abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:24:11 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_50023596
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.

zaterdag 2 juni 2007 @ 01:35:12 #2
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50023894
Kaaskoppen? Leed?

Ay papito, ay mamita
Qué bien se está en la camita !

*click*
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:46:17 #3
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_50024120
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/06/rutger_wordt_dhimmie.html

"Dat zie ik als beledigend jank jank"

Jezus is er iets wat die kutgasten NIET als beledigend zien?
Stelletje kutkneuzen met hun 'woorden van god'
Je krijgt toch steeds meer een hekel aan dat gezeik.
Ja, het is inderdaad een beetje sneu, maar wat ik eigenlijk een veelvoud sneu-er vind is dat de halve wijk op z'n kop staat omdat er elke vrijdag anderhalve minuut geluid van een moskee afkomt. Kom op zeg, dan heb je echt geen problemen, als je jezelf daar zo over kunt opwinden. Van het type huisvrouwen die zich zo vervelen dat ze gewoon op zoek gaan naar gespreksonderwerpen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 01:51:14 #4
158292 problematiQue
pi_50024234
Hans Teeuwen - Het Vrije Woord
quote:
Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
de een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord:
hiep hiep hoera het vrije woord

Christenhonden geitenneukers iedereen doet mee
Jezus en Mohammed op een openbare plee
nee ik mag niet kwetsen, mijn excuses, en ik zal
voor straf me laten pijpen door de meiden van halal

Het vrije woord gaat nooit verloren
al vliegen de kogels om je oren
maar als zo'n baard me dood wil schieten hoop ik dat hij mist
want ik ben een bon vivant ik ben geen zelfmoordterrorist

Je bent moeilijker te raken als je bereid bent af te slanken
in die zin had van Gogh het allemaal
aan zichzelf te danken

Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
de een die wordt verdreven, de ander wordt vermoord:
pi_50024390
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 01:51 schreef problematiQue het volgende:
Hans Teeuwen - Het Vrije Woord
[..]
Dát zouden ze nou eens door alle openbare luidsprekers moeten laten klinken!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zaterdag 2 juni 2007 @ 02:05:52 #7
158292 problematiQue
pi_50024575
Ik dacht trouwens dat je op je 18e automatisch zo'n donorformulier in de brievenbus kreeg? Ik ben al een tijdje 18 en heb nog niets gezien.
pi_50024683
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef problematiQue het volgende:
Ik dacht trouwens dat je op je 18e automatisch zo'n donorformulier in de brievenbus kreeg? Ik ben al een tijdje 18 en heb nog niets gezien.
Ik heb volgens mij ooit wel eens zoiets binnen gekregen.
pi_50024752
quote:
Dat dacht ik ook ja.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 02:14:58 #10
158292 problematiQue
pi_50024773
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij ooit wel eens zoiets binnen gekregen.
Misschien gemist. Ik heb er nu eentje aangevraagd, wat een tv programma allemaal wel niet kan bereiken. Overigens een genie, diegene die dit heeft bedacht.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 02:16:44 #11
158292 problematiQue
pi_50024806
quote:
Chinese vice premier dies at 68

BEIJING, China (AP) -- Vice Premier Huang Ju, a key ally of former Chinese President Jiang Zemin who climbed the ranks of Shanghai politics to join the Communist Party's inner sanctum of power, died early Saturday, the official Xinhua News Agency said. He was 68.

Xinhua did not disclose the cause of death, though Huang had been ill, reportedly with pancreatic cancer, for over a year.

Xinhua said the Chinese leadership in its official obituary called Huang "a long-tested and faithful communist fighter" -- a traditional description for a leader who dies in good standing.

Huang ranked No. 6 in the party hierarchy. His death creates a vacancy in the Politburo and gives President Hu Jintao an opportunity to increase his hold on power by filling it with a supporter.

http://edition.cnn.com/20(...)remier.ap/index.html
pi_50025052
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Misschien gemist. Ik heb er nu eentje aangevraagd, wat een tv programma allemaal wel niet kan bereiken. Overigens een genie, diegene die dit heeft bedacht.
Idd. Ik ben echt benieuwd of en hoeveel nieuwe donoren hierdoor bijkomen. En hoeveel mensen gekeken hebben.
quote:
Plasterk noemt Grote Donorshow fantastische stunt

DEN HAAG - Minister Ronald Plasterk van Onderwijs noemt de Grote Donorshow van BNN "een fantastische stunt". Dat de omroep een spelshow nabootste waar een nier op het spel stond, heeft gewerkt om aandacht te vragen voor het tekort aan donoren in Nederland.
ANP

Dat heeft Plasterk vrijdag via zijn woordvoerder laten weten.

[...]

D66

Boris van der Ham van D66 gaat dinsdag in het vragenuurtje minister Klink, premier Balkenende en minister Plasterk vragen stellen over wat ze van plan zijn met de wachtlijsten voor orgaandonatie.

"Dat de show zoveel aandacht heeft gekregen was het mooiste geschenk", aldus Van der Ham, die de show fantastisch vond. [...]
http://www.nu.nl/news/109(...)tastische_stunt.html

Ook een goede reactie:
quote:
Lodiers: 'Politiek Den Haag moet zich schamen'

AALSMEER - "In honerd dagen geen woord over orgaandonatie." Presentator Patrick Lodiers is teleurgesteld. Politiek Den Haag zou zich moeten schamen, zo zei hij na de uitzending van de Grote Donorshow vrijdag. De show bleek volledig in scène gezet. Voor een goed doel, dat wel, vindt Lodiers.

Politiek Den Haag ging honderd dagen op reis om te horen wat er leeft onder de bevolking. "Ze zijn zeker geen nierpatiënt tegengekomen", aldus de presentator.

Het is schrijnend dat de media dit onder de aandacht moet brengen, beaamt Lodiers. "Balkenende en de hele Tweede Kamer die over ons programma heenvalt, is niet juist. Ze hadden eerst naar zichzelf moeten kijken voor ze ons hekelden."

Wachtlijsten

De politiek lukte het niet om de wachtlijsten voor orgaandonatie terug te dringen en een tijdje geleden werd het plan om mensen automatisch een donorcodicil te geven afgekeurd in de Tweede Kamer.

Lodiers: "Ik weet natuurlijk nog niet alles van de plannen van het kabinet, maar die afkeuring betekent dat we nog een half jaar langer moeten wachten op een doorbraak in de orgaandonatie."

Aandacht

Lodiers, bekend van het satirische improvisatieprogramma De Lama's, vraagt al langer aandacht voor zieke mensen in Je Zal Het Maar Hebben over vreemde en vervelende ziektes en Over Mijn Lijk over terminaal zieke mensen.

Kandidate

Nierpatiente Charlotte (29) noemde de Grote Dondorshow "retespannend. Charlotte was een van de drie kandidaten die vrijdag fictief streden om een donornier.

"Ik vond het geweldig om mee te doen, zo gaaf", vertelde ze na afloop. "Ik hoop dat de stunt een goed doel dient."

Meedoen

"Endemol benaderde me in maart. Toen wist ik nog niet dat het om een stunt ging, maar ik wilde meteen meedoen", vertelt Charlotte.

"Endemol was er toen al een jaar mee bezig. Na drie gesprekken werd me duidelijk dat het een stunt was. Dat was eind april. Maar ik zette toch door, want ik hoop dat de politiek uiteindelijk het verhaal goed oppakt. Dat het geen hype blijft."

Wow

Meedoen aan de rechtstreekse uitzending vond ze fantastisch. "Ik vond het 'wow'. Ik denk dat Bart de Graaff zich drie keer in zijn graf heeft omgedraaid, met die typerende lach van hem", denkt Charlotte.
pi_50025068
quote:
# 12.000 Mensen hebben gesmst om zich aan te melden als donor.
Holy fuck!

Wereldwijd verslag over De Grote Donor Show: foto's en video
pi_50026622
quote:
Media ‘school prayers' coverage offends many
A recent news story in some newspapers and TV stations, focusing on a pious group of schoolchildren, has stirred significant controversy, angering and offending pious individuals and segments of society who are sensitive about religious beliefs.

At least nine newspapers and five TV stations reported two days ago that students of the Bağcılar High School were being encouraged to pray in the school's changing rooms during school hours. However, the media portrayed the children as criminals, with most of the pictures and footage used to accompany the story taken by a hidden camera planted in the changing room. The mainstream media's treatment of the news story raised reactions from ordinary citizens and also from the parents of the students at the school.Since many felt the students who prayed were being depicted as if they were “guilty” of some “crime.”
The press organs who so criticized the praying students had, in the not-so-distant past, employed a similar manner in the coverage of activities organized for the week marking the birth of the Prophet Mohammed.

Following the latest incident strong reaction was expressed toward the coverage relayed by a number of newspapers and TV stations, which ran the hidden camera footage as if the kids were having a “drug party” or doing something hideous or illicit. Believers were seriously offended, as they took the exposure of the praying children as disrespect to religion. The media reflecting the praying of pious children as a scandal was also reminiscent of the Feb. 28 process, when, in 1997, some press organs manufactured news stories alarming the country of an illusionary “danger posed by religion.” The process ended in a military communiqué that overthrew the government at the time, often dubbed a “postmodern coup.”

Abdullah Yıldız, a spokesperson from the Platform of Namaz (Prayer) Volunteers, said the way the TV stations covered the Bağcılar High School story was most disrespectful to religion. “Namaz is one of the five pillars of Islam, and all Muslims pray five times daily. It is very painful to depict namaz as if it is some sort of a crime.”

“Would it be OK if those students did drugs in that changing room?” asked Ahmet Yıldız, head of the Turkish Religious Affairs Directorate Employees' Union, condemning the treatment of the mainstream press toward the praying students as a “huge mistake.”

Professor Abdülaziz Bayındır, an instructor at the department of theology of İstanbul University, said portraying those praying as criminals would be a violation of the Constitution's Article 24. “Instead of persecuting praying kids, prayer rooms in schools should be made available for those who might need them,” he offered.

Public exposure creates psychological trauma

The parents of the children who were the subject matter of the “prayer scandal” news story were profoundly angered. Ali Hacısalihoğlu, head of the Bağcılar High School Parents' Board said angrily, “It is not right to enter a girls' changing room and film something with a hidden camera there.”

Students from the high school also said they were very sorry about the recent news stories regarding their school.

Psychologist Gülden Esat warned that such public exposure of children could cause psychological trauma in the children, adding that the kids might have difficulty developing self-confidence.

Ata Özer, head of the İstanbul Provincial Education Directorate, said there was nothing wrong with allowing children who wanted to pray to practice their religion in the changing room of the school. Stressing that there was religious freedom in Turkey, he said allowing those who wanted to pray would not be considered professional malpractice. However Özer said that an investigation was still under way regarding the media stories.

In the US there is guidance on a constitutional regulation over prayers in public and elementary schools. According to the regulation students may pray when not engaged in school activities or instruction. While school authorities may impose rules of order and pedagogical restrictions on student activities, they may not discriminate against student prayer or religious speech in applying such rules and restrictions.
De laatste stuiptrekkingen vlak voor de verkiezingen van de linkse oppositie, media en machthebbers.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 08:45:54 #15
89730 Drugshond
pi_50026933
quote:
Als ik mijn lever schenk aan iemand anders, zou hij dan ook een voorliefde voor Belgsiche biertjes ontwikkelen. ?
pi_50027184
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 08:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Als ik mijn lever schenk aan iemand anders, zou hij dan ook een voorliefde voor Belgsiche biertjes ontwikkelen. ?
Zou zomaar kunnen .

Maar of je lever nog erg geschikt is ..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:25:56 #17
89730 Drugshond
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 09:37:22 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50027283
tvp
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_50027309
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:25 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hij is in top-conditie.
Heel belangrijk om te blijven te trainen inderdaad.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:56:13 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50027454
en ook al doet mijn lever zeer en zijn mijn longen zwart van teer, het is okeeheee, doe mij er nog maar 2
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_50028055
Jeetje, en dan zeggen ze wel eens wat over mijn door slotjes posten .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:44:22 #22
89730 Drugshond
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:48:03 #23
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_50028118
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:43 schreef sigme het volgende:
Jeetje, en dan zeggen ze wel eens wat over mijn door slotjes posten .

Eerst nog maar s een
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:51:07 #24
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50028169
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:44 schreef Drugshond het volgende:
Johan de Witt waar is die purist eigenlijk gebleven ?
Gelyncht door Fok-users.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:51:12 #25
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50028171
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:44 schreef Drugshond het volgende:
Johan de Witt waar is die purist eigenlijk gebleven ?
dood
pi_50028179
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Eerst nog maar s een
Wehehe .

Goeiemorgen. Ik heb al uitgeslapen, schandelijk tot half acht of zo .
Al te veel koffie op (excuus om nog éven te mogen blijven zitten computeren). Wisseling van de wacht moet ik nu maar aangrijpen; ik ga nuttige dingen doen. Buiten, waar de mensheid is en zo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:01:34 #27
Stranger than fiction
pi_50028300
Ik heb wekenlang nakijkwerk gespaard. Dat staat hier dus op program.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:04:27 #28
Stranger than fiction
pi_50028348
quote:
Kort nieuws binnenland

` Bij een grote verkeerscontrole op de
A7 tussen Heerenveen en Drachten zijn
vannacht 150 boetes uitgedeeld.5000
auto's werden gecontroleerd.De meeste
boetes (50) werden gegeven aan mensen
die reden zonder kentekenbewijs.
Ik schrok me een hoedje toen ik dit las. Gelukkig is het op een ander deel vh traject gebeurd.

Phhhhhhheeeewwww
pi_50028382
Koffie .
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 11:08:07 #30
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50028398
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik schrok me een hoedje toen ik dit las. Gelukkig is het op een ander deel vh traject gebeurd.

Phhhhhhheeeewwww
Nou zeg, anders was je vast gearresteerd en met gillende sirenes afgevoerd.

zaterdag 2 juni 2007 @ 11:08:16 #31
Stranger than fiction
pi_50028401
Er is niks mooiers dan koffiekringen maken in verslagen van leerlingen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:08:40 #32
Stranger than fiction
pi_50028407
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou zeg, anders was je vast gearresteerd en met gillende sirenes afgevoerd.
If u only knew.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 11:08:46 #33
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50028408
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is niks mooiers dan koffiekringen maken in verslagen van leerlingen.
En een kwak?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:09:38 #34
Stranger than fiction
pi_50028421
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En een kwak?
Verslagen winden mij (iig) niet echt op.
pi_50028486
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:56 schreef Aoristus het volgende:
en ook al doet mijn lever zeer en zijn mijn longen zwart van teer, het is okeeheee, doe mij er nog maar 2
http://depositfiles.com/files/949829

Die kinders...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:36:10 #36
Stranger than fiction
pi_50028831
quote:
Paling bijna een bedreigde soort

De paling staat op de nominatie officieel te worden erkend als ‘bedreigde diersoort’. Gebeurt dit, dan is het de eerste keer dat een populair consumptiedier dat stempel krijgt. De internationale natuurbescherming slaat daarmee een nieuwe weg in.

Morgen begint in Den Haag de driejaarlijkse conferentie van 171 landen die het Cites-verdrag (ter bescherming van bedreigde planten en dieren) hebben ondertekend. Duitsland zal hierbij namens de Europese Unie voorstellen de Europese paling op te nemen in de zogeheten Appendix 2. Dit betekent dat de export van het dier volledig aan vergunningen zal worden gebonden. De Europeanen willen hiermee paal en perk stellen aan de grootscheepse uitvoer van jonge Europese paling naar het Verre Oosten.

Het Cites-verdrag wordt zo op een andere manier aangewend dan tot dusver gebruikelijk is. Het verdrag is vooral bekend als middel om, bijvoorbeeld, olifanten in Afrika te beschermen door de handel in ivoor tegen te gaan. Grootschalig geconsumeerde dieren hebben het nooit tot de lijst gebracht. In het recente verleden stuitte de – niet gehonoreerde – nominatie van de blauwvintonijn nog op grote weerstand.

„Cites is een van de meer succesvolle internationale verdragen”, zegt een woordvoerder van het ministerie van LNV, dat als gastheer optreedt. „Omdat het zo succesvol is zeggen we nu: laten we Cites ook gebruiken voor soorten waar commerciële handel zo’n druk op legt dat bescherming nodig is. Dat is een verschuiving. Dus moeten we een heldere politieke discussie hebben dat we het verdrag hiervoor gaan gebruiken.” Die discussie is op 13 juni, als ministers van de aanwezige landen zijn uitgenodigd voor een speciale ministeriële conferentie.
Paling is
pi_50028866
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Paling is
nee toch, straks moet de Afsluitdijk weer open
pi_50028902
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:38 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Dat heeft niet zoveel nut als ze de glasaal toch al wegvissen voor de zuid europese kusten .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:41:18 #39
Stranger than fiction
pi_50028908
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:38 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Daar klimmen ze toch gewoon overheen?
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 11:41:36 #40
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50028912
Zolang ze maar niet aan mijn haring komen.
Carpe Libertatem
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:42:42 #41
Stranger than fiction
pi_50028937
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Zolang ze maar niet aan mijn haring komen.
Zolang je je niet wast, komt niemand aan jouw haring.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:43:22 #42
Stranger than fiction
pi_50028951
pi_50028999
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:01:18 #44
158292 problematiQue
pi_50029272
quote:
[afbeelding]
pi_50029306
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee. Heeft de vader van het zoontje van Celine Dion kanker?
Jes.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:04:50 #46
158292 problematiQue
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:06:35 #48
Stranger than fiction
pi_50029420
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

Jes.
I did not know. Hoe ben jij aan die kennis gekomen?
pi_50029480
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:04 schreef problematiQue het volgende:
http://www.kijkonderzoek.(...)php?dp-47-20275-0;fs

1.2+ miljoen kijkers.
het Journaal even daarvoor op Nederland 1 scoorde iets beter
pi_50029501
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:04 schreef problematiQue het volgende:
http://www.kijkonderzoek.(...)php?dp-47-20275-0;fs

1.2+ miljoen kijkers.
Niet het best bekeken programma dus. Het 20u journaal staat nog bovenaan.
pi_50029526
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

I did not know. Hoe ben jij aan die kennis gekomen?

Ik heb een keer een aflevering van Ivo Niehe's TV Show gezien dat ging over Celine Dion.
pi_50029589
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]

AMD Phenom Die Photo
Mooi.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:15:19 #53
158292 problematiQue
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:23:22 #54
158292 problematiQue
pi_50029746
quote:
In the days before the broadcast, emotions had run higher and higher. According to a survey, 75% of Dutch television viewers were determined not to watch.

Most of them because they disapproved of the programme, although surprisingly few thought the government should put a stop to it.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6714287.stm
Goed teken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:24:21 #55
Stranger than fiction
pi_50029772
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:15 schreef problematiQue het volgende:
de vuile opportunist

Bos: Gratis paspoort in ruil voor donorcodicil
Ik wil iig geen huidtransplantatie van zijn kop.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:26:22 #56
158292 problematiQue
pi_50029811
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik wil iig geen huidtransplantatie van zijn kop.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:56:57 #57
Stranger than fiction
pi_50030421
Dit is echte liefde

***************************KLADBLOK ***
***Meisje (15) mishandelt agent

` Toen een 15-jarig meisje zag dat haar
vriend opgepakt werd,twijfelde ze geen
moment en ging de agenten te lijf.
De agenten hielden de jongen aan op een
feest in het Zeeuwse Waterlandkerkje
nadat ze zagen dat hij een bezoekster
een klap gaf.

Zijn vriendin liet haar vriend niet
zo maar afvoeren en deelde een paar
klappen uit met haar handtas. Eén van
de agenten viel daardoor en brak een
kies.Het meisje trapte vervolgens ook
nog op de gevloerde agent in.

De andere diender werkte het meisje
tegen de grond.Het tweetal is samen
afgevoerd naar het politiebureau.
****Tips,reacties? Mail 401@nos.nl ****
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 13:04:37 #58
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_50030575
quote:
de vuile opportunist

Walgelijk mannetje inderdaad.
pi_50030924
quote:
de vuile opportunist

Wat heeft een minister van Financiën daar mee te maken?
pi_50030945
quote:
de vuile opportunist

't Is gewoon toeval.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:37:06 #61
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50031276
Opportunistisch, maar goed.
pi_50031347
quote:
de vuile opportunist

Bevestiging en herbevesitiging.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:45:55 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50031469
quote:
de vuile opportunist

'Gratis of goedkoper' is een ander puntje, maar tijdens het ophalen van een paspoort aangesproken worden of je geen donor wilt worden vind ik een goed idee.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:49:03 #64
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50031534
Gratis paspoorten zijn niet gratis.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 13:52:54 #65
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50031626
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:49 schreef Gabry het volgende:
Gratis paspoorten zijn niet gratis.
Gratis schoolboeken zijn duurder dan normale schoolboeken.
pi_50031683
quote:
[afbeelding]
Meloenen zijn wel uebersupermagischoké, hè? Een meloen vinden van tweeduizend jaar oud,mét vruchtvlees.
pi_50031912
Is er thans sprake van enkele incidenten, vraagt professor Smalhout zich af? Neen, beantwoordt hij zijn eigen vraag, de dood van twee vergeten kinderen in automobielen is te wijten aan het feminisme en werkende moeders, die, wat algemeen bekend is, niet tegen de stress kunnen van werken en opvoeden tegelijkertijd. De taak van de overheid nu, legt ome Bob uit, is moeders stimuleren thuis te blijven en niet te werken. Niet één van de ouders, nee, de vrouwen, zo naïef vanuit het kwaadaardige feminisme onderdrukt en mishandeld.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:07:38 #68
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50031979
Kunt u garanties geven aangezien de
meerderheid van de niet-westerse
allochtonen bestaat uit moslims, dat
als er op grote schaal moslims op de
publieke omroep getoond worden dat
niet ook de normen en waarden van
de islam de huiskamer binnen komen
en dat op deze manier de islam wordt
gepropageerd via de publieke
omroep?
pi_50032491
.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 14:48:11 #71
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50032975
Tijd om wat pollen te gaan vangen.
pi_50032976
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:07 schreef Sidekick het volgende:
omroep?
Wow. Ik wist niet dat hij zulke lange zinnen kon maken.
pi_50032999
"aangezien de
allochtonen bestaat uit moslims"

Wat is de relevantie hiervan in de zin?
pi_50033069
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:49 schreef Monidique het volgende:
"aangezien de

Niks. De woorden 'allochtoon' en 'moslims' staan in het sjabloon.
pi_50033262
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 14:07 schreef Sidekick het volgende:
omroep?
"Nee."
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:16:29 #76
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50033459
quote:
Ratten en vliegen nemen Napels over
Havenstad heeft gebrek aan vuilnisbelten en verwerkingsinstallaties

-

Het staatshoofd noemde de bergen afval waaronder de zuidelijke havenstad wordt bedolven ’tragisch’. Hij vindt het hoog tijd dat ’de staat haar autoriteit laat gelden’ en dat parlementsleden en burgemeesters ophouden met het in stand houden van de crisis.

In de straten van Napels ligt naar schatting 3000 ton stinkend afval weg te rotten. In de randgemeenten is het nog erger: die gaan gebukt onder 12.000 ton vuilnis. Sinds vorige week lopen de vuilcontainers over en klagen bewoners over ratten en vliegen. ’s Nachts worden tientallen afvalhopen in brand gestoken, om het vuil kwijt te raken. De dikke, zwarte rook die daarbij ontstaat zit vol giftig dioxine. Bezorgde ouders houden hun kroost daarom binnen.

Het afval blijft op straat liggen omdat de vuilnisophaaldienst het nergens kwijt kan. De bestaande vuilnisbelten zijn tjokvol en verwerkingsinstallaties zijn er niet. Bovendien produceren de Napolitanen erg veel vuil, dat nog altijd niet wordt gescheiden.

-

Ook de Napolitaanse maffia speelt een belangrijke rol. De Camorra verdient – naast drugshandel – veel geld met het illegaal storten van afval. Het vuil wordt stiekem rondom Napels gedumpt. De maffia heeft er baat bij dat het storten en verwerken van het vuilnis in de regio een zooitje blijft. Het vermoeden bestaat dat de Camorra bestuurders omkoopt of intimideert en het verzet van de bewoners tegen nieuwe vuilnisbelten aanwakkert.

bron
Video

Wat een drama

pi_50033515
Belang hebben bij een vuilnisbelt in de stad. Hoe verzin je het
pi_50033540
/

[ Bericht 99% gewijzigd door Autodidact op 02-06-2007 15:22:12 ]
pi_50033572
Hmm. Ik heb hier een film gedownload die 6.3gb is. Moet ik nu dual layer DVD's hebben of kan ik het ook splitsen in twee DVD's?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:23:33 #80
158292 problematiQue
pi_50033579
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:37 schreef Sidekick het volgende:
Opportunistisch, maar goed.
Eens. Het moest ervan komen dat de politici er iets mee deden. Als het uiteindelijk uitmondt in een voldoende groot aanbod van donororganen maakt het mij verder niet zo uit hoe en met welk politiek gewin dit wordt bereikt. Het is alleen zo typisch Bos, op de een of andere manier.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:24:00 #81
158292 problematiQue
pi_50033587
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:23 schreef Autodidact het volgende:
Hmm. Ik heb hier een film gedownload die 6.3gb is. Moet ik nu dual layer DVD's hebben of kan ik het ook splitsen in twee DVD's?
Splitsen is mogelijk, maar geen idee hoe. Google het.
pi_50033697
Ah, maar het blijkt niet nodig. De Spaanse, Italiaanse, Duitse en Spaanse vertalingen weghalen is voldoende.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:34:18 #83
158292 problematiQue
pi_50033750
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:30 schreef Autodidact het volgende:
Ah, maar het blijkt niet nodig. De Spaanse, Italiaanse, Duitse en Spaanse vertalingen weghalen is voldoende.
jippie
pi_50033845
quote:
"aangezien de

Deze passage vormt het benodigde bruggetje tussen het krantenartikel dat de aanleiding vormde van de kamervragen en moslims en islam. In het krantenartikel komen de woorden moslim en islam niet voor, maar alleen het woord allochtoon.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_50033894
Marijnissen noemt Bos leugenaar

Ik vrees dat Jan Communist hier toch gelijk heeft.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:59:58 #86
158292 problematiQue
pi_50034273
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
Marijnissen noemt Bos leugenaar

Ik vrees dat Jan Communist hier toch gelijk heeft.
Welkom bij de grote jongens, Jan.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:04:41 #87
158292 problematiQue
pi_50034394
quote:
Premier Jan Peter Balkenende (CDA) is blij dat De Grote Donorshow van BNN ''fake, nep'' is geweest. Hij vond het niet het meest geschikte instrument, maar vindt dat de belangstelling voor organaandonatie voorop moet staan.

Premier blij dat Donorshow nep was
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:06:34 #88
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50034439
quote:
"aangezien de

Het ging over een allochtonenquota bij de publieke omroep.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:07:37 #89
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50034464
Hoe zal ik hierop reageren? Pakistan: doodstraf voor beledigen Mohammed
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:27:38 #90
158292 problematiQue
pi_50034878
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:07 schreef Sidekick het volgende:
Hoe zal ik hierop reageren? Pakistan: doodstraf voor beledigen Mohammed
"Het blijven regels"?
pi_50035081
Slotje.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:49:33 #92
158292 problematiQue
pi_50035585
Veel animo bij Comité voor Ex-moslims
quote:
PvdA 'niet blij'
Zijn eigen partij, de PvdA is hier overigens niet heel gelukkig mee. Uit een interne e-mail blijkt dat de partij wil dat Jami zijn toon matigt, zo meldt het NRC Handelsblad vandaag in een uitgebreid artikel.
Het ware zieke gezicht van de nationale moslimpartij komt naar boven.
pi_50035810
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]

Het ware zieke gezicht van de nationale moslimpartij komt naar boven.
De PVdA is versmolten met het CDA?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:48:57 #96
Stranger than fiction
pi_50036565
VS bombardeert extremisten Somalië

` De Amerikaanse marine heeft in het
noorden van Somalië stellingen onder
vuur genomen van radicale moslims.Dat
zegt de Somalische gouverneur in het
gebied.

Vlak voor de aanval hadden Somalische
eenheden urenlang strijd geleverd met
de extremisten.Het is niet duidelijk of
de Amerikanen te hulp zijn geroepen of
dat ze zelf het initiatief namen.

De VS is er van overtuigd dat radicalen
in Somalië gastheer zijn van strijders
die banden hebben met al-Qaida.Amerika
bombardeerde begin dit jaar doelen in
het zuiden van Somalië.Ook toen werden
radicale moslims onder vuur genomen.
pi_50037122
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

gebied.

Zijn?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:07:45 #99
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50037143
Ik heb jullie advies opgevolgd.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 18:08:36 #100
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50037160
Ben ik de enige die de posts van fokthesystem minimaal drie keer moet lezen voor het ook maar een klein beetje als iets zinnigs overkomt?
Carpe Libertatem
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:09:02 #101
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50037176
Een afkorting is enkelvoud.
pi_50037327
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:09 schreef Sidekick het volgende:
Een afkorting is enkelvoud.
quote:
Moolies meaning more than one Moolie -short for moolinyam Italian for eggplant and commonly used as a racial slur for blacks
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:18:34 #103
Stranger than fiction
pi_50037456
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Ben ik de enige die de posts van fokthesystem minimaal drie keer moet lezen voor het ook maar een klein beetje als iets zinnigs overkomt?
Kloon. Kan niet anders.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:19:07 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_50037471
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:14 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
Een huis is enkelvoud.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:20:33 #105
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50037513
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Kloon.
Vistel.
pi_50037614
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Een huis is enkelvoud.
''Een huis dat tegen zichzelf verdeeld is, kan geen stand houden.''
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:53:27 #108
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50038304
  zaterdag 2 juni 2007 @ 18:56:48 #109
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50038403
quote:
Je had direct al een onderscheid moeten maken tussen het handhaven of naleven van wetten en het ter discussie stellen daarvan.
pi_50038413
quote:
Act mad niggerish.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:00:07 #111
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50038497
Reageer op een andere post van ExTec, en ga verder alsof het de post is waarin ExTec op jou reageerde.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:00:09 #112
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50038499
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef Gabry het volgende:

[..]

Je had direct al een onderscheid moeten maken tussen het handhaven of naleven van wetten en het ter discussie stellen daarvan.
Zit je in een onderzoekscommissie van de PvdA ofzo? Ik vraag om concrete vervolgstappen.
pi_50038820
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef Apropos het volgende:

[..]

Act mad niggerish.
Ik ben blij dat je mijn advies tracht op te volgen, maar veel elan heeft die poging nog niet.
pi_50038960
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws om 21:25, Nederland 1. Te gast: Marlies Dekkers (?) en Mohammed Allach (?)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:16:58 #115
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50039037
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:10 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je mijn advies tracht op te volgen, maar veel elan heeft die poging nog niet.
Ik heb er speciaal een foto van Kofi Annan in mijn gebruikersplaatje voor gezet. Ik ben normaal gesproken erg geloofwaardig als neger, hoor.
pi_50039091
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik heb er speciaal een foto van Kofi Annan in mijn gebruikersplaatje voor gezet. Ik ben normaal gesproken erg geloofwaardig als neger, hoor.
quote:
Mensen verwachten een neger, dus dan krijgen ze die.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:18:56 #117
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50039105
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:14 schreef pberends het volgende:
Vanavond weer Dit Was Het Nieuws om 21:25, Nederland 1. Te gast: Marlies Dekkers (milf) en Mohammed Allach (vzmh)
pi_50039135
quote:
Dit Was Het Nieuws
Wat is dat toch een ongelofelijk suf programma. De Mike & Thomas Show is vele malen leuker.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:20:48 #119
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50039169
Weet je wat pas echt leuk is? De maritieme markt in Vlaardingen. Tjemig, what a waste of time en dan terug naar Amsterdam met een lotgenote, die ook geen energie loslaat. Tip.
pi_50039172
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]
Gebruikt SCH ''milf'' eigenlijk ooit in de betekenis ''Muslim I'd like to fuck'' ?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:21:28 #121
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50039190
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:18 schreef Apropos het volgende:

[..]

[..]
Heb je alleen citaten uit slowchats?
pi_50039193
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat is dat toch een ongelofelijk suf programma. De Mike & Thomas Show is vele malen leuker.
Ik zou het nog wat sterker aanzetten: een retourtje Amsterdam - Enschede met de trein is nog minder duf.
pi_50039201
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:20 schreef Aoristus het volgende:
die ook geen energie loslaat.
Seriemoordenaars worden daar heel boos door, geloof ik.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:22:28 #124
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50039218
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Seriemoordenaars worden daar heel boos door, geloof ik.
Gelukkig was die oerdrift al gesust op het moment dat ik er naartoe reed als passagier in een volle auto met kinderen..
pi_50039251
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heb je alleen citaten uit slowchats?
quote:
Schuld van Amerika.
pi_50039274
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:20 schreef Aoristus het volgende:
Weet je wat pas echt leuk is? De maritieme markt in Vlaardingen. Tjemig, what a waste of time en dan terug naar Amsterdam met een lotgenote, die ook geen energie loslaat. Tip.
Wat moet je daar dan ook? Nog wel met kinderen erbij!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:24:59 #127
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50039300
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

Wat moet je daar dan ook? Nog wel met kinderen erbij!
In retrospectief had ik het nooit gedaan
pi_50039312
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 17:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

gebied.

Ja, handig is dat. Een aantal clans hebben ruzie met elkaar, een ervan zegt 'Hé Amerika, dat zijn allemaal van die Al-Kaida-mensjes' en 'whut!>??!?!' de Amerikaanse bommen gehen loss.
pi_50039320
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:20 schreef Apropos het volgende:

[..]

Gebruikt SCH ''milf'' eigenlijk ooit in de betekenis ''Muslim I'd like to fuck'' ?
.
pi_50039331
quote:

[..]

Veelzeggend.
pi_50039352
quote:

[..]

Wat een blaat. DWHN is vaak lekker politiek incorrect.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:26:57 #132
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50039357
ze hadden daar wel goede springtouwen, M.
pi_50039435
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat een blaat. DWHN is vaak lekker politiek incorrect.
Eerder humoristich incorrect.
pi_50039483
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:25 schreef Monidique het volgende:
' de Amerikaanse bommen gehen loss.
Ik overheers jou op moreel vlak.
pi_50039516
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk. Ik ben een hedonistische, asociale, luie klootzak, je moet wel erg je best doen om moreel niet overheersend te zijn.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:32:18 #136
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50039522
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Apropos het volgende:

[..]

dat zei mijn vrouw vannacht ook
pi_50039582
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk. Ik ben een hedonistische, asociale, luie klootzak, je moet wel erg je best doen om moreel niet overheersend te zijn.
Kan men eigenlijk wel recht hedonistisch zijn, wanneer men lui is?
pi_50039631
Waarschijnlijk niet.
pi_50039639
quote:
Loving v. Virginia, 388 U.S. 1 (1967), was a landmark civil rights case in which the United States Supreme Court declared Virginia's anti-miscegenation statute, the "Racial Integrity Act of 1924", unconstitutional, thereby ending all race-based legal restrictions on marriage in the United States.
http://en.wikipedia.org/wiki/Loving_v._Virginia

1967.
pi_50039740
quote:
Nu Israel nog.
pi_50039771
quote:
I don’t think that we can fight them 10,000 miles away from home and ever get anywhere in that area. I don’t think it’s worth fighting for and I don’t think we can get out. And it’s just the biggest damn mess that I ever saw.
http://thinkprogress.org/2007/06/02/korea-johnson/
pi_50040377
Eet smakelijk:
quote:
MAY 24--In a recent raid on an al-Qaeda safe house in Iraq, U.S. military officials recovered an assortment of crude drawings depicting torture methods like "blowtorch to the skin" and "eye removal." Along with the images, which you'll find on the following pages, soldiers seized various torture implements, like meat cleavers, whips, and wire cutters. Photos of those items can be seen here. The images, which were just declassified by the Department of Defense, also include a picture of a ramshackle Baghdad safe house described as an "al-Qaeda torture chamber." It was there, during an April 24 raid, that soldiers found a man suspended from the ceiling by a chain. According to the military, he had been abducted from his job and was being beaten daily by his captors. In a raid earlier this week, Coalition Forces freed five Iraqis who were found in a padlocked room in Karmah. The group, which included a boy, were reportedly beaten with chains, cables, and hoses. Photos showing injuries sustained by those captives can be found here. (12 pages)
http://www.thesmokinggun.(...)0524072torture1.html

zaterdag 2 juni 2007 @ 20:11:01 #144
Stranger than fiction
pi_50040620
quote:

[..]

De Mike & Thomas Show is niet leuker.
pi_50040660
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De Mike & Thomas Show is niet leuker.
Houd toch op.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:13:31 #146
Stranger than fiction
pi_50040691
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
http://www.honda.nl/conte(...)_gegevens.php?mv=862

Kijk, das een zuinige gave auto.
Niet echt bijzondere prestaties.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:14:04 #147
Stranger than fiction
pi_50040712
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef Apropos het volgende:

[..]

Houd toch op.
Zeldzaam voorspelbare grappen.
pi_50040791
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zeldzaam voorspelbare grappen.
Ik wil wel een avondje met je doorbrengen en boekstaven hoe vaak jij de clou kunt voorspellen, hoor.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:18:26 #149
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50040848
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:16 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik wil wel een avondje met je doorbrengen en boekstaven hoe vaak jij de clou kunt voorspellen, hoor.
Leuk, dan bedien ik de stopwatch
pi_50040942
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Leuk, dan bedien ik de stopwatch
Dat is niet nodig, Harry. Denk toch eens na.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:23:02 #151
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50040973
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Welke aanloop had jij in gedachte?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:26:10 #152
Stranger than fiction
pi_50041075
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

zaterdag 2 juni 2007 @ 20:53:27 #154
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50041812
wat lief
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:53:54 #155
Stranger than fiction
pi_50041823
Wat doet die schildpad daar?
pi_50041953
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat doet die schildpad daar?
Dat zijn toch de josti's onder de dieren...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:59:07 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50041959
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef JeRa het volgende:
Bruce117, poging 2! Deze stats zijn weer wél leuk.

Top 81 hoogste aantal posts per dag per subforum

Positie, dag, aantal posts, subforum
01. 2003-03-10 16261 ONZ :: Onzin voor je leven!
02. 2002-10-09 11411 SC :: Slowchat Archief
03. 2007-04-29 10221 VBL :: Voetbal
04. 2006-06-25 09951 WK :: WK 2006
05. 2006-11-22 09211 POL :: Politiek
06. 2005-12-22 09119 BB5 :: Big Brother 5
07. 2007-02-04 07963 DGK :: De Gouden Kooi
08. 2005-04-30 06781 GC :: General Chat
09. 2005-07-02 06660 MUZ :: Muziek
10. 2004-11-10 06474 NWS :: Nieuws & Achtergronden
11. 2006-02-18 05382 OWS :: Olympische Winterspelen
12. 2006-08-25 05253 BB6 :: Big Brother 6
13. 2006-05-26 05188 MEN :: Mens erger je niet
14. 2006-10-05 04995 90 :: The Nineties
15. 2006-08-09 04762 FB :: Feedback
16. 2007-01-18 04703 DE :: De Elementen: Storm in een kop koffie
17. 2005-07-19 04695 PUB :: Puber & Tienertalk
18. 2006-01-14 04524 HBB :: Hotel Big Brother
19. 2004-06-20 04298 EK :: EK 2004
20. 2006-01-15 04277 SPT :: Sport
21. 2003-03-20 04198 WAR :: Special: Oorlog in Irak
22. 2005-05-19 04063 SES :: School & Studie
23. 2005-03-21 03894 SHO :: Soaps, Showbizz & Sterren
24. 2006-05-18 03854 TV :: Film, Tv & Radio
25. 2005-05-17 03694 GAM :: Games & Consoles
26. 2004-01-18 03685 ROO :: De Rokershoek
27. 2003-04-01 03629 V&A :: Vraag & Aanbod
28. 2005-12-21 03592 KLB :: Klaagbaak
29. 2002-12-23 03516 BB4 :: Big Brother 4
30. 2006-02-11 03314 IDO :: Idols III
31. 2006-04-24 03279 WOW :: Weest Optimistisch Weken
32. 2004-05-01 03239 IDL :: Idols
33. 2007-05-12 03191 ESF :: Eurovisie Songfestival
34. 2006-04-05 02943 R&P :: Relaties & Psychologie
35. 2006-07-09 02840 UVT :: Uitgaan & Vrije tijd
36. 2006-02-13 02788 PTA :: Planes, Trains & Automobiles
37. 2003-03-08 02500 RLS :: (RL) Soaps
38. 2001-12-30 02442 BB3 :: Big Brother 3 - The Battle
39. 2004-01-14 02339 DIG :: Digital Corner
40. 2004-03-10 02141 US :: FOK!Userfoto's
41. 2006-06-21 02130 STA :: Stad & Streek
42. 2005-04-08 02120 TRU :: The Truth is in Here...
43. 2004-08-13 02106 OS :: Olympische Spelen 2004
44. 2007-01-13 01943 XFA :: X-Factor
45. 2005-08-14 01936 TTK :: Theater, Taal & Kunst
46. 2006-09-05 01865 RIP :: De Grafkelder
47. 2004-05-25 01791 EXA :: Examenforum
48. 2004-02-08 01590 FRU :: Buitenlands Fruit
49. 2004-07-02 01463 OUD :: Ouder(s)
50. 2004-01-18 01436 EIL :: FOK!eiland
51. 2005-08-18 01432 FOT :: Fotografie
52. 2004-01-24 01357 CUL :: Culinesse à gogo
53. 2006-07-10 01297 SEX :: Seksualiteit
54. 2000-12-30 01293 BB2 :: Big Brother 2
55. 2005-05-30 01292 LIF :: Lifestyle
56. 2005-06-05 01278 WFL :: Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
57. 2004-02-23 01173 BUG :: FOK!features, Bugs & Development
58. 2007-04-28 01164 F&F :: Flora & Fauna
59. 2006-10-20 01096 WGR :: Werk, Geldzaken & Recht
60. 1999-11-02 00981 BB1 :: Big Brother Archief
61. 2002-08-21 00963 B&H :: Babes & Hunks
62. 2007-01-25 00928 LEF :: Ludieke Experimenten en Exercities
63. 2006-03-10 00889 40+ :: 40+
64. 2005-09-04 00863 HOC :: Historie, Oorlog & Cultuur
65. 2005-05-02 00836 K&W :: Klussen & Wonen
66. 2003-12-05 00775 FEE :: Special: De Feestdagen
67. 2005-10-12 00655 GVH :: Gadgets, Video & HiFi
68. 2004-01-25 00623 NRO :: Verboden te roken !
69. 2002-03-27 00563 TRV :: Travel
70. 2005-09-11 00532 DSG :: Design
71. 2001-06-21 00492 SXA :: Seksualiteit Archief
72. 2006-10-09 00384 BOF :: Band of FOK!kers
73. 2000-03-09 00342 DBA :: De Bus Archief
74. 2006-07-31 00282 FWW :: FOK! WaterWars 2006
75. 2000-09-04 00259 DB2 :: De Bus 2
76. 2002-02-27 00240 ADM :: Admins & Moderators (1 aprilgrap)
77. 2000-06-29 00181 EK0 :: EK2000
78. 2006-01-28 00135 LUV :: Liefdesverhalenforum
79. 2005-12-03 00074 KSW :: Kerstverhalen Schrijfwedstrijd
80. 2007-05-29 00073 BNW :: Brave New World
81. 2004-01-01 00037 MED :: FOK!mededelingen

Bevat geen privéfora.
Na bagger en voetbal.
pi_50041962

De dochter van Bruce Willis en Demi Moore...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:01:34 #159
Stranger than fiction
pi_50042022
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

De dochter van Bruce Willis en Demi Moore...
Ze heeft echt het beste van beide gekregen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:02:12 #161
Stranger than fiction
pi_50042042
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:59 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Na bagger en voetbal.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 21:03:39 #162
Stranger than fiction
pi_50042079
pi_50042476
'navond, altesaam.

Dit SC-nr is het enige usernr waarvan ik user bij nummer ken (m.u.v. nr.1).
pi_50042687
Getverderrie pb, ga uw mond schrobben met zeep.
pi_50042693
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:28 schreef sigme het volgende:
Getverderrie pb, ga uw mond schrobben met zeep.
Hoezo, is je poepertje bruin? Laat das bleken!
pi_50042761

Schrobben kreng!
pi_50042932
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef sigme het volgende:
[afbeelding]
Schrobben kreng!
Gewoon een rimjob nemen, is het meteen schoon.
pi_50042993
Waar is de tijd dat ik niet eens had geweten wat dat was?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:57:11 #170
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50045246
is het nog geen sigmetjesbedtijd
pi_50045381
Moet jij niet iets leuks doen op zaterdagavond, daar in de grote stad?

sigmetjesbedtijd
pi_50045849
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
Waar is de tijd dat ik niet eens had geweten wat dat was?
Worden rimjobs zoveel besproken op POL dan? Fok! = POL toch?
I´m back.
pi_50046806
sletjes!
  zondag 3 juni 2007 @ 00:01:00 #174
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50047209
hee Du_ke, what's happening?
pi_50047312
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:01 schreef Aoristus het volgende:
hee Du_ke, what's happening?
Veel drank.

En nu nog meer .
  zondag 3 juni 2007 @ 00:04:50 #176
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50047337
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Veel drank.

En nu nog meer .
Plop
pi_50047354
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Plop
Tingelingeling.

Maar goed nu is het tijd voor tapbier .
  zondag 3 juni 2007 @ 00:06:14 #178
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50047376
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tingelingeling.

Maar goed nu is het tijd voor tapbier .
Go your gang.
  zondag 3 juni 2007 @ 01:36:57 #179
89730 Drugshond
  zondag 3 juni 2007 @ 08:49:36 #180
43653 sigme
Veraan
pi_50053035
Met dank aan Kees22:

Said a socio-linguist named Roles:
"As we call folk from Poland just "Poles",
it's my proposition
- I am a logician -
to call folk from Holland just "Holes"."
  zondag 3 juni 2007 @ 10:33:37 #181
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50053769
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:52 schreef pberends het volgende:
pberends geweigerde column: De huizenbubbel
bubbel zeepbel.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_50053940
tadadaboemdiejeej! Nog 13 daagjes.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 11:01:47 #183
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50054243
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
tadadaboemdiejeej! Nog 13 daagjes.
en dan? Loopt je TBS af?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:07:19 #184
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50054374
Holand.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:19:41 #185
89730 Drugshond
  zondag 3 juni 2007 @ 11:26:36 #186
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50054781
  zondag 3 juni 2007 @ 11:44:30 #187
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_50055155
quote:
De verkokering voorbij

zondag 3 juni 2007 12:00 Ned 2

maandag 4 juni 2007 10:20 Ned 2 (Herhaling)

In Buitenhof te gast minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst over haar plannen voor een slagvaardigere, efficiëntere en minder bureaucratische overheid. Verder een debat over de kansen van allochtone jongeren op de Nederlandse arbeidsmarkt met Yesim Candan (De Baak), Rahma el Mouden (MAS Dienstverleners) en Gürkan Çelik (Cosmicus).

> De verkokering voorbij
In Buitenhof te gast minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst. Al sinds begin jaren '80 worden in Den Haag plannen gemaakt voor een andere overheid: slagvaardiger, efficiënter en minder bureaucratisch. Ook het kabinet Balkenende IV zet hierop in en wil fors snoeien in het ambtenarenbestand. Minder beleidsnotities alstublieft! Ter Horst is de verantwoordelijke minister. Gaat haar lukken wat de voorgangers niet is gelukt?

> Welkom op uw sollicitatiegesprek, meneer eh...de Vries?
De werkloosheid onder jongeren neemt flink af, behalve onder allochtonen. Werkgevers weten deze jongeren onvoldoende te bereiken en de allochtone jongeren lukt het niet om banen en stageplekken te vinden. Wat is er aan de hand? Kun je in Nederland misschien maar beter De Vries onder je sollicitatiebrief zetten in plaats van Ibrahim?
Minister Donner wil op zijn 'participatietop' extra aandacht geven aan de problemen rondom deze groep. Buitenhof neemt een voorschot: een debat over de kansen van allochtone jongeren op de arbeidsmarkt met Yesim Candan (De Baak), Rahma el Mouden (MAS Dienstverleners) en Gürkan Çelik (Cosmicus).

Presentatie: Clairy Polak
Column: Joshua Liverstro
  zondag 3 juni 2007 @ 11:44:54 #188
89730 Drugshond
  zondag 3 juni 2007 @ 11:48:24 #189
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50055236
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:44 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]
Door te snijden in het ambtenarenbestand worden wij slagvaardiger, efficiënter en minder bureaucratisch!
  zondag 3 juni 2007 @ 11:58:04 #190
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_50055450
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:48 schreef Gabry het volgende:

[..]

Door te snijden in het ambtenarenbestand worden wij slagvaardiger, efficiënter en minder bureaucratisch!
En het verminderd de lastendruk. Met minder regels hou je meer geld over.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  zondag 3 juni 2007 @ 12:01:37 #191
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_50055530
even toosten nog op Pater Houben zo te zien
  zondag 3 juni 2007 @ 12:18:02 #192
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50055932
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

En het verminderd de lastendruk. Met minder regels hou je meer geld over.
Ik heb een aantal juristen uit verschillende sectoren geinterviewd met de vraag wat voor effect de vermindering van regels voor de juridische sector gaat hebben.

Vrijwel alle geïnterviewden antwoordde dat vermindering van regels onmogelijk of contraproductief is. Volgens hen zullen er alleen maar meer regels komen, ongeacht wat het kabinet beweert. Eén stelde zelfs dat je meer juristen nodig hebt bij vermindering van regels.

Best een grappig mini-onderzoekje.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 12:23:48 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50056088
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:18 schreef Gabry het volgende:
Ik heb een aantal juristen uit verschillende sectoren geinterviewd met de vraag wat voor effect de vermindering van regels voor de juridische sector gaat hebben.

Vrijwel alle geïnterviewden antwoordde dat vermindering van regels onmogelijk of contraproductief is. Volgens hen zullen er alleen maar meer regels komen, ongeacht wat het kabinet beweert. Eén stelde zelfs dat je meer juristen nodig hebt bij vermindering van regels.

Best een grappig mini-onderzoekje.
Zeker ambtenaar-juristen? De juristen die ik ken hebben juist een schurfthekel aan de overheid omdat ze elke keer met die nieuwe kutwetten te maken hebben.
Carpe Libertatem
  zondag 3 juni 2007 @ 12:31:11 #194
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50056292
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:23 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zeker ambtenaar-juristen? De juristen die ik ken hebben juist een schurfthekel aan de overheid omdat ze elke keer met die nieuwe kutwetten te maken hebben.
Snijden in het ambtenarenapparaat is mogelijk. Maar hoe denk jij vermindering van regels te realiseren?
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 12:35:43 #195
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50056421
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:31 schreef Gabry het volgende:
Snijden in het ambtenarenapparaat is mogelijk. Maar hoe denk jij vermindering van regels te realiseren?
Minder ambtenaren is minder behoefte om regels te verzinnen om het regels verzinnen.

We kunnen eens beginnen met onze subsidiestructuur. Als je dat zonodig wil handhaven dan doe je dat dmv. korting ipv. mensen laten betalen en weer teruggeven, de CDA-manier zegmaar. Daarna ga je eens kijken naar tegenstrijdige regels van verschillende overheidsclubjes die zichzelf ook allemaal in stand willen houden. Afschaffen die boel en als je dan zonodig wat regels moet handhaven 1 club die dat allemaal regelt ipv. allemaal subclubjes.
Carpe Libertatem
  zondag 3 juni 2007 @ 12:47:12 #196
Stranger than fiction
pi_50056728
Het begint volgens mij met niet alles willen regelen en accepteren dat soms dingen fout gaan. Dat zou al een hoop regeldruk schelen.
pi_50056814
Livestro
  zondag 3 juni 2007 @ 12:51:27 #198
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50056848
"Zoals elk goed spel, de regels zijn simpel, het spel zelf is moeilijk."
  zondag 3 juni 2007 @ 13:05:49 #200
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50057300
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Minder ambtenaren is minder behoefte om regels te verzinnen om het regels verzinnen.

We kunnen eens beginnen met onze subsidiestructuur. Als je dat zonodig wil handhaven dan doe je dat dmv. korting ipv. mensen laten betalen en weer teruggeven, de CDA-manier zegmaar. Daarna ga je eens kijken naar tegenstrijdige regels van verschillende overheidsclubjes die zichzelf ook allemaal in stand willen houden. Afschaffen die boel en als je dan zonodig wat regels moet handhaven 1 club die dat allemaal regelt ipv. allemaal subclubjes.
Het lijkt dat het puur met een financieel oogmerk wordt gedaan, want de regels zullen vervangen worden door andere regels. Op zich is daar niks mis mee. Misschien bekijk ik het te juridisch.
pi_50057423
'Jihadi's uit Westerse landen gedood in Somalië'
quote:
Gevechten en een beschieting door het Amerikaanse leger in het noorden van Somalië hebben zes moslimmilitanten het leven gekost. De gedode 'terroristen' waren afkomstig uit de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Zweden, Marokko, Pakistan en Jemen. Dat heeft de minister van Financiën van het semiautonome Puntland vandaag gezegd.

De Amerikaanse strijdkrachten schoten vrijdag een reeks raketten af op de bergen rond de plaats Bargai in de punt van de Hoorn van Afrika, na gevechten tussen militanten en het leger van Puntland. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN was een vermeend lid van het islamitische terreurnetwerk al-Qaeda doelwit.

Een Somalische radicale moslimorganisatie liet echter weten dat er geen slachtoffers waren gevallen onder de strijders door de ''lukrake'' beschieting door de Amerikanen. Zij zouden op hun beurt juist elf militairen hebben gedood. Volgens de autoriteiten vielen er aan de kant van het leger slechts vijf gewonden.

Opgehist door de linkse media.
pi_50057634
Ach, wat zijn er toch veel misverstanden in de wereld.
pi_50057679
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:09 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]

Opgehist door de linkse media.

Das toevallig, 1 uit Zweden, 1 uit Marokko, 1 uit de USA, 1 uit de UK, 1 uit Jemen en 1 uit Pakistan!

En dat zegt een minister van Financien uit Puntland
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:22:36 #204
Stranger than fiction
pi_50057802
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Das toevallig, 1 uit Zweden, 1 uit Marokko, 1 uit de USA, 1 uit de UK, 1 uit Jemen en 1 uit Pakistan!

En dat zegt een minister van Financien uit Puntland
Puntland.
pi_50057825
Wat is er mis met Puntland? Dat klinkt haast als een streek die door stoere Boeren in bezit werd genomen.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:24:49 #206
Stranger than fiction
pi_50057875
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:23 schreef Apropos het volgende:
Wat is er mis met Puntland? Dat klinkt haast als een streek die door stoere Boeren in bezit werd genomen.
Welke Europeanen zaten in die streken?
  zondag 3 juni 2007 @ 13:25:31 #207
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50057901
quote:
Op zondag 3 juni 2007 12:51 schreef Yildiz het volgende:
"Zoals elk goed spel, de regels zijn simpel, het spel zelf is moeilijk."
GameKings.
pi_50057922
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

De Friezen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:29:06 #209
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50058042
Friezen zijn geen Europeanen; Europeanen zijn Friezen.
pi_50058186
Over spellen gesproken...een zeer onderschatte en ondergewaardeerde game:

Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:37:34 #211
Stranger than fiction
pi_50058319
quote:

[..]

Zo te lezen zijn er alleen wat handelsposten van de Portugezen geweest en heeft Mussolini, als enig Europees land, in 1936 Ethiopië bezet. De rest van de tijd is het een zelfstandig keizerrijk geweest.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Abessini%C3%AB

http://www.nrc.nl/redactie/W2/Lab/Vredesmissie/landen.html
  zondag 3 juni 2007 @ 13:37:49 #212
Stranger than fiction
pi_50058325
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
Over spellen gesproken...een zeer onderschatte en ondergewaardeerde game:

[afbeelding]

[afbeelding]
Welk spel is dat?
pi_50058400
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Welk spel is dat?
Live For Speed - online multiplayer racing simulator- die screenshots zijn genomen tijdens een online race met 32 man. Zeer moeilijk, zeer realistisch, maar ook zeer leuk.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:42:22 #214
Stranger than fiction
pi_50058453
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Live For Speed - online multiplayer racing simulator- die screenshots zijn genomen tijdens een online race met 32 man. Zeer moeilijk, zeer realistisch, maar ook zeer leuk.
Je hebt er ook echt geld voor betaald.
pi_50058488
Zo ziet de start er uit:

Allah Al Watan Al Malik
pi_50058506
Racist.
pi_50058512
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je hebt er ook echt geld voor betaald.
Zekersteweten. En als het moest had ik er zelfs het dubbele ervoor uitgegeven.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:48:00 #218
Stranger than fiction
pi_50058638
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zekersteweten. En als het moest had ik er zelfs het dubbele ervoor uitgegeven.
Komende maand komt de nieuwe Collin McRea uit.
pi_50058691
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Komende maand komt de nieuwe Collin McRea uit.
Die is kut, heb de demo gespeeld.

Komende maand = Forza Motorsport 2 maand voor mij. Het kutte is echter dat ik over 13 daagjes op vakantie ga....voor 6 weken.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:51:21 #220
Stranger than fiction
pi_50058736
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die is kut, heb de demo gespeeld.

Komende maand = Forza Motorsport 2 maand voor mij. Het kutte is echter dat ik over 13 daagjes op vakantie ga....voor 6 weken.
Je bedoelt dus komende 13 dagen =forza motorsport 2 tijd.

Je gaat Marokko weer lastigvallen?

Ik heb de demo op de xbox geprobeerd maar ik kan nog niet echt overweg met de controller. Het lijkt veel moeilijker in te schatten dan als je op je keyboard en pc speelt.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:53:23 #221
89730 Drugshond
pi_50058800
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Het kutte is echter dat ik over 13 daagjes op vakantie ga....voor 6 weken.
Iemand [NWS]-modje worden....... iemand ?
pi_50058845
quote:

[..]

quote:
Puntland is het noordelijke deel van wat oorspronkelijk een Italiaanse kolonie was, Italiaans Somaliland geheten, die in 1961 met Brits Somaliland fuseerde tot Somalië.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Puntland
pi_50058903
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je bedoelt dus komende 13 dagen =forza motorsport 2 tijd.

Je gaat Marokko weer lastigvallen?

Ik heb de demo op de xbox geprobeerd maar ik kan nog niet echt overweg met de controller. Het lijkt veel moeilijker in te schatten dan als je op je keyboard en pc speelt.
FM2 is pas de 8ste uit...dus slechts 9 dagen FM 2 tijd voor mij... minus de tentamens + studeerwerk = 0 dagen FM2 tijd voor mij. Pas na de vakantie dus

En ik ga idd Marokko weer lastigvallen
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 13:57:55 #224
Stranger than fiction
pi_50058946
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

Wikipedia is koel.
pi_50058947
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

Fantacalyptisch.
pi_50058949
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Allah Al Watan Al Malik
pi_50058959
.
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wikipedia is koel.
O God,
  zondag 3 juni 2007 @ 13:59:50 #228
Stranger than fiction
pi_50059015
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Apropos het volgende:
.
[..]

O God,
Je bent weer ongesteld?
  zondag 3 juni 2007 @ 14:01:13 #229
Stranger than fiction
pi_50059057
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef Apropos het volgende:
.
[..]

O God,
Wikipedia geeft betere/meer info dan m'n Winkler Prins encyclopedie.
pi_50059072
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Alleen als die neger teruggaat naar waar 'ie vandaan kwam, Afghanistan.
pi_50059074
quote:
Over 10k French nationals settle down in Marrakech in first semester 2006, French paper
Paris, May 29 - A total of 10,000 French citizens have settled down in the central region of Marrakech during the first semester of 2006, read, here Tuesday, French-speaking newspaper "Libération", quoting consular sources.

French people living in France are no more interested in purchasing a second house in their country, the paper says, noting that the quest for the far and the exotic turned Morocco into one of the most sought-after destinations for the French.

"Retired French nationals who want to own a single-storey house in Morocco are the most spoiled ones. They particularly benefit from favorable conditions," adds Liberation, noting that besides the city of Marrakech, several Moroccan cities such as Casablanca, Rabat, Tangier (North), Agadir (South), Essaouira (Atlantic coast), Fès (Center) have started to host Moroccan expatriates and European costumers.

"Housing projects bloom everywhere to meet the surge of property buyers from Europe, France in particular," concludes the publication.

In its full expansion, Moroccan real estate sector attracts more foreigners thanks to a set of incentive measures such as Moroccan taxation, especially the absence of inheritances tax and of double taxation between Morocco and many other countries, said “Libération.”
Nooooo, invasion of the french....again...
Allah Al Watan Al Malik
pi_50059115
Kom op Bas, nog een reactie op mijn nietszeggende exclamatie.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:03:19 #233
89730 Drugshond
pi_50059152
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We kunnen Meki voor 6 weken contracteren inclusief banknopje.
Der untergang.......van NWS dan
Allah Al Watan Al Malik
pi_50059171
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We kunnen Meki voor 6 weken contracteren inclusief banknopje.
Banknopje? Is dat zo'n uitsteeksel bij de PINautomaat?
pi_50059208
quote:
"We will, as a nation, set a long-term aspirational goal for reducing carbon emissions. This target will be set next year, 2008," Mr Howard told an annual meeting of the governing Liberal Party.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6716429.stm

Daadkracht.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:08:30 #237
89730 Drugshond
pi_50059254
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Der untergang.......van NWS dan
We gaan dan wel op een ludieke manier ten onder (zelfs de reddingsboeien zijn dan lekgestoken). Die zal in 1 week meer bans zetten dan Yvonne over de afgelopen 5 jaar.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:09:26 #238
89730 Drugshond
pi_50059351
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]

We gaan dan wel op een ludieke manier ten onder (zelfs de reddingsboeien zijn dan lekgestoken). Die zal in 1 week meer bans zetten dan Yvonne over de afgelopen 5 jaar.
De ene maal wordt de reden van verbanning vermeld in vlekkeloos Nederlands, de andere maal in koeterwaals.
pi_50059389
Koeterwaals? Dat ken ik niet, is dat een soort van verbaggerde vlaams ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 14:14:15 #241
Stranger than fiction
pi_50059452
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:03 schreef Apropos het volgende:
Kom op Bas, nog een reactie op mijn nietszeggende exclamatie.
Nee, ik ga niet overal op happen, vandaag..
pi_50059483
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:12 schreef Mutant01 het volgende:
Koeterwaals? Dat ken ik niet, is dat een soort van verbaggerde vlaams ofzo?
Het 'koeterwaal' dat Bredero aanhaalt is volgens de deskundigen zo'n woord dat uit een vreemde taal is ontleend. Het komt van het Duitse 'kauderwelsch'. Het eerste deel verwijst naar het Zwitserse plaatsje Chur (lokaal Kauer genaamd) waar men Welsch spreekt, een Reto-romaanse taal. Maar wie denkt dat 'koeterwaals' verwijst naar de taal van een Waal in het zuiden van België, heeft het niet helemaal bij het verkeerde end. In Wallonië spreekt ongeveer 35 procent van de bevolking een aan het Reto-romaans verwante taal: het Wallon. Het is geen dialect van het Frans, zoals vaak wordt gedacht, maar geclassificeerd als een zelfstandige taal. Het Wallonse zinnetje hieronder spreekt voor zichzelf.

Li walon a li minme planete ki tot plin des ôtes rovyis lingaedjes ki viket dins l'ombreye d'on 'big brother' linwistike.

Het Waals is één van de vele vergeten talen die leven in de schaduw van een linguïstische 'big brother'.

pi_50059592
Apropos is zeker werkloos.

Na deze sneer, ga ik weer heerlijk verder met studeren
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 3 juni 2007 @ 14:17:58 #244
89730 Drugshond
pi_50059603
Meki on the move.

Pietje
Ban 6 weken vanwege zionistisch complot.

Annemarie
Ban 3 weken vanwege het posten in [KPD]

Jantje
Door de gehaktmolen vanwege negatieve uitlatingen over de islam.

Danny
2 weken vanwegen het verstoren van mijn werkzaamheden.

Drugshond
1 week blijft mailtjes sturen en zeuren via de PM.

sp3c
Direct op zwart, ken die hele user niet.

Angela
Ban 2 weken, vanwege te picante foto's plaatsen in [US]
pi_50059751
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Het 'koeterwaal' dat Bredero aanhaalt is volgens de deskundigen zo'n woord dat uit een vreemde taal is ontleend. Het komt van het Duitse 'kauderwelsch'. Het eerste deel verwijst naar het Zwitserse plaatsje Chur (lokaal Kauer genaamd) waar men Welsch spreekt, een Reto-romaanse taal. Maar wie denkt dat 'koeterwaals' verwijst naar de taal van een Waal in het zuiden van België, heeft het niet helemaal bij het verkeerde end. In Wallonië spreekt ongeveer 35 procent van de bevolking een aan het Reto-romaans verwante taal: het Wallon. Het is geen dialect van het Frans, zoals vaak wordt gedacht, maar geclassificeerd als een zelfstandige taal. Het Wallonse zinnetje hieronder spreekt voor zichzelf.

Li walon a li minme planete ki tot plin des ôtes rovyis lingaedjes ki viket dins l'ombreye d'on 'big brother' linwistike.

Het Waals is één van de vele vergeten talen die leven in de schaduw van een linguïstische 'big brother'.

Een vervelende uitslover, dat ben je.
pi_50059834
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:22 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Een vervelende uitslover, dat ben je.
In dier voege ben ik uitermate vergenoegd dat je het woord ''hypothisis'' uit je onderschrift verwijderd hebt.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:54:07 #247
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_50060711
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:25 schreef Apropos het volgende:

[..]

In dier voege ben ik uitermate vergenoegd dat je het woord ''hypothisis'' uit je onderschrift verwijderd hebt.
Hou nou toch gewoon es een tijdje je waffel man
  zondag 3 juni 2007 @ 14:54:29 #248
Stranger than fiction
pi_50060723
MotoGP!
pi_50061728
Het laatste moslimnieuws voor vandaag.

Islam-wary Swiss to ban minarets
quote:
MEMBERS of the right-wing Swiss People's Party, currently the largest party in the Swiss parliament, have launched a campaign to have the building of minarets banned.

They claim the minaret is not necessary for worship, but is rather a symbol of Islamic law, and as such incompatible with Switzerland's legal system.

Signatures are now being collected to force a nationwide referendum on the issue which, under Switzerland's system of direct democracy, would be binding.

The move has shocked Switzerland's 350,000 Muslims, many of whom have been campaigning for decades for more recognition for their faith.

In theory Switzerland is a secular state, whose constitution guarantees freedom of religious expression to all.

In practice, however, mosques in Switzerland tend to be confined to disused warehouses and factories.

Across the country, there are only two small minarets, one in Zurich and one in Geneva, neither of which are permitted to make the call to prayer.

Mutalip Karaademi, an ethnic Albanian who has lived in Switzerland for 26 years, said: "They seem to think we are all criminals or terrorists _ that's like saying all Italians are in the mafia."

But supporters of a ban on minarets say they have no intention of preventing anyone from practising their faith.

"We don't have anything against Muslims," said Oskar Freysinger, member of parliament for the Swiss People's Party. "But we don't want minarets. The minaret is a symbol of a political and aggressive Islam, its a symbol of Islamic law. The minute you have minarets in Europe it means Islam will have taken over."

A recent opinion poll for one Swiss newspaper found that 43 per cent of those surveyed were in favour of a ban on minarets.

"We have our civil laws here," insisted Freysinger. "Banning minarets would send a clear signal that our European laws, our Swiss laws, have to be accepted. And if you want to live here, you must accept them. If you don't, then go back."

"I think Swiss Muslims will be angry and bitter over this," said Reinhard Schulze, professor of Islamic Studies at Berne University. "And we know that anger and bitterness among a community can lead to radicalisation, even to militancy."

The Swiss government is extremely nervous about the prospect of militancy among Swiss Muslims; three cabinet ministers have already spoken out against the campaign to ban minarets.

There is also a growing fear that the debate will damage Switzerland's traditionally good relations with the Arab world.
http://www.bruneitimes.com.bn/details.php?shape_ID=32069

quote:
Het nog op te richten Comité voor Ex-moslims heeft nu al tweehonderd reacties gehad. Dat meldde oprichter Ehsan Jami vandaag. Het comité wil afvallige moslims helpen en de taboes in de moslimwereld over huiselijk geweld en schending van vrouwenrechten op de agenda zetten.

Begin mei maakte het PvdA-gemeenteraadslid in Leidschendam-Voorburg de plannen bekend. Sindsdien stromen de e-mails binnen. ''Het is werkelijk ongelooflijk'', aldus Jami. ''En het worden er steeds meer. Ik had wel veel belangstelling verwacht, maar dit overtreft mijn stoutste dromen. We hebben zelfs reacties van mensen uit Afghanistan, Iran en Saudi-Arabië.''

Deze mensen worden overigens niet automatisch lid, vertelt Jami, die de grootste stormloop verwacht in september, als het comité officieel van start gaat en ze een grote, internationale persconferentie geven. ''Ze mailen nu vooral omdat ze graag hun verhaal willen doen. Afvallige moslims worden binnen hun religieuze gemeenschap niet geaccepteerd en ze worden regelmatig bedreigd, zelfs met de dood. Ik gebruik hun ervaringen voor een boek dat ik aan het schrijven ben - al wordt er niemand bij naam genoemd.''

In het comité komen uiteindelijk vier of vijf mensen te zitten, onder wie hijzelf. Zij worden het gezicht en zullen actief naar buiten treden.

Als ze al boos worden van een paar tekeningen wordt dit een hete zomer. Gegeven dat beide doorgang vinden, uiteraard.
  zondag 3 juni 2007 @ 15:31:25 #250
Stranger than fiction
pi_50061741
quote:
Klimaat zorgt voor trendbreuk in VS
Peiling na peiling laat zien dat inwoners beseffen dat ze anders moeten gaan leven
Conservatieve christenen, melige jongeren, gouverneurs, lokale activisten: in Amerika is de bezorgdheid over het broeikaseffect groter dan uit de opstelling van hun president George W. Bush blijkt.

Predikant Joel C. Hunter stond op het punt een bekende Amerikaan te worden. Maar er kwam iets tussen: het broeikaseffect.

De Christian Coalition koos Hunter vorig jaar zomer tot zijn nieuwe president. Het geesteskind van de conservatieve dominees Jerry Falwell en Pat Robertson was toe aan modernisering. En Hunter, pastoor van de Northland megakerk in Longwood, Florida, zou het gezicht van de organisatie worden, een van de belangrijkste conservatieve symbolen van de VS.

Hunter had één voorwaarde. Hij wilde dat evangelicals zich voortaan ook bekommeren om armoede, aids en het broeikaseffect. Dat laatste vooral. Bescherming van de aarde is volgens hem bij uitstek een bijbels thema. „Wij hebben niet het recht andere volkeren te benadelen met onze vervuiling”, zegt hij.

En dat zei hij ook toen de Christian Coalition voor het eerst onder zijn leiding vergaderde. Maar traditionele ‘evangelicals’, nauw verwant met de Republikeinen, vonden dat te radicaal – Hunter werd eind vorig jaar alweer weggestuurd. De laatste stuiptrekkingen van een achterhoedegevecht, zegt hij. „Negativisme is in onze kringen een grote kracht. Maar het gáát uiteindelijk om de gezondheid van de aarde.”

Tekenend is volgens hem dat dit inzicht nu ook tot zijn geloofsgenoten begint door te dringen. Spectaculaire veranderingen liggen in het verschiet. Hij zit tegenwoordig in het bestuur van de Nationale Vereniging van Evangelicals, waaraan 30 miljoen conservatieve geestverwanten zijn verbonden, en die dezelfde spanningen kent tussen ontkenners en activisten. Maar Hunters benadering is aan de winnende hand: voorjaar 2006 weigerde de vereniging nog een verklaring over het broeikaseffect uit te geven, begin dit jaar werd het alsnog „de urgentie” van het probleem onderkend.

De verwachting is volgens Hunter reëel dat een groot deel van de 30 miljoen ‘evangelicals’ in de toekomst zijn activisme uitbreidt tot de strijd tegen het broeikaseffect. Waterige teksten zoals donderdag nog van president George W. Bush – een oproep tot internationale afspraken zonder concrete doelstellingen – zullen dan niet meer genoeg zijn, zegt Hunter. „Amerika mag zich niet afhankelijk maken van internationale overeenstemming. Wij moeten de wereld leiden, in plaats van te wachten op andere landen. Wij moeten een vóórbeeld zijn voor de wereld.”

De bekering van Hunter is maar één van de voorbeelden die aangeven dat zich in Amerika inzake het milieu een trendbreuk heeft voltrokken. Peiling na peiling toont aan dat het publiek het broeikaseffect onderkent, inziet dat het anders moet gaan leven, extra geld aan milieuvriendelijke producten wil uitgeven, en meent dat de regering te weinig doet om de klimaatverandering aan te pakken.

Het is, kortom, de vraag of Bush nog namens Amerika spreekt. Niettemin zal hij het land vertegenwoordigen als de G8 – zeven rijke industrielanden plus Rusland – volgende week onder Duitse aanvoering probeert afspraken over verminderde uitstoot van broeikasgassen te maken.

Het vooruitzicht is dat Bush zich daar níet op wil vastleggen. In dat geval wordt het interessant waar de verontwaardiging groter zal zijn: binnen of buiten de VS. Ex-vicepresident Al Gore oogstte dinsdag klaterend applaus toen hij in Washington voorspelde dat een akkoord uitblijft. „Kennelijk vindt deze regering de winst van ExxonMobile belangrijker van de redding van de beschaving”, smaalde hij.

Toch is de Democraat Gore – ondanks An Inconvenient Truth – niet het gezicht van de Amerikaanse trendbreuk. Dat is Arnold Schwarzenegger, de Republikeinse gouverneur van Californië. Hij legde zijn staat – de zesde economie ter wereld – vorig jaar uitstootdoelstellingen op die de concurrentie met het Verdrag van Kyoto moeiteloos kunnen doorstaan. Gemor bleef uit.

Ook ontdeed Schwarzenegger het onderwerp van zijn politieke lading. Alle klassieke punten van rechts tegen vermindering van broeikasgassen – argwaan tegen de rol van de overheid, geloof in zelfregulering van het bedrijfsleven, vertrouwen in technische oplossingen – verloren door zijn optreden aan kracht.

„Sinds hij als Republikein de noodzaak van overheidsingrijpen onderkent, zien we een structurele verschuiving in de publieke opinie”, zegt David Roberts van de populaire website Grist, die zich specialiseert in milieuvraagstukken. „De Amerikaanse bevolking is nu zover dat ze gróte dingen wil doen om de wereld te redden.”

Grist zelf is ook een bewijs van het kantelende denken. De site uit Seattle – driekwart miljoen bezoekers per maand – presenteert milieuactivisme niet langer als een hobby van dorknopers en betweters. Grist begint elke dag met een paar goede grappen, gevolgd door het laatste nieuws, zo lichtvoetig mogelijk beschreven.

Grist is de Daily Show van het milieuactivisme, schreef Newsweek onlangs. Jongeren zijn zeer begaan met het milieu, maar hebben geen zin meer lid te worden van een milieuvereniging. „Te saai, te officieel”, zegt Roberts. „Ze voelen zich bij ons thuis, want wij leggen geen claim op ze.”

Intussen is heel Amerika vergeven van lokale initiatieven om de aarde te redden. Zo heeft Arlington in Virginia, een slaapstad bij Washington, tot achter de komma vastgelegd hoe de lokale uitstoot van broeikasgassen de komende jaren moet afnemen. Aan alles is gedacht. De stad gebruikt alleen nog milieuvriendelijke trucks en bussen. De verkeerslichten werken op spaarlampen. Op 2.500 locaties moeten bomen worden bij geplant. Er is ruim 50 kilometer fietspad aangelegd.

En Elenor Hodges van de milieugroep ACE heeft de strijd tegen de opwarmende aarde volledig geïndividualiseerd. Ze zette de Green Living Challenge op, een puntensysteem waarmee ieder stadsbewoner het broeikaseffect kan tegengaan.

Amerikanen hebben competitie nodig, legt Hodges uit. Zo probeert ze de 90.000 gezinnen van de progressieve stad zover te krijgen, dat ze geen wegwerpbekers meer gebruiken (5 punten), stroom uit windenergie kopen (10 punten) of één dag per week geen auto rijden (15 punten). Zestien categorieën heeft ze samengesteld. Wie 100 punten haalt krijgt een certificaat.

Daar kun je verder niets mee. Maar door het competitieve element zal het toch aanslaan, verwacht Hodges. „Als mensen het tegen elkaar opnemen, laten ze hun auto sneller staan.” Amerikanen ook? „Ook Amerikanen. Opwindend te zien hoe snel de bewustwording aan het groeien is.”

Het voorstel van president Bush voor een internationale overeenkomst voor de terugdringing van broeikasgassen heeft zeer gemengde reacties opgeroepen. Milieuactivisten en Europese regeringen reageerden koel. Ze denken dat een akkoord over terugdringing van de uitstoot er niet dichterbij door is gekomen.

Bush riep donderdag de wereld op tot een kader voor internationale uitspraken te komen over de uitstoot van broeikasgassen. In het vooroverleg van de G8-top die volgende week in Duitsland wordt gehouden, verzette de Amerikaanse regering zich agressief tegen pogingen van de Duitse voorzitter voor concrete afspraken over de verminderde uitstoot van broeikasgassen.

Amerikaanse deskundigen zeggen dat de regering-Bush haar vertrouwen in technische oplossen en zelfregulering niet heeft opgegeven. Dat waren tot nu toe twee belangrijke motieven voor haar verzetten tegen internationale afspraken.

Er staat tegenover dat Bush deze week verder is gegaan dan hij ooit deed, aldus de voorzitter van de Senaatscommissie voor Milieu, de Democraat Barbara Boxer. Volgens haar duidt dit er op dat Bush eindelijk op de goede weg is.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:11:07 #251
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50062675
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:30 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Ouch.
Nasty!
pi_50063354
  zondag 3 juni 2007 @ 17:00:57 #253
36920 sizzler
Erudiet
pi_50064098
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:30 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als ze al boos worden van een paar tekeningen wordt dit een hete zomer. Gegeven dat beide doorgang vinden, uiteraard.
"De partij heeft een grote allochtone achterban en heeft filmmaker en PvdA-lid Eddy Terstall op hem afgestuurd om hem te begeleiden."

Sure...
quote:
Filmmaker en PvdA-lid Terstall wil dat ‘ex-moslim’ Ehsan Jami zijn toon matigt.

Als ‘een halve stasi’ rapporteerde filmmaker Eddy Terstall aan de PvdA over zijn contacten met de oprichter van het comité voor ex-moslims. Het is moeilijk om hem „ideologisch in te kapselen”
http://www.nrc.nl/binnenl(...)omite_wordt_begeleid
pi_50064277
http://www.youtube.com/watch?v=r-LiO86QtlI

De vent die het comite dat Sinatra ''verhoort'' voorzit, is inmiddels Senator.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:12:27 #255
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50064401
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:08 schreef Apropos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r-LiO86QtlI

De vent die het comite dat Sinatra ''verhoort'' voorzit, is inmiddels Senator.
Johan!
pi_50064596
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Johan!
Ja?
  zondag 3 juni 2007 @ 20:19:03 #257
Stranger than fiction
pi_50069801
Poetin dreigt raketten te richten op Europa

Vladimir Poetin dreigt om raketten te richten op Europa als de Verenigde Staten doorgaan met hun plannen om in Polen en Tsjechië een raketschild te installeren. Dat zei de Russische president vandaag tijdens een interview met een aantal kranten uit de G8, de zeven rijkste geïndustrialiseerde landen en Rusland.

"Als het Amerikaanse nucleaire potentieel zich over Europees territorium uitbreidt, moeten we nieuwe doelwitten vinden in Europa, daarna moeten militairen maar bepalen welke raketten op welke doelen moeten worden gericht" ;aldus Poetin. Het Kremlin ziet een Amerikaans raketschild in Europa als een nieuwe bedreiging. Washington laat weten dat het raketschild bescherming moet bieden tegen eventuele aanvallen vanuit de zogeheten schurkenstaten zoals Iran en Noord-Korea .
  zondag 3 juni 2007 @ 20:24:21 #258
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50069971
Balkenende dreigt raketten te richten op Rusland.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:26:36 #259
Stranger than fiction
pi_50070039
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Gabry het volgende:
Kruisraketten.
pi_50070043
Werken aan m'n toekomst...
  zondag 3 juni 2007 @ 20:28:03 #261
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50070073
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:24 schreef Gabry het volgende:
VOC-mentaliteit?
pi_50070173
De doelstellingen van Europa op de lange termijn moeten opdeling en verzwakking zijn.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 20:31:35 #263
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50070182
Gaat Nederland nu ook een rakettenschild maken?
Carpe Libertatem
  zondag 3 juni 2007 @ 20:34:56 #264
Stranger than fiction
pi_50070287
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef Boze_Appel het volgende:
van zeil! kan het meteen dienen als paraplu.
pi_50070292
quote:
Sterker nog, we gaan Afrika koloniseren zodat we de inheemse bevolking kunnen gebruiken tegen de Slavische massalegers.
pi_50070294
quote:
Gods zegen in de troonrede is voldoende.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 20:35:56 #267
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50070321
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
Sterker nog, we gaan Afrika koloniseren zodat we de inheemse bevolking kunnen gebruiken tegen de Slavische massalegers.
Tof! Legers van miljoenen kindsoldaten, dat zal die commies wel leren!
Carpe Libertatem
  zondag 3 juni 2007 @ 20:37:50 #268
125878 Gabry
Lento Violento
pi_50070372
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:35 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Tof! Legers van miljoenen kindsoldaten, dat zal die commies wel leren!
Die laten we als slapende cellen prostitueren in Rusland totdat ze opgeroepen worden.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:40:04 #269
Stranger than fiction
pi_50070421
Of je huurt gewoon chinezen in! Die zijn toch over. Als Dubia ze als voetbalfan kan inhuren dan kunnen wij dat zeker!
pi_50070571
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Of je huurt gewoon chinezen in! Die zijn toch over. Als Dubia ze als voetbalfan kan inhuren dan kunnen wij dat zeker!
Vietnamezen...racist.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:47:43 #271
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50070681
Michael Moore op tv, met zijn docu over Columbine.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:48:22 #272
Stranger than fiction
pi_50070706
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:44 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vietnamezen...racist.
Whatever, als je het maar kan afhalen.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:08:08 #273
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_50071287
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef Sidekick het volgende:
Michael Moore op tv, met zijn docu over Columbine.
hm, die heb ik gekregen voor mijn kerst, ter inspiratie wrs.
pi_50071435
Ben ik de enige die naar Zembla kijkt?
pi_50071436
pi_50071461
Echo's, zo kregen ze idealisten aan de praat in de Loebjanka.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:19:06 #277
Stranger than fiction
pi_50071616
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:13 schreef Apropos het volgende:
Linkse media.
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 21:20:07 #278
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50071638
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:13 schreef Apropos het volgende:
Je weet toch wel dat de PO alleen voor extreemlinkse communistische fascistische stalinistische langharige kraker uitkeringstrekkers is?
Carpe Libertatem
  zondag 3 juni 2007 @ 21:21:16 #279
Stranger than fiction
pi_50071666
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:20 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat de PO alleen voor extreemlinkse communistische fascistische stalinistische langharige kraker uitkeringstrekkers is?
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
pi_50071667
quote:

[..]

Precies, daarom verwachtte ik dat het antwoord ontkennend zou zijn.
pi_50071686
quote:

[..]

Helaas zijn we voor kwaliteitsprogramma's geheel afhankelijk van die enge collectieve PO .
  zondag 3 juni 2007 @ 21:23:00 #282
Stranger than fiction
pi_50071720
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Helaas zijn we voor kwaliteitsprogramma's geheel afhankelijk van die enge collectieve PO .
Onderschat SBS 6 niet: De 25 mooiste huizen ooit. Nu op SBS.
pi_50071899
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Onderschat SBS 6 niet: De 25 mooiste huizen ooit. Nu op SBS.
!
  zondag 3 juni 2007 @ 21:37:17 #284
43653 sigme
Veraan
pi_50072213
quote:
Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef Apropos het volgende:
Echo's, zo kregen ze idealisten aan de praat in de Loebjanka.
Apropos Apropos, ken je het verhaal van de nimf?
  zondag 3 juni 2007 @ 21:41:05 #285
Stranger than fiction
pi_50072328
http://www.nrc.nl/buitenl(...)strijders_verdronken

En ik maar denken dat het daar zand en rotsen is.
pi_50073263
quote:
quote:
Zaterdag was nog niet duidelijk of alle opvarenden militanten waren of dat zich aan boort ook burgers bevonden.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:09:47 #287
Stranger than fiction
pi_50073291
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef Tirion het volgende:

[..]

[..]
Het boort zich wat aan daar bij die zandhappers.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:10:19 #288
43653 sigme
Veraan
pi_50073309
Maar goed, de laptop is gehackt en hersteld; helaas is het nu tijd te gaan.
Goede nacht!
  zondag 3 juni 2007 @ 22:13:40 #289
Stranger than fiction
pi_50073429
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:10 schreef sigme het volgende:
Maar goed, de laptop is gehackt en hersteld; helaas is het nu tijd te gaan.
Goede nacht!
Gooi dat ding gewoon weg.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:22:59 #291
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50073731
Demonisatie, slotje, ban, welterusten.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:23:01 #292
Stranger than fiction
pi_50073734
Ik wil voor haar wel een uitzondering maken. Verplichte sterillisatie en ontheffing van het ouderschap.
quote:
Natasia verlaat Gouden Kooi in september

AMSTERDAM - Natasia, de veelbesproken bewoonster van de Gouden Kooi, verlaat de luxueuze villa waar ze al maanden zit opgesloten in september. Dat vertelde ze zondag in Life and Cooking aan presentatoren Carlo en Irene.
ANP

Natasia heeft haar persoonlijke doelen bereikt, zo verklaarde ze haar aftocht. Ze heeft een borstvergroting gekregen, haar rijbewijs gehaald en zal voor ze het huis verlaat nog een buikwandcorrectie laten uitvoeren.

Al haar wensen werden mogelijk gemaakt door de producent van het programma van Tien, die voor de kosten opdraaide. Het was een kwestie van afvinken, zei Natasia. Ze kan nu met een gerust hart vertrekken.

Miljonair

Dat ze met haar vertrek geen kans meer maakt miljonair te worden, interesseert haar niet. Ze zei niet om geld te geven en meer behoefte hebben om weer fulltime bij haar vriend en kinderen te zijn.

Natasia kwam vorig jaar bij de start van het programma in het nieuws omdat haar dochtertje Cheyenne tranen met tuiten huilde vanwege het vertrek van haar moeder naar de villa in Eemnes. De smeekbede van het meisje zorgde voor opschudding tot in politiek Den Haag.
pi_50073779
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil voor haar wel een uitzondering maken. Verplichte sterillisatie en ontheffing van het ouderschap.
[..]
Wat zijn negerwijven 99 van de 100 keer toch lelijk. Niets vrouwelijks aan gewoon.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:30:22 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_50073992
De Mike en Thomas show begint.
  zondag 3 juni 2007 @ 22:46:32 #296
Stranger than fiction
pi_50074507
http://tweakers.net/nieuws/47806
quote:
Ifpi legt verband tussen filesharing en terrorisme

De Ifpi heeft een top tien van 'inconvenient truths' gepresenteerd met betrekking tot muziekpiraterij. De branchevertegenwoordiger van de entertainmentindustrie claimt onder andere dat terroristen zich bezig houden met de handel in illegale cd's.

Bovenaan de top-tien van de Ifpi prijkt The Pirate Bay; het 'vlaggeschip van de beweging die tegen auteursrechten strijdt' verdient volgens de organisatie duizenden euro's met advertenties, terwijl de site naar buiten toe een 'free music'-retoriek uit. Ook de tweede plek wordt ingenomen door een oude vijand van de muziekindustrie: Allofmp3. De derde 'inconvenient truth' is een interessante bewering van de Ifpi: 'georganiseerde criminele bendes en zelfs terreurgroeperingen gebruiken de verkoop van illegale cd's om inkomsten te verwerven en geld wit te wassen.'

Er zal heus wel ergens op de wereld iemand met terroristische motieven wat geld verdiend hebben met gekopieerde cd's, maar elk ander punt op de lijst heeft betrekking op het uitwisselen van bestanden, niet op de illegale handel, zo constateert Ars Technica. De claim lijkt daarom op een subtiele poging het onderscheid te vervagen, vindt de website. Aangezien het in de meeste landen al verboden is auteursrechtelijk beschermde bestanden uit te wisselen, is de kans klein dat file-swappers zich door beschuldigingen over het sponsoren van terroristen ervan laten weerhouden. De site heeft een eigen 'inconvenient truth' voor de entertainmentsector: door dit soort tactieken steekt de oppositie van consumenten de hakken juist in het zand.
pi_50074601
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:24 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat zijn negerwijven 99 van de 100 keer toch lelijk. Niets vrouwelijks aan gewoon.
Je kunt ook proberen je blanke schoonheidsnormen en je afkeer van negers te relativeren, toch ?
Het voelt stukken beter als je ook vrouwen van een andere ras ineens als normale vrouwen cq mensen kunt zien..
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 22:50:31 #298
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50074659
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Bluesdude het volgende:
Je kunt ook proberen je blanke schoonheidsnormen en je afkeer van negers te relativeren, toch ?
Het voelt stukken beter als je ook vrouwen van een andere ras ineens als normale vrouwen cq mensen kunt zien..
Over smaak valt niet te twisten.
Carpe Libertatem
pi_50074928
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, negerwijven zijn bovengemiddeld lekker!

.
pi_50075029
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Over smaak valt niet te twisten.
natuurlijk wel......
FOK pol doet niks anders....
Maar het is ook een kwestie van moraal, natuurlijk
pi_50075113
Erst eten dan de moraal!
I´m back.