Idem hiero. Miss nog ff richting Las Palmas. Mocht je nog uitgaan en willen meeten dan hoor ik 't welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben zeker weten straks in Rotterdam, maar we gaan zeker weten niet uit. Lekker filmpje kijken en bijkleppen![]()
Als we al uitgaan, dan gaan we hoogstwaarschijnlijk naar GetBackquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idem hiero. Miss nog ff richting Las Palmas. Mocht je nog uitgaan en willen meeten dan hoor ik 't wel![]()
Maargoed, dan gaan we ook echt met zijn tweetjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als we al uitgaan, dan gaan we hoogstwaarschijnlijk naar GetBack![]()
Maargoed ik weet eigenlijk 100% zeker dat we niet uitgaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed, dan gaan we ook echt met zijn tweetjes![]()
Ohhh wat lief! Doe haar de groetjes terugquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:42 schreef Ienepien het volgende:
Ow SOL je krijgt de geroetjes van Suus en ze is erg jaloers dat ik Milou wel heb gezien en zij niet, haha![]()
Mwoah, ik ben altíjd in een stapstemming, m'n gezelschap alleen niet altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed ik weet eigenlijk 100% zeker dat we niet uitgaan![]()
Ben niet echt ineen stapstemming![]()
Die stapperiode heb ik alweer aardig wat jaartjes achter de rug. Het hele uitgaan kan me nog weinig boeien, zo af toe is natuurlijk wel leuk nog.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben altíjd in een stapstemming, m'n gezelschap alleen niet altijd![]()
En moet er zaterdag weer vroeg uit enzo, dus vroeg naar bed zou verstandig zijn![]()
Te vaak gaat ook vervelen, ik zit ook liever met een paar vrienden te barbeknoeien. Vrouwtechnisch is uitgaan echter wel handig, zeker met mijn hobby'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die stapperiode heb ik alweer aardig wat jaartjes achter de rug. Het hele uitgaan kan me nog weinig boeien, zo af toe is natuurlijk wel leuk nog.
Foto'squote:Vanaaf gaat mijn zusje me martelen, ze gaat mijn benen harsen, zie er nu uit als Fatima![]()
Stiekum toch maar stapkleren aangedaan voor je weet maar nooit![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Te vaak gaat ook vervelen, ik zit ook liever met een paar vrienden te barbeknoeien. Vrouwtechnisch is uitgaan echter wel handig, zeker met mijn hobby's![]()
[..]
Foto's![]()
Lekker, Vera met snor en cup Dquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een cleavage, tieten zijn een halve cup gegroeid ofzo,moet ongesteld worden, of ik ben zwanger
![]()
ik ga zo richting stationquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Mensen die gaan flippen als je het raampje van de trein open wilt met dit weer![]()
![]()
Zo.
Tofquote:
Ik blij dat ik niet in Delft zit, anders kom ik je misschien weer tegenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:45 schreef warrel het volgende:
Ik blij dat jij niet in Delft zit, straks kom ik je weer tegen
Ja, gaan wij ook etenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:19 schreef warrel het volgende:
Ik wist heel niet wat ik moest kopen.. Potverdorie, nu moet ik weer broccoli eten
Eetsequote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:53 schreef warrel het volgende:
Eet smak!![]()
* Gaat ook eten. Broccoli met tartaar en pasta en een gefruit rood uitje en Itiliaanse kruiden
Nopequote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoi. Lekker weer man. Iemand die vanavond nog naar het AEGEE feestje gaat?
Awwquote:
Omdat Ome Dirk al je topics sluit ?quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat Ome Dirk al je topics sluit ?
Okquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]neuh dat boeit me niet
Maar het gaat al beterweet niet hoe het komt in ieder geval
Wtf, dat was geen breezer teringlijerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey BB ga jij eens even snel de hele collectie van je exvriendinnen posten in Br33z4H t0p!C #86 Waar Ome Admiraal op pubertjes geilt
21 en dan nog breezer?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:54 schreef Bravebart het volgende:
Daarnaast is het tegenwoordig meer een "post hier lekker wijven van onder de 18" dan een breezertopic
Waar opzich niks mis mee is
Maar zij was 21
Dude, die foto was van een shoot, niks breezerquote:
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, die foto was van een shoot, niks breezer
Like duhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |