ging ook echt heel slecht met make-up seks die voor hem break-up seks was (sneu dat die *** mij beloofde dat alles goed zou komen, en ik zo stom was het te geloven)quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:06 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Geen idee of jezelf "break-up" ervaring van jezelf rond die leeftijd hebt hebt, maar zo ja dan kun je er met hem misschien over hebben hoe jij één en ander verwerkt hebt.
Mij luchtte het vooral op om erover te praten, gewoon mijn kant van het verhaal kwijt kunnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:
[..]
maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
mensen die, als het net uit is, je bezweren dat je altijd kan komen praten en als er wat is dan bel je maar... ken je dat? dat is goed voor de eerste weken, daarna is het geduld van al die goedbedoelenden alweer verdampt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:
het enige nuttige wat ik te melden heb is: het is kut, maar het gaat wel voor het merendeel over. ya suffer through it sort of.......
maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
De kunst van het loslaten van een ex # 50 <---- show him the wayquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:02 schreef simmu het volgende:
ik heb een vraagje: ik ben 34, ik was bijna 16 toen mijn broertje geborten werd, heb veel voor hem gezorgd. nu is het uit met zijn eerste echte grote verkering (hij's 19 nu)
iemand enig idee of en hoe ik hem kan helpen?
Ik ben die leeftijd en heb het ook moeten doormaken hoor, hij red het wel het is namelijk geen kind meer (als het een beetje met mij te verglijken is dan hequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:54 schreef simmu het volgende:maar wil je als 19 jarige dat wel horen? ik denk niet dat het helpt als ik dat vertel.....
Ja precies, gewoon gezellig msnen of dom spelletje spelen zoals mijnveger als toen je nog niks had was leuk, maar nu zijn het van die geforceerde gesprekken. Beetje flirten deed je normaal ook, maar als je dat nu doet, dan zoekt altijd iemand er weer wat achter...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weetje wat het ook is.. In het begin is je intentie toch vooral om te weten hoe het met die ander gaat.. of ze der leventje weer oppakt of ook verdrietig is.. In ieder geval dat was bij mij het geval.
Iedere situatie is anders.. Ik dacht in het begin ook contact te kunnen houden.. en toen ik me nog goed voelde ging dat ook goed. maar zodra ik me ff wat rotter voelde en het gesprek dus over ons ging had mijn ex zoiets van jah daar heb ik geen zin in.. en sindsdien zijn de gesprekken nooit meer geweest zoals t was..
Zoek anders wat andere chatmensen.. Heb via paiq wel een leuk meisje ontmoet waar ik dagelijks mee chat en af en toe sms, denk niet dat het verder wat wordt maar is wel leuk om wat afleiding te hebben en gewoon te kletsen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:36 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon gezellig msnen of dom spelletje spelen zoals mijnveger als toen je nog niks had was leuk, maar nu zijn het van die geforceerde gesprekken. Beetje flirten deed je normaal ook, maar als je dat nu doet, dan zoekt altijd iemand er weer wat achter...
Je kan voor de gein wat zeggen, je weet dat het niet goed komt, reageerd de ander met... niet doen, het komt toch niet goed, voel je je direct weer kut.
Als je niet van Instant Messenger contact houdt, dan start je dat programma toch gewoon niet op? Je zult snel genoeg merken hoe ze daar op reageert. Als je met een heel lastig figuur te maken hebt, zal ze gaan beginnen te sms'en en e-mailen. Als je daar dan ook niet al te veel op ingaat, zal ze snel genoeg merken dat elkaar niet zien ook betekent dat je geen écht contact hebt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:29 schreef jd1982 het volgende:
Het stomme bij ons was, dat zij DACHT dat elkaar niet zoveel zien goed was voor de relatie, heel geforceerd, maar dan uiteindelijk zaten we hele avond te msnen, dan denk ik, kon je net zo goed bij mij zijn toch... zo frutstrerend, ik probeer juist als mensen kletsen op msn, om ze naar me toe te halen, kom gezellig langs, 10x leuker! Kutmsn altijd.
Maar goed, vanavond wil ik toch echt ff weten hoe het bevalt enzo, dus denk dat ik maar eens ga proberen te bellen als ze niet online komt ofzo... vanmiddag nog met een soort psycholoog gepraat, hij zei je kan niet weg blijven lopen, je moet er toch aan wennen dat je elkaar af en toe ziet.
Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar al deze stages slechts deels doorlopen.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:47 schreef QCC het volgende:
Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:
Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie
Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).
Doet me denken aan mijn moeder. 's Middags maakte hij het uit .. 's avonds had ik mijn moeder aan de lijn. Weet je wat ze zei? 'Geen hand vol maar een land vol'... Dan vraag ik je ...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:16 schreef Garisson72 het volgende:
En hou je idd in wat betreft de tegelwijsheden. 'Jij vindt zomaar iemand anders', 'meer kerken dan vrouwen' yadayada. Daar heeft niemand wat aan.
het gaat niet alleen wat je met haar bespreekt, bijvoorbeeld onderhandelen kan ook in je hoofd plaatsvinden.. wanneer je denkt van áls ik nou zus en zo doe dan komt het nog goed, en áls zij nou zo deed..quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef Tarot het volgende:
[..]
Als je niet van Instant Messenger contact houdt, dan start je dat programma toch gewoon niet op? Je zult snel genoeg merken hoe ze daar op reageert. Als je met een heel lastig figuur te maken hebt, zal ze gaan beginnen te sms'en en e-mailen. Als je daar dan ook niet al te veel op ingaat, zal ze snel genoeg merken dat elkaar niet zien ook betekent dat je geen écht contact hebt.
[..]
Ik heb in de afgelopen 3,5 jaar al deze stages slechts deels doorlopen.
Ontkenning - Ik erkende direct vanaf het begin dat we geen vriendje/vriendinnetje meer waren, maar geef de hoop toch niet op.
Onderhandeling - Ik heb niet een keer gesmeekt of direct gevraagd of ze toch door wilde gaan. Alleen heb wel aangegeven dat ik van d'r hield en dat ik d'r niet kwijt wilde.
Woede - Ik ben nergens boos over geweest, alleen verdrietig.
Wanhoop - Er zijn nog altijd dagen dat ik mezelf wanhopig vind, maar over het algemeen is het gevoel dusdanig weggezakt dat ik er niet meer om hoef te huilen.
Acceptatie - Ik accepteer dat de kans heel klein is dat we ooit weer bij elkaar komen. Maar ik accepteer niet dat het onmogelijk is.
Het is op dat moment het laatste wat je wil horen, maar als je na een tijdje terugkijkt dan is het wel redelijk zo.. De eerste tijd ben je nog helemaal van mening dat alleen zij/hij bij je hoorde, maar er zijn werkelijk genoeg anderen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn moeder. 's Middags maakte hij het uit .. 's avonds had ik mijn moeder aan de lijn. Weet je wat ze zei? 'Geen hand vol maar een land vol'... Dan vraag ik je ...
Ik spreek haar niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:24 schreef QCC het volgende:
het gaat niet alleen wat je met haar bespreekt, bijvoorbeeld onderhandelen kan ook in je hoofd plaatsvinden.. wanneer je denkt van als ik nou zus en zo doe dan komt het nog goed, en als zij nou zo deed..
Ik weet dat het over is, maar het gevoel ebt niet weg. Het wordt minder sterk, maar het is nog steeds niet weg en blijft al tijden hangen op hetzelfde niveau. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik het zal verwerken, zonder mezelf nog een keer met haar te confronteren. Ik ben van mening dat ik ben veranderd en als ze het een kans geeft, we nu een stuk beter bij elkaar zullen passen.quote:ontkenning heeft daar ook mee te maken, je weet dat het over is maar toch voelt het niet zo, dat gevoel is in het begin heel sterk, daarna ebt het weg.
Ik ben intussen vrouwen tegengekomen die de liefde van mijn leven hadden kunnen zijn als zij er niet was geweest. Ze is de nieuwe maatstaf geworden voor alle anderen.quote:acceptatie is denk ik het langdurigste proces, pas wanneer je er volledig vrede mee hebt en haar kan zien zonder dat je hart overslaat dan heb je het geaccepteerd.. ik denk dat het het snelst gaat wanneer je eenmaal een ander hebt gevonden, dan maakt het eigenlijk allemaal niet meer uit.
Die boosheid is toch iets aparts volgens mij. Als jij de kunst leert van het vergeven (dat hoeft niet in de bijbelse zin) kom je daar makkelijk vanaf.quote:Zelf heb ik het ook nog niet helemaal geaccepteerd, en ik voel me vaak best boos over wat zij heeft gedaan, maargoed.. meestal voel ik me neutraal, en nu maar wachten tot de volgende voorbij komt
Als je ooit in een soortgelijke positie komt te zitten, zul je het waarschijnlijk begrijpen. (Tenzij het iets is dat alleen vrouwen kunnen doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef QCC het volgende:
Boosheid is ook tijdelijk, eerste week had ik echt dat ik superpissig was, nu meer iets van onbegrip waarom ze t heeft gedaan..
Het gaat ook niet zozeer om eigenschappen van haar die ik kan benoemen, maar om het gevoel dat ik al bijna vanaf het begin voor haar had. Ik kon eigenlijk géén slechte eigenschappen ontdekken! Ondanks de ruzies die we hadden kan ik nog altijd niet iets opnoemen dat ik aan haar zou willen veranderen. Ik accepteerde haar volledig zoals ze was. Dat lukt me sindsdien niet meer bij vrouwen.quote:Tja, als je 3,5 jaar verder bent en je gaat al die vrouwen vergelijken met je ex dan is er altijd wel iets dat zij leuker had.. Maargoed, ken jouw hele situatie niet, dus kan er vrij weinig van zeggen.
Daar moet je naar toe inderdaad, maar als het je teveel wordt... kappuh.. echt...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef jd1982 het volgende:
Update hier, ik hoorde dat het morgen nog benauwder zou worden, en ik moet nog 1x sporten en had toch niks te doen, dus naar de sportschool, kwam mn ex tegen, samen gesport, even na gepraat en elkaar niet aangeraakt... ging best goed...
Enige nadeel is dat we dan uiteindelijk toch weer glimlachen, op zo'n verliefde manier en aan't eind ook zeggen van, nou was wel gezelligmoet wel blijven afkicken van dr zeg maar...
Maar verder wel positief, eerste keer dat we elkaar gezien hebben zonder nog een kusje of omhelzing, gewoon sporten en verder niks, jah even praten...
Hoe kijk je nu naar de toekomst?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:40 schreef Mickeys het volgende:
Caramba Tarot... Jouw reacties lijken verdomd veel op de reactie die ik zou geven... alleen de zij is bij mij een hij (en ik dus geen hij maar een zij)
Nja, het is niet echt een actie, meer een gedachtegang die alleen vrouwen kunnen hebben (:')).quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:19 schreef Tarot het volgende:
[..]
Als je ooit in een soortgelijke positie komt te zitten, zul je het waarschijnlijk begrijpen. (Tenzij het iets is dat alleen vrouwen kunnen doen)
[..]
Het gaat ook niet zozeer om eigenschappen van haar die ik kan benoemen, maar om het gevoel dat ik al bijna vanaf het begin voor haar had. Ik kon eigenlijk géén slechte eigenschappen ontdekken! Ondanks de ruzies die we hadden kan ik nog altijd niet iets opnoemen dat ik aan haar zou willen veranderen. Ik accepteerde haar volledig zoals ze was. Dat lukt me sindsdien niet meer bij vrouwen.
Wantrouwend voor wat betreft relaties... Daarom mede al ruim 13 maanden single en of er ooit nog iemand komt... geen idee. die moet dan wel van verdomd goede huize komen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef brokenheart het volgende:
-knip-
Ze heeft aangegeven me graag te willen houden als beste vriend, maar dat kan ik op dit moment absoluut niet voor dr zijn. of het ooit gaat lukken weet ik ook niet. Kan je alleen achterkomen door het te proberen, zolang het maar geen pijn doet voor 1 van ons beide!
-knip-
Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een beste vriendin heb zonder bijbedoelingen whatsoever.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
Het is bewezen dat mannen geen beste vriendin hebben. Vrouwen kunnen dit wel. Mannen niet. Mannen voelen altijd iets voor een vrouw, vrouwen waar mannen totaal niets voor voelen zijn ook niet interessant om te hebben als beste vriendin.
Eens, mijn vriendin was ook mijn beste vriendin en ik was haar beste vriend, maar nu het over is heb ik geen behoefte eraan om dat voort te zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
Het is bewezen dat mannen geen beste vriendin hebben. Vrouwen kunnen dit wel. Mannen niet. Mannen voelen altijd iets voor een vrouw, vrouwen waar mannen totaal niets voor voelen zijn ook niet interessant om te hebben als beste vriendin.
Ik heb wel een goede vriendin, maar daar heb ik heeuull vroeger wel wat voor gevoeld. Nu zitten daar ook geen bijbedoelingen meer aan..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan toch echt wel zeggen dat ik een beste vriendin heb zonder bijbedoelingen whatsoever.
OMG gozer!! Ik ook gister hehequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Oesie het volgende:
En ik heb vanavond met mijn ex afgesproken![]()
wtf....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:24 schreef jd1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |