Nijna, werkte jij in de kinderopvang / onderwijs oid? Dan zou je de GGD 's moeten bellen voor informatie. Als ik me goed herinner wordt dan aangeraden dat zwanger personeel in de risicoperiode tijdelijk op een andere locatie moet werken wanneer er 5e ziekte rondgaat op hun normale locatie, omdat anders de kans op besmetting steeds aanwezig is.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:42 schreef Nijna het volgende:
Ik ben vanmiddag even langs de VK geweest, bloed laten prikken (ivm dat 5e ziekte verhaal) en ze heeft ook nog even beebs hartslag laten horen. Die lui hier kunnen trouwens netjes prikken, ik zie alleen een klein gaatje, verder niks (waar ik anders nog wel eens blauw werd).
Als ik pech hebt is het echt de 5e ziekte en duiken er meer kindjes op die het blijken te hebben... dan mag ik wellicht nog wel vaker terugkomen om bloed te laten prikken, ole.... Maar goed als ik dan ook elke keer t hartje mag luisteren maakt dat toch nog wat goed
.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Beaker het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik op een verjaardag zegt er zo stomme doos, goh weet je wel zeker dat het er maar 1 is? Nou ik kan je verzekeren dat zegt ze nooit meer tegen een hoogzwangere![]()
![]()
Ja, peuterspeelzaal. De verloskundige heeft er niks over gezegd. En het kind waar het omgaat heeft/had mogelijk de 5e ziekte. Ik kijk het even aan, misschien is het toch iets anders geweest...quote:Op maandag 4 juni 2007 23:26 schreef poemojn het volgende:
[..]
Nijna, werkte jij in de kinderopvang / onderwijs oid? Dan zou je de GGD 's moeten bellen voor informatie. Als ik me goed herinner wordt dan aangeraden dat zwanger personeel in de risicoperiode tijdelijk op een andere locatie moet werken wanneer er 5e ziekte rondgaat op hun normale locatie, omdat anders de kans op besmetting steeds aanwezig is.
nou, mama is ze natuurlijk alquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat fijn dat je nu al de geboortedatum van je kind weet! Nog 10 dagen, dan ben je mama!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
En je kan je kraamzorg tot op de datum precies regelen!
En een variabele minder op het geboortekaartje
En eventuele buitenlandse vrienden/familie waarschuwen
En nu lekker luieren, wetende dat het over 10 dagen niet meer zo stil zan zijn in huize Karin
Op zich wel handig om de datum te weten.
Nee, dat kan jammer genoeg niet. De dagen die je in het ziekenhuis ligt gaan ook bij een keizersnede af van het totale aantal dagen kraamzorg dat je krijgt. De tikker begint dus al in het ziekenhuis te lopen. En wanneer je het ziekenhuis kunt verlaten weet je niet van tevoren. Dus precies regelen kan niet, ongeveer welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:44 schreef DaviniaHR het volgende:
En je kan je kraamzorg tot op de datum precies regelen!
Op de grond gaan liggen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:24 schreef DaviniaHR het volgende:
Even wat anders: er schoot net een kop in mijn lies. Deed best zeer. Ik ben toevallig thuis (vanochtend fysio), dus kon even op mijn zij op de bank gaan liggen, en dat hoofdje weer laten zakken richting het midden. Hebben jullie tips voor het geval dit op mijn werk gebeurt en er dus geen bank paraat is?
Laatste Loodjes Moeders.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Klein vraagje: wat is LLM? laatste loodjes?
En ze heeft een miskraam gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:49 schreef appelsap het volgende:
Mijn zus is nu ook zwanger na 2 jaar proberen.
beetje offtopic dit..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:27 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Inderdaad Jellyrose en daar komt bij dat ze waarschijnlijk voorlopig niet opnieuw zullen proberen zwanger te worden.
Ik las van de week dat Daphne Deckers er bij haar tweede kind voor koos om gewoon aan iedereen te melden 'we krijgen een zoon en we noemen hem Alec'quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Smoez, we weten het nog niet. Ik wil het geloof ik wel heel graag weten maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden.
En op het antwoord 'nou en, zoveel mensen vertellen het' zeg ik 'ja, dat klopt wel, maar aangezien we ook al de naam verklapt hebben zo hier en daar blijft er wel heel erg weinig te raden over'.
Dat dacht ik van mezelf ook, maar tot nu toe heb ik er geen enkel probleem mee om het niet te vertellen. En als mensen vragen: weet je al wat het wordt? Dan zeg ik gewoon alleen heel droog "ja".. de meeste mensen vragen dan niet eens door!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
Smoez, we weten het nog niet. Ik wil het geloof ik wel heel graag weten maar ben zo bang dat ik mijn mond niet kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |