qua msn ben ik niet geblokked en ik heb haar ook niet geblokt. niet dat ik met haar ga praten maar tochquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah nou zo zit ik ook, weet precies wat ze doet, smorgens werken, smiddags of savonds zit ze thuis op bed tv te kijken of gaat ze naar een vriendin toe, bijna altijd msn aan. En terwijl we het hadden afgesproken heeft ze mij dus niet (meer) geblocked!
Vet irritant, maar goed ik hou wel vol, wat nog erger is, is Hyves, och God, wat een drama, uit reacties en reacties terug kan je exact uit opmaken wat diegene heeft gedaan en beleefd. Maar goed, afgelopen weekend was kut, ook voor haar, en ze zegt in een reactie, jah was superleuk weekend, dus veel heb ik er ook niet aan.
En waarom zou ik kijken... zucht...
same herequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Hier na anderhalf jaar (en 3 dagen) alweer sinds een maand definitief uit...
Gaat redelijk maar meer met zijn downsBen ook blij als ik overdags mag werken enzo. Pauze lekker voetballen daar en dan zijn mijn gedachten tenminste bij allerlei andere dingen.
Alleen weer drama als ik naar huis ga.
En wanneer er bijv. op de radio een rustig nummer is gelijk een andere zender op of een cd met harde muziek erin.... Die herinneringen die dan weer tevoorschijn komen![]()
Moet ook maar eens gaan zien hoe ik me weekenden ga vullen enzo
je kunt haar wel tegen komen maar als je dr dan ziet dan kun je dr ook even ontwijken als je haar perce niet wil zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef jd1982 het volgende:
Hier gaat het echt super wisselvallig, ene moment wil ik dr bellen, smsen of toevoegen op msn weer, andere moment vermaak ik me wel.
Heb gelukkig nu mn fitness 3x per week (sinds kort) en ga nog ff hobby erbij zoeken! Overdag lekker werken (dat ik dat ooit zou zeggen) en eet nu af en toe bij mn ouders, ook wel afleiding, daar ff potje ballen met me broertjes enzo...
Alleen rond uur of 10 gaat het wel vervelen, te laat voor filmpje, te vroeg voor slapen gaan...
Ben benieuwd hoe lang ik het negeren vol hou en wat ik dit weekend ga doen, volgend weekend heb ik vanalles, die erna ook, maar dit weekend niet... niks doen wordt hem niet en de stad in ook niet, want heb geen zin in haar tegenkomen.
dus...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Het is lastig, vooral in het begin..quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:52 schreef jd1982 het volgende:
Ik ben even heel blij dat wij geen contact hebben, en vanmiddag niet heb toegegeven. En ik voel me nog de sterkste ook, want ze heeft mij niet geblocked, ik haar wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |