Oom van me heeft een na 5 jaar een niertransplantatie gehad. Helaas is hij na 2 dagen overleden als gevolg van een bloedprop die was ontstaan tijdens de operatie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:29 schreef Webkim het volgende:
Lezen hier nu eigenlijk mensen mee die zelf ooit een orgaantransplantatie hebben gehad of dat van dichtbij meegemaakt hebben?
Nee man, drinken. Zij mag maar een halve liter vocht per dag nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Flyduck het volgende:
eerste wat ik ga doen met me donornier: mezelf helemaal klem zuipen!
Ziziz tievie men!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
Net ingeschakeld, is het nu nep? Die zogenaamde zieke vrouw komt me wel ergens bekend van voor.
Charlotte wil inderdaad nog vooral heel veel knallen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:33 schreef Flyduck het volgende:
eerste wat ik ga doen met me donornier: mezelf helemaal klem zuipen!
Ik. Zonder voorwaarden. Ze mogen alles hebben, zonder mijn familie te raadplegen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens wie zijn hier donor?
Ik! maar wie met mij?
Over Mijn Lijk serie 2 komt er aan!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:38 schreef Webkim het volgende:
BNN had ook een hele goede reeks over jongeren die niet meer lang te leven hadden. Weet iemand nog hoe dat heette?
Serieus, weet je wanneer die ongeveer uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Over Mijn Lijk serie 2 komt er aan!!
Nee sorryquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:43 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Serieus, weet je wanneer die ongeveer uitgezonden wordt?
[url=http://www.donorregister.nl/]Donorregister[/ul]quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:44 schreef Webkim het volgende:
Geneppppt!!!
Nee dat zag ik inderdaad nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een slappe ontknoping. DAT zagen we niet aankomen hoor
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Donorregister
En de hele zaal keihard applaudiseren terwijl er NIEMAND een nier krijgt.![]()
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij, want jij dacht dat de kandidaten ook nep waren.
Waarom? Dit is een briljante zet van BNN!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef supaknurft het volgende:
wie gaat er mee het bnn gebouw in de fik te steken?
ah joh, dat had je kunnen raden; maar ik zeg alsnog doneren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een slappe ontknoping. DAT zagen we niet aankomen hoor
TJD, daar hebben die mensen niks over te zeggen geloof ik. Ik word een beetje kotsziek van jouw instelling en schuldgevoelaanpraterij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Falco als jij geen donor word hoop ik niet dat je ooit een donororgaan nodig hebt want staan weinig mensen te springen die te geven!!
Vincent is mijn held!!
Inderdaad. Een dialoog over de wereld gebracht!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom? Dit is een briljante zet van BNN!
Ik wist hetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik begin een beetje te twijfelen... ze lijkt soms te acteren. Wat waarschijnlijk mijn wantrouwige geest is.
Nu helemaal nu het ook nog nep is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Arcee het volgende:
Wat een stunt van BNN dat ze zo veel aandacht krijgen vanuit het buitenland.
quote:deze kutshow boycot ik mooi. Hooi op de vork van die lelijke neocons... ons land slaat weer een geweldig figuur.
Bovendien is voetbal op TIEN belangrijker dan deze desperate schelmen, die zo wanhopig zijn dat ze zelfs in een BNN programma willen verschijnen. Van mijn belastingcenten dan nog
Plasterk zei juist dat hij een codicil op ging halen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Klingon het volgende:
Balkenende, Plasterk, Klink
De politiek wordt gebashed en terecht.
Bart![]()
Geniale actie van BNN.quote:
Dat BNN gedeelte had ik al vanaf het beginquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef Observator het volgende:
Echt geniaal!!!
Ik ga me en registreren als donor en ik word lid van BNN.
![]()
![]()
![]()
En iedereen stoer beweren dat ze liever hadden gehad dat het écht was.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Longmen het volgende:
Iedereen ook ineens stoer beweren dat men het al wist hier
Come on...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef havefun84 het volgende:
Dat die patienten zich hier voor lenen zeg. Ben je gelijk wereld beroemd.
Beetje kijkers oplichterij vind ik het.
Iddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:49 schreef golfer het volgende:
Ze zetten de politiek en die buitenlandse zenders wel even mooi te kakken.![]()
ieder zn meningquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Falco het volgende:
[..]
TJD, daar hebben die mensen niks over te zeggen geloof ik. Ik word een beetje kotsziek van jouw instelling en schuldgevoelaanpraterij.
Precies laat je dan de mening van niet-donoren voortaan ook in hun waarde? Bij voorbaat dankquote:
Mijn abbonnement op die zender is afgelopenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik alleen in het digitale pakket.
En hoe trots iedereen is dat "wij" het buitenland hebben genept. Alsof niet heel Nederland er zelf ook in trapte.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
En iedereen stoer beweren dat ze liever hadden gehad dat het écht was.
Eensch! Briljante actie dit,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, noem jij het maar nep. Dit is godverdomme de beste televisie die ik in jaren heb gezien.
Same here, heb me de hele tijd afgevraagd waar ik haar in hemelsnaam van 'ken'... Maar ik had echt totaal niet door dat het hier om een hoax ging, nogmaals hulde!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waarvan, maar ik heb haar eerder op tv gezien.
Hmm?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:59 schreef static het volgende:
Sorry hoor, maar dit zag je mijlenver aankomen.
VINCENTTTT!!!!!quote:
OMGquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:01 schreef StephanL het volgende:
Pers conferentie op sky news.
Oudquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Renesite het volgende:
http://news.sky.com/skyne(...)0000-1267874,00.html
En bovenalquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef Klingon het volgende:
Balkenende, Plasterk, Klink
De politiek wordt gebashed en terecht.
Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef Stali het volgende:
Zoals ik al in het topic van Xebrozius zei... Blijkbaar is dit dus nodig om mij over te halen om donor te worden. Simpelweg omdat ik er in het dagelijks leven niet mee geconfronteerd word en daarin ben ik niet de enige.
Ik vind 11.000 doden ook wel vrij ernstig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalen... Mijn keuze zou ik in ieder geval nooit laten afhangen van deze show. Het is net zoals dat die grote inzamelingsshows me niets doen. Behalve dan bij de tsunami, daar gaf ik dan wel geld, maar dat was pas echt heel erg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:03 schreef snellejelle het volgende:
Het was nog leuker geweest als de nierpatienten niet in 't complot zaten
Ned3quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Welke zender kijken jullie nu?
Ik heb geen skyquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
BBC 1: Engeland-Braziliëquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind 11.000 doden ook wel vrij ernstig eigenlijk.
En donor zijn vergelijken met geld geven vind ik vrij krom eerlijk gezegd.
Ik heb ook geen skyquote:
Misschien wel allebei.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzo.
Veronica; Top Gear,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:08 schreef Piovan het volgende:
Er is echt een wezenlijk verschil.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja is het ook natuurlijk voor hun dan, maar 11.000 doden zijn er ook op zijn minst door kanker. Misschien een idee voor Talpa ofzo om de grote Kankershow maar te organiseren en dat iedereen dan doneert aan de Kankerstichting voor onderzoek enzo.
Ja ook,quote:
Ik ga hem vandaag of morgen aanvragenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veronica; Top Gear,
Mijn vriend verdomd het trouwens om donor te worden. Hij kan ook geen reden aangeven waarom ie het niet wil doen.
Ik heb optie 3 ingevuld jaren terug. Welke hebben jullie gedaan?
Heb je gelijk in, alleen nu allemaal knarrige mensen. (Friezenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
1 van de leukste programma's op tv tegenwoordig![]()
Ik weet niet wat de opties zijn maar ik geloof dat ik 1 heb. Dat ik donor ben. Ik zonder uit mijn hoornvlies, bloedvaten en huid.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veronica; Top Gear,
Mijn vriend verdomd het trouwens om donor te worden. Hij kan ook geen reden aangeven waarom ie het niet wil doen.
Als je wil zeggen dat je een arrogante lul bent zonder enig gevoel van medeleven en zelf liever sterft dan dat je een donor krijgt van iemand, dan kan je dat ook gewoon op een duidelijke manier zeggen hoor. Een schuldgevoel.... Dat is wel het domste dat ik vandaag gehoord heb, en ik was nog wel de hele tijd in Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:09 schreef Falco het volgende:
Het is een kwestie van uitprinten en op de bus doen.quote:
Heb je niet nodig, ze gaan meestal toch wel na of je donor bent.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
Weet iemand trouwens of en waar je zo'n nieuw 'pasje' kunt aanvragen, mijne is kwijt.
Oh okay, ik dacht dat dat de boel wat kon versnellen/vergemakkelijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heb je niet nodig, ze gaan meestal toch wel na of je donor bent.
Volgens mij werken ze niet meer met pasjes, maar wordt het centraal geregistreerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef Damzkieee het volgende:
Weet iemand trouwens of en waar je zo'n nieuw 'pasje' kunt aanvragen, mijne is kwijt.
Ik heb alleen het eind gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze niet meer met pasjes, maar wordt het centraal geregistreerd.
En dergelijke vragen laten toch zien dat de voorlichting in de Grote Donorshow te kort schoot.
Volgens mij begrijp je me verkeerd! Zie voor uitleg de OP van een ander topic.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:12 schreef JelleS het volgende:
[..]
Als je wil zeggen dat je een arrogante lul bent zonder enig gevoel van medeleven en zelf liever sterft dan dat je een donor krijgt van iemand, dan kan je dat ook gewoon op een duidelijke manier zeggen hoor. Een schuldgevoel.... Dat is wel het domste dat ik vandaag gehoord heb, en ik was nog wel de hele tijd in Rotterdam.
Toch wel mooie televisie zoquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veronica; Top Gear,
* keuze 1: je besluit donor te worden en 1 of meerdere organen en/of weefsels af te staan.
* keuze 2: je besluit geen donor te worden. Ook in dit geval is het belangrijk om je keuze te laten registreren. Zo worden je nabestaanden niet onnodig belast met een moeilijke vraag op een moeilijk moment.
* Keuze 3: je laat de beslissing over aan je nabestaanden.
* Keuze 4: je laat de beslissing over aan een specifiek persoon.
ze kwam mij vaag ook al bekend voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef 7eVeNL het volgende:
heeft iemand onze leonie al kunnen opsporen, volgens mij heeft zij in een VPRO serie of film gespeeld, maar ik kan haar echt niet plaatsen
PWND natuurlijk!!!!!quote:
VPRO zou je gelijk in kunnen hebben, maar kan er ook toch nog steeds niet opkomen. Googelen helpt ook niet, maar ze zal natuurlijk ook alleen maar bijrolletjes spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef 7eVeNL het volgende:
heeft iemand onze leonie al kunnen opsporen, volgens mij heeft zij in een VPRO serie of film gespeeld, maar ik kan haar echt niet plaatsen
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eind gezienmaar ben al sinds ik die brief kreeg donor
Weer te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:17 schreef sander89 het volgende:
Nu op CNN
Yeah rightquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die zat ook vanaf het begin in het complot...
Ik heb keuze 1 ingevuld destijds; uitgezonderd huid en longen (vanwege astma en eczeem) voor de rest mogen ze alles hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
* keuze 1: je besluit donor te worden en 1 of meerdere organen en/of weefsels af te staan.
* keuze 2: je besluit geen donor te worden. Ook in dit geval is het belangrijk om je keuze te laten registreren. Zo worden je nabestaanden niet onnodig belast met een moeilijke vraag op een moeilijk moment.
* Keuze 3: je laat de beslissing over aan je nabestaanden.
* Keuze 4: je laat de beslissing over aan een specifiek persoon.
Ja, dan ben ik inderdaad maar een sneu persoon die wel vatbaar is voor verdrietige verhalen van andere mensen en me aan de hand van een programma als deze me ga aanmelden als donor. Simpelweg omdat ik in het dagelijks leven nooit geconfronteerd word met dit soort ziekten. Het leeft bij mij niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Serieus? Mij dus echt niet. Misschien ben ik gewoon te ongevoelig voor al die zielige verhalen... Mijn keuze zou ik in ieder geval nooit laten afhangen van deze show. Het is net zoals dat die grote inzamelingsshows me niets doen. Behalve dan bij de tsunami, daar gaf ik dan wel geld, maar dat was pas echt heel erg.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die zat ook vanaf het begin in het complot...
Nouja walgelijk ... iedereen z'n mening, maar walgelijk is overdreven aangezien je ook aan de zelfbeschikking komt. Je lichaam is van jouzelf, niet van de staat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is de meest walgelijke regeringsbeslissing 2 jaar geleden gevallen: toen is er tegen gehouden dat het 'ja, tenzij' principe is ingevoerd.
In een hotel kamer dit bekijken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:23 schreef amaranta het volgende:
Wat doet die kerel van CNN in Amsterdam?
Nee helemaal niet, zeker de laatste tijd wordt veel aandacht besteed aan de dood en uitvaarten etc. Het 'Ja tenzij'-principe vind ik ook verkeerd, aangezien naar mijn mening iedereen lichaam over eigen baas moet zijn en dat moet dan niet door de overheid bepaald worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook.
Volgens mij is de meest walgelijke regeringsbeslissing 2 jaar geleden gevallen: toen is er tegen gehouden dat het 'ja, tenzij' principe is ingevoerd.
Dat iedere Nederlander automatisch donor is, behalve als hij/ zij er bezwaar tegen maakt.
Zoiets is echt beter, de meeste mensen zijn nu eenmaal onverschillig, of vinden het eng om over hun eigen stervelijkheid na te denken.
Wacht maar tot je zelf een orgaan nodig hebt, is de enige reaktie die ik hierop kan bedenken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef knnth het volgende:
[..]
Nouja walgelijk ... iedereen z'n mening, maar walgelijk is overdreven aangezien je ook aan de zelfbeschikking komt. Je lichaam is van jouzelf, niet van de staat.
Ehm, waar zeg ik dat ik mensen zoals jou sneu vindtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik inderdaad maar een sneu persoon die wel vatbaar is voor verdrietige verhalen van andere mensen en me aan de hand van een programma als deze me ga aanmelden als donor. Simpelweg omdat ik in het dagelijks leven nooit geconfronteerd word met dit soort ziekten. Het leeft bij mij niet.
He, maar goed dat jij dit soort programma's niet nodig hebt om donor te zijn..
Iedereen wist het ineens al van te vorenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef MilaNL het volgende:
Die gast op nova zegt dat ie het al gedacht had!
ja hoor...
achteraf wist iedereen het voorafquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef MilaNL het volgende:
ja hoor...
Ja HAHAHAquote:
TRiest dat iedereen ineens roept het te weten ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:26 schreef MilaNL het volgende:
ja hoor...
gaat het nou echt om mensen die al dan niet op hun bek gaan om hun mening ofzo? volgens mij mis je een beetje het échte punt van de showquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:31 schreef spacemangraig het volgende:
De mensen die het tijdens de uitzending niet onsmakelijk vonden gaan nog het hardst op hun bek.
die verhalen zij niet gelogen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:32 schreef Flyduck het volgende:
ik kreeg wel een vermoeden dat het een hoax was omdat 1 kandidaat in korte tijd al 3 nieren had gehad, en die vincent al 13 jaar wacht terwijl ze beide matchen met dezelfde persoon... Dat klopt natuurlijk niet.
Ja dat begin he!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef amaranta het volgende:
Nouja ik moet zeggen dat ik dat selecteren aan het begin ook cru vond. En op het einde al helemaal. Ik moest bijna huilen van blijdschap.
Nee, dat zeg ik toch ook niet,... het klopte gewoon niet dat ze beide zogenaamd matchen met die Lisaquote:
Inderdaad zeg, had plaatsvervangende schaamte voor Nederlanders en hun Engelsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:29 schreef Whizzkith het volgende:
Als je iemand met CNN laat bellen, LIVE, neem dan iemand die normaal niet-steenkolen Engels kan
Je overschat jezelf. Wat jij wel of niet van mij vindt boeit me totaal niet. Het was zelfkritiek.Zonder nu ook onmiddelijk donor te hoeven worden, zou jij jezelf daar ook eens aan kunnen onderwerpen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ehm, waar zeg ik dat ik mensen zoals jou sneu vindt? Prima dat deze show bij andere mensen effect heeft, bij mij is dat dus niet het geval.
Maar omdat ze aan dezelfde nier gematcht zijn klopt het dus niet, als ik zijn medische expertise mag geloven.quote:
Oooh zo... ja, weirdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef JelleS het volgende:
[..]
Maar omdat ze aan dezelfde nier gematcht zijn klopt het dus niet, als ik zijn medische expertise mag geloven.
Die Atsma.quote:http://www.nu.nl/news/109(...)tastische_stunt.html
Plasterk noemt Grote Donorshow fantastische stunt
Uitgegeven: 1 juni 2007 22:17
Laatst gewijzigd: 1 juni 2007 22:29
DEN HAAG - Minister Ronald Plasterk van Onderwijs noemt de Grote Donorshow van BNN "een fantastische stunt".
ANP
Dat de omroep een spelshow nabootste waar een nier op het spel stond, is "een intelligente manier" om aandacht te vragen voor het tekort aan donoren in Nederland.
Dat heeft Plasterk vrijdag via zijn woordvoerder laten weten.
Atsma
CDA-Tweede Kamerlid Joop Atsma heeft vrijdag met verbijstering zitten kijken naar de BNN Donorshow. Ook nu deze in scène gezet blijkt te zijn, blijft het hij spreken van een "smakeloze show".
Vooral de manier waarop kandidaten werden afgeserveerd trof Atsma. "Je zal het maar te horen krijgen als 50-plusser."
De fictieve terminale Lisa liet ouderen als eerste afvallen toen ze kandidaten voor haar nier moest aanwijzen.
Gemiste kans
"Ik vind dat het niet bijdraagt aan de problematiek. Jammer. Het is een gemiste kans van BNN om niet nader op de problemen in te gaan. Ik heb bijvoorbeeld geen medicus aan het woord gehoord."
Buitenlandse pers
Journalisten reageerden vrijdagavond in de Aalsmeerse studio van waaruit de Grote Donowshow werd uitgezonden, wisselend op het feit dat de show een publiciteitsstunt bleek om donoren te werven.
"Ik ben opgelucht dat het een publiciteitsstunt bleek", zei Eva Peeters van het Vlaamse VTM Nieuws. "De hele wereldpers is erin getrapt, en ik vind het goed dat de donorproblematiek nu op de kaart is gezet. Niet alleen in Nederland. De makers zijn in hun opzet geslaagd."
Voor niets
De Spaanse Olatz Simons, verslaggever voor de Baskische televisie, vindt het heel erg dat ze "voor niets naar Nederland is gekomen". "Dit is niet de manier om de aandacht te vragen voor dit probleem, dit is een slechte manier om de aandacht te trekken."
Whehe kerel kan het eerste vliegtuig weer terug nemenquote:De Spaanse Olatz Simons, verslaggever voor de Baskische televisie, vindt het heel erg dat ze "voor niets naar Nederland is gekomen". "Dit is niet de manier om de aandacht te vragen voor dit probleem, dit is een slechte manier om de aandacht te trekken."
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:38 schreef Ringo het volgende:
"Ik vind dat het niet bijdraagt aan de problematiek. Jammer. Het is een gemiste kans van BNN om niet nader op de problemen in te gaan. Ik heb bijvoorbeeld geen medicus aan het woord gehoord."
Die Atsma.
Onderin de topiclijstquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:47 schreef Vivi het volgende:
Heeft iemand de link naar deel 1 van dit topic? de search doet weer eens raar.
Ik ken die Charlotte en d'r zus van vroeger btw, die zus werkte in mijn stamkroeg, nooit geweten dat ze ziek was ?!
o k, dat is dan chill.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:35 schreef Stali het volgende:
[..]
Je overschat jezelf. Wat jij wel of niet van mij vindt boeit me totaal niet. Het was zelfkritiek.Zonder nu ook onmiddelijk donor te hoeven worden, zou jij jezelf daar ook eens aan kunnen onderwerpen..
Werd bijna overal herhaaldquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:48 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Atsma is echt zo'n zeikerd.
Heeft iemand een capture van de laatste 10 minuten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |