Letterlijk de vraag:quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat stond toch niet in de vraagstelling als ik het me goed herinner.![]()
Dat is ook goed, windenergie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dat was een van de weinige die ik niet wist, ik had daar windmolens ofzo
man, het ging nit om wie het sterkte was gestegen.. want alles was gedaalt... maar als percentage van de bevolking was die ene 35% van de 100% (duh) dus die was het meest gestegen want die had eerst maar 10 procent van de totale bevolkingquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Letterlijk de vraag:
Van welke categorie gemeenten is volgens bron 2 tussen 1900 en 2000 het aandeel in de totale bevolking van Nederland het sterkst toegenomen?
Ik snap hem nu nog niet hoor![]()
Idemquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had stroomwinning door waterkracht.![]()
Ja had ook niet goed gekeken zie nu pas dat >100.000 helemaal geen lijn heeft. Vind de vraag iig nog steeds onduidelijk. Dus dat word klagen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
man, het ging nit om wie het sterkte was gestegen.. want alles was gedaalt... maar als percentage van de bevolking was die ene 35% van de 100% (duh) dus die was het meest gestegen want die had eerst maar 10 procent van de totale bevolking
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:31 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Ja had ook niet goed gekeken zie nu pas dat >100.000 helemaal geen lijn heeft. Vind de vraag iig nog steeds onduidelijk. Dus dat word klagen.
Dude houd je bek nou gewoon, dat jij nou een keer wat goed heb hoef je niet iedereen af te kraken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
als iemand van havo dat nog niet weet inclusief de tekening... ben je wel heel dom.. sorry
Windkracht snap ik niet zo, de wind waait dan wel wat harder aan de kust maar dat is toch niet specifiek voorbehouden aan de wadden? De meeste windmolens staan toch midden in het land, zie wikipedia als voorbeeld. http://nl.wikipedia.org/wiki/Windmolenquote:
Staat nergens dat ik het nog niet weet.. Staat dat ik de vraag nog steeds onduidelijk vind.. Sorryquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
als iemand van havo dat nog niet weet inclusief de tekening... ben je wel heel dom.. sorry
Niet iedereen is zo superintelligent als jij natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Jij had zeker ook gewonnen bij de achmea kennisquiz?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Je meent je wel wat je eens een vraag goed hebt. Doe eens niet zo kinderachtig, het gegeven dat je eindexamen doet, geeft al aan dat je niet meer in de brugklas zit. Gedraag je dan ook ernaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef hardcorebass het volgende:
omg, zet die tekening hier eens neer inclusief de vraag... als iemand dat kan met een screenshotje ofzo?? dan leg ik het wel uit
Als jij zo slim bent, waarom doe je dan geen vwo? Als je toch een betwetertje bent en niet normaal kunt communiceren. Ik zeg al niks meer meneertje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar is turf afgraven nou een vorm van landaanwinning?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:36 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Jij had zeker ook gewonnen bij de achmea kennisquiz?
Om daarbij anderen dan ook direct neer te halen en te denigreren, vind je zeker ook wel fijn ofniet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef hardcorebass het volgende:
moeten jullie zeggen, ik zeg alleen dat iedereen die vraag snapte... zelfs bij ons in de klas snapten ze het allemaal, en daar zitten nog mensen bij die van het vmbo afkomen. De vraag kan gewoon niet duidelijker gesteld worden hoor, het is echt heel simpel. Het is gewoon ff kijken wat er bedoelt wordt en dan is het zo logisch als iets.
neuh, maar jullie zitten echt zo te zeuren over die vraag... terwijl het echt gewoon heel simpel is als je nadenktquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Om daarbij anderen dan ook direct neer te halen en te denigreren, vind je zeker ook wel fijn ofniet?
windmolens is goed. Als je het over windenergie hebt en niet over tarwe.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dat was een van de weinige die ik niet wist, ik had daar windmolens ofzo
Vraag 26: Leg uit waarom de Noordpolder een strookverkaveling heeft.quote:
Dit forum is bedoelt om te discussieren over de examens en de vragen, dus ik snap niet wat je doel is door hier mensen af te kraken ipv ze te helpen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
neuh, maar jullie zitten echt zo te zeuren over die vraag... terwijl het echt gewoon heel simpel is als je nadenkt
ik lach nu wel hard want ik wist allang dat het bronnen en atlas vragen waren, heb geen minuut geleerdbij mij uit de klas sommigen gewoon 5 uren
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik niet hoger dan een 5 haal, ga ik dood.
Exact.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:44 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Dit forum is bedoelt om te discussieren over de examens en de vragen, dus ik snap niet wat je doel is door hier mensen af te kraken ipv ze te helpen.
ze zullen daar geen turf hebben neem ik aan...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vraag 26: Leg uit waarom de Noordpolder een strookverkaveling heeft.
Ik: Omdat er teurf afgegraven wrd en daarom werden die kanaaltjes gegraven zodat ze erbij konden.
Antwoord: Uit het antwoord moet blijken dat er in dit gebied landaanwinning heeft plaatsgevonden in het verlengde van de kavels.
Typisch voorbeeld van iemand die zich dood heeft zitten studeren en dan gewoon een beetje stoer wilt lopen doen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:41 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
neuh, maar jullie zitten echt zo te zeuren over die vraag... terwijl het echt gewoon heel simpel is als je nadenkt
ik lach nu wel hard want ik wist allang dat het bronnen en atlas vragen waren, heb geen minuut geleerdbij mij uit de klas sommigen gewoon 5 uren
ik probeerde ze juist te helpenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:44 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Dit forum is bedoelt om te discussieren over de examens en de vragen, dus ik snap niet wat je doel is door hier mensen af te kraken ipv ze te helpen.
En je helpt ons door ons voor debielen uit te maken....erg logisch inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:47 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik probeerde ze juist te helpenmaarja ik leg het zo duidelijk mogelijk uit. En jullie kijken er niet eens naar en blijven doorgaan met zeuren over die vraag, terwijl ik het antwoord duidelijk gegeven heb.
AK heeft gewoon niets met leren te maken, meer met logisch nadenken
tuurlyk, ik doe nu havo 5 voor de 2e keer... en leer nooit, vandaar dat ik vorig jaar gezakt was... en nu weet ik gewoon nog veel. Ik heb totaal nog geen uur geleerd voor alle examens tot nu toe, dus weet niet wat je nu lult... Ik vind alleen de landschappen kut bij ak, en dat was er noujuist bijna niet in... en dat was vorig jaar ook niet dus dat had ik al verwacht...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van iemand die zich dood heeft zitten studeren en dan gewoon een beetje stoer wilt lopen doen.
Nou gefeliciteerd, succes in je verdere leven
EN NOU OPGEDONDERD HOMO!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:49 schreef De_Brandweer het volgende:
Stelletje randebielenEen beetje iemand de huid vol schelden de de vraag wél gelezen heeft
Die vraag was heel makkelijk en als je die fout hebt ben je dom.
ik ben geen hockeykakkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En je helpt ons door ons voor debielen uit te maken....erg logisch inderdaad.![]()
idd.. toch even knuffelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:48 schreef Lisette18 het volgende:
kut zeg ik
Dus, is turf afgraven een vorm van landaanwinning?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Vraag 26: Leg uit waarom de Noordpolder een strookverkaveling heeft.
Ik: Omdat er teurf afgegraven wrd en daarom werden die kanaaltjes gegraven zodat ze erbij konden.
Antwoord: Uit het antwoord moet blijken dat er in dit gebied landaanwinning heeft plaatsgevonden in het verlengde van de kavels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |