Singles party? Je laatste erg down post is nog niet zo lang geleden, maar viel plesier!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:08 schreef Byte_Me het volgende:
voel me nog steeds "on top of the world".
vanavond gezellig naar een singles party, ben benieuwd of het wat is.
sterkte allemaal met het verwerken en zo, en tot ziens in andere topics![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Bellah het volgende:
Heuj... ik ben nieuw in dit topic, maar ik wilde even laten weten dat ik wss in hetzelfde schuitje zit
2.5 jaar aan, sinds november uit, ik toen =, ik nu =
(heerlijk beknopte samenvatting, maargoed, eigenlijk is dat in principe allemaal hetzelfde)
kopje koffie?November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
da gaat dus blijkbaar juist wat moeilijker....anders zat ze hier nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
Mijn relatie is in aug 2007 al over, ik nog steedsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:22 schreef shifto het volgende:
[..]
November is alweer redelijk een tijd geleden hé.. Misschien moet je de vorige exemplaren van dit topic maar even doorspitten.. Staan vast handige tips en trucs in. Maar sinds november joh, get over it?
Pfffieuw zo herkenbaar. Een jaar geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Voor iedereen de schijn ophouden. Maar zodra ik de deur achter me dicht trok zakte ik in elkaar om vervolgens keihard te gaan huilen. Wat voel je je op zo'n moment alleen zeg!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:27 schreef framboos het volgende:
Heb geprobeerd me niet thuis op te sluiten maar dingen te blijven doen en afspreken, en dat was allemaal wel oke, maar zodra ik weer thuis was en de voordeur dichttrok begonnen de tranen al te stromen. Het wordt al wel wat minder scherp, het verdriet, maar ik ben er nog lang niet!
ja rebounden...dat klopt...haha..noemde die gast die ik leuk vond al de 'reboundguy'quote:Op zondag 3 juni 2007 00:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Aan het rebounden zul je bedoelen.
Als jij echt wat voor hem hebt betekend, dan komt hij zichzelf nog wel tegen.
Klopt ook...weet ik en snap ik.... maar het gevoel wil gewoon nog niet zoquote:Anderzijds.. hij heeft het uitgemaakt maak ik uit je verhaal op? Waarschijnlijk was hij dan al eerder aan het verwerkingsproces begonnen als jij.. voor jou komt het als een klap.. hij dacht er al dagen, weken zo niet maanden eerder aan. Komt allemaal goed meisje.. Laat die jongen lekker lopen.
Iedergeval moest ik nu ff lachenquote:Jij bent gewoon een tof wijf en hij is een sukkel die jou zomaar laat lopen![]()
Precies!quote:Op zondag 3 juni 2007 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm de verveling slaat toe en meteen weer een beetje een terugslag.. Terwijl ik het eigenlijk zo druk heb met mijn studie maar ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment.. Maarja zoals Twinkle ook al een beetje zei; Het is zijn gemis, als hij het teveel moeite vind om contact met me te onderhouden, niet het mijne.. Want hij is een sukkel en ik ben tof![]()
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:35 schreef RaptoR-X het volgende:
heb het hier ongeveer net een uur uit met mijn vriendin. na 2 jaar
is the plug dr uit getrokken. voel me nu wel zo zwaar klote op dit moment![]()
shiiiit ik zit hier gewoon hier gewoon als een klein kind te jankenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Laat het even bezinken en als je er baat bij hebt kun je hier in ieder geval je verhaal kwijt.. Sterkte man..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |