abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49894237
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 21:20 schreef Laura 2000 het volgende:
Hej guys,

weet dat t eigenlijk niet mag maar in het kader van 'geen hand vol, maar een land vol' willen een vriendin en ik ons gezellig aanmelden op Paiq (om aldaar het vrouwentekort te verminderen )

Maar we willen dus graag vanavond twee invites
Staan al in de Paiq/Fok wiki met emailadressen, maar nog geen invite te zien

Ow en ik ben helaas nog niet over m'n ex heen
Gister nog daar geslapen, het is allemaal zo verwarrend maar het lijkt niet te werken...
Bah en ik wil gewoon duidelijkheid van hem, hij blijft zo vaag...
Is dat leuk Paiq... als er nog een invite over is dan wil ik best wel is een keertje kijken
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:40:06 #252
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49895769
Paiq is behoorlijk dood tegenwoordig, heb ik het idee. Maar als je het echt wil proberen, heb ik wel een invite voor je. PM me maar!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_49896108
Ik merk dat ik vandaag toch wel wat langer blijf hangen in zo'n 'rot' momentje dan normaal. Vanavond maar even lekker de deur uit.
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef Garisson72 het volgende:
Paiq is behoorlijk dood tegenwoordig, heb ik het idee. Maar als je het echt wil proberen, heb ik wel een invite voor je. PM me maar!
PM-ed
pi_49897964
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:42 ]
pi_49901277
na een geweldige pinkpop incl. pinkpop-stand, voelde ik me maandagavond toen ik in het lege appartement van mij en mn ex aan kwam toch wel weer ff behoorlijk kut. eigenlijk zou ze thuis zijn, maar kennelijk zat ze liever bij dr nieuwe vriend. tsja wat doe je er aan he.

maar goed, het gaat wel de goede kant op met me. ben gewoon naar bed gegaan en voelde me vandaag een stuk beter. en nu zit ik weer in duitsland, waar ik woon.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:23:24 #256
67670 Skv
Cynist.
pi_49907764
Het schieten was geen flikker aan.

Ik ga nu maar slapen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 30 mei 2007 @ 03:33:15 #257
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49914690
slaapze!

Bij mij was het vandaag eigenlijk een dag vol met werken, waardoor ik nauwelijks met andere dingen bezig ben geweest.

Heb wel weer zin in NL trouwens, Zon, Vrienden en Terrasjes

Vrijgezel is hier inmiddels wel redelijk ingezonken denk ik.

Hoewel ik wel bij vlagen merk... Ik mis haar, de momenten samen, haar lach en ja ook de teringtoffe sex.

fuck. Ze was toch echt wel heel erg gaef. Prachtmeid
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49915306
Ah tis weer smorgens vroeg altijd zo kut om alleen op te staan, merk ook nu dat ik het heel moeilijk mee heb als dingen me tegen zitten (school dat niet goed gaat of mensen die afspraken afzeggen) dan lijk ik extra aan dr te denken....
pi_49915334
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef Oesie het volgende:

[..]

WTF, same story overhere. Behalve dat ik net een huisi heb gekocht. Maar mijn meisje gaat ook over een maandje naar Thailand etc. Same feelings, regelmatig gesproken nog een paar keer gezien.

Ben benieuwd wat de komende tijd me gaat brengen.
Damn, teveel herkenbare momenten en situaties hier op het forum blijkbaar.
Ben in ieder geval blij voor je dat je in ieder geval een huis gekocht hebt i.p.v. verkocht zoals mij. Moet bij mijn ouders in gaan trekken en dat trek ik niet.... Wou dat ik al iets gevonden had om te kopen, zou een hoop meer rust geven om weer een eigen plekje te hebben.

Gisteren trouwens een enorme k*t dag gehad. Voorbereidingen voor verhuizen gedaan en hele hoop ingepakt. Kasten zien er erg leeg uit nu, vooral de ingebouwde boekenkast, en hoop dozen in woonkamer staan nu. Erg deprimerend om te zien. Merk het ook bij het opstaan 's morgens. Wordt gewoon met een k*t gevoel wakker en moet eerst een paar tranen laten voor ik daadwerkelijk het huis uit ga om te werken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:43:56 #260
67670 Skv
Cynist.
pi_49915788
Ik voel me vandaag wel oké, geloof ik.
Zij is niet fout, ik ben niet fout. Vind het alleen nogal erg snel gaan allemaal en ik baal er van dat ik het nu ben die 'alleen' achter blijft.

[ Bericht 22% gewijzigd door Skv op 30-05-2007 09:19:01 ]
pi_49916519
Vanmorgen voor het eerst sinds lange tijd weer is wakker geworden met de gedachte bij mijn ex. Voor me gevoel gaat het 'echte' verwerkingsproces nu beginnen waar ik voorheen bleef hangen in de gedachte dat het misschien nog goed zou komen (omdat ik er nog regelmatig zag en sprak). Ik weet dat het met iedereen goed gaat komen alleen moet je even door die zure appel heen.
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:06 schreef spooki3 het volgende:

[..]

Damn, teveel herkenbare momenten en situaties hier op het forum blijkbaar.
Ben in ieder geval blij voor je dat je in ieder geval een huis gekocht hebt i.p.v. verkocht zoals mij. Moet bij mijn ouders in gaan trekken en dat trek ik niet.... Wou dat ik al iets gevonden had om te kopen, zou een hoop meer rust geven om weer een eigen plekje te hebben.

Gisteren trouwens een enorme k*t dag gehad. Voorbereidingen voor verhuizen gedaan en hele hoop ingepakt. Kasten zien er erg leeg uit nu, vooral de ingebouwde boekenkast, en hoop dozen in woonkamer staan nu. Erg deprimerend om te zien. Merk het ook bij het opstaan 's morgens. Wordt gewoon met een k*t gevoel wakker en moet eerst een paar tranen laten voor ik daadwerkelijk het huis uit ga om te werken.
Heb een beetje dubbele gevoelens dat ik nu op mezelf ga. Twee dagen voordat ik de sleutel ontving kreeg ik te horen dat ik weer vrijgezel was. Ondanks dat we niet echt over samenwonen hebben gebabbeld (één van de redenen waarom het uit is, miscommunicatie), blijft het toch wel jammer. Ik merk dat ik langzamer werk met het opknappen van mijn huis en ook niet zo sta te springen om te verhuizen (de eerste keer dat ik op mezelf ga wonen).

Kan me voorstellen dat je nu echt niet zit te wachten om terug te gaan bij je ouders. Ik ben benieuwd hoelang je wat met je ex had en hoelang je hebt samen gewoond? En hoelang is het nu uit? Ik weet heel erg goed dat ik bij mijn vorige ex heel lang er helemaal kapot van was. Toen ik daar overheen was heb ik voor mezelf besloten dat ik nooit meer zo naar de klote wou gaan. Maar ik was toch wel verbaast dat het deze keer ook nog zoveel pijn kon doen, al is het misschien beter zo. Enfin, koppies op! We gaan vandaag er weer het beste van proberen te maken. Don't let it get ya (zeg ik zo zelfverzekerd )
pi_49918818
damn, ineens heb je het. ik wil gewoon weer dat er een leuk meisje van me houd, dat is alles. wat een open deur eigenlijk, maar dat is volgens mij de enige reden dat ik nog niet over mn ex heen ben.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:42:03 #263
67670 Skv
Cynist.
pi_49918992
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Byte_Me het volgende:
damn, ineens heb je het. ik wil gewoon weer dat er een leuk meisje van me houd, dat is alles. wat een open deur eigenlijk, maar dat is volgens mij de enige reden dat ik nog niet over mn ex heen ben.
Ja, denk ook dat je de persoon opzich wel mist, maar ook het hele gevoel dat er iemand altijd voor je is..
Vandaag gaat het prima met me.. in tegenstelling tot gisteren. Alles is een beetje gerelativeerd, het was toch al over, ik maak me druk om niks.. Kan nu wel gaan zeiken met als resultaat dat alles verneukt, maar dat heeft absoluut geen zin.

Plus dat er wat mooie dingen op het programma staan!
Vanmiddag hoor ik of ik mee mag naar Dubai en India met studiereis, daarna ga ik squashen, vanavond een groot feest met DJ Ben Liebrand.. tot een uurtje of 4.Morgen uitslapen en dan van 19.00 tot 1.00 skiën en dan de kroeg in!

Genoeg tofs.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 30-05-2007 11:01:06 ]
pi_49923136
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:21 schreef Oesie het volgende:
Vanmorgen voor het eerst sinds lange tijd weer is wakker geworden met de gedachte bij mijn ex. Voor me gevoel gaat het 'echte' verwerkingsproces nu beginnen waar ik voorheen bleef hangen in de gedachte dat het misschien nog goed zou komen (omdat ik er nog regelmatig zag en sprak). Ik weet dat het met iedereen goed gaat komen alleen moet je even door die zure appel heen.
[..]

Heb een beetje dubbele gevoelens dat ik nu op mezelf ga. Twee dagen voordat ik de sleutel ontving kreeg ik te horen dat ik weer vrijgezel was. Ondanks dat we niet echt over samenwonen hebben gebabbeld (één van de redenen waarom het uit is, miscommunicatie), blijft het toch wel jammer. Ik merk dat ik langzamer werk met het opknappen van mijn huis en ook niet zo sta te springen om te verhuizen (de eerste keer dat ik op mezelf ga wonen).

Kan me voorstellen dat je nu echt niet zit te wachten om terug te gaan bij je ouders. Ik ben benieuwd hoelang je wat met je ex had en hoelang je hebt samen gewoond? En hoelang is het nu uit? Ik weet heel erg goed dat ik bij mijn vorige ex heel lang er helemaal kapot van was. Toen ik daar overheen was heb ik voor mezelf besloten dat ik nooit meer zo naar de klote wou gaan. Maar ik was toch wel verbaast dat het deze keer ook nog zoveel pijn kon doen, al is het misschien beter zo. Enfin, koppies op! We gaan vandaag er weer het beste van proberen te maken. Don't let it get ya (zeg ik zo zelfverzekerd )
In dat geval kan ik me die dubbele gevoelens heel goed voorstellen ja. Weet ook niet of ik in jou situatie behoefte zou hebben aan een eigen huis. Ik in mijn geval wel heel erg, vooral omdat ik het zo gewent ben.

Om je vragen te beantwoorden: bijna 9 jaar samen geweest en ruim twee jaar geleden huisje gekocht en gaan samen wonen. En ondertussen is het ongeveer twee maanden geleden uitgegaan.
Denk dat het rotgevoel op dit moment vooral komt door het moeten verlaten van mijn droomhuisje en helemaal terug naar fa moet noodgedwongen. Hoewel ik mijn meisje ontzettend blijf missen, is het ergste gevoel nog het terug naar af zijn bij mijn ouders. Naja, we maken er maar het beste van.
pi_49923453
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:37 schreef Byte_Me het volgende:
is bij mij ook zeker het geval....
het feit dat je dan nog niemand hebt zorgt ervoor dat je een beetje blijft hangen in "mijn ex was lief ,
ik wil haar terug"

En bij mij: ik ben vind ik zelf met een te mooie vriendin begonnen....
ik vergelijk dan iedereen met haar, en kom soms tot de conclusie dat zij mooier en leuker was....
maja

over het algemeen gaat het hee lgoed met mij
al die kleine dingetjes (als ik langs haar sportvereniging fietste (die zit op de route naar mijn school) ging ik dood)

gisteren fietste ik erlangs...en besefte nog niet eens dat ik daarlangs fietste
en toen had ik een paar meter verderop zo van WTF ik dacht helemaal niet aan haar
Ik doe niet meer aan een signature
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:37:40 #266
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49931749
Volgens mij moeten er een paar van ons langzaam naar het singlestopic.. Het ergste verdriet is geweest, er is niks meer aan te doen en in je eentje zitten helpt niet echt, dus de beste remedie is een leuke nieuwe meid tegenkomen!

Zelf druk met tentamenleren, kan me niet herinneren dat ik aan haar heb gedacht vandaag.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:39:50 #267
67670 Skv
Cynist.
pi_49931831
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef QCC het volgende:
Volgens mij moeten er een paar van ons langzaam naar het singlestopic.. Het ergste verdriet is geweest, er is niks meer aan te doen en in je eentje zitten helpt niet echt, dus de beste remedie is een leuke nieuwe meid tegenkomen!

Zelf druk met tentamenleren, kan me niet herinneren dat ik aan haar heb gedacht vandaag.
Oh, ik wel. Maar heb ook wel genoeg andere dingen aan mn hoofd. Nog steeds die stomme uitslag niet binnen
pi_49932231
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:37 schreef QCC het volgende:

dan ben je toch wel wat verder dan mij. ik heb vandaag waarschijnlijk nog een keer of 100 aan haar gedacht
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:01:36 #269
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49932618
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dan ben je toch wel wat verder dan mij. ik heb vandaag waarschijnlijk nog een keer of 100 aan haar gedacht
b
Of ik kan beter gedachtes onderdrukken.. Weet het ook niet, maargoed, single zijn begint te wennen, het is niet altijd even leuk maar voorlopig heb ik het druk zat dus als ik uit deze drukke tijd ben hoop ik dat het genoeg is ingesleten om niet constant eraan te denken.
pi_49933126
het druk hebben of veel afleiding hebben helpt inderdaad enorm. heb op pinkpop ook amper aan mn ex gedacht. maar nu ik weer in de dagelijkse sleur zit komt het toch weer naar boven.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:59:30 #271
67670 Skv
Cynist.
pi_49934595
Ik ben door! Naar India en Dubai
pi_49936255
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef spooki3 het volgende:

[..]

In dat geval kan ik me die dubbele gevoelens heel goed voorstellen ja. Weet ook niet of ik in jou situatie behoefte zou hebben aan een eigen huis. Ik in mijn geval wel heel erg, vooral omdat ik het zo gewent ben.

Om je vragen te beantwoorden: bijna 9 jaar samen geweest en ruim twee jaar geleden huisje gekocht en gaan samen wonen. En ondertussen is het ongeveer twee maanden geleden uitgegaan.
Denk dat het rotgevoel op dit moment vooral komt door het moeten verlaten van mijn droomhuisje en helemaal terug naar fa moet noodgedwongen. Hoewel ik mijn meisje ontzettend blijf missen, is het ergste gevoel nog het terug naar af zijn bij mijn ouders. Naja, we maken er maar het beste van.
Jou verhaal is wel even wat ernstiger dan dat van mij zeg Brrrr, klinkt vervelend maar ik voel me wel een klein beetje beter door jouw verhaal te lezen. Dan heb ik toch maar eigenlijk geluk.

Niet teveel blijven lezen in het topic, is niet goed voor de gevoelens. Eigenlijk zou ik hier ook niet moeten zitten. Maar ja, op één of andere manier gebeurt het toch. Vanmorgen mijn ex gesms't, sms terug gehad... en ze belde me om te vragen om morgen ff weg te gaan. Helaas aan het werk (nou ja helaas, blijft moeilijk als je allebei niet achter de beslissing staat dat het nu uit is).
pi_49937402

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:42 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:38:13 #274
67670 Skv
Cynist.
pi_49938292
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Super tof Skv

En met mij gaat het de laatste tijd ook echt goed.. Had waarschijnlijk eerder moeten breken met hem Maarja das achteraf gepraat. toen voelde ik me daar goed bij dus.. Heb het ook druk druk druk dus dat helpt ook al.. Zijn steeds meer dagen dat ik niet of amper aan hem denk.. en als ik dan aan hem denk is het niet vervelend ofzo..
Prima toch? Volhouden zo.. Dan maar geen contact meer, met contact help je jezelf in ieder geval weinig..

Zelf nu ook, na het goede nieuws, een gave avond voor de boeg.
pi_49943094
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:59 schreef Skv het volgende:
Ik ben door! Naar India en Dubai
gefeliciteerd hoor

studiereis?
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:30:37 #276
67670 Skv
Cynist.
pi_49946295
Ja, studiereis.

Net klaar met sporten, ging wel lekker. Nu zit ik me weer gaar te voelen, ga maar snel door naar dat feest van vanavond..
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:59:00 #277
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49947699
VEEL PLEZIER

Hier merk ik dat ik haar toch af en toe mis, elke dag wel een keertje een minuutje. Ook als ze online komt (wat de laatste week best weinig was) bij het zien van haar naam toch even een soort van electroschokje door het lijf -_-

Maar uiteindelijk komt de echte test pas in NL.
pi_49947955
ik heb besloten dat dit het laatste deel is waarin ik reageer. als dit topic vol is laat ik het lekker wegzakken in mn AT. mag ik jullie bedanken voor jullie steun en advies. en voor degenen die het nodig hebben, veel sterkte!
  donderdag 31 mei 2007 @ 04:33:52 #279
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49953323
Best een goed idee, duidelijke grens stellen! Meteen ook even helpen dit topic vol te krijgen dan maar
  donderdag 31 mei 2007 @ 04:52:18 #280
67670 Skv
Cynist.
pi_49953336
Er waren vanavond wel enkele kansen tot zoenen, maar Jézus.. Ik ga geen vrouwen zoenen die ik niet leuk vind en/of lelijk zijn.. Damn, er zit écht niks normaals tussen.
Behoud iig wel mn eigenwaarde.

Resultaat: 0.
En ik vind het prima.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:51:16 #281
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49954438
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:59 schreef NiTiN het volgende:
VEEL PLEZIER

Hier merk ik dat ik haar toch af en toe mis, elke dag wel een keertje een minuutje. Ook als ze online komt (wat de laatste week best weinig was) bij het zien van haar naam toch even een soort van electroschokje door het lijf -_-

Maar uiteindelijk komt de echte test pas in NL.
hehe, ja elektroschokjes zijn ook bekend fenomeen hier, als je onverwachts met haar geconfronteerd wordt. maargoed, meteen gedachten ergens anders op vestigen is beste tactiek voor mij.

@ Byte_me.

Skv: Gewoon wachten tot er een leuke griet voorbij komt, die zijn er genoeg, alleen niet gisteravond
pi_49954950

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:42 ]
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:41:01 #283
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49955625
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het enige wat ik nog zo irritant vind is dat dromen over hem.. Dan word je af en toe wel verward wakker.. Nu denk ik er overdag niet meer aan ga ik snachts over hem dromen .. Alhoewel ik mij wel in die dromen realiseer dat het uit is.. dat gelukig wel.. maar toch doen we dan allemaal leuke dingen samen.. Zoals knuffelen enzo.. ik droom niet meer over sex met hem dat scheelt al wel Kan ook niet zeggen dat ik daar irl nou zo'n behoefte aan heb.. Wat ik erg raar vind aan de ene kant want ik was er nogal fan van

en byte_me succes
Mja aan dromen kun je toch niets doen! Ik zelf was laatst bij een meisje "slapen" en droomde die nacht dat ik sex had met mijn ex dan word je pas verward wakker
Thinking about thinking of you.
pi_49980683
Hmm gisteren lag internet eruit en zo'n noob als ik ben had ik natuurlijk geen idee hoe ik dat moest maken. Na als mijn overige hulplijnen verbruikt te hebben toch maar eve mijn ex gebeld want die heeft bij helpdesk gewerkt. Hij deed gelukkig helemaal normaal en had het binnen 1 minuut opgelost. Super relaxt, maar toch heb ik er een raar gevoel aan overgehouden. Ik had zijn stem al 3 maanden niet meer gehoord en was eigelijk nog ontzettend boos op hem over dingen die hij gemaild had. Maar toen ik zn stem hoorde was dat meteen weg. Ik kreeg totaal geen kriebels in mijn buik of het gevoel van 'ik wil je zien' ofzo, maar het voelde zo vertrouwd. Had niet gedacht dat het zou voelen alsof ik hem de dag ervoor nog had gesproken, heel raar! Ik dacht echt dat hij niet meer de jongen was waar ik ooit verliefd op ben geworden maar dat hij helemaal veranderd was. Maar hij is nog steeds even leuk! Raar om dit allemaal te denken en tegelijkertijd hem absoluut niet terug te willen, erg verwarrend. Volgend weekend komt hij misschien langs om wat dingen te regelen met geld en spullen. Maak me best wel druk over hoe het zou zijn om hem na 3,5 maand weer te zien.. Iemand ervaring met wat ik moet/kan verwachten? Ben vooral bang voor mijn eigen gevoelens, want die zijn nu eindelijk helemaal weg. Ik ben bang dat wanneer ik hem heb gezien ze weer terug komen, maargoed we kunnen elkaar niet eeuwig blijven ontwijken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:09:03 #285
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49983378
Geen idee, het kan best moeilijk worden hem opeens weer te zien, misschien dat je een stukje wordt teruggezet in je verwerkingsproces, omdat je opeens weer ziet wat je nu mist.. Probeer het over je heen te laten komen en zodra hij weg is af te sluiten voor jezelf, de volgende keer dat je hem ziet is het makkelijker.
pi_49985246
goede timing van me om dit het laatste topic te laten zijn. ik voel me vandaag super en heb echt het gevoel dat ik erover heen ben. typisch dat dat zo plotseling kan gaan. goed, ik kan misschien ook weer terugvallen, aangezien ik haar nog regelmatig zal zien in ons appartement waar ik af en toe slaap, maar ik heb sterk het gevoel dat dat niet zo zal zijn.
pi_49985732
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Byte_Me het volgende:
goede timing van me om dit het laatste topic te laten zijn. ik voel me vandaag super en heb echt het gevoel dat ik erover heen ben. typisch dat dat zo plotseling kan gaan. goed, ik kan misschien ook weer terugvallen, aangezien ik haar nog regelmatig zal zien in ons appartement waar ik af en toe slaap, maar ik heb sterk het gevoel dat dat niet zo zal zijn.
Ik hoop dat je het goede gevoel vast kan houden en je geen terugval krijgt. Wens je in ieder geval veel geluk en sterkte op de momenten dat je het nodig gaat hebben, want die zullen er ongetwijfelt toch nog komen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 01:15:18 #288
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49987572
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Byte_Me het volgende:
precies maar dat is normaal.
En nu kun je over een paar delen terug komen in dit topic om andere te helpen
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:10:21 #289
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49989887
Pff, klote droom gehad dat ik in haar flat was (zij was er niet) en dat ze ergens eens scorelijstje had liggen met wie ze het allemaal had gedaan, en mijn naam was niet meer de enige.. Nu zit ik daar weer aan te denken.

En het ging zo goed, nu voel ik me weer iets kloteriger maar duurt hopelijk maar even.
pi_49990532
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef QCC het volgende:
Pff, klote droom gehad dat ik in haar flat was (zij was er niet) en dat ze ergens eens scorelijstje had liggen met wie ze het allemaal had gedaan, en mijn naam was niet meer de enige.. Nu zit ik daar weer aan te denken.

En het ging zo goed, nu voel ik me weer iets kloteriger maar duurt hopelijk maar even.
Wow... is dit je echt overkomen? Dat zuigt... Zelfs als het alleen een droom is dan zuigt het al..
pi_49990949
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef QCC het volgende:

Tjee, dat zuigt. Kan me voorstellen dat je met een k*tgevoel wakker bent geworden en het in je hoofd blijft hangen.
De gedachte dat ze het met een ander al doet maakt mij al misselijk, laat staan een hele lijst.

Hoop dat je de gedachte vlug van je af kan zetten voor je.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:23:19 #292
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49991158
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef Niri het volgende:
<snip>
Maak me best wel druk over hoe het zou zijn om hem na 3,5 maand weer te zien.. Iemand ervaring met wat ik moet/kan verwachten? Ben vooral bang voor mijn eigen gevoelens, want die zijn nu eindelijk helemaal weg. Ik ben bang dat wanneer ik hem heb gezien ze weer terug komen, maargoed we kunnen elkaar niet eeuwig blijven ontwijken.
je moet natuurlijk helemaal NIETS verwachten. Dat zou het beste zijn... verwachtingen worden nooit waargemaakt, immers.
Je kan niet anders dan het maar laten gebeuren, en het vertrouwen hebben dat het uiteindelijk allemaal goedkomt met je. Loslaten dus.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:25:59 #293
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49993020
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef wat_nu het volgende:

[..]

Wow... is dit je echt overkomen? Dat zuigt... Zelfs als het alleen een droom is dan zuigt het al..
Het was gelukkig maar een droom.. In het echt zou ze zoiets niet doen (als ze hetzelfde meisje is gebleven dat ik 2 jaar heb gekend), en dan nog, wat ze met anderen doet is mijn zaak niet meer, en daar moet ik mezelf van blijven overtuigen. Laatste tijd lukte dat redelijk maar als je dan zoiets droomt heb je meteen een soort van terugval. Maargoed, net tentamen gemaakt en daar zat ik wel gewoon geconcentreerd in, dus ik hoop dat het gewoon even een momentje was.

Het 'normale' leven lukt wel goed, alleen als ik direct geconfronteerd word met m'n ex (doordat iemand iets erover zegt of als ik zo'n kutdroom heb) dan is het eventjes moeilijk. A.s weekend zouden we 'officieel' 2 jaar hebben gehad, maargoed, hoop dat ik er niet bij stil blijf staan.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:14:16 #294
67670 Skv
Cynist.
pi_49998209
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:25 schreef QCC het volgende:

[..]

Het was gelukkig maar een droom.. In het echt zou ze zoiets niet doen (als ze hetzelfde meisje is gebleven dat ik 2 jaar heb gekend), en dan nog, wat ze met anderen doet is mijn zaak niet meer, en daar moet ik mezelf van blijven overtuigen. Laatste tijd lukte dat redelijk maar als je dan zoiets droomt heb je meteen een soort van terugval. Maargoed, net tentamen gemaakt en daar zat ik wel gewoon geconcentreerd in, dus ik hoop dat het gewoon even een momentje was.

Het 'normale' leven lukt wel goed, alleen als ik direct geconfronteerd word met m'n ex (doordat iemand iets erover zegt of als ik zo'n kutdroom heb) dan is het eventjes moeilijk. A.s weekend zouden we 'officieel' 2 jaar hebben gehad, maargoed, hoop dat ik er niet bij stil blijf staan.
Had het een paar weken geleden ook, we zouden dan 2,5 jaar samen zijn geweest. Had al een hotel aan zee weten te reserveren enzo. Nog wel af kunnen zeggen op tijd, maar die dagen zit je er wel even extra mee.
Ik vermaak me prima de laatste tijd, bij vlagen denk ik wel aan haar, maar er is wel mee te leven.
Nu nog even afkomen van mijn gewoonte om met mn knetterlamme kop in offline modus tegen haar/anderen aan te zwammen.. Ben dan altijd heel 'eerlijk' en zeg de meest vreemde onzin.
En dat ook nog (bijna) dagelijks.

Ik ga lekker in de zon hangen!
pi_50016058

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:42:42 ]
pi_50021255
Wat een kut avond vandaag zeg, morgen zal wel niet beter worden ben ik bang.
Vandaag de boel verdeeld en morgen komt ze de zooi uit huis halen. Nog een week en dan moet ik zelf weg alles eruit halen en verhuizen.

Zal straks wel een hele opluchting zijn als alles achter de rug is, maar nu is het even kut
pi_50021928
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef spooki3 het volgende:
Wat een kut avond vandaag zeg, morgen zal wel niet beter worden ben ik bang.
Vandaag de boel verdeeld en morgen komt ze de zooi uit huis halen. Nog een week en dan moet ik zelf weg alles eruit halen en verhuizen.

Zal straks wel een hele opluchting zijn als alles achter de rug is, maar nu is het even kut
Sterkte! Mijn ex gisteren nog gezien... even wat liefs gestoepkrijt bij haar appartement. Voor de laatste keer laten weten dat ze speciaal voor me is geweest. Voor mijn gevoel ga ik er nu wat meer afstand van nemen nu ik dat laatste heb gedaan. Nog maar drie weekjes en dan zie ik er i.i.g. twee maanden niet meer. Denk wel het beste... we'll see.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 06:06:47 #298
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50026583
Ik neem alvast even afscheid van Byte_Me
Dag Byte_Me! Good luck!
pi_50030657
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.

sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics

zaterdag 2 juni 2007 @ 13:28:22 #300
67670 Skv
Cynist.
pi_50031092
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.

sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics

Jeeuw, veel plezier vanavond en het ga je goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')