abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50035921
hee, weer nieuwe zwangeren

MvP en Randa

van harte gefeliciteerd
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:39:38 #52
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50036363
Beaker,heb je al uitgebreid onder de douche gestaan? Of voor de verlichting óf voor de aansporing zeg maar
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50037545
We gaan zo eten en daarna ga ik douchen, want we gaan op de fiets naar een verjaardag

Onze vrienden gokken dat ik vannacht of morgen ga bevallen familie en vrienden zijn er drukker mee dan wij, wij zijn gewoon te nuchter voordeel of nadeel??

Ghehehehe gisteren met mijn mobiel een foto gemaakt van Crook met de 3 maanden oude baby van onze vriendin en die verstuurd naar zijn collega met als tekst onze dochter!!
Hij kon er wel om lachen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:48:20 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50039976
Alle nieuwe zwangeren van harte! Jeetje, je leest even niet en het staat zo weer vol.
Is het alweer een topic geleden dat onze Anna is geboren!

Even een aanmoediging voor Marit en Beaker! KOM OP, we willen nieuwe beebs zien...
Doe jullie best!

Ik kom toch weer terug hier, he, ik moet nog zo wennen als nieuwkomer in het grote kleine babietjes topic....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50040317
MvP wat een goed nieuws zeg
pi_50041169
Wow Ticootje, onwijs gefeliciteerd!! had er gewoon kippevel van!

MvP, ook gefeliciteerd!

Pinquit, ik dacht precies hetzelfde toen Randa meldde dat ze zwanger is... Ambers generatie krijgt ook brusjes..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:06:39 #57
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50043720
Oh, wat is zwanger zijn eng zeg. Bij elk krampje denk ik , zie je wel...

Iedere keer loop ik toch weer naar de wc om te kijken of er niets is... Ik ben echt heel zenuwachtig, 's nachts ben ik gewoon te zenuwachtig om te gaan slapen.

Ik heb wel krampjes in mn buik. Ik hoop dat dat echt normaal is. Ik durf gewoon eigenlijk niet blij te zijn... zo bang ben ik dat ik het toch weer kwijt raak... Ik heb het al wel tegen mijn ouders verteld. Zij leven natuurlijk ook al zo'n 2 jaar met ons mee.... Maar jeetje wat is dit spannend zeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:32:11 #58
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50044474
Mama van Pepijn, .
Ticoo, ik hoop dat je snel een eerste echo hebt. Muisschien haalt dat je onzekere gevoel een beetje weg.

Ik ben er een weekje vandoor. We vertrekken morgenvroeg naar Frankrijk, Deliedje is daar ook. Als ik terug ben is baby2 alweer 27 weken!
Dag!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50044518
Fijne vakantie Lishe!!
verkeerde topic, maar wil je die bon nog?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:38:20 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_50044642
Ticootje, gefeliciteerd
Wat een spanning en zorgen toch ook he, ik kan me goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Succes!
  zondag 3 juni 2007 @ 09:44:15 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50053309
Je bent al weg, maar toch: Fijne vakantie Lishe!
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2007 @ 11:04:42 #62
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_50054313
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 13:13 schreef pinquit het volgende:
ik loop een beetje achter
Ik ook

Randa_v, Ticootje en MvP wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd meiden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:15:42 #63
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50054545
Wanneer , en hoe, moet je buikbanden gaaan dragen?? Doe je dat oiver broeken die niet gvoled sluiten, of over je positiekleding?? Hoe zit dat nu??
  zondag 3 juni 2007 @ 11:19:00 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50054620
Je moet niets natuurlijk.
Volgens mij draagt men die dingen omdat men het leuk vind staan, omdat je een shirtje aan wil wat niet helemaal meer over je buikt past en daardoor omhoog kruipt, omdat je het lekker vind zitten want het geeft een heel klein beetje het gevoel van stevigheid, omdat je broek niet meer dicht kan en het er zo nog een soort van netjes uit ziet, omdat...

Zodra jij wil dus. Als jij ze nu wil dragen, leef je uit, wil je nog 3 weken wachten, ook goed.
pi_50054625
je moet niets

Hier buikbanden sinds mijn t-shirtjes mijn broekrand niet meer haalden.
Dan over t-shirt en over broek, meestal.
Maar echt pas vanaf bijna 30 weken zwanger ofzo. Voor die tijd zakte zelfs het kleinste maatje buikband van mijn buik.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:19:25 #66
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50054626
Je moet niks Ik heb de buikbanden gebruikt als tussenstukje als mijn t-shirts wat hoog zaten ten op zichte van mijn broeken. Ze zijn gewoon voor de sier.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:20:28 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50054650
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:19 schreef p_iglet het volgende:
je moet niets

Hier buikbanden sinds mijn t-shirtjes mijn broekrand niet meer haalden.
Dan over t-shirt en over broek, meestal.
Maar echt pas vanaf bijna 30 weken zwanger ofzo. Voor die tijd zakte zelfs het kleinste maatje buikband van mijn buik.
Ja, maar jij had (hebt?) echt zo'n bescheiden buikje!
Ik denk dat ik dat wel eerder haal hoor.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:23:36 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_50054709
thanks
pi_50054753
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar jij had (hebt?) echt zo'n bescheiden buikje!
Ik denk dat ik dat wel eerder haal hoor.
whahaha, vriendje zei dat van de week op de afspraak bij de gyn, en die werd zo ongeveer uitgelachen.
Dat bescheiden buikje schijnt dus niet het geval te zijn volgens de gyn.
Mijn baarmoeder zit tot achter mijn ribben nu en is voor mijn zwangerschapsduur juist behoorlijk groot.
Zit alleen heel strak tegen mijn lijf aan. Geen hangbuikje zeg maar.
Mini wordt iig niet zo mini als papa en mama, en ik ben dus zeer benieuwd hoe groot wel
pi_50054832
Ik vroeg me hetzelfde af Amaranta, hihi.

Beaker, al wakker of inmiddels hard aan t werk?
En Marit???
Fake it till you make it...
  zondag 3 juni 2007 @ 11:30:30 #71
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50054849
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:25 schreef p_iglet het volgende:

[..]

whahaha, vriendje zei dat van de week op de afspraak bij de gyn, en die werd zo ongeveer uitgelachen.
Dat bescheiden buikje schijnt dus niet het geval te zijn volgens de gyn.
Mijn baarmoeder zit tot achter mijn ribben nu en is voor mijn zwangerschapsduur juist behoorlijk groot.
Zit alleen heel strak tegen mijn lijf aan. Geen hangbuikje zeg maar.
Mini wordt iig niet zo mini als papa en mama, en ik ben dus zeer benieuwd hoe groot wel
Dan draag je idd heel dicht bij je.

Ik dacht even terug aan de meet, en toen had je ook zo'n band om en toen vond ik je buik nog wel bescheiden hoor!
pi_50054956
hihi nou als je mensen laat schatten dan roepen ze nog steeds dat ik 6 soms 7 maanden zwanger ben, zeker geen ruim 37 weken.
Heeft als voordeel dat ik nog behoorlijk veel kan, en dat mijn buik gelukkig niet heel vaak in de weg zit.
En volgens de gyn ook dat ik nu nog geen strepen heb, ze waarschijnlijk ook niet krijg. En dat de boel als het goed is behoorlijk snel terugveert

Als nadeel, dat ik in de tram toch wel mijn jas open moet doen, en heeeeeeeeeel zwanger erbij moet gaan staan, wil er iemand op staan, want staan in een tram dat willen mijn bekken echt niet meer.
  zondag 3 juni 2007 @ 11:38:13 #73
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50055031
bij michelle droeg ik ook gewone buikbanden om de ruimte tussen broek en t-shirt op te vullen, vanaf ong 6 maanden ben ik ook nog echte buikbanden gaan dragen, omdat ik heel erg last kreeg van mijn rug/heupen. Maar met michelle had ik echt geen grote buik, met 9 maanden dachten mensen dat ik 7 maanden was!

Ook heb ik het gisteren aan mijn vriendin vertelt, het viel alles mee, ze was blij voor me en vond het juist super(ze had zelfs al een idee ) Heb me dus voor niks zo druk gemaakt!

@ P_iglet, ik wil je niet ongerust maken, maar met michelle ben ik tot 38 weken streeploos doorgegaan, in de 4 weken erna zijn er toch wat verschenen. (maar dat hoeft bij jouw natuurlijk niet zo te zijn hoor!)
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  zondag 3 juni 2007 @ 11:38:56 #74
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50055046
Ik vind die effen buikbanden ook wel mooi, maar dan onder het shirtje/hemdje, als extra rand eronder. Eroverheen is zoooo jaren '90 (grapje hoor dames, ik droeg ze bij de jongste ook erover, maar zag het laatst eronder gedragen en dat staat veel mooier vind ik)
pi_50055073
Marit waar ben je?? Meld je eens!!

wij hebben heerlijk uitgeslapen voor de rest weinig veranderingen heb net wel heel veel slijm verloren,maar ook dat zegt niet veel!

Tan ik pas me aan aan wat jij zegt, ik vind buikbanden onder een shirt mooier dan er overheen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50055136
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:38 schreef hestria het volgende:

@ P_iglet, ik wil je niet ongerust maken, maar met michelle ben ik tot 38 weken streeploos doorgegaan, in de 4 weken erna zijn er toch wat verschenen. (maar dat hoeft bij jouw natuurlijk niet zo te zijn hoor!)
Thx voor de waarschuwing. Mijn hele lijf zit al onder de allergieonregelmatigheden, dus die paar streepjes kunnen er ook nog wel bij . Ach ik merk het wel. Voorspellen kun je het toch niet, en druk ga ik me er niet over maken

Hihi leuk hoor buikbanden onder een t-shirt, maar dat hoef ik dus niet te proberen... Dan zakken ze af
  zondag 3 juni 2007 @ 11:49:07 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50055256
Is het al morgen? Kindje kijken!
Eindelijk zien dat er een kindje in mijn buik zit, dat het echt waar is.
Ik kan echt niet wachten!
  zondag 3 juni 2007 @ 11:49:24 #78
156412 hestria
erg gastvrij
pi_50055263
anders moet je noppies is gaan dragen, die zijn/waren(ong 2,5 jaar geleden) ook te verkrijgen in maat xs/s. Met de banden van H&M enz had ik hetzelfde probleem dat ze afzakten. De meeste van mijn buikbanden heeft mijn mama toen gemaakt voor me!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_50055334
Thx voor de tip hestria. Ik ga alleen nu met 37.5 week zwanger geen dingen meer aanschaffen.
Volgens mij heeft noppies nog maar 1 maat tegenwoordig, tenminste bij de winkels hier.
De miss etam had wel maatje s/m en die passen ondertussen gelukkig wel.

En dat is dan weer het voordeel van zo vaak naar het toilet moeten als je zwanger bent. Je hebt ook regelmatig de mogelijkheid alle kleding weer even recht te trekken

Pff het lijkt zo net alsof ik een heel iel smal poppetje ben ofzo, hihi dat valt best mee normaal.
Maar vraag me wel af hoe echt hele smalle zwangere dames dat doen.
pi_50055952
Ik was tijdens mijn eerste zwangerschap zo een smal iel poppetje dat alleen maar een buik had en nog maat S droeg. Pas na een week of 20 ging je zien dat ik zwanger was. Nu is dat wel anders. Maar ik had toen ook zo een last van mijn onderrug en bekken en paste ook geen banden. Ik heb toen op de stoffenmarkt een stuk katoen gehaald omlaten zoomen en dat knoopte ik om mijn buik heen als band, werkte prima. Ik heb hem alleen verknipt om een of andere vage reden die ik nu niet meer weet.
pi_50056042
quote:
Op zondag 3 juni 2007 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Is het al morgen? Kindje kijken!
Eindelijk zien dat er een kindje in mijn buik zit, dat het echt waar is.
Ik kan echt niet wachten!
leuk

Mijn eerste echo lijkt wel gisteren... Het is ook zo ongelooflijk speciaal

veel plezier

we waren toen erg onder de indruk en ik startte de auto en mijn man zat naast me naar het echofotootje te staren en toen ik de radio aanzette klonk U2 met "what a beautiful day". Als ik dit nummer hoor denk ik steeds aan dat moment.
pi_50056550
BE, wachten duurt lang he! De zondag is alweer op de helft, nog even geduld en dan gluuuuuuren, alvast heel veel plezier!

Wat mooi Lily .
pi_50056829
*meld*

late melding vandaag...omdat ik huis wilde ontvluchten
Na het ontbijtje om half 10 al onderweg naar lekker plekje aan het water om daar lui zittend toe te kijken hoe hond zich uit kon leven.
Daarna naar terrasje...lekker ijsje gegeten en nu met goed gevoel weer thuis!

Beaker...bij jou ook nog niets zie ik?
Ticootje, hoe is het bij jou vandaag?
BE; het is bijna morgen !
pi_50058074
Haha Marit, klinkt goed. Al had ik even het vermoeden dat je stiekum alvast was begonnen .
  zondag 3 juni 2007 @ 14:02:05 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_50059085
Dames, opschieten nu, er moeten nieuwe beebs bij hoor! Kom op, we zijn benieuwd!!
Wil je ons niet meer voor de gek houden door pas zo laat te melden!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_50059622
zucht...ik wou dat ik voor een nieuw kindje kon zorgen joh !
maar niets dat er op wijst voorlopig
  zondag 3 juni 2007 @ 14:26:21 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50059865
Marit, het had idd wel leuk geweest, zo op de uitgerekende datum!
  zondag 3 juni 2007 @ 14:35:56 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50060134
Ik ging gister bbq'en bij vriendjes, maar na 1 stuk vlees voelde ik me al helemaal niet lekker worden. Ik verder maar gewoon broodjes gegeten.

Gister avond flink misselijk geweest. Vanmorgen was alles weer normaal. Gelukkig maar...

En ik vind mijn datum zo leuk. Ik ben zelf op 14 februari jarig. En eigenlijk vind ik dat een hele leuke datum, dan wordt het een valentijnskindje...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:48:10 #89
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_50060527
jammer nog geen beebjes.
Beebjes het is mooi weer buiten kom maar uit jullie mama's buik.

wie weet helpt het
  zondag 3 juni 2007 @ 15:06:44 #90
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50061110
Alle verse zwangeren, van harte gefeliciteerd!!! Hopelijk zullen jullie een relatief zorgenloze en voorspoedige zwangerschap hebben!

Hier gaat het allemaal wat minder. PR is heftig aan het snotteren en heel veel aan het hoesten. Met een geschiedenis van veel longontstekingen toch maar de weekend dienst gebeld. Toen PR zei dat ik zwanger was en me dus zorgen maakte reageerde de dokter met een opmerking in de trant van: "Dan moet ze maar in een glazen kooi gaan zitten, sommige dingn gaan nu eenmaal rond." Ik vind dat zo'n vreemde respons! Ik bedoel, longontsteking kan dodelijk zijn bij kleine kinderen, dus wat zou dat doen bij een foetus?? Of ben ik nou hormonaal dat een dergelijke opmerking me totaal in het verkeerde keelgat schiet?

Verder is rug heel erg vervelend. Vraagje aan mensen die verder zijn dan 28 weken: blijft dat kind nu zo hard groeien, m.n. trekken aan banden en aan rug? Ik zit nu ff dit te typen, maar ga zometeen weer op de bank liggen, anders schiet het helemaal mijn rug in. Ben ook erg aan het twijfelen wat ik nog kan doen qua werk. Als het alleen maar meer wordt qua spanning op rug, kan ik gewoon niet langer dan 20 minuten aaneengesloten meer zitten op de gemiddelde stoel. Dat werkt lekker

Heb morgen gesprek met manager, dus dan zal ik het zeker ter sprake brengen. Tips?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_50061554
tip qua verkoudheden...
een verkoudheid is nog geen longontsteking!
Als je het eventueel ook gaat krijgen, en dus lekker aan snotteren en hoesten gaat is er niets aan de hand! Stel hieroverheen krijg JIJ alsnog een longontsteking, zijn dit niet de longen van je kindje.
Hoogstens krijgt het wat meer afweerstoffen mee die jij je bloed hebt tijdens een verkoudheid oid, maar dat kan geen kwaad.
Wel moet je in geval van koorts en evt. medicatie voorzichtiger zijn
(hoewel koorts volgens mij vooral in eerste trimester een probleem KAN geven voor vruchtje)
Klinkt gek, maar je kindje zit ècht wel heel goed beschermd daar binnen hoor !
Zelfs een buikgriep met diarree/overgeven en weet ik veel wat is voor jou wel heel vervelend, maar kan voor kindje bijna geen kwaad.
(pas als jouw lichaam echt helemaal leeg is qua reserves/vocht etc.)

Die klachten van de banden en je rug zijn erg vervelend zeg!
Je geeft zelf al aan dat te lang aaneengesloten in een houding zitten (staan/liggen waarschijnlijk ook?) niet meer goed gaat.
Nou, dat lijkt me duidelijk! Elke 15min. bijvoorbeeld in ieder geval zorgen dat je van je plaats komt.
Ga je voor thee-bezorger spelen ofzo
Vraag aan manager of je met iemand van de arbo-mensen kunt spreken? Wie weet zijn er bepaalde aanpassingen oid mogelijk ? Ofwel in je werk-plek ofwel in je werkzaamheden ?

Belangrijkste tip denk ik:
denk aan jezelf en kindje!
Zo'n zwangerschap duurt niet lang...des te meer reden om voor die korte tijd dus zéker om aanpassingen oid te vragen. Als je die nu niet krijgt, kan je over paar weken misschien helemaal niet meer werken.
Lastig voor je collega's en baas misschien...maar so be it.

Gelukkig merkte ik dat die bandenpijn af ging nemen op een gegeven moment,
maar daar komen wel weer andere klachten voor terug hoor!

Succes ermee
  zondag 3 juni 2007 @ 16:44:01 #92
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50063605
Hestria
Ticootje
MvP
Echo99

allen gefeliciteerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_50064200
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren en as vaders
  zondag 3 juni 2007 @ 17:29:23 #94
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_50064863
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:23 schreef marit1978 het volgende:
tip qua verkoudheden...
een verkoudheid is nog geen longontsteking!
Als je het eventueel ook gaat krijgen, en dus lekker aan snotteren en hoesten gaat is er niets aan de hand! Stel hieroverheen krijg JIJ alsnog een longontsteking, zijn dit niet de longen van je kindje.
Hoogstens krijgt het wat meer afweerstoffen mee die jij je bloed hebt tijdens een verkoudheid oid, maar dat kan geen kwaad.
Wel moet je in geval van koorts en evt. medicatie voorzichtiger zijn
(hoewel koorts volgens mij vooral in eerste trimester een probleem KAN geven voor vruchtje)
Klinkt gek, maar je kindje zit ècht wel heel goed beschermd daar binnen hoor !
Zelfs een buikgriep met diarree/overgeven en weet ik veel wat is voor jou wel heel vervelend, maar kan voor kindje bijna geen kwaad.
(pas als jouw lichaam echt helemaal leeg is qua reserves/vocht etc.)
Dank je voor deze opmerkingen. Van mij wilde ze het niet aannemen
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_50065216
hihi
ik hoor dingen ook liever van 'derden' hoor

't is niet dat ik mijn partner niet vertrouw...maarja...dat is meer een verlengde van mezelf...dus hou zou hij dat nou wel kunnen weten ?

daarbij, ik ben ook maar weer iemand he ?
maargoed, mening van dienstdoend arts komt gezien soort reaktie die jullie kregen wel overeen denk ik zo
  zondag 3 juni 2007 @ 18:03:47 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50065848
Tja, en van een "mede-zwangere" neem ik het dan toch wat sneller aan, op de een of andere manier.

Tja, en qua rug... het is idd wel mogelijk om thuis te werken, maar niet de hele week... En anders zie je collega's ook helemaal niet meer. heb afgelopen vrijdag tijdens lunch een zaaltje gereserveerd en ben op tafel gaan liggen, dus dat was ook niet echt gezellig, maar je moet toch wat.

En als ik even niets voel, dan denk ik "wat stel je je aan" en als het er dan weer zo inschiet, dan heb ik zoiets van "ik ga dus echt niet meer werken!" En het is nog maar 6 wk tot verlof...

Ergens heb ik ook het gevoel dat ik er heel hysterisch over doe, en dat mijn manager morgen hee relaxed eronder zal zijn. Maar op de een of andere manier kalmeert dat toch niet...
pi_50066021
héél herkenbaar ja
mijn manager heeft me zo'n beetje "gedwongen" met de aanpassingen accoord te gaan
Prompt ging het daarmee stuk beter!
(dat was dan vooral aanpassing in werkdruk door extra pauze in te lassen..)
Zo te horen gaat het bij jou vooral om lichamelijke werkbelasting he ?
Joh, wie weet wat hij/zij bedenkt !
  zondag 3 juni 2007 @ 19:21:26 #98
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_50068140
Ja, consultancy is toch erg veel achter laptop zitten en dingen uitwerken. In principe kan dat ook thuis, behalve bij 1 klant en de wekelijkse cursus... De cursus is nog 6 keer, dus precies tot aan mijn verlof. Dan solliciteer je op een trainee-positie, en dan kan je de cursussen niet volgen omdat je niet lang genoeg kan zitten. Irriteert me ook.

Op zich zou ik het niet erg vinden om mijn huidige projecten af te sluiten en er dan klaar mee te zijn, maar dat lost het nog niet op. En dan ben ik heel lang niet meer op kantoor, dus ook niet goed voor de contacten met collega's en zo... En als we besluiten om inderdaad alleen nog thuis te werken op de bank, wat doe ik dan de met rest van mijn tijd? Ik heb nog 12 weken te gaan!
Ach, ik wacht morgen af en dan zien we wel weer.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:52:55 #99
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50070844
Mama van Pepijn, wat mooi en ontroerend nieuws! Gefeliciteerd!

Echo, jij ook proficiat

Ticootje, voor jou nog eens
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 3 juni 2007 @ 21:30:30 #100
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50071985
Oh en Randa hoort er ook nog weer bij gefeliciflapstaart
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')