als jij dat logisch vindt ben je toch erg creatief. Waarom zou je per se met een kolonie willen handelen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee man, het is toch al logisch dat de landen al gesteund worden economisch etc. dat staat er toch al...
maar waarom zijn het juist DIE landen, het zouden ook andere landen kunnen zijn.. zoo moet je de vraag dus zien..
en dan is het antwoord: omdat het kolonien waren..
logisch
Ik had Leusdenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef denthemen het volgende:
Die vraag over die gemeente die eigenlijk zich afkeerde tegen Amersfoort, ik heb daar Eemnes omdat er weinig mensen richting Amersfoort gingen voor werk en er was veel bevolkingsgroei wat erop duidde dat ze naast een andere grote stad (hilversum) zaten, hebben meer mensen dit? Bij mij op school bijna allemaal maar het antwoord model zegt (natuurlijk) weer wat anders
omdat je iets terug wil doen voor ze, je hent het land ookverneukt tenslottequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:23 schreef iraanse_malloot het volgende:
[..]
als jij dat logisch vindt ben je toch erg creatief. Waarom zou je per se met een kolonie willen handelen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:33 schreef Lisette18 het volgende:
hardbass je moet nu echt weg gaan, we weten dat je het goed hebt gemaakt en niet heb geleerd. Heel knap en fijn voor je maar het zou fijn zijn als wij gewoon kunnen discussieren zoder dat jij je er de hele tijd mee loopt te bemoeien! En zo wijsneuziger loopt te doen.. No offense
no offenSe?quote:
Zeg dat dan ff tegen jezelf, 1 keer is tof, maar constant begint irritant te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
no offenSe?
ik doe niet wijsneuzerig, ik ben ook gewoon een keer blij dat ik me examen goed heb gemaakt... je kunt er gewoon niet tegen dat je het niet goed hebt gemaakt![]()
haha jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:39 schreef Lisette18 het volgende:
klopt, ik ga hier na niet meer op je in.. Het feit dat je van gymnasium naar atheneum naar HAVO bent gegaan en dan nog zakt zegt meer als genoeg.
Wat houdt de normering in als k vragen mag ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik had ook eemnes
ik heb net even de normering van de vorige jaren opgezocht:
2006: 1,2
2005: 1,2
2004: 1,4
2003: 1,5
het is dus te hopen dat die normering dit jaar ongeveer gelijk is aan deze normeringen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha jaik ben zo dom, en ik maak AK nog beter dan joujij
zo formuleer je het toch? domme doos
![]()
brommertopic is voorbij :'') me brommer totall loss weet je nog?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef no1uknow het volgende:
Lisette doe es niet zo zeiken.
Hardcorebass, waarom zet je je piem0l online en waarom ben je nooit meer in brommertopic?
Doe is niet zo lomp, ga brood bakken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:40 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha jaik ben zo dom, en ik maak AK nog beter dan jou
zo formuleer je het toch? domme doos
![]()
sorry no1uknowquote:
dat bepaalt hoe hoog (of hoe laag) je cijfer uiteindelijk zal worden. er zijn formules voor, maar hoe dat precies zit weet ik niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:41 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wat houdt de normering in als k vragen mag ?![]()
Thanksquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat bepaalt hoe hoog (of hoe laag) je cijfer uiteindelijk zal worden. er zijn formules voor, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
hoe ik het meestal bereken is: ik bereken mijn cijfer op internet, voor Aardrijkskunde bijv tussen de 4.1 en 6.1. met een normering van 1,2 zou mijn cijfer dus een 5.3 worden. (gewoon het normering getal bij het minimale cijfer optellen dus) dit klopt volgens mij niet helemaal, maar zo bereken ik het in ieder geval.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dat bepaalt hoe hoog (of hoe laag) je cijfer uiteindelijk zal worden. er zijn formules voor, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
hoe ik het meestal bereken is: ik bereken mijn cijfer op internet, voor Aardrijkskunde bijv tussen de 4.1 en 6.1. met een normering van 1,2 zou mijn cijfer dus een 5.3 worden. (gewoon het normering getal bij het minimale cijfer optellen dus) dit klopt volgens mij niet helemaal, maar zo bereken ik het in ieder geval.
Ohja die FDS.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:42 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
brommertopic is voorbij :'') me brommer totall loss weet je nog?
ik ook...Wiskundequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:17 schreef MrManiak het volgende:
Waarom weet ik nu al waar de herkansingen van jullie allemaal naartoe gaan?
ik ook, maar had nijkers overwogenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik had ook Eemnes.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:22 schreef denthemen het volgende:
Die vraag over die gemeente die eigenlijk zich afkeerde tegen Amersfoort, ik heb daar Eemnes omdat er weinig mensen richting Amersfoort gingen voor werk en er was veel bevolkingsgroei wat erop duidde dat ze naast een andere grote stad (hilversum) zaten, hebben meer mensen dit? Bij mij op school bijna allemaal maar het antwoord model zegt (natuurlijk) weer wat anders
we zijn gewoon ntbquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde!
Brengt me ook niet verder maargoed
Ik had precies hetzelfde als jou.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik had omdat ze bevolkingsgroei daar sterk toenam maar dat het aantal fornzen erg klein was naar de stad amersfoort.
Ik zag het inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Myljuschka (Gymansium) heeft een 2,6 gehaald op Aardrijkskunde Havo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |