jeetje.. *Spreekt jas aanquote:
naaaquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat is toch geen concurrentie of wel![]()
Dat zal ik Eric dan niet aandoen anders gaat het for sure foutquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hehe.. euuh.. dankje
heb jij geen foto ?
Lis ook dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Hij zal het nooit toegeven want hij is nogal verlegen![]()
ik blijf toch wel bij ericquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat zal ik Eric dan niet aandoen anders gaat het for sure fout![]()
hahaha dus ? oik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:45 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Hij zal het nooit toegeven want hij is nogal verlegen![]()
Hoe geniaaal!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:47 schreef Bravebart het volgende:
Ik voer bij deze een nieuw soort post in. Het is een verbastering van een TVP en zal geplaats worden in een topic, ten einde een kwartetwillend persoon te dwarsbomen. Ik noem het de KVP, wat staat voor Kwartet Voorkomende Post.
Gebruik deze met mate en op gepaste momenten, alleen dan zal deze post uitgroeien tot een effectief middel tegen de zo gevreesde en soms gehate "Kwartetters"
Bb.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef Bravebart het volgende:
Oja, en fiets is een Hoerrrrrrrrr.
Hate your friends, love your enemiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe geniaaal!
al zou ik ze moeten haten
ff mn deur veranderenquote:
indeedquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hate your friends, love your enemies
Ik vind het loikquote:
die linkse rode?quote:
Alles kan kapot toch Bartjequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik blijf toch wel bij ericdus kom maar op
Nee, mn kamerdeurquote:
Huh, wie moet ik slopen ?quote:
dit is pure love jeweettstststquote:
zolang liiszle mara blijft staanquote:
och, dr is niets mis meequote:
quote:
Waarom zeg je dat trouwens tegen mij ?quote:
Ene EJ ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat trouwens tegen mij ?
Ze wilt je uitlachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:44 schreef liiszle het volgende:
[..]
hehe.. euuh.. dankje
heb jij geen foto ?
Maandag niet neequote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ik vroeg het net aan hem maar jij was helemaal niet verlegen zegtie![]()
quote:
Waarom maandag niet dan, ik ken Anthony en Jasza goed en door hun zou je toch juist verlegen moeten worden?quote:
Uhuh, en waarom zou ik die kennen ?quote:
Daar luister je toch ook naar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhuh, en waarom zou ik die kennen ?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Waarom maandag niet dan, ik ken Anthony en Jasza goed en door hun zou je toch juist verlegen moeten worden?![]()
Heb je mn hele AT uitgeplozen ?quote:
njha nee, zijn wel okayquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:03 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Vind je ze niet heel eng dan, vind het wel een beetje rare boys eignelijk![]()
Hoezo, op zoek naar geile hockeysletjes topics ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ja je bent hockeyer dus moest wel![]()
21quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha nee, zijn wel okay
hoe oud ben je eigk?
Je moet toch wat hequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, op zoek naar geile hockeysletjes topics ?
hoezo zou ik ze raar moeten vinden dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:06 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
21![]()
bijna tentamens![]()
Ik had wel verwacht dat je ze een beetje raar zou vinden maarja misschien zijn ze ergens nog wel charmant![]()
Ja naja gewoon, beetje speciale gasten vind ik ze altijd, maar ik kijk natuurlijk anders naar zequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo zou ik ze raar moeten vinden dan?
jas betaalde mn kaartje, dus dan is is zowizo
was t maar zon feest, dan kwam ik wel vakerquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Ja naja gewoon, beetje speciale gasten vind ik ze altijd, maar ik kijk natuurlijk anders naar ze![]()
Jas die een kaartje betaald, komt niet vaak voor dat ik weet dus zegt wel veel denk ik zo![]()
Volgens mij had hij je treinkaartje ook wel betaald dan![]()
Haha vond je ze zo geweldig danquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
was t maar zon feest, dan kwam ik wel vaker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |