abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49920743
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_49920796
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik heb mijn handen vol aan 1 vrouw. Waarom zou ik surround hoofdpijn willen hebben?
Lukt het africhten je niet Hoofddoek girl power in je huis?

"Haal die voeten van de tafel, KB!"
pi_49920872
quote:
Castro schend geen mensenrechten! Als iemand het niet eens is met hem, moet hij het land maar uit gaan ja. Daar geef ik hem groot gelijk in!
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:36:03 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_49920965
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef Apropos het volgende:

[..]
Echt ...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_49921231
Oi!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:43:55 #6
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49921298
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jazeker, tot 4 aan toe.
And when you're old and grey you will remember what they said,
That two girls are too many, three's a crowd and four you're dead.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:44:33 #7
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49921324
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat helpt tegen voetschimmel.
Bron: Madonna
bron Letterman (heb je geen apotheek om de hoek dan?)
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49922327
Iedere man die een relatie heeft, weet dat vrouwen thuis de baas zijn. Een ieder die beweert van niet, is of maagd of vraagt zich nog steeds af waarom de zoveelste vrouw hem heeft verlaten.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:13:44 #9
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49922415
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Iedere man die een relatie heeft, weet dat vrouwen thuis de baas zijn. Een ieder die beweert van niet, is of maagd of vraagt zich nog steeds af waarom de zoveelste vrouw hem heeft verlaten.
Ik dacht dat jij strijdlustig was?
pi_49922530
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij strijdlustig was?
Strijden met vrouwen is bij voorbaat een verloren strijd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:21:24 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49922637
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Strijden met vrouwen is bij voorbaat een verloren strijd.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe turks worstelen is ontstaan
pi_49922741
Blair heeft zijn democratiseringsproject van het Midden-Oosten definitief ten grave gedragen:
quote:
Blair prijst samenwerking met Libië

De Britse premier Tony Blair is erg te spreken over de samenwerking met de Libische leider Moamer Kadhafi. Tijdens een bezoek aan Libië zei Blair dat de relatie met het Noord-Afrikaanse land volledig veranderd is. Enkele jaren geleden gold Kadhafi nog als de luis in de pels van het Westen, maar sinds 2003 stelt hij zich verzoenend op. De Libische leider liet toen zijn massavernietigingswapens ontmantelen, waarna het Westen z'n boycot ophief.
De toenadering heeft nu geleid tot de terugkeer, na 33 jaar, van de Britse oliemaatschappij BP naar Libië. BP vertrok in 1974 toen Libië de olie-industrie nationaliseerde.
Dinsdag tekende BP een contract voor gas-exploratie in Libië ter waarde van bijna een miljard dollar. Daarnaast sloot de regering in Tripoli een militair samenwerkingsverband met Londen. Onder het akkoord koopt Libië Britse raketten en luchtverdedigingssystemen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5293045
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:29:30 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49922907
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Blair heeft zijn democratiseringsproject van het Midden-Oosten definitief ten grave gedragen:
[..]

Khadafi heeft toegegeven dat hij achter de vliegtuigexplosie boven Lockerbie zat, dat maakt hem weer de broeder-leider die hij ooit was. Niet moeilijk over doen, iedereen maakt zijn fouten, als je het maar toegeeft.
pi_49923106
quote:
Zo spreekt de Heer.
- Wij danken God
pi_49923302
quote:
Stoere jongens in de straten van New Delhi

New Delhi, 30 mei - Ik was vandaag een dagje op het treinstation van New Delhi. Om een tijdloze reportage te maken over straatkinderen. Beetje voorspelbaar onderwerp vond mijn partner. Straatkinderen heb je overal op de wereld. Wat is er nieuw aan? India heeft wel twaalf miljoen straatkinderen.

Nu weet ik, dit land is enorm is groot, dus alles is hier bij voorbaat al veel. Maar sinds vorige week in Nederland het nieuws voor een deel werd gedomineerd door de diefstal van een Indiaas jongetje, negen jaar geleden alweer, vond ik de straatkinderen van India ook wel weer een toepasselijk onderwerp.

Toch wel even twaalf miljoen kinderen die over zijn en de pech hebben geen leuke baby meer te zijn. Ze zijn al te oud, te vrij gevochten, te vies en te slecht opgeleid of helemaal niet opgeleid. Deze kinderen zouden best graag door rijke ouders geadopteerd worden, bedacht ik me toen ik vanochtend voor dag en dauw opstond. Want wil je de dakloze kinderen op het station ontmoeten, dan moet je er voordat de zon opkomt zijn. De meeste treinen met 'voedsel' (al het etenswaar dat de passagiers achterlaten) komen dan aan. De kust is veiliger. Er lopen zo vroeg op de ochtend minder 'vervelende' politiemannen rond die met bamboestokken op de kinderen inbeuken.

Bovenop een golfplaten dak onder een spoorbrug vond ik een groepje jongens. Achter hekken verstopt, net als dieren. Op hun buit, gevonden plastic flessen, lagen ze te slapen. Straks zouden ze die gaan verkopen. Stoere jongens. De een was weggelopen van huis, omdat zijn stiefmoeder hem sloeg. Een andere was als kind van vijf door zijn ouders de straat opgestuurd om te gaan bedelen.

Allemaal wonen ze nu al jaren op het treinstation. Zonder enig contact met hun familie. "Wil je je moeder dan echt nooit meer zien", vroeg ik de jongens. Ze keken niet naar mij, maar naar hun vieze blote voeten. Ze misten hun ouders. Eentje vertelde over vijf jaar terug te willen. Als hij voldoende geld had gespaard. Misschien dat zijn moeder dan trots op hem zou zijn.

Daarna ontmoete ik een kindje van twaalf. Hij opereert in zijn eentje op het treinstation. Hij heeft geen vrienden. Vrienden jatten alleen maar je geld, vindt hij. Hij hoeft zijn ouders nooit meer te zien. Hij hoeft ook niet naar school. Hij kan al lezen en schrijven. Wat moet je nog meer weten?

Zo nu en dan pakt hij de trein naar een andere bestemming in India. Alle grote steden heeft hij al een keer gratis met de trein bezocht. Als de conducteur komt, verstopt hij zich in de wc. Delhi was toch het beste station om te wonen. Hij houdt van zijn leven, zijn vrijheid en zijn werk als straatveger. Hij heeft tenminste een baan op het station, zegt hij.

Daarna bezocht ik een opvangtehuis voor ex-straatkinderen. Grote jongens, pubers, die allemaal Indiase films aan het kijken waren. Zo nu en dan voor de spiegel hun haren kamden of hun t-shirt rechttrokken. Eentje was fotograaf geworden en exposeert regelmatig.

Salim, een jongen van zeventien, had net zijn eerste hoofdrol gespeeld in een Indiase film, die zelfs voor een Oscar was genomineerd. Raju droomde van een voetbalcarrière zoals die van David Beckham. Jongens die ook jaren op het station hadden geleefd, maar door deze organisatie Salaam Baalak Trust waren overgehaald hun vrijheid op te geven en in dit opvangtehuis te komen, voor een betere toekomst.

Raju raakte zijn ouders op een station in India kwijt toen hij vijf jaar was. Hij wist de naam van zijn geboortedorpje niet meer. De politie en de organisatie zochten jaren. Ze hebben het nu opgegeven.

Salim's moeder vond haar zoon na twee jaar terug. Ouders uit sloppenwijken. Zijn moeder wilde hem meenemen. De organisatie haalde haar na lang praten over om hem in het opvangtehuis te laten. Hier kreeg hij beter onderwijs.

Nu ziet hij zijn ouders een keer per jaar. Ze waren 'beretrots' toen ze hun zoon als een echte acteur zagen spelen in de film. "Ik heb ze moeten beloven mijn best te blijven doen. Ik wil graag dat mijn moeder trots op me is."
http://www.nos.nl/nosjournaal/columns/newdelhi/index.html
pi_49923612
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

quote:
When he had finished, I said to him: tell me exactly what they feel angry about. We remove two utterly brutal and dictatorial regimes; we replace them with a United Nations-supervised democratic process and the Muslims in both countries get the chance to vote, which incidentally they take in very large numbers. And the only reason it is difficult still is because other Muslims are using terrorism to try to destroy the fledgling democracy and, in doing so, are killing fellow Muslims.

What’s more, British troops are risking their lives trying to prevent the killing. Why should anyone feel angry about us? Why aren’t they angry about the people doing the killing? The odd thing about the conversation is that I could tell it was the first time he had even heard the alternative argument.
http://www.timesonline.co(...)s/article1845229.ece
pi_49923632
Goedemorgen. Meneer Peter van Radio Bergeijk is stout geweest.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:31:09 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49927291
"Amsterdam wil gastvrijer worden"

Het is Cohen nu echt helemaal in de bol geslagen. I Amsterdam, de vvd leus begint zijn tol te eisen, geloof ik.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:39:45 #21
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49927571
sletjes.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_49928272
Europa heeft nog steeds flink wat invloed in Zuid-Amerika, alleen niet meer vanuit het Vaticaan:
quote:
ARGENTINIË:
Abortus niet langer taboe in Argentinië
Marcela Valente

BUENOS AIRES, 29 mei 2007 (IPS) - De campagne voor legalisering van abortus is goed op dreef in Argentinië. Uit peilingen blijkt dat een steeds groter deel van de bevolking abortus uit het strafrecht wil halen. Medische complicaties na een slecht uitgevoerde, illegale zwangerschapsonderbreking zijn de voornaamste doodsoorzaak bij jonge moeders in Argentinië.

Het aantal Argentijnen dat abortus wil decriminaliseren steeg van 28 tot 46 procent tussen 2004 en 2006, blijkt uit een peiling van het opiniebureau Knack. Het aantal mensen dat abortus in alle omstandigheden illegaal wil houden, daalde van 23 tot 13 procent.

Een coalitie van burgerorganisaties en prominenten uit de academische en culturele wereld overhandigde op de Werelddag voor de Gezondheid van de Vrouw, 28 mei, een eigen wetsvoorstel aan de leden van het Argentijnse parlement. Alle vrouwen moeten voor de twaalfde week van de zwangerschap vrij kunnen beslissen of ze hun kind willen houden, vinden de initiatiefnemers. Na de twaalfde week moet abortus mogelijk zijn in gevallen van verkrachting, wanneer de foetus ernstig misvormd is of het leven van de moeder in gevaar.

Eerder spraken ook de voorzitters van de Moeders en de Grootmoeders van de Plaza de Mayo zich uit voor een decriminalisering. De twee organisaties, die ontstonden uit het protest tegen de verdwijningen onder de Argentijnse dictatuur, zijn de grootste mensenrechtenorganisaties van het land.

Minister van Gezondheid Ginés González García heeft zich bij herhaling uitgesproken voor het strafvrij maken van de ingreep. Hij stuurde onlangs richtlijnen naar alle openbare ziekenhuizen om de behandeling van vrouwen na een abortus te verbeteren.

In Argentinië zijn zowel de vrouw die abortus laat uitvoeren als de persoon die haar daarbij helpt strafbaar, tenzij het gaat om de verkrachting van een vrouw met een geestelijke handicap of wanneer het leven van de moeder op het spel staat. Maar ook in die gevallen wachten de dokters vaak tot ze toestemming krijgen van het gerecht. Dat leidt ertoe dat de ingreep soms te lang wordt uitgesteld.

Een geval dat onlangs de pers haalde, was dat van een 20-jarige moeder van drie kinderen die eerder deze maand overleed aan kanker aan het kaakbeen. Nadat ze zwanger was geworden, weigerde het ziekenhuis haar radiotherapie te geven, om de foetus niet in gevaar te brengen. Het resultaat was dat zowel de moeder als het ongeboren kind overleden.

Het ministerie van Gezondheid schat het aantal clandestiene abortussen in Argentinië, een land met 37 miljoen inwoners, op 450.000 tot 500.000 per jaar. Wie genoeg geld heeft kan op een veilige behandeling rekenen, maar armere vrouwen nemen vaak een aanzienlijk gezondheidsrisico. Zevenentwintig procent van de perinatale sterfte in Argentinië is het gevolg van een abortus die slecht of in onhygiënische omstandigheden werd uitgevoerd.

Net als in de rest van Latijns-Amerika komt het verzet tegen een abortus van de Rooms-Katholieke Kerk. Nochtans versoepelde Colombia een jaar geleden de regels voor een legale abortus. In Mexico-Stad werd abortus in april zelfs gelegaliseerd. Brazilië wil naar Portugees voorbeeld een referendum over het onderwerp organiseren.
IPS(MC, JS)
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:27:46 #23
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_49930176
Oude cartoon naar aanleiding van het overlijden van Milosevic in de cel in Scheveningen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:44:54 #25
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49934078
Ik ben wakker.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:48:26 #26
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49934202
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben wakker.
Dan ga ik slapen, oftewel een cursus volgen. Gegroet, kameraad.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:04 #27
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49934439
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dan ga ik slapen, oftewel een cursus volgen. Gegroet, kameraad.
Het beste, koene strijder.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:13 #28
158292 problematiQue
pi_49934442
God Delusion van Dawkins net van meneer bol.com gekregen
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:58:04 #29
158292 problematiQue
pi_49934536
British Sea Power - Carrion
quote:
My soul she cried I thought you'd died amid fumes of formaldehyde
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:06:13 #30
158292 problematiQue
pi_49934806
quote:
Er hebben zich vijf mannen bij de politie aangemeld die met hiv besmet bloed kregen ingespoten na te zijn gedrogeerd. Vier van hen hebben aangifte gedaan, de vijfde heeft alleen een verklaring afgelegd.

[upd] Expres hiv op Groningse seksparty's
Die vijfde had het zeker al.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:06:59 #31
158292 problematiQue
pi_49934824
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 @ 16:51 schreef RGroeneveld het volgende:
hmm....saaie boel. straks zie je daar de vrouw van je dromen, blijkt ze het alleen met eigen geslacht te doen
Mogelijk de domste reactie ooit.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:07:51 #32
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934848
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef Apropos het volgende:

[..]
Ja, daar poogde ik al een beetje verstand in te praten. Maar ja.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:08:24 #33
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934866
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef problematiQue het volgende:
God Delusion van Dawkins net van meneer bol.com gekregen
Heel aardig boek. Ik hoop niet dat je gelovig bent.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:08:51 #34
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934883
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben wakker.
Goedemorgen. Spannende nacht gehad?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:38 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49934990
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Die vijfde had het zeker al.
Voor hem was het stuivertje wisselen
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:19:05 #36
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49935175
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goedemorgen. Spannende nacht gehad?
Ik ben niet gedrogeerd, ontvoerd, verkracht en met HIV geïnjecteerd, maar het was best vermakelijk ja.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:19:28 #37
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49935185
Wat een verhaal trouwens!
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:20:52 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935224
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik ben niet gedrogeerd, ontvoerd, verkracht en met HIV geïnjecteerd, maar het was best vermakelijk ja.
Ah, dan heb je wel wat gemist! Je had met ons mee moeten gaan.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:23:06 #39
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49935301
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ah, dan heb je wel wat gemist! Je had met ons mee moeten gaan.
quote:
Zeker vijf mannen expres met hiv besmet
door onze internetredactie
GRONINGEN - UPDATE 17:05 Zeker vijf mannen zijn opzettelijk besmet met hiv nadat ze gedrogeerd waren op seksfeesten in Groningen. Dat hebben politie, justitie en de GGD woensdagmiddag in Groningen bekendgemaakt. Er zijn vier verdachten aangehouden.

Het zou gaan om homo's die via chatboxen zijn gelokt naar seksparty's. Die 'feesten' werden vrijwel wekelijks bij mensen thuis gegeven en werden vaak door niet meer dan een handvol mensen bezocht. Tijdens de bijeenkomsten zijn de slachtoffers met de partydrug GHB gedrogeerd. De drug zou, zonder mededeweten van de slachtoffers, door hun drankjes zijn gemengd.

Drie met hiv besmette mannen hadden daar seks met de bewusteloze mannen. Ook zou er zelfs besmet bloed zijn geinjecteerd bij de gedrogeerde homo's.

Er zijn vier verdachten aangehouden. Twee van hen hebben in deze bizarre zedenzaak bekend. 'Ze kregen een kick van het besmetten van de slachtoffers', aldus de politie. Ook was er de verklaring dat ze van 'pure seks' hielden.

De zaak kwam in februari aan het rollen toen het eerste slachtoffer aangifte deed. De verdachten werden begin mei aangehouden.

Twee 48-jarige mannen uit Slochteren en een 33-jarige Groninger wordt verkrachting en zware mishandeling met voorbedachten rade ten laste gelegd. De vierde verdachte is een 34-jarige man uit Groningen. Bij hem werd een grote hoeveelheid GHB aangetroffen. De man werd samen met een 37-jarige vrouw aangehouden op verdenking van de handel in soft- en harddrugs. De vrouw is later weer vrijgelaten. Ook de overige drie verdachten bleken hoeveelheden van de drugs in hun bezit te hebben.

De verdachten kenden elkaar. Twee van hen hadden een relatie.

Al in juni 2006 kwamen er meldingen bij de politie binnen dat homo's onvrijwillig seks hadden gehad. De seksparty's werden al een jaar georganiseerd, zo blijkt nu.

Hoeveel slachtoffers er precies zijn is niet bekend, ook al omdat veel homo's niet uit de kast zijn gekomen. Vijf slachtoffers zijn bij de politie bekend, vier van hen hebben inmiddels aangifte gedaan. Eén man is zeker met hiv besemet geraakt. Van de andere slachtoffers is dat nog niet zeker. Het gaat om homomannen tussen de 25 en 50 jaar oud.

De politie vermoedt dat er meer mensen het slachtoffer zijn geworden op de seksfeesten en roept hen op zich bij het onderzoeksteam te melden.

De raadkamer van de rechtbank in Groningen heeft woensdag de gevangenhouding van de vier bevolen. Dat betekent dat ze in ieder geval negentig dagen in voorarrest mogen worden gehouden. De politie sloot woensdag aanvankelijk meerdere aanhoudingen niet uit, maar politie en jusitie denken dat ze met de huidige vier verdachten alle vermoedelijke daders hebben ingerekend.
pi_49935538
quote:
Ook zou er zelfs besmet bloed zijn geinjecteerd bij de gedrogeerde homo's.
Tijdens het kontneuken...gadverdamme. Waar is DrW trouwens?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:28:57 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935549
Ja. Volgens Milagro wordt het zware mishandeling; ikzelf twijfel nog steeds of het niet moord is.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:31:47 #42
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935640
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
Oi!
Saufen!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:36 #43
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935673
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
Ja. Volgens Milagro wordt het zware mishandeling; ikzelf twijfel nog steeds of het niet moord is.
Dan nog steeds poging tot moord. Er zijn nog geen dooien gevallen...
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:55 #44
130955 Floripas
Blast from the past
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:33:47 #45
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935722
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hee, Aaah, waddup?
Everything under control.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:35:09 #46
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935769
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Everything under control.
Ik ook. En ik mag weer typen wat ik wil, want ik ben weer terug uit Uberpolitiekcorrect-Googlejealseenterroristdanzwaaiterwat-land Amerika.

Haaaaaaa.....vrijheid.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:35:51 #47
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935804
quote:
Je account is gehacked?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:36:02 #48
158292 problematiQue
pi_49935810
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
quote:
''De levensverwachting van de slachtoffers is rekbaar wegens medicatie en daardoor kan er geen doodslag of moord ten laste worden gelegd'', verduidelijkt een woordvoerder. ''Dit is jurisprudentie van de Hoge Raad.''

[upd] Expres hiv op Groningse seksparty's
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:36:46 #49
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935835
Hé Floripas, heb jij wel 'ns boeken van Sarah Waters gelezen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:07 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935845
Aha. In Amerika was het wel moord, geloof ik. Ooit. Maar dankzij medicatie dus niet meer.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:24 #51
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935855
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:36 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Hé Floripas, heb jij wel 'ns boeken van Sarah Waters gelezen?
Nee, zijn die de moeite waard?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:44 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935866
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Je account is gehacked?
Is islam, je weet toch.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:53 #53
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935879
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ook. En ik mag weer typen wat ik wil, want ik ben weer terug uit Uberpolitiekcorrect-Googlejealseenterroristdanzwaaiterwat-land Amerika.

Haaaaaaa.....vrijheid.
Terug in Belgie? NL staat aan de top wat afluisterpraktijken betreft....
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:38:33 #54
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935902
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, zijn die de moeite waard?
Ik weet niet of je er eentje bent van luchtige fictie, maar misschien dat jij het wat zou kunnen vinden
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:39:05 #55
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935921
quote:

[..]

Is islam, je weet toch.
Maar mensen hier zeggen altijd dat islam onzin is Hoe kan er dan iets zinnigs uitkomen
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:39:40 #56
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935946
quote:

[..]

Is islam, je weet toch.
Kirmizi die thuis de afwas doet met de theedoek van zijn vrouw.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:39:52 #57
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935953
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik weet niet of je er eentje bent van luchtige fictie, maar misschien dat jij het wat zou kunnen vinden
Wat voor type boeken?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:40:21 #58
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935967
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Terug in Belgie? NL staat aan de top wat afluisterpraktijken betreft....
Ja, maar ik heb hier meer rechten. Amerika is niet zo zuinig op niet-Amerikanen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:41:13 #59
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935997
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat voor type boeken?
Sarah Waters - Tipping the Velvet
pi_49936286
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Saufen!
Heute abent .
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:49:30 #61
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:51:07 #62
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:51:37 #63
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49936400
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Sarah Waters - Tipping the Velvet
Ik zal er eens mijn oog op laten vallen. Lees jij dan Anais Nin?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:52:33 #64
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49936436
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:51 schreef Floripas het volgende:
Ik reageerde serieus in SEX
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:52:47 #65
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49936447
quote:

[..]

Ik zal er eens mijn oog op laten vallen. Lees jij dan Anais Nin?
Staat bij deze bovenaan mijn lijstje
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:53:29 #66
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:54:42 #67
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49936521
quote:
Ik reageerde serieus in SEX
Ik zie net dat er teveel taal-/typefouten in staan om het serieus te nemen
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:04:58 #68
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49936898
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik zie net dat er teveel taal-/typefouten in staan om het serieus te nemen
[Vrouwen] Naar welke porno kijken jullie?
Hier. Welkomskadootje.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:10:05 #69
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49937058
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

[Vrouwen] Naar welke porno kijken jullie?
Hier. Welkomskadootje.
Wat lief

Wat zijn erotische striks?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:10:28 #70
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49937068
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Wat lief

Wat zijn erotische striks?
Kut!
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:10:51 #71
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:12:16 #72
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49937129
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kut!
Interessante combinatie
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:12:21 #73
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:12:42 #74
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49937148
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Corset mag ik hopen.
Ja, daar heb ik er ook eentje van gekocht. Gezellig.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:18:12 #75
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49937378
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Corset mag ik hopen.
Is niet alles wat strikjes heeft (mits functioneel, want dan kan je het uitpakken) goed?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:19:00 #76
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49937419
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Is niet alles wat strikjes heeft (mits functioneel, want dan kan je het uitpakken) goed?
Victor & Rolf, baby.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:21:32 #77
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49937531
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Victor & Rolf, baby.
Dat was nou niet het eerste waar ik aan dacht, maar misschien ken ik niet genoeg van ze?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:22:25 #78
89730 Drugshond
pi_49937572
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Kapotscheuren of knippen is dus fout........ hmzzzzz.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:24:04 #79
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49937642
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Kapotscheuren of knippen is dus fout........ hmzzzzz.
Neenee, ook goed
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:25:08 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49937683
Ha, gezellig, een Floripas II. Zo komen die slowchats wel vol met half-erotisch geneuzel.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:10 #81
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:27:52 #82
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:29:04 #83
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49937848
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:
Ha, gezellig, een Floripas II. Zo komen die slowchats wel vol met half-erotisch geneuzel.
Sorry, kom ik in je vaarwater?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:30:10 #84
Stranger than fiction
pi_49937904
Mmmmm, het gaat weer over neuken. Stelletje druipende hormoonbommen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:30:15 #85
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49937907
Viktor & Rolf gevangen in de schaduw van een Libanese olijfboom.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:30:48 #87
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49937933
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Projectie.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:31:03 #88
Stranger than fiction
pi_49937947
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef kLowJow het volgende:
En wat voor Olijfboom.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:31:34 #89
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49937978
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef kLowJow het volgende:
Zo, loverboy, lok jij al mijn klanten met poezie?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:31:46 #90
Stranger than fiction
pi_49937982
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Reya het volgende:

[..]

Projectie.
Hoho, ik heb m'n hormonen al weken in bedwang.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:31:59 #91
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49937994
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Nee, hoor. Nattigheid genoeg.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:32:32 #92
89730 Drugshond
pi_49938020
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[POL-SC] is het afvoerputje.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnen treedt"
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:01 #93
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49938094
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg zeg, let op je taal
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:14 #94
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49938108
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, hoor. Nattigheid genoeg.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:22 #95
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49938114
Ik heb zojuist empirisch vastgelsteld dat jij van wijn drinken vrolijk wordt.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:44 #96
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49938133
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo, loverboy, lok jij al mijn klanten met poezie?
Het zou geloof ik best een aardig reclamefilmpje zijn, en zo hoef je tenminste niet in je eentje naar Libanon.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:34:52 #97
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:36:02 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49938181
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het zou geloof ik best een aardig reclamefilmpje zijn, en zo hoef je tenminste niet in je eentje naar Libanon.
Ik vind nog wel iemand.
Syrie is ook goed.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:36:11 #99
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49938190
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Drugshond het volgende:
Erodome had nog ergens een adresje van een zekere handyman.
Erodome heeft overal een adresje van
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:38:15 #100
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49938297
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Reya het volgende:
Ik heb zojuist empirisch vastgelsteld dat jij van wijn drinken vrolijk wordt.
Wie is jij
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:38:47 #101
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49938323
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Wie is jij
Sinds Socrates worstel ik al met die vraag.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:38:58 #102
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49938332
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik vind nog wel iemand.
Syrie is ook goed.
Libanon lijkt me leuker. Mooie vrouwen in ieder geval .
Al moet ik toegeven dat ik wat Syrie betreft een erg beperkt referentiekader heb.

En wat is er verdomme aan de hand met de umlaut hier op het forum?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:40:06 #103
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49938379
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Libanon lijkt me leuker. Mooie vrouwen in ieder geval .
Al moet ik toegeven dat ik wat Syrie betreft een erg beperkt referentiekader heb.

En wat is er verdomme aan de hand met de umlaut hier op het forum?
a, de umlautziekte.
Wat is je beperkte referentiekader betreffende Syrie?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:42:32 #104
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49938472
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

a, de umlautziekte.
Wat is je beperkte referentiekader betreffende Syrie?
Ik ken geen Syrische vrouwen. .
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:42:57 #105
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:43:00 #106
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49938496
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Oei! Bestaan ze wel?
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:44:26 #107
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49938552
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oei! Bestaan ze wel?
Ja, ik heb er weleens één gesproken. Ze wilde me tot het christendom bekeren.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:44:45 #108
158292 problematiQue
pi_49938565
De paus heeft de foto van 'maddie' gezegend, dus morgen is ze terug hoor
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:44:50 #109
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:45:59 #110
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49938615
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:38 schreef Reya het volgende:

[..]

Sinds Socrates worstel ik al met die vraag.
Ah gut, dat is wel lang
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:30 #111
158292 problematiQue
pi_49938633
LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend

welke gefrustreerde ambtenaar heeft die vraag nou weer in het examen gepropt
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:49:06 #113
89730 Drugshond
pi_49938723
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef problematiQue het volgende:
LAKS vindt allochtonenwijk-vraag examen kleinerend

welke gefrustreerde ambtenaar heeft die vraag nou weer in het examen gepropt
OMG (triest) , vraag 5 gaat waarschijnlijk over het aansluitschema als zo'n ding gejat wordt. VMBO-electro.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:50:42 #114
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:51:25 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49938807
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ja, ik heb er weleens één gesproken. Ze wilde me tot het christendom bekeren.
Ik probeer altijd atheistische Marokkanen tot de islam te bekeren. Tot mijner grote hilariteit, en hunner ongemakkelijk geschuifel op de barkruk.

"De vijf zuilen van de islam....blabla..."
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:53:56 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49938895
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:56 schreef DAMH het volgende:

[..]

AL met al vind ik het maar een kwalijke zaak dat je deze 2 wilt vergelijken,, hetzelfde dat je chocolade en stront gaat zitten vergelijken, jahh allebei (kunnen) bruin zijn (kunnen) nootjes bevatten etc,, echt waarom hier nog geen slotje opzit is mij een raadsel,, alhoewel als ik zo de posts van de admin lees
Hij is zo boos op me dat er overal TWEE komma's moeten.
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:55:44 #117
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49938974
Wat spannend! Ik zag net in de Blokker-folder reclame voor een 'strepless' BH. Zouden ze iets revolutionairs hebben uitgevonden?
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:13:24 #118
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49939871
Wel vreemd, Fok heeft gewoon twee atheistische Marokkanen. Terwijl ik ze op straat nooit tegenkom.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:20:16 #120
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49940059
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef Floripas het volgende:
Joehoe, ik ga!
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:46:31 #121
Stranger than fiction
pi_49941266
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Zeg zeg, let op je taal
pi_49941694
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Wel vreemd, Fok heeft gewoon twee atheistische Marokkanen. Terwijl ik ze op straat nooit tegenkom.
Ook onder Marokkanen slaat de beschaving toe.
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:57:22 #123
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49941767
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

woensdag 30 mei 2007 @ 21:11:09 #124
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49942382
quote:
Wijs de zondaars aan!
pi_49942444
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ook onder Marokkanen slaat de beschaving toe.
Hoe staat het eigenlijk met de Giro?
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:13:31 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49942501
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:12 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op het geld voor die tien kilo coke, Autodidact.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:14:12 #127
Stranger than fiction
pi_49942528
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Yeah baby, do it to me raw.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:14:59 #128
Stranger than fiction
pi_49942569
quote:

[..]

Is Du_Ke je giromaatje?
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:15:50 #129
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49942613
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Yeah baby, do it to me raw.
Raak je dat gespank nou nooit zat
pi_49942640
quote:

[..]

Een erg onbeschaafde berg vandaag maar dat had een mooie etappe tot gevolg.

Maar Di Luca gaat gewoon winnen voor Schleck en Simoni .
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:19:05 #131
Stranger than fiction
pi_49942763
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Raak je dat gespank nou nooit zat
Ach, puppy's power...
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:19:59 #132
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49942810
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ach, puppy's power...
Hè bah, moet je er nou weer beestjes bijhalen
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:20:52 #133
Stranger than fiction
pi_49942851
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Hè bah, moet je er nou weer beestjes bijhalen
Alleen als jij jezelf omschrijft als een beest(je)...
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:23:12 #134
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49942969
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Alleen als jij jezelf omschrijft als een beest(je)...
Ik ben wel een beest ja, maar jij begon over puppy's
pi_49943003
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een erg onbeschaafde berg vandaag maar dat had een mooie etappe tot gevolg.

Maar Di Luca gaat gewoon winnen voor Schleck en Simoni .
Oke. Jammer dat ik het moet missen. De omgeving is eigenlijk waar ik voor kijk Slopende bergen in de Tour, daar blijf ik voor thuis.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:24:27 #136
Stranger than fiction
pi_49943013
Oh ja, nog maar 2 weken lesgeven en dan is het lesgeven voor dit jaar over.
pi_49943040
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op het geld voor die tien kilo coke, Autodidact.
We hadden Western Union afgesproken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:25:02 #138
Stranger than fiction
pi_49943048
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik ben wel een beest ja, maar jij begon over puppy's
Je wilt toch niet beweren dat je hard kan slaan..

(ik voel me net EchtGaaf met z'n .........)
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:26:00 #139
Stranger than fiction
pi_49943101
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

We hadden Western Union afgesproken.
Hoe zit het eigenlijk met die importhoertjes van je? De ramen blijven leeg hier.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:27:13 #140
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49943160
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je wilt toch niet beweren dat je hard kan slaan..

(ik voel me net EchtGaaf met z'n .........)
EchtGaaf en z'n...?

Ik kan zo hard slaan als je wilt
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:30:46 #141
Stranger than fiction
pi_49943319
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:27 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

EchtGaaf en z'n...?

Ik kan zo hard slaan als je wilt
puntjes............... Ik scheer niet m'n hoofd kaal en draag ook geen strakke leren broeken met ontbloot bovenlijf.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:31:53 #142
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49943344
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

puntjes............... Ik scheer niet m'n hoofd kaal en draag ook geen strakke leren broeken met ontbloot bovenlijf.
Hij wel
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:32:11 #143
Stranger than fiction
pi_49943354
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Hij wel
Ja.
pi_49943399
Hallo

Jemig, het lijkt hier wel SEX, maar dan met meerdere deelnemers
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:34:28 #145
Stranger than fiction
pi_49943452
pi_49943504
quote:
Geniaal topic
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:35:55 #147
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49943513
quote:
Moest je daar nou een kloon voor aanmaken
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:39:17 #148
Stranger than fiction
pi_49943688
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Moest je daar nou een kloon voor aanmaken
Zeg waar zie je me voor aan!?!
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:40:17 #149
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49943742
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Zeg waar zie je me voor aan!?!
pi_49943769
VMBO wiskunde:

Dit MOET een grap zijn.

http://downloads.kennisne(...)bobb_wi_2004_1_o.pdf
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:41:32 #151
Stranger than fiction
pi_49943810
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
VMBO wiskunde:

[afbeelding]

Dit MOET een grap zijn.

Ja, je lacht nu wel. Maar wat is het juiste antwoord?

Voor VMBO BB is dit nog een hele opgave. Probeer maar s met het IQ van Bokito zo'n som te maken.
pi_49943861
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja, je lacht nu wel. Maar wat is het juiste antwoord?

Voor VMBO BB is dit nog een hele opgave. Probeer maar s met het IQ van Bokito zo'n som te maken.
Ah, de klassieke "ik kijk alleen of jij het weet truc". Heel klassiek
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:46:52 #153
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49944098
De VMBO-examens die op geenstijl staan zijn echt tragisch. Dat noemt men middelbaar onderwijs; voor de gemiddelde Nederlander.

Zitten VMBO'ers mentaal echt op zo'n onnozel niveau of is het onderwijs zo gebrekkig?
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_49944220
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Gabry het volgende:
Zitten VMBO'ers mentaal echt op zo'n onnozel niveau of is het onderwijs zo gebrekkig?
Uhm, als onze basisschooldocenten niet eens beter kunnen rekenen dan de kinderen waar ze les aan geven lijkt het antwoord op deze vraag een inkoppertje.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:50:48 #155
Stranger than fiction
pi_49944312
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:46 schreef Gabry het volgende:
De VMBO-examens die op geenstijl staan zijn echt tragisch. Dat noemt men middelbaar onderwijs; voor de gemiddelde Nederlander.

Ze zetten er nooit bij voor welke VMBOers dit was. Het Basisberoeps eindexamen is voor de allerstomsten. Mensen die het van werken met hun handen moeten hebben. Dat was vroeger ook niet op niveau.
pi_49944457
Dit is allemaal voor Wilders-stemvee.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:56:45 #157
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49944628
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ze zetten er nooit bij voor welke VMBOers dit was. Het Basisberoeps eindexamen is voor de allerstomsten. Mensen die het van werken met hun handen moeten hebben. Dat was vroeger ook niet op niveau.
Het gaat om het Kaderberoepsgerichte leerweg en lager, volgens Wikipedia was dat vroeger het VBO.

Je hebt gelijk, ik was onwetend.
pi_49944767
Als Wilders aan de macht komt ga ik bij de politie.

"Shoot to kill, if you know what I mean."
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:01:56 #159
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49944837
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef sizzler het volgende:
Als Wilders aan de macht komt ga ik bij de politie.

"Shoot to kill, if you know what I mean."
Doodsbedreiging richting Wilders. Ban, slotje.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:02:44 #160
Stranger than fiction
pi_49944871
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:56 schreef Gabry het volgende:

[..]

Het gaat om het Kaderberoepsgerichte leerweg en lager, volgens Wikipedia was dat vroeger het VBO.

Je hebt gelijk, ik was onwetend.
Allemaal Bokito's. Kunnen nog niet 10+10 optellen, maar neucken als konijnen. Idiocracy.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:08:51 #162
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49945160
Neuken als konijnen (of mis ik de rest van het onderwerp nu een beetje? )
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:12:30 #163
Stranger than fiction
pi_49945330
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Neuken als konijnen (of mis ik de rest van het onderwerp nu een beetje? )
Dat noemen ze dan weer doggy-style.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:14:08 #164
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49945406
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Dat noemen ze dan weer doggy-style.
Jij met je hondjes-fixatie
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:15:46 #165
Stranger than fiction
pi_49945491
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Jij met je hondjes-fixatie
Ik vind de liever...

Niks mis met honden. Natte neuzen en grote slobbertongen.
pi_49945529
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Oke. Jammer dat ik het moet missen. De omgeving is eigenlijk waar ik voor kijk Slopende bergen in de Tour, daar blijf ik voor thuis.
Deze berg was tien keer erger dan de ergste berg in de tour 10 kilometer klimmen a gemiddeld 12% .
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:17:23 #167
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49945582
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik vind de liever...

Niks mis met honden. Natte neuzen en grote slobbertongen.
Ja sorry, msn-taal ofzo..

Ik had verwacht dat je voor de natte poezen zou gaan... (hoelang duurt het voordat ik hier ook weggetrapt word?)
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:17:46 #168
Stranger than fiction
pi_49945601
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze berg was tien keer erger dan de ergste berg in de tour 10 kilometer klimmen a gemiddeld 12% .
Hoe is het met jou en je afstuderen?

Heb je al werk of eerst nog andere plannen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:18:14 #169
Stranger than fiction
pi_49945621
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ja sorry, msn-taal ofzo..

Ik had verwacht dat je voor de natte poezen zou gaan... (hoelang duurt het voordat ik hier ook weggetrapt word?)
Ik probeer me te verplaatsen in jouw situatie.
pi_49945746
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
VMBO wiskunde:

[afbeelding]

Dit MOET een grap zijn.

Ach voor een simpel vraagje tussendoor (vrij aan het begin van het examen) om er in te komen moet het kunnen .

En dit is voor VMBO Basisberoepsgerichte Leerweg zo'n beetje het laagste VMBO niveau. Dat maakt ook uit natuurlijk.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:20:44 #171
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49945751
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik probeer me te verplaatsen in jouw situatie.
Natte poezen dan dus? Offeh...
pi_49945799
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
Dit is allemaal voor Wilders-stemvee.
Neuh dat zijn de geenstijlrukkertjes die er boos om doen .
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:21:43 #173
Stranger than fiction
pi_49945806
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Natte poezen dan dus? Offeh...
Ja, jij een natte poes, ik een grote tong.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:22:37 #174
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49945842
Vervreemding.
pi_49945855
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Hoe is het met jou en je afstuderen?

Heb je al werk of eerst nog andere plannen?
Helemaal afgestudeerd . Over 3 weken krijg ik m'n bul .

Heb nog niet direct werk maar ben druk bezig.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:23:41 #176
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49945904
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ja, jij een natte poes, ik een grote tong.
Tsk, wat moet je vriendinnetje daar wel niet van denken?
pi_49945906
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef Sexy_Sadie het volgende:
(hoelang duurt het voordat ik hier ook weggetrapt word?)
Voor iemand hier weggetrapt wordt moet hij of zij het wel heel bont maken .
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:23:49 #178
Stranger than fiction
pi_49945910
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Reya het volgende:
Vervreemding.
Ik mis je input.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:26:03 #179
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49946028
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

De meeste mensen die deze SC verlaten doen dat onvrijwillig middels een bericht in MED.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:26:03 #180
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49946029
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ah, de lat ligt hier dus hoger Nouja, als jullie het zat zijn, in de FB schijn je te kunnen klagen
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:26:44 #181
Stranger than fiction
pi_49946081
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ah, de lat ligt hier dus hoger Nouja, als jullie het zat zijn, in de FB schijn je te kunnen klagen
haha.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:26:53 #182
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49946093
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik mis je input.
Sorry, ik was vanmiddag aan het borrelen met de baas van sizzler.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:27:24 #183
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49946131
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

haha.
Nu al overwerkt?
pi_49946430
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Reya het volgende:

[..]

De meeste mensen die deze SC verlaten doen dat onvrijwillig middels een bericht in MED.
Scherp .
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:33:26 #185
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49946446
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

haha.
Refereerde eerder hieraan:[Feedback] deel zoveel
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:34:17 #186
Stranger than fiction
pi_49946511
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Nu al overwerkt?
Geen ascii-paringsdansen meer in de FB.
pi_49946649
quote:
´´Gottesleugnerausweis, bitte´´.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:39:12 #188
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49946826
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Geen ascii-paringsdansen meer in de FB.
Censuur!
pi_49946834
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:42 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb ooit bij een Syrisch meisje in de klas gezeten dat zo´n enorme kont had dat ik haar de bijnaam ´´Asssyrian´´ gaf, maar ze begreep hem niet .
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:44:51 #190
Stranger than fiction
pi_49947085
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb ooit bij een Syrisch meisje in de klas gezeten dat zo´n enorme kont had dat ik haar de bijnaam ´´Asssyrian´´ gaf, maar ze begreep hem niet .

Assyrian.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:44:55 #191
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49947089
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
compromie.

[ Bericht 27% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 30-05-2007 22:46:23 ]
pi_49947130
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[afbeelding]
Assyrian.
Nee.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:46:13 #193
Stranger than fiction
pi_49947165
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef Reya het volgende:

[..]
sorry Ik zal het meteen aanpassen.
pi_49947221
Goed dat je het zegt, ik ga eten. Goedenavond.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:52:27 #195
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_49947421
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Skv het volgende: We hebben net een nieuwe zittende regering, die direct door het volk als vertegenwoordiging is gekozen. Dit zijn allemaal intelligente individuen met een eigen mening en wil.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:57:20 #196
Stranger than fiction
pi_49947626
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:52 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je mag in het fantopic van Plasterk nog wel even je zegje doen.
pi_49947637
Maar goed ik dien te gaan drinken .
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:01:08 #198
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_49947752
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je mag in het fantopic van Plasterk nog wel even je zegje doen.
liev van je.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:05:31 #200
Stranger than fiction
pi_49947927
De nieuwste RHCP cd is toch wel da bomb. Muzikaal wel een stap voorwaarts.
pi_49947974
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Muzikaal wel een stap voorwaarts.
O, hebben ze na ´´Arcadium´´ een ander album uitgebracht?
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:08:20 #202
Stranger than fiction
pi_49948052
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

O, hebben ze na ´´Arcadium´´ een ander album uitgebracht?
Bij jou past de opmerking: "Liever bijdehand dan bij de voet."
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:10:13 #204
Stranger than fiction
pi_49948131
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is dat het vriendje van je dochter?
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:11:50 #205
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49948212
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Is dat je dochter?
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:13:11 #206
89730 Drugshond
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:27:51 #207
Stranger than fiction
pi_49948869
HEt is mooi geweest.

woensdag 30 mei 2007 @ 23:29:52 #208
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49948962
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
HEt is mooi geweest.

Inderdaad Truste (allemaal)
pi_49949588
Turkije versterkt strijdkrachten bij Iraakse grens

Na alle moordpartijen, lokale burgeroorlogen en ontvoeringen is dit wel de kers op de taart.
pi_49950333
pi_49950439
pi_49950458
Het is Sean Connery-avond?
  donderdag 31 mei 2007 @ 00:19:34 #213
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49950594
Andere soep dan American girls:

http://www.dumpert.nl/mediabase/16349/bd509e1b/index.html

[ Bericht 10% gewijzigd door Gabry op 31-05-2007 00:40:52 ]
pi_49952490
Hoi.
pi_49953060
(via Sargasso): http://www.denieuwereport(...)ripsLonnekeGroen.pdf

Nog niet gelezen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 07:47:22 #216
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49953622
Ze zouden wekkers moeten verbieden
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 08:15:12 #217
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49953846
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ze zouden wekkers moeten verbieden
Kun je dat zelf niet dan? Eigen verantwoordelijkheid!

donderdag 31 mei 2007 @ 08:44:18 #219
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49954290
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kun je dat zelf niet dan? Eigen verantwoordelijkheid!

Ik kan wekkers best gaan verbieden, maar denk niet dat mijn baas daarin trapt
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:45:53 #220
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49954318
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik kan wekkers best gaan verbieden, maar denk niet dat mijn baas daarin trapt
Je moet je eigen gezondheid en welgesteldheid voorop stellen. Dat zal hij heus wel begrijpen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:47:11 #221
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49954344
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 02:54 schreef Monidique het volgende:
(via Sargasso): http://www.denieuwereport(...)ripsLonnekeGroen.pdf

Nog niet gelezen.
De geloofsoorlog in de Nederlandse pers is voorlopig nog niet ten einde, maar
een verliezer lijkt al vast te staan: de lezer van Elsevier.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:54:27 #222
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49954498
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:45 schreef Gabry het volgende:

[..]

Je moet je eigen gezondheid en welgesteldheid voorop stellen. Dat zal hij heus wel begrijpen.
"Sorry meneer, maar als ik niet genoeg slaap, ga ik fouten maken. Ik móet echt nog even slapen"
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:56:07 #223
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49954528
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

"Sorry meneer, maar als ik niet genoeg slaap, ga ik fouten maken. Ik móet echt nog even slapen"
Nee

"Zo vroeg?! "
"Meneer, wilt u mij dood hebben ofzo?! "
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:59:15 #224
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49954584
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:56 schreef Gabry het volgende:

[..]

Nee

"Zo vroeg?! "
"Meneer, wilt u mij dood hebben ofzo?! "
Dan krijg ik alleen maar 'huilie' als antwoord
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:04:28 #225
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49954663
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 08:59 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Dan krijg ik alleen maar 'huilie' als antwoord
Meedogenloze slavendrijvers noemen hun werknemers huillie's.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:07:00 #226
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49954716
Ik blijf de komende jaren maar studeren. Vroeg op is niks voor mij.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:08:08 #227
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49954743
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:07 schreef Gabry het volgende:
Ik blijf de komende jaren maar studeren. Vroeg op is niks voor mij.
Dit is niet vroeg?
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:09:34 #228
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49954792
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Dit is niet vroeg?
Ik was in slaap gevallen voor de tv, ik werd vanzelf wakker. Om 13.00 uur hoef ik pas te beginnen.

Anderhalf uur lang arbeit.
pi_49954861
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:11 schreef Gabry het volgende:

[..]

Is dat je dochter?
Nee, m'n schoondochter zit in het midden van het broodje.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:12:55 #230
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49954872
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ik was in slaap gevallen voor de tv, ik werd vanzelf wakker. Om 13.00 uur hoef ik pas te beginnen.

Anderhalf uur lang arbeit.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:39:08 #233
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49957294
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Blijft weg, prullenbak, kloon van gebande(n)
Hoe word je kloon van meerdere gebanden?
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:00:31 #234
Stranger than fiction
pi_49957933
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Hoe word je kloon van meerdere gebanden?
geband worden, andere alias aanmaken en weer gaan met die banaan?
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:05:11 #235
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49958104
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

geband worden, andere alias aanmaken en weer gaan met die banaan?
Ja, maar hoe word je kloon van meer dan één gebande?
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:05:54 #236
Stranger than fiction
pi_49958134
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

als je meerdere kloons hebt, kan je toch meerdere keren geband worden?
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:08:00 #237
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49958215
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

als je meerdere kloons hebt, kan je toch meerdere keren geband worden?
Laat maar
pi_49958281
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

groepskloon..
Iemand is geband, maakt een kloon en geeft een andere gebande het wachtwoord en naam van die kloon....
3 jaar geleden was er in POL de groepskloon 'pbagger'
De booswichten hierachter waren Sizzler en Kozzmic, dacht ik..
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:11:14 #239
Stranger than fiction
pi_49958337
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Laat maar
sorry.

Tijd om les te gaan geven.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:13:26 #240
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49958421
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

sorry.

Tijd om les te gaan geven.
Zorg je dat je wel eerst wakker bent?

Veel plezier (en niet stiekem stoute plaatjes op de pc bekijken hè?)
pi_49958468
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Zorg je dat je wel eerst wakker bent?

Veel plezier (en niet stiekem stoute plaatjes op de pc bekijken hè?)
Van wie ben jij eigenlijk de persiflage? .
I´m back.
pi_49958515
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

groepskloon..
Iemand is geband, maakt een kloon en geeft een andere gebande het wachtwoord en naam van die kloon....
Groepskloon, dan denk ik meteen aan #filo.
Heb jij die gasten gekend?
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:18:03 #243
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49958581
quote:

[..]

groepskloon..
Jij bent wel wakker
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:18:21 #244
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49958599
quote:

[..]

groepskloon..
Het was zelfs een groepskloon van de eerste POL-meetgangers. Volgens mij weet alleen ik, en misschien sizzler, nog het nieuwe wachtwoord nadat het oude werd gelekt.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:19:02 #245
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49958624
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van wie ben jij eigenlijk de persiflage? .
Ja, dat vroeg ik me nog af: vergeet jij nou gewoon regelmatig een dosis, of ben je vergeten je receptje bij de apotheek op te halen?
pi_49958632
#filo... moet voor mijn tijd geweest zijn..
Ik heb het idee dat klonages vroeger op Fok meer geinen was dan 'de werkelijkheidsbeleving manipuleren' voor een politiek doel
pi_49958678
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef Bluesdude het volgende:
#filo... moet voor mijn tijd geweest zijn..
Ik heb het idee dat klonages vroeger op Fok meer geinen was dan 'de werkelijkheidsbeleving manipuleren' voor een politiek doel
Ja, dat klopt idd. De omslag ligt ergens in 2003/4, volgens mij.
I´m back.
pi_49958689
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:18 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het was zelfs een groepskloon van de eerste POL-meetgangers. Volgens mij weet alleen ik, en misschien sizzler, nog het nieuwe wachtwoord nadat het oude werd gelekt.
eerlijk is eerlijk...
pberends heeft die kritiek wel serieus genomen en is veel meer inhoudelijk en doortimmerd geworden

ps.. for old times sake.... activeer pbagger eens... nostalgie moet kunnen hee ?
pi_49958732
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:19 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ja, dat vroeg ik me nog af: vergeet jij nou gewoon regelmatig een dosis, of ben je vergeten je receptje bij de apotheek op te halen?
Tjonge zeg, wat een frustratie.
I´m back.
pi_49958784
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk...
pberends heeft die kritiek wel serieus genomen en is veel meer inhoudelijk en doortimmerd geworden
Dat wilde ik idd al zeggen. Hij heeft ups en downs op Fok!. Tegenwoordig verbaast hij me weer.
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:24:49 #251
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49958813
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tjonge zeg, wat een frustratie.
Zegt iemand die niet tegen 'ponies' kan, en zich afvraagt op wie ik een persiflage moet zijn
pi_49958911
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Zegt iemand die niet tegen 'ponies' kan, en zich afvraagt op wie ik een persiflage moet zijn
Joh, doe me een lol, het grapje dat je hier opvoert heeft een sik van 2 meter. .
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:29:22 #253
89730 Drugshond
pi_49958950
quote:
De Dikke Lul Band - Als Ik Je Kut Lik,dan...

als ik je kut lik, ruik ik je kont
en als ik je kont lik, proef ik stront.
je moet je beter wassen
na't poepen en het plassen.
wat is dat voor een grap,
mijn lul word helemaal slap.
meisje ik ben het zat!!
als ik je kont lik proef ik stront
ga toch alsjeblieft in mat.

Ik kwam laatst in de parenclub,
daar zag ik toen dat hele mooie stuk.
In de ***room lag ik naast haar,
maar het rook toch wel een beetje raar.
Ik d8, he w8 eens effe
want toen ik wilde beffe,
rook het wel wat vies
naar opgedroogde pis.
ze zei lik mij maar klaar
en ik zei toen tegen haar :

je moet je beter wassen
meisje ik ben het zat!!

Ik was laatst in een mooi café
een leuke dame zei: ga met me mee.
We zijn naar haar huis gegaan
ik krijg een show met een banaan.
men pik die werd al stijf
want het was een lekker wijf.
Ik ging met haar naar bed
het was een geile slet.
Net toen ik haar kut wou likke
rook ik een geur die een nijlpaard kan verstikke.

je moet je beter wassen
meisje ik ben het zat!!

Tijd voor de moraal van dit verhaal
dames was je allemaal
of je nu lelijk bent of miss univers
een vieze kut stinkt als de pleurigs.

je moet je beter wassen
meisje ik ben het zat!!

ga toch alsjeblieft in mat.(x2)
Ga toch alsjeblieft in bad!!!
PPPPrrrrrtttt...
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:33:43 #254
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49959059
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, doe me een lol, het grapje dat je hier opvoert heeft een sik van 2 meter. .
pi_49959086
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:33 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Sorry, 2 meter 10. .
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:35:14 #256
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49959113
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Sorry, 2 meter 10. .
Ik ben maar 1m73 hoor

pi_49959150
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ik ben maar 1m73 hoor

.
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:37:53 #258
158292 problematiQue
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:38:18 #259
158292 problematiQue
pi_49959215
Goedemorgen, overigens.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:47:19 #260
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49959562
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:38 schreef problematiQue het volgende:
Goedemorgen, overigens.
Goeiemorgen
pi_49960209
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Goeiemorgen
Volhouden hè. .
I´m back.
pi_49960283
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]
Inspiring
Allah Al Watan Al Malik
pi_49960336
Zijn eigenlijk alle users boven id.no. pakweg 100.000 klonen?
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:11:02 #264
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49960460
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
Zijn eigenlijk alle users boven id.no. pakweg 100.000 klonen?
Ben jij nou echt zo intens dom, of doe je graag alsof? Als je even zoekt wanneer user # 100.000 is geregistreerd, kan je zelf ook wel bedenken dat er sindsdien best nog wat originele users zijn aangemeld. Dat nou niet iedereen er zo vroeg bij was als jij...

[ Bericht 1% gewijzigd door Sexy_Sadie op 31-05-2007 12:25:49 ]
pi_49960514
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:11 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo intens dom, of doe je graag alsof? Als je even zoekt wanneer user # 100.000 is geregistreerd, kan je zelf ook wel bedenken dat er sindsdien best nog wat originele users zijn aangemeld.
Je meent het. .
quote:
Dat nou niet iedereen er zo vroeg bijwas als jij...
Nee, dat zie je verkeerd, ik ben tamelijk laat.
I´m back.
pi_49960726
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:25:35 #267
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49960884
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:20 schreef Monidique het volgende:
pi_49960885
quote:
Volgens het duo zou Kromkamp na een vriendschappelijke wedstrijd tussen de Eindhovense amateurclub VV Acht en PSV dronken achter het stuur zijn gaan zitten. Zijn vriendin wilde dat niet en er ontstond ruzie. Kromkamp maakte toen een slaande beweging naar zijn vriendin waardoor zij in de struiken viel. Toen de twee dat zagen, grepen ze in. Door hun toedoen liep de voetballer een gebroken neus, gebroken jukbeen, gebroken oogkas en een lichte hersenschudding op.

Kromkamp wilde gisteren niet reageren op de visie van de twee verdachten (...) ''Laten we niet afdwalen van de kern van de zaak"
'PSV'er Kromkamp sloeg zijn vriendin'
pi_49960984
quote:
Dat waren toch Marokkanen?
.
kutMarokkanen zoals mi-la-gro ze noemt.
I´m back.
pi_49961162
Following desiredbard.
I´m back.
pi_49961675
Moge
pi_49961721
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:
Moge
Hoi.
Ik las dat je afgestudeerd bent btw? Gefeliciteerd hè. (Wat was het 8 jaar studie, hbo-wo?)
I´m back.
pi_49961731
18 jaar toch?
pi_49961869
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoi.
Ik las dat je afgestudeerd bent btw? Gefeliciteerd hè. (Wat was het 8 jaar studie, hbo-wo?)
Ja 8 jaar studie ongeveer en HBO - WO .
pi_49961934
Fin!
pi_49962004
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja 8 jaar studie ongeveer en HBO - WO .
ir of drs?
I´m back.
pi_49962046
O, nee wacht Grun, is drs, geloof ik.
I´m back.
pi_49962057
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:58 schreef Apropos het volgende:
Fin!
pi_49962083
quote:
Fin!
Lapzwans.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:07:16 #281
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49962197
quote:
Fin!
Je wilt graag sigme uit dit topic houden
pi_49962847
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
O, nee wacht Grun, is drs, geloof ik.
drs of tegenwoordig Msc meen ik .
pi_49962953
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

drs of tegenwoordig Msc meen ik .
Master of science. Ik begrijp niet waarom ze dat hebben ingevoerd.
I´m back.
pi_49962984
quote:
Even "moderate additional" greenhouse emissions are likely to push Earth past "critical tipping points" with "dangerous consequences for the planet," according to research conducted by NASA and the Columbia University Earth Institute.

With just 10 more years of "business as usual" emissions from the burning of coal, oil and gas, says the NASA/Columbia paper, "it becomes impractical" to avoid "disastrous effects."
Editor's Picks

The study appears in the journal Atmospheric Chemistry and Physics. Its lead author is James Hansen, director of NASA's Goddard Institute for Space Studies in New York.

The forecast effects include "increasingly rapid sea-level rise, increased frequency of droughts and floods, and increased stress on wildlife and plants due to rapidly shifting climate zones," according to the NASA announcement.
http://abcnews.go.com/Technology/Story?id=3223473&page=1
pi_49963111
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Internationale vergelijkbaarheid enzo .

Al is het wel handig bij de overgang HBO - WO omdat de master nu min of meer een apart studie onderdeel is is beter te bepalen wat een schakelaar moet "bijleren".
pi_49963164
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Internationale vergelijkbaarheid enzo .
Ja, dat weet ik ja.
quote:
Al is het wel handig bij de overgang HBO - WO omdat de master nu min of meer een apart studie onderdeel is is beter te bepalen wat een schakelaar moet "bijleren".
En duurt de studie korter dan vroeger?
I´m back.
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:40:33 #287
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49963190
Zozo, die Du_ke. Zou je niet eens moderator worden dan?
pi_49963307
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ja.
[..]

En duurt de studie korter dan vroeger?
In theorie kan het sneller inderdaad . In de praktijk kan het ook wel denk ik, heb het rustig an gedaan.
Je kan nu in de meeste gevallen binnen 2 jaar een (verwante) WO master halen na je HBO bachelor. Vroeger duurde dat langer volgens mij.
pi_49963316
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef Aoristus het volgende:
Zozo, die Du_ke. Zou je niet eens moderator worden dan?
Niet op fok in elk geval .
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:46:11 #290
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49963382
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet op fok in elk geval .
Niet zo bescheiden, je hebt bewezen dat je onder drank kunt presteren
pi_49963432
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

In theorie kan het sneller inderdaad . In de praktijk kan het ook wel denk ik, heb het rustig an gedaan.
Je kan nu in de meeste gevallen binnen 2 jaar een (verwante) WO master halen na je HBO bachelor. Vroeger duurde dat langer volgens mij.
Moest je weer opnieuw beginnen wrs idd.
I´m back.
pi_49963487
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Niet zo bescheiden, je hebt bewezen dat je onder drank kunt presteren
ben wel licht brak vandaag .

En compleet rot van binnen .
pi_49963504
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Moest je weer opnieuw beginnen wrs idd.
Als de opleidingen min of meer verwant waren kon het wel wat korter begreep ik. Maar het is er wat dat betreft praktischer op geworden inderdaad .
pi_49963576
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als de opleidingen min of meer verwant waren kon het wel wat korter begreep ik. Maar het is er wat dat betreft praktischer op geworden inderdaad .
Propedeuse alleen, denk ik.
I´m back.
pi_49963623
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Propedeuse alleen, denk ik.
Een opleiding kan beslissen bepaalde vrijstellingen te verlenen. Maar goed ik heb geen ervaring met de oude methode dus het echt beoordelen gaat niet lukken denk ik .
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:02:15 #296
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49963882
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

ben wel licht brak vandaag .

En compleet rot van binnen .
Ook meesters van in de wetenschap laten wel eens een scheet

Gefelicitieerd met je prestatie.
pi_49963901
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een opleiding kan beslissen bepaalde vrijstellingen te verlenen. Maar goed ik heb geen ervaring met de oude methode dus het echt beoordelen gaat niet lukken denk ik .
Ik weet het ook niet precies.
Anyway, elders weer genoeg rechtsconservatisme opgesnoven, zoals ik eerder al uitlegde, op één dag, op mijn favoriete website. Ben weg. .
Later.
I´m back.
pi_49965656
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Studenten kwamen in het buitenland volgens mij niet aan de bak omdat ze niet geloofden dat je na een studie je master al kunt halen. Estetisch verschil.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 15:00:17 #299
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49965778
Hiep hiep hoera voor mij!
Carpe Libertatem
pi_49965851
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat waren toch Marokkanen?
.