@Amaranta, hooikoorts is waardeloos. Mijn huisarts vertelde mij aan het begin van mn zwangerschap dat er nog wel eens mensen zijn die tijdens de zwangerschap minder last hebben... daar val ik duidelijk niet onder
![]()
. Je mag tijdens de zwangerschap Cromoglicinezuur gebruiken (het werkt pas na een aantal dagen lees ik).
Ik probeer het zonder te doen en dat gaat redelijk. Ik heb genoeg geniest (buik goed vasthouden
![]()
) voor zoveel dagen mooi weer dat we de zomer prima door kunnen, haha. Lastigste vind ik dat ik mijn lenzen niet in kan met droog weer. Maar het gaat weer over
![]()
.
@BE, leuk om te lezen hoe je al schrijvende tot de oplossing komt met je knoopsgat elastiek! En anders toch gaan kijken voor positiebroeken hoor BE. Rekt lekker mee en ik vond het een verademing.
@Marit, fijne dag!
@Ticootje, spannend, leuk
![]()
.
Vandaag maar eens een buikband uit mn stapeltje nieuwe kleren geplukt en gecombineerd met een gewoon t-shirt. Kan er best mee door. Goed, de band is wat te lang nog en bovenaan wat wijd, maar met een paar keer omslaan kan het prima. En het verhult mooi mn wat minder mooie positiespijkerbroek, ben er helemaal blij mee
![]()
.
Iedereen mag zien dat er een kleine Frummel in mn buik groeit!