Op basis van wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben bang dat ze daar net niet slim genoeg voor zijn bij BNN.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Arcee het volgende:
Wat een stunt van BNN dat ze zo veel aandacht krijgen vanuit het buitenland.
Hersentumor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Welke ziekte heeft de ongenezelijk zieke persoon eigenlijk?
kick.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:33 schreef GizartFRL het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar heeft een persoon geen 2 nieren?
Als ze doodgaat, dan heeft ze toch 2 nieren over?
Of heeft ze er zelf ook nog maar een?
Zou leuk zijn als de 2e als troostprijs ter beschikking zou worden gesteld.![]()
Dit was ondoordacht, en ik neem dat gedeelte terug. Want ik kijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef Croupouque het volgende:
(...)het programma heeft zijn doel toch allang bereikt.
Zeker een mooie vrouw nogquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:40 schreef Burdie het volgende:
Ze ziet er echt goed uit nog.
Dan zal het wel een goedaardige zijn, neem ik aan, anders zou ze niet kunnen doneren?quote:
Ik had echt een duidelijk doodziek vrouwtje verwacht. Raar dat ze nog maar zo kort heeft te leven.quote:
Dat betekent dat 4 miljoen mensen gaan kijken, lijkt me niet bepaald 'links laten liggen'?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:42 schreef JohnFoK het volgende:
Kijkers zeggen donorshow links te laten liggen
Uitgegeven: 1 juni 2007 19:00
AMSTERDAM - Driekwart van de Nederlanders zegt vrijdagavond niet te gaan kijken naar de Grote Donorshow op BNN. De helft van de bevolking vindt niet dat de omstreden uitzending moet worden afgelast. Dat blijkt vrijdag uit peilingen van Maurice de Hond.
Dat hebben ze niet gezegd, hij was vergroeid met haar hersenen en niet te behandelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dan zal het wel een goedaardige zijn, neem ik aan, anders zou ze niet kunnen doneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |