abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49920743
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_49920796
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik heb mijn handen vol aan 1 vrouw. Waarom zou ik surround hoofdpijn willen hebben?
Lukt het africhten je niet Hoofddoek girl power in je huis?

"Haal die voeten van de tafel, KB!"
pi_49920872
quote:
Castro schend geen mensenrechten! Als iemand het niet eens is met hem, moet hij het land maar uit gaan ja. Daar geef ik hem groot gelijk in!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:36:03 #4
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_49920965
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef Apropos het volgende:

[..]
Echt ...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_49921231
Oi!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:43:55 #6
66825 Reya
Fier Wallon
pi_49921298
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Jazeker, tot 4 aan toe.
And when you're old and grey you will remember what they said,
That two girls are too many, three's a crowd and four you're dead.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:44:33 #7
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49921324
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat helpt tegen voetschimmel.
Bron: Madonna
bron Letterman (heb je geen apotheek om de hoek dan?)
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49922327
Iedere man die een relatie heeft, weet dat vrouwen thuis de baas zijn. Een ieder die beweert van niet, is of maagd of vraagt zich nog steeds af waarom de zoveelste vrouw hem heeft verlaten.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:13:44 #9
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49922415
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Iedere man die een relatie heeft, weet dat vrouwen thuis de baas zijn. Een ieder die beweert van niet, is of maagd of vraagt zich nog steeds af waarom de zoveelste vrouw hem heeft verlaten.
Ik dacht dat jij strijdlustig was?
pi_49922530
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij strijdlustig was?
Strijden met vrouwen is bij voorbaat een verloren strijd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:21:24 #11
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49922637
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Strijden met vrouwen is bij voorbaat een verloren strijd.
Ik heb me altijd afgevraagd hoe turks worstelen is ontstaan
pi_49922741
Blair heeft zijn democratiseringsproject van het Midden-Oosten definitief ten grave gedragen:
quote:
Blair prijst samenwerking met Libië

De Britse premier Tony Blair is erg te spreken over de samenwerking met de Libische leider Moamer Kadhafi. Tijdens een bezoek aan Libië zei Blair dat de relatie met het Noord-Afrikaanse land volledig veranderd is. Enkele jaren geleden gold Kadhafi nog als de luis in de pels van het Westen, maar sinds 2003 stelt hij zich verzoenend op. De Libische leider liet toen zijn massavernietigingswapens ontmantelen, waarna het Westen z'n boycot ophief.
De toenadering heeft nu geleid tot de terugkeer, na 33 jaar, van de Britse oliemaatschappij BP naar Libië. BP vertrok in 1974 toen Libië de olie-industrie nationaliseerde.
Dinsdag tekende BP een contract voor gas-exploratie in Libië ter waarde van bijna een miljard dollar. Daarnaast sloot de regering in Tripoli een militair samenwerkingsverband met Londen. Onder het akkoord koopt Libië Britse raketten en luchtverdedigingssystemen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5293045
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:29:30 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49922907
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:24 schreef zakjapannertje het volgende:
Blair heeft zijn democratiseringsproject van het Midden-Oosten definitief ten grave gedragen:
[..]

Khadafi heeft toegegeven dat hij achter de vliegtuigexplosie boven Lockerbie zat, dat maakt hem weer de broeder-leider die hij ooit was. Niet moeilijk over doen, iedereen maakt zijn fouten, als je het maar toegeeft.
pi_49923106
quote:
Zo spreekt de Heer.
- Wij danken God
pi_49923302
quote:
Stoere jongens in de straten van New Delhi

New Delhi, 30 mei - Ik was vandaag een dagje op het treinstation van New Delhi. Om een tijdloze reportage te maken over straatkinderen. Beetje voorspelbaar onderwerp vond mijn partner. Straatkinderen heb je overal op de wereld. Wat is er nieuw aan? India heeft wel twaalf miljoen straatkinderen.

Nu weet ik, dit land is enorm is groot, dus alles is hier bij voorbaat al veel. Maar sinds vorige week in Nederland het nieuws voor een deel werd gedomineerd door de diefstal van een Indiaas jongetje, negen jaar geleden alweer, vond ik de straatkinderen van India ook wel weer een toepasselijk onderwerp.

Toch wel even twaalf miljoen kinderen die over zijn en de pech hebben geen leuke baby meer te zijn. Ze zijn al te oud, te vrij gevochten, te vies en te slecht opgeleid of helemaal niet opgeleid. Deze kinderen zouden best graag door rijke ouders geadopteerd worden, bedacht ik me toen ik vanochtend voor dag en dauw opstond. Want wil je de dakloze kinderen op het station ontmoeten, dan moet je er voordat de zon opkomt zijn. De meeste treinen met 'voedsel' (al het etenswaar dat de passagiers achterlaten) komen dan aan. De kust is veiliger. Er lopen zo vroeg op de ochtend minder 'vervelende' politiemannen rond die met bamboestokken op de kinderen inbeuken.

Bovenop een golfplaten dak onder een spoorbrug vond ik een groepje jongens. Achter hekken verstopt, net als dieren. Op hun buit, gevonden plastic flessen, lagen ze te slapen. Straks zouden ze die gaan verkopen. Stoere jongens. De een was weggelopen van huis, omdat zijn stiefmoeder hem sloeg. Een andere was als kind van vijf door zijn ouders de straat opgestuurd om te gaan bedelen.

Allemaal wonen ze nu al jaren op het treinstation. Zonder enig contact met hun familie. "Wil je je moeder dan echt nooit meer zien", vroeg ik de jongens. Ze keken niet naar mij, maar naar hun vieze blote voeten. Ze misten hun ouders. Eentje vertelde over vijf jaar terug te willen. Als hij voldoende geld had gespaard. Misschien dat zijn moeder dan trots op hem zou zijn.

Daarna ontmoete ik een kindje van twaalf. Hij opereert in zijn eentje op het treinstation. Hij heeft geen vrienden. Vrienden jatten alleen maar je geld, vindt hij. Hij hoeft zijn ouders nooit meer te zien. Hij hoeft ook niet naar school. Hij kan al lezen en schrijven. Wat moet je nog meer weten?

Zo nu en dan pakt hij de trein naar een andere bestemming in India. Alle grote steden heeft hij al een keer gratis met de trein bezocht. Als de conducteur komt, verstopt hij zich in de wc. Delhi was toch het beste station om te wonen. Hij houdt van zijn leven, zijn vrijheid en zijn werk als straatveger. Hij heeft tenminste een baan op het station, zegt hij.

Daarna bezocht ik een opvangtehuis voor ex-straatkinderen. Grote jongens, pubers, die allemaal Indiase films aan het kijken waren. Zo nu en dan voor de spiegel hun haren kamden of hun t-shirt rechttrokken. Eentje was fotograaf geworden en exposeert regelmatig.

Salim, een jongen van zeventien, had net zijn eerste hoofdrol gespeeld in een Indiase film, die zelfs voor een Oscar was genomineerd. Raju droomde van een voetbalcarrière zoals die van David Beckham. Jongens die ook jaren op het station hadden geleefd, maar door deze organisatie Salaam Baalak Trust waren overgehaald hun vrijheid op te geven en in dit opvangtehuis te komen, voor een betere toekomst.

Raju raakte zijn ouders op een station in India kwijt toen hij vijf jaar was. Hij wist de naam van zijn geboortedorpje niet meer. De politie en de organisatie zochten jaren. Ze hebben het nu opgegeven.

Salim's moeder vond haar zoon na twee jaar terug. Ouders uit sloppenwijken. Zijn moeder wilde hem meenemen. De organisatie haalde haar na lang praten over om hem in het opvangtehuis te laten. Hier kreeg hij beter onderwijs.

Nu ziet hij zijn ouders een keer per jaar. Ze waren 'beretrots' toen ze hun zoon als een echte acteur zagen spelen in de film. "Ik heb ze moeten beloven mijn best te blijven doen. Ik wil graag dat mijn moeder trots op me is."
http://www.nos.nl/nosjournaal/columns/newdelhi/index.html
pi_49923612
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]

quote:
When he had finished, I said to him: tell me exactly what they feel angry about. We remove two utterly brutal and dictatorial regimes; we replace them with a United Nations-supervised democratic process and the Muslims in both countries get the chance to vote, which incidentally they take in very large numbers. And the only reason it is difficult still is because other Muslims are using terrorism to try to destroy the fledgling democracy and, in doing so, are killing fellow Muslims.

What’s more, British troops are risking their lives trying to prevent the killing. Why should anyone feel angry about us? Why aren’t they angry about the people doing the killing? The odd thing about the conversation is that I could tell it was the first time he had even heard the alternative argument.
http://www.timesonline.co(...)s/article1845229.ece
pi_49923632
Goedemorgen. Meneer Peter van Radio Bergeijk is stout geweest.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:31:09 #20
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49927291
"Amsterdam wil gastvrijer worden"

Het is Cohen nu echt helemaal in de bol geslagen. I Amsterdam, de vvd leus begint zijn tol te eisen, geloof ik.
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:39:45 #21
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_49927571
sletjes.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_49928272
Europa heeft nog steeds flink wat invloed in Zuid-Amerika, alleen niet meer vanuit het Vaticaan:
quote:
ARGENTINIË:
Abortus niet langer taboe in Argentinië
Marcela Valente

BUENOS AIRES, 29 mei 2007 (IPS) - De campagne voor legalisering van abortus is goed op dreef in Argentinië. Uit peilingen blijkt dat een steeds groter deel van de bevolking abortus uit het strafrecht wil halen. Medische complicaties na een slecht uitgevoerde, illegale zwangerschapsonderbreking zijn de voornaamste doodsoorzaak bij jonge moeders in Argentinië.

Het aantal Argentijnen dat abortus wil decriminaliseren steeg van 28 tot 46 procent tussen 2004 en 2006, blijkt uit een peiling van het opiniebureau Knack. Het aantal mensen dat abortus in alle omstandigheden illegaal wil houden, daalde van 23 tot 13 procent.

Een coalitie van burgerorganisaties en prominenten uit de academische en culturele wereld overhandigde op de Werelddag voor de Gezondheid van de Vrouw, 28 mei, een eigen wetsvoorstel aan de leden van het Argentijnse parlement. Alle vrouwen moeten voor de twaalfde week van de zwangerschap vrij kunnen beslissen of ze hun kind willen houden, vinden de initiatiefnemers. Na de twaalfde week moet abortus mogelijk zijn in gevallen van verkrachting, wanneer de foetus ernstig misvormd is of het leven van de moeder in gevaar.

Eerder spraken ook de voorzitters van de Moeders en de Grootmoeders van de Plaza de Mayo zich uit voor een decriminalisering. De twee organisaties, die ontstonden uit het protest tegen de verdwijningen onder de Argentijnse dictatuur, zijn de grootste mensenrechtenorganisaties van het land.

Minister van Gezondheid Ginés González García heeft zich bij herhaling uitgesproken voor het strafvrij maken van de ingreep. Hij stuurde onlangs richtlijnen naar alle openbare ziekenhuizen om de behandeling van vrouwen na een abortus te verbeteren.

In Argentinië zijn zowel de vrouw die abortus laat uitvoeren als de persoon die haar daarbij helpt strafbaar, tenzij het gaat om de verkrachting van een vrouw met een geestelijke handicap of wanneer het leven van de moeder op het spel staat. Maar ook in die gevallen wachten de dokters vaak tot ze toestemming krijgen van het gerecht. Dat leidt ertoe dat de ingreep soms te lang wordt uitgesteld.

Een geval dat onlangs de pers haalde, was dat van een 20-jarige moeder van drie kinderen die eerder deze maand overleed aan kanker aan het kaakbeen. Nadat ze zwanger was geworden, weigerde het ziekenhuis haar radiotherapie te geven, om de foetus niet in gevaar te brengen. Het resultaat was dat zowel de moeder als het ongeboren kind overleden.

Het ministerie van Gezondheid schat het aantal clandestiene abortussen in Argentinië, een land met 37 miljoen inwoners, op 450.000 tot 500.000 per jaar. Wie genoeg geld heeft kan op een veilige behandeling rekenen, maar armere vrouwen nemen vaak een aanzienlijk gezondheidsrisico. Zevenentwintig procent van de perinatale sterfte in Argentinië is het gevolg van een abortus die slecht of in onhygiënische omstandigheden werd uitgevoerd.

Net als in de rest van Latijns-Amerika komt het verzet tegen een abortus van de Rooms-Katholieke Kerk. Nochtans versoepelde Colombia een jaar geleden de regels voor een legale abortus. In Mexico-Stad werd abortus in april zelfs gelegaliseerd. Brazilië wil naar Portugees voorbeeld een referendum over het onderwerp organiseren.
IPS(MC, JS)
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:27:46 #23
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_49930176
Oude cartoon naar aanleiding van het overlijden van Milosevic in de cel in Scheveningen.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:44:54 #25
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49934078
Ik ben wakker.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:48:26 #26
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_49934202
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben wakker.
Dan ga ik slapen, oftewel een cursus volgen. Gegroet, kameraad.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:04 #27
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49934439
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dan ga ik slapen, oftewel een cursus volgen. Gegroet, kameraad.
Het beste, koene strijder.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:55:13 #28
158292 problematiQue
pi_49934442
God Delusion van Dawkins net van meneer bol.com gekregen
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:58:04 #29
158292 problematiQue
pi_49934536
British Sea Power - Carrion
quote:
My soul she cried I thought you'd died amid fumes of formaldehyde
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:06:13 #30
158292 problematiQue
pi_49934806
quote:
Er hebben zich vijf mannen bij de politie aangemeld die met hiv besmet bloed kregen ingespoten na te zijn gedrogeerd. Vier van hen hebben aangifte gedaan, de vijfde heeft alleen een verklaring afgelegd.

[upd] Expres hiv op Groningse seksparty's
Die vijfde had het zeker al.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:06:59 #31
158292 problematiQue
pi_49934824
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 @ 16:51 schreef RGroeneveld het volgende:
hmm....saaie boel. straks zie je daar de vrouw van je dromen, blijkt ze het alleen met eigen geslacht te doen
Mogelijk de domste reactie ooit.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:07:51 #32
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934848
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef Apropos het volgende:

[..]
Ja, daar poogde ik al een beetje verstand in te praten. Maar ja.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:08:24 #33
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934866
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef problematiQue het volgende:
God Delusion van Dawkins net van meneer bol.com gekregen
Heel aardig boek. Ik hoop niet dat je gelovig bent.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:08:51 #34
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49934883
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:44 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben wakker.
Goedemorgen. Spannende nacht gehad?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:12:38 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49934990
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:06 schreef problematiQue het volgende:

[..]

Die vijfde had het zeker al.
Voor hem was het stuivertje wisselen
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:19:05 #36
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49935175
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goedemorgen. Spannende nacht gehad?
Ik ben niet gedrogeerd, ontvoerd, verkracht en met HIV geïnjecteerd, maar het was best vermakelijk ja.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:19:28 #37
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49935185
Wat een verhaal trouwens!
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:20:52 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935224
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:19 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik ben niet gedrogeerd, ontvoerd, verkracht en met HIV geïnjecteerd, maar het was best vermakelijk ja.
Ah, dan heb je wel wat gemist! Je had met ons mee moeten gaan.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:23:06 #39
80268 kLowJow
That's Gay
pi_49935301
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ah, dan heb je wel wat gemist! Je had met ons mee moeten gaan.
quote:
Zeker vijf mannen expres met hiv besmet
door onze internetredactie
GRONINGEN - UPDATE 17:05 Zeker vijf mannen zijn opzettelijk besmet met hiv nadat ze gedrogeerd waren op seksfeesten in Groningen. Dat hebben politie, justitie en de GGD woensdagmiddag in Groningen bekendgemaakt. Er zijn vier verdachten aangehouden.

Het zou gaan om homo's die via chatboxen zijn gelokt naar seksparty's. Die 'feesten' werden vrijwel wekelijks bij mensen thuis gegeven en werden vaak door niet meer dan een handvol mensen bezocht. Tijdens de bijeenkomsten zijn de slachtoffers met de partydrug GHB gedrogeerd. De drug zou, zonder mededeweten van de slachtoffers, door hun drankjes zijn gemengd.

Drie met hiv besmette mannen hadden daar seks met de bewusteloze mannen. Ook zou er zelfs besmet bloed zijn geinjecteerd bij de gedrogeerde homo's.

Er zijn vier verdachten aangehouden. Twee van hen hebben in deze bizarre zedenzaak bekend. 'Ze kregen een kick van het besmetten van de slachtoffers', aldus de politie. Ook was er de verklaring dat ze van 'pure seks' hielden.

De zaak kwam in februari aan het rollen toen het eerste slachtoffer aangifte deed. De verdachten werden begin mei aangehouden.

Twee 48-jarige mannen uit Slochteren en een 33-jarige Groninger wordt verkrachting en zware mishandeling met voorbedachten rade ten laste gelegd. De vierde verdachte is een 34-jarige man uit Groningen. Bij hem werd een grote hoeveelheid GHB aangetroffen. De man werd samen met een 37-jarige vrouw aangehouden op verdenking van de handel in soft- en harddrugs. De vrouw is later weer vrijgelaten. Ook de overige drie verdachten bleken hoeveelheden van de drugs in hun bezit te hebben.

De verdachten kenden elkaar. Twee van hen hadden een relatie.

Al in juni 2006 kwamen er meldingen bij de politie binnen dat homo's onvrijwillig seks hadden gehad. De seksparty's werden al een jaar georganiseerd, zo blijkt nu.

Hoeveel slachtoffers er precies zijn is niet bekend, ook al omdat veel homo's niet uit de kast zijn gekomen. Vijf slachtoffers zijn bij de politie bekend, vier van hen hebben inmiddels aangifte gedaan. Eén man is zeker met hiv besemet geraakt. Van de andere slachtoffers is dat nog niet zeker. Het gaat om homomannen tussen de 25 en 50 jaar oud.

De politie vermoedt dat er meer mensen het slachtoffer zijn geworden op de seksfeesten en roept hen op zich bij het onderzoeksteam te melden.

De raadkamer van de rechtbank in Groningen heeft woensdag de gevangenhouding van de vier bevolen. Dat betekent dat ze in ieder geval negentig dagen in voorarrest mogen worden gehouden. De politie sloot woensdag aanvankelijk meerdere aanhoudingen niet uit, maar politie en jusitie denken dat ze met de huidige vier verdachten alle vermoedelijke daders hebben ingerekend.
pi_49935538
quote:
Ook zou er zelfs besmet bloed zijn geinjecteerd bij de gedrogeerde homo's.
Tijdens het kontneuken...gadverdamme. Waar is DrW trouwens?
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:28:57 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935549
Ja. Volgens Milagro wordt het zware mishandeling; ikzelf twijfel nog steeds of het niet moord is.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:31:47 #42
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935640
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef du_ke het volgende:
Oi!
Saufen!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:36 #43
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935673
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
Ja. Volgens Milagro wordt het zware mishandeling; ikzelf twijfel nog steeds of het niet moord is.
Dan nog steeds poging tot moord. Er zijn nog geen dooien gevallen...
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:32:55 #44
130955 Floripas
Blast from the past
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 18:33:47 #45
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_49935722
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hee, Aaah, waddup?
Everything under control.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:35:09 #46
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935769
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Everything under control.
Ik ook. En ik mag weer typen wat ik wil, want ik ben weer terug uit Uberpolitiekcorrect-Googlejealseenterroristdanzwaaiterwat-land Amerika.

Haaaaaaa.....vrijheid.
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:35:51 #47
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935804
quote:
Je account is gehacked?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:36:02 #48
158292 problematiQue
pi_49935810
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:28 schreef Floripas het volgende:
quote:
''De levensverwachting van de slachtoffers is rekbaar wegens medicatie en daardoor kan er geen doodslag of moord ten laste worden gelegd'', verduidelijkt een woordvoerder. ''Dit is jurisprudentie van de Hoge Raad.''

[upd] Expres hiv op Groningse seksparty's
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:36:46 #49
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_49935835
Hé Floripas, heb jij wel 'ns boeken van Sarah Waters gelezen?
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:07 #50
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49935845
Aha. In Amerika was het wel moord, geloof ik. Ooit. Maar dankzij medicatie dus niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')