snap ik, maar het is nogal zuur als je hooikoorts hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Ik bedoel er maar mee te zeggen, je krijgt nog heel veel pijntjes en auwtjes te verduren.
nou,nou, valt wel mee hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Er lopen en liepen hier meer met kwalen. Sorry hoor, maar mutsen is ook een vak.... Kan me voorstellen dat het vervelend voor je is, maar je post had nogal een hoog drama gehalte.
Ja dat klopt. De hooikoorts is in zoverre zwaar/vervelend, dat ik er soms 2-3 dagen geen last van heb en het dan ineens op komt zetten en er vervolgens de hele dag last van heb. Hij komt en gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef poemojn het volgende:
Als je echt zwaar hooikoorts hebt is het soms mogelijk bepaalde medicatie ook tijdens je zwangerschap te gebruiken. Kun je gewoon aan je behandelend arts vragen.
leuk systeem!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef poemojn het volgende:
het leek me al zo gek, je bent hier al jaren actief
bekijk dan de Expander Belt van Het Rietje eenshttp://www.hetrietje.nl/index.html?lang=nl&target=d153_zwangerschap.html
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef DaviniaHR het volgende:
*verhaal*
Ik kan er over meepraten, je hebt het gevoel alsof er iets losscheurt in je buik. En als je dat tien keer per uur hebt is het idd vervelend.quote:
Leuk man! Ik heb een paar weken geleden een 3d echo laten maken dat is helemaal het einde. Je kon gewoon al zien op wie "de nieuwe" lijkt. (weer niet op mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zit er echt! Er zit echt een kindje in mijn buik! Ons kindje!
Het hartje klopte keurig, alles zit erop en eraan, prachtig op schema, geen gekke dingen gezien, nekplooi was in orde.
*zucht*
Ik weet niet of ik vandaag nog van die big smile af kom hoor!
Bij de 2e foto zie je heel duidelijk het neusbotje (dat hoort zo lang te zijn nu nog) en daaronder de bovenkaak en de onderkaak. Dat wat lijkt op een paar hele dikke lippen.
Zo gaaf om te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |