abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50403486
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:

[..]
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Dat komt toch altijd wel van twee kanten? Je vriendin als bezit beschouwen is nooit goed i.v.m. de jaloezie en ruzies die daar bij komen. Denk daarom dat je dat zelf ook moet beseffen en hier wat aan moet doen, anders zal dat bij de andere relaties op den duur ook spaak lopen.
Smart went Crazy....
pi_50403555
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:

Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
je vrienden boven je relatie plaatsen? da's vreemd
pi_50403654
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef kanna het volgende:

[..]

Dat komt toch altijd wel van twee kanten? Je vriendin als bezit beschouwen is nooit goed i.v.m. de jaloezie en ruzies die daar bij komen. Denk daarom dat je dat zelf ook moet beseffen en hier wat aan moet doen, anders zal dat bij de andere relaties op den duur ook spaak lopen.
Weet ik Ik wilde voor mijn huidige ex al veranderen, tot ik beseftte dat zij haar vrienden boven mij stelde wat erg vreemd is.
pi_50403699
Dat is inderdaad wel een beetje vreemd. Gulden middenweg moet je daarin wel vinden en nog beter is het als je het met elkaars vrienden goed kunt vinden (tijdens de relatie dan he).
Smart went Crazy....
pi_50403805
Is het bij één van jullie wel eens zo geweest dat na een hele lang tijd hij/zij je weer terug wilde? Hoe ging je daar mee om?

Zomaar een vraag
pi_50405530
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:
Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
Ach, dat zijn woorden. De mijne: "Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog zoveel van iemand ga houden als van jou".

Maar goed, mocht het waar zijn wat ze zegt: Stel dan voor het probleem aan te pakken. Die jaloezie is immers niet ongegrond, ze ziet haar vrienden blijkbaar liever. Probeer tot een oplossing te komen.
pi_50405598
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Lunar het volgende:
Ook alleen de gedachte al dat zij wel vrolijk door leeft en ik hier kapoit ga..
Kom op kerel, je laat jezelf kapoit gaan. Je kiest ervoor zielig te doen, je kan er ook voor kiezen je leven de richting in te sturen die jij wenst. Kom op!
pi_50405604
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

je vrienden boven je relatie plaatsen? da's vreemd
Eigenlijk niet echt hoor.....
Sommige vriendschappen van jaaaaren gaan over omdat iemand zonodig te veel met zijn/haar partner deed....
als die relatie dan na 4 maanden ofzo breekt, heb je niks meer...
Ik doe niet meer aan een signature
pi_50405653
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:
Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Tadaaa. Opgelost.
pi_50405770
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:24 schreef Lunar het volgende:
Is het bij één van jullie wel eens zo geweest dat na een hele lang tijd hij/zij je weer terug wilde? Hoe ging je daar mee om?
Jup. Hoe ik ermee om ga zal de toekomst uitwijzen.
pi_50405960
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef VD het volgende:

[..]

Jup. Hoe ik ermee om ga zal de toekomst uitwijzen.
lucky basterd
pi_50405999
Het is maar lastig, dat ex-en gedoe Zeker omdat het mijn eerste keer is..
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Lakai het volgende:

[..]

Sommige vriendschappen van jaaaaren gaan over omdat iemand zonodig te veel met zijn/haar partner deed....
Daarom zag mijn huidige ex haar vrienden liever. En toch voel je je als partner dan minderwaardig.
pi_50406028
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Lunar het volgende:
Het is maar lastig, dat ex-en gedoe Zeker omdat het mijn eerste keer is..
[..]

Daarom zag mijn huidige ex haar vrienden liever. En toch voel je je als partner dan minderwaardig.
Als het eenmaal zover is dan kun je er echt niks meer aan doen....
ik heb het ook gehad....
pi_50406099
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:26 schreef Lakai het volgende:

[..]

Als het eenmaal zover is dan kun je er echt niks meer aan doen....
ik heb het ook gehad....
En waarom niet?

Ik hou hoop door wat ze zei "Ik wil alleen maar jou.. [..]"
pi_50406284
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Lunar het volgende:
Zeker omdat het mijn eerste keer is..
Het is niet voorbij, echt niet. Er zijn nog zat andere meiden over. You just need to find your piece of the puzzle.
pi_50406350
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Lunar het volgende:
Ik hou hoop door wat ze zei "Ik wil alleen maar jou.. [..]"
Ja, en dat is heel lief van d'r.(+1) Maar ondertussen ben je nog steeds gedumpt.(-1)

Dus zolang die geit niet doorheeft wat ze precies mist ben jij single en is wachten op haar je tijd verdoen.
pi_50406356
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:33 schreef VD het volgende:

[..]

Het is niet voorbij, echt niet. Er zijn nog zat andere meiden over. You just need to find your piece of the puzzle.
Sommige mensen zijn 2 stukjes van hun puzzel kwijt Vrouw baalt: 2 stukjes zoek in megapuzzel
pi_50406404
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:24 schreef Lakai het volgende:
lucky bastard
Wellicht. Eerst maar eens zien hoe het gaat.
pi_50406477
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:35 schreef VD het volgende:

[..]

Ja, en dat is heel lief van d'r.(+1) Maar ondertussen ben je nog steeds gedumpt.(-1)

Dus zolang die geit niet doorheeft wat ze precies mist ben jij single en is wachten op haar je tijd verdoen.
Zal ze het ooit door krijgen? Mist ze me al, of totaal niet?
Waarom zijn relaties zo lastig Maar er is nog één ding lastiger; mijn ex vriendinnetje ( ) loslaten
pi_50406682
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:39 schreef Lunar het volgende:
Zal ze het ooit door krijgen? Mist ze me al, of totaal niet?
Waarom zijn relaties zo lastig Maar er is nog één ding lastiger; mijn ex vriendinnetje ( ) loslaten
De goede momenten zal ze zeker missen, je slechte niet. Relaties zijn economie, je hebt kosten en baten. Zolang de kosten hoger zijn dan de baten zal ze je niet terugwillen.

Loslaten is een heel venijnig iets. Want waarschijnlijk is ze in jouw ogen nu helemaal geweldig terwijl je je tijdens de relatie vaak genoeg aan haar of aan situaties hebt geërgerd. Kunst is, als je d'r los wilt laten, je te richten op het negatieve en het positieve te negeren.

Als je relaties lastig vindt, lees er dan eens een boek over.
pi_50406970
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef VD het volgende:

[..]

De goede momenten zal ze zeker missen, je slechte niet. Relaties zijn economie, je hebt kosten en baten. Zolang de kosten hoger zijn dan de baten zal ze je niet terugwillen.

Loslaten is een heel venijnig iets. Want waarschijnlijk is ze in jouw ogen nu helemaal geweldig terwijl je je tijdens de relatie vaak genoeg aan haar of aan situaties hebt geërgerd. Kunst is, als je d'r los wilt laten, je te richten op het negatieve en het positieve te negeren.

Als je relaties lastig vindt, lees er dan eens een boek over.
Dat is zo

Maar ja, het is het misschien wel waard om er nog eventjes voor te vechten. Ik hou echt zoveel van haar...
pi_50407235
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Lunar het volgende:
Maar ja, het is het misschien wel waard om er nog eventjes voor te vechten. Ik hou echt zoveel van haar...
Dat is mooi, maar vergeet niet dat zij ook van jou moet houden. En als ze meent wat ze zegt dan heb je een opening om weer dichter bij elkaar te komen.

Geef aan dat je van haar houdt en dat als ze ook van jou houdt het onlogisch is om zomaar uit elkaar te gaan. Vraag of ze niet eerst wil proberen om samen jullie conflicten op te lossen.

Als ze dat laatste niet wil dan weet je dat het geen zin heeft om op haar te wachten. (en daarmee jezelf pijn te doen)

Sterkte!
pi_50407313
Ik denk dat het beter is als ik nog heel even wacht en haar daarna pas benader. Om haar wat ruimte geven.

Bedankt voor je steun, VD. Ik heb er echt wat aan
pi_50407724
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef Lunar het volgende:
Ik denk dat het beter is als ik nog heel even wacht en haar daarna pas benader. Om haar wat ruimte geven.

Bedankt voor je steun, VD. Ik heb er echt wat aan
Goed idee. Denk goed na over wat je wilt, wat goed voor jou is.
En het is graag gedaan. I've been there, ik weet hoeveel pijn het kan doen. .
pi_50407904
Mijn ex zegt ook nog steeds ik wil alleen jouw. Ik wil niemand anders en als ik sex wil, dan met jouw, want... bla bla bla... want toch willen ze je niet terug!
pi_50416761
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:21 schreef jd1982 het volgende:
Mijn ex zegt ook nog steeds ik wil alleen jouw. Ik wil niemand anders en als ik sex wil, dan met jouw, want... bla bla bla... want toch willen ze je niet terug!
Vergeet niet dat ze je misschien écht wel terug wil, maar dat het emotioneel te zwaar voor haar is.
"Ik wil wel maar het gaat niet" idee.
pi_50418036
Ik heb één en ander gehoord van mijn ex.
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen. Het doet haar volgens mij ook zeer weinig dat het uit is. "Ik slaap nog steeds slecht, maar in ieder geval beter als met hem".

Ik vraag me af hoe het toch ineens over kan zijn voor haar, 100% dat gevoel weg kan krijgen, na alles wat we gedeeld hebben.

Ze geeft mij ook totaal de schuld terwijl zij haar vrienden op 1 zetten boven mij.

Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten. Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.

Ik ben ten einde raad...
pi_50419283
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Lunar het volgende:
Ik heb één en ander gehoord van mijn ex.
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen. Het doet haar volgens mij ook zeer weinig dat het uit is. "Ik slaap nog steeds slecht, maar in ieder geval beter als met hem".

Ik vraag me af hoe het toch ineens over kan zijn voor haar, 100% dat gevoel weg kan krijgen, na alles wat we gedeeld hebben.

Ze geeft mij ook totaal de schuld terwijl zij haar vrienden op 1 zetten boven mij.

Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten. Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.

Ik ben ten einde raad...
En het enige wat je kan doen is nog steeds wachten, net als ikzelf... voel me ook kut, maar het komt uiteindelijk weer goed, hoe stom dat ook klinkt

Heb helaas ook last van vrienden die in het begin zeiden, bel maar als er wat is, ik ben er voor je, we doen wel ff wat leuks om het te vergeten, maar ze zijn het nu wel een beetje zat
pi_50419320
Fucking hell..... zijn jullie er na 50 delen nog niet uit?!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_50419649
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 18:39 schreef vosss het volgende:
Fucking hell..... zijn jullie er na 50 delen nog niet uit?!
1. Niemand zit er al 50 delen in.
2. Niemand heeft alle 50 delen gelezen.
3. Hoi.
pi_50419935
quote:
Ik zal haar, wat ik ook doe, nooit meer terug krijgen.
Als je dat idee accepteert, inderdaad.
quote:
Niet ineens, soms is het een proces wat tijdens de relatie al van start gaat. Dat ze tijdens jullie relatie al bezig is geweest met afscheid nemen.Ddan is het namelijk uiteindelijk makkelijker om er een eind aan te maken.
quote:
Ik weet niet hoe ik haar ooit kan vergeten.
Vergeten niet. Nooit. Maar ze zal een steeds minder belangrijke rol in je hoofd gaan spelen. En uiteindelijk zal je aan haar kunnen denken zonder dat het een negatief gevoel oproept. Trust me on this one.
quote:
Mijn hele leven ligt overhoop. School gaat niet goed, ik heb geen baan, vrienden verlaten me omdat ze me niet kunnen helpen en most of all ben ik haar kwijt.
School pak je wel weer op zodra je door dit emotionele dal bent. Een job voor de zaterdag is easy to vind. Je vrienden kunnen er waarschijnlijk niet meer tegen dat je enkel nog negatief bent. Als dat een keertje voorkomt dan willen ze je meestal wel met raad en daad bijstaan, maar na een tijdje wordt het irritant en hebben hun op die manier niets meer aan het contact. Ga leuke dingen met ze doen. Wil je zeiken, neem een psycholoog/psychiater. Die doet alsof hij luistert en cashed 60 euro per uur.
quote:
Ik ben ten einde raad...
Start Word en begin te schrijven. Het zal je inzicht bieden. En je bent je verhaal kwijt.
pi_50420238
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 50% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:46:13 ]
pi_50420642
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef Lakai het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar als iemand in een relatie aangeeft meer om zijn/haar vrienden te geven dan om zijn/haar partner vind ik dat vreemd? Je stelt je partner toch op de allereerste plaats?

Betekent niet gelijk dat je je vriendschappen zwaar moet verwaarlozen natuurlijk
pi_50420730
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Betekent niet gelijk dat je je vriendschappen zwaar moet verwaarlozen natuurlijk
That's the point. Imho is je partner nummer 1, maar je hebt ook nog je vrienden waar ook aandacht en dus tijd naar toe moet gaan. En dat is in principe prima te combineren.
pi_50422245
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef VD het volgende:

[..]

That's the point. Imho is je partner nummer 1, maar je hebt ook nog je vrienden waar ook aandacht en dus tijd naar toe moet gaan. En dat is in principe prima te combineren.
Ik was nummer twee.

Maar ik nu heerlijk te praten met een vriendin van mij, lekker te kloten op IRC...
Ik heb een afspraak gemaakt op school om aan dingen te gaan werken daar.

Ik pak mijn leven maar op denk ik. Het gaat sowieso makkelijker nu ze zo bitchy tegen me deed
pi_50426926
Klinkt positief! Volhouden zo!

Heb vandaag wat leuks mogen doen. Lijst opstellen van gezamelijke aangekochte spullen. En van de dingen die ik wil hebben mag ik dan nog even 50% betalen. Tofjes. .
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:50:00 #287
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50430838
4 maanden nu inmiddels...

en nog steeds kan ik me strontjaloers maken als ik een andere jonge bij haar zie.

Waarom heb ik dit? Ik ben de verdorie een leuke gezellige 'knappe' jongen, dan kun je toch wel normaal weer een nieuw meisje zoeken die leuk is?

Ik heb al vaak genoeg andere meiden in mn hoofd gehad, maar ik heb de stap niet durven zetten, bang om haar kwijt te raken TyfusZooi
Nunc est bibendum
  donderdag 14 juni 2007 @ 11:21:05 #288
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50442903
Je moet van die angst om haar kwijt te raken af, zeker omdat het uit is en je haar eigenlijk al kwijt bent.
pi_50449153
Net een gesprek gehad met mijn ex wat ook echt ergens over ging....
maja ik heb een paar vragen gesteld waardoor het weer een beetje in de verwijt/discussie sfeer liep....

had ik niet moeten doen....

maar voor mij geldt het ook: bang om haar kwijt te raken....nog steeds.....

ze betekent nog steeds veel voor me....en ik wil te graag dat het goed komt tussen ons....(vriendschappelijk)

Die relatie hoeft van mij al lang niet meer, maar ik kan het echt niet hebben dat we er niks aan over hebben gehouden (zo lijkt)
pi_50450135
liefde schijnt voor de meest extreme gevoelens bij een mens te kunnen zorgen, zowel positief als negatief. positief voelde ik anderhalf jaar geleden voor het eerst, negatief ben ik nu voor de 4e dag aan het ondervinden en het bevalt me niet :s
pi_50450196
Idd het kan heel veel met je doen, onwaarschijnlijk veel :S
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:27:00 #292
77575 NiTiN
Move On Up
pi_50454508
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef ohnikua het volgende:
liefde schijnt voor de meest extreme gevoelens bij een mens te kunnen zorgen, zowel positief als negatief. positief voelde ik anderhalf jaar geleden voor het eerst, negatief ben ik nu voor de 4e dag aan het ondervinden en het bevalt me niet :s
Herkenbaar, en tot 3 maanden geleden kende ik geluk zoals ik dat nog nooit gevoeld had met iemand.

Daarna net zo hard de andere kant op, dat klotegevoel... brrrr

Inmiddels weer ongeveer op neutraal, maar toch even wachten tot we elkaar over een paar weken terug in NL elkaar weer zien en face to face spreken, dat schijnt nog even raar te kunnen zijn... ik zie wel
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 14 juni 2007 @ 19:41:05 #293
178859 jesselyn
Kijk! Een banaan!
pi_50461494
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef QCC het volgende:
Je moet van die angst om haar kwijt te raken af, zeker omdat het uit is en je haar eigenlijk al kwijt bent.
Mmm ja ik ben haar al kwijt.. Ik moet gewoon aan een ander beginnen. DAn gaat het wel sneller over toch?
Nunc est bibendum
pi_50465780
Ik heb vanavond een beetje een dipje... weet niet waardoor het komt, maar heb nogal de neiging om haar mee uit te vragen ofzo... te doen alsof we elkaar nog niet kenden... dom idee, i know, maar het blijft door mn hoofd spoken.

Wordt er een beetje gek van, had een aantal goeie dagen achter de rug, zonder al te veel gezeik, heb echt geen flauw idee waar het ineens door komt.
pi_50469080
Hier ook even. Buiten om de dag een minimailtje heb ik geen contact meer met d'r. En verder ken ik hier dus totaal niemand dus sociale interactie = 0. Hippe klasgenoten zitten op long distance, vrienden al helemaal(NL), dus ja, tof. Momenteel geen lessen. Voor sport is het seizoen weer over.

Ga me wel weer in m'n boekenkast verdiepen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:15:02 #296
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50471894
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 19:41 schreef jesselyn het volgende:

[..]

Mmm ja ik ben haar al kwijt.. Ik moet gewoon aan een ander beginnen. DAn gaat het wel sneller over toch?
Ja, lijkt me wel.. Heb zelf nog niemand anders, maar zodra je dat hebt maakt je ex je in een keer heel veel minder uit.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 05:21:06 #297
67670 Skv
Cynist.
pi_50475357
Pff, ben vanavodn toevalligerwijs met mn exvriendin in de bioscoop beland.
Was wel erg gezllig, kan het nog steeds goed met haar vinden.
Daarna gingen we apart van elkaar uit.. Ik vermaakte me wel tot ik haar met een ander jongen zag dansen en doen.. Dat kon ik nog wel hebben, maar toen het een paar biertjes (en een uur ofzo) verder was, trok ik het echt heel slecht.
Heb toen snel mn jas gepakt en ben ergens anders verder gaan borrelen.. anders was het misschien mis gegaan. Vind het alsnog niet erg relaxed om haar met iemand anders te zien Echt zwaar klote..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_50475909
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef QCC het volgende:

[..]

Ja, lijkt me wel.. Heb zelf nog niemand anders, maar zodra je dat hebt maakt je ex je in een keer heel veel minder uit.
Ik moet wel zeggen dat dat zo is ja. Sinds ik weer een vriendin heb maakt het me nu helemaal geen drol meer uit wat m'n ex doet. Je moet natuurlijk geen vriendin nemen om je ex te vergeten laat dat voorop staan.
Smart went Crazy....
pi_50477777
We praten inmiddels weer op msn, maar of dat zo'n goed idee is weet ik niet, maar omdat we beide bij dezelfde sportschool zitten hebben we geprobeerd om een schema te maken om elkaar te ontlopen, dat lukte, maar niet altijd.

We hebben nu afgesproken volgende week samen te gaan sporten, kijken of we zonder gedoe bij elkaar in de buurt kunnen zijn. Maar zie het nog niet helemaal zitten... dit weekend moet niet zo moeilijk worden denk ik, want ze moet veel leren voor dr her, dus ze zal wel niet uitgaan... hoop ik...
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:58:18 #300
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_50481502
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 05:21 schreef Skv het volgende:
Pff, ben vanavodn toevalligerwijs met mn exvriendin in de bioscoop beland.
Was wel erg gezllig, kan het nog steeds goed met haar vinden.
Daarna gingen we apart van elkaar uit.. Ik vermaakte me wel tot ik haar met een ander jongen zag dansen en doen.. Dat kon ik nog wel hebben, maar toen het een paar biertjes (en een uur ofzo) verder was, trok ik het echt heel slecht.
Heb toen snel mn jas gepakt en ben ergens anders verder gaan borrelen.. anders was het misschien mis gegaan. Vind het alsnog niet erg relaxed om haar met iemand anders te zien Echt zwaar klote..
Volgende keer maar meteen een andere kroeg opzoeken, denk dat ik het ook niet aankan om dat te zien. Vond het al kut als van die gladde jongens op dr afkwamen toen we nog hadden, moet er niet aan denken dat ze daar nu wel op ingaat nu ze 'vrij' is..
pi_50481927
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:58 schreef QCC het volgende:

[..]

Volgende keer maar meteen een andere kroeg opzoeken, denk dat ik het ook niet aankan om dat te zien. Vond het al kut als van die gladde jongens op dr afkwamen toen we nog hadden, moet er niet aan denken dat ze daar nu wel op ingaat nu ze 'vrij' is..
"vrij" ??
niet gewoon, vrij

klinkt lullig maar zo is het denk ik wel....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')