abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:54:05 #251
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_50130027
He appelsap, wat een rotnieuws. Heel veel sterkte voor je zus, haar partner, en iedereen om haar heen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:55:25 #252
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50130081
Appelsap wat rot voor je zus, veel sterktewensen voor haar en haar man, wat moet dat een extra harde klap zijn!

Nu voel ik me wel een beetje ego met mijn blijde berichtje...
Moest vandaag naar de VK en ik had mijn oude VK die ook de laatste bevalling heeft gedaan. Ze was zo enthousiast dat ik weer zwanger was. En ze had echt net een paar weken een nieuw echoapparaat die zij alleen mag bedienen en dat doet ze dus ook heel graag - is haar speledingetje zei ze - dus ik kreeg zomaar een vroege echo!!!

En het hartje klopt, het zit allemaal op de goede plaats Ik ben zo blij
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:58:36 #253
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50130179
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!

Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen
En weet je wat nog veel mooier is, als ze vragen weet je wat het wordt, zeg ik "ja, een jongetje". En dan kijken ze ook raar, dat je dat zomaar vertelt. Het lijkt meer een standaard vraag te zijn, waarvan ze verwachten geen respons te krijgen. Dus ik denk dat als je ervoor kiest om het stil te houden, dat het dan makkelijker is dan het lijkt. Behalve natuurlijk bij nieuwsgierige vrienden die ieder woordje dat je zegt op een weegschaal gaan leggen, maar toch.

Wij vonden het makkelijker om het wereldkundig te maken. Maar dat was meer uit luiheid en om niet te hoeven denken over wat je zegt. En een werktitel maakt het ook wel makkelijker. Tot aan de geboorte heet hij Guusje. Maakt het ook wat echter.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:59:46 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50130220
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!

Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen
Nou, als we het al weten dan zal ik dat dan weer tegen niemand zeggen, want op een directe vraag kan ik niet liegen. Beter dan dus dat niemand het weet, maar we twijfelen gewoon nog even door.

Tan! Wat een goed nieuws!

Smoez... ik weet bijna zeker dat het met de namen wel goed zit. Sowieso ken ik IRL geen zwangeren die zo dichtbij staan dat het me zou storen, we gaan die namen toch niet meer wijzigen. Enneh... Emma is natuurlijk ook wel een top10 naam, dan vraag je er bijna om.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:31:55 #255
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50131211
Be super hoor die echo! altijd mooi om zo'n kleintje te zien.

karin super dat je nu de datum weet!

Appelsap, wat een rot bericht.

ticootje, ik had vorige week ook allemaal krampen, telkens in de namiddag als ik veel had gedaan. Waarschijnlijk is het dat je het wat rustiger aan moet doen.

hier gaat het allemaal wel lekker eigenlijk, nu ik michelle minder til enz, zijn de krampen bijna verdwenen! mijn misselijkheid is bijna weg, af en toe nog een vlaagje maar dat is na 3 cream crackers alweer over! wel nog erg last van zere borsten(niet erg handig met een ehbo cursus, waar je regelmatig slachtoffer bent, auww). Morgen naar de verloskundige, ben erg benieuwt!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:59:52 #256
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50132051
Ja, ik ben ziek naar huis gegaan. Ik had enorm veel last van de warmte op mijn kantoor. Mijn maag deed heel raar, heel erg opgeblazen en zeer pijnlijk. Ik heb echt geprobeerd even rustig te zitten, maar het zweten brak me toen ook uit. Toen heb ik toch maar naar mijn lichaam geluisterd en me ziek gemeld. Ik heb gewoon de warmte de schuld gegeven.

Ik kwam thuis, ik heb me meteen omgekleed en in de slaapkamer de deur opengezet. Ik ging liggen en het ging vrijwel meteen beter. Ik heb de kans maar gegrepen om in mijn 9 maanden dagboek te beginnen. Ik heb nu een uurtje geslapen en nu gaat het wel. Een beetje een misselijk gevoel nog maar geen pijn meer. Ik zal wel iets verkeerd gegeten hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50132190
Appelsap, wat klote voor je zus! Sterkte!

P_iglet!!! Ik heb 2 eendjesrompers voor je gevonden bij de Zeeman!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_50132280
hihi leuk!!!
Dat hier roepen is wel effectief zeg, heb hele collectie dankzij fok
Ik PM je even!!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:16:25 #259
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50132616
nou heb ik ook een mooie banner aangemaakt, maar nu wil ik hem erg graag, in de openingspost hebben staan en in mijn ondertitel zoals een aantal mensen dat hebben, heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet doen zou iemand mij willen helpen? ook al is het wel heel erg offtopic?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:19:48 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50132750
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Op de grond gaan liggen?
Succes dan met opstaan
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:45:17 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50133523
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef hestria het volgende:
nou heb ik ook een mooie banner aangemaakt, maar nu wil ik hem erg graag, in de openingspost hebben staan en in mijn ondertitel zoals een aantal mensen dat hebben, heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet doen zou iemand mij willen helpen? ook al is het wel heel erg offtopic?
[[url=http://bd.lilypie.com/yNWMp2/.png]afbeelding][/url]
1[url=http://bd.lilypie.com/yNWMp2/.png]2de prupje op komst 7 februari 2008[/url]

De bovenstaande tekst in je sig zetten.
Heb ook gelijk de 'e' bij februari weggehaald.

Die in de OpeningsPost ga ik voor je doen!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:11:50 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50134324
Appelsappie, wat rot joh voor je zus, veel sterkte daar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_50134933
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:58 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

En weet je wat nog veel mooier is, als ze vragen weet je wat het wordt, zeg ik "ja, een jongetje". En dan kijken ze ook raar, dat je dat zomaar vertelt. Het lijkt meer een standaard vraag te zijn, waarvan ze verwachten geen respons te krijgen.
Dat had ik precies zo En dan uitten ze zo'n heel verbaasd, zachtjes 'oh?' Dus ik heel enthousiast 'ja leuk he? ' Tsja, als je ernaar vraagt kan je antwoord verwachten toch?
En als je dan zwanger bent van de tweede: 'Zo, nu wil je zeker graag een meisje?' Als ik dan nee zei keken ze me ook al zo vreemd aan

Appelsap wat ontzettend rot voor je zus, en voor jou ook!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_50135878
Vriendinnetje is vandaag gestript
Ben benieuwd wanneer haar zoontje komt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:04:51 #265
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50136051
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef Karin het volgende:
...Daarna naar de gyn. Die wou me over 2 weken weer retour zien om dan te gaan kijken wat we gaan doen. Uhm ik dacht dat we dat vandaag zouden doen. "Jajajajaja maar als het nu komt kan het nog spontaan komen, 4000 gram is te doen. Weetjewat ik ga even voelen, als je al wat ontsluiting hebt dan kunnen we verder kijken". Dus ik in de beugels, hij ging even flink voelen (AUW!) en "dat wordt niets, we gaan een keizersnee afspreken".
...
Dat voelen, waar het eventjes geleden over ging, is dat hetzelfde als toucheren? Of is de gyn echt ongegeneerd in je aan het graaien? En wat is dan het verschil met toucheren?

[ Bericht 32% gewijzigd door DaviniaHR op 05-06-2007 19:11:53 ]
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:06:43 #266
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_50136118
BE en Stinkie nog van harte met jullie mooie echo.. Het is echt waar!!

Laatste loodjes meiden even doorbijten nog!

Appelsap Wat oneerlijk toch.. sterkte!

Vicky, voor je vriendin
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_50136393
Appelsap...verdrietig nieuws...sterkte!

Davinia, hoe stel jij je 'toucheren' voor ?

Controle bij de vk was weer goed!
Als het er maandag niet is gaat ze kijken of er gestript kan worden...dinsdag controle-echo bij de gyn dan.
Tot 2 uur geleden hoopte ik nog vol vertrouwen op bevalling vóór maandag,
maar inmiddels zit man hier met een gebroken neus en veel pijn op de bank...dus hopen we juist van harte dat het kindje nog eventjes blijft zitten!!!!
In ieder geval even vannacht en morgen niet...daarna zal de pijn toch wel wat minder zijn denk ik.

Dus; als iemand voor wil...be my guest !
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:21:04 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50136748
Heel eerlijk gezegd probeer ik er niet teveel over na te denken, maar had niet verwacht dat het pijn zou doen. Ik bedoel, uitstrijkjes maken doet ook geen pijn, vandaar.
pi_50136756
oew auw marit, sterkte voor je man!!

appelsap, sterkte voor je zus

Tan, wat leuk zo'n extra spontane echo.
Hier doet mijn eigen gyn altijd echo, de meeste andere gyns van het ziekenhuis niet, maar beebje kijken is zo leuk!!
Wil dus ook liever geen controle bij andere gyn
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:29:11 #270
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_50137133
appelsap wat vreselijk voor je zus, sterkte

vicky hopelijk komt jullie kleintje snel en laat het niet lang meer op zich wachten

marit hopelijk gaat het snel beter met je hubs neus en wie weet dat als de baby er aan komt dat hij zijn neus helemaal vergeet omdat hij dan zo met de baby bezig is.
hopelijk komt jullie kindje uitzich zelf.
pi_50137346
Glossy, ik krijg geen kleintje hoor was het maar waar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:29:14 #272
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50139592
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Heel eerlijk gezegd probeer ik er niet teveel over na te denken, maar had niet verwacht dat het pijn zou doen. Ik bedoel, uitstrijkjes maken doet ook geen pijn, vandaar.
Tijdens de bevalling kan toucheren 'minder prettig' zijn. Toen de gyn mij toucheerde deed dat toch echt wel pijn al kon hij niet verklaren waarom dat zo was.
ikwil je niet bang maken maar wel eerlijk zijn over wat er kán
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Jubileum moderator dinsdag 5 juni 2007 @ 20:34:44 #273
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50139798
Even voelen of er ontsluiting is, toucheren dus, is nog een niveautje voor het 'voelen hoe diep het hoofdje al zit' wat ze vandaag bij Karin hebben gedaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_50139951
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef marit1978 het volgende:

Dus; als iemand voor wil...be my guest !
Ik wil wel eerst

Mijn baas belde net ik was helemaal verbaasd hij dacht dat de baby er wel zou zijn, maar nee dus! Hij vroeg nog, als je zin hebt moet je echt even langs komen hoor op de zaak nou ik zal is kijken wanneer het uitkomt
Wel leuk dat hij even belde!

Voor iedereen een ik wil wel reageren,maar ben de helft alweer kwijt zodra ik ga typen dus excuus daarvoor!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50140278
Karin, 15 juni dat is al gauw!

Appelsap, wat verdrietig...

Tan, wat leuk zo'n VK die helemaal blij is met haar nieuwe speledingetje en dat dan ook graag even wil uitproberen op je . Leuk dat je hebt mogen gluren .

Marit, wat heeft je lief gedaan dat zn neus gebroken is? Hopelijk gaat dat gauw beter en komt jullie beebje gewoon uit zichzelf voor maandag!

Vandaag even met een moeder van een van mn peuters staan kletsen. Ik moet toch stiekum ook wel een beetje lachen hoor, als ik vertel dat ik 22 wkn ben en ze echt zo kijken van: waar zit dat kind dan... .
Vanmorgen voorlopig even voor het laatst bij de fysio geweest. Moet mn oefeningen blijven doen en het maar eens even aanzien. Als ik meer last krijg dan kan ik weer een afspraak maken. Maar vooralsnog heb ik wel het idee dat het helpt en dat ik minder last heb. Dus ik oefen lekker door .
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2007 @ 20:50:34 #276
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_50140536
Mini BE-ebje .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_50140731
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Nijna het volgende:
Marit, wat heeft je lief gedaan dat zn neus gebroken is? Hopelijk gaat dat gauw beter en komt jullie beebje gewoon uit zichzelf voor maandag!
hihihi...het heeft niets met mijn hormonen te maken hoor !

hij was samen met een koper van de zonnehemel die hier nog op zolder stond
het ding aan het demonteren. Helaas schoot er een buis ivm de vering terug ofzo

Inmiddels werkt de pijnstilling prima gelukkig!
Hij heeft nu zoiets van 'laat die bevalling maar komen hoor...dan vergeet ik dat restje pijn helemaal!'

Dus Beaker..jammer voor je!
ik sta mijn plekje toch liever niet meer af !
(we kunnen misschien gewoon delen?)
pi_50141106
Hihi Marit, ik had ook niet het idee dat jij hem zijn neus gebroken had hoor .
Wat een rot ongelukje zo met die zonnebank, wel fijn dat de pijn minder is inmiddels!
Laat die beeb maar komen!
Fake it till you make it...
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:02:55 #279
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50152234
Hier nog even de echo, niet echt duidelijk, maar ze heeft hem uitwendig gedaan: (hoofdje ligt links, beentjes wijzen rechts naar boven )

woensdag 6 juni 2007 @ 08:17:10 #280
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50152381
Tan , ik zie je beebje niet... de foto wel dus maar ik kan er geen wijs uit.
Laat ik dan maar even jubelen dat je je beebje hebt gezien
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:34:24 #281
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50152571
Oeh ook voor Tan is het echt nu! En BE ook al zo'n mooie echo!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_50152603
Je moet zeker hogere wiskunde hebben gestudeerd om iets te zien op die echo. Maar gefeli hoor met de zwangerschap
pi_50152632
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef appelsap het volgende:
Ja ik vind het ook zo zielig. Allebei erg verdrietig natuurlijk.
Ik was erbij toen het gebeurde, helemaal in paniek.
Het is inderdaad wel positief dat ze toch zwanger kan worden, want uiteindelijk is het wel helemaal op de normale manier gebeurd.
Ach, Apelsap, wat erg voor je zus en hubby! Het zal wel even duren eer dit een plaatsje heeft gevonden. Heel veel sterkte voor ze.

en daarna de onderzin van BE gelezen... Moest wel een paar keer extra slikken nu. Hoe erg dat je net van een nieuw mensje gaat houden en het dan alweer moet verliezen, nog voordat die persoon weet dat je van hem/haar houdt!!
pi_50152741
Wat mooi om te zien, al die mensen die zo enthousiast zijn voor een foto waarop niks te zien is
Gelukkig draait hun (jullie!) enthousiasme op groeiende feutesjes en babietjes
Het laten maken van zo'n echofoto is ook zo'n bijzondere gelegenheid, net alsof je dan nog een keer te horen krijgt: 'Ja, meneer/mevrouw, u bent echt in verwachting' - heel herkenbaar en wil het minstens nog een keer meemaken
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:48:59 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50152775
Ik zie het wel!
In de zwarte vlek een beetje rechts onderuit het midden en dan daar weer onderin ligt-ie!
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:53:04 #286
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_50152845
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie het wel!
In de zwarte vlek een beetje rechts onderuit het midden en dan daar weer onderin ligt-ie!
Ja! Ik zag het ook wel! Duidelijk! Alleen de benen verzin ik er wel bij
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 6 juni 2007 @ 08:55:59 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50152889
Bright, ik hoop trouwens ook echt dat jullie het nog een keertje mogen meemaken.
Ik vond het echt een superervaring, het was voor mij de ultieme bevestiging dat ik toch echt-echt-echt zwanger ben.

Heb ook gelijk gisteren mijn eerste kleertjes voor het BEebje gekocht.
Had tot nu toe nog niks gekocht, behalve een heel leuk bordje toen ik met een stel vriendinnen op stap was.
pi_50152990
Appelsap wat naar voor je zus. Tjee lijkt me heel erg als je al zo lang bezig bent en het gaat dan uiteindelijk mis

Ik zag toch echt meteen waar het beebje lag hoor Tan. Het is wel even goed kijken. Maar wel leuk dat je het even hebt mogen zien.

Ik heb nooit echt gesnapt hoe mensen nou konden zeggen dat je maar moet genieten van je zwangerschap. Al die klachten en pijntjes en misselijkheid. Maar ik geniet nu toch echt Voel me gewoon echt goed. (Waarschijnlijk geniet ik gewoon nog van de rust )
pi_50153027
be, thanks! Heb je roze of blauwe kleertjes gekocht?
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:11:29 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50153203
Blauw, maar dat is omdat dat pakje er alleen in die kleur was.
Is een overslag hemdje in blauw met een donkerblauw randje van de hema en een broekje in die 2 kleuren blauw gestreept erbij. Erg schattig.

De muren van de kinderkamer worden ook lichtblauw met paars, maar dat zegt nog niks over wat het wordt, dit zou het ook worden als ik 100% zou zijn dat het een meid wordt. Ik heb het al heel lang zo in mijn hoofd zitten.
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:12:32 #291
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50153224
Be harstikke bedankt! voor het helpen met die banner! Altijd leuk om kleertjes te kopen hé! is allemaal zo klein en lief!

Tan, ik zie hem nu ook hoor! mooi hoor!

Lewis, het is af en toe ook moeilijk om te genieten, ik weet dat ik de zwangerschap van michelle niet echt ideaal vond, maar heb er toch ook wel van genoten hoor! Nu gaat het eigenlijk al een stuk beter als bij michelle, dus is het ook wat makkelijker om te genieten(al ga ik pas echt genieten als ik de 13 weken haal)
pi_50153235
Tan, ik zie het ook hoor!

Marit, jij mag gewoon als eerste hoor fijn dat de pijnstilling werkt!

Ik heb echt waanzinnig goed geslapen ben maar 1 keer wakker geweest om te plassen
Heb alleen wat nieuws nu, mijn borsten lekken behoorlijk Niet een beetje, maar echt veel!
Zometeen dus maar aan de zoogcompresjes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50153238
Oh, wat een schattig blobje tan

Ik ben gisteravond best wel geschrokken:
Ik was gezellig met vriendje naar de Vliegende Panters geweest. Was een leuke voorstelling. Alleen werd ik een half uur voor het einde een beetje naar. Wat duizelig, en zweterig. Na een kwartiertje mezelf wat rustig te houden, werd het echt te erg. Meer duizelig, het klamme zweet brak me uit, en toen werd alles een beetje mistig om me heen, en ging mijn gehoor raar doen. Precies wat er gebeurd als ik flauw ga vallen.
Ben toen maar met vriendje de zaal uit gevlucht. De dames van de catering hebben me gelijk een glas cola gegeven, mocht het te laag suiker zijn. En na even bijkomen ging het wel iets beter. Nog wel de rest van de avond hoofdpijn gehad, en best wel wazig in mijn hoofd. En af en toe even een klamme zweetbui..
Geen idee waar het van gekomen is. Het zal wel een combi geweest zijn van laag suiker, eng hoge tribune, en wat benauwde lucht ofzo.
Baal echt dat ik de voorstelling niet helemaal heb kunnen zien. En nog meer omdat vriendje hem ook niet helemaal heeft gezien.
Maar nu is alles weer ok. Nog een beetje hoofdpijn, maar ik denk dat ik voorlopig maar niet meer naar voorstellingen ga.
pi_50153476
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
[...]
Ja hoor, tuurlijk
Geeft niks hoor; Elise heeft ook blauwe gordijntjes op haar kamer (met gele manen en sterretjes en leuke beertjes erop) en de rest was geel met licht hout. Is inderdaad heel leuk om voor die dingetjes eens lekker te gaan shoppen (al weet ik niet hoe we toen aan de vrije tijd kwamen die we eraan besteed hebben )

Deepfreeze, gelukkig gaat het wel weer wat beter. Misschien zaten de stoelen niet helemaal lekker nu en knelde er iets een beetje af? Of de combinatie van donker met een licht podium of zo? Zout/Zoet tekort? Tja, het kan zoveel zijn he? i.i.g. wel in de gaten houden en als zoiets nog een keer gebeurt linea recta naar de arts ermee!
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:39:32 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50153886
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh, wat een schattig blobje tan

Ik ben gisteravond best wel geschrokken:
Ik was gezellig met vriendje naar de Vliegende Panters geweest. Was een leuke voorstelling. Alleen werd ik een half uur voor het einde een beetje naar. Wat duizelig, en zweterig. Na een kwartiertje mezelf wat rustig te houden, werd het echt te erg. Meer duizelig, het klamme zweet brak me uit, en toen werd alles een beetje mistig om me heen, en ging mijn gehoor raar doen. Precies wat er gebeurd als ik flauw ga vallen.
Ben toen maar met vriendje de zaal uit gevlucht. De dames van de catering hebben me gelijk een glas cola gegeven, mocht het te laag suiker zijn. En na even bijkomen ging het wel iets beter. Nog wel de rest van de avond hoofdpijn gehad, en best wel wazig in mijn hoofd. En af en toe even een klamme zweetbui..
Geen idee waar het van gekomen is. Het zal wel een combi geweest zijn van laag suiker, eng hoge tribune, en wat benauwde lucht ofzo.
Baal echt dat ik de voorstelling niet helemaal heb kunnen zien. En nog meer omdat vriendje hem ook niet helemaal heeft gezien.
Maar nu is alles weer ok. Nog een beetje hoofdpijn, maar ik denk dat ik voorlopig maar niet meer naar voorstellingen ga.
Kan het misschien de warmte zijn... Ik had gister ook veel last van de benauwde warme lucht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50154522
quote:
Is een overslag hemdje in blauw met een donkerblauw randje van de hema en een broekje in die 2 kleuren blauw gestreept erbij. Erg schattig.

De muren van de kinderkamer worden ook lichtblauw met paars, maar dat zegt nog niks over wat het wordt, dit zou het ook worden als ik 100% zou zijn dat het een meid wordt. Ik heb het al heel lang zo in mijn hoofd zitten.
dat wordt het vast een jongetje

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik 3 zonen zou krijgen
pi_50154722
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef lily het volgende:
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik 3 zonen zou krijgen
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!
pi_50154851
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef bixister het volgende:

[..]

zo bedoel ik het niet
  Jubileum moderator woensdag 6 juni 2007 @ 10:16:13 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50154922
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef bixister het volgende:

[..]

Ik ook!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:38:28 #300
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50155508
quote:
Hetzelfde hier hoor, ons kamertje is lichtgeel met blauw/groene accenten - ik vind blauw/geel/groen gewoon mooiere kleuren dan bijvoorbeeld rood/oranje/geel en als mensen daarom denken dat we een jongetje krijgen vind ik het best - we zullen wel zien over een paar weken
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')