quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:
Slotje!quote:
A_Aquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Gooi maar slotje op
Delft
Studenten
Sex
Anale sexquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Gooi maar slotje op
Delft
Studenten
Sex
quote:
Zeker welquote:
Uhuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef warrel het volgende:
Kvp?!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik voer bij deze een nieuw soort post in. Het is een verbastering van een TVP en zal geplaats worden in een topic, ten einde een kwartetwillend persoon te dwarsbomen. Ik noem het de KVP, wat staat voor Kwartet Voorkomende Post.
Gebruik deze met mate en op gepaste momenten, alleen dan zal deze post uitgroeien tot een effectief middel tegen de zo gevreesde en soms gehate "Kwartetters"
Bb.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:01 schreef warrel het volgende:
Ik snap 'm nog niet
En ik ga niet meer, ik ga leren, leuk
Echwalquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef warrel het volgende:
Het was je lekker niet gelukt!
Uhuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef warrel het volgende:
Krijg ik nu een ban? Nee toch?
Andersom schatquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef warrel het volgende:
Ja, de eerste keer wel, maar de 2e keer niet. En de 3e keer had ik er weer vier
Mag je wel op mijn kloontjes postenquote:
Neuhquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:14 schreef warrel het volgende:
Ja maar het is toch juist goed voor mij als ik er 4 achter elkaar heb?!
Succesquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef warrel het volgende:
Dan ga ik nu maar gewoon leren.. Moet nog zo veel..
spannendquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:36 schreef Ienepien het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Ik heb dinsdag een gesprek bij de TU voor een baan!!!!![]()
![]()
Lol... nou ik hoop voor je dat het goed verloopt dat gesprekquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef Ienepien het volgende:
Jahaaaaaaaaaa en die brief was al van dik een maand geleden dus ik had het niet meer verwacht![]()
gratis internet![]()
goedkope sportkaart![]()
Meer centjes![]()
ow ja en als het mee zit is de baan ook nog leuk![]()
Tof. Veel succes met de sollicitatiequote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef Ienepien het volgende:
Jahaaaaaaaaaa en die brief was al van dik een maand geleden dus ik had het niet meer verwacht![]()
gratis internet![]()
goedkope sportkaart![]()
Meer centjes![]()
Sterf met je kutkloonquote:
Vind je mij niet grappig?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tof. Veel succes met de sollicitatie![]()
[..]
Sterf met je kutkloon![]()
Moeten we jou serieus nemen met zo'n avatarquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Vind je mij niet grappig?![]()
Wat heb jij ermee te maken wat voor avatar ik heb?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Moeten we jou serieus nemen met zo'n avatar![]()
Wat voor baan is het?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef Ienepien het volgende:
gratis internet![]()
goedkope sportkaart![]()
Meer centjes![]()
neequote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Vind je mij niet grappig?![]()
Contentbeheerder.quote:Wat voor baan is het?
Mja, ik hoop het niet voor jequote:Op donderdag 31 mei 2007 19:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
LeukMisschien moet je ook de website van mijn faculteit doen
Dat heb je heeeeeelemaal mis, ik bepaal zelf wel wat ik studeer.quote:
Kloon van iemand die ik op msn hebquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:49 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Dat heb je heeeeeelemaal mis, ik bepaal zelf wel wat ik studeer.
![]()
Ken ik 'm?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kloon van iemand die ik op msn heb
Ja spreek me maar aan als je je aangesproken voelt
Oooh godquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik probeer die staat van wezen wel te bereiken jah![]()
Ja, zo kan je mn huidige staat wel ongeveer beschrijven ja.quote:
Is het wel eens anders geweest danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zo kan je mn huidige staat wel ongeveer beschrijven ja.
Jep, als kleuterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is het wel eens anders geweest dan
Jep, reuzequote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
aha dat verklaart veel
Maar je hebt het wel naar je zin vanaaf?
Dat bepaal jij niet, voel me niet aangesproken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kloon van iemand die ik op msn heb
Ja spreek me maar aan als je je aangesproken voelt
Heeft het hier geonweerd ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef warrel het volgende:
Wat was de onweer gister eng! En wat is het nu fijn weer
Goedemorgen, weer een mooie dag om allerlei ellende over stress te leren..
Niet eens. Met je vader naar de kroeg; altijd tofquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Oooh godstudenten-donderdag zie ik
dus meer alchohol dan bloed in je lichaam zeker?
Idem hiero. Miss nog ff richting Las Palmas. Mocht je nog uitgaan en willen meeten dan hoor ik 't welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben zeker weten straks in Rotterdam, maar we gaan zeker weten niet uit. Lekker filmpje kijken en bijkleppen![]()
Als we al uitgaan, dan gaan we hoogstwaarschijnlijk naar GetBackquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hiero. Miss nog ff richting Las Palmas. Mocht je nog uitgaan en willen meeten dan hoor ik 't wel![]()
Maargoed, dan gaan we ook echt met zijn tweetjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als we al uitgaan, dan gaan we hoogstwaarschijnlijk naar GetBack![]()
Maargoed ik weet eigenlijk 100% zeker dat we niet uitgaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed, dan gaan we ook echt met zijn tweetjes![]()
Ohhh wat lief! Doe haar de groetjes terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Ienepien het volgende:
Ow SOL je krijgt de geroetjes van Suus en ze is erg jaloers dat ik Milou wel heb gezien en zij niet, haha![]()
Mwoah, ik ben altíjd in een stapstemming, m'n gezelschap alleen niet altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed ik weet eigenlijk 100% zeker dat we niet uitgaan![]()
Ben niet echt ineen stapstemming![]()
Die stapperiode heb ik alweer aardig wat jaartjes achter de rug. Het hele uitgaan kan me nog weinig boeien, zo af toe is natuurlijk wel leuk nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben altíjd in een stapstemming, m'n gezelschap alleen niet altijd![]()
En moet er zaterdag weer vroeg uit enzo, dus vroeg naar bed zou verstandig zijn![]()
Te vaak gaat ook vervelen, ik zit ook liever met een paar vrienden te barbeknoeien. Vrouwtechnisch is uitgaan echter wel handig, zeker met mijn hobby'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die stapperiode heb ik alweer aardig wat jaartjes achter de rug. Het hele uitgaan kan me nog weinig boeien, zo af toe is natuurlijk wel leuk nog.
Foto'squote:Vanaaf gaat mijn zusje me martelen, ze gaat mijn benen harsen, zie er nu uit als Fatima![]()
Stiekum toch maar stapkleren aangedaan voor je weet maar nooit![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Te vaak gaat ook vervelen, ik zit ook liever met een paar vrienden te barbeknoeien. Vrouwtechnisch is uitgaan echter wel handig, zeker met mijn hobby's![]()
[..]
Foto's![]()
Lekker, Vera met snor en cup Dquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een cleavage, tieten zijn een halve cup gegroeid ofzo,moet ongesteld worden, of ik ben zwanger
![]()
ik ga zo richting stationquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die gaan flippen als je het raampje van de trein open wilt met dit weer![]()
![]()
Zo.
Tofquote:
Ik blij dat ik niet in Delft zit, anders kom ik je misschien weer tegenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:45 schreef warrel het volgende:
Ik blij dat jij niet in Delft zit, straks kom ik je weer tegen
Ja, gaan wij ook etenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:19 schreef warrel het volgende:
Ik wist heel niet wat ik moest kopen.. Potverdorie, nu moet ik weer broccoli eten
Eetsequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef warrel het volgende:
Eet smak!![]()
* Gaat ook eten. Broccoli met tartaar en pasta en een gefruit rood uitje en Itiliaanse kruiden
Nopequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi. Lekker weer man. Iemand die vanavond nog naar het AEGEE feestje gaat?
Awwquote:
Omdat Ome Dirk al je topics sluit ?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Ome Dirk al je topics sluit ?
Okquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]neuh dat boeit me niet
Maar het gaat al beterweet niet hoe het komt in ieder geval
Wtf, dat was geen breezer teringlijerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey BB ga jij eens even snel de hele collectie van je exvriendinnen posten in Br33z4H t0p!C #86 Waar Ome Admiraal op pubertjes geilt
21 en dan nog breezer?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Daarnaast is het tegenwoordig meer een "post hier lekker wijven van onder de 18" dan een breezertopic
Waar opzich niks mis mee is
Maar zij was 21
Dude, die foto was van een shoot, niks breezerquote:
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, die foto was van een shoot, niks breezer
Like duhquote:
Weet je wat helpt tegen hoofdpijn ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:58 schreef Ienepien het volgende:
waarom doet mijn hoofd zo'n pijn....![]()
en ik wou al heulemaal niet naar de kroeg gister![]()
Ahhh arme jijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:58 schreef Ienepien het volgende:
waarom doet mijn hoofd zo'n pijn....![]()
en ik wou al heulemaal niet naar de kroeg gister![]()
jij wintquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:55 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik was misselijk vanochtend, en toen heb ik een deel van de huiskamer van mijn zusje ondergekotst![]()
![]()
![]()
Nee. Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je wat helpt tegen hoofdpijn ?![]()
![]()
![]()
Mag ik pas zeggen als ik 21+ benquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja want geen kater...ik ben gewoon echt zielig![]()
![]()
![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja want geen kater...ik ben gewoon echt zielig![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor feest / waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi. Lekker weer man. Iemand die vanavond nog naar het AEGEE feestje gaat?
Tering, vind je hem nou zelf nog steeds grappig ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:45 schreef respectmyauthority het volgende:
Zijn jullie al Delft-afgestudeerd?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:01 schreef seekfaM het volgende:
Hap hap hap
Hoe weeeeeeeeeet je dat?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
maar volgens mij moet het eerder hop hop hop zijn
hop doet me namelijk aan bier denken
Heb heerlijk op het strand gelegen vanmiddag, helaas wel een btje verbrandquote:Op zondag 3 juni 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Ik had op z'n minst drie volle topics verwacht![]()
Zeeuwsche kampioenschappen bierdrinken zweefvliegen![]()
Ik lig nu weer lekker in bikini in het hok in mijn schommelstoelquote:
Ik geloof er niks van; PICS!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 18:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik lig nu weer lekker in bikini in het hok in mijn schommelstoel(nu ff journaal op de radio dus ff achter de comp)
Was feestje in Lorre, wel relaxtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Wat voor feest / waar?
Ik denk overigens niet dat ik ga, gisteren naar een gala geweest en ging naar bed toen het al licht was. Maar ben gewoon benieuwd wat voor feest het is
Ik wil het boek heel graag lezen, maar daar heb ik geen tijd meer voor. Dus moet ik 't nu doen met de uittreksels..quote:
Ja, daar schijnen ze voor te zijn hequote:Op zondag 3 juni 2007 18:14 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik wil het boek heel graag lezen, maar daar heb ik geen tijd meer voor. Dus moet ik 't nu doen met de uittreksels..![]()
![]()
Ik ga in de vakantie 't boek denk ik maar écht helemaal lezen![]()
Ja maar dit is een goed boekquote:
Hihi, schavuitenquote:Op zondag 3 juni 2007 18:27 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja maar dit is een goed boek![]()
Zelfs de visjes vinden dat ik moet leren, ze spetterden me nat![]()
![]()
![]()
Wat voor leuks moet je verzinnen dan ?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hallo het studeren lukt niet. kutzooi. ik kan niks leuks verzinnen,.
ik heb wel een ideequote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Een originele draagconstructie (ik weet het )
Wie is hier nou de grootste studentquote:
Bamboe ?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Een originele draagconstructie (ik weet het )
quote:
Bamboequote:Op zondag 3 juni 2007 20:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
maare: bier uit blik![]()
bamboejuist aan jullie heb ik wat
![]()
ga eens wat doen dan ipv fok!kenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Misschien voor je hangmatkamer maar niet voor een kantoorgebouw van 10 lagenen over 2 weken eindpresentatie, dus utiwerken moet niet teveel moeite kosten.
Owquote:Op zondag 3 juni 2007 20:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Misschien voor je hangmatkamer maar niet voor een kantoorgebouw van 10 lagenen over 2 weken eindpresentatie, dus utiwerken moet niet teveel moeite kosten.
Owquote:Op zondag 3 juni 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dat laatste. Normaal stapel je kolom op ligger, kolom erop, ligger, kolom, etc.. Ik wil eigenlijk alle somdraaien, aan een vakwerk oid ophangen. Lijkt me cool, kan alleen nergens vinden dat dat eerder gedaan is, weet ook niet of het mogelijk is.
Jaquote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Schuimparty 14 juni in Leiden!
meer die erheen gaan?
Vrijdag tentamenquote:
Jij blijquote:Op zondag 3 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jammer. Ben blij dat ikgeen tentamens meer heb dit jaar
quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2007 21:26 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Jammer. Ben blij dat ikgeen tentamens meer heb dit jaar
Mijn post dat het zo lekker druk wasquote:
Waarom heb jij altijd gelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn post dat het zo lekker druk was
Tja, dat zit in mn aardquote:
quote:
Adje ook echtquote:Op zondag 3 juni 2007 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
![]()
oja ik ben moe2 uur geslapen sinds zaterdagochtend en veuls te veel bier op dus Adje gaat ze bedje in
wat leukquote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een fok bijna-buurvrouw in Hengelo![]()
Uhuhquote:
Ja, ik zei nog: speeltuintje, over 15 secondequote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik zei nog: speeltuintje, over 15 seconde
Maar ze is al slapen![]()
Lach maar, dacht ik een blind-date (quote:
Delftquote:Op zondag 3 juni 2007 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat voor leuks moet je verzinnen dan ?
Jep, of niet.quote:
Je ging slapenquote:
Huh, waar heb ik dat gezegdquote:Op maandag 4 juni 2007 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je ging slapen![]()
Wil je lachen? Wat eten en drinken we vandaag? #56 Vanaf het begin lezenSanni
![]()
trustequote:Op maandag 4 juni 2007 02:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, waar heb ik dat gezegd![]()
Maar nu wel
Vertelquote:Op maandag 4 juni 2007 13:13 schreef Ienepien het volgende:
Dit kan écht niet hoor!
Het is (was) 13.15 en nog niemand had gepost!quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 13:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Het is (was) 13.15 en nog niemand had gepost!![]()
Wij hebben wel een levenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow ?quote:
We doen de TT eer aanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:52 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hoe noemen we het volgende topic dan? Speedchat topicquote:
Hebben we al vaker gedaan volgens mijquote:Op maandag 4 juni 2007 15:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe noemen we het volgende topic dan? Speedchat topicen dan binnen 1 dag hele topic volspammen met onzin
quote:Op maandag 4 juni 2007 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hebben we al vaker gedaan volgens mij![]()
Nee, nieuwe spellingquote:Op maandag 4 juni 2007 15:27 schreef Ienepien het volgende:
Moet het trouwens niet Delftse zijn ipv Delfste ??
Nee, je moetd e stap niet te groot maken in 1 keerquote:
Tsssquote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Ienepien het volgende:
Ow sorry. Ik ben een alfa-meisje he, die maken veel grotere taalkundige stappen![]()
Dus autorijden lukt nietquote:Op maandag 4 juni 2007 15:45 schreef Ienepien het volgende:
Ow sorry. Ik ben een alfa-meisje he, die maken veel grotere taalkundige stappen![]()
Huurt ze iemand voor in met haar riante salarisquote:
Welk riant salaris?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huurt ze iemand voor in met haar riante salaris![]()
Wat je bij de TU gaat verdienenquote:
quote:
Denk je dat ik gratis benquote:Op maandag 4 juni 2007 16:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ga jij eens even een goed woordje voor mij doen
![]()
Ghehe, die is gekquote:
Lekker, met jou ?quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker, met jou ?
Ok ok, ik zie wel wat ik kan doen![]()
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:08 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Sjo ik ga lekker nach Häuse. Vielleicht bis Später!
quote:
ow maar daar heb ik geen moeite meequote:
Ik ga nu richting Koornbeurs. Bellen kan, geen ontvangst is ook een signaalquote:Op maandag 4 juni 2007 20:39 schreef Bravebart het volgende:
Nog mensen zin in stadhuisplein zometeen ?
Ja uuhquote:Op maandag 4 juni 2007 20:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ga nu richting Koornbeurs. Bellen kan, geen ontvangst is ook een signaal![]()
Jeetjequote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
ow maar daar heb ik geen moeite mee![]()
morgen alleen al om 9.00 dat gesprek![]()
Ben je wel gewend toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeetje
En dan moet ik voor 9:00 dat goede woordje doen ?Damn, dat wordt nachtwerk (
)
Huhuh, doe eens liefquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Je moet een beetje (beetje veel) geluk hebben met je buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |