Deze quote van Lishe wilde ik nog even aanhalen wantquote:Mama van Pepijn, wat een nieuws! Straks ben je ook Mama van nog een Kindje.![]()
Nee, mij mag je ook feliciteren hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef livelink het volgende:
En Echo99 mogen we ook feliciteren, begrijp ik? Of heb ik eerder iets gemist? In ieder geval gefeliciteerd!
Hear hearquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
maar dit schijnt een van de weinig subfora te zijn waar nog normaal tegen elkaar gepraat wordt
Bijv. op http://www.babybrabbel.org/ en dan naar --> interactief--> banners kan je er 1 aanmaken, of op www.lilypie.com, www.tickerfactory.com, www.kindjeopkomst.nlquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:54 schreef hestria het volgende:
mama van pepijn, van harte gefeliciteerd!
mag ik ook in het lijstje? 7 februarie 2008. en mag papa grim reaper er dan ook bij
hoe doe je dat trouwens met zo'n banner? dat lijkt me ook wel leuk.
Maakt niet uit! een streep is een streep!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn strepen en stippen zijn wel licht van kleur.
Niet vragen naar de bekende weg he....quote:Heb ik vroeg getest??
Lieve Lois anders ook wel hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:50 schreef Vivi het volgende:
Als je hem dan vervolgens hier post zet die fantastische BE hem wel in het lijstje![]()
quote:
Is dat echt een voorteken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap !
Nog geen verse babies ? Jeuk ??? Absoluut een voorteken, dat je die niet weet....![]()
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:23 schreef Tan het volgende:
...
Even een vraagje van een ongeruste zwangere, heb al vanaf het begin last van bandenpijn- en menstruatiepijn- achtige krampen - die zijn normaal, dat weet ik. Maar soms heb ik het in de hele onderbuik (dat is ook normaal), maar meestal alleen links (dat lijkt me minder normaal?).
De laatste dagen (ik ben nu iets meer dan 8 weken) veel hevigeren en dus ook alleen links. Niet ondraaglijk, maar wel best flink pijnlijk. Ik herken dit niet van de andere vier zwangerschappen.
Iemand die het wel herkent en me gerust kan stellen? Kan het zijn dat één kant gewoon gevoeliger is, of moet ik meteen denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik heb verder geen bloedverlies en wel de normale zwangerschapsklachten, maar ik heb begrepen dat dit weinig zegt.
...
Oh wat liefquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)
Tan, ik herken zowel de klachten als de daaruit voorkomende angst voor een BBZ, maar bij mij bleek er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik had het bij mijn laatste zwangerschap ook, vooral rond de 8 weken. Bij mij was het alleen rechts te voelen en ik had het ook nooit bij eerder zwangerschappen gevoeld. Ik weet niet meer precies wanneer het over is gegaan (ik geloof zo rond week 10), maar de zwangerschap is verder probleemloos verlopen.
(en meteen weer terug in lurkstand)
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Lieve schat, ik heb geen flauw idee....wou je gewoon een portie goede moed zenden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |