Singles party? Je laatste erg down post is nog niet zo lang geleden, maar viel plesier!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.
sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Bellah het volgende:
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen =, ik nu =
(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)
kopje koffie?November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
da gaat dus blijkbaar juist wat moeilijker....anders zat ze hier nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
Mijn relatie is in aug 2007 al over, ik nog steedsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
Pfffieuw zo herkenbaar. Een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Voor iedereen de schijn ophouden. Maar zodra ik de deur achter me dicht trok zakte ik in elkaar om vervolgens keihard te gaan huilen. Wat voel je je op zo'n moment alleen zeg!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef framboos het volgende:
Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!
ja rebounden...dat klopt...haha..noemde die gast die ik leuk vond al de 'reboundguy'quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.
Klopt ook...weet ik en snap ik.... maar het gevoel wil gewoon nog niet zoquote:Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.
Iedergeval moest ik nu ff lachenquote:Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen![]()
Precies!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm de verveling slaat toe en meteen weer een beetje een terugslag.. Terwijl ik het eigenlijk zo druk heb met mijn studie maar ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment.. Maarja zoals Twinkle ook al een beetje zei; Het is zijn gemis, als hij het teveel moeite vind om contact met me te onderhouden, niet het mijne.. Want hij is een sukkel en ik ben tof![]()
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef RaptoR-X het volgende:
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment![]()
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te jankenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
Is alleen maar goed! De eerste dagen voelen net alsof je in een achtbaan zit, van verdrietig, naar wanhopig, naar leeg, gelaten, neutraal en opeens weer jankend. Gewoon meedoen, des te sneller zul je je weer iets beter voelen...quote:Op zondag 3 juni 2007 19:11 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken![]()
Kan ik me wel in vinden, de ene dag denk ik er nauwelijks aan, de andere dag constant.quote:Op zondag 3 juni 2007 05:30 schreef NiTiN het volgende:
Ik mis mijn meisje (ex) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou
"
gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Toch hoop ik niet dat ik nu op 'ignore' sta..
Zit wel met het gevoel in mn kop dat ik nooit iemand anders meer wil omdat me dan wellicht hetzelfde kan overkomen, maar geloof daar toch niet echt in. Het leven gaat door natuurlijk.. Hoewel ik haar zonder twijfel terug zou willen.Maar die hoop heb ik niet meer.
Amen to that!! strak planquote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
[..]
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...
Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.
Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.
Ik moet sterk zijn, van mezelf houden en NIET leven voor haar!!!
Wat ben ik blij dat mijn ex straks 2 maanden in Thailand zit. Nu al 5/6 weken nadat het uit is toch contact gehad, afgesproken etc. Was overigens supergezellig.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:56 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Amen to that!! strak plansucces ermee... ik probeer het al weken,maar tot op heden lukt het me nog niet echt
Dat laatste zeg ik mezelf ook al maanden, maar dat gaat er verdomd moeilijk in. Helemaal omdat er verder helemaal niemand is die ook maar aan haar kan tippen.. Voor mijn gevoel in ieder geval.quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
Erg fijn stukje om te lezen QCC, maar wat nou als je beide 3 avonden in de week sport, bij dezelfde sportschool?
.
[..]
Wij hebben ook nog contact, maar elke keer als ik geen sms terug krijg ofzo, ben ik ook bang dat ik op ignore sta... en dan wordt ik wild/paniek/wanhopig... ga ik bellen, blijkt ze gewoon te douchen ofzo, ze wordt gek van me...
Ga denk ik vanavond of vanmiddag het verhaal van QCC voorstellen. Totaal geen contact meer. Want dit kan ik mezelf niet aan doen.
Ze praat idd mee dat ze me mist etc... maar een dag later zegt ze weer dat ze in de war was en niet weet wat ze wil en daarom dat zei.
omg. deja-vuquote:heb een nieuw meisje ontmoet (was eerst men "reboundgirl") en merk dat ze alles is wat ik wilde dat men exvriendin zou zijn (of hoe je dat ook maar zegt ). doe uiteraard wel rustig aan, wil niet meteen in de volgende relatie duiken maar ze is wel hewl leuk.
idd dat van jezelf houden is ff pittig, je kan je niet meer focussen op je relatie en nu wordt je opeens met jezelf geconfronteerd... focus je op de dingen waar je voldoening uit haalt (school/sport/vrienden).quote:[b]
Beetje zelfde verhaal gaande hiero.quote:
Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"quote:Op maandag 4 juni 2007 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
hoop nieuwe 'gezichten' in dit topic.
Bij wijze van tvp: probeer zo snel mogelijk echt voor jezelf te kiezen, je eigen leven weer een beetje te gaan leiden. Niet constantinu blijven vastklampen aan de ex, wat die allemaal aan het doen zou zijn, wat zijn/haar gedachten/redenen/gevoelens eventueel zouden kunnen zijn... laat dat los. Kies jezelf!
Tja, je zou op andere tijden kunnen gaan sporten of andere dagen, doorbreek patronen, doe andere dingen..quote:Op maandag 4 juni 2007 09:52 schreef jd1982 het volgende:
.
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef shifto het volgende:
Dit zou zomaar propaganda kunnen zijn voor partij "Jezelf"![]()
Nobody move!! ...I dropped me brain!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.
voor wie hem nog niet gezien heeft: ik verpest hier geen clou mee of zo hoor.
Uiteindelijk gingen ze voor die geile slet, hoor. Mooie vrouwen zijn dus meer waard dan jezelf!quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor wie PotC 3 al gezien heeft: die Pirate Kings die allemaal op zichzelf stemden, die hadden het goed begrepen.
Netjes hoor! Zou het zelf niet kunnen en/of willen doen..quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
je bent inderdaad een tof wijfquote:Op zondag 3 juni 2007 23:13 schreef Suzziieee het volgende:
Sterkte Raptor... ik weet hoe je je voelt
Vandaag een klote dag gehad...niets meer van hem gehoord sinds ie naar zijn date is vertrokken.Zit mezelf gek te maken of ie daar is gebleven vannacht..en vraag me daarbij af watvoor nut dat heeft..hij komt toch niet bij me terug... maar toch wil ik het weten
De hele dag het huis uitgevlucht..had een kinderverjaardag bij mijn beste vriendin..wilde naar huis gaan zat in de auto en de tranen kwamen gelijk weer en dus maar weer bij haar naar binnen gegaan...ben net een half uurtje thuis..geen tranen..maaar ze zitten wel hoog.
Ik haat dit gevoel!! Maar we houden het erin... ik ben en tof wijf en hij is een sukkel
quote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb het godverdomme gedaan, we zouden vanavond samen sporten, maar ik doe mezelf zoveel pijn! Daarna zouden we praten (voor de duizendste keer)...
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact... kostte me zo veel moeite om op verzend te drukken, maar ik heb het gedaan!!!
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
Dat was voldoende geweest.. je bent geen uitleg verschuldigd.. en anders gaat die juist ook op die tijden misschien wel sportenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Heb gesmst... ik sport op die en die dagen, als je me niet kan ontwijken neem ik wel een andere sportschool, bij deze verbreek ik alle contact...
Respect! Aan de ene kant zou ik dat zo graag willen maar aan de andere kant totaal nietquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
euuhh,,eigenlijk wel Garisson....quote:Op maandag 4 juni 2007 11:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
n1, en nu is het zaak om de komende dagen vol te houden en niet terug te krabbelenquote:Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef jd1982 het volgende:
Klaar. Finished. Einde!
VERDOMME!
nietwaar...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhh,,eigenlijk wel Garisson....![]()
![]()
goh same her ook maar ff het komende weekend niet de stad in. heb alleen een ander probleem. ze woont bij mij in de straat dus dan word het moeilijkerquote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...
Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...
Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
trommel wat vrienden op en ga naar een andere stad ofzo, wel erop uitgaan anders blijf je alleen zitten en dat is ook maar saai en niet bevorderlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:11 schreef jd1982 het volgende:
Yoyo... bijna avond, en dan is negeerdag 1 voorbij...
Had net wel een kutmoment, in die nieuwe msn, doet wissen en blocken nogal dom, dus zag ineens toen hij aanmeldde op de laptop (waar ik nog niet op had gezeten) mijn ex online zijn, maar dan wel geblocked door mij, ze heb mij dus al niet meer geblocked, of nooit gehad... maar 2 sec. later was ze weg...
Het kutte was, dat ik dus wist dat ze online was, maar heb het volgehouden, straks slapen en dan is dag 1 voorbij... als ik de eerste paar dagen red, dan komt het wel goed denk ik, uit zelfbescherming dit weekend maar ff niet de stad in gaan, dan zie ik dr sowieso ook dan niet...
hang on! zullen veel momentjes komen dat je de neiging krijgt... spreek met jezelf af dat je iig 1 week volhoudt, dan gaan kijken of je weer contact wilt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef jd1982 het volgende:
Ik moet me vandaag wel inhouden haar niet te de-blocken, weet dat ze nu aan het werk is, maar weet ook dat ze mij niet geblocked heeft, dus met 1 klik is het contact er weer... maar moet volhouden
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat in het begin ook dagelijks zijn dingen bij te houden.. (toch stiekem weer toevoegen om te kijken of hij online was en dergelijke) Daarna wist ik dat hij 2 weken op oefening zou zijn.. dus wist ik dat checken geen nut had.. en nu ben ik het afgeleerd.. Af en toe heb ik wel eens de behoefte maar dan denk ik ach wat voor een nut heeft het..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |