Want iedereen die hockeyed is kakker en zegt woorden als debielquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik ben geen hockeykakkerik gebruik geen woorde als debiel
![]()
Dat verklaart het, en dan vind je het raar dat je sommige onderdelen beter onder de knie hebt dan ons, logisch als je 2 jaar lang dezelfde stof krijgt onderwezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
tuurlyk, ik doe nu havo 5 voor de 2e keer... en leer nooit, vandaar dat ik vorig jaar gezakt was... en nu weet ik gewoon nog veel. Ik heb totaal nog geen uur geleerd voor alle examens tot nu toe, dus weet niet wat je nu lult... Ik vind alleen de landschappen kut bij ak, en dat was er noujuist bijna niet in... en dat was vorig jaar ook niet dus dat had ik al verwacht...
Last van kortetermijngeheugen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik ben geen hockeykakkerik gebruik geen woorde als debiel
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
of jullie zijn allemaal debielen
ja dat zal wel, maar niet in dat gebied .. dus is volgens my niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus, is turf afgraven een vorm van landaanwinning?
kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Last van kortetermijngeheugen?
[..]
Samenvattend: Je bent 'vrijwillig' van het atheneum naar de HAVO gegaan omdat je het 'te makkelijk' vond op het atheneum, vervolgens blijf je zitten op 5HAVO. Wat is daarvan de reden, het was te makkelijk dat je geen moeite deed om te leren maar uiteindelijk toch te moeilijk bleek? En je wilt niet naar de universiteit? Héél logisch, dus je wilt toch stukadoor worden omdat de universiteit te makkelijk is (even beredeneert vanuit jouw logica)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef hardcorebass het volgende:
misschien komt het wel omdat ik jaren op t gymnasium heb gezeten, maar daar vanaf ben gegaan omdat ik toch geen universiteit wou doen en omdat ik de mensen daar maar mongolen vond... dat zijn kakkers...
ik heb 1e en 2e jaar gymnasium gedaan, erg makkelijk gehaald en gewoon bijna altijd zonder te leren...
toen maar naar atheneum gegaan, omdat ik toch geen grieks en latijn wilde...
toen naar havo 4omdat ik niet naar de universiteit wou
toen net over naar havo 5... en toen gezakt..
en nu weer havo 5, en sta er weer niet super voor
neuh, ik vond het niet te gemakkelijk, maar ik wilde niet meer op die school zitten met al die nerds (ja want dat zijn het) en ben toen maar naar atheneum gegaan op een andere school... dat jaar heb ik net niet gehaald , te lui om te leren, en toen havo 4 en havo 5... gewoon niet genoeg geleerd die jaren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Samenvattend: Je bent 'vrijwillig' van het atheneum naar de HAVO gegaan omdat je het 'te makkelijk' vond op het atheneum, vervolgens blijf je zitten op 5HAVO. Wat is daarvan de reden, het was te makkelijk dat je geen moeite deed om te leren maar uiteindelijk toch te moeilijk bleek? En je wilt niet naar de universiteit? Héél logisch, dus je wilt toch stukadoor worden omdat de universiteit te makkelijk is (even beredeneert vanuit jouw logica)
ik haalde het ja, met af en toe iets te leren.. maar veel minder dan de rest deed... op de basisschool ging alles als een eitje, overal 9's en soms 1 8 op me rapporten, 10 minuten leren en ik had een 10...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:04 schreef iraanse_malloot het volgende:
maarrrrrrrr je zei dat je op gymnasium alles haalde zonder te leren... miereneukmierenneuk
ik had het goed staat zei iemand tegen me die het net nagekeken had..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef iraanse_malloot het volgende:
en de vraag was welke gemeenten maakten relatief een hoger deel uit van de bevolking.
ik had dus de 50 000+ steden. de 20 000 - 50 000 hoort bij de onderste lijn.
vergezochte onzin.. ik ga pro evo spelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef hardcorebass het volgende:
je ziet toch dat het verschil tussen die 2 lijntjes heel dun is, en op het einde heel breed is... nou dat verklaart het allemaal
zo ongeveer wel..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Messenga het volgende:
Die grafiek was gewoon een soort lorenz curve hoor.
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn, zo is het duidelijk dat alles cumultatief is. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Messenga het volgende:
Die grafiek was gewoon een soort lorenz curve hoor.
Wie bedenkt dat dan ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
een van de eerste vragen waarbij er gevraagd werd waarom de EU precies afspraken had met de ACP landen.. ik had ergens gelezen dat er in het antwoordbende ( ik kijk m zelf net na) stond dat die afspraken er waren omdat het kolonien waren ?
Even opgezocht op wikipedia, en het staat er als een bijzaak..
klikkie
Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.
kolonien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
een van de eerste vragen waarbij er gevraagd werd waarom de EU precies afspraken had met de ACP landen.. ik had ergens gelezen dat er in het antwoordbende ( ik kijk m zelf net na) stond dat die afspraken er waren omdat het kolonien waren ?
klikkie
Zeker.. je had al niet al te veel tijd, ik heb echt geen tijd om even heel goed een grafiek na te gaan.. Als ze nu gewoon die bende een kleurtje gegeven hadden netals iemand deed op dit forum was er geen onduidelijkheid over geweest..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ja, zo heb ik de grafiek nooit bekeken. Dat hadden ze ook wel even wat duidelijker mogen maken.
Dat staat ook in het correctiemodel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
klikkie
nee maar zo kun je het ongeveer bekyken, ik zit niet aan de crackquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn, zo is het duidelijk dat alles cumultatief is. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.
Ja inderdaad, dat is het ook ! Kolonien is wat mij en wikipedia betreft een bijzaak, dit hebben we ook nooit in de les behandeld ofzo..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wie bedenkt dat dan ook
Ik had zoiets opgeschreven van "Het is goed voor de economie van de landen"
Het woord kolonien is niet eens een keer gevallen tijdens de les toen het over de ACP-landen ging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is het ook ! Kolonien is wat mij en wikipedia betreft een bijzaak, dit hebben we ook nooit in de les behandeld ofzo..
Ik hoop dat ze het antwoordmodule echt niet al te krap nemen..
Dát bedoel ik.. schánde !quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het woord kolonien is niet eens een keer gevallen tijdens de les toen het over de ACP-landen ging.![]()
niet veel tijd? ik vond het najuist heel overdreven 3 uur, ik was tot kwart over 10 bezig.. en toen was ik al klaarquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef Shrien het volgende:
[..]
Zeker.. je had al niet al te veel tijd, ik heb echt geen tijd om even heel goed een grafiek na te gaan.. Als ze nu gewoon die bende een kleurtje gegeven hadden netals iemand deed op dit forum was er geen onduidelijkheid over geweest..
Die examens worden toch samengesteld door mensen die er verstand van hebben ?
En het wordt toch wel een paar keer nagekeken of de vragen goed en duidelijk zijn ?
Blergh!
Maar die landen waren toch al kolonien van (EU-)landen voordat dat akkoord tot stand komen, vanwaar ineens het besluit om die landen dan toch te steunen nadat ze jaren importheffingen op exportproducten van die kolonien hebben geheven?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is het ook ! Kolonien is wat mij en wikipedia betreft een bijzaak, dit hebben we ook nooit in de les behandeld ofzo..
Ik hoop dat ze het antwoordmodule echt niet al te krap nemen..
ik heb niets nagekeken, maar iemand uit me klas zegt dat ie 30 punten heeft. hij heeft zoveel vragen gestelt die ik wel wist, en ik weet gewoon zeker datik er minimaal 40 goed heb..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kerel je had al nagekeken ga nou niet zo stoer doen?
da's klote, bij ons wel geloof ik. dan is dat wel heel genaait. Ik wist het in het begin ook niet, maar toen dacht ik ff na over midden afrika etc. en kwam ik op het idee om het over kolonien te hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het woord kolonien is niet eens een keer gevallen tijdens de les toen het over de ACP-landen ging.![]()
De hoofdzaak is dan dus: de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling van deze landen stimuleren (Dit was dan ook mijn antwoord op het examen)quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uit het boek de geo:
"Om de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling in haar voormalige kolonien in Afrika, de Cariben en de pacific te stimuleren..."
LOL! en dan in het antwoordmodel enkel en alleen het antwoord geven dat het kolonien waren. Hoe krom ook weer!
dus daar staat APC voor?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Uit het boek de geo:
"Om de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling in haar voormalige kolonien in Afrika, de Cariben en de pacific te stimuleren..."
LOL! en dan in het antwoordmodel enkel en alleen het antwoord geven dat het kolonien waren. Hoe krom ook weer!
Laks.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hoofdzaak is dan dus: de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling van deze landen stimuleren (Dit was dan ook mijn antwoord op het examen)
De bijzaak is dan dat het kolonien waren.
En is 'omdat het oud-kolonien zijn' niet een beetje makkelijk gesteld?![]()
Dus je kunt het antwoord helemaal goed beantwoord hebben, maar omdat het woord kolonien ontbreekt, krijg je geen punt. Wat belachelijk zeg.![]()
Afrika - Pacifische - Caribischequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dus daar staat APC voor?dat wist ik niet eens...
maar kolonien is toch wel duidelijk
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De hoofdzaak is dan dus: de zelfstandigheid en de economische ontwikkeling van deze landen stimuleren (Dit was dan ook mijn antwoord op het examen)
De bijzaak is dan dat het kolonien waren.
En is 'omdat het oud-kolonien zijn' niet een beetje makkelijk gesteld?![]()
Dus je kunt het antwoord helemaal goed beantwoord hebben, maar omdat het woord kolonien ontbreekt, krijg je geen punt. Wat belachelijk zeg.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...
maar waarom zijn het juist DIE landen, het zouden ook andere landen kunnen zijn.. zoo moet je de vraag dus zien..
en dan is het antwoord: omdat het kolonien waren..
logisch
Het stond er lketterlijk ja. Alle begrippen overigens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Afrika - Pacifische - Caribische
![]()
De vraag is niet: waarom worden JUIST DIE landen gesteund. Ik vind dat ze allebei goed MOETEN rekenen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...
maar waarom zijn het juist DIE landen, het zouden ook andere landen kunnen zijn.. zoo moet je de vraag dus zien..
en dan is het antwoord: omdat het kolonien waren..
logisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |