Wie ben ik inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:50 schreef BVO het volgende:
Het lijkt wel dat ene spelletje... heeft 'ie een bril?
Goed zo! Dan besef je des te meer dat het belangrijk is dat de andere 22 worden gered!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Piovan het volgende:
Ik word gewoon misselijk van die eliminatie.
Ik begin een beetje te twijfelen... ze lijkt soms te acteren. Wat waarschijnlijk mijn wantrouwige geest is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef milagro het volgende:
ik kijk niet, want doeterniettoe, maar is het serieus, of lijkt het jullie een grap i.e. in scene gezet?
Dat kunnen we nog niet zeggen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef milagro het volgende:
ik kijk niet, want doeterniettoe, maar is het serieus, of lijkt het jullie een grap i.e. in scene gezet?
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mwah..Zoals ze zelf zegt
Jongere mensen hebben grotere kans op nier
Ik nu ook niet. Vooral door dat "Dag Lotte" toen het licht van het 11-jarige meisje uitging.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:48 schreef Croupouque het volgende:
Tot nu toe geloof ik er geen barst van.
Denk ik ook, zeker na dat stukje dat ze er 3 uit moest kiezen. En door het rtl4-sfeertjequote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef Croupouque het volgende:
Het zou mij niks verbazen als het straks allemaal nep blijkt te zijn, een poging om maar zoveel mogelijk media-aandacht te krijgen voor het donorprobleem. Laat ik zeggen dat ik daar op hoop, het zou namelijk geniaal zijn en het programma heeft zijn doel toch allang bereikt.
presentator: '' Dag Roos, dag Lotte''quote:
Hoezo niet, mil?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:52 schreef milagro het volgende:
ik kijk niet, want doeterniettoe
Het lijkt steeds echter te worden anderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:53 schreef Q. het volgende:
Als dit geen nep is weet ik het ook niet meer. Het is allemaal te gemaakt.
Dat vond ik wel raar idd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef BVO het volgende:
Ze puzzelt, nee, geen nier, zwakste schakel, tot ziens!!
Ja, maar dat is toch wat een heleboel mensen doen/willen doen:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:51 schreef Piovan het volgende:
Ik word gewoon misselijk van die eliminatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |