abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:48:57 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50032997
We gaan weer verder!

quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.

sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics

Singles party? Je laatste erg down post is nog niet zo lang geleden, maar viel plesier!

Thinking about thinking of you.
pi_50033522
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen = , ik nu =

(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)

kopje koffie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:22:32 #3
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50033560
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Bellah het volgende:
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen = , ik nu =

(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)

kopje koffie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
pi_50034573
ja das lang geleden he.. ik dacht ook wel dat het goed ging, maar toen werd ik gister weer ff geconfronteerd met vanalles en nog wat, en toen dacht ik mm. . mja, de vorige topics idd maar gewoon doorlezen..
pi_50034612
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:

[..]

November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
da gaat dus blijkbaar juist wat moeilijker....anders zat ze hier niet
Ik doe niet meer aan een signature
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:16:36 #6
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_50034664
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:

[..]

Mijn relatie is in aug 2007 al over, ik nog steeds
Cocktail? Anyone?
pi_50035872
2 dagen terug een vage kennis gesproken...blijkbaar kent hij mijn "ex-vriend" dus ook. Hij keek een beetje raar toen ik hem vertelde wanneer we "uitelkaar" waren gegaan... ..en zegt ineens tegen mij dat hij het raar vind want hij ziet mij "ex" al 1 jaar met iemand samen lopen (en nu nog) en dat ben/was ik zeker niet.... ...mmmhhh...tja...de puzzelstukjes vallen nu wel heel erg goed in elkaar. Ik wist het eigenlijk al die tijd. Hij heeft zelfs het lef gehad om op fok te zetten dat ik zo paranoia was om dat te denken, altijd ontkent dat het zo was. Ik ben niet eens boos of zo, moest er zelfs een beetje om lachen want IK HAD DUS TOCH GELIJK en hij maar denken dat ik echt dom en blond was/ben.... ...maar ach laat hem maar in die waan...
maar goed, door dat gesprek, moet ik ineens wel aan hem denken waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb...
pi_50036953
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:09 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:27:29 #9
157178 framboos
fris en fruitig
pi_50037702
Zo, ik ga eindelijk ook m´n eerste post zetten. Na een aantal weken meegelezen te hebben kan ik het woord ex nu geloof ik eindelijk over m´n lippen krijgen. Mijn ex heeft bijna twee maanden geleden de stekker uit onze relatie van vijf jaar getrokken. Hij zat met zichzelf in de knoop, weet niet meer wat hij wil, wat hij voelt en wie hij is. Hij had ruimte en afstand nodig om daar voor zichzelf achter te komen. We hebben toen afgesproken om elkaar 2 maanden niet te zien en spreken, volledige radiostilte. En ik heb gedacht dat alles wel over zou waaien en goed zou komen, maar ik ben er nu niet meer zo zeker van. Komt ook omdat ik zelf nu veel afstand voel en hem voor een deel heb losgelaten. Maar het was en is zo, zo ontzettend moeilijk om iemand waar je vijf jaar lang je leven mee gedeeld hebt zomaar van de een op andere dag los te moeten laten omdat hij het allemaal niet meer weet. Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!

Vrijdag hebben we een date... om te praten hoe het gaat met ons allebei. Voor het eerst sinds hij het uitmaakte. Eng! Omdat we de afspraak hadden elkaar 2 maanden volledig los te laten hebben we er nooit meer over gepraat nadat hjij het uitmaakte, en ik nog een heleboel wil vragen en zeggen, en hij ook, is het wel goed, maar ik hoop dat het mijn wereld niet weer helemaal overhoop gooit.

Het doet me goed te horen dat het met jullie langzamerhand beter gaat! Dat geeft moed voor de toekomst
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:24:24 #10
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50042595
Jubileumnummer, het gaat redelijk goed op het moment, verwacht dat ik niet zo heel veel ongelukkige dingen met jullie meer hoef te delen, maar zal wel meelezen om lotgenoten bij te staan waar nodig
pi_50043012
Blehhh.
pi_50044272
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef framboos het volgende:
Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!
Pfffieuw zo herkenbaar. Een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Voor iedereen de schijn ophouden. Maar zodra ik de deur achter me dicht trok zakte ik in elkaar om vervolgens keihard te gaan huilen. Wat voel je je op zo'n moment alleen zeg!
Maar je komt er echt wel .. Ik ben er gekomen, een heleboel andere mensen hebben iets soortgelijks meegemaakt. Geef het de tijd, en wees extra extra extra lief voor jezelf
pi_50044651

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:10 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:27:47 #14
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50046201
Ga ook maar es meelezen hier..

Zelfde verhaal als hier boven... maand of 3 geleden kwam mijn vriend ( ) met het verhaal net zo als hier boven.. wist het niet meer,het gevoel klopte niet,miste wat...maar hoe of wat kon ie niet vertellen...

Inmiddels is het echt over...verstandelijk weet ik dat dus wel....gevoelsmatig wil ik dr niet aan.
Na een aantal weken uit huis vluchten,niet alleen willen zijn,niet slapen en eten...was ik eindelijk zover dat het weer iets beter ging.Kon weer alleen thuis zijn zonder in zak en as te zitten en keek weer een beetje om me heen..

Inmiddels iets leuks gespot Gister keihard geconfronteerd met het feit dat ie 22 is en een vriendin heeft...en waar ik normaal denk..jammer,helaas...kwam dat nu hard aan...

Vandaag gehoord dat exvriendje zijn 2e date heeft en er zit een kans in dat dat wel wat word...BENG...volgende klap...

resultaat... de hele avond

Bah... ik baal dr van mezelf dat ik nog zo verdrietig ben en niet weet waar ik moet beginnen en dat hij lekker aan het leven is...
pi_50048544
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.

Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.

Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen
  zondag 3 juni 2007 @ 00:53:47 #16
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50048874
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.
ja rebounden...dat klopt...haha..noemde die gast die ik leuk vond al de 'reboundguy'
quote:
Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.
Klopt ook...weet ik en snap ik.... maar het gevoel wil gewoon nog niet zo
quote:
Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen
Iedergeval moest ik nu ff lachen
pi_50048933
Echt serieus, als je dat laatste maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, dan ga je derin geloven en dan krijg je je vertrouwen weer terug. Ik kan me echt precies voorstellen wat voor klap je hebt gehad.

Hij is een sukkel en jij bent een tof wijf, jammer voor hem
  zondag 3 juni 2007 @ 05:30:54 #18
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50052794
Ik mis mijn meisje (ex ) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou "

gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
I went clubbing. Softest coat ever.
  zondag 3 juni 2007 @ 09:37:42 #19
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_50053261
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat moet het nog worden schat
2005 sorry...
Cocktail? Anyone?
pi_50063324

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:10 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 17:21:07 #21
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50064634
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm de verveling slaat toe en meteen weer een beetje een terugslag.. Terwijl ik het eigenlijk zo druk heb met mijn studie maar ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment.. Maarja zoals Twinkle ook al een beetje zei; Het is zijn gemis, als hij het teveel moeite vind om contact met me te onderhouden, niet het mijne.. Want hij is een sukkel en ik ben tof
Precies!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:35:04 #22
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50066826
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment
Peace through power!!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:56:03 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50067436
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef RaptoR-X het volgende:
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
  zondag 3 juni 2007 @ 19:11:49 #24
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50067855
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef shifto het volgende:

[..]

Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken
Peace through power!!
pi_50067895
Ik denk dat zo'n beetje iedereen die ooit vanwege een verbroken relatie in dit topic terecht is gekomen de tranen uit zijn kop heeft gejankt... Dus je bent echt niet de enige!
  zondag 3 juni 2007 @ 20:38:12 #26
157178 framboos
fris en fruitig
pi_50070377
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken
Is alleen maar goed! De eerste dagen voelen net alsof je in een achtbaan zit, van verdrietig, naar wanhopig, naar leeg, gelaten, neutraal en opeens weer jankend. Gewoon meedoen, des te sneller zul je je weer iets beter voelen...
pi_50072772
En jahoor ik was weer terug, ik praatte nog mee 3,5 jaar geleden in deeltje 6 t/m 8 ofzo... zoveel geleerd en weer zo de fout in gegaan.

Ben 3 jaar single geweest omdat ik ZO bang was voor dit gevoel... ik weet dat het goed komt en dat ik na deze weer een ander vind, maar dit gevoel is gewoon zo enorm onverdraagbaar...
pi_50074135
Haha zo herkenbaar. Keer op keer probeer je het toch weer. Probeer je toch het positieve eruit te halen en stoot je je neus. Ben ook zo'n hardleers iemand.

Nou ja sterkte maar allemaal.. Tijd heelt alle wonden
  zondag 3 juni 2007 @ 22:47:55 #29
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50074564
Aangezien er weer vele nieuwe break ups zijn, nog even een kopietje van de OP uit deel 48:

En nog een flinke uiteenzetting over hoe je met een break-up kunt omgaan
===
Regel 1: Het is voorbij. Het is moeilijk maar essentieel als je eroverheen wilt komen.

Break-up

Je gaat door 5 stages van het verlies van je relatie:

Ontkenning
Onderhandeling
Woede
Wanhoop
Acceptatie

Misschien niet alle 5 en misschien niet deze volgorde, maar wel herkenbaar (bij mij iig).

Ontkenning - Dit heeft geen zin, en je moet hier overheen wanneer je over hem/haar wilt komen

Onderhandelen - Misschien kun je dingen echt veranderen, je zou het kunnen proberen. Lukt het niet, geef dan op, als het voorbij is is het voorbij

Woede - Je bent boos, begrijpelijk, het gebeurt, zet je eroverheen

Wanhoop - Je gaat huilen, probeer niet zielig te doen. Huilen mag, maar probeer geen medelijden op te wekken bij je ex, dit wekt alleen woede op van zijn/haar kant.

Acceptatie - regel 1, het is over, laat het gaan

Als het uit is...

Deze fase duurt het langst, probeer het te accepteren.

Je bent weer alleen, probeer met je emoties om te gaan, huil, wees boos, ga sporten, schrijf het van je af op Fok!, vind iemand om je te troosten. Praat er met je eigen vrienden over. Probeer niet als een hoopje ellende de hele dag in bed te liggen, dit helpt niemand.

Laat het weten aan je vrienden, zij kunnen je helpen met verwerken. Doe herinneringen aan hem/haar weg (foto's, kaarten, etc)

Ga erop uit, doe normaal, ga geen plotselinge onoverwogen dingen doen. Het leger ingaan helpt niet, wegrennen helpt niet, zelfmoord poging helpt niet, haar spullen stuk maken helpt niet. Ga niet rotzooien met zijn/haar vriend(inn)en, ga zijn/haar mogelijke nieuwe geliefde niet bedreigen. Gebruik Regel 1, het helpt dingen te relativeren

Ga verder met je leven, je kunt niet veel meer doen, je kunt wel veel dingen laten waar je later spijt van krijgt.

Breng tijd door zonder hem/haar. Het is een vreemde situatie, stel je ziet haar een tijdje niet en vervolgens wel weer, dit laat je terugvallen in je verwerkingsproces. De volgende keer dat je haar ziet val je minder ver terug, iedere keer weer doet het je minder. Verwerken is een langdurig proces. Probeer je ex te vermijden, je hoeft elkaar niet uit de weg te gaan maar laat de ander weten dat je hem/haar even niet wil zien.

Ga niet al te zielig doen. Je bent boos en hebt verdriet, deel het met je vrienden, niet met hem/haar of zijn/haar vrienden. Ga geen zielige MSN namen nemen of iets dergelijks. Het is begrijpelijk dat je je ex wil laten weten dat het je pijn doet, maar het zal niet veel goeds teweeg brengen, denk aan Regel 1. Ga niet naar hetzelfde feestje als hem/haar en depressief in een hoekje zitten, zo neemt zij je echt niet terug.

Ga hem/haar niet opzoeken. Dat doet pijn. Voor de heren: dames zijn wreed, ze zullen je knuffelen en vertellen dat ze je ook missen, maar denk aan Regel 1: Het is over, ze wil je niet terug, ze wil zichzelf beter laten voelen. Als ze je terug wil zal ze je dat zelf zeggen. Als je om haar heen hangt zal het haar irriteren en jou alleen kwetsen.

Ga niet op zoek naar antwoorden. Als je verstanding bent heb je de vragen bij die antwoorden al gevraagd toen jullie besloten uit elkaar te gaan. Ga niet zijn/haar vriend(inn)en bellen/sms-en/mailen. Ze zijn wel close met haar en weten wat er speelt, maar waarschijnlijk vertellen ze je toch niet wat je moet weten. Ze zijn op de eerste plaats zijn/haar vriend(inn)en, daarna pas de jouwe. Als je toch besluit dit te doen kom je toch niks goeds te weten. Wil je echt weten of ze een ander heeft? Wil je weten of ze in bed ligt te huilen omdat ze je mist? Regel 1. Hij/zij heeft zijn/haar eigen verwerkingsproces, en wil geen relatie meer met je. Probeer het te laten gaan, zijn/haar vriend(inn)en zullen doorvertellen wat jij hen zegt, en hij/zij zal het je kwalijk nemen dat je bij hen informatie probeert te krijgen.

====
sterkte raptor, de komende weken zullen vervelend worden, maar het komt goed (ik zit er nu een maand in, vandaag zouden we 2 jaar gehad hebben maar heb er haast niet aan gedacht en al 2-3 weken geen traan gelaten).
  zondag 3 juni 2007 @ 23:13:08 #30
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50075418
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt

Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten

De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.

Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
  zondag 3 juni 2007 @ 23:17:29 #31
67670 Skv
Cynist.
pi_50075556
quote:
Op zondag 3 juni 2007 05:30 schreef NiTiN het volgende:
Ik mis mijn meisje (ex ) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou "

gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
Kan ik me wel in vinden, de ene dag denk ik er nauwelijks aan, de andere dag constant.
Zou alsnog willen dat het nooit uit zou zijn gegaan, helaas blijft dat 'willen', niet de realiteit.
Merk wel dat we de laatste week oid minder contact hebben, baal ik wel van.. vind het altijd er fijn om gewoon met dr te praten.. Ach, wie weet komt dat vanzelf wel weer. Ze is natuurlijk de laatste tijd ook smerig druk met examens enzo. Toch hoop ik niet dat ik nu op 'ignore' sta..

Zit wel met het gevoel in mn kop dat ik nooit iemand anders meer wil omdat me dan wellicht hetzelfde kan overkomen, maar geloof daar toch niet echt in. Het leven gaat door natuurlijk.. Hoewel ik haar zonder twijfel terug zou willen. Maar die hoop heb ik niet meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 03-06-2007 23:22:58 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_50076973
Weet je wat ook zo fijn is. Een ex waar je nog een zwak voor hebt, en dat is nog niet eens zó erg. Maar het feit dat hij leuk met je gevoelens gaat pingpongballen

Het is verdomme al 2 jaar uit en hij laat me koud maar dan gaat hij zich zo gedragen dat ik hem weer leuk ga vinden en dan zegt hij vervolgens dat hij me niet leuk vind. Zeg ik zo van, dan wil ik ook geen relatie met je klaar, dus zet het uit je hoofd (hij maakte daar constant opmerkingen over), zegt meneer vervolgens leuk dat hij dat serieus heel jammer vind! Wat moet je nou? Ja, hij weet niet wat hij wil.. UGH
  maandag 4 juni 2007 @ 09:50:45 #33
67670 Skv
Cynist.
pi_50083473
Ik voel me vertyft
pi_50083518
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef Skv het volgende:

[..]
Toch hoop ik niet dat ik nu op 'ignore' sta..

Zit wel met het gevoel in mn kop dat ik nooit iemand anders meer wil omdat me dan wellicht hetzelfde kan overkomen, maar geloof daar toch niet echt in. Het leven gaat door natuurlijk.. Hoewel ik haar zonder twijfel terug zou willen. Maar die hoop heb ik niet meer.
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...

Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.

Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.

Ik moet sterk zijn, van mezelf houden en NIET leven voor haar!!!
  maandag 4 juni 2007 @ 10:56:34 #35
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50085187
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
[..]

Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...

Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.

Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.

Amen to that!! strak plan succes ermee... ik probeer het al weken,maar tot op heden lukt het me nog niet echt
pi_50085294
quote:
Op maandag 4 juni 2007 10:56 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Amen to that!! strak plan succes ermee... ik probeer het al weken,maar tot op heden lukt het me nog niet echt
Wat ben ik blij dat mijn ex straks 2 maanden in Thailand zit. Nu al 5/6 weken nadat het uit is toch contact gehad, afgesproken etc. Was overigens supergezellig.

Straks is contact helemaal niet meer mogelijk, dan gaat de echte test beginnen
  maandag 4 juni 2007 @ 11:00:48 #37
67670 Skv
Cynist.
pi_50085298
quote:
.
[..]

Dat laatste zeg ik mezelf ook al maanden, maar dat gaat er verdomd moeilijk in. Helemaal omdat er verder helemaal niemand is die ook maar aan haar kan tippen.. Voor mijn gevoel in ieder geval.
Denk er verdomme nog steeds dagelijks aan. Niet alleen maar met verdriet, vooral met 'wat als..' of 'hoe had ik..'. Loop alleen mn eigen kop dr maar gek mee te maken.. Gelukkig zijn er ook genoeg andere dingen die ik doe, waardoor ik niet de hele tijd dr aan denk.

Vandaag gaat ze kijken naar een kamer in Groningen en hoort ze ook direct of ze 'm krijgt of niet. Voor haar hoop ik van harte dat het lukt, voor mezelf iets minder, omdat ze dan echt weg is.
pi_50085568
ook weer ff een updatje van mijn kant. is nu dik 2 maanden uit en elkaar ongeveer 3 weken niet meer gesproken. Het was mijn allereerste vriendin en heb 4 jaar met haar gehad. denk elke dag nog wel ff aan haar en af en toe lastige dromen. maar verder gaat het goed. heb een nieuw meisje ontmoet (was eerst men "reboundgirl") en merk dat ze alles is wat ik wilde dat men exvriendin zou zijn (of hoe je dat ook maar zegt ). doe uiteraard wel rustig aan, wil niet meteen in de volgende relatie duiken maar ze is wel hewl leuk.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:12:06 #39
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50085606
quote:
heb een nieuw meisje ontmoet (was eerst men "reboundgirl") en merk dat ze alles is wat ik wilde dat men exvriendin zou zijn (of hoe je dat ook maar zegt ). doe uiteraard wel rustig aan, wil niet meteen in de volgende relatie duiken maar ze is wel hewl leuk.
omg. deja-vu
pi_50085727
quote:
[b]

idd dat van jezelf houden is ff pittig, je kan je niet meer focussen op je relatie en nu wordt je opeens met jezelf geconfronteerd... focus je op de dingen waar je voldoening uit haalt (school/sport/vrienden).
geen contact is echt allerbeste, probeer het maar es een weekje, je zal je hoogstwaarschijnlijk veeeel beter voelen. daar komt bij dat zij het niet zeker weet en dat als je achter haar aan blijft lopen dat niet positief zal werken (pin me er niet op vast).
pi_50085755
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:12 schreef shifto het volgende:

[..]

omg. deja-vu
wieso?
  maandag 4 juni 2007 @ 11:38:00 #42
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_50086286
hoop nieuwe 'gezichten' in dit topic.
Bij wijze van tvp: probeer zo snel mogelijk echt voor jezelf te kiezen, je eigen leven weer een beetje te gaan leiden. Niet constantinu blijven vastklampen aan de ex, wat die allemaal aan het doen zou zijn, wat zijn/haar gedachten/redenen/gevoelens eventueel zouden kunnen zijn... laat dat los. Kies jezelf!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:50:49 #43
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50086645
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:17 schreef Ruikert het volgende:

[..]

wieso?
Beetje zelfde verhaal gaande hiero.
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
hoop nieuwe 'gezichten' in dit topic.
Bij wijze van tvp: probeer zo snel mogelijk echt voor jezelf te kiezen, je eigen leven weer een beetje te gaan leiden. Niet constantinu blijven vastklampen aan de ex, wat die allemaal aan het doen zou zijn, wat zijn/haar gedachten/redenen/gevoelens eventueel zouden kunnen zijn... laat dat los. Kies jezelf!
Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"
  maandag 4 juni 2007 @ 11:58:16 #44
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50086860
quote:
.
[..]

Tja, je zou op andere tijden kunnen gaan sporten of andere dagen, doorbreek patronen, doe andere dingen..

M'n ex had ook gezegd dat ze me mistte en dat ze nog van me hield en daar kreeg ik weer hoop van, maar dat is echt slecht, dan kom je niet vooruit en dan denk je dat het misschien nog wel goedkomt. Maargoed, ik heb haar al meer dan een maand niet gezien en voor de rest 1 brief gestuurd en 1 sms, wel antwoord op gekregen maargoed, je schiet er eigenlijk niks mee op. Die brief kon ik m'n gevoelens goed in kwijt en dat sms-je was meer om aardig te doen, maar waarom zou ik dat nog willen? Ik moet nog even geen contact hebben wil ik er goed en wel overheen zijn, en dan zie ik dan wel of ik nog behoefte heb aan vriendschap oid, ik denk het niet maargoed..

Geen contact heeft voor mij wel goed gewerkt, vooral de laatste tijd denk ik nog amper aan haar en voel me 'neutraal' in plaats van ongelukkig, echt blij word ik wel wanneer ik al mn tentamens heb gehaald of misschien nog iets leuks tegen het lijf loop.
  maandag 4 juni 2007 @ 11:59:37 #45
94676 Garisson72
pi_50086897
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef shifto het volgende:

Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.

voor wie hem nog niet gezien heeft: ik verpest hier geen clou mee of zo hoor.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:07:59 #46
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50087206
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.

Nobody move!! ...I dropped me brain!

Uhh.. we raken beetje off-topic Nouja, mensen die nu alleen zijn! Haal de humor uit deze post en vrolijk op! (zo is hij niet helemaal waardeloos in dit topic! )
  maandag 4 juni 2007 @ 13:16:12 #47
67670 Skv
Cynist.
pi_50089211
quote:

[..]

Uiteindelijk gingen ze voor die geile slet, hoor. Mooie vrouwen zijn dus meer waard dan jezelf!
pi_50091719
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...

Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
  maandag 4 juni 2007 @ 14:58:09 #49
67670 Skv
Cynist.
pi_50092065
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...

Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
Netjes hoor! Zou het zelf niet kunnen en/of willen doen..
pi_50092738
Zoals eerder gezegd, heb ik ook meegepraat in deeltje 6 t/m 8 in 2004 geloof ik... en dit heb ik uiteindelijk gedaan en volgehouden en dat werkte echt! Kon me er nu niet toe zetten omdat er nog hoop was, maar fuck hoop... het is toch al verpest!
pi_50093178
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt

Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten

De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.

Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
je bent inderdaad een tof wijf

ook al ken ik je dan niet

[ Bericht 5% gewijzigd door RaptoR-X op 04-06-2007 15:47:31 ]
Peace through power!!
  maandag 4 juni 2007 @ 16:15:07 #52
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50094463
quote:

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
  maandag 4 juni 2007 @ 16:15:49 #53
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50094483
Inmiddels ruim een jaar verder na mijn eerste post in deze reeks. Het was ronduit een kutjaar. Veel downs met af en toe een upper. Veel dagen waarbij ik elke keer dacht, een jaar geleden deden we dit, een jaar geleden wisselden we ringen, een jaar geleden zochten we samen een huisje om samen te gaan wonen etc etc. Met kerst was het ronduit kalote en ik was blij dat ik door een vriendin was uitgenodigd voor een kerstbrunch. Oud en nieuw alleen thuis gezeten en rond 10 uur met een dvd naar bed gegaan. Dan zak je verschrikkelijk in je down momenten.

In mei was het inmiddels een jaar uit. een paar dagen ervoor jarig geweest (40 geworden (en ja ik ben een oudje hier blijkbaar)) en dan denk je toch nog wel even terug aan dat jaar ervoor. Mijn moeder had al gezegd dat het wel eens een jaar kon duren voordat ik er een beetje overheen zou komen. Inmiddels mijn interieur volledig vernieuwd en ben ik gaan sporten. Soms nog wel enorme down momenten maar inmiddels kan ik ze bij wijze van spreken, op 1 hand tellen.

Het was echt 'the love of my life' en ondanks dat hij weg is gegaan en geen reden kon/wou aangeven en keer op keer vertelde dat het 100% aan hem lag ben ik nog steeds niet boos op hem. De momenten dat ik aan hem denk worden minder maar het heeft mij wel beinvloed. Inmiddels ruim een jaar nu vrijgezel en ik merk dat ik nu pas er aan ga denken om misschien weer open te staan om eventueel een relatie te willen beginnen. Maar het vertrouwen.. tja.. dat heeft nu eenmaal een knauw gekregen.

Afgelopen weekend een 'workshop' bezocht. Het was bedoeld voor mijn sporten omdat de motivatie een beetje zoek begon te raken. Daar werden dingen gezegd wat voor mij echt een eye-opener was en wat ik zelfs op mijn dagelijkse leven kan toepassen. Ik moet wat minder a-sociaal zijn. Naar mezelf dus. Ik sta altijd voor een ander klaar. maar waarom ik dus a-sociaal zou zijn werd mij duidelijk tijdens de workshop.. ik denk niet aan mezelf. en als ik meer aan mezelf zou denken (zonder door te slaan) alleen dan kan ik er ook altijd voor een ander zijn. Dit heb ik afgelopen weekend maar eens op deze laatste relatie aangehouden.. en ik moet je zeggen.. hier kan ik wat mee.

Ik ga lol maken en wat meer aan mezelf denken. Wat wil ik wel en wat wil ik niet.. ik wil geen traan meer laten om iets wat is geweest. ik wil wel lachen en lol hebben om wat er nog gaat komen en de mooie vooruitzichten stel ik mezelf als doel. Ik ben er klaar mee, maar dan wel ruim 13 maanden later. Mijn rouwproces is over.. nu ben ik aan de beurt.

Good luck all
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 4 juni 2007 @ 16:18:42 #54
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_50094597
quote:
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact...
Dat was voldoende geweest.. je bent geen uitleg verschuldigd.. en anders gaat die juist ook op die tijden misschien wel sporten
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_50095875
quote:

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
Respect! Aan de ene kant zou ik dat zo graag willen maar aan de andere kant totaal niet Ik wacht maar totdat ze in Thailand zit
pi_50104373
quote:

[..]

euuhh,,eigenlijk wel Garisson....
pi_50106578
quote:

Klaar. Finished. Einde!

VERDOMME!
n1, en nu is het zaak om de komende dagen vol te houden en niet terug te krabbelen
  maandag 4 juni 2007 @ 21:46:11 #58
94676 Garisson72
pi_50107240
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

euuhh,,eigenlijk wel Garisson....
nietwaar...
pi_50108209

[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:11 ]
pi_50108486
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...

Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...

Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
pi_50109980
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:

Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...

Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
goh same her ook maar ff het komende weekend niet de stad in. heb alleen een ander probleem. ze woont bij mij in de straat dus dan word het moeilijker
Peace through power!!
  maandag 4 juni 2007 @ 23:05:49 #62
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50110962
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:

trommel wat vrienden op en ga naar een andere stad ofzo, wel erop uitgaan anders blijf je alleen zitten en dat is ook maar saai en niet bevorderlijk.
pi_50117614
Ben afgelopen weekend al in Den Haag wezen stappen (vanaf mijn stad, Emmen, is dat 3 uur reizen), dus weet niet of zoiets er dit weekend weer in zit.

Weekend erna heb ik feest bij een voetbalclub van vrijdagmiddag t/m zondag, dus dat komt wel goed.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:53:58 #64
153954 NZYM
Genosha Records
pi_50120429
Het is inmiddels weer uit!

Het ging eerst uit, toen weer aan... en sinds vorige week weer uit. Omdat ze weer een paar dingen heb geflikt die gewoon niet kunnen .

Het leuke is, ik woonde samen met haar sinds 5 maanden in een flat op de 7e verdieping. Ik ga eind juni in DIEZELFDE flat wonen, op de 4e verdieping hahaha.

Ik weet zeker dat ik dat wel aan kan De dingen die ze geflikt heeft, heeft gezorgt dat ik er echt TOTAAL overheen ben. Het doet me echt nix meer.. wat de eerste keer wel het geval was.

Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_50120895
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
pi_50121018
Daar ben ik weer! .

Een jaar en nogwat volgehouden. Wil er deze keer niet meer dan één deel bij stilstaan. Voor de vorige had ik, wat was het, 18 delen nodig? .
pi_50121699
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
hang on! zullen veel momentjes komen dat je de neiging krijgt... spreek met jezelf af dat je iig 1 week volhoudt, dan gaan kijken of je weer contact wilt.
pi_50121794

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:11 ]
pi_50122694
ik had(heb?) zelf de mazzel dat mijn ex geen msn heeft dat scheelt heel veel gedoe. Kan me van een eerdere mislukte poging met een ander meisje herinneren dat ik haar wel 10 x heb toegevoegd-verwijderd-geblokkeerd-gedeblokkeerd.
pi_50123043
Mijn ex heeft me gisteren weer gebeld nadat ik er afgelopen donderdag nog even snel had gezien (bij haar voor wat gestoepkrijt dat ze een speciaal plekje heeft in mijn hart ). Verteld dat afgelopen donderdag voor mij een soort van punt is achter de relatie, ook al was het gewoon uit.

Ze schrok daar wel heel erg van Tja, waarom? Omdat het zo definitief is, maar dat was het eigenlijk al. Maar ja, nog 2.5 week en ze is naar Thailand.
pi_50123525
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat in het begin ook dagelijks zijn dingen bij te houden.. (toch stiekem weer toevoegen om te kijken of hij online was en dergelijke) Daarna wist ik dat hij 2 weken op oefening zou zijn.. dus wist ik dat checken geen nut had.. en nu ben ik het afgeleerd.. Af en toe heb ik wel eens de behoefte maar dan denk ik ach wat voor een nut heeft het..
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!

Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.

En waarom zou ik kijken... zucht...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:34:25 #72
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50123708
Het interreseerd me echt niks meer wat me ex doet, ik heb ook echt geen idee wat ze nu aan het doen zou kunnen zijn.
Paar maanden geleden kon ik elke seconde invullen. Dus het is een mooi vooruit zicht voor jullie
pi_50125585
Ik weet het bij mn vorige ex (3,5 jaar verkering, 4 maanden verwerking), maar toch blijft het nu weer kut.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:47:17 #74
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50129818
Gewoon die blok erop houden, dat kost mij eigenlijk totaal geen moeite.. verwijder haar desnoods uit je Hyves en ga niet dagelijks kijken wat voor dingen ze allemaal uitvreet, dan laat je haar niet los en dat is juist de bedoeling.
Op een gegeven moment zal het je niks meer interesseren wat de ander doet, en tot die tijd moet je doen alsof het je niks interesseert (ik fake ook al een tijdje, is iig een stuk beter dan er de hele dag bij stilstaan)
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:26:30 #75
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50131034
Sms box was weer eens vol, dus ik dacht dat ik misschien wat van die 150 smsjes die zij me afgelopen heeft gestuurd en die ik had bewaard kon verwijderen.. Maar helaas kon ik na 3 niet meer verder, stom dat ik ze dan toch wil bewaren... Misschien om haar ooit te confronteren met wat voor idioot ze is, al die dingen die ze me stuurde en even later zegt ze precies het omgekeerde.

Vraag je toch af waarom je niet eerder hebt ingezien dat ze eigenlijk intzettend hypocriet was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')