Deze quote van Lishe wilde ik nog even aanhalen wantquote:Mama van Pepijn, wat een nieuws! Straks ben je ook Mama van nog een Kindje.![]()
Nee, mij mag je ook feliciteren hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef livelink het volgende:
En Echo99 mogen we ook feliciteren, begrijp ik? Of heb ik eerder iets gemist? In ieder geval gefeliciteerd!
Hear hearquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
maar dit schijnt een van de weinig subfora te zijn waar nog normaal tegen elkaar gepraat wordt
Bijv. op http://www.babybrabbel.org/ en dan naar --> interactief--> banners kan je er 1 aanmaken, of op www.lilypie.com, www.tickerfactory.com, www.kindjeopkomst.nlquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:54 schreef hestria het volgende:
mama van pepijn, van harte gefeliciteerd!
mag ik ook in het lijstje? 7 februarie 2008. en mag papa grim reaper er dan ook bij
hoe doe je dat trouwens met zo'n banner? dat lijkt me ook wel leuk.
Maakt niet uit! een streep is een streep!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn strepen en stippen zijn wel licht van kleur.
Niet vragen naar de bekende weg he....quote:Heb ik vroeg getest??
Lieve Lois anders ook wel hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:50 schreef Vivi het volgende:
Als je hem dan vervolgens hier post zet die fantastische BE hem wel in het lijstje![]()
quote:
Is dat echt een voorteken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap !
Nog geen verse babies ? Jeuk ??? Absoluut een voorteken, dat je die niet weet....![]()
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:23 schreef Tan het volgende:
...
Even een vraagje van een ongeruste zwangere, heb al vanaf het begin last van bandenpijn- en menstruatiepijn- achtige krampen - die zijn normaal, dat weet ik. Maar soms heb ik het in de hele onderbuik (dat is ook normaal), maar meestal alleen links (dat lijkt me minder normaal?).
De laatste dagen (ik ben nu iets meer dan 8 weken) veel hevigeren en dus ook alleen links. Niet ondraaglijk, maar wel best flink pijnlijk. Ik herken dit niet van de andere vier zwangerschappen.
Iemand die het wel herkent en me gerust kan stellen? Kan het zijn dat één kant gewoon gevoeliger is, of moet ik meteen denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik heb verder geen bloedverlies en wel de normale zwangerschapsklachten, maar ik heb begrepen dat dit weinig zegt.
...
Oh wat liefquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)
Tan, ik herken zowel de klachten als de daaruit voorkomende angst voor een BBZ, maar bij mij bleek er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik had het bij mijn laatste zwangerschap ook, vooral rond de 8 weken. Bij mij was het alleen rechts te voelen en ik had het ook nooit bij eerder zwangerschappen gevoeld. Ik weet niet meer precies wanneer het over is gegaan (ik geloof zo rond week 10), maar de zwangerschap is verder probleemloos verlopen.
(en meteen weer terug in lurkstand)
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Lieve schat, ik heb geen flauw idee....wou je gewoon een portie goede moed zenden...
Ik ookquote:
Ja, maar jij had (hebt?) echt zo'n bescheiden buikje!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef p_iglet het volgende:
je moet niets
Hier buikbanden sinds mijn t-shirtjes mijn broekrand niet meer haalden.
Dan over t-shirt en over broek, meestal.
Maar echt pas vanaf bijna 30 weken zwanger ofzo. Voor die tijd zakte zelfs het kleinste maatje buikband van mijn buik.
whahaha, vriendje zei dat van de week op de afspraak bij de gyn, en die werd zo ongeveer uitgelachen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar jij had (hebt?) echt zo'n bescheiden buikje!
Ik denk dat ik dat wel eerder haal hoor.
Dan draag je idd heel dicht bij je.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:25 schreef p_iglet het volgende:
[..]
whahaha, vriendje zei dat van de week op de afspraak bij de gyn, en die werd zo ongeveer uitgelachen.![]()
Dat bescheiden buikje schijnt dus niet het geval te zijn volgens de gyn.
Mijn baarmoeder zit tot achter mijn ribben nu en is voor mijn zwangerschapsduur juist behoorlijk groot.
Zit alleen heel strak tegen mijn lijf aan. Geen hangbuikje zeg maar.
Mini wordt iig niet zo mini als papa en mama, en ik ben dus zeer benieuwd hoe groot wel
Thx voor de waarschuwing. Mijn hele lijf zit al onder de allergieonregelmatigheden, dus die paar streepjes kunnen er ook nog wel bijquote:Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef hestria het volgende:
@ P_iglet, ik wil je niet ongerust maken, maar met michelle ben ik tot 38 weken streeploos doorgegaan, in de 4 weken erna zijn er toch wat verschenen. (maar dat hoeft bij jouw natuurlijk niet zo te zijn hoor!)
leukquote:Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Is het al morgen?Kindje kijken!
Eindelijk zien dat er een kindje in mijn buik zit, dat het echt waar is.
Ik kan echt niet wachten!
Dank je voor deze opmerkingen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:23 schreef marit1978 het volgende:
tip qua verkoudheden...
een verkoudheid is nog geen longontsteking!
Als je het eventueel ook gaat krijgen, en dus lekker aan snotteren en hoesten gaat is er niets aan de hand! Stel hieroverheen krijg JIJ alsnog een longontsteking, zijn dit niet de longen van je kindje.
Hoogstens krijgt het wat meer afweerstoffen mee die jij je bloed hebt tijdens een verkoudheid oid, maar dat kan geen kwaad.
Wel moet je in geval van koorts en evt. medicatie voorzichtiger zijn
(hoewel koorts volgens mij vooral in eerste trimester een probleem KAN geven voor vruchtje)
Klinkt gek, maar je kindje zit ècht wel heel goed beschermd daar binnen hoor !
Zelfs een buikgriep met diarree/overgeven en weet ik veel wat is voor jou wel heel vervelend, maar kan voor kindje bijna geen kwaad.
(pas als jouw lichaam echt helemaal leeg is qua reserves/vocht etc.)
snap ik, maar het is nogal zuur als je hooikoorts hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Ik bedoel er maar mee te zeggen, je krijgt nog heel veel pijntjes en auwtjes te verduren.
nou,nou, valt wel mee hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Er lopen en liepen hier meer met kwalen. Sorry hoor, maar mutsen is ook een vak.... Kan me voorstellen dat het vervelend voor je is, maar je post had nogal een hoog drama gehalte.
Ja dat klopt. De hooikoorts is in zoverre zwaar/vervelend, dat ik er soms 2-3 dagen geen last van heb en het dan ineens op komt zetten en er vervolgens de hele dag last van heb. Hij komt en gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef poemojn het volgende:
Als je echt zwaar hooikoorts hebt is het soms mogelijk bepaalde medicatie ook tijdens je zwangerschap te gebruiken. Kun je gewoon aan je behandelend arts vragen.
leuk systeem!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef poemojn het volgende:
het leek me al zo gek, je bent hier al jaren actief
bekijk dan de Expander Belt van Het Rietje eenshttp://www.hetrietje.nl/index.html?lang=nl&target=d153_zwangerschap.html
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef DaviniaHR het volgende:
*verhaal*
Ik kan er over meepraten, je hebt het gevoel alsof er iets losscheurt in je buik. En als je dat tien keer per uur hebt is het idd vervelend.quote:
Leuk man! Ik heb een paar weken geleden een 3d echo laten maken dat is helemaal het einde. Je kon gewoon al zien op wie "de nieuwe" lijkt. (weer niet op mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zit er echt! Er zit echt een kindje in mijn buik! Ons kindje!
Het hartje klopte keurig, alles zit erop en eraan, prachtig op schema, geen gekke dingen gezien, nekplooi was in orde.
*zucht*
Ik weet niet of ik vandaag nog van die big smile af kom hoor!
Bij de 2e foto zie je heel duidelijk het neusbotje (dat hoort zo lang te zijn nu nog) en daaronder de bovenkaak en de onderkaak. Dat wat lijkt op een paar hele dikke lippen.
Zo gaaf om te zien!
Zie d'r ondertitelquote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef Ticootje het volgende:
Be, hoever ben jij nu??
Wat mooi is dat zeg!! Krijg kriebels in m 'n buik ervan.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zit er echt! Er zit echt een kindje in mijn buik! Ons kindje!
Het hartje klopte keurig, alles zit erop en eraan, prachtig op schema, geen gekke dingen gezien, nekplooi was in orde.
*zucht*
Ik weet niet of ik vandaag nog van die big smile af kom hoor!
Bij de 2e foto zie je heel duidelijk het neusbotje (dat hoort zo lang te zijn nu nog) en daaronder de bovenkaak en de onderkaak. Dat wat lijkt op een paar hele dikke lippen.
Zo gaaf om te zien!
Jellyrose: dat gevoel had ik ook. Maar over twee weken denk je er heeel anders over, dan kijk je uit naar je verlof. En dan ben je thuis en heb je de eerste week alles gedaan wat je wilde doen 'wanneer je straks lekker thuis zou zijn'. En dan begint het wachten en verlang je weer terug naar je werk. Maar dan...komt je frummel en ben je je werk zo vergeten hoor!quote:Op maandag 4 juni 2007 14:32 schreef jellyrose het volgende:
...
Ik moet nog 4 weken werken en alhoewel ik best zin heb in bankhangen enzo heb ik er nu al moeite mee m'n werk los te laten..vanochtend sollicitant op gesprek gehad voor de vervanging van degene die mijn werkzaamheden zal overnemen en toen stond ik er eigenlijk pas bij stil dat ik hier straks 4 maanden niet zal zijn en ik schoot bijna in de stress over wat ik dan allemaal zal missen enzo.. best erg eigenlijk
![]()
En in dat stadium ben ik aanbeland nu geloof ik....quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Memmel het volgende:
En dan ben je thuis en heb je de eerste week alles gedaan wat je wilde doen 'wanneer je straks lekker thuis zou zijn'. En dan begint het wachten en verlang je weer terug naar je werk.
hihi afwachten en niets doen is geloof ik niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Jelief het volgende:
p_iglet, In navolging van enkel foksters kun jehet gras gaanstofzuigen, ik heb geen gras, en ik HAAAAT stofzuigenappeltaart bakken ik bak meer en sneller als dat vriendje en ik opgeten krijgen, iemand nog een stukje chocoladecake??,nog maar eens de kleertjes wassen en strijken wasrek hangt al dagen vol babykleertjes en hydrofiel luiers en anders dan eerst in de kast neerleggen, de deuren afsoppen, je etenswaar voorraad aanvullen, nasi koken en invriezen, hachee koken en invriezen.... En de vriezer zit tot de nok toe gevult met eten
![]()
mogelijkheden genoeg om je druk te maken.
maarrrr beter is het om lekker buiten te gaan zitten en een boekje te lezen of idd een zooi dvdtjes te kijken op een goede stoel gaan zwijmelen in de babykamer oftewel lekker ontspannen
Die heb ik ook gekeken in mijn laatste wekenquote:Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef p_iglet het volgende:
Morgen maar eens bij mijn werk op bezoek. En zal mijn voorraadje ER dvd's maar eens tevoorschijn toveren. Dan kan ik die series de eerst komende jaren weer van voor tot achter opzeggen
Ik moet ook nog steeds even langs mijn werk, maar ik heb echt geen zinquote:Op maandag 4 juni 2007 18:15 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Morgen maar eens bij mijn werk op bezoek.
Helemaal mee eens! (wel een beetje off-topic, want er is (was?) een MvM topic, maar toch.)quote:Op maandag 4 juni 2007 19:26 schreef Ticootje het volgende:
12 juni komt er iemand voor moeders voor moeders op bezoek. Ik vind het wel belangrijk om met mijn zwangerschap andere vrouwen te helpen.
4.0 en 4.6 zijn perfecte waardes hoor Deepfreeze...Die 4.0 is zelfs aan de lage kant,was dit geprikt nadat je al een wat langere tijd niets had gegeten (tegen lunchtijd ofzo?)Want dan is het te verklaren dat ie wat lager is.6,9 is ook niet gek als dit kort na je ontbijt geprikt is.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Zonet toch nog een telefoontje gehad van mijn VK. Mijn suiker was niet helemaal ok. Mijn ochtendsuiker was 6,9 (mag 7 zijn) en de andere twee keer 4,0 en 4,6. Ze vond het eigenlijk wel raar dat mijn ochtendsuiker zo hoog was en mijn overdag waardes zo mooi laag.
Totdat ik vertelde dat ik (zelfs nagevraagd bij het ziekenhuis!) niet nuchter ben geprikt. Dan was die waarde al iets beter verklaarbaar.
Maar omdat ik toch al een beetje rommel met mijn eten, ga ik toch even bij een dietist langs. Heb overdag moeite om genoeg eten binnen te krijgen. Dus geen echt dieet, maar hopelijk wat adviezen om even wat meer en evenwichtiger te eten.
Geen grote zorgen dus. Alleen een klein hobbeltje
Moeders voor Moedersquote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Nijna het volgende:
Er is inderdaad ergens een Moeders voor Moeders topic... kan het even niet vinden, zoekfunctie lijkt niet te werken...
Moeders voor Moeders ajbquote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Nijna het volgende:
Er is inderdaad ergens een Moeders voor Moeders topic... kan het even niet vinden, zoekfunctie lijkt niet te werken...
Ticootje succes met piesen voor MvM.
En ik was weer een beetje ontroerd door je verhaalquote:Op maandag 4 juni 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Echt wel!
Daar straks had ik Reese aan de telefoon en toen kreeg ik zelfs kramp in mijn kaken.
Thanks, het is inderdaad (nog) geen suiker. Heb verder ook helemaal geen klachten in die richting, en ook geen last van die lage waardes. Maar suiker zit wel in de familie, dus de VK wilde het wel in de gaten houden.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
4.0 en 4.6 zijn perfecte waardes hoor Deepfreeze...Die 4.0 is zelfs aan de lage kant,was dit geprikt nadat je al een wat langere tijd niets had gegeten (tegen lunchtijd ofzo?)Want dan is het te verklaren dat ie wat lager is.6,9 is ook niet gek als dit kort na je ontbijt geprikt is.
Je kan proberen wat vaker kleine beetjes te eten...een glas vruchtensap enzo helpt ook al om het iets omhoog te krijgen.Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken voor zwangerschapdiabetes..want daar is geen aanwijzing voor te vinden.
(ik heb al 22 jaar suiker,dus weet de in's en outs)
Nijna, werkte jij in de kinderopvang / onderwijs oid? Dan zou je de GGD 's moeten bellen voor informatie. Als ik me goed herinner wordt dan aangeraden dat zwanger personeel in de risicoperiode tijdelijk op een andere locatie moet werken wanneer er 5e ziekte rondgaat op hun normale locatie, omdat anders de kans op besmetting steeds aanwezig is.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:42 schreef Nijna het volgende:
Ik ben vanmiddag even langs de VK geweest, bloed laten prikken (ivm dat 5e ziekte verhaal) en ze heeft ook nog even beebs hartslag laten horen. Die lui hier kunnen trouwens netjes prikken, ik zie alleen een klein gaatje, verder niks (waar ik anders nog wel eens blauw werd).
Als ik pech hebt is het echt de 5e ziekte en duiken er meer kindjes op die het blijken te hebben... dan mag ik wellicht nog wel vaker terugkomen om bloed te laten prikken, ole.... Maar goed als ik dan ook elke keer t hartje mag luisteren maakt dat toch nog wat goed
.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Beaker het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik op een verjaardag zegt er zo stomme doos, goh weet je wel zeker dat het er maar 1 is? Nou ik kan je verzekeren dat zegt ze nooit meer tegen een hoogzwangere![]()
![]()
Ja, peuterspeelzaal. De verloskundige heeft er niks over gezegd. En het kind waar het omgaat heeft/had mogelijk de 5e ziekte. Ik kijk het even aan, misschien is het toch iets anders geweest...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef poemojn het volgende:
[..]
Nijna, werkte jij in de kinderopvang / onderwijs oid? Dan zou je de GGD 's moeten bellen voor informatie. Als ik me goed herinner wordt dan aangeraden dat zwanger personeel in de risicoperiode tijdelijk op een andere locatie moet werken wanneer er 5e ziekte rondgaat op hun normale locatie, omdat anders de kans op besmetting steeds aanwezig is.
nou, mama is ze natuurlijk alquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat fijn dat je nu al de geboortedatum van je kind weet! Nog 10 dagen, dan ben je mama!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
En je kan je kraamzorg tot op de datum precies regelen!
En een variabele minder op het geboortekaartje
En eventuele buitenlandse vrienden/familie waarschuwen
En nu lekker luieren, wetende dat het over 10 dagen niet meer zo stil zan zijn in huize Karin
Op zich wel handig om de datum te weten.
Nee, dat kan jammer genoeg niet. De dagen die je in het ziekenhuis ligt gaan ook bij een keizersnede af van het totale aantal dagen kraamzorg dat je krijgt. De tikker begint dus al in het ziekenhuis te lopen. En wanneer je het ziekenhuis kunt verlaten weet je niet van tevoren. Dus precies regelen kan niet, ongeveer welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
En je kan je kraamzorg tot op de datum precies regelen!
Op de grond gaan liggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Even wat anders: er schoot net een kop in mijn lies. Deed best zeer. Ik ben toevallig thuis (vanochtend fysio), dus kon even op mijn zij op de bank gaan liggen, en dat hoofdje weer laten zakken richting het midden. Hebben jullie tips voor het geval dit op mijn werk gebeurt en er dus geen bank paraat is?
Laatste Loodjes Moeders.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Klein vraagje: wat is LLM? laatste loodjes?
En ze heeft een miskraam gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:49 schreef appelsap het volgende:
Mijn zus is nu ook zwanger na 2 jaar proberen.
beetje offtopic dit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Inderdaad Jellyrose en daar komt bij dat ze waarschijnlijk voorlopig niet opnieuw zullen proberen zwanger te worden.
Ik las van de week dat Daphne Deckers er bij haar tweede kind voor koos om gewoon aan iedereen te melden 'we krijgen een zoon en we noemen hem Alec'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Smoez, we weten het nog niet. Ik wil het geloof ik wel heel graag weten maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden.
En op het antwoord 'nou en, zoveel mensen vertellen het' zeg ik 'ja, dat klopt wel, maar aangezien we ook al de naam verklapt hebben zo hier en daar blijft er wel heel erg weinig te raden over'.
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Smoez, we weten het nog niet. Ik wil het geloof ik wel heel graag weten maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden.
En weet je wat nog veel mooier is, als ze vragen weet je wat het wordt, zeg ik "ja, een jongetje". En dan kijken ze ook raar, dat je dat zomaar vertelt. Het lijkt meer een standaard vraag te zijn, waarvan ze verwachten geen respons te krijgen. Dus ik denk dat als je ervoor kiest om het stil te houden, dat het dan makkelijker is dan het lijkt. Behalve natuurlijk bij nieuwsgierige vrienden die ieder woordje dat je zegt op een weegschaal gaan leggen, maar toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!![]()
Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen![]()
Nou, als we het al weten dan zal ik dat dan weer tegen niemand zeggen, want op een directe vraag kan ik niet liegen. Beter dan dus dat niemand het weet, maar we twijfelen gewoon nog even door.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!![]()
Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef hestria het volgende:
nou heb ik ook een mooie banner aangemaakt, maar nu wil ik hem erg graag, in de openingspost hebben staanen in mijn ondertitel zoals een aantal mensen dat hebben, heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet doen
zou iemand mij willen helpen? ook al is het wel heel erg offtopic?
[[url=http://bd.lilypie.com/yNWMp2/.png]afbeelding][/url]
1 |
Dat had ik precies zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En weet je wat nog veel mooier is, als ze vragen weet je wat het wordt, zeg ik "ja, een jongetje". En dan kijken ze ook raar, dat je dat zomaar vertelt. Het lijkt meer een standaard vraag te zijn, waarvan ze verwachten geen respons te krijgen.
Dat voelen, waar het eventjes geleden over ging, is dat hetzelfde als toucheren? Of is de gyn echt ongegeneerd in jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef Karin het volgende:
...Daarna naar de gyn. Die wou me over 2 weken weer retour zien om dan te gaan kijken wat we gaan doen. Uhm ik dacht dat we dat vandaag zouden doen. "Jajajajaja maar als het nu komt kan het nog spontaan komen, 4000 gram is te doen. Weetjewat ik ga even voelen, als je al wat ontsluiting hebt dan kunnen we verder kijken". Dus ik in de beugels, hij ging even flink voelen (AUW!) en "dat wordt niets, we gaan een keizersnee afspreken".
...
Tijdens de bevalling kan toucheren 'minder prettig' zijn. Toen de gyn mij toucheerde deed dat toch echt wel pijn al kon hij niet verklaren waarom dat zo was.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Heel eerlijk gezegd probeer ik er niet teveel over na te denken, maar had niet verwacht dat het pijn zou doen. Ik bedoel, uitstrijkjes maken doet ook geen pijn, vandaar.
Ik wil wel eerstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef marit1978 het volgende:
Dus; als iemand voor wil...be my guest !
hihihi...het heeft niets met mijn hormonen te maken hoor !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Nijna het volgende:
Marit, wat heeft je lief gedaan dat zn neus gebroken is? Hopelijk gaat dat gauw beter en komt jullie beebje gewoon uit zichzelf voor maandag!
Ach, Apelsap, wat erg voor je zus en hubby! Het zal wel even duren eer dit een plaatsje heeft gevonden. Heel veel sterkte voor ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef appelsap het volgende:
Ja ik vind het ook zo zielig. Allebei erg verdrietig natuurlijk.
Ik was erbij toen het gebeurde, helemaal in paniek.
Het is inderdaad wel positief dat ze toch zwanger kan worden, want uiteindelijk is het wel helemaal op de normale manier gebeurd.
Ja! Ik zag het ook wel! Duidelijk! Alleen de benen verzin ik er wel bijquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie het wel!
In de zwarte vlek een beetje rechts onderuit het midden en dan daar weer onderin ligt-ie!
Ja hoor, tuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Blauw, maar dat is omdat dat pakje er alleen in die kleur was.
[...]
Kan het misschien de warmte zijn... Ik had gister ook veel last van de benauwde warme lucht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh, wat een schattig blobje tan
Ik ben gisteravond best wel geschrokken:
Ik was gezellig met vriendje naar de Vliegende Panters geweest. Was een leuke voorstelling. Alleen werd ik een half uur voor het einde een beetje naar. Wat duizelig, en zweterig. Na een kwartiertje mezelf wat rustig te houden, werd het echt te erg. Meer duizelig, het klamme zweet brak me uit, en toen werd alles een beetje mistig om me heen, en ging mijn gehoor raar doen. Precies wat er gebeurd als ik flauw ga vallen.
Ben toen maar met vriendje de zaal uit gevlucht. De dames van de catering hebben me gelijk een glas cola gegeven, mocht het te laag suiker zijn. En na even bijkomen ging het wel iets beter. Nog wel de rest van de avond hoofdpijn gehad, en best wel wazig in mijn hoofd. En af en toe even een klamme zweetbui..
Geen idee waar het van gekomen is. Het zal wel een combi geweest zijn van laag suiker, eng hoge tribune, en wat benauwde lucht ofzo.
Baal echt dat ik de voorstelling niet helemaal heb kunnen zien. En nog meer omdat vriendje hem ook niet helemaal heeft gezien.
Maar nu is alles weer ok. Nog een beetje hoofdpijn, maar ik denk dat ik voorlopig maar niet meer naar voorstellingen ga.
dat wordt het vast een jongetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Blauw, maar dat is omdat dat pakje er alleen in die kleur was.
Is een overslag hemdje in blauw met een donkerblauw randje van de hema en een broekje in die 2 kleuren blauw gestreept erbij. Erg schattig.
De muren van de kinderkamer worden ook lichtblauw met paars, maar dat zegt nog niks over wat het wordt, dit zou het ook worden als ik 100% zou zijn dat het een meid wordt. Ik heb het al heel lang zo in mijn hoofd zitten.
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef lily het volgende:
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik 3 zonen zou krijgen![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!![]()
Hetzelfde hier hoor, ons kamertje is lichtgeel met blauw/groene accenten - ik vind blauw/geel/groen gewoon mooiere kleuren dan bijvoorbeeld rood/oranje/geel en als mensen daarom denken dat we een jongetje krijgen vind ik het best - we zullen wel zien over een paar wekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
De muren van de kinderkamer worden ook lichtblauw met paars, maar dat zegt nog niks over wat het wordt, dit zou het ook worden als ik 100% zou zijn dat het een meid wordt. Ik heb het al heel lang zo in mijn hoofd zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |