Want iedereen die hockeyed is kakker en zegt woorden als debielquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik ben geen hockeykakkerik gebruik geen woorde als debiel
![]()
Dat verklaart het, en dan vind je het raar dat je sommige onderdelen beter onder de knie hebt dan ons, logisch als je 2 jaar lang dezelfde stof krijgt onderwezen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
tuurlyk, ik doe nu havo 5 voor de 2e keer... en leer nooit, vandaar dat ik vorig jaar gezakt was... en nu weet ik gewoon nog veel. Ik heb totaal nog geen uur geleerd voor alle examens tot nu toe, dus weet niet wat je nu lult... Ik vind alleen de landschappen kut bij ak, en dat was er noujuist bijna niet in... en dat was vorig jaar ook niet dus dat had ik al verwacht...
Last van kortetermijngeheugen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:52 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik ben geen hockeykakkerik gebruik geen woorde als debiel
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
of jullie zijn allemaal debielen
ja dat zal wel, maar niet in dat gebied .. dus is volgens my niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dus, is turf afgraven een vorm van landaanwinning?
kutquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Last van kortetermijngeheugen?
[..]
Samenvattend: Je bent 'vrijwillig' van het atheneum naar de HAVO gegaan omdat je het 'te makkelijk' vond op het atheneum, vervolgens blijf je zitten op 5HAVO. Wat is daarvan de reden, het was te makkelijk dat je geen moeite deed om te leren maar uiteindelijk toch te moeilijk bleek? En je wilt niet naar de universiteit? Héél logisch, dus je wilt toch stukadoor worden omdat de universiteit te makkelijk is (even beredeneert vanuit jouw logica)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:54 schreef hardcorebass het volgende:
misschien komt het wel omdat ik jaren op t gymnasium heb gezeten, maar daar vanaf ben gegaan omdat ik toch geen universiteit wou doen en omdat ik de mensen daar maar mongolen vond... dat zijn kakkers...
ik heb 1e en 2e jaar gymnasium gedaan, erg makkelijk gehaald en gewoon bijna altijd zonder te leren...
toen maar naar atheneum gegaan, omdat ik toch geen grieks en latijn wilde...
toen naar havo 4omdat ik niet naar de universiteit wou
toen net over naar havo 5... en toen gezakt..
en nu weer havo 5, en sta er weer niet super voor
neuh, ik vond het niet te gemakkelijk, maar ik wilde niet meer op die school zitten met al die nerds (ja want dat zijn het) en ben toen maar naar atheneum gegaan op een andere school... dat jaar heb ik net niet gehaald , te lui om te leren, en toen havo 4 en havo 5... gewoon niet genoeg geleerd die jaren...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Samenvattend: Je bent 'vrijwillig' van het atheneum naar de HAVO gegaan omdat je het 'te makkelijk' vond op het atheneum, vervolgens blijf je zitten op 5HAVO. Wat is daarvan de reden, het was te makkelijk dat je geen moeite deed om te leren maar uiteindelijk toch te moeilijk bleek? En je wilt niet naar de universiteit? Héél logisch, dus je wilt toch stukadoor worden omdat de universiteit te makkelijk is (even beredeneert vanuit jouw logica)
ik haalde het ja, met af en toe iets te leren.. maar veel minder dan de rest deed... op de basisschool ging alles als een eitje, overal 9's en soms 1 8 op me rapporten, 10 minuten leren en ik had een 10...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:04 schreef iraanse_malloot het volgende:
maarrrrrrrr je zei dat je op gymnasium alles haalde zonder te leren... miereneukmierenneuk
ik had het goed staat zei iemand tegen me die het net nagekeken had..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:08 schreef iraanse_malloot het volgende:
en de vraag was welke gemeenten maakten relatief een hoger deel uit van de bevolking.
ik had dus de 50 000+ steden. de 20 000 - 50 000 hoort bij de onderste lijn.
vergezochte onzin.. ik ga pro evo spelenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef hardcorebass het volgende:
je ziet toch dat het verschil tussen die 2 lijntjes heel dun is, en op het einde heel breed is... nou dat verklaart het allemaal
zo ongeveer wel..quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Messenga het volgende:
Die grafiek was gewoon een soort lorenz curve hoor.
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn, zo is het duidelijk dat alles cumultatief is. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Messenga het volgende:
Die grafiek was gewoon een soort lorenz curve hoor.
Wie bedenkt dat dan ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
een van de eerste vragen waarbij er gevraagd werd waarom de EU precies afspraken had met de ACP landen.. ik had ergens gelezen dat er in het antwoordbende ( ik kijk m zelf net na) stond dat die afspraken er waren omdat het kolonien waren ?
Even opgezocht op wikipedia, en het staat er als een bijzaak..
klikkie
Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:17 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
Bij een lorenz curve wordt er gebruik gemaakt van één lijn. Bij het gebruik van een normale lijngrafiek ga je daar niet van uit tenzij je aan de crack zit als hardcorebass.
kolonien?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:15 schreef Shrien het volgende:
een van de eerste vragen waarbij er gevraagd werd waarom de EU precies afspraken had met de ACP landen.. ik had ergens gelezen dat er in het antwoordbende ( ik kijk m zelf net na) stond dat die afspraken er waren omdat het kolonien waren ?
Even opgezocht op wikipedia, en het staat er als een bijzaak..
klikkie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |