En weet je wat nog veel mooier is, als ze vragen weet je wat het wordt, zeg ik "ja, een jongetje". En dan kijken ze ook raar, dat je dat zomaar vertelt. Het lijkt meer een standaard vraag te zijn, waarvan ze verwachten geen respons te krijgen. Dus ik denk dat als je ervoor kiest om het stil te houden, dat het dan makkelijker is dan het lijkt. Behalve natuurlijk bij nieuwsgierige vrienden die ieder woordje dat je zegt op een weegschaal gaan leggen, maar toch.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!![]()
Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen![]()
Nou, als we het al weten dan zal ik dat dan weer tegen niemand zeggen, want op een directe vraag kan ik niet liegen. Beter dan dus dat niemand het weet, maar we twijfelen gewoon nog even door.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:41 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!![]()
Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:16 schreef hestria het volgende:
nou heb ik ook een mooie banner aangemaakt, maar nu wil ik hem erg graag, in de openingspost hebben staanen in mijn ondertitel zoals een aantal mensen dat hebben, heb alleen geen flauw idee hoe ik dat moet doen
zou iemand mij willen helpen? ook al is het wel heel erg offtopic?
[[url=http://bd.lilypie.com/yNWMp2/.png]afbeelding][/url]
1 |
Dat had ik precies zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En weet je wat nog veel mooier is, als ze vragen weet je wat het wordt, zeg ik "ja, een jongetje". En dan kijken ze ook raar, dat je dat zomaar vertelt. Het lijkt meer een standaard vraag te zijn, waarvan ze verwachten geen respons te krijgen.
Dat voelen, waar het eventjes geleden over ging, is dat hetzelfde als toucheren? Of is de gyn echt ongegeneerd in jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef Karin het volgende:
...Daarna naar de gyn. Die wou me over 2 weken weer retour zien om dan te gaan kijken wat we gaan doen. Uhm ik dacht dat we dat vandaag zouden doen. "Jajajajaja maar als het nu komt kan het nog spontaan komen, 4000 gram is te doen. Weetjewat ik ga even voelen, als je al wat ontsluiting hebt dan kunnen we verder kijken". Dus ik in de beugels, hij ging even flink voelen (AUW!) en "dat wordt niets, we gaan een keizersnee afspreken".
...
Tijdens de bevalling kan toucheren 'minder prettig' zijn. Toen de gyn mij toucheerde deed dat toch echt wel pijn al kon hij niet verklaren waarom dat zo was.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef DaviniaHR het volgende:
Heel eerlijk gezegd probeer ik er niet teveel over na te denken, maar had niet verwacht dat het pijn zou doen. Ik bedoel, uitstrijkjes maken doet ook geen pijn, vandaar.
Ik wil wel eerstquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef marit1978 het volgende:
Dus; als iemand voor wil...be my guest !
hihihi...het heeft niets met mijn hormonen te maken hoor !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:45 schreef Nijna het volgende:
Marit, wat heeft je lief gedaan dat zn neus gebroken is? Hopelijk gaat dat gauw beter en komt jullie beebje gewoon uit zichzelf voor maandag!
Ach, Apelsap, wat erg voor je zus en hubby! Het zal wel even duren eer dit een plaatsje heeft gevonden. Heel veel sterkte voor ze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:54 schreef appelsap het volgende:
Ja ik vind het ook zo zielig. Allebei erg verdrietig natuurlijk.
Ik was erbij toen het gebeurde, helemaal in paniek.
Het is inderdaad wel positief dat ze toch zwanger kan worden, want uiteindelijk is het wel helemaal op de normale manier gebeurd.
Ja! Ik zag het ook wel! Duidelijk! Alleen de benen verzin ik er wel bijquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie het wel!
In de zwarte vlek een beetje rechts onderuit het midden en dan daar weer onderin ligt-ie!
Ja hoor, tuurlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Blauw, maar dat is omdat dat pakje er alleen in die kleur was.
[...]
Kan het misschien de warmte zijn... Ik had gister ook veel last van de benauwde warme lucht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Oh, wat een schattig blobje tan
Ik ben gisteravond best wel geschrokken:
Ik was gezellig met vriendje naar de Vliegende Panters geweest. Was een leuke voorstelling. Alleen werd ik een half uur voor het einde een beetje naar. Wat duizelig, en zweterig. Na een kwartiertje mezelf wat rustig te houden, werd het echt te erg. Meer duizelig, het klamme zweet brak me uit, en toen werd alles een beetje mistig om me heen, en ging mijn gehoor raar doen. Precies wat er gebeurd als ik flauw ga vallen.
Ben toen maar met vriendje de zaal uit gevlucht. De dames van de catering hebben me gelijk een glas cola gegeven, mocht het te laag suiker zijn. En na even bijkomen ging het wel iets beter. Nog wel de rest van de avond hoofdpijn gehad, en best wel wazig in mijn hoofd. En af en toe even een klamme zweetbui..
Geen idee waar het van gekomen is. Het zal wel een combi geweest zijn van laag suiker, eng hoge tribune, en wat benauwde lucht ofzo.
Baal echt dat ik de voorstelling niet helemaal heb kunnen zien. En nog meer omdat vriendje hem ook niet helemaal heeft gezien.
Maar nu is alles weer ok. Nog een beetje hoofdpijn, maar ik denk dat ik voorlopig maar niet meer naar voorstellingen ga.
dat wordt het vast een jongetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
Blauw, maar dat is omdat dat pakje er alleen in die kleur was.
Is een overslag hemdje in blauw met een donkerblauw randje van de hema en een broekje in die 2 kleuren blauw gestreept erbij. Erg schattig.
De muren van de kinderkamer worden ook lichtblauw met paars, maar dat zegt nog niks over wat het wordt, dit zou het ook worden als ik 100% zou zijn dat het een meid wordt. Ik heb het al heel lang zo in mijn hoofd zitten.
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:02 schreef lily het volgende:
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik 3 zonen zou krijgen![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef bixister het volgende:
[..]
ik heb al een tijdje het gevoel dat jij hier nog iets anders komt vertellen!!![]()
Hetzelfde hier hoor, ons kamertje is lichtgeel met blauw/groene accenten - ik vind blauw/geel/groen gewoon mooiere kleuren dan bijvoorbeeld rood/oranje/geel en als mensen daarom denken dat we een jongetje krijgen vind ik het best - we zullen wel zien over een paar wekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
De muren van de kinderkamer worden ook lichtblauw met paars, maar dat zegt nog niks over wat het wordt, dit zou het ook worden als ik 100% zou zijn dat het een meid wordt. Ik heb het al heel lang zo in mijn hoofd zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |