Heb inmiddels Maatschappelijk werk, GGZ, Spits, Psycholoog, Psychiater, diverse artsen en medicijnen achter de rug... loop nog bij 1 Psycholoog en heb nog medicijnen tegen onrustig zijn overdag (wil elke seconde weten waar mn ex/vriendin is).quote:Op maandag 11 juni 2007 19:47 schreef VD het volgende:
Of je zoekt gewoon de verkeerde chicks uit. En als je zeker weet dat vooral bij jou ligt, get help.
Jah als ik dat niet dacht was het probleem er niet, bij mn ex is het al minder omdat ik al 2x eerder zoiets heb moeten verwerken, maar zo gauw als ik verkering heb krijg ik het gevoel 'ze is van mij' en mag niemand met haar praten/afspreken whatever... daar werk ik aan bij de psycholoog.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:08 schreef VD het volgende:
Waarom wil je elke seconde weten waar je ex is? Zou het niet makkelijker voor je zijn als je daar niet meer aan zou denken?
En probeer bij één hulpverlener te blijven die zijn/haar vak verstaat. Van maatschappelijk werk heb ik geen hoge pet op, GGZ'ers krijgen toch wel betaald en Spits...? Je hebt de krant geschreven?.
Exact wat ik dus ook ALTIJD heb, zij ging altijd tegen me in en ik had achteraf bijna altijd gelijk...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:46 schreef QCC het volgende:
M'n ex was daar heel erg in trouwens, als ik zij dat ze iets beter niet moest doen ging ze het soms juist doen.. En achteraf bleek ik dan wel gelijk te hebbenBlij dat ik daar vanaf ben..
Daar kun je toch alleen maar kracht uit putten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:54 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Exact wat ik dus ook ALTIJD heb, zij ging altijd tegen me in en ik had achteraf bijna altijd gelijk...
Soms wel, maar als de volgende weer niet wil luisteren, en jij 100% zeker weet dat je gelijk hebt... dan werkt het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef Lakai het volgende:
[..]
Daar kun je toch alleen maar kracht uit putten?![]()
Ik ook niet....quote:
Debiel advies.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef jd1982 het volgende:
Mn psycholoog zei zelfs dat ik heel slim ben en me waarschijnlijk soms gewoon maar voor de domme moest houden
Dat was ook zeker een punt van hem. Maar goed, knap, lief en goed geschoold/intelligent... ben ik nog wel even aan het zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:41 schreef VD het volgende:
[..]
Debiel advies..
Zoek gewoon een intelligentere vriendin, dat je wat tegenstand hebt..
Goedzo!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:12 schreef Byte_Me het volgende:
ik wilde eigenlijk een paar topics wachten voordat ik weer ging posten, maar ik geloof niet dat het nog kwaad kan om hier rond te hangen. afgelopen vrijdag mn ex weer gezien, en ik had echt zoiets van, wat zag ik toch ooit in haar. vind haar nog steeds wel heel aardig, maar de vonk is toch echt verdwenen. bij mij dan. krijg het idee dat zij steeds meer twijfelt aan haar beslissing. ze wilde weer dat ik bij haar in bed zou slapen (logeerkamer ligt helemaal overhoop), ze zei dat ik zo geweldig was en begon te huilen. tsja, op een soort van kinderachtige manier geeft dat toch wel genoegdoening. zou willen dat ik daarboven zou staan, maar ik ben ook maar een mens. verder ben ik een beetje aan het daten en rondkijken, en dat bevalt me uitstekend!
komt wel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik hoop daar ooit te komen. Ik mis 'm.
ik zou zeggen, werk aan het leven dat je nu hebt, zorg dat dat leuker wordt dan die tijd toen. dan is het met de heimwee ook snel gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef Lakai het volgende:
Ik de laatste 2 dagen weer heel veel aan m'n ex gedacht....
en niet dat ik nu in een dip zit ofzo....gewoon een soort van heimwee naar die tijd....
ironisch genoeg lukt dat bij mij pas sinds ik er eigenlijk geen behoefte meer aan heb. voor die tijd had ik veel te veel last van jaloezie tov haar nieuwe vriend, haar leventje dat nauwelijks veranderde terwijl het mijne compleet op zn kop stond, etc. ik wil niet zeggen dat dat bij jou precies hetzelfde zal lopen, maar denk er eens over na.quote:ik wil ook zo graag fatsoenlijk met haar overwerg kunnen.....en niet dat we onaardig tegen elkaar zijn...maar ik wil goeie vrienden blijven...)
Ja dat is het dus. Die behoefte heb ik wel, vriendschap. En eigenlijk wil 'm stiekem gewoon terug enzo. Maar ook voorbij dat punt kom ik nog wel. Maar hij is zo verdomd leuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
komt wel goed![]()
bij mij heeft het ontzettend geholpen om een tijdje geen contact te hebben, veel afleiding te zoeken en er niet te veel meer bij stil gestaan. maar goed, dat was pas na een maand of 4 na het einde van de relatie. Ik denk dat sommige mensen er te lang in blijven hangen, je moet echt ff moeite doen om je leven even om te gooien. veel nieuwe hobby's, nieuwe mensen ontmoeten, etc. ik vind mn leven nu leuker dan voor de breakup, als ik heel eerlijk ben. nou ja, tot een half jaar voor de breakup schat ik. even leuk als de tijd daarvoor.
dus ff volhouden, en je komt er ook wel (geldt trouwens voor iedereen).
ach ja, twee weken... das nog niet zo lang he. over ik heb nu zo ongeveer een halfjaar als vrijgezel erop zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is vandaag trouwens precies 2 weken uit. Dus van mezelf mag ik me nu wel zo voelen. Ik ben echt een n00b. Hele Sex & the City marathons met Ben & Jerry's erbij enzo.
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
't Is vandaag trouwens precies 2 weken uit. Dus van mezelf mag ik me nu wel zo voelen. Ik ben echt een n00b. Hele Sex & the City marathons met Ben & Jerry's erbij enzo.
Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...
Doe juist ipv marathons eigenlijk vrijwel niks... behalve sporten.
lui isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan.*lui*
Ik sport sinds een maand (had 12 jaar niet gesport). Fitness nu meestal 3x per week en probeer dat vol te houden, voelt wel gezond en het vult 3 van de 5 saaie doordeweekse avonden (zo-do).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sporten. Doe normaal gek. Dat heb ik al 6 of 7 jaar niet meer gedaan.*lui*
Je maakt het jezelf ook niet makkelijker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:
Ik zit op 3 weken nu geloof ik, maar anderhalve week geleden nog gezoend/sex... dus voelt nog als net geleden...
heb het hier nu ongeveer ook 2 weken uit. ben allen niet op het punt gekomen dat ik sex and the city ga kijken met ben en jerry ijsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben haast nooit boos op haar geworden, en als het zo was was ik het de volgende dag weer kwijt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Lakai het volgende:
[..]
Ik ook niet....
Toen hadden we één keer gezeik (duurde wel een maand)...en toen ging het uit....
Denk dat ben&jerry's met sex&the city meer een vrouwending is, mannen gaan met vrienden zuipen. (hoewel ik naast flink zuipen ook een bak cookie dough ijs naar binnen heb gewerkt)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
heb het hier nu ongeveer ook 2 weken uit. ben allen niet op het punt gekomen dat ik sex and the city ga kijken met ben en jerry ijs(wat overigens wel goed te vreten is) ik ga gewoon weer veel met vrienden om (niet dat ik dat daarvoor niet deed maar toch) en school/werk helpt ook een hele hoop.
Het was bij ons een ruzie waar bij mij iets dwars zat.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:05 schreef QCC het volgende:
[..]
Ik ben haast nooit boos op haar geworden, en als het zo was was ik het de volgende dag weer kwijt.
Meeste 'ruzies' was iets dat haar dwars zat en daar ging ze dan een hele dag mee lopen en vanalles bijhalen en mij dan vervolgens boos opbellen. En vervolgens bij iedere volgende ruzie weer al het voorgaande erbij betrekken.
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Doe juist ipv marathons eigenlijk vrijwel niks... behalve sporten.
Met een vorige ex wel. (Heel raar, sex was nauwelijks een probleem voor me maar zoenen deed ik dan weer erg moeilijk over.)quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btw)
Heb 't ook nog nooit eerder gehad, maar bij deze was het uit, terwijl we beide nog gek op elkaar waren, maar gezeik met haar ouders, dingen die gebeurd waren en mijn bezitterigheid hebben ervoor gezorgd dat we het uit hebben gemaakt, samen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
[..]
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex? (hoor het van veel mensen maar bij mij is dat ondenkbaar, niet van mijn kant btw)
Jah ik snap dat ook niet zo, thuis uren films/series kijken met ijs (of bepaald eten?) doet mij niet goed ofzo, ik voel me dan alleen maar eenzaam en nog kutter. Ik moet eigenlijk mensen zien, lam worden (niet alleen, dat werkt tegen) en uitgaan etc...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef QCC het volgende:
[..]
Denk dat ben&jerry's met sex&the city meer een vrouwending is, mannen gaan met vrienden zuipen. (hoewel ik naast flink zuipen ook een bak cookie dough ijs naar binnen heb gewerkt)
Suikers kunnen bij vrouwen leuke stofjes in hun hoofd losmaken die het verdriet doen verminderen, lekker simpel hé, zo'n vrouwquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:05 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Jah ik snap dat ook niet zo, thuis uren films/series kijken met ijs (of bepaald eten?) doet mij niet goed ofzo, ik voel me dan alleen maar eenzaam en nog kutter. Ik moet eigenlijk mensen zien, lam worden (niet alleen, dat werkt tegen) en uitgaan etc...
ik een keer, die *** had allerlei beloftes dat het wel weer goed zou komen etc...quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
[..]
Niet, maar het zal niet heel veel moeite kosten om het voor elkaar te krijgen. Maar ik vind seks eigenlijk niet buiten een relatie passen, dus een no-go pour moi.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:19 schreef Ruikert het volgende:
misschien een domme vraag, maar wie heeft er nadat het definitief uit was nog sex gehad met zijn/haar ex?
Lange relatie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
Sinds zondag is het na bijna 6 maanden uit met mijn vriendin
Afgelopen maandag zouden we dan 6 maanden verkering hebben.. het was mijn eerste relatie (ben nu bijna 20).
Stom wijf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
Zij vond haar vrienden belangrijker dan mij (vrienden laten je niet vallen blabla)
Ja, maar je moet er niet in doorslaan. (Note to self: eerst studie, dan vriendin)quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef Lunar het volgende:
in een relatie zet je je partner toch op nummer 1 of niet ?
Ga wat leuks doen. Geniet van het weer.quote:
Natuurlijk wil je haar niet terug. Dat werkte immers niet. Je wil gewoon weer een goede relatie met een toffe meid die wel prioriteiten kan stellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Lunar het volgende:
Ik wil haar terug !! grrrrrrr
Je moet echt gaan proberen om niet meer te denken over hoe zij haar leven op dit moment invult. Het enige wat telt ben jij zelf. Hoe langer je aan haar blijft denken, hoe langer het duurt voordat je over haar heen bent.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Lunar het volgende:
Ook alleen de gedachte al dat zij wel vrolijk door leeft en ik hier kapoit ga..
Ik hoop dat zij mij ook mist en zich er ook best kut over voelt, al was het maar zodat ik er niet alleen in sta.. Verder is dat natuurlijk best fout, om zoiets haar toe te wensen.
Ahhh dat vond ik ook altijd heerlijk, toen ik een vriendin had die verder weg woonde, vanaf het moment dat je in die trein zit naar dr toe voel je je heerlijk, en steeds beter en beter... maar goed, dat is al 7 jaar geleden bij mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Lunar het volgende:
Ik mis het knuffelen en het treinreizen een aantal keer per maand naar haar toe. De vlindertjes in m'n buik als ik bijna bij haar woonplaats was..
Ik ben ook heel bang dat ze een ander heeft, nu al. Ook al zegt ze "Ik wil alleen maar jou en ik neem nooit meer een ander, maar je bent te jaloers op het belangrijkste in m'n leven, mijn vrienden".
Ik mis in zekere zin haar wel. Ze is echt geweldig lief en de mooiste meid op aarde. Ik ben bang nooit meer zo iemand tegen te komen. Maar ik mis het knuffelen en lief doen tegen iemand in het algemeen denk ik het meest ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef jd1982 het volgende:
[..]
En btw wat je mist is niet HAAR, je mist gewoon IEMAND om te knuffelen, omhelzen, zoenen, etc... en op dit moment lijkt het het makkelijkste om haar terug te krijgen, maar volgens mij is dat juist het moeilijkste en moet je verder...
Jah dat is het hem juist, dat denk ik nu ook weer bij deze ex, maar na mijn vorige 2 kwam er ook weer een mooiere en lievere... alleen zelfs nu ik dat weet, dringt het nog niet tot me doorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lunar het volgende:
[..]
Ik mis in zekere zin haar wel. Ze is echt geweldig lief en de mooiste meid op aarde. Ik ben bang nooit meer zo iemand tegen te komen. Maar ik mis het knuffelen en lief doen tegen iemand in het algemeen denk ik het meest ja.
Het probleem wat jij beschrijft, dat je je partner, zodra hij/zij een relatie met je aangaat als bezit beschouwt waar niemand aan mag komen heb ik ook wel inderdaad. Maar ik denk er nog niet aan om een psycholoog in te schakelen. Ik hoop dat ik iemand kan vinden die wel prioriteiten kan stellen, die mij accepteerd hoe ik ben en iemand die ik kan vertrouwen, meer dan mijn huidige ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |