Letterlijk de vraag:quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat stond toch niet in de vraagstelling als ik het me goed herinner.![]()
Dat is ook goed, windenergie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
dat was een van de weinige die ik niet wist, ik had daar windmolens ofzo
man, het ging nit om wie het sterkte was gestegen.. want alles was gedaalt... maar als percentage van de bevolking was die ene 35% van de 100% (duh) dus die was het meest gestegen want die had eerst maar 10 procent van de totale bevolkingquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:25 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Letterlijk de vraag:
Van welke categorie gemeenten is volgens bron 2 tussen 1900 en 2000 het aandeel in de totale bevolking van Nederland het sterkst toegenomen?
Ik snap hem nu nog niet hoor![]()
Idemquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had stroomwinning door waterkracht.![]()
Ja had ook niet goed gekeken zie nu pas dat >100.000 helemaal geen lijn heeft. Vind de vraag iig nog steeds onduidelijk. Dus dat word klagen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
man, het ging nit om wie het sterkte was gestegen.. want alles was gedaalt... maar als percentage van de bevolking was die ene 35% van de 100% (duh) dus die was het meest gestegen want die had eerst maar 10 procent van de totale bevolking
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:31 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Ja had ook niet goed gekeken zie nu pas dat >100.000 helemaal geen lijn heeft. Vind de vraag iig nog steeds onduidelijk. Dus dat word klagen.
Dude houd je bek nou gewoon, dat jij nou een keer wat goed heb hoef je niet iedereen af te kraken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
als iemand van havo dat nog niet weet inclusief de tekening... ben je wel heel dom.. sorry
Windkracht snap ik niet zo, de wind waait dan wel wat harder aan de kust maar dat is toch niet specifiek voorbehouden aan de wadden? De meeste windmolens staan toch midden in het land, zie wikipedia als voorbeeld. http://nl.wikipedia.org/wiki/Windmolenquote:
Staat nergens dat ik het nog niet weet.. Staat dat ik de vraag nog steeds onduidelijk vind.. Sorryquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
als iemand van havo dat nog niet weet inclusief de tekening... ben je wel heel dom.. sorry
Niet iedereen is zo superintelligent als jij natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Jij had zeker ook gewonnen bij de achmea kennisquiz?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Je meent je wel wat je eens een vraag goed hebt. Doe eens niet zo kinderachtig, het gegeven dat je eindexamen doet, geeft al aan dat je niet meer in de brugklas zit. Gedraag je dan ook ernaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:33 schreef hardcorebass het volgende:
omg, zet die tekening hier eens neer inclusief de vraag... als iemand dat kan met een screenshotje ofzo?? dan leg ik het wel uit
Als jij zo slim bent, waarom doe je dan geen vwo? Als je toch een betwetertje bent en niet normaal kunt communiceren. Ik zeg al niks meer meneertje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:32 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar is turf afgraven nou een vorm van landaanwinning?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |