Bron 5 is homogeen? WTF?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En dan die vraag over bron 3 en bron 5.
Bron 3: homogeen. Da's logisch.
Maar bron 5 ook homogeen?
Er wordt verwacht dat er door samenvoeging veel bewoners naar 1 eiland moeten om dingen te regelen. Dan is dat toch niet homogeen?!
Zullen we even klagen bij het LAKS?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Exact. Dat correctiemodel is zo enorm krom!
Snap ik ook niet. Er staat dat alle bewoners dan naar een cenrtraal gelegen gemeentehuis moeten. Dat is precies de omschrijving van een functionele regio.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En dan die vraag over bron 3 en bron 5.
Bron 3: homogeen. Da's logisch.
Maar bron 5 ook homogeen?
Er wordt verwacht dat er door samenvoeging veel bewoners naar 1 eiland moeten om dingen te regelen. Dan is dat toch niet homogeen?!
Inderdaad. KUT CITO!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Er staat dat alle bewoners dan naar een cenrtraal gelegen gemeentehuis moeten. Dat is precies de omschrijving van een functionele regio.
Het was toch iets vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Sleepto het volgende:
Die grafiek met bevolkingsaandeel van gemeente naar inwonertal snap ik ook weinig van.
Stond er echt bij 'als percentage van de bevolking', want ik kan mij niet herinneren dat ik dat heb gelezen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef hardcorebass het volgende:
het was 20.000-50.000 want ze vroegen welke soort het meest was gestegen als percentage van de bevolking, eerst was die 10 procent en toen opeens 35...
Ik had het ook te snel gedaan en gewoon degene met de minste dalingquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stond er echt bij 'als percentage van de bevolking', want ik kan mij niet herinneren dat ik dat heb gelezen?![]()
Als dat zo is, heb ik te vluchtig gelezen en was dat een domme fout van mij.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik had het ook te snel gedaan en gewoon degene met de minste daling![]()
het ging iig om de grootste stijger, dus jullie hebben verkeerd gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik had het ook te snel gedaan en gewoon degene met de minste daling![]()
Als het niet als volgt stond geformuleerd: 'als percentage van de bevolking' , dan is de vraagstelling verkeerd en moet die vraag gewoon voor iedereen goedgeteld worden!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef hardcorebass het volgende:
jup, misschien stond het niet zo geformuleerd maar zo bedoelden ze het in ieder geval... ik vond het echt een eitje man
vorig jaar ook al gehad en toen niet geleerd, een 7,6 toen.. nu verwacht ik zo rond hetzelfde te hebben of hoger.
Maar de vraagstelling was juist welke het sterkst toenam of ben ik nu helemaal gek?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er steeg toch helemaal geen 1?
Degene die het meeste daalde was volgens het antwoordmodel het juiste antwoord
En er is geen erratum voorgelezen, dus die vraag moet goed gerekend worden, anders weet ik het niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja.
Conclusie: de vraag klopte niet of ik ben gek.
Inderdaad. Ik zat er wel nog over te twijfelen, maar toen ik dat over dat gemeentehuis las koos ik juist voor een functionele regio.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Er staat dat alle bewoners dan naar een cenrtraal gelegen gemeentehuis moeten. Dat is precies de omschrijving van een functionele regio.
De lijnen daalden allemaal?!?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
het ging iig om de grootste stijger, dus jullie hebben verkeerd gekeken
Heb je al geklaagd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zat er wel nog over te twijfelen, maar toen ik dat over dat gemeentehuis las koos ik juist voor een functionele regio.
Inderdaad.quote:
Het is ook gewoon een functionele regio. Vooral omdat bron 5 compleet het tegenovergestelde was van bron 3. Hoe kan het antwoordn dan hetzelfde zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zat er wel nog over te twijfelen, maar toen ik dat over dat gemeentehuis las koos ik juist voor een functionele regio.
Ja dat klopt ook! Ik dacht ook dat er geen één steeg.. dat had ik aanvankelijk ook opgeschreven, maar toen ik de volgende vraag las heb ik maar voor >100.000 gekozen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als het niet als volgt stond geformuleerd: 'als percentage van de bevolking' , dan is de vraagstelling verkeerd en moet die vraag gewoon voor iedereen goedgeteld worden!
Dat is wat ik je brom. Stelletje debielen bij de CITO. Niet te geloven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:15 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een functionele regio. Vooral omdat bron 5 compleet het tegenovergestelde was van bron 3. Hoe kan het antwoordn dan hetzelfde zijn?
of jullie zijn allemaal debielenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond die vraag met die "stijgende lijnen" waarvan er geen één steeg nog wel het debielste..
Leuke vraag was dat ja,wel logisch.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het was toch iets van
> 100.000 inwoners - lijn niet gegeven
50.000 - 100.000 inwoners - daling lijn
25.000 - 50.000 inwoners - daling lijn
5.000 - 25.000 inwoners - daling lijn
< 5.000 inwoners - daling lijn
Welke categorie kent de sterkste toename?
was dan de vraag, toen dacht ik ook van WTF? Of ik lees het fout of ik kijk verkeerd of er werken een stel debielen bij de CITO.![]()
Dat stond toch niet in de vraagstelling als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:20 schreef hardcorebass het volgende:
de vraag klopte wel!! ze daalden allemaal ja, maar als percentage van de bevolking stegen ze toch :S die ene ging van 10 procent naar 30-35 procent.. je moest niet naar een lijntje kijken he maar naar dat stuk tussen 2 lijntjes in...
als je dat nu nog niet snapt
Ik had stroomwinning door waterkracht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef Twest1 het volgende:
Ik keek ook naar de minste daling. Ik dacht dat ik hem wel aardig had gemaakt maar ik heb maar 23 punten dus dat is best weinig. Dom van mijzelf ook, er stond bij een vraag geef een energie bron met een stroom karakter, dus ik dacht het stromen van water en had als antwoord opgeschreven getijdenenergie
dat was een van de weinige die ik niet wist, ik had daar windmolens ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had stroomwinning door waterkracht.![]()
Letterlijk de vraag:quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat stond toch niet in de vraagstelling als ik het me goed herinner.![]()
Dat is ook goed, windenergie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dat was een van de weinige die ik niet wist, ik had daar windmolens ofzo
man, het ging nit om wie het sterkte was gestegen.. want alles was gedaalt... maar als percentage van de bevolking was die ene 35% van de 100% (duh) dus die was het meest gestegen want die had eerst maar 10 procent van de totale bevolkingquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Letterlijk de vraag:
Van welke categorie gemeenten is volgens bron 2 tussen 1900 en 2000 het aandeel in de totale bevolking van Nederland het sterkst toegenomen?
Ik snap hem nu nog niet hoor![]()
Idemquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had stroomwinning door waterkracht.![]()
Ja had ook niet goed gekeken zie nu pas dat >100.000 helemaal geen lijn heeft. Vind de vraag iig nog steeds onduidelijk. Dus dat word klagen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
man, het ging nit om wie het sterkte was gestegen.. want alles was gedaalt... maar als percentage van de bevolking was die ene 35% van de 100% (duh) dus die was het meest gestegen want die had eerst maar 10 procent van de totale bevolking
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:31 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Ja had ook niet goed gekeken zie nu pas dat >100.000 helemaal geen lijn heeft. Vind de vraag iig nog steeds onduidelijk. Dus dat word klagen.
Dude houd je bek nou gewoon, dat jij nou een keer wat goed heb hoef je niet iedereen af te kraken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
als iemand van havo dat nog niet weet inclusief de tekening... ben je wel heel dom.. sorry
Windkracht snap ik niet zo, de wind waait dan wel wat harder aan de kust maar dat is toch niet specifiek voorbehouden aan de wadden? De meeste windmolens staan toch midden in het land, zie wikipedia als voorbeeld. http://nl.wikipedia.org/wiki/Windmolenquote:
Staat nergens dat ik het nog niet weet.. Staat dat ik de vraag nog steeds onduidelijk vind.. Sorryquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
als iemand van havo dat nog niet weet inclusief de tekening... ben je wel heel dom.. sorry
Niet iedereen is zo superintelligent als jij natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Jij had zeker ook gewonnen bij de achmea kennisquiz?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Je meent je wel wat je eens een vraag goed hebt. Doe eens niet zo kinderachtig, het gegeven dat je eindexamen doet, geeft al aan dat je niet meer in de brugklas zit. Gedraag je dan ook ernaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef hardcorebass het volgende:
omg, zet die tekening hier eens neer inclusief de vraag... als iemand dat kan met een screenshotje ofzo?? dan leg ik het wel uit
Als jij zo slim bent, waarom doe je dan geen vwo? Als je toch een betwetertje bent en niet normaal kunt communiceren. Ik zeg al niks meer meneertje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar is turf afgraven nou een vorm van landaanwinning?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Jij had zeker ook gewonnen bij de achmea kennisquiz?
Om daarbij anderen dan ook direct neer te halen en te denigreren, vind je zeker ook wel fijn ofniet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef hardcorebass het volgende:
moeten jullie zeggen, ik zeg alleen dat iedereen die vraag snapte... zelfs bij ons in de klas snapten ze het allemaal, en daar zitten nog mensen bij die van het vmbo afkomen. De vraag kan gewoon niet duidelijker gesteld worden hoor, het is echt heel simpel. Het is gewoon ff kijken wat er bedoelt wordt en dan is het zo logisch als iets.
neuh, maar jullie zitten echt zo te zeuren over die vraag... terwijl het echt gewoon heel simpel is als je nadenktquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Om daarbij anderen dan ook direct neer te halen en te denigreren, vind je zeker ook wel fijn ofniet?
windmolens is goed. Als je het over windenergie hebt en niet over tarwe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dat was een van de weinige die ik niet wist, ik had daar windmolens ofzo
Vraag 26: Leg uit waarom de Noordpolder een strookverkaveling heeft.quote:
Dit forum is bedoelt om te discussieren over de examens en de vragen, dus ik snap niet wat je doel is door hier mensen af te kraken ipv ze te helpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
neuh, maar jullie zitten echt zo te zeuren over die vraag... terwijl het echt gewoon heel simpel is als je nadenkt
ik lach nu wel hard want ik wist allang dat het bronnen en atlas vragen waren, heb geen minuut geleerdbij mij uit de klas sommigen gewoon 5 uren
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik niet hoger dan een 5 haal, ga ik dood.
Exact.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:44 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Dit forum is bedoelt om te discussieren over de examens en de vragen, dus ik snap niet wat je doel is door hier mensen af te kraken ipv ze te helpen.
ze zullen daar geen turf hebben neem ik aan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vraag 26: Leg uit waarom de Noordpolder een strookverkaveling heeft.
Ik: Omdat er teurf afgegraven wrd en daarom werden die kanaaltjes gegraven zodat ze erbij konden.
Antwoord: Uit het antwoord moet blijken dat er in dit gebied landaanwinning heeft plaatsgevonden in het verlengde van de kavels.
Typisch voorbeeld van iemand die zich dood heeft zitten studeren en dan gewoon een beetje stoer wilt lopen doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
neuh, maar jullie zitten echt zo te zeuren over die vraag... terwijl het echt gewoon heel simpel is als je nadenkt
ik lach nu wel hard want ik wist allang dat het bronnen en atlas vragen waren, heb geen minuut geleerdbij mij uit de klas sommigen gewoon 5 uren
ik probeerde ze juist te helpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:44 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Dit forum is bedoelt om te discussieren over de examens en de vragen, dus ik snap niet wat je doel is door hier mensen af te kraken ipv ze te helpen.
En je helpt ons door ons voor debielen uit te maken....erg logisch inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik probeerde ze juist te helpenmaarja ik leg het zo duidelijk mogelijk uit. En jullie kijken er niet eens naar en blijven doorgaan met zeuren over die vraag, terwijl ik het antwoord duidelijk gegeven heb.
AK heeft gewoon niets met leren te maken, meer met logisch nadenken
tuurlyk, ik doe nu havo 5 voor de 2e keer... en leer nooit, vandaar dat ik vorig jaar gezakt was... en nu weet ik gewoon nog veel. Ik heb totaal nog geen uur geleerd voor alle examens tot nu toe, dus weet niet wat je nu lult... Ik vind alleen de landschappen kut bij ak, en dat was er noujuist bijna niet in... en dat was vorig jaar ook niet dus dat had ik al verwacht...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van iemand die zich dood heeft zitten studeren en dan gewoon een beetje stoer wilt lopen doen.
Nou gefeliciteerd, succes in je verdere leven
EN NOU OPGEDONDERD HOMO!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Stelletje randebielenEen beetje iemand de huid vol schelden de de vraag wél gelezen heeft
Die vraag was heel makkelijk en als je die fout hebt ben je dom.
ik ben geen hockeykakkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En je helpt ons door ons voor debielen uit te maken....erg logisch inderdaad.![]()
idd.. toch even knuffelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:48 schreef Lisette18 het volgende:
kut zeg ik
Dus, is turf afgraven een vorm van landaanwinning?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vraag 26: Leg uit waarom de Noordpolder een strookverkaveling heeft.
Ik: Omdat er teurf afgegraven wrd en daarom werden die kanaaltjes gegraven zodat ze erbij konden.
Antwoord: Uit het antwoord moet blijken dat er in dit gebied landaanwinning heeft plaatsgevonden in het verlengde van de kavels.
Want iedereen die hockeyed is kakker en zegt woorden als debielquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik ben geen hockeykakkerik gebruik geen woorde als debiel
![]()
Dat verklaart het, en dan vind je het raar dat je sommige onderdelen beter onder de knie hebt dan ons, logisch als je 2 jaar lang dezelfde stof krijgt onderwezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
tuurlyk, ik doe nu havo 5 voor de 2e keer... en leer nooit, vandaar dat ik vorig jaar gezakt was... en nu weet ik gewoon nog veel. Ik heb totaal nog geen uur geleerd voor alle examens tot nu toe, dus weet niet wat je nu lult... Ik vind alleen de landschappen kut bij ak, en dat was er noujuist bijna niet in... en dat was vorig jaar ook niet dus dat had ik al verwacht...
Last van kortetermijngeheugen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik ben geen hockeykakkerik gebruik geen woorde als debiel
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
of jullie zijn allemaal debielen
ja dat zal wel, maar niet in dat gebied .. dus is volgens my niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus, is turf afgraven een vorm van landaanwinning?
kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Last van kortetermijngeheugen?
[..]
Samenvattend: Je bent 'vrijwillig' van het atheneum naar de HAVO gegaan omdat je het 'te makkelijk' vond op het atheneum, vervolgens blijf je zitten op 5HAVO. Wat is daarvan de reden, het was te makkelijk dat je geen moeite deed om te leren maar uiteindelijk toch te moeilijk bleek? En je wilt niet naar de universiteit? Héél logisch, dus je wilt toch stukadoor worden omdat de universiteit te makkelijk is (even beredeneert vanuit jouw logica)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef hardcorebass het volgende:
misschien komt het wel omdat ik jaren op t gymnasium heb gezeten, maar daar vanaf ben gegaan omdat ik toch geen universiteit wou doen en omdat ik de mensen daar maar mongolen vond... dat zijn kakkers...
ik heb 1e en 2e jaar gymnasium gedaan, erg makkelijk gehaald en gewoon bijna altijd zonder te leren...
toen maar naar atheneum gegaan, omdat ik toch geen grieks en latijn wilde...
toen naar havo 4omdat ik niet naar de universiteit wou
toen net over naar havo 5... en toen gezakt..
en nu weer havo 5, en sta er weer niet super voor
neuh, ik vond het niet te gemakkelijk, maar ik wilde niet meer op die school zitten met al die nerds (ja want dat zijn het) en ben toen maar naar atheneum gegaan op een andere school... dat jaar heb ik net niet gehaald , te lui om te leren, en toen havo 4 en havo 5... gewoon niet genoeg geleerd die jaren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Samenvattend: Je bent 'vrijwillig' van het atheneum naar de HAVO gegaan omdat je het 'te makkelijk' vond op het atheneum, vervolgens blijf je zitten op 5HAVO. Wat is daarvan de reden, het was te makkelijk dat je geen moeite deed om te leren maar uiteindelijk toch te moeilijk bleek? En je wilt niet naar de universiteit? Héél logisch, dus je wilt toch stukadoor worden omdat de universiteit te makkelijk is (even beredeneert vanuit jouw logica)
ik haalde het ja, met af en toe iets te leren.. maar veel minder dan de rest deed... op de basisschool ging alles als een eitje, overal 9's en soms 1 8 op me rapporten, 10 minuten leren en ik had een 10...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:04 schreef iraanse_malloot het volgende:
maarrrrrrrr je zei dat je op gymnasium alles haalde zonder te leren... miereneukmierenneuk
ik had het goed staat zei iemand tegen me die het net nagekeken had..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef iraanse_malloot het volgende:
en de vraag was welke gemeenten maakten relatief een hoger deel uit van de bevolking.
ik had dus de 50 000+ steden. de 20 000 - 50 000 hoort bij de onderste lijn.
vergezochte onzin.. ik ga pro evo spelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef hardcorebass het volgende:
je ziet toch dat het verschil tussen die 2 lijntjes heel dun is, en op het einde heel breed is... nou dat verklaart het allemaal
zo ongeveer wel..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Messenga het volgende:
Die grafiek was gewoon een soort lorenz curve hoor.
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn, zo is het duidelijk dat alles cumultatief is. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Messenga het volgende:
Die grafiek was gewoon een soort lorenz curve hoor.
Wie bedenkt dat dan ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
een van de eerste vragen waarbij er gevraagd werd waarom de EU precies afspraken had met de ACP landen.. ik had ergens gelezen dat er in het antwoordbende ( ik kijk m zelf net na) stond dat die afspraken er waren omdat het kolonien waren ?
Even opgezocht op wikipedia, en het staat er als een bijzaak..
klikkie
Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.
kolonien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
een van de eerste vragen waarbij er gevraagd werd waarom de EU precies afspraken had met de ACP landen.. ik had ergens gelezen dat er in het antwoordbende ( ik kijk m zelf net na) stond dat die afspraken er waren omdat het kolonien waren ?
klikkie
Zeker.. je had al niet al te veel tijd, ik heb echt geen tijd om even heel goed een grafiek na te gaan.. Als ze nu gewoon die bende een kleurtje gegeven hadden netals iemand deed op dit forum was er geen onduidelijkheid over geweest..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja, zo heb ik de grafiek nooit bekeken. Dat hadden ze ook wel even wat duidelijker mogen maken.
Dat staat ook in het correctiemodel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
klikkie
nee maar zo kun je het ongeveer bekyken, ik zit niet aan de crackquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn, zo is het duidelijk dat alles cumultatief is. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.
Ja inderdaad, dat is het ook ! Kolonien is wat mij en wikipedia betreft een bijzaak, dit hebben we ook nooit in de les behandeld ofzo..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie bedenkt dat dan ook
Ik had zoiets opgeschreven van "Het is goed voor de economie van de landen"
Het woord kolonien is niet eens een keer gevallen tijdens de les toen het over de ACP-landen ging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is het ook ! Kolonien is wat mij en wikipedia betreft een bijzaak, dit hebben we ook nooit in de les behandeld ofzo..
Ik hoop dat ze het antwoordmodule echt niet al te krap nemen..
Dát bedoel ik.. schánde !quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het woord kolonien is niet eens een keer gevallen tijdens de les toen het over de ACP-landen ging.![]()
niet veel tijd? ik vond het najuist heel overdreven 3 uur, ik was tot kwart over 10 bezig.. en toen was ik al klaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef Shrien het volgende:
[..]
Zeker.. je had al niet al te veel tijd, ik heb echt geen tijd om even heel goed een grafiek na te gaan.. Als ze nu gewoon die bende een kleurtje gegeven hadden netals iemand deed op dit forum was er geen onduidelijkheid over geweest..
Die examens worden toch samengesteld door mensen die er verstand van hebben ?
En het wordt toch wel een paar keer nagekeken of de vragen goed en duidelijk zijn ?
Blergh!
Maar die landen waren toch al kolonien van (EU-)landen voordat dat akkoord tot stand komen, vanwaar ineens het besluit om die landen dan toch te steunen nadat ze jaren importheffingen op exportproducten van die kolonien hebben geheven?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is het ook ! Kolonien is wat mij en wikipedia betreft een bijzaak, dit hebben we ook nooit in de les behandeld ofzo..
Ik hoop dat ze het antwoordmodule echt niet al te krap nemen..
ik heb niets nagekeken, maar iemand uit me klas zegt dat ie 30 punten heeft. hij heeft zoveel vragen gestelt die ik wel wist, en ik weet gewoon zeker datik er minimaal 40 goed heb..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kerel je had al nagekeken ga nou niet zo stoer doen?
da's klote, bij ons wel geloof ik. dan is dat wel heel genaait. Ik wist het in het begin ook niet, maar toen dacht ik ff na over midden afrika etc. en kwam ik op het idee om het over kolonien te hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het woord kolonien is niet eens een keer gevallen tijdens de les toen het over de ACP-landen ging.![]()
De hoofdzaak is dan dus: de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling van deze landen stimuleren (Dit was dan ook mijn antwoord op het examen)quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uit het boek de geo:
"Om de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling in haar voormalige kolonien in Afrika, de Cariben en de pacific te stimuleren..."
LOL! en dan in het antwoordmodel enkel en alleen het antwoord geven dat het kolonien waren. Hoe krom ook weer!
dus daar staat APC voor?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uit het boek de geo:
"Om de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling in haar voormalige kolonien in Afrika, de Cariben en de pacific te stimuleren..."
LOL! en dan in het antwoordmodel enkel en alleen het antwoord geven dat het kolonien waren. Hoe krom ook weer!
Laks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hoofdzaak is dan dus: de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling van deze landen stimuleren (Dit was dan ook mijn antwoord op het examen)
De bijzaak is dan dat het kolonien waren.
En is 'omdat het oud-kolonien zijn' niet een beetje makkelijk gesteld?![]()
Dus je kunt het antwoord helemaal goed beantwoord hebben, maar omdat het woord kolonien ontbreekt, krijg je geen punt. Wat belachelijk zeg.![]()
Afrika - Pacifische - Caribischequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dus daar staat APC voor?dat wist ik niet eens...
maar kolonien is toch wel duidelijk
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hoofdzaak is dan dus: de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling van deze landen stimuleren (Dit was dan ook mijn antwoord op het examen)
De bijzaak is dan dat het kolonien waren.
En is 'omdat het oud-kolonien zijn' niet een beetje makkelijk gesteld?![]()
Dus je kunt het antwoord helemaal goed beantwoord hebben, maar omdat het woord kolonien ontbreekt, krijg je geen punt. Wat belachelijk zeg.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...
maar waarom zijn het juist DIE landen, het zouden ook andere landen kunnen zijn.. zoo moet je de vraag dus zien..
en dan is het antwoord: omdat het kolonien waren..
logisch
Het stond er lketterlijk ja. Alle begrippen overigens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Afrika - Pacifische - Caribische
![]()
De vraag is niet: waarom worden JUIST DIE landen gesteund. Ik vind dat ze allebei goed MOETEN rekenen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...
maar waarom zijn het juist DIE landen, het zouden ook andere landen kunnen zijn.. zoo moet je de vraag dus zien..
logisch
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
logisch
nee tis gewoon zo, er staat dat de acp landen geholpen worden...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:38 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik vind jou best wel onaangenaam eigenlijk
OT: Heb deze echt verklootIk had een kuttafel die keihard piepte elke keer als ik bewoog..
En dat schalde door de hele gymzaal
Dus heb de hele tijd geprobeerd om zo weinig mogelijk te bewegen
een verschrikking
Had geen eens tijd om na te denken![]()
ja slaat nergens opquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:45 schreef Messenga het volgende:
Tafeltje was hier ook beetje te klein voor
- Woordenboek
- Eten/drinken
- Pennen
- Atlas
-Bronnenboek
-opgavenblad
-antwoordblad
-kladpapier
Helaas is dat dus wel het geval:quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
De vraag is niet: waarom worden JUIST DIE landen gesteund. Ik vind dat ze allebei goed MOETEN rekenen.
Ik had hem gewoon goed hoor.. Stond namelijk in mijn boekquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee tis gewoon zo, er staat dat de acp landen geholpen worden...
maar waarom de acp landen?
dat is dan toch gewoon :S dat jullie heel de dag fucking hard zitten te stressen kan ik niets aan doen
Ben wel blij dat onze lieve school ons 2 tafeltjes had gegevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:45 schreef Messenga het volgende:
Tafeltje was hier ook beetje te klein voor
- Woordenboek
- Eten/drinken
- Pennen
- Atlas
-Bronnenboek
-opgavenblad
-antwoordblad
-kladpapier
Wij hadden 2 tafelsquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja slaat nergens opalles uitgeklapt en wel op tafel en telkens valt de helft vd tafel af
mwah het is eigenlijk niet eens theorie, gewoon logisch nadenken en dan kom je op dat kolonien het enige mogelijke antwoord is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon goed hoor.. Stond namelijk in mijn boekTheorie leren heeft af en toe wel nut ja...
Zeker als je beter theoretisch bent dan kaart-vaardig![]()
Niet iedereen heeft dezelfde kwaliteiten.. Dat zou uitgerekend JIJ moeten weten![]()
Dat is basiskennis. Van België.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef BMH het volgende:
Waar stond in je boeken dat Congo een kolonie van een Europees land was? Volgens mij nergens. Klagen!!
chill... we hadden niet eens meer tafels, alle tafels zijn bezet en langsons zat het vwo examens te maken, en in de zaal daarnaast weer vmbo leerlingen... vanmorgen niet btw want toen had vmbo nietsquote:
Als ik niet geleerd had voor AK had ik in plaats van een 4,6 - 6,6 een 3 ofzo gehadquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
mwah het is eigenlijk niet eens theorie, gewoon logisch nadenken en dan kom je op dat kolonien het enige mogelijke antwoord is.
je kunt beter niet leren voor AK, alleen met schoolexamenswant ik wist wel dat het examen bestond uit atlas en bronvragen
zelfde als bij geschiedenis, das ook maar een klein beetje theorie en de rest is dus echt wel bronvragen etc.
België it is. Waarom spreken ze daar dan Fransquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:50 schreef BMH het volgende:
Waar stond in je boeken dat Congo een kolonie van een Europees land was? Volgens mij nergens. Klagen!!
Nee hoor,Congo is de republiek Congo geworden. België baalt er nog van dat ze Congo weg hebben gedaan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
uhuh, toen had het ook een andere naam toch?zaire? of was dat niet?
Nou, ok. Omdat dat arme landen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:47 schreef Skadi het volgende:
[..]
Helaas is dat dus wel het geval:
'Waarom heeft de EU juist met deze landen aparte handelsafspraken gemaakt?'
ik kyk net op google, het toenmalige zaire heet nu congo staat er toch echtquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee hoor,Congo is de republiek Congo geworden. België baalt er nog van dat ze Congo weg hebben gedaan.
Ik had die eerste reden dus ook genoemd. Ze maken in de eerste plaats handelsafspraken omdat de landen arm zijn. DAT is de belangrijkste reden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou, ok. Omdat dat arme landen zijn.
Ja, maar. Er zijn wel meer arme landen. Ja, klopt. Maar er zijn ook wel meer kolonien van Nederland!
Kloptquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik kyk net op google, het toenmalige zaire heet nu congo staat er toch echt
Jup.. leek mij dus ook.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had die eerste reden dus ook genoemd. Ze maken in de eerste plaats handelsafspraken omdat de landen arm zijn. DAT is de belangrijkste reden.
Klopt. Waarom juist die? Omdat het kolonien zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had die eerste reden dus ook genoemd. Ze maken in de eerste plaats handelsafspraken omdat de landen arm zijn. DAT is de belangrijkste reden.
Precies! Had ik dus geantwoord...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik was in de war, Congo dinges was Zaire inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik kyk net op google, het toenmalige zaire heet nu congo staat er toch echt
onzin toch? anders konden ze dat dus ook met Brazilie en Colombia doen.. de enigste reden is gewoon dat het kolonien waren.quote:
Interessequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef hardcorebass het volgende:
ik heb gewoon een heel goed geheugenwerkt ook wel in zijn voordeel bij ak, ik vind het alleen wel grappig dat ik bijvoorbeeld een superhoog punt haal voor ak terwijl ik eigenlijk gewoon niet geleerd heb ( 4 blz achter in het boek
) maar daar bleek je ook niets aan te hebben. Terwijl anderen 4 of 5 uur leren en dan nog een slecht punt halen
antwoord B toch? en dan erachter zetten, want daar wonen 200 allochtonen in 1 huisquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef pekel het volgende:
Trouwens het VMBO -examen Aardrijkskunde al gezien?![]()
[afbeelding]
Vier wijken van verschillende grote steden
In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft.
In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
A - in de wijk op foto 1
B - in de wijk op foto 2
C - in de wijk op foto 3
D - in de wijk op foto 4
Maar als die ACP landen niet zo arm waren hadden ze hun ook niet geholpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
onzin toch? anders konden ze dat dus ook met Brazilie en Colombia doen.. de enigste reden is gewoon dat het kolonien waren.
echt interesse heb ik voor geen één vakquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
InteresseIk let dan in de auto ook altijd goed op, en ik vond het prachtig (vroegah dan) in atlassen te neuzen.
neuh, maar dat alle antwoorden gewoon voor zich spreken.. en dat is ook gewoon zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef pekel het volgende:
hardcorebass...wat wil je nu eigenlijk duidelijk maken? Dat iedereen die sommige dingen op het examen Aardrijkskunde niet duidelijk vond een untermensch is?
nee klopt, maar waarom helpen ze juist hen..? Zo moet je het zien, anders kunnen ze wel alle andere helpen landen , dat werkt ook nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar als die ACP landen niet zo arm waren hadden ze hun ook niet geholpen.
Antwoord D. Duidelijk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef pekel het volgende:
Trouwens het VMBO -examen Aardrijkskunde al gezien?![]()
[afbeelding]
Vier wijken van verschillende grote steden
In vier wijken van verschillende grote steden is een foto gemaakt die het karakter van die wijk weergeeft.
In welke wijk wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
A - in de wijk op foto 1
B - in de wijk op foto 2
C - in de wijk op foto 3
D - in de wijk op foto 4
Blijkbaar was ik vanmorgen dan nog brak van gisteravond.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:09 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
neuh, maar dat alle antwoorden gewoon voor zich spreken.. en dat is ook gewoon zo![]()
of ik moet hetzelfde denken als de makers van dat examen
er staat toch al dat ze hulp geven aan hun, dat spreekt toch voor zich dan dat ze arm zijn.. Maar waarom juist aan hun en geen andere arme landen? Omdat het kolonien zijnquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kunt het van 2 kanten bekijken:
1. De eerste plaats om die ACP landen te helpen is omdat ze arm zijn, was dat niet het geval dan zouden ze die hulp niet geven
2. De eerste plaats om die ACP landen te helpen is omdat ze een kolonie waren, was dat niet het geval dan zouden ze die hulp niet geven.
Dan moeten beide antwoorden toch goed zijn?
Bij 2 ga je er vanuit dat de EU, landen alleen wil helpen als ze koloniën zijn geweest. Dat is natuurlijk absurd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Je kunt het van 2 kanten bekijken:
1. De eerste plaats om die ACP landen te helpen is omdat ze arm zijn, was dat niet het geval dan zouden ze die hulp niet geven
2. De eerste plaats om die ACP landen te helpen is omdat ze een kolonie waren, was dat niet het geval dan zouden ze die hulp niet geven.
Dan moeten beide antwoorden toch goed zijn?
Wel goed. Alleen moest je net weten dat die arme landen toevallig allemaal koloniën zijn geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef kweek89 het volgende:
1 had ik dat het overwegend 3e wereldlanden zijn....niet goed dus![]()
niet, er staat nergens dat de eu alleen die landen steunt..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij 2 ga je er vanuit dat de EU, landen alleen wil helpen als ze koloniën zijn geweest. Dat is natuurlijk absurd.
als jij dat logisch vindt ben je toch erg creatief. Waarom zou je per se met een kolonie willen handelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
logisch
Ik had Leusdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef denthemen het volgende:
Die vraag over die gemeente die eigenlijk zich afkeerde tegen Amersfoort, ik heb daar Eemnes omdat er weinig mensen richting Amersfoort gingen voor werk en er was veel bevolkingsgroei wat erop duidde dat ze naast een andere grote stad (hilversum) zaten, hebben meer mensen dit? Bij mij op school bijna allemaal maar het antwoord model zegt (natuurlijk) weer wat anders
omdat je iets terug wil doen voor ze, je hent het land ookverneukt tenslottequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
als jij dat logisch vindt ben je toch erg creatief. Waarom zou je per se met een kolonie willen handelen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef Lisette18 het volgende:
hardbass je moet nu echt weg gaan, we weten dat je het goed hebt gemaakt en niet heb geleerd. Heel knap en fijn voor je maar het zou fijn zijn als wij gewoon kunnen discussieren zoder dat jij je er de hele tijd mee loopt te bemoeien! En zo wijsneuziger loopt te doen.. No offense
no offenSe?quote:
Zeg dat dan ff tegen jezelf, 1 keer is tof, maar constant begint irritant te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
no offenSe?
ik doe niet wijsneuzerig, ik ben ook gewoon een keer blij dat ik me examen goed heb gemaakt... je kunt er gewoon niet tegen dat je het niet goed hebt gemaakt![]()
haha jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:39 schreef Lisette18 het volgende:
klopt, ik ga hier na niet meer op je in.. Het feit dat je van gymnasium naar atheneum naar HAVO bent gegaan en dan nog zakt zegt meer als genoeg.
Wat houdt de normering in als k vragen mag ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik had ook eemnes
ik heb net even de normering van de vorige jaren opgezocht:
2006: 1,2
2005: 1,2
2004: 1,4
2003: 1,5
het is dus te hopen dat die normering dit jaar ongeveer gelijk is aan deze normeringen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha jaik ben zo dom, en ik maak AK nog beter dan joujij
zo formuleer je het toch? domme doos
![]()
brommertopic is voorbij :'') me brommer totall loss weet je nog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef no1uknow het volgende:
Lisette doe es niet zo zeiken.
Hardcorebass, waarom zet je je piem0l online en waarom ben je nooit meer in brommertopic?
Doe is niet zo lomp, ga brood bakken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha jaik ben zo dom, en ik maak AK nog beter dan jou
zo formuleer je het toch? domme doos
![]()
sorry no1uknowquote:
dat bepaalt hoe hoog (of hoe laag) je cijfer uiteindelijk zal worden. er zijn formules voor, maar hoe dat precies zit weet ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:41 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wat houdt de normering in als k vragen mag ?![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat bepaalt hoe hoog (of hoe laag) je cijfer uiteindelijk zal worden. er zijn formules voor, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
hoe ik het meestal bereken is: ik bereken mijn cijfer op internet, voor Aardrijkskunde bijv tussen de 4.1 en 6.1. met een normering van 1,2 zou mijn cijfer dus een 5.3 worden. (gewoon het normering getal bij het minimale cijfer optellen dus) dit klopt volgens mij niet helemaal, maar zo bereken ik het in ieder geval.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat bepaalt hoe hoog (of hoe laag) je cijfer uiteindelijk zal worden. er zijn formules voor, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
hoe ik het meestal bereken is: ik bereken mijn cijfer op internet, voor Aardrijkskunde bijv tussen de 4.1 en 6.1. met een normering van 1,2 zou mijn cijfer dus een 5.3 worden. (gewoon het normering getal bij het minimale cijfer optellen dus) dit klopt volgens mij niet helemaal, maar zo bereken ik het in ieder geval.
Ohja die FDS.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
brommertopic is voorbij :'') me brommer totall loss weet je nog?
ik ook...Wiskundequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:17 schreef MrManiak het volgende:
Waarom weet ik nu al waar de herkansingen van jullie allemaal naartoe gaan?
ik ook, maar had nijkers overwogenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik had ook Eemnes.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef denthemen het volgende:
Die vraag over die gemeente die eigenlijk zich afkeerde tegen Amersfoort, ik heb daar Eemnes omdat er weinig mensen richting Amersfoort gingen voor werk en er was veel bevolkingsgroei wat erop duidde dat ze naast een andere grote stad (hilversum) zaten, hebben meer mensen dit? Bij mij op school bijna allemaal maar het antwoord model zegt (natuurlijk) weer wat anders
we zijn gewoon ntbquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde!
Brengt me ook niet verder maargoed
Ik had precies hetzelfde als jou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik had omdat ze bevolkingsgroei daar sterk toenam maar dat het aantal fornzen erg klein was naar de stad amersfoort.
Ik zag het inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Myljuschka (Gymansium) heeft een 2,6 gehaald op Aardrijkskunde Havo.
Dat ze lekker is jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:37 schreef rene90 het volgende:
of dat zegt genoeg over myljuschka:)
Ik wist niet dat je eindexamen kunt doen op 4HAVO?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:49 schreef Coastertommm het volgende:
Mn leraar had het al nagekeken (die man heeft geen leven ofzo?)
En het was slécht gemaakt. Het gemiddelde aantal punten van onze klas lag op de 25, het hoogste was 36.
Ik heb maar niet mijn aantal punten gevraagd
Dan zal de norm wel ontzettend worden versoepeld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:57 schreef Rutgerr het volgende:
Ik vind het ook niet vreemd dat het zo slecht is gemaakt, het examen was ongelooflijk moeilijk, zkeer in vergelijking met het examen van vorig jaar wat zo simpel was.
Ik moet een 4.2 hebben, heb het zooitje nog niet nagekeken maar ik vond m erg moeilijk..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef denthemen het volgende:
ik had een 4.6 nodig, 27 punten is bij een normering van 0 een 4.6 dus dat komt goed
Ik had een verwijzing van werken in de landbouwquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vreemd dat er in bovenstaand niets gezegd wordt over vraag 1.
Wel over dit gelukkig:
11. Eemnes met verwijzing naar werken in de landbouw: fout. Eemnes met verwijzing naar werken in Noord-Holland (Hilversum e.a.), en dus een provinciegrens overgaan: 3 punten.
ik had een verwijzing naar beide...vraag me af of ze dat goedrekenen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik had een verwijzing van werken in de landbouw![]()
Same herequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef MrManiak het volgende:
Ik durf AK niet na te kijken, ben bang dat ik teveel fout heb
http://www.knag.nl/6.0.htmlquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:04 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
Waar vind je die lijst van DoorgestokenKaart?
Hij heeft geen keusquote:Op zondag 10 juni 2007 12:08 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
Ah, bedankt man! Feest, dat scheelt wat puntjes als mijn docent dat ook aanhoudt!
Ik denk het wel.quote:
Als leerling kun je als het goed is wel weer bezwaar maken.quote:Let op. onderstaande opmerkingen zijn suggesties. De verantwoordelijkheid voor de correctie blijft bij de 1e en 2e corrector.
laat maar, verkeerde topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:06 schreef denthemen het volgende:
ik had een 4.6 nodig, 27 punten is bij een normering van 0 een 4.6 dus dat komt goed
7.0 akquote:
Met leren een 7, maar je krijgt echt niets op het examen van wat je moest leren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
lekker jaik ook zonder te leren, dus een tip voor volgend jaar: niet leren voor ak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |