Deze quote van Lishe wilde ik nog even aanhalen wantquote:Mama van Pepijn, wat een nieuws! Straks ben je ook Mama van nog een Kindje.![]()
Nee, mij mag je ook feliciteren hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:52 schreef livelink het volgende:
En Echo99 mogen we ook feliciteren, begrijp ik? Of heb ik eerder iets gemist? In ieder geval gefeliciteerd!
Hear hearquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
maar dit schijnt een van de weinig subfora te zijn waar nog normaal tegen elkaar gepraat wordt
Bijv. op http://www.babybrabbel.org/ en dan naar --> interactief--> banners kan je er 1 aanmaken, of op www.lilypie.com, www.tickerfactory.com, www.kindjeopkomst.nlquote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:54 schreef hestria het volgende:
mama van pepijn, van harte gefeliciteerd!
mag ik ook in het lijstje? 7 februarie 2008. en mag papa grim reaper er dan ook bij
hoe doe je dat trouwens met zo'n banner? dat lijkt me ook wel leuk.
Maakt niet uit! een streep is een streep!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn strepen en stippen zijn wel licht van kleur.
Niet vragen naar de bekende weg he....quote:Heb ik vroeg getest??
Lieve Lois anders ook wel hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:50 schreef Vivi het volgende:
Als je hem dan vervolgens hier post zet die fantastische BE hem wel in het lijstje![]()
quote:
Is dat echt een voorteken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:36 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap !
Nog geen verse babies ? Jeuk ??? Absoluut een voorteken, dat je die niet weet....![]()
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:23 schreef Tan het volgende:
...
Even een vraagje van een ongeruste zwangere, heb al vanaf het begin last van bandenpijn- en menstruatiepijn- achtige krampen - die zijn normaal, dat weet ik. Maar soms heb ik het in de hele onderbuik (dat is ook normaal), maar meestal alleen links (dat lijkt me minder normaal?).
De laatste dagen (ik ben nu iets meer dan 8 weken) veel hevigeren en dus ook alleen links. Niet ondraaglijk, maar wel best flink pijnlijk. Ik herken dit niet van de andere vier zwangerschappen.
Iemand die het wel herkent en me gerust kan stellen? Kan het zijn dat één kant gewoon gevoeliger is, of moet ik meteen denken aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik heb verder geen bloedverlies en wel de normale zwangerschapsklachten, maar ik heb begrepen dat dit weinig zegt.
...
Oh wat liefquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:28 schreef Ma-Maatje het volgende:
[..]
(even uit lurkstand om Tan hopelijk een beetje gerust te stellen)
Tan, ik herken zowel de klachten als de daaruit voorkomende angst voor een BBZ, maar bij mij bleek er helemaal niets aan de hand te zijn. Ik had het bij mijn laatste zwangerschap ook, vooral rond de 8 weken. Bij mij was het alleen rechts te voelen en ik had het ook nooit bij eerder zwangerschappen gevoeld. Ik weet niet meer precies wanneer het over is gegaan (ik geloof zo rond week 10), maar de zwangerschap is verder probleemloos verlopen.
(en meteen weer terug in lurkstand)
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Lieve schat, ik heb geen flauw idee....wou je gewoon een portie goede moed zenden...
Ik ookquote:
Ja, maar jij had (hebt?) echt zo'n bescheiden buikje!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef p_iglet het volgende:
je moet niets
Hier buikbanden sinds mijn t-shirtjes mijn broekrand niet meer haalden.
Dan over t-shirt en over broek, meestal.
Maar echt pas vanaf bijna 30 weken zwanger ofzo. Voor die tijd zakte zelfs het kleinste maatje buikband van mijn buik.
whahaha, vriendje zei dat van de week op de afspraak bij de gyn, en die werd zo ongeveer uitgelachen.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar jij had (hebt?) echt zo'n bescheiden buikje!
Ik denk dat ik dat wel eerder haal hoor.
Dan draag je idd heel dicht bij je.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:25 schreef p_iglet het volgende:
[..]
whahaha, vriendje zei dat van de week op de afspraak bij de gyn, en die werd zo ongeveer uitgelachen.![]()
Dat bescheiden buikje schijnt dus niet het geval te zijn volgens de gyn.
Mijn baarmoeder zit tot achter mijn ribben nu en is voor mijn zwangerschapsduur juist behoorlijk groot.
Zit alleen heel strak tegen mijn lijf aan. Geen hangbuikje zeg maar.
Mini wordt iig niet zo mini als papa en mama, en ik ben dus zeer benieuwd hoe groot wel
Thx voor de waarschuwing. Mijn hele lijf zit al onder de allergieonregelmatigheden, dus die paar streepjes kunnen er ook nog wel bijquote:Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef hestria het volgende:
@ P_iglet, ik wil je niet ongerust maken, maar met michelle ben ik tot 38 weken streeploos doorgegaan, in de 4 weken erna zijn er toch wat verschenen. (maar dat hoeft bij jouw natuurlijk niet zo te zijn hoor!)
leukquote:Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Is het al morgen?Kindje kijken!
Eindelijk zien dat er een kindje in mijn buik zit, dat het echt waar is.
Ik kan echt niet wachten!
Dank je voor deze opmerkingen.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:23 schreef marit1978 het volgende:
tip qua verkoudheden...
een verkoudheid is nog geen longontsteking!
Als je het eventueel ook gaat krijgen, en dus lekker aan snotteren en hoesten gaat is er niets aan de hand! Stel hieroverheen krijg JIJ alsnog een longontsteking, zijn dit niet de longen van je kindje.
Hoogstens krijgt het wat meer afweerstoffen mee die jij je bloed hebt tijdens een verkoudheid oid, maar dat kan geen kwaad.
Wel moet je in geval van koorts en evt. medicatie voorzichtiger zijn
(hoewel koorts volgens mij vooral in eerste trimester een probleem KAN geven voor vruchtje)
Klinkt gek, maar je kindje zit ècht wel heel goed beschermd daar binnen hoor !
Zelfs een buikgriep met diarree/overgeven en weet ik veel wat is voor jou wel heel vervelend, maar kan voor kindje bijna geen kwaad.
(pas als jouw lichaam echt helemaal leeg is qua reserves/vocht etc.)
snap ik, maar het is nogal zuur als je hooikoorts hebtquote:Op zondag 3 juni 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Ik bedoel er maar mee te zeggen, je krijgt nog heel veel pijntjes en auwtjes te verduren.
nou,nou, valt wel mee hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Er lopen en liepen hier meer met kwalen. Sorry hoor, maar mutsen is ook een vak.... Kan me voorstellen dat het vervelend voor je is, maar je post had nogal een hoog drama gehalte.
Ja dat klopt. De hooikoorts is in zoverre zwaar/vervelend, dat ik er soms 2-3 dagen geen last van heb en het dan ineens op komt zetten en er vervolgens de hele dag last van heb. Hij komt en gaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:08 schreef poemojn het volgende:
Als je echt zwaar hooikoorts hebt is het soms mogelijk bepaalde medicatie ook tijdens je zwangerschap te gebruiken. Kun je gewoon aan je behandelend arts vragen.
leuk systeem!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:07 schreef poemojn het volgende:
het leek me al zo gek, je bent hier al jaren actief
bekijk dan de Expander Belt van Het Rietje eenshttp://www.hetrietje.nl/index.html?lang=nl&target=d153_zwangerschap.html
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:21 schreef DaviniaHR het volgende:
*verhaal*
Ik kan er over meepraten, je hebt het gevoel alsof er iets losscheurt in je buik. En als je dat tien keer per uur hebt is het idd vervelend.quote:
Leuk man! Ik heb een paar weken geleden een 3d echo laten maken dat is helemaal het einde. Je kon gewoon al zien op wie "de nieuwe" lijkt. (weer niet op mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk nou!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zit er echt! Er zit echt een kindje in mijn buik! Ons kindje!
Het hartje klopte keurig, alles zit erop en eraan, prachtig op schema, geen gekke dingen gezien, nekplooi was in orde.
*zucht*
Ik weet niet of ik vandaag nog van die big smile af kom hoor!
Bij de 2e foto zie je heel duidelijk het neusbotje (dat hoort zo lang te zijn nu nog) en daaronder de bovenkaak en de onderkaak. Dat wat lijkt op een paar hele dikke lippen.
Zo gaaf om te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |