abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:48:57 #1
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50032997
We gaan weer verder!

quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.

sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics

Singles party? Je laatste erg down post is nog niet zo lang geleden, maar viel plesier!

Thinking about thinking of you.
pi_50033522
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen = , ik nu =

(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)

kopje koffie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:22:32 #3
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50033560
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Bellah het volgende:
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen = , ik nu =

(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)

kopje koffie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
pi_50034573
ja das lang geleden he.. ik dacht ook wel dat het goed ging, maar toen werd ik gister weer ff geconfronteerd met vanalles en nog wat, en toen dacht ik mm. . mja, de vorige topics idd maar gewoon doorlezen..
pi_50034612
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:

[..]

November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
da gaat dus blijkbaar juist wat moeilijker....anders zat ze hier niet
Ik doe niet meer aan een signature
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:16:36 #6
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_50034664
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:

[..]

Mijn relatie is in aug 2007 al over, ik nog steeds
Cocktail? Anyone?
pi_50035872
2 dagen terug een vage kennis gesproken...blijkbaar kent hij mijn "ex-vriend" dus ook. Hij keek een beetje raar toen ik hem vertelde wanneer we "uitelkaar" waren gegaan... ..en zegt ineens tegen mij dat hij het raar vind want hij ziet mij "ex" al 1 jaar met iemand samen lopen (en nu nog) en dat ben/was ik zeker niet.... ...mmmhhh...tja...de puzzelstukjes vallen nu wel heel erg goed in elkaar. Ik wist het eigenlijk al die tijd. Hij heeft zelfs het lef gehad om op fok te zetten dat ik zo paranoia was om dat te denken, altijd ontkent dat het zo was. Ik ben niet eens boos of zo, moest er zelfs een beetje om lachen want IK HAD DUS TOCH GELIJK en hij maar denken dat ik echt dom en blond was/ben.... ...maar ach laat hem maar in die waan...
maar goed, door dat gesprek, moet ik ineens wel aan hem denken waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb...
pi_50036953
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:09 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:27:29 #9
157178 framboos
fris en fruitig
pi_50037702
Zo, ik ga eindelijk ook m´n eerste post zetten. Na een aantal weken meegelezen te hebben kan ik het woord ex nu geloof ik eindelijk over m´n lippen krijgen. Mijn ex heeft bijna twee maanden geleden de stekker uit onze relatie van vijf jaar getrokken. Hij zat met zichzelf in de knoop, weet niet meer wat hij wil, wat hij voelt en wie hij is. Hij had ruimte en afstand nodig om daar voor zichzelf achter te komen. We hebben toen afgesproken om elkaar 2 maanden niet te zien en spreken, volledige radiostilte. En ik heb gedacht dat alles wel over zou waaien en goed zou komen, maar ik ben er nu niet meer zo zeker van. Komt ook omdat ik zelf nu veel afstand voel en hem voor een deel heb losgelaten. Maar het was en is zo, zo ontzettend moeilijk om iemand waar je vijf jaar lang je leven mee gedeeld hebt zomaar van de een op andere dag los te moeten laten omdat hij het allemaal niet meer weet. Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!

Vrijdag hebben we een date... om te praten hoe het gaat met ons allebei. Voor het eerst sinds hij het uitmaakte. Eng! Omdat we de afspraak hadden elkaar 2 maanden volledig los te laten hebben we er nooit meer over gepraat nadat hjij het uitmaakte, en ik nog een heleboel wil vragen en zeggen, en hij ook, is het wel goed, maar ik hoop dat het mijn wereld niet weer helemaal overhoop gooit.

Het doet me goed te horen dat het met jullie langzamerhand beter gaat! Dat geeft moed voor de toekomst
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:24:24 #10
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50042595
Jubileumnummer, het gaat redelijk goed op het moment, verwacht dat ik niet zo heel veel ongelukkige dingen met jullie meer hoef te delen, maar zal wel meelezen om lotgenoten bij te staan waar nodig
pi_50043012
Blehhh.
pi_50044272
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef framboos het volgende:
Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!
Pfffieuw zo herkenbaar. Een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Voor iedereen de schijn ophouden. Maar zodra ik de deur achter me dicht trok zakte ik in elkaar om vervolgens keihard te gaan huilen. Wat voel je je op zo'n moment alleen zeg!
Maar je komt er echt wel .. Ik ben er gekomen, een heleboel andere mensen hebben iets soortgelijks meegemaakt. Geef het de tijd, en wees extra extra extra lief voor jezelf
pi_50044651

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:10 ]
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:27:47 #14
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50046201
Ga ook maar es meelezen hier..

Zelfde verhaal als hier boven... maand of 3 geleden kwam mijn vriend ( ) met het verhaal net zo als hier boven.. wist het niet meer,het gevoel klopte niet,miste wat...maar hoe of wat kon ie niet vertellen...

Inmiddels is het echt over...verstandelijk weet ik dat dus wel....gevoelsmatig wil ik dr niet aan.
Na een aantal weken uit huis vluchten,niet alleen willen zijn,niet slapen en eten...was ik eindelijk zover dat het weer iets beter ging.Kon weer alleen thuis zijn zonder in zak en as te zitten en keek weer een beetje om me heen..

Inmiddels iets leuks gespot Gister keihard geconfronteerd met het feit dat ie 22 is en een vriendin heeft...en waar ik normaal denk..jammer,helaas...kwam dat nu hard aan...

Vandaag gehoord dat exvriendje zijn 2e date heeft en er zit een kans in dat dat wel wat word...BENG...volgende klap...

resultaat... de hele avond

Bah... ik baal dr van mezelf dat ik nog zo verdrietig ben en niet weet waar ik moet beginnen en dat hij lekker aan het leven is...
pi_50048544
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.

Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.

Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen
  zondag 3 juni 2007 @ 00:53:47 #16
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50048874
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.
ja rebounden...dat klopt...haha..noemde die gast die ik leuk vond al de 'reboundguy'
quote:
Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.
Klopt ook...weet ik en snap ik.... maar het gevoel wil gewoon nog niet zo
quote:
Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen
Iedergeval moest ik nu ff lachen
pi_50048933
Echt serieus, als je dat laatste maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, dan ga je derin geloven en dan krijg je je vertrouwen weer terug. Ik kan me echt precies voorstellen wat voor klap je hebt gehad.

Hij is een sukkel en jij bent een tof wijf, jammer voor hem
  zondag 3 juni 2007 @ 05:30:54 #18
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50052794
Ik mis mijn meisje (ex ) nog steeds wel eigenlijk. De ene dag nauwelijks, maar bv vandaag wel weer een moment dat ik dacht: "Nou "

gelukkig heb ik wel een boel zin in een zomer vol fun en vermaakte ik me hier vanavond ook best (verjaardagsfeestje)
I went clubbing. Softest coat ever.
  zondag 3 juni 2007 @ 09:37:42 #19
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_50053261
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:01 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat moet het nog worden schat
2005 sorry...
Cocktail? Anyone?
pi_50063324

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:10 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 17:21:07 #21
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50064634
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm de verveling slaat toe en meteen weer een beetje een terugslag.. Terwijl ik het eigenlijk zo druk heb met mijn studie maar ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment.. Maarja zoals Twinkle ook al een beetje zei; Het is zijn gemis, als hij het teveel moeite vind om contact met me te onderhouden, niet het mijne.. Want hij is een sukkel en ik ben tof
Precies!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:35:04 #22
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50066826
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment
Peace through power!!
  zondag 3 juni 2007 @ 18:56:03 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50067436
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef RaptoR-X het volgende:
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
  zondag 3 juni 2007 @ 19:11:49 #24
151465 RaptoR-X
RNLN F803
pi_50067855
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef shifto het volgende:

[..]

Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te janken
Peace through power!!
pi_50067895
Ik denk dat zo'n beetje iedereen die ooit vanwege een verbroken relatie in dit topic terecht is gekomen de tranen uit zijn kop heeft gejankt... Dus je bent echt niet de enige!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')