Beiden, denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik denk iedere keer, is dit nou echt echt of is het een grote (vooropgezette) show om aandacht voor orgaandonatie te krijgen
Ik ben wel benieuwd wat de kijkcijfers uiteindelijk zijn en vooral wat het aantal aangevraagde donorformulieren zijnquote:
Dat zou natuurlijk ook nog eens kunnen. Maar zal wel niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik denk iedere keer, is dit nou echt echt of is het een grote (vooropgezette) show om aandacht voor orgaandonatie te krijgen
Dat laatste heb ik vandaag nog gezegd. Voor mijn gevoel gaat het allemaal op het laatste moment niet plaatsvinden en is het puur om donoren te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:44 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Inderdaad, dat spookt ook steeds door mijn hoofd, we zullen het zienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik vandaag nog gezegd. Voor mijn gevoel gaat het allemaal op het laatste moment niet plaatsvinden en is het puur om donoren te krijgen.
En op basis van wat he... lijkt me geen pretje om zo te moeten kiezen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vind het zo raar om al die 25 mensen te zien.. zo raar dat zei mag beslissen over het verloop van die mensen hun leven.
Leeftijd.. roken.. echt vaag om te zien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
En op basis van wat he... lijkt me geen pretje om zo te moeten kiezen.
Klopt, toch wel mooi dat ze uiteindelijk wel wat eisen stelt aan de potentiële ontvanger (bijv geen (ex)rokers etc.)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
En op basis van wat he... lijkt me geen pretje om zo te moeten kiezen.
"Wie is het?"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
Het lijkt wel dat ene spelletje... heeft 'ie een bril?
Die gaat nu harstikke dood!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
KIES DAT LEUKE MEISJE !!!!!!!!!!!!
Wie ben ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
Het lijkt wel dat ene spelletje... heeft 'ie een bril?
Goed zo! Dan besef je des te meer dat het belangrijk is dat de andere 22 worden gered!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Piovan het volgende:
Ik word gewoon misselijk van die eliminatie.
Ik begin een beetje te twijfelen... ze lijkt soms te acteren. Wat waarschijnlijk mijn wantrouwige geest is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef milagro het volgende:
ik kijk niet, want doeterniettoe, maar is het serieus, of lijkt het jullie een grap i.e. in scene gezet?
Dat kunnen we nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef milagro het volgende:
ik kijk niet, want doeterniettoe, maar is het serieus, of lijkt het jullie een grap i.e. in scene gezet?
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mwah..Zoals ze zelf zegt
Jongere mensen hebben grotere kans op nier
Ik nu ook niet. Vooral door dat "Dag Lotte" toen het licht van het 11-jarige meisje uitging.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Croupouque het volgende:
Tot nu toe geloof ik er geen barst van.
Denk ik ook, zeker na dat stukje dat ze er 3 uit moest kiezen. En door het rtl4-sfeertjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef Croupouque het volgende:
Het zou mij niks verbazen als het straks allemaal nep blijkt te zijn, een poging om maar zoveel mogelijk media-aandacht te krijgen voor het donorprobleem. Laat ik zeggen dat ik daar op hoop, het zou namelijk geniaal zijn en het programma heeft zijn doel toch allang bereikt.
presentator: '' Dag Roos, dag Lotte''quote:
Hoezo niet, mil?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef milagro het volgende:
ik kijk niet, want doeterniettoe
Het lijkt steeds echter te worden anderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Als dit geen nep is weet ik het ook niet meer. Het is allemaal te gemaakt.
Dat vond ik wel raar idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
Ze puzzelt, nee, geen nier, zwakste schakel, tot ziens!!
Ja, maar dat is toch wat een heleboel mensen doen/willen doen:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Piovan het volgende:
Ik word gewoon misselijk van die eliminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |