abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50108966
Mooie echo BE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 4 juni 2007 @ 22:22:36 #202
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_50109036
in cruesli zit veel suiker dus verklaart die 6,9.1 boterham met kaas en een lightsap is niet veel aan voedingswaarden dus verklaart ook die 4.0.

Dietist kan altijd handig zijn...

Veel succes ermee...maar om suiker hoef je je op dit moment niet druk te maken...echt niet!
  maandag 4 juni 2007 @ 22:42:02 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50109914
BE en stinkje jullie wonder ow wat issie mooi geniet ervan !!!

Zwangeren sterkte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_50111874
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:42 schreef Nijna het volgende:
Ik ben vanmiddag even langs de VK geweest, bloed laten prikken (ivm dat 5e ziekte verhaal) en ze heeft ook nog even beebs hartslag laten horen . Die lui hier kunnen trouwens netjes prikken, ik zie alleen een klein gaatje, verder niks (waar ik anders nog wel eens blauw werd).
Als ik pech hebt is het echt de 5e ziekte en duiken er meer kindjes op die het blijken te hebben... dan mag ik wellicht nog wel vaker terugkomen om bloed te laten prikken, ole... . Maar goed als ik dan ook elke keer t hartje mag luisteren maakt dat toch nog wat goed .
Nijna, werkte jij in de kinderopvang / onderwijs oid? Dan zou je de GGD 's moeten bellen voor informatie. Als ik me goed herinner wordt dan aangeraden dat zwanger personeel in de risicoperiode tijdelijk op een andere locatie moet werken wanneer er 5e ziekte rondgaat op hun normale locatie, omdat anders de kans op besmetting steeds aanwezig is.

Mooie echo BE, nu is het echt echt
pi_50113129
Een echt klein StiBE-ebje
Gelóóf je het nou eens eindelijk

Biek, schiet es op jij
  Jubileum moderator dinsdag 5 juni 2007 @ 08:38:18 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_50117353
Ik vind het wel een mooie dag voor een neefje

Karin heeft vandaag een afspraak bij de gyn en ik hoop dat er spijkers met koppen worden geslagen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 5 juni 2007 @ 08:41:41 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50117409
Ik hoop met je mee Lois!
Kom maar op met dat broertje voor Bram!
pi_50117444
Karin succes!

ik heb heel slecht geslapen krampen, krampen, krampen, maar geen baby
Vandaag ga ik relaxen in de tuin, boek erbij en lekker in het zonnetje zitten
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:07:14 #209
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_50117883
Karin succes bij de gyn..
En Beaker, geniet lekker van je boek!

En bedankt voor de geruststelling qua suiker. Weet zelf ook wel dat de waardes te verklaren zijn. Maar als iemand anders het ook zegt, dan scheelt dat wel.
pi_50118290
goedemorgen...
gelukkig kan ik zeggen dat ik wèl goed geslapen heb en nu pas last van krampen heb!

Gisteravond zat ik er helemaal doorheen, enorme (lang ook) huilbui gehad waar man gelukkig heel goed op reageerde door me alleen maar stevig vast te houden en ook te constateren dat het nu niet meer zo leuk is en dat het kindje niet meer zo lang moet wachten.
Daarna doodmoe bed in gerold en nu weer met positief gevoel opgestaan !

Vanmiddag om 1500uur naar de vk, waar alles wel oké zal zijn lijkt me zo

nu lekker de tuin in met de krant!

Karin, succes vandaag !!!
pi_50118633
Marit, fijn dat je toch goed geslapen hebt! en die huilbuien komen me bekend voor ik ben soms zo moe dat ik te moe ben om in slaap te vallen met als gevolg huilen!

In de krampen die ik heb zit overigens wel regelmaat, ieder uur een fikse zeg maar.

Afgelopen zaterdag was ik op een verjaardag zegt er zo stomme doos, goh weet je wel zeker dat het er maar 1 is? Nou ik kan je verzekeren dat zegt ze nooit meer tegen een hoogzwangere
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50118970
hahahaha
beschrijf je reaktie eens als je wil ?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:58:23 #213
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50119016
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Beaker het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik op een verjaardag zegt er zo stomme doos, goh weet je wel zeker dat het er maar 1 is? Nou ik kan je verzekeren dat zegt ze nooit meer tegen een hoogzwangere
Goed zo!

En het wordt nu wel tijd voor verse babies hoor!

Net bij de vk geweest en blobster is idd een beetje aan de grote kant, maar voor nu hoef ik me geen zorgen te maken dat het een enorme joekel wordt Hoofdje ligt inmiddels goed vast beneden en de kans dat ie nu nog keert is nihil
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50119061
fijn jellyrose! !
pi_50119738
BE,mooie echo Geweldig om dat te zien hé?

Beaker,kom es over de dam met dat schaappie

Groetjes,Minoes
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:32:35 #216
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50119801
Fijn, zo'n goede echo BE. Genieten nu.
pi_50120364
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef poemojn het volgende:

[..]

Nijna, werkte jij in de kinderopvang / onderwijs oid? Dan zou je de GGD 's moeten bellen voor informatie. Als ik me goed herinner wordt dan aangeraden dat zwanger personeel in de risicoperiode tijdelijk op een andere locatie moet werken wanneer er 5e ziekte rondgaat op hun normale locatie, omdat anders de kans op besmetting steeds aanwezig is.
Ja, peuterspeelzaal. De verloskundige heeft er niks over gezegd. En het kind waar het omgaat heeft/had mogelijk de 5e ziekte. Ik kijk het even aan, misschien is het toch iets anders geweest...
Als er meer kinderen ziek worden dan ga ik er zeker wat mee doen. Het gaat om de groep van een collega, maar ik heb gevraagd of ze me even in wil seinen als er meer kinderen het blijken te hebben.We hebben op het werk zo'n map liggen volgens mij van de GGD, daar zal ik zometeen in elk geval even een blik in werpen.
In elk geval bedankt voor het meedenken .
Fake it till you make it...
pi_50122736
Jellyrose wat fijn

Ik ga weer naar bed ik ben misselijk en moet iedere keer naar de wc eet nu sinds tijden weer beschuit met suiker .....

weltrusten

* Beaker heeft vandaag voor het eerst een echte baal dag
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_50122819
Nog heel ff Beak!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:08:08 #220
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50122897
Beaker nog effies..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!fossiel dinsdag 5 juni 2007 @ 12:27:36 #221
2628 Karin
pi_50123513
Beaker sterkte! Misschien knap je lekker op van een tukkie, ik altijd wel.

Om een heel lang verhaal heel kort te maken: vrijdag 15 juni krijg ik een keizersnee
Eerst een echo gehad, het kindje is nu zo'n 4000 gram geschat. Valt nog mee maar kan ook nog heel snel groeien de laatste weken. Het koppie zat nog heel hoog. Ze liet ook zien dat er al een aardig speklaagje op zijn beentje zat. Heerlijk te zien.
Daarna naar de gyn. Die wou me over 2 weken weer retour zien om dan te gaan kijken wat we gaan doen. Uhm ik dacht dat we dat vandaag zouden doen. "Jajajajaja maar als het nu komt kan het nog spontaan komen, 4000 gram is te doen. Weetjewat ik ga even voelen, als je al wat ontsluiting hebt dan kunnen we verder kijken". Dus ik in de beugels, hij ging even flink voelen (AUW!) en "dat wordt niets, we gaan een keizersnee afspreken".
Daarna nog een uur door het ziekenhuis geweest langs de meiden van de poli om alles vast te leggen, de anesthesist, het opnameburo en bloedprikken. Alles staat nu vast, we hebben een einddatum
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:30:58 #222
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50123616
Wat fijn dat je nu al de geboortedatum van je kind weet! Nog 10 dagen, dan ben je mama!
Vind je het niet jammer dat het een keizersnee wordt? Zijn er nu dingen die je kan doen om je herstel te bespoedigen, of is het afwachten?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_50123661
Fijn Karin!! Nog ff een klein weekie wachten dus!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:44:38 #224
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50123973
En je kan je kraamzorg tot op de datum precies regelen!
En een variabele minder op het geboortekaartje
En eventuele buitenlandse vrienden/familie waarschuwen
En nu lekker luieren, wetende dat het over 10 dagen niet meer zo stil zan zijn in huize Karin
Op zich wel handig om de datum te weten.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:44:39 #225
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50123975
Beaker.. gewoon lekker doen waar je zin in hebt!

En Karin, wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt en er een besluit is genomen!! Nog 10 dagen!
Red de zeehond!
pi_50124161
Pffff hier ook waardeloos geslapen. Zag het 2 uur worden vannacht en vervolgens was ik om 5 uur al weer wakker... plassen... honger... maar daarna dus niet meer kunnen slapen... BAH.

Karin wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt!!! hihi raar lijkt me dat, om de geboortedatum van je kindje al te weten. Maar nog 10 dagen en je hebt kindje vast!!

Beaker hopelijk knap je wat op van je middagdutje.
pi_50124537
fijn, Karin. Duidelijke afspraken. Spannend hoor

David was "ook" 4300 gr
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat fijn dat je nu al de geboortedatum van je kind weet! Nog 10 dagen, dan ben je mama!
nou, mama is ze natuurlijk al
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 5 juni 2007 @ 13:08:31 #228
95752 crew  Chell
Kluns
pi_50124693
Spannend Karin! Nog maar 10 dagen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:19:13 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50125025
Karin! Wat fijn voor je!
Nog 10 dagen en dan is ie er! Dan is Bram grote broer!
  FOK!fossiel dinsdag 5 juni 2007 @ 13:19:21 #230
2628 Karin
pi_50125032
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
En een variabele minder op het geboortekaartje
En eventuele buitenlandse vrienden/familie waarschuwen
En nu lekker luieren, wetende dat het over 10 dagen niet meer zo stil zan zijn in huize Karin
Op zich wel handig om de datum te weten.
jij snapt het!
We zaten al te grappen de geboortekaartjes te maken, [naam broertje] is geboren op 15 juni, ergens in de ochtend en weegt zo'n 4000 gram
Het is wel erg lekker dat het op een vrijdag is, mijn ouders gaan Bram naar school brengen en halen en kunnen mooi 's middags met hem langskomen. Zaterdag en zondag hoeft Peet niet te haasten hem op school te hebben ik ben altijd een half uur bezig mijn mannen uit bed te sjorren, JONGENS HET IS NU ECHT TIJD OM OP TE STAAN, HET IS AL KWART OVER 7!!!!!!!!!! Vraag me echt af of Bram die dagen wel op tijd op school komt Peet heeft nog 2 dagen de tractaties voor Bram af te maken. Ik heb van blauwe servetjes een luiertje gemaakt, nietje erdoor en van het nietje een veiligheidsspeld getekend. Peet moet alleen nog de blauwe spekjes en doosjes smarties erin doen. (idee van Lois gepikt en die heeft ook de blauwe spekjes gevonden). In het weekend kunnen ook mooi de zussen en aanhang en opa's en oma's langskomen want die moeten allemaal werken door de weeks. Het komt allemaal prachtig uit.

En natuurlijk baal ik best wel dat het een keizersnee wordt maarja beter een geplande dan het drama van de vorige keer. Het liefst ben ik natuurlijk gewoon thuis, zeker voor Bram want die heeft het best moeilijk dat mama een paar nachtjes naar het ziekenhuis moet. Maar voor hem nu ook wel fijn dat er een datum is, kunnen we gaan aftellen.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juni 2007 @ 13:20:38 #231
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50125073
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Nee, dat kan jammer genoeg niet. De dagen die je in het ziekenhuis ligt gaan ook bij een keizersnede af van het totale aantal dagen kraamzorg dat je krijgt. De tikker begint dus al in het ziekenhuis te lopen. En wanneer je het ziekenhuis kunt verlaten weet je niet van tevoren. Dus precies regelen kan niet, ongeveer wel

Maar buiten dat, wel fijn dat je nu een datum hebt om naartoe te leven Karin! Afstrepen maar
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:24:56 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50125211
Even wat anders: er schoot net een kop in mijn lies. Deed best zeer. Ik ben toevallig thuis (vanochtend fysio), dus kon even op mijn zij op de bank gaan liggen, en dat hoofdje weer laten zakken richting het midden. Hebben jullie tips voor het geval dit op mijn werk gebeurt en er dus geen bank paraat is?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:28:00 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50125309
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Even wat anders: er schoot net een kop in mijn lies. Deed best zeer. Ik ben toevallig thuis (vanochtend fysio), dus kon even op mijn zij op de bank gaan liggen, en dat hoofdje weer laten zakken richting het midden. Hebben jullie tips voor het geval dit op mijn werk gebeurt en er dus geen bank paraat is?
Op de grond gaan liggen?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:44:26 #234
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50125813
Ik heb best wel krampjes. is dat normaal? het zit wel onder in mn buik, maar meer aan de zijkant. Ongeveer bij mn eierstokken. Ervaringen? En wanneer houd het op?
Het is niet constant, nu heb ik er wel weer last van, maar ik heb dan ook een stukje gelopen. Ik vind het gewoon raar, en ik maak me waarschijnlijk druk om niets.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50126171
ooooooooh Karin, voel met je mee....dat voelen doet zo'n zeer. dat onderdeel vd bevalling kan me ook nog erg goed herinneren. Lijkt me een gek idee om zo'n afspraak te maken, maar aan de andere kant..wat een vooruitzicht

De LLM...sterkte! Zal niet meevallen met dit zonnige weer en alle krampen, slechte nachten, vaak plassen etc etc. Denk aan jullie !
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:07:24 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50126558
Klein vraagje: wat is LLM? laatste loodjes?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:08:05 #237
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_50126594
Karin, fijn dat er een datum geprikt is. Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent..
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:19:11 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50126993
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Klein vraagje: wat is LLM? laatste loodjes?
Laatste Loodjes Moeders.

Althans, dat dacht ik altijd... maar voor sommigen gaat het 'moeders' verhaal natuurlijk nog niet op.
Meiden dan?
pi_50127760
BE wat een mooie duidelijke echo, prachtig!

Karin, fijn voor je dat de datum vaststaat.
Nog even en je baby'tje wordt geboren!
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:49 schreef appelsap het volgende:
Mijn zus is nu ook zwanger na 2 jaar proberen.
En ze heeft een miskraam gehad.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:48:03 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50127869
Echt? Shit Appelsap... Wat ontzettend verdrietig... Sowieso wel natuurlijk, maar na zo lang wachten vind ik het altijd extra sneu...
  dinsdag 5 juni 2007 @ 14:50:14 #241
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50127932
Wat vervelend! Hoe is ze eronder? En partner, uiteraard!

Aan de andere kant betekent het wel dat ze dus wel zwanger kan worden, toch?
Is een vroege miskraam niet meestal een teken dat er iets niet is goedgegaan bij de bevruchting van het eitje? Dat je lichaam besluit dat deze vrucht niet levensvatbaar is? Heeft dan niets te maken met vruchtbaarheid, toch?
pi_50128048
Ja ik vind het ook zo zielig. Allebei erg verdrietig natuurlijk.
Ik was erbij toen het gebeurde, helemaal in paniek.
Het is inderdaad wel positief dat ze toch zwanger kan worden, want uiteindelijk is het wel helemaal op de normale manier gebeurd.
pi_50128180
BE! Ik zie je echo nu pas! Wat een ECHT beebje
Hoe zat het nou ook alweer, willen jullie weten wat het wordt of blijft het een verrassing? Ja toch, dat laatste toch?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:23:21 #244
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50128989
Ah bah, wat ontzettend vervelend - sterkte voor je zus en partner, Appelsap

ik zou trouwens niet al te veel nadruk leggen op dat "maar je weet nu wel dat je zwanger kan worden", ik vond het echt afschuwelijk om dat steeds van iedereen te horen toen ik een mk kreeg, alsof er dan toch nog iets positiefs aan was ofzo
Red de zeehond!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:27:00 #245
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50129105
Aww! Wat sneu Appelsap! Sterkte voor je zus en haar man...
Inderdaad Jellyrose en daar komt bij dat ze waarschijnlijk voorlopig niet opnieuw zullen proberen zwanger te worden.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:30:01 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50129215
Dat heb ik idd ook vaker gehoord Jellyrose.
En mijn persoonlijke weerwoord zou ook zijn 'ja, nu graag nog weten of het ook blijft plakken'...
Het is gewoon k*t en er is maar heel weinig verzachtends volgens mij.

Smoez, we weten het nog niet. Ik wil het geloof ik wel heel graag weten maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden.
En op het antwoord 'nou en, zoveel mensen vertellen het' zeg ik 'ja, dat klopt wel, maar aangezien we ook al de naam verklapt hebben zo hier en daar blijft er wel heel erg weinig te raden over'.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:38:37 #247
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50129487
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Inderdaad Jellyrose en daar komt bij dat ze waarschijnlijk voorlopig niet opnieuw zullen proberen zwanger te worden.
beetje offtopic dit..

'Dankzij' die miskraam (eind juli) kwam ik dus na ruim 2 jaar zelf geprobeerd te hebben bij de gyn terecht en ging ik de minimmm in en na 1 ronde clomid was ik in november opeens in hele blijde verwachting (en ben dat nu nog steeds )

Weet je of je zus al contact heeft gehad met de vk of gyn, Appel? Misschien dat het voor haar ook wel tijd wordt om toch 'hulp in te schakelen'.. als ik het over kon doen was ik iig al veel eerder naar de dokter gestapt (niet dat het de mk had voorkomen, maar 2.5 jaar proberen zonder enig resultaat is best frustrerend).
Red de zeehond!
pi_50129489
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Smoez, we weten het nog niet. Ik wil het geloof ik wel heel graag weten maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden.
En op het antwoord 'nou en, zoveel mensen vertellen het' zeg ik 'ja, dat klopt wel, maar aangezien we ook al de naam verklapt hebben zo hier en daar blijft er wel heel erg weinig te raden over'.
Ik las van de week dat Daphne Deckers er bij haar tweede kind voor koos om gewoon aan iedereen te melden 'we krijgen een zoon en we noemen hem Alec' Omdat bij haar dochter Emma er in de kennissenkring in dezelfde tijd drie Emma's geboren werden en ze dat nu wilde voorkomen.
Lastig hoor. Ik kan me ook wel voorstellen dat je het wel zou willen weten. Of een verrassing wilt laten zijn. Of wilt weten. Of een verrassing.... Jeetje, wat een dilemma
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:41:25 #249
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50129601
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!

Mijn ouders en broer/zus weten het wel trouwens.. die hebben er meer moeite mee het niet te verklappen
Red de zeehond!
pi_50129782
Karin

Appelsap, wat een naar bericht! sterkte!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')